Betű szerint egyetértek Robert Fico szlovák miniszterelnök álláspontjával – jelentette ki Orbán Viktor kormányfő a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában pénteken.
A bírósági ítéletet tudomásul kell venni, de ez nem ok arra, hogy megváltoztassuk a bevándorláspolitikánkat – tette hozzá.
Tudomásul venni kifejezést használom, amikor a bíróság kvótaügyben hozott döntésére reagálok. Ezt Fico miniszterelnök úrtól veszem át”
vélekedett a Kossuth Rádió reggeli műsorában Orbán Viktor. “Tudomásul vesszük, együtt élünk vele, de közben harcol a kormány Brüsszel politikája ellen” – hangsúlyozta a műsorban a miniszterelnök, aki szerint az Európai Bizottság a menekültkvóta elindításával a tagállamok vezetőinek döntése ellenére jogellenes döntést hozott. Lázár Jánoshoz hasonlóan úgy vélekedett, hogy a bíróság döntése egy diktátum.
Az Európai Bíróság szerdai döntése a Soros-terv végrehajtása előtt nyitotta ki az ajtót”
– fogalmazott.
Soha nem fogok hozzájárulni, hogy Magyarországot “bevándorlóországgá” változtassák
– jelentette ki Orbán Viktor kormányfő. Hozzátette: a volt gyarmattartó uniós országok mára “bevándorlóországokká” váltak, és most ránk akarják erőltetni akaratukat.
Arra kaptam felhatalmazást a magyar választóktól, hogy a magyar kultúrát, identitást őrizzem
– jelentette ki.
Az igazi csata csak most kezdődik, politikai harcra van szükség”
– jelentette ki Orbán Viktor kormányfő a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában pénteken, a kvótaperben hozott szerdai döntésre reagálva. Kiemelte: meg kell akadályozni, hogy egy állandó mechanizmussal váltsák föl a mostani ideiglenes elosztási mechanizmust – jelentette ki. A kvótadöntést azonban nemcsak Magyarország, hanem mások sem hajtják végre – jelezte, kiemelve, hogy szerinte nem is hajtható végre. “Eddig jogi harcot vívtunk (…), most politikai harcot kell vívnunk, és meg kell változtatnunk ezt az uniós döntést”. Ki kell mondatni az EU különböző szervezeteivel: a kvótadöntés rossz, végrehajthatatlan, vissza kell vonni, meg kell változtatni. Továbbá meg kell akadályozni “Soros György brüsszeli embereinek tervét”, hogy az egyszeri kvótadöntést egy állandó migránselosztási mechanizmus váltsa fel – fejtette ki. Orbán Viktor azt a kérdést is feltette, hogy aki bölcsen megvédte a saját országát, annak miért kellene részesülnie “ebből a bajból”. Szerinte azok az országok, amelyek szuverén döntésükkel beengedték a migránsokat, amelyek “elsózták a levest”, azok “egyék meg”. “Miért nekünk kellene azt a levest megenni, amit ők sóztak el?” – kérdezte, hozzátéve: abban szívesen segítenek Németországnak, hogy az Európába érkezett migránsokat kivigyék a kontinensről. Magyarország végig betartotta a schengeni szabályokat, a határvédelmi kiadásokkal pedig Európát is védte – fejtette ki, ezért kérte, hogy a szolidaritás jegyében az Európai Bizottság állja a költségek felét. “Ők is érzik, hogy erkölcsileg inkább felénk billen a mérleg nyelve, de azt mondják, a kerítést nem finanszírozzák” – idézte a brüsszeli álláspontot, úgy értékelve: ez nem fogadható el, mert kerítés nélkül nem lehet megvédeni a külső uniós határokat. “Ahol van kerítés, ott van védelem, ahol nincs kerítés, nincs védelem”, vagyis a kerítést ellenzők a migránsok megállításának politikáját is ellenzik – jelentette ki. A kormányfő szerint egyébként Brüsszel kettős mércét alkalmaz a kérdésben, ezért is van szükség egy új bizottságra és új gondolkodásmódra. Szavai szerint a mai “nagy kutyák” az EU-ban a volt gyarmattartó országok. Ezzel kapcsolatban arra hívta fel a figyelmet, hogy azoknak, akik együttműködtek az adott országban a gyarmattartókkal, a gyarmati korszak összeomlásával el kellett jönniük onnan, így lett Európa számos állama “bevándorlóország”, és azóta is folyamatosan “dőlnek be” emberek az EU-n kívülről ezekbe a volt gyarmattartó országokba. Utóbbiak pedig – folytatta – a közép-európaiakra akarják kényszeríteni a saját logikájukat, holott ez a térség sosem volt gyarmattartó, így nincs ilyen kötelezettsége, ráadásul “mi nem hívtunk ide soha senkit”.
