Az ellenzék előretörésének okait a következő napokban, hetekben sokan, sokféle nézőpontból fogják elemezni. Fontos elvégezni ezt a munkát, mert a vasárnapi önkormányzati választás eredményének tükrében az mindenképpen kijelenthető, hogy nem lefutott a 2022-es országgyűlési választás. Ez nemcsak Karácsony Gergely főpolgármesterré választása miatt mondható el. A Jobbiktól a DK-ig terjedő elvtelen összeborulás immár tíz megyei jogú várost és számos kisebb települést tudhat magáénak.
A Tordai Bencék már mindenütt jelen vannak
Akik belülről élték át – mint jómagam is – ezt a rendkívül éles kampányt, azok számos olyan új elemre lehettek figyelmesek, amelyek mindenképpen figyelmeztető jelek a jövőre nézve a jobboldal számára. A nagy ellenzéki összekapaszkodás esetében közös értékekről annak természetéből adódóan nyilván nem beszélhetünk, közös módszertanról és lélektanról viszont nagyon is. A összefogás lélektana faék egyszerűséggel leírható: gyűlöljük Orbánt, gyűlöljük a Fideszt. Ezzel meg is volnánk. Pipa. A módszertan már összetettebb dolog, és megéri ejteni róla néhány szót. A vasárnapi voksolás másnapján az ellenzéki összefogás „messiása”, a Hódmezővásárhelyen ismét polgármesterré választott Márki-Zay Péter kerek-perec megmondta, hogy azok a 10 ezernél nagyobb lélekszámú települések, akik követték a hódmezővásárhelyi mintát, kivétel nélkül győzelmet arattak a Fidesz felett. Tény és való, hogy Márki-Zay tavaly februári szimbolikus győzelme óta a magukat civilnek nevező, ellenzéki polgármester- és képviselőaspiránsok egymásnak adták a kilincset a Csongrád megyei városban. Azonban nem Márki-Zay Péter vagy Hódmezővásárhely itt a lényeg, hanem hogy a tavalyi győzelmet követően egy országos mozgalom indult el Mindenki Magyarországa Mozgalom néven. Ez a közösség ma átszövi a teljes ellenzéket, és jól megfigyelhető, hogy Gyurcsány Ferenctől kezdve a kisebb települések – szigorúan „civil” – polgármester-jelöltjeiig bezárólag ugyanazzal a módszertannal és megegyező szlogenekkel kampányolnak.
Átláthatóság, korrupcióellenesség, visszaadjuk az országot, vagy az adott települést a lakosainak
– harsogják mindenütt. Kedvelt módszerük az állandó Facebook Live közvetítés: ezzel hangsúlyozzák, hogy ők az átláthatóság elkötelezett hívei. Csakhogy amíg a 2018-as országgyűlési választások után a jobboldali tábor még nevetett vagy éppen szörnyülködött azon, hogy a Tordai Bence-félék telefonnal és szelfibottal a kezükben rohangálnak a Parlamentben, addig mára kiderült, hogy mindennek van foganatja. A helyhatósági választások előtt számos ellenzéki polgármester vagy polgármester-jelölt élőben közvetítette a testületi üléseket. A közvetítések alatt véleményformálóvá előlépett híveik alákommentelgetve gyalázták a kormánypárti képviselőket vagy polgármestereket. Ezek lopnak, csalnak, hazudnak – ment a mantra mindenütt, majd jöttek a feljelentgetések, amelyek eredményéről természetesen azóta sem tudunk semmit.
