Közleményben reagált a Coca-Cola a hétvégén kirobbant plakátbotrányra. Az ügy olyan szinten elharapódzott, hogy miközben Alföldi Róbert, Cseh Katalin és sokan mások kólázós fényképpel pózolnak a közösségi médiában, addig több ezren a márka teljes bojkottjára szólítottak fel. Az internet és a metró népe jól láthatóan szintén fel van háborodva: erre utal a fent látható, egy olvasónk által küldött fotó is, amelyen egy egyértelmű véleménynyilvánítás látható.
Hiszünk abban, hogy mindannyian egyenlőek vagyunk, függetlenül a nemzetiségtől, vallástól, nemtől, életkortól, etnikai származástól, beszélt nyelvtől, hobbiktól és véleményektől. Hiszünk abban, hogy mind a hetero-, mind a homoszexuálisoknak joga van azt a személyt és úgy szeretni, ahogy nekik a legjobb. Reklámjainkban, posztjainkban, üzeneteinkben kifejezzük az általunk képviselt elveket, így az emberek egyenlőségébe vetett hitünket. Azt gondoljuk, hogy egy olyan világban, amely ezeken az értékeken alapul, mindenki felszabadultan, boldogan élhet. A szeretethez, szerelemhez való jog mindenkié
– áll a cég hétfői közleményében.
Ezt a kampányunkat városszerte kihelyezett plakátokkal kísérjük. A háromféle plakáton egy-egy Coca-Colát ivó pár szerepel – hetero- és homoszexuális párok egyaránt. Ezzel valóban szeretnénk üzenetet közvetíteni: a hitünket abban, hogy mindenkinek joga van a szeretetre, szerelemre; hogy a szerelem érzése ugyanaz (#loveislove). Sok reklám – nemcsak a Coca-Coláé – esetében megoszlik az emberek véleménye: van, akinek tetszik, és van, akinek nem. Természetesen tiszteletben tartjuk, ha másoknak eltér a véleménye a miénktől
– írják.
De ha szerintük mindenki olyan egyenlő, akkor jogosan merülhet fel a neten többek által feltett kérdés: miért szervezik ki a gyártási folyamataikat olyan országokba, ahol az ugyanazon munkát végző alkalmazottaiknak kevesebb bérezést és juttatási csomagokat biztosíthatnak? Mi a helyzet a PET-palackokkal?
Boldog István, a Fidesz országgyűlési képviselője vasárnap bejelentette: elhatárolódik a Coca-Cola plakátkampányától, és addig nem hajlandó a termékeiket fogyasztani, amíg el nem tüntetik a szerinte provokatív plakátokat az egész országból. Hétfőn rengetegen követték a politikus példáját: a Facebookon tömegesen jelentik ki a felhasználók, hogy nem hajlandóak a cég termékeit fogyasztani a jövőben.
Kérdésünkre, hogy ha mindenki egyenlő, akkor miért szervezik ki olyan országokba a gyártást, ahol alacsonyabb bért adhatnak a munkavállalóiknak, az LMBTQ-kérdésekbe büszkén és bátran beleálló cég a következő semmitmondó választ küldte szerkesztőségünknek:
A Coca-Cola Magyarország hazánkban két palackozó-üzemet működtet és mintegy 1.100 munkatársat foglalkoztat közvetlenül. A Coca-Cola Magyarország eddig több mint 125 milliárd forintot fektetett be hazánkban, az elmúlt években a többi közt átadtuk az ország egyik legnagyobb kapacitású üdítőital-gyártósorát, elindítottuk ásványvizeink exportját, illetve felavattuk hazánk legnagyobb élelmiszeripari raktárát. Magyarország legnagyobb üdítőital-gyártójaként ma már 26 európai ország fogyasztóit látjuk el itthon készült üdítőitalainkkal, gyümölcsleveinkkel és ásványvizeinkkel, amelyek előállításához kétharmad részben hazai alapanyagokat használunk fel.Vállalatunk a tavalyi esztendőben egy újabb 13 hektáros ingatlant vásárolt annak érdekében, hogy cégcsoportunk legnagyobb közép-európai gyártóbázisa jöhessen létre Dunaharaszti központunkban.
Üdvözlettel,
Coca-Cola Magyarország
Részünkről köszönjük az gyors, instant, meleg vízben oldódó választ, azonban a kérdésünket továbbra is fenntartjuk, hiszen valljuk: egy cég akkor álljon a globális társadalmi igazságosságért folytatott küzdelem élére, ha az a profitrátáján is látszik, és nemcsak a legprimitívebb provokációkban merül ki.
ómió
2019-08-06 at 09:52
Most már azt is tudjuk, hogy a Coca Cola is buzi!
Vízöntő
2019-08-06 at 08:13
Kérdésem a még Juncker vezette Európai Bizottsághoz:
A The Coca-Cola Company a sűrítményének receptjét mikor és melyik EU intézménynek, labornak adta meg minőségvizsgálat, az egészséget károsító hatások vizsgálata céljából, mikor, milyen vizsgálatok zárták ki a vese, máj, gyomor károkozásának, a rákkeltő hatásnak stb. a lehetőségét?
Ha volt ilyen azonnal hozzák nyilvánosságra az eredményét, ha nem akkor azonnal rendeljék el a vizsgálatát!
Benedek Károly
2019-08-06 at 06:38
1886-ban John Pemberton amerikai gyógyszerész feltalálta a BARNA MOSLÉKOT, mely első változata nagy mennyiségű kokaint tartalmazott.
Ezért is tiltották pl. Magyarországon. Én először 1971-ben ittam, kamasz koromban, amikor látogató útlevéllel édesanyámmal Németországban töltöttünk 3 hetet. Csak egy dl-t engedtek inni belőle, de akkor már nem kokain, hanem koffein volt benne, nyilván ezért kaptam tőlev enyhe gyomorgörcsöt.
Ma már mérgező vegyianyag az egész: hozzáadott koffein, glükóz-fruktózszirup, klf. cukorvegyület, ízfokozó, színezék, egyéb tartósító mérgek.
A plakátokon szereplő megcélzottak vedeljék csak hektószám azt, amit egyéb helyeken így hirdetnek:
-ablak és csempetisztító
-wc tisztító, vízkőoldó
-odaégett olaj feloldása
-folttisztító
-rozsdaoldó
-akkumulátorról a savkicsapódás oldása
Homik számára külön előny, talán ezért favorizálják: feloldja a fogukat.
Egészségükre!
zizu
2019-08-06 at 14:40
Én még életemben nem próbáltam a kóla efféle hatásait, de ha valóban wc és vízkőoldó hatása van, (és még nem is beszéltünk a rozsdaoldó hatásáról) ki fogom próbálni.