“Mi nem bevándorlóország vagyunk (…), és én sosem fogok hozzájárulni ahhoz, hogy bármilyen nagyhatalom (…) belőlünk bevándorlóországot csináljon”
– nyomatékosította a miniszterelnök. Azt is visszautasította, hogy a bevándorlás kérdését előfeltételül támasszák uniós pénzek szétosztásánál, az EU szabályai ugyanis ezt nem engedik. Bár a mostani európai bírósági ítélet fényében még az sem lehetetlen, hogy Jean-Claude Juncker európai bizottsági elnök ezt is győzelemre vigye – tette hozzá. Ám erkölcstelen is lenne egy ilyen döntés, hiszen például a magyarok a nyugatiak itteni gyáraiban kevesebb pénzt kapnak, mint az adott cég anyaországában dolgozók.
“Ezért a szolidaritás kérdését, ha német lennék, leégne a bőr a képemről, ha elő merném hozni”
– fogalmazott, hozzáfűzve: Martin Schulz szociáldemokrata kancellárjelöltnek hogy “nem esik le a szakálla a képéről”, amikor arról mer beszélni német létére, hogy Magyarországtól fog pénzt elvenni. Végül Magyarország uniós tagságáról szólva Orbán Viktor egyértelművé tette: a magyarok népszavazáson döntöttek – helyesen – az EU-ba belépésről, ezért onnan egyetlen kormány sem léptetheti ki az országot.
PS/MTI, Fotó: MTI
Kaktusz
2017-09-08 at 23:53
Maga Soros mondta el a tervét. Tehát agyhalott libsibolsinak kell lenni, ahhoz, hogy meghazudtolja valaki azt, amit a világ egyik leggazdagabb embere próbál elérni. Egyébiránt te egy igazi Bozgor vagy. Sajnállak, mert ez azt jelenti, hogy sehol sincs otthonod ebben a világban. Hontalan és gyükértelen vagy.
Kaktusz
2017-09-08 at 23:51
A Fidesznek nincs gyűlöletkampánya. Azt a baloldal meg a liberálisok folytatnak.
Artur
2017-09-08 at 19:35
Akinek segít a nyugat, a jujdejó, az USA, az nem a magyar nép. Hanem kádár jános, s utódai…
Artur
2017-09-08 at 19:34
Jó ha tudjuk, Ausztria azonnal nemzetközi segítséget s pénzt kért, 57 november 4-e után, 188 ezer menekült 1957 januárjáig mehetett be, akkor az osztrákok is lezárták a határaikat a magyarok elől…
„A menekültkérdés kezelésében a menekülteknek az ICEM 3 keretében az európai és tengerentúli országokba való továbbszállítása, kivándoroltatása hozott megoldást.
1957 tavaszán a nagy magyar menekültáradat utolsó hullámai is fokozatosan elcsitultak; ez év júniusában már csak ötven magyar menekült érkezett Ausztriába. A menekülés megnehezült, sőt lehetetlenné vált; az osztrák kormány január 15-én lezárta Ausztria határait, a magyar kormány pedig elrendelte az osztrák–magyar határ újbóli elaknásítását.
Az a több, mint 180000 magyar, aki az 1956. évi magyar forradalom leverése következtében elhagyta az országot, igen komoly demográfiai veszteséget jelentett Magyarországnak”.
Tehát még két és fél hónap sem volt, az a csodálatos nagy segedelem, mely után, évekig tartó munkatábor s ezer féle megalázó vizslatás, a valóság.
A fene nagy európai szolidaritásról az igazság. Az sem semmi persze, amit Nyírő, Jávor vagy Fedák írnak le, a nagy német társadalom viselkedéséről, a második vesztés után, hogyan bánnak a magyar menekültekkel a németek.. S ha valaki még tovább mélyedne az oly nagy európai értékek keresésében, olvassa el Kuncz Aladár Fekete kolostorát. Kik is találták fel a konc.tábort valójában.