Szép troll világ
Általánosan elmondható az is, hogy a kampány teljes mértékben áttevődött a közösségi média világába, és ez ugyanúgy igaz egy 17 ezer fős településre, mint egy nagyvárosra. Ma már a szórólapozás elavult módszernek számít; sokkal hatásosabb, ha egy adott közösségben két-három véleményformálónak számító kommentelő hirdeti az „igét”. A Fidesz hátránya ebben a rendszerben ott érhető tetten, hogy amíg Zuckerbergék ideológiailag jól beazonosítható gépezete eltiltja, letiltja a kommenteléstől a jobboldali véleményformálókat, addig a másik oldal szószólói mindenfajta retorzió nélkül garázdálkodhatnak. Közös tapasztalat volt a kampányban, hogy a Facebook egész egyszerűen bizonyos fideszes hirdetéseket nem engedett ki. Mindezek tükrében úgy tűnik, újragondolásra, ráncfelvarrásra szorul a Kubatov-módszer. Az az elv ugyanis, hogy gyűjts össze x számú aláírást és annak nagy része szavazatként hasznosul, kiélezett kampányhelyzetben már nem igazán működik. Ugyanez igaz a választás napi telefonos és door-to-door mozgósításra, hiszen az ellenfél a már jól bejáratott virtuális tereken folyamatosan és állandóan jelen van, mozgósít. Azt is tudomásul kell venni, hogy a közösségi média átalakította az embereket és a szokásokat. Ma már a választók nagy része aláír mindenkinek mindent, mondván, abból baj nem lehet. Aztán a Facebook magányában álnéven vagy álprofillal azt kommentelget, amit csak akar. Miután Gyurcsányék és Márki-Zayék sikeresen átnyomták a köztudatba, hogy akiről kiderül, hogy nem fideszes, azt „felnégyelik”, kirúgják, ezért az emberek egyre inkább hajlanak erre az arctalan választói magatartásra. Ez vezethetett egyébként a mostani kampányban ahhoz a helyzethez, hogy a közvéleménykutatók sok mindent félremértek. A választók jelentős része ma már így gondolkodik: „Ha megkérdeznek, hogy kire adnám a voksom, biztos, ami biztos, bemondom, hogy a Fideszre, aztán a fülkében máshova húzom az ikszet.”
Központból irányított ellenzéki kampány
Általános tapasztalat, hogy – nem megbántva senkit – olyan ellenzéki képviselőjelöltek, akiknek a környezetük szerint az alany és az állítmány egyezetetése is gondot okoz, profi, jól betanult bemutatkozó beszédeket mondtak, illetve profin megszerkesztett kiadványokkal álltak elő. Továbbá, ha úgy gondolták, hogy az adott településen személyes erődemonstrációra van szükség a „civil” jelöltek mellett, akkor ott rendre megjelentek a Momentum tagjai, aktivistái, és ha kellett, tiltakoztak, ha kellett, mozgósítottak. Mondandóm alátámasztására álljanak itt Fekete-Győr András szavai. Ezt akkor mondta a Momentum elnöke, amikor tavaly Márki-Zay Péter győzött Hódmezővásárhelyen, majd Fekete-Győrék a Fidesz leváltása érdekben megnyitották Budapesten az ellenzék koordinációs centrumát, a Remény Központot:
A Fidesz győzelmi mítosza leomlott. A rendszer leváltható, Orbán és NER-lovagjai elzavarhatók. Ha meg akarjuk ismételni a hódmezővásárhelyi diadalt országszerte, félre kell tennünk a szekértábor-logikát! Új, hiteles, integratív indulókra van szükség országszerte. A Fidesz kisebbségben van, de a régi ellenzék nem elég a legyőzéséhez, 106 Márki-Zay Péter kell.
Az ellenzéki összefogás tehát megvalósulni látszik. Az elvtelen koalíciónak se víziója, se cselekvési terve nincs arra vonatkozóan, hogy mit kezdene az országgal, ha hatalomra jutna. Azt csak sejtjük, hogy ki áll mögöttük és ki pénzeli őket. Az viszont világosan látszik, hogy van közös módszertanuk, ami működőképes. A jobboldalnak erre reagálnia kell, ha nem akarja, hogy gond legyen 2022-ben.
Helga
2019-11-10 at 02:08
Néhány apróság, a gyengébbek kedvéért: Orbánnak nem osztálytársai voltak a FIDESZ alapítói, hanem évfolyamtársai, ugyanis a felsőoktatásban ez a megnevezés az elfogadott. Cimborái pedig a kocsmábajáróknak van.
KK Bandi
2019-10-17 at 02:05
Beszélgettem olyanokkal, akik nagyon közelről vittek helyi kampányokat. Kevesen tudják, hogy a Nomentum több hónapos munkával beszervezett egy rakás fiatalt, akiknek már nincs személyes baloldal-élményük, így nagyon könnyen megvezethetők. Szegények elég ostobán szavaztak, általában csak a polgármesternél húzták be “a másikat”, mert az egyéni képviselői kínálat és a pártlista már bonyolult volt nekik.
Előbb-utóbb azonban országosan is beérik a probléma: aki nem tudja, milyen katasztrófával jár Magyarországon a liberalizmus, miért is szavazna ellenük? Ők nemhogy a Kádár-kolbászt, de még Fletó könnygázát sem ismerik. Az SZDSZ-ről nem is beszélve.