S ha nem jön be, akkor maradok a vízkőoldónál, qttól tartok.
De mármost hezitálok, mert egy rendes vízkőoldó nem kerül ennyibe.
Karácsony.sk
2019-08-06 at 05:39
COCA COLA nem érti a lényeget!
Ha igaz az az álításuk hogy „Hiszünk abban, hogy mindannyian egyenlőek vagyunk, függetlenül a nemzetiségtől, vallástól, nemtől, életkortól, etnikai származástól, beszélt nyelvtől, hobbiktól és véleményektől.“…. akkor ez a reklám diszkriminatív, ugyanis az általuk felsorolt társadalmi rétegegkből csak a nemi identitást kereső beteg emberekk egyenlőségével foglalkozik, de többit mind pl. az általuk felsorolt nemzetiségi (romániai, ukrajnai Magyar kissebség szisztematikus elnyomása és diszkriminálása), vallási ( keresztény és zsidó üldözés és gyilkolás Európa nyugati féltekén és a világban), életkori, etnikai ( zsidóüldözés a mostani Európa nyugati féltakén, cigányüldözés és az EP parlamentben egyetlen roma képviselő Jávorka Lívia baloldal által vezényelt elgáncsolása) származásaik miatt diszkriminált rétegeket kirekesztette ebben a reklám sorozatban annak ellenére, hogy szerintük mindenki egyenlő. Tökéletesen bebizonyították, hogy nem mindenki egyenlő, csak az általuk kiválasztottak! Ezért vétett nagy hibát a Coca-Cola Magyarország, ugyanis beleszált egy olyan mocskos neomarxista ultraliberális politikai jácmába, ami kizárólagosan csak kárt tud okozni a társadalmakban.
Amúgy nem tartom szükségesnek felsorolni azt, hogy Magyarországon mennyi embernek biztosítnak munkát, mert a piac szabályai szerint járnak el, tehár ezért invesztálnak Magyarországon, mert ez nekik hasznot hoz a mai Magyar kormány megfontoltan jó adó és üzletpolitikája jóvoltából! Tehát most a könyörtelen valóság az, hogy a Coca-Cola ebben az üzletben piacorientált ( a döntée jó Magyarországnak és jó a Coca-Cola Magyarországnak is) s nem tőkeorientált ( csais én járjak jól akár annak árán is, hogy a másik megdögölhet) döntést hozott! Ezért nem tartom jó ötletnek sőt kimondottan károsnak tartom ezt a bölcs piacorientált döntést neomarxista – ultraliberálisan beéllesített társadalmakat meggyilkolni szánt tölténynek használni!!
Szlovákiából…..
vg
2019-08-06 at 00:23
https://www.citizengo.org/hu/fm/172651-segitseget-kerunk-nyilt-homoszexualis-reklamok-eltavolitasaban
Ne felejtsétek aláírni a petíciót!
Kristóf
2019-08-06 at 00:07
Amúgy nem olyan könnyű bojkottálni egy ilyen bejáratott terméket.
Lehet viszont ütni rajta hasonló módon. Kell egy jól csengő gúnynév neki. Pl. HomoCola, Búzalé, Soros Sanyi könnycseppei, tudomisén.
Kristóf
2019-08-06 at 00:02
Amíg ez a folyadék nem volt bejáratott termék, addig az adta el, hogy a nagy vágyott Amerika jóságos bőségszarujából való, és akkor kóstolsz bele a jóba, a nagy nyugati haladásba, ha ilyet iszol.
Most annyira nyeregben érzik magukat, hogy azt hiszik, hogy ezt meg is tudják fordítani. Vagyis, ha már ilyet iszol, akkor ők mondják meg, hogy ki leszel: buzy.
Ki kell ábrándítsam a tudatmanipulátor elvtársakat. Ez a próbálkozás olyan nagy ugrást igényelne tőlük mint ami karigernek kellett volna tavaly elérni a miszterelnöki széket. Olyan sikerre számíthatnak, mint az ellenzéki összefogás™.
Ludmillaivanovna
2019-08-05 at 23:35
Soha többé buzicola!?
xyz
2019-08-05 at 23:26
Legalább kevesebben fogják inni ezt a mérget, és több lesz a normális, egészséges ember. Nem kő kóla!!!
Zöld Marci
2019-08-05 at 23:07
Antikrisztus szagot érzek Nyugatról.
Kukorica Jancsi
2019-08-05 at 23:15
A Nagy Nyugat Szodoma és Gomorra és az lesz a sorsa is.
Valaki Valaki
2019-08-05 at 22:53
5. Minden gyereknek joga van az egészséges lélekfejlődéshez.
Valaki Valaki
2019-08-05 at 22:51
1. A Coca Cola egy gazdasági szereplő, mi köze van a magyar belpolitikához?
2. Ha társadalmi szerepvállalást szeretne, kezdje a fillérekért dolgoztatott rabszolgáik ügyével.
3. Most a zöldek is a CC mellé álltak homokos ügyben, miközben ontja a PET palackot a löttygyár.
4. Írjátok alá a petíciót!
http://em.citizengo.org/hRbJFFD03O000yNcX630YXN
Kristóf
2019-08-05 at 23:31
Nekem az a nagy kedvencem, amikor egy-egy cég “társadalmi felelősségvállalást” hirdet. Amikor a haszon minden egyes fillérkéje a természet és benne az ember közvetlen vagy közvetett megrövidítéséből származik.
Ha egy kapitalista cég szeretne felelősen cselekedni, akkor minden petákját két másik hasonló cég tönkretételére költené, utána pedig lehúzná a rolót.
lacika
2019-08-06 at 07:38
Ez tökéletes!
Benedek Károly
2019-08-05 at 22:45
” az emberek egyenlőségébe vetett hitünket”
Az emberek nem egyenlőek.
A homik meg NEM EGYENRANGÚAK A NORMÁLIS EMBEREKKEL, mert természetellenes
az élet vitelük, gondolkodásuk. Mivel agresszorok, szembe kell velük szállni.
Kristóf
2019-08-05 at 23:02
A természetben nincs egyenlőség. De a Gonosz művi világában sincs, mert akkor a Homo-Colát még mindig csak egy amerikai falusi kisboltban árulnák.
Ócska hazugsagokkal pedig nincs értelme vitatkozni.
Hédervári Kont István és a harminckét vitéz
2019-08-05 at 23:11
Mintha a liberálisok pont annak a gerjesztői volnának, ami ellen harcot hirdetnek:
Egyenlőség,testvériség, szabadság-mindenki haver-minden relativ-nincs bűn-anarchia-a legszemetebb, legaljasabb, legravaszabb győz-új barbarizmus.