..
Artur
2017-09-08 at 17:04
Bayer a napokban írta, a pápáról mondva el az igazat.
„. Ugyanis szerintem a pápa migrációs ügyben kifejtett álláspontja pontosan ugyanennyire felháborító, elfogadhatatlan és vérlázító. S ebbéli meggyőződésem nem hogy csillapodna, ellenben napról napra erősödik. Különösen azóta, hogy a pápa legutóbb kifejtette, mindenkit be kell fogadni, mindenkinek meg kell adni az állampolgárságot minden körülménytől függetlenül, például attól is függetlenül, hogy beszéli-e az adott ország nyelvét, és „az emberi méltóság tiszteletben tartása arra kötelez, hogy mindig elsőbbséget adjunk az egyén biztonságának a nemzetéhez képest”.
Nos, a pápa ismét felmondta a legszélsőségesebb és legelviselhetetlenebb liberális kiskátét, túlment minden határon, a minden feltétel nélküli állampolgárság megadását eleddig még az egészen idióta ultraliberálisok és sötét zöldek sem merték ilyen módon követelni, az a kitétel pedig, miszerint az egyén biztonsága mindig elsőbbséget élvez a nemzetéhez képest, egész egyszerűen zárójelbe teszi és megtagadja az egész keresztény európai civilizációt,..”
Na most majd merik, igaz pár hónapja még a kvóták létezését is tagadták, sőt a vad afrikai és szír hordák létét is.
A szolidaritás duma, a viccek vicce. Majd ha az államadósságunk rákját zsebből és szimpátiából kifizeti a német állam helyettünk, akkor s csak akkor hihetjük el, hogy végre felfogták mit tettek ellenünk, amikor kádárt s rendszerét támogatták s fenntartották!!
..
Kéfa
2017-09-08 at 16:30
Szerintem kifejezetten szakembert igényel.
Artur
2017-09-08 at 16:22
Mit mond a kortárs magyarországi, soros kórtársa?
„Orbán hazudik a bevándorlást illetően, amikor azt mondja, hogy nincs szükség külföldi bevándorlókra! 2001-ben még támogatta a bevándorlást! Hányszor fordít még ez az ember köpönyeget? Még mindig van olyan, aki hisz neki? Volt már KISZ-titkár, párttag és párttitkár múltú szülőkkel, majd liberális lett, utána konzervatív, és vallásos lett, de egészen 2010-ig gyűlölte a hegemón orosz, putyini politikát, és szerette Soros György eszmeiségét (még 2010-ben is – új kormányfőként – barátságosan fogadta Sorost a Parlamentben), most pedig gyűlöli Sorost, a bevándorlást, és kedveli a putyini politikát! Meddig hisznek még neki? Íme egy 2001-es cikk, Orbán első kormányának időszakából! Akár naponta változtatja a véleményét szélkakas módon, hatalmi érdekeinek megfelelően! Orbánnak nincsen ideológiai meggyőződése, csak két dolog fontos a számára: a hatalom és a pénz! Az elmúlt 28 év alatt ki lehetett ismerni őt!”
Körülbelül ugyanezt elmondhatták Behtlen Gáborról is annak idején, ellenségei, s gyakorlatilag minden politikusról, aki évtizedeken át hatalmon tudott maradni, valaha is. Magaslabda lenne Themistoklészt említeni, de elég Churchill-re gondolnunk, aki elintézte hogy lovaggá üssék Joszip Viszarjonovics Stalint, majd a fultoni beszédben már nagyon helyesen felismerte végre, ki az igazi ellenség, s világháborút indított volna ellene, ha a hatalomban maradhat.
Ugyanettől a Churchilltől idézhetünk helyes s pontos diagnózist a világ zsidóságáról, majd bárki bármikor idézheti az ellenkezőjét, ahogyan változnak Anglia érdekei, azaz Churchill érdekei. Márai az az üdítő kivétel, aki lovag s úr módra, mindig a létező hatalom ellen mer szólani, s védi az üldözötteket, akárkiről is van szó. De még tőle is idéznek sorospártiak vad s dűhös sorokat az akkori magyar vezetők ellen, 44-ig! A háború elvesztése után soha többé. Akkor kezdi az igazat mondani a kimondhatatlanokról, s idézni mi 45 utáni sorait szoktuk.
