Pesti Srácok

Válasz Juhász Péternek, a politikus trollnak (frissítve!)

null

Céges reklámnak se rossz, amikor a média egy része, és most Juhász Péter isösszegzi a Gerilla PresS Lapkiadó és Médiatanácsadó Kft. megbízásait. Ha sikerül végre leszűkülni arról a néhány rólunk szóló, nettó hazugságon alapuló és sajtóperek tárgyát adó cikkről, amelyekkel most JP is nyomul, könnyen belátható: ezeket a kommunikációs munkákat mindig tisztességesen, jó minőségben és a konkurenseinknél többnyire olcsóbban végezzük el, magán-, állami- és önkormányzati megrendelőink nagy örömére. Az így keresett pénzt pedig a PestiSrácok.hu kiadására fordítjuk, csakúgy, mint az egyelőre még szerényke reklámbevételeket.

Kicsiben, vagy nagyban, de így működik egy kiadó. Gratulálunk Bajnai Gordon másodtisztjének, hogy mindezt felfedezte!

Persze évszázadok óta kényes kérdés, hogy a kiadó (a bal kezünk, jelen esetben a GerillaPresS) üzleti érdeke és a lap (jobb kéz, PestiSrácok.hu) etikus működése hogyan egyeztethető össze. Többször, például a reklámadó visszaforgatását követelő petíciónkban is leírtuk már az alapvetésünket: A mai médiakáoszban minden újságíró egyéni kötelessége a sajtóetika betartása, azaz függetlenül a kiadó tulajdonosainak érdekeitől, a témaválasztás motivációitól, minden újságíró és szerkesztő egyéni felelősséget visel a sajtószabadság fennmaradásáért. A Médiaalkotmányban is leírt hazai sajtóetikának tehát a cikkben, vagy műsorban kell érvényesülnie és nem az univerzumban, úgy általában.

PestiSracok facebook image

És itt a kérdés Péter: Mi volt etikátlan abban az interjúban, amit minden ellenkezésed ellenére (sajtótájékoztatón, közterületen) megpróbáltam veled elkészíteni? Mi az etikátlan az alábbi kérdések feltételében:

Még mindig várom a válaszod!

Üdvözlettel:

HUTH GERGELY felelős szerkesztő - PestiSrácok.hu

FRISSÍTVE! - Juhász bocsánatot kér és mégis hajlandó nyilatkozni

Ajánljuk még