A Birodalmisták az új barbárok.
Fanyűvő
2019-08-05 at 23:14
Vannak gaz-emberek. Ők nem egyenlőek az átlag emberekkel sem, nem hogy az igaz-emberekkel.
Kristóf
2019-08-05 at 23:26
Persze. A valóság megfordítása, a hazugság önmagával való leplezése a hazugság atyjának, a Gonosznak a technikája évezredek óta. Elég csak beleolvasni az ószövetségbe. A koránt nem ismerem, de valószínűleg az is megteszi.
zsolo75
2019-08-06 at 14:04
“Jaj azoknak, akik a rosszat jónak mondják, és a jót rossznak. Akik a sötétséget világosságnak teszik meg, s a világosságot sötétségnek, ami keserű, azt édesnek, az édeset meg keserűnek.” (Izajás könyve 5:20)
“7 A törvénytiprás titokban már folyik, csakhogy annak, aki azt most még visszatartja, el kell tűnnie az útból” Thesszalonika 2:7
Nahát
2019-08-05 at 22:33
Azoknak az embereknek, akik cukros üdítőitalokat fogyasztanak rendszeresen, 48%-kal nagyobb az esélye a szívrohamra és a strokera, mint azoknak, akik csak ásványvizet, vagy 100%-os gyümölcsleveket fogyasztanak naponta. Egy kis adag kóla 23, a nagy adag 44 teáskanálnyi cukrot tartalmaz. https://www.google.com/search?q=k%C3%B3la+cukortartalma&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=H0Nv7a0nBdvZUM%253A%252Cb9O0IBy68NQ2nM%252C_&vet=1&usg=AI4_-kTG1vQ1oUBUS9XMWB5FLtMTP3XaWg&sa=X&ved=2ahUKEwj1wpa5yOzjAhWCs4sKHSnCBQQQ9QEwAXoECAkQBg#imgrc=H0Nv7a0nBdvZUM:
Kristóf
2019-08-05 at 22:23
Nem is olyan régen volt idő, amikor az ördög szolgái mindenhol vörös zászlókkal akartak “véleményt közvetíteni”. Ma ugyanezt bu3is plakátokkal teszik.
Akác
2019-08-05 at 22:22
leforditva.
“hiszen a szerelem az szerelem ( alföldi r.)”
Vagyis a szerelem nem ismer határokat, de mindent szabad?
Vagyis akkor csapjunk a lovak közé. Mindenki csinálja fűvel-fával, de ne legyenek a Coca Cola plakátjai kirekesztőek. A szerelem szerelem. Remélem nem fog diszkriminálni semmit ez a kiváló cég, és még beszéljünk a fétisekről is..
Én például nagyon szeretném az univerzum összes lakójával szexuális kapcsolatba lépni. Ezért a lakható bolygók minden egyes fajával is kérnék plakátokat, hogy ne legyünk kirekesztőek. Persze oda-vissza. Azt is eltudom képzelni, hogy minden lakható bolygón legalább 100 szexuális identitás létezik és akár több életforma is.
Kérem a Coca Cola-t, hogy ne legyen ennyire kirekesztő és plakátolja ill. reklámozza mindet.
Akác
2019-08-05 at 22:27
Tehát Magyarországon a Coca Cola szerint csak a heteró, leszbikus és a homoszexuálisoknak vannak érzései. A többi LMBTQXYZ csoportnak nincs, mi ez ha nem kirekesztés? Szórják teli a világot, hogy ezáltal mi is megtudjuk, hogy mi a szerelem.
Benedek Károly
2019-08-05 at 22:47
Gendermutánsoknak cukrozott, tartósítószeres, ízfokozós csatornatisztító lé.
fürgerókalábak
2019-08-05 at 22:11
És a Mercedes B-osztály reklámját ki látta?
Az sokkal elvetemültebb.
Kristóf
2019-08-05 at 23:22
A Volks-Royce-nál már csak a német “prémium” az elvetemültebb méregdrága műszaki hulladék. A Dacia motoros Mercedesről van szó?
Mert amúgy immunis vagyok a reklámokra. Akkor sem veszem észre, ha harsogó.
Kristóf
2019-08-05 at 22:04
A Sátán minden kutyáját ráuszítja Magyarországra.
– Világ-véleményhatalmi gépezet
– Itteni ellenségi pártok a zsoldjában
– Amerikában kreált ellenségi ügynökpárt: momentum
– EU bürokrácia, bíróság, zsebben lévő EU parlamenti képviselők
– ENSZ
– Bergoglio
– Úgynevezett “civilek”
– Stb.
– És most egy úgynevezett “multi”
Miért is feladata egy cukroslötty világcégnek “véleményt közvetíteni”?! Hogyan merészeli beleütni az orrát politikába?! Miért akarja rosszra nevelni és azzal pusztulásba taszítani a magyart?
Mert esküdt halálos ellenségünk!
Valaki Valaki
2019-08-05 at 22:42
Ez így van. Minköze ennek a multinak a magyar belpolitikához?
Benedek Károly
2019-08-05 at 22:51
A kormány meg szemet huny.
Az újságok több cikkel kiengedik a szelepet, és ebben meredünk.
A hülye aláírós oldalakat meg jobb, ha mindenki kerüli, mert
kattintást és adatokat gyűjtő vállalkozások, melyek az önként
beírt adataiddal kereskednek. Valamelyik szigeten vannak bejegyezve.
Látsz bármelyik petíciós oldalon impresszumot?!
Na, ugye!
Kristóf
2019-08-05 at 23:18
A kormány odapirított a dajcse Telekomcsinak is, amikor azok szemétkedtek Ákossal, azért mert azt merte mondani, hogy a nők szülik a gyerekeket. Ott a bugris “multi” azt hitte, hogy nyugaton van otthon, és beleszaladt a pofonba. Ez most más: egy gondosan kitervelt támadás.
És ez továbbra is egy háború. Úgy látszik, hogy tényleg sikerünk van az EU-s politikában, mert most össztüzet zúdítanak ránk, és keresik a rést, ahol áttörhetnek. A kormány a helyén van és nem kapkodhat mint Bernát a ménkühöz, mert akkor szétszedik. Ez azért nem biztos ám, hogy akkora ütés, amire legfelsőbb reagálni kell.
Benedek Károly
2019-08-06 at 06:24
Kristóf!