Azzal vádolni Orbánt, hogy uralma s fejedelemsége alatt ne lenne következetesen, amennyire lehet magyar, az azonban ordító hazugság. Ő AZ EGYETLEN, AKI MAGYAR 45 után.
NINCS SZÜKSÉG KÜLFÖLDI BEVÁNDORLÓKRA ugyanis, jó és helyes népesedési politikára van szükség. MAGYAR CSALÁDOKRA ÉS GYERMEKEKRE VAN SZÜKSÉG, NAGYCSALÁDOKRA VAN SZÜKSÉG.
Orbán, mint minden férfi asszonya lelkén keresztül közlekedik istennel, s jó barátokat stanácsadókat választhatott.
Magyarországon magyarokra van szükség. Csak Tanács István a kádár kori népszabadság főszerkesztője nyújtozkodott nagyot, mondván és irván, őt márpedig nem érdekli, mikor hal ki az utolsó magyar, majd lesz helyette más, olyan még nem volt, hogy ne lett volna,stb…Magyarországon ma kétféle ember van, az Orbánpárti magyarok, s a magyarországi gyurcsányok-sorosok. Ég s Föld.
Artur
2017-09-08 at 16:03
Na ez a szimpla hazugság.
„”Az áthelyezést elutasító országok a szolidaritásra mondtak nemet olyan országok felé, mint Olaszország is, amelyek segítettek nekik, amikor meg akartak szabadulni a szovjet iga alól és a kommunista diktatúrától. Most továbbra is támogatjuk őket az európai strukturális alap forrásaival, amelyeknek nettó kedvezményezettjei. A szolidaritás azonban nem lehet egyirányú, máskülönben nincs értelme az unió tagjának lenni.”
PONT AZ OLASZOK TÁMADTÁK ÖTVENHATÉRT A MAGYAR NÉPET, S A SZOVJETTEL VOLTAK SZOLIDÁRISAK. Lásd Camus sorait.
Továbbá abban is élenjárók voltak, hogy kádár rendszerét a nagyvilággal elfogadtassák, s mesterséges módon, olyan hitelekkel, melyet a jövőnek kell megfizetnie, életben tartsák, az egyébként önmagába, önön tehetetlenségébe roskadó kádár érát.
Tehát közvetlen módon hozzájárultak ahhoz, hogy a magyar nép elfogyjon, hiszen kádár a magyar nép gyilkosa lett. 9 millió abortusz 1957 és 89között. A szolidaritásról és a támogatásról is hazudnak. Hatalmas ráfizetés ez EU Magyarországnak, ezek statisztikai tények, lásd Pavics Lázárt. Soha semmit nem kaptunk s kapunk ingyen, amit Németország ide ad pénzt, zömében ők kapják vissza vállalataik révén, legalább a 88 százalékát..
„Hiába mondta Camus.
„„A legázolt, bilincsbe vert Magyarország többet tett a szabadságért és igazságért, mint bármelyik nép a világon az elmúlt húsz esztendőben. Ahhoz, hogy ezt a történelmi leckét megértse a fülét betömő, szemét eltakaró nyugati társadalom, sok magyar vérnek kellett elhullnia – s ez a vérfolyam most már alvad az emlékezetben. A magára maradt Európában csak úgy maradhatunk hívek Magyarországhoz, ha soha és sehol el nem áruljuk, amiért a magyar harcosok életüket adták, és soha, sehol – még közvetve sem – igazoljuk a gyilkosokat.”
„A magyar vér oly nagy értéke Európának és a szabadságnak, hogy óvnunk kell minden cseppjét.”
Albert Camus (1957)
Nézzük a gyilkosok módszerét s hogyan játszottak, játszanak Istent, ma is.
…
Artur
2017-09-08 at 15:53
Egyértelmű, hogy a liberális ellentéte a nemzeti lett. Valóban, amikor Orbánék még gúnyolták Fekete Gyulát, fogyikagyulázták, az szdsz gyermekeiként, s a szocik unokájaként, a másik oldalon álltak. Orbán azonban Saulból Szent Pál lett, s többé nem pávatáncolt vissza a soros oldalra, az mdf-es bokroslalákkal táncolók sokszor megfogják ezt tenni, ide -oda..Van itt egy országlakosság, mely soros mételyétől fertőzötten, véli, a megoldás, vad s idegen hordák “vérfrissitése” lenne. Ez az etnikai aknamező, ahová éppen a vérliberálisok akarnak s tudnak minden gyanútlan nemzetet felkergetni. Orbán felébredt, s a jót választotta. Nagycsaládos lett, keresztény s magyar. Fodorgabriellák pedig maradtak ott, ahol voltak. S vágyakoznak szünetlen az afrikai férfiak hosszú cicijére..
olszal
2017-09-08 at 14:15
Hogy itt mennyi hülye, tudatlan mezei jogász van! Ez látszik a hozzászólások némelyikéből. És ezek az emberek szavazóképes felnőtt lakosságának nem kis részét képezik.Nem ártana a királyi tévében elindítani egy kis jogi értelmezési tanfolyamot. De tényleg! Hasznát venné (talán, de nem biztos!) az a sok butuska ember, aki most itt ekézi a kormányfő szavait. A magyarok által megválasztott magyar kormányfő álláspontját.
Emberek, ti hülye gyerekek! Már egyszer leírtam, hogy autófényezőkkel(bocsi a szakmától), nem lehet a jog asztalához járulni!
Ha valaki nem ismeri, nem tudja értelmezni, netán alkalmazni, akkor magyarán szólva hess a pébe, amikor ilyen téma van napirenden.
De ne a párt fűhreréhez forduljon tanácsért, mert úgy jár mint a magyar( hangsúlyozom, magyar!) emberek 2004-ben.Rábasza@tták az exkommunisták Kovács et.hathatós közreműködésével. (Tudják: a bécsi kávéház nyitás?)
kakadu
2017-09-08 at 13:27
Milyen menekültekről beszélsz? Ha befogadtál saját családodba 1294 bevándorlót akkor szavaljál!De mielőtt bárkit is befogadnál azt az Afrikában történő kivándorlásod után tedd meg!
waltergabor
2017-09-08 at 12:03
István:
1294 menekült lehet, hogy nem tűnik soknak, de
1294 menekültnek 1294 lakás, vagy ház kell, azaz ez már egy magyarországi falu méretű helyiség lenne ahol élnének. Majd jönne a család egyesítés és máris kisváros lenne a faluból. stb. stb.
Elfelejthetnéd már a letelepedési kötvényt, semmi köze a migránsokhoz. (Ezt Vona Gábor nyalta be tavaly a whisky szagú gazdájától és azóta is ezt lefetyelitek.)
Gáspár Anett
2017-09-08 at 12:15
Pontosan!
És ez csak ez az 1294 szorozva legalább két asszonnyal és 20 gyerekkel + plusz saját testvérek és anyósok-apósok. Na, meg nem lehet ellenőrizni, hogy ki a rokon, ki nem. Tehát első transzport már egy egész falu.
És ilyenkor nem hagy nyugodni a tény: Gyurcsány-Bajnai faluk, községek százaiban szüntették meg a teljes infrastruktúrát, hogy elűzzék az őslakosokat.
Tömegesen állnak a lakókertek, hatalmas házak üresen.
Nyugaton hatalmas biznisz, hogy az elhelyezett betolakodó barbárok után az állam lakbért és eltartást fizet a tulajdonosoknak!!!
A honi kalmárok ezért kardoskodnak a beengedésükért, nekik az biznisz a lényeg és az, hogy az államot lebontva szabadon rabolhassanak, garázdálkodhassanak, a barbárokkal űzzessék el a magyarokat az országukból.
Ez Németországban, Hollandiában, Svédfországban, Dániában már működik.
Nem véletlen, hogy ide települnek át az őshonos polgáraik.
Kaktusz
2017-09-08 at 23:31
Miről beszélsz már megint te idióta? A letelepedési kötvényesek, nem végleg akarnak itt lakni és pláne nem élősködni akarnak, miközben a migránsok itt is akarnak lakni meg élősködni is.
Aztán mi az, hogy laktanyába zárnád őket? Te szívesen laknál ilyen helyen?