A kormányon múlik, hogy engedi-e a pride-ot, hogy a belügyminiszter/főügyész hivatalból nyomozást indíttat-e a pedofil plakátok kiragasztói ellen; hogy a BKV kiadhatja-e al-alvállalkozónak
a reklámhelyek értékesítését; hogy érvényesítteti-e a médiában is
érvényes határokat, miszerint fiatalkorúak és a kiskorúak veszélyeztetése tilos, büntetendő.
Ennek a brigantinak, aki felvállalta ezt a szemetet, súlyos 100 milliókat varrnék személyesen a nyakába. Ez már bűncselekménnyel felérő veszélyeztetés.
A kormány cselekedjék, hogy azonnal vonják vissza a plakátokat!
fürgerókalábak
2019-08-05 at 22:03
Igen, az eredeti feeling az a betépettség volt. Csak aztán le kellett cserélni koffeinre.
ODU
2019-08-05 at 21:54
A kukorica ipari feldolgozásának/mellék/ terméke szirupocska mellé kevert foszforsav mellett a lényeg a VÍZ ami nálunk még tiszta és VAN. Tanuljuk meg tőlük hasznosan felhasználni /pl.azt igyunk/ és vigyázzunk rá, Bár egyre inkább kétlem, hogy a miénk.
Akác
2019-08-05 at 21:16
Ha faces lennék erre nyomnék egy biglájkot:)
Idézet fentebb és most is meg ismétlem:
,,hiányolom a kampányból a pedofileket, az állatokkal üzekedőket a halottakat meggyalázókat, stb. hiszen a szerelem az szerelem ( alföldi r.)”
pampafu
2019-08-05 at 20:55
Bődületes !
”
Magyarországon 2018 júliusa és 2019 júniusa között 3 millió hektoliter, vagyis több mint 50 milliárd forintnyi kóla fogyott, ami a szénsavas üdítők belföldi forgalmának több mint 60 százalékát jelenti – közölte a Nielsen hétfőn az MTI-vel. Ez egy főre vetítve közel évi 30 litert és 5 ezer forintot jelent. “
Zolika Lassu
2019-08-05 at 20:55
Kedves Naprózsa!
Le a kalappal. Mindig csíptem a kommentjeidet.
Én maradok a kézműves sörök mellett. A gyerekek még igyák a meggy/ szőlő márkát és a Szobi gyümölcsét.
Zolika Lassu
2019-08-05 at 20:59
Nem vagyok b. vagy h., de szoktam a CC-t használni. Remek csavarlazító, felülettisztító.
hun
2019-08-05 at 20:48
Mindig ugyan azok csinàlják a balhét nem érdekes? A közös vonàsok könnyen felismerhetök erre már rég rà kellene jönnie az emberiségnek.
Hajni
2019-08-05 at 20:39
“Ha tiszta vízzel itatod a növényeidet, miért mérgezed cólával, fantával a gyermekeidet?”
Antiszemét
2019-08-05 at 20:20
Coca-Cola Magyarország, komolyan így írnak alá egy levelet? A nevét sem meri adna a f.szopó PRos pi.csa vagy kö.csög?
DeMégMennyireHogy
2019-08-05 at 21:24
Mocskos multibérenc.
Nyugi, úgyis lesz valaki, aki majd megtalálja !
Ha nem ezt a gyáva szart, akkor majd a kedves kiscsaládját.
Pár pedót ha ráküldenek a gyerekeire, akkor majd mit szól az ilyen ?
Fél a kis szarember. Érződik a hangvételből.
grimmbusz
2019-08-05 at 20:12
Bocs, megint én…
Zárójeles megjegyzés 1. : A Coca-Cola ha jól emlékszem stratégiai szerződést kötött a kormánnyal, kéretik nem elfelejteni.
Zárójeles megjegyzés 2.: 20-30 éve a Benetton ugyanezt csinálta csak jóval durvábban. Nincs új a Nap alatt különben.
Naprózsa
2019-08-05 at 22:07
Nagyon jó az elnevezésötlet: Buzyvíz. Na ezek után legyen kedve ilyet rendelni vagy venni a normális többségnek, ha nem akar lejáratódni.
Amúgy én nem tudom rontani a cég nyereségét. Már az átkosban is kerültem e buzyvizet: vérnyomásfokozó, kokalevél kábítószerből készül, fogzománc romboló (meg csontté is), vízhajtó és fagifor gyógyszer ízű, ami után száj-összeragadást és szomjúságot érez az ember. Bár tagadják, de egyeseknél függőséget is okoz, naná, hisz kokain titkos receptű.
Akác
2019-08-06 at 01:17
Következő reklámot látom a szemem előtt. Két markos legény koccint az üveges CC-vel, aztán azt mondják: Fenékig! 😀
Lehet, hogy röhögünk rajta, de régebben is röhögtek azon, hogy a jövő pinája a segg lesz. Ilyen ez kérem. Elnézést az alpári viselkedésem miatt.
grimmbusz
2019-08-05 at 19:58
És mennyivel olcsóbb volt egy-két helyen megvenni a plakáthelyet és kirakni egy provokatív plakátot, aminek 98% esélye volt rá hogy a konzervatív/jobbos körökben világraszóló botrányt okoz. Ők pedig ingyen és bérmentve széthintik, abba a téves illúzióba ringatva magukat, hogy most a közjóért cselekednek. Holott csak ingyenreklámot biztosítanak. Így aztán még az is tud róla, akinek egyébként egy metróban kirakott plakát fel sem tűnik, mert a mobiljába van merülve.
Ha egy tök átlag plakáttal teleragasztgatták volna az országot, sokkal kevésbé lett volna költséghatékony.
Az ingerküszöb meg az üdvözletét küldi. Mosolygó jegesmacikkal már nem igazán lehet labdába rúgni.
Ez vegytiszta marketing és reklámpszichológia, vajmi kevés köze van a társadalmi ügyekhez.
khm
2019-08-05 at 20:09
öngyilkos markec ing,és reklám szipológia.
De Önnek egy dologban igaza van. Felhívták a figyelmet erre a reklámra.
És akkor,most Én is mondok valamit. Sunyin hajtotta volna le az emberiség normális része a fejét,és kullogjon az Őt megalázó plakátok előtt,mellett?
És a végén marad Nekünk a Hortobágy,meg az ottani nádas?
Szerintem coki,avagy hátrébb az agarakkal. Ez itt a Mi Hazánk.
grimmbusz
2019-08-05 at 20:18
Félreértés ne essék, én nem mondtam, hogy jó és helyes amit csinálnak.
Csak nem kell többet látni bele, mint ami. Egy szimpla marketingfogás újszerű reklámeszköz bevetésével. Minimális költség mellett. Szakmai szempontból pölö működik a tervük.
Ott a cikkben: közismert emberek is pózolnak a termékkel a plakát hatására. Gondolom nem kell bemutatnom az ú.n. “híres ember” -típusú reklámot, amikor van az a gázsi amiért a dívának korpás a haja. Na ez ugyanez, csak ingyen. 🙂 (gondolom, nem tudom, van-e szerződés pl Alföldivel hogy pózoljon a kólával – de kíváncsi lettem)
Akác
2019-08-05 at 21:53
Grimbusz. Szerinted milyen marketing fogás? Ezt az italt ki nem ismert mondjuk 8(és még sokat mondok)éves kor alatt? Itt ez van reklámozva szerinted? Fú Coca cola mi az? Gyerünk próbáljuk ki, nagy port kavart. Ismeri mindenki, de nem így kell reklámozni. Még ha egyensúlyba is rakjuk a dolgokat, mivel a szerelem szerelem. Akkor hol van a többi gender nem? Ehhez persze nem lett volna merszük(most). De adunk neked egy kis inekciót, meglátjuk lesz e kiütésed. “Az egész egy allergia teszt!”
Grimmbusz
2019-08-06 at 08:52
Akác: a közösségi média megjelenésével a reklámipar új helyzet elé állt. A felugró ablakok és a bannerek kikerülhetőek (vagy csak nem érik el az ingerküszöböt) Új ötletek kellenek.
Nekik ez sikerült: Rárepülnek egy témára, amivel botrányt tudnak csinálni. Kiraknak 1-2-10 helyre plakátot (és 3000) a többit pedig a közösségi médiára bízzák. Sokkal több embert ér így el, ingyen becsatlakoznak híres emberek, napi beszédtéma lesz, a megosztások és a az elemző cikkek szerint a logojuk pedig ott lesz mindenütt, beleég a retinába, a tudatalattiba…
Állítom még mindig, a CC-t legkevésbé sem a társadalmi szerepvállalás és a melegek sorsa érdekli. El akarnak adni egy terméket és azt reklámozzák.
És a jelek szerint ez az új technika működik.
Persze attól még nekem sem tetszik, hogy melegekkel propagálnak egy terméket és egy cég propagálja a melegeket oda-vissza. Bár szakmai szempontból érdekes.
Alma
2019-08-05 at 23:09
Na te se menjél marketingesnek, meg pszichológusnak se…
Grimmbusz
2019-08-06 at 10:37
Alma: meg ne lepődjön..
Ezt a reklámot kb 7.000.000 magyar sose látta volna, ha nem nyomnák mindenhol a botrány miatt.
Én a bevételük miatt se aggódok túlságosan….azt nem kell elfelejteni, hogy az itteni kommentelők is egyfajta “véleményburok” részei. Nem feltétlenül lehet általánosságot levonni abból, hogy 50 kommentelő bojkottálja a CC-t (mellesleg nem csak üdítőt gyárt…)((mellesleg 2: jópár amúgy se vette, mert fújdecukrosegészségtelen))
De sajnos, amíg a reklámban megjelenő témát nem tudják elvonatkoztatni a szakmai résztől, addig kár is vitatkozni.
Grimmbusz
2019-08-15 at 16:27
Idézet:
“Elsősorban a fideszes Boldog István homofób megnyilvánulásának köszönhetően a Coca-Cola nagy publicitást kapott, a bojkott híre az Egyesült Államoktól Franciaországon át Nagy-Britanniáig sokfelé eljutott.
A lapnak nyilatkozó reklámszakember szerint a Coca-Cola ügyeset húzott. Ha Magyarországon csökkent is termékeinek népszerűsége (amiről nem tudhatunk biztosat), az esetleges veszteségért sokszorosan kárpótolja, hogy számos tekintélyes külföldi lapban pozitív összefüggésben szerepelt.
A magyarnál toleránsabb nyugati világban, amely nagyságrendekkel nagyobb piacot jelent, a melegek elfogadása jó hívószónak számít.
A Coca-Cola inkriminált posztereit egyébként nem más, mint Mészáros Lőrinc multimilliárdos egyik cége tette ki a budapesti plakáthelyekre.
”
Na, ki ne menjen marketingesnek? 🙂
Nahát
2019-08-05 at 19:56
A Coca cola gyakorlatilag tudatosan taposott bele páros lábbal a többségi társadalomba, és a felháborodás hatására sem fúj visszavonulót, kitart a homoszexualitás propagálása mellett. Ezzel rendkívül ellenszenvessé tette magát sokak szemében. Mondjuk ki: pofátlan és egyben hülye marketing. Aki bojkottálni akarja őket, azoknak itt a Coca cola termékek listája: Coca cola, Kinley, NaturAqua, Royal Bliss, Fanta, Cappy, Powerade, Glaceau Smartwater, Sprite, Fuzetea, Römerquelle, AdeZ. Kár, mert a Kinley-t és a Sprite-ot is szeretem, de addig nem iszom, amíg a Coca cola meg nem követi a magyarokat! A Cappy egyébként ihatatlan, telenyomják guargumival. Na most Coca cola cég, értelmes dolog volt felkavarni az állóvizet? Napok óta arról szól a net, hogy mennyi sz@rt raktok az italjaitokba! Idiocy is idiocy.
khm
2019-08-05 at 20:03
A páros lábbal beszállás után,még provokál is!
Na ezt KELL megfognunk valahogy.
Én könnyen vakkantgatok nem ittam kólát,sem ilyent,sem olyant 1980 óta. (lehet,hogy tudtam előre,mint a zazrivecz spenózálását)
Kása mása
2019-08-05 at 20:16
Jövőre meg kell emelni az adótartalmát az összes löttynek.
Akác
2019-08-05 at 21:22
Ne aggódj, én helyett is redukálom a retardáltságot.
Akác
2019-08-05 at 21:25
*+ed
DeMégMennyireHogy
2019-08-05 at 21:17
A Kinley és a Sprite is tele van nyomva szarral és fossal.
Ne igyad, ha hosszú életű akarsz lenni itt e földön.
Vagy tán tudod a fenti italok összetételét ? Rá van írva a palackra ? Ellenőrizte valaki ?
Nahát
2019-08-05 at 22:58
Jogos.
immunitas
2019-08-05 at 19:27
Az ostobák ízt hiszik, ha belengetik a 125 milliárdjukat, akkor jöhet az elmebeteg propagandájuk.
Ezután tőlünk már nem nyernek egy fillér profitot sem.