Az építőiparban meg az egészségügyben meg hadd foglalkoztassunk már olyat, akiknek van kképzettségük, meg hadd foglalkoztassunk olyanokat akik legalább magyarul beszélnek. Konkrétan a majdnem egymilliós roma kissebbségre gondolok. Előbb őket kéne munkára bírni. Meg asztán miért akarnád szétszórni őket az országban? Azért, hogy minél több helyen végezzenek terrorista akciókat, vagy azért, hogy minél több helyen keserítsék meg az emberek életét?
Döme
2017-09-08 at 11:33
Most már korlátlan befogadásról beszélnek Brüsszelben.Nem ártana figyelni a híreket.
Gáspár Anett
2017-09-08 at 12:10
Eddig is arról beszéltek.
márko
2017-09-08 at 10:53
Magyarorszég és Szlovákia csak törvényeken megalapozott bírosági döntéseket tartja be.
%%
NEM EGYSZERŰ , NAGYON NEHÉZ LESZ
DE SOK KITARTÁST KIVÁNOK, sok energiát, jó gondolatokat, összefogást
Orbán Viktornak, bármilyen vezető szinten vannak – minden magyarnak, lengyelnek, szlováknak , zsidónak
hogy ezt a hamis sorosista-merkelista prófétákat és szolgáikat szemétre dobják.
%
E mostani „bírósági döntés” tisztán megmutatta hogy az Európai únió elmélete olyan
bebüdösödötten kopott, aljas lett,
koszosok sorosista-merkelista szintjére sülyedt,
hogy ilyet teljes egészében szemétdombra kell dobni civilszervezeteivel, politikusaival és minden brüsszeli bürokráciával együtt ( de magyarokkal is kik ilyet támogatnak ).
%
Az európai normák , az európai demokrácia felfogása az hanyatlás = sorosista-merkelista szemét.
%
Mostan egy soros-merkelista moslék van a hatalom csúcsán.
Törvények és bírók segnyalok szintre vannak kényszerítve.
Ilyen gerinctelen, csúszó-mászó bírókat szemétdombra kel azonnal hajítani és ilyen aljas bírókat és bíróságot jövőben mellőzni.
%
junkerke, makronka, rencike = bebüdösödött , koszos , csúszó-mászók már régóta.
%
DE SZÉGYENLETES
– kis európai népek semmibevétele, kereszténység és zsidó vallás és népek nullázása.
– SZÉGYENLETES HOGY AZ EGYHÁZI VEZETŐK HALGATNAK ÉS SEMMIT SEM TESZNEK.
%
Hajrá magyarok, Fidesz-KDNP
Gáspár Anett
2017-09-08 at 12:24
Mint a második vh-ban. Ugyanazok finanszírozták Hitler, mint most Sorost-Merkelt-Junckert és a többi népirtó háborús bűnöst.
Feri Tekeri
2017-09-08 at 10:29
Pityuli-kutyuli !
te rühes, már megint mellé ugatsz !
vigyázz mert jön a sintér !
Hanesz
2017-09-08 at 10:23
Az Eu-ba történő belépésről szóló népszavazási kampányban csak a ,,Bécsi cuki nyitás” lehetősége volt tolva! A büdös lábú kecskeb…szók befogadásáról akkor még szó se esett!
Bár én akkor is NEMMEL szavaztam, de gondolom sokan meggondolták volna az IGENT, ha ezt előre látják…
Feri Tekeri
2017-09-08 at 10:21
könnyű volt a stupid “bíróságnak” ezt az ítéletet hozni…
csak a közel száz évvel ezelőtti gyakorlatot folytatták !
igaz hogy most nem körbenyírnák az országot, hanem megszüntetnék !!!
ne hagyd Fidesz-kormány !
ne hagyd Orbán Viktor !
lovas nemzet vagyunk, mutassunk nekik lószerszámot !
Hajrá Magyarország !
Ferenc
2017-09-08 at 09:40
Kiszemelted magadnak szomszédodul Jihadi John-t, bolsipityu? Sok sikert hozzá!
Kéfa
2017-09-08 at 09:37
Helyes, jól csinálja.
Valahogy így kezdhették a svájciak is.
Gáspár Anett
2017-09-08 at 09:07
Mert azt az 1294-et szorozd meg hússzal.
Mert folyamatosan emelnék a tétet, és folyamatosan küldenék ide a barbár megszállókat.
Ide fölöslegesen hinted a mantrát, buta genderrabszolga.
Kéfa
2017-09-08 at 09:43
Európában senkit ne ítéljen el egyetlen bíróság sem muzulmánok előtti szalonna evésért!