Akác
2019-08-05 at 18:27
Sajnos még most sem értik. Nem a “szerelem, az szerelem” szlogennel van baj. Annyit szerelmeskedhetnek amennyit akarnak, legyenek fülig szerelmesek, de ne keljen már ezt másnak is nézni, és a beleegyezésüket adni. Otthon bújjanak össze és melegedjenek. A heterók se a közterületeken végzik a szexuális tevékenységeiket, ha még is megtörténik ugyanúgy közerkölcsöt sértenek, mint a nem heterók. A szexualitás nem a közterületre való, semmilyen formában. Ezért van hogy sok nem heteró is ellenzi a pride-t. Itt csak egy létezhet mégpedig az erkölcsösség, szexualitástól függetlenül.
pufff
2019-08-05 at 17:56
GYORSÉTTERMEKET IS , ÉN KERÜLŐM MÁR TÖBB ÉVE EZEKET IS MINT A COCA COLÁT IS.
Józan Paraszt
2019-08-05 at 17:01
Szerintem nincs itt semmi baj.Remélhetőleg az “elfogadottak”utódai ,komoly fogyasztói közönséget produkálnak a Coca-Colának.
Namond
2019-08-05 at 16:53
Nem kell többé C-C termék, mint ahogy a MasterCard sem.
lacika
2019-08-06 at 07:22
Mastercard az illegális benyomulókat illeti meg…
Szekértábor
2019-08-05 at 16:47
A bojkottról:
1. Mindenki azt iszik, amit akar.
2. Sok kólát (üdítőitalt) inni eleve egészségtelen.
3. Amelyik multi megbotránkoztat, az magára vessen.
4. Nem kell bojkottot hirdetni ahhoz, hogy visszaessen a forgalmuk. Elég, ha azok nem isszák a löttyeiket, akik tényleg megbotránkoznak.
5. Aki komolyan meg akarja büntetni a CC-t, az viszont tartson ki, amíg bocsánatot nem kérnek a köznyugalom megzavarásáért.
6. És kerülje el azokat a multikat is, ahol csak a CC löttyeit kapni (hamburgerdék).
7. Meglátja, csak jót tesz magának.
pofonfa
2019-08-05 at 16:39
?. Csak azzal tudok csatlakozni a bojkotthoz, hogy EZUTÁN SEM iszok kólát.
tzar
2019-08-05 at 16:20
A szörnyű lé egyik alapanyaga a kokacserje levele, amit Peruban és Kolumbiában (és talán Bolíviában is) szabad csak termeszteni (egyébként nagyon jó magaslati betegség ellen, de ilyen magaslat nálunk nincs). Régen hallottam, hogy a CC évi 300 (?) tonnát vásárol Peruból, de lehet hogy ez a szám már nem igaz. Különben minden országban a fentieken kívül üldözik a terméket; Amsterdamban Peruból jövet farkaskutyákkal szimatoltatják át az utasokat, és ha csak egy kokalevelet is találnak, jön a börtön. Na ezt a CC-nek szabad nagy tételben importálni. (Javítson ki valaki hozzáértő, ha elavultak az információim.) A másik “remek” összetevő a foszforsav, ami semmilyen más élelmiszeripari termékben nem engedélyezett, egyébként csontritkulást okoz.
A bojkotthoz pedig csatlakozom.
fürgerókalábak
2019-08-05 at 22:08
Tudtommal már a XX-ik század eleje óta nincs benne koka kivonat. De attól még nem tudhatom miket kotyvasztanak bele titokban.
Vízöntő
2019-08-05 at 16:17
A Coca-Cola csak egy piaci szereplő, ne oktasson a szeretetről, mi viszont oktathatjuk a piac működéséről, gyakorlatban!
Nem kell a Coca-Cola egyik pancsa sem, és ha ezt 1-2 millióan a gyakorlatban is éreztetjük hamar új vezetése lehet a magyar forgalmazónak is, mert minden duma ellenére meg fogják érezni! Ha meg más országokban is csatlakoznának …, mert a padlóra küldhető egy multi is!
Mert mi a családunkat, gyerekeinket, az unokáinkat szeretjük és a jogukat védjük az egészséges jövőhöz!
A Coca-Cola meg gondolkozzon el, a világ piacain mennyi a heteroszexuálisok száma és mennyi a ….
Lali
2019-08-05 at 16:14
Buzulmán Coca Cola!
Mától nem iszom a termékeitek, mert nem tisztelitek értékrendemet, hitemet! Deviáns értékrendetetek elfogadhatatlan számomra és mindent meg fogok tenni a magam köreiben, hogy ne találkozzak aljas világotok reklámjaival!
Ragnar
2019-08-05 at 16:07
Függetlenül a témától. Minden kóla egészségtelen. A főiskolán hajdanán lakmusz papírral megmértük a Coca Cola ph értéket, ami 2 volt. Ez egy erősen savas folyadék. Ha valaki sok kólát fogyaszt és ég a gyomra itt keresse a probléma okát.
Jozsika
2019-08-05 at 15:57
Rendben.Tegnaptol semilyen Coca Cola terméket nem iszunk a családban.Mi is ragaszkodunk az elveinkhez.
Tatanka Jotanka
2019-08-05 at 15:25
Valamikor azt sugallták a reklámjaikkal, hogy a “jéghideg coca-cola az igazi”. Globálisan éppen felmelegszünk, mostantól a meleg coca-cola az igazi. Úgy látom az emberiséget erősebben érinti a klímakatasztrófa melegedős része, mint a bolygót magát. Mellesleg a cola is rengeteg CO2-t ereget az atmoszférába, úgyhogy senki ne engedje ki a palackból a széndioxid szellemet. Mentsük meg a világegyetemet. Mikor már csak indiánok maradnak, újra egyensúly lesz a természetben.
bl
2019-08-05 at 15:23
1. Márai azt írta naplójába amikor meglátta Amerikában a Pride-ot. Itt van vége mindennek ami a keresztény. (Ebben már semmi együttérzés nincs!)
2. A 80-as években Európát járva még azt írta: Európa még mindig keresztény. (Hol vagyunk már attól!!)
3. Egy olasz közkórházban érezte a legjobban magát, ahová egy rosszulléte után került. Egy kicsit itthon érezte magát, mert ott haltak meg mellette úgy, hogy közben a család mindent megvitatott a haldoklóval, vagy a haldokló feje mellett. A vagyont is elosztották. (Hol vagyunk már a családalapú vagyontól, amikor mindent multik birtokolnak, átláthatatlan tulajdonosi szerkezettel!!!)
bl
2019-08-05 at 15:15
Nem.