Artur
2017-09-08 at 11:18
EZ ELVI KÉRDÉS, EGYETLEN BEFOGADÁSA, KOLLABORÁLÁS SOROSÉKKAL, AKIK LAKOSSÁGCSERÉT TERVEZNEK NYILTAN EURÓPÁBAN, S KÖZEPÉN ITT, MAGYARORSZÁGON.
Gáspár Anett
2017-09-08 at 12:09
Egész Közép-és Kelet-Európában, a Balkánon is!
A hülye románok azt hiszik, kimaradnak belőle. Elsőre Erdélybe tervezik a barbárok betelepítését, hogy véglegesen megszűnjenek a kisebbségi viták. Aztán, amire a román átlagpolgár nem is gondol, szépen menne minden a maga útján, meg lehet nézni, Nyugat-Európát, milyen állapotba került csak az elmúlt két év alatt.
Gáspár Anett
2017-09-08 at 12:06
Első napon! Aztán 2-3 év alatt minimum 25% lenne!
Gynge lábakon áll a matematikád, gender-bérrabszolga.
Kérd vissza a CEU-tól a tandíjat.
Gáspár Anett
2017-09-08 at 12:18
Érveid nemigen voltak, a maradék is elfogyott. Jön a személyeskedés gender-bérrabszolgáknál. Te, szegény. Te lennél az elsők között, akiket a betolakodó barbárok lerántanának a magas lóról.
Maga az EU, Juncker és az EU bíróság cáfol téged és az egész ballib oldalt, te szegény félanalfabéta.
Orbán ezért is zseni politikus, mert nem ő állítja, hanem az illetékesek állítják, akikhez ő mint miniszterelnök, hivatalból fordult.
De ezt te fel sem fogod!
Kaktusz
2017-09-08 at 12:50
István, már megint teszed az okosat, miközben eszed mint a bolhának. Itt nem arról a néhány százról van szó, hanem azokról, akiket még ezek után is a nyakunkba akarnak sózni. Juncker épp a tegnap mondta, hogy megduplázná a számokat, de ezt meg is többszörözné legszívesebben. No ezt nem engedjük, ezért szálltunk perbe. A kultúráról meg annyit, hogy nézz szét a németeknél. Alig két hete mondta a bevéndorlásügyi miniszter, hogy olyan, hogy német kultúra nincs, ezzel feladta a ssaját gyökereit, viszont van olyan, hogy a német gyerekek kötelesek mindenütt a vécén ülve intézni a dolgaikat, a migránsok zaklatásainak elkerülése végett. Olyan is van, hogy eddig a több milliós bevándorlók, akik adott esetben második vagy harmadik generációsak nem tudtak beilleszkedni, helyette terrorakciókba kezdtek. Folytassam a sort?
Kaktusz
2017-09-08 at 23:26
Ép fentebb magyaráztam el. Netán nem tudsz olvasni, meg értelmezni?
kakadu
2017-09-08 at 13:18
Viselkedjél te félkegyelmű!
Gáspár Anett
2017-09-08 at 09:04
Mivle a csatlakozáskor vállaltuk a közös törvények betartását, ezért az EU-s alkotmánnyal és törvényekkel ellentétes döntéseket nem tartjuk be.
Jó reggelt.
Szövegértelmezés elégtelen.
Ferenc
2017-09-08 at 09:35
Nincsen olyan uniós jogszabály, Pubi, amiből levezethető lenne, hogy a migráncskvóták bevezetése jogszerű! Hiába “állapította meg a bíróság”. Nem jogszabály(ok)ra hivatkozva “állapította meg”, hanem a szolidaritásra hivatkozva, amiről meg nincsen uniós joganyag! Ennyit a “bíróságról”!
Kéfa
2017-09-08 at 09:51
Leírta: “a szolidaritásra hivatkozva, amiről meg nincsen uniós joganyag!”
Te mit nem értesz?
Ferenc
2017-09-08 at 10:28
Kevés az agysejted felfogni, hogy a “döntésnek” semmi köze az EU jogrendjéhez?? EP határozat se született, faszfej, hanem EU-s belügyminiszterek többségi szavazása felülírta az EU-s miniszterelnökök döntését. Azt viszont teljesen szabályellenesen. A “bíróságod” szerint – nyilván – ez is “jogszerű” volt, bár erről kussolt.
Feri Tekeri
2017-09-08 at 10:25
te állat jellegű hazaáruló !
csak azzal ellenkezik ami nem volt benne a belépésünkkor aláírt dokumentben !!!
nna… menj oszt takard be anyádat te féreg !
Gáspár Anett
2017-09-08 at 12:01
Ezt beszéld m eg orvosoddal és gyógyszerészeddel. Az EU nem határozhat kényszer-betelepítésről egyetlen egy tagország felett sem.
Gáspár Anett
2017-09-08 at 12:03
“. Született egy EP határozat, ami ” nem mehetne szembe az EU jogrendjével. Mégis megteszi.
Elemi logika fájna?! 😀
Zsuzsa
2017-09-08 at 16:51
►Hüpatia
Ad 1 Nem hiszem, hogy bármelyikőnknek „főnöke” lenne O.V. Az érthetőség, az egyszerűség és a tény kedvéért hívjuk Magyarország miniszterelnökének.
Ad 2 Nem ismerte el jogszerűnek a kvótát. Szó szerint idézem: „Tudomásul venni kifejezést használom, amikor a bíróság kvótaügyben hozott döntésére reagálok.”
Megkérdezhetem ezek után, hogy miről ír Ön?
Gáspár Anett
2017-09-08 at 08:55
“Az igazi csata csak most kezdődik, politikai harcra van szükség”
Ehhez az is kell, hogy kiutasítsák a küldött, anarchista felforgatókat.
Ne tegyék ki a rendőreinket, hogy a mocsok provokátorok zaklassák őket.
Gáspár Anett
2017-09-08 at 08:53
“Tekintettel arra, hogy minden ország a kvótán belül maga választhatja meg, hogy kit enged be”
Ahogy te tévedsz.
Első körben közel 2000, aztán családegyesítéssel máris lb. 20 ezernél tartunk. Első körben.
Ugyanis miután Merkelék kiválogatták a használhatókat, az összes analfabéta, civilizálatlan barbárt rászabadítanák Közép- és Kelet – Európára.
Ez volt az eredeti forgatókönyv: itt dekkoltatták volna őket, és ők vitték volna el a néhány használhatót, lezárták volna a határaikat, aztán nekünk azóta már kaput lett volna.
Ezt a tervet húzta keresztbe Orbán.
Gáspár Anett
2017-09-08 at 08:49
Mindenben egyetértek Orbán Viktorral. Támogatom és 2018-ban rá fogok szavazni.
De ezt a mondatot: “Arra kaptam felhatalmazást a magyar választóktól, hogy a magyar kultúrát, identitást őrizzem”, szíveskedjék Vajna úrnak a fejébe is beletölteni.
Péter Pál
2017-09-08 at 08:49
HELYES !
Miniszterelnök Úr minden szava igaz !
Gáspár Anett
2017-09-08 at 12:33
Te nem itt élsz. Költözz Afrikába és élvezd a barbárok világát.
Ide nem fognak jönni.
Kéfa
2017-09-08 at 15:02
Ez a “csak egy másik univerzumban” úgy érzem olyan mélyről, belülről jöhetett. 🙂
Zsuzsa
2017-09-08 at 08:41
Aki ezzel nem ért egyet, az tavasszal ne szavazzon a FIDESZ-KDNP-ra!
De aki nem kér a migránsokból, másra nem szavazhat!
Tessék ezt jól átgondolni – létünk a tét!
Gáspár Anett
2017-09-08 at 08:56
Aki nem kér a migránsokból és a liberálfaiszta diktatúrából, az szavazzon a Fidesz-KDNP-re.
khm
2017-09-08 at 17:45
Egy kilépési népszavazás,simán kivinne Minket az eu-ból.
És a mostani részvételi arány mentén,nem a liburnyák népszavazási érvényesség alapján( akkor 30 százalék is elég volt,ma nem)
kakadu
2017-09-08 at 13:22
Te rettentően buta ember vagy, igazi liberál-bolsevik.
Kéfa
2017-09-08 at 17:22
Nem.
Kéfa
2017-09-08 at 15:00
A szavazás titkos, mindenki oda teszi a papíron a zixet ahová akarja.
Lottószelvényt is ki lehet tölteni, ha valakinek az tetszik.