Mátyás
2019-08-05 at 15:11
Kedves Coca-cola. Mi meg abban hiszünk, hogy a homoszexuális propaganda amit az arcunkba toltok, káros hatással van a gyermekeinkre. Ugyanis nincs bizonyítva, hogy kizárólag veleszületett genetikai betegségről van szó. Nagy a valószínűsége, hogy gyermek és serdülőkorban befolyásolható az emberek nemi identitása. Magyarul, ha mindenhol a homoszexualitást reklámozzátok, az egyfajta divatot teremt, a nem normálisat normálissá változtatja. Jelenleg a lakosság 1-2% homoszexuális, és egyébként senki sem nyomja el őket. Heteroszexuálisként pedig egyszerűen csak kifordul tőle a gyomrom. Sajnos nem ti vagytok az egyetlen cég, szinte az összes multi ezt tolja, a hollywood-i filmekről már nem is beszélve. Ha egy kicsit megkapargatjuk a multi cégek tulajdonosi hálózatát (részletesen David Rothkopf – Superclass c könyvében elolvasható), akkor már látható is, hogy a 43 ezer multicég nagyrészét 147 befektetési bank, azokat pedig kb 300 család birtokolja. Ezeknek az embereknek jelenleg az egyik céljuk, hogy a fehér európai keresztény enberektől megszabaduljanak, aminek egyik eszköze a bevándoroltatás, a másik a homoszexuális propaganda terjesztése. Ugyanis egy olyan világbirodalmat építenek, ahol sem külön nemzetállamokat, sem külön rasszokat vagy vallásokat, sem családokat, sem gondolkodó embereket nem szeretnének. Semmi olyan emberi közösséget, ami védekezni tud velük szemben. Ennek első állomása az általuk 100%-ban uralt atlanti térség (Usa, Európa) lakosságának etnikai, vallási, kultúrális összekeverése, úgy, hogy az őshonos fehér európai rassz, lehetőleg kisebbségbe kerüljön, vagy teljesen eltünjön. Ezt mi nem szeretnénk, ezért zavarnak az olyan plakátok, amik ezt elősegítik. Egy multicégtől egyébként is távol áll az emberek szeretete, álszent ez az egyenlősdi. Ugyanis kizárólag a profit számít nekik, nektek. Ha egy kicsit is számítanánk mi emberek, akkor eleve nem árulnátok coca-colát, ami elhízáshoz és különböző betegségek kialakulásához is vezethet.
sanyi
2019-08-05 at 17:09
Őrült világ. Van egy cukros vizet nagy profittal eladó cég, aki most elkezd politizálni. Alpítsanak buza pártot.
Egy vállalkozás ne politizáljon. Meg egy ‘civil’ szervezet sem. A pártokon és magánszemélyeken kívül senki ne folytathasson politikai tevékenységet!
Kriszta
2019-08-05 at 20:29
“Ugyanis nincs bizonyítva, hogy kizárólag veleszületett genetikai betegségről van szó. Nagy a valószínűsége, hogy gyermek és serdülőkorban befolyásolható az emberek nemi identitása. Magyarul, ha mindenhol a homoszexualitást reklámozzátok, az egyfajta divatot teremt, a nem normálisat normálissá változtatja.”
Pontosan ezért csinálják. És ugyanakkor ez elég kéne legyen minden buzupropaganda betiltásához!
zsf
2019-08-05 at 15:10
A Coca Cola buzzi propagandája egészségtelenebb, mint maga az a cukros méreg, amit gyártanak. Csak beszélünk bojkottról, de nem teszünk semmit. Tényleg határozzuk el, hogy nem iszunk addig Coca Cola termékeket, amíg nem bukik meg a homoszexuális diktatúra: Coca, Cola, Fanta, Sprite, Kinley, Cappy, Fuzetea, NaturAqua, Powerade stb.
Ártani biztos nem árt, ha nem iszunk ilyen egészségtelen dolgokat.
Vén Csataló
2019-08-05 at 15:03
A meleg kóla szörnyű rossz.
Padlótfogtamaröhögéstől
2019-08-05 at 21:06
🙂 🙂
Csámpás Marcsa
2019-08-05 at 22:59
Szőke kóla a Vegyi Gyümi Csárdából= narancslé.
:-DDD
bl
2019-08-05 at 14:52
Valahol a szimbolikus tér lerombolása, a relativizmus általánossá tétele vezet ide. Ha relatív dimenzióba tesszük a ne ölj parancsát, akkor át lehet értelmezni az idősgondozás fogalmát, lehet eutanáziát csinálni. Ha relatív dimenzióba tesszük a ne ölj parancsát, az élet védelmének parancsát, akkor lehet abortuszt végezni. Ha relatív dimenzióba tesszük a család fogalmát, akkor lehet gyereket pénzért örökbe adni, lehet egy élet alatt végtelen számú házasságot kötni, akár egyszerre is, akár azonos neműekkel is. Ha relatív dimenzióba tesszük a ne paráználkodj parancsát, akkor lehet mindenféle perverzióknak méltóságot adni, lehet akár nem szeretet alapú kapcsolatoknak is utat nyitni. Akkor adószámos szakma lehet a kurválkodás, lehet terelni a szakma felé a munkaügyi központokban. A szimbolikus keresztény gyökerű tér az ahol bűntudat mellett kell együttműködni a másikkal,akinek szintén van bűntudata. Ellenkező esetben legfeljebb a másikban fogjuk keresni a hibát, ami harc, folytonos, permanens, soha véget nem érő harc és háború. Erre a soha véget nem érő szembenállásra példa az, amikor a félelmet, aggódást, tartózkodást a másik oldal gyűlölködésnek és a méltóságuk sárba tiprásának látja. A jól élő ember érzéketlenné válik a másik iránt.
bl
2019-08-05 at 14:40
A rongálás nem megengedett eszköz.
szevasz_tavasz
2019-08-05 at 15:19
Így van. Ezért nem értem, hogy a libsi biró. miért nem itélte el a kormány illegális bevándorlás ellenes plakátját összefirkáló balos csürhét.
Gáspár Anette
2019-08-06 at 06:19
Úgy van!
Nem rongáljuk a fiatalok, a kisgyermekek lelkét!
Kiskorúak veszélyeztetése, Alkotmányba és a Btk. számos törvényébe ütközik a pride is.
dillon
2019-08-05 at 14:39
amúgy sem iszom azt a [email protected] valami elképesztő ez a mai vad-liberalizmus,,persze-persze, ma ezek az értékek, jövő héten milyen új “reklámotok” lesz? …remélem pont úgy jártok mint a gillette…nekik is jól bejött…
Hát, így van ez
2019-08-05 at 15:33
Eddig sem szerettem ezt a mesterséges, sz@r anyagokból összeállított löttyöt, de ezek után már ránézni sem tudok.
Egyet ígérhetek: minden jó érzésű embert igyekszem majd lebeszélni arról, hogy ezt a zagyvalékot fogyassza !!!!
khm
2019-08-05 at 16:48
” Természetesen tiszteletben tartjuk, ha másoknak eltér a véleménye a miénktől”
Először is leszögezem,hogy nem a normális emberek a “mások”.
Másodszor,ti b.zeránsok,soha nem tartottátok tiszteletben a TÖBBSÉG véleményét.
Na ez csupán egy mondat miatt tört ki belőlem,de ha kedvem lenne mondatonként ízekre szedni a hírhedt kólagyártót,meglehet rám küldenék a maffiózóikat.
blase
2019-08-05 at 15:43
Én eddig is a Pepsi-t preferáltam. Amíg nem lépnek a Coke nyomába, addig még jöhet, néha-néha
Fehérlófia
2019-08-05 at 16:44
A Pepsi ugyanaz a globalista sz@r, mint a Coca_Cola, semmi különbség a két cég világrontó szellemisége között.
fürgerókalábak
2019-08-05 at 21:02
Ha jól tudom a Pepsi is szereti az abortált magzatokat, a kozmetikai cégekhez hasonlóan. Nem állítom hogy a szaros lónyálukba is tesznek magzatokból kivon anyagokat, de na!
Naprózsa
2019-08-05 at 16:18
Bocsánat, hogy idetolakodom “válaszként” a kommentek elejére, de volna egy ötletem:
Válaszoljunk a Coca-cola cég pofátlanságára:
Kéretik a Coca-cola céget az alábbiak teljesítésére:
Miután keresztény és zsidó gyökerű európai országokban ilyen lelkesen propagálják a szabad és korlátlan szerelmet, akkor a demokrácia és egyenlő elbánás alapján a muzulmán és nyugat-európai muzulmánlakosú országokban a szerelmesen egymásra néző, ölelkező fehér emberek mellé a következő plakátokat is kitenni:
1. Thobe (muzulmán hálóingszerű férfi népi egyenöltözet) ruhás két férfit ábrázoljon egymás szerelmes karjaiban.
2. Két csadoros muzulmán nő csókolózzon.
3. Egy 6-8 éves fiúcska aki bacha bazi vagyis szexuális fiú táncos, táncoljon mély szerelemmel vén thobe ruhások előtt.
4. Egy kecske és egy muzulmán férfi is dugja össze szerelmes pillantásokkal a fejét, merthogy ott nem tiltják.
De ha már itt tartunk:
5. Egy indiai turbános és egy piros bekapcsolópöttyös hindu hölgy is ölelkezzen szerelmesen.
Mert nekik is joguk van eme újfajta erkölcsöt megismerni, s a Coca-cola cég őket nem különböztetheti meg hátrányosan a vallásuk alapján.
Az ne számítson, hogy mind a férfi homoszexualitást, mind leszbikusságot halállal bünteti az iszlám, egy liberális cégnek akkor is kötelessége ez ellen küzdeni.
Aztán mikor Bollywood vagyis az indiai filmgyártás egy csók, pláne ölelés helyett nyomban táncra perdül (csak tudnám akkor egyáltalán hogyan szaporodnak), nekik is meg kell tudniuk, hogy a szerelem nem szégyen.
Majd ha ezekben az országokban is így reklámozzák a savmaró és fogzománcrágcsáló lőréjüket és büntetlenül tehetik, majd akkor okítsanak ki bennünket is, oké?
Bár kétlem, hogy Arábiában és Indiában, Indonéziában meg mernék tenni, hogy így pimaszkodjanak a vevőikkel…
Zita
2019-08-05 at 16:40
100 / 100 !! Kezdhetik szaúd-arábiában!
khm
2019-08-05 at 16:52
Tisztelt Naprózsa!
A csontritkulásban is nagy szerepe van. Nem csupán a fogkő,meg a zománc eliminálásában.
Zolika Lassu
2019-08-05 at 20:51
Kedves Naprózsa!
Le a kalappal. Mindig csíptem a kommentjeidet.
Én maradok a kézműves sörök mellett. A gyerekek még igyák a meggy/ szőlő márkát és a Szobi gyümölcsét.
fürgerókalábak
2019-08-05 at 21:13
Jó ötlet, de nekem még lenne néhány javaslatom.
– Mikulásnak öltözött disznó, kacsintva mosolyog miközben a csülkében CC-át tart.
– Ugyan ez csak ortodox zsidóval.
– “Benjamin Netanjahu is ezt issza” szlogen.
– Ugyan ez George W. Bush-sal.
– Kövér bikinis nő a tengerparton fetreng CC-val a csül… izé, kezében.
Benedek Károly
2019-08-05 at 22:58
“Miután keresztény és zsidó gyökerű európai országokban”
Ilyen európai ország nem létezett és nem létezik.
A zsidó gyökerű ország Izrael.
Akác
2019-08-06 at 01:19
Akinek van fb-je kérdezze már meg Alföldit, hogy nem tartja e kirekesztőnek a CC reklámjait, és elhatárolódik -e, amiért LMBTQXYZ közösség tagjai nem érthetik meg a cég szerint, hogy mi a szerelem,
Mivel csak heteró, homoszexuális és leszbikus párt látunk a közterületen a cc reklámjaiban.
oshon
2019-08-06 at 07:45
Alairom !
botocska
2019-08-06 at 08:25
Nálunk csak lefolyó tisztítónak hívják, és nem véletlenül.
Gru
2019-08-06 at 09:03
100/100
Amerikában hirdessen így !
A sok meleg miatt csak az arabok szaporodnak mint a nyulak így is !!!
Andromeda
2019-08-05 at 16:59
Vigyázat, nagyon sok terméke van a Coca Colának, nemcsak a Coca Cola☹️!!!!!!
Cola Termékei
2019-08-05 at 21:02
Cola, Fanta, Cappy, Sprite, Kinley, Fuzetea, NaturAqua (víz!)
Ez mind a környezet- és egészségromboló bűnbandáé.
És nem tudhatjuk soha meg, hogy kik az igazi tulajdonosok.
Kása Lehőcz
2019-08-05 at 20:00
A Coca-Cola pacifista farizeus borzadály.
Kallotomcat
2019-08-06 at 05:17
Szerintem a hatóságoknak kellene lépni. Valamilyen jogszabályt csak sért a mocskos reklámuk, ha nem, hát az nagy baj…
I. László
2019-08-06 at 09:41
Igyá’ te is buzikólát
Lóvé iz lóvé
Zia
2019-08-06 at 12:01
Az oldspicét is már csak a fekák vásárolják!☻