A szerzőt pedig ezúton kérem, hogy ne finomítson. Az ellenzéki koalíció nem elvtelen, hanem nagyon is elvhű. Az elvük pedig a magyarellenesség, már több, mint száz éve.
Theo
2019-10-17 at 01:19
Jól kitalálta ezt a Heller banya, de legalább már nem élte meg…
TS
2019-10-16 at 21:42
Ki az a hülye, aki azt gondolta, hogy ezek “halottak”? Minden épeszű, számolni tudó ember kikétszerkettőzhette, hogy BÁRMILYEN, magát esélyesnek gondoló ellenzéknek egyetlen sansza van: a zsákmányért meg kell oldani, hogy egy körzetben csak egy kihívója legyen a kormánypártoknak. Ez látszott már 2014-ben is Budapesten.
Így nyertek a fővárosban, és valamennyi pénzhez juthatnak, ami hiányzik már nekik. Utána jöhet a csőd meg a megszorítás, mert ennyit tudnak.
vélemény
2019-10-16 at 16:19
A budapestiek tapsolhatnak kedvenc, friss liberálbolsevik vezetőségüknek.
Ünnepi koccintás valamelyik romkocsmában.
K
2019-10-16 at 16:36
Sajnálom a budapestieket, mert a beteg liberálisok autokrata és korrupt elnyomása alá kerültek.
Szabi
2019-10-16 at 16:14
A Fidesz már másodszor szúrta magát tökön azzal, hogy teljesen feleslegesen alkotmányos szabályon változtatott. Először felvitték az érvényességi küszöböt a népszavazásnál, ennek eredménye lett a 2016os érvénytelen betelepités elleni népszavazás. Utána, ki tudja miért, az országgyűlési választások idejéhez képest a ciklus kb felére tették be az önkormányzati választásokat. Amikor a mindenkori kormánypártok amúgy is gyengélkedni szoktak.Kinek, és miért volt jó ez? Erre egyébként Kósa is utalt, hogy tavaly szeptemberben még “lendületből” lehetett volna ráfutni az önkori választásokra. Adtak az ellenzéknek plusz 1 évet, hogy rendezzék a soraikat.
LaciVelence
2019-10-16 at 16:03
Akkor további adalék. Az utóbbi időben 2x is figyelmeztettük a térség orsz.gyűlési képviselőjét, a polg. mesterünket és a térség telhetetlen grófját (velencei-gárdonyi terület)ha nem takarítják el a pártból, még az ő mandátuma is veszélybe kerülhet.Meg is ígért mindent. Megírtam Bayer Zsoltnak is, vigyázat a mélyben háborog a víz. A képviselő választáson még oda húztuk az X-et az ország érdekében. Aztán nem változott semmi. Bayer nem válaszolt, ellenben a hétfői műsorában üzent az elégedetlenkedőknek mint FIDESZ ellenségeknek. A hódmezővásárhelyi fiaskót követő pánikban megígérte, hogy utána jár mi is történt ott, aztán Ausztráliában, meg Dél-Amerikában járt, megint semmi.Megelégeltük a tehetetlenséget és elzavartuk az egész testületet polgármesterrel együtt. Úgy tudom sok helyen történt meg az országban.Egész nap figyelem a rádiót, de az ostoba magyarázatokon és a vizes tanácskozáson kívül semmi érdemeset nem hallok. Kedden este még láttam az ATV-n Deák Dániel szánalmas nyökögését, majd szerda reggel hallom az okos nemtommilyen intézet megmondóját, hogy neki van egy matematikai képlete, miszerint ha most lennének a képviselő választások a FIDESZ 2/3- al nyerne!Tetszenek ezt érteni? Már csak azért sem igaz, mert most Tessely Zoltánt is elküldük volna a francba, aki gyáván részese volt az itteni fiaskónak pl. Régi MDF-esként és örök konzervatívként nagyon is aggódom ezekért az eredményekért, amit ez a kormány elért. Látom azokat a borzalmas fenyegetéseket amit a másik oldalról várhatunk.Nincs már időm majd egyszer megint újrakezdeni.Ezt a kormánypártot is megszédítette a nagyra duzzadt angyalok karának harsonázása. Nem tom, hogy Orbán Viktor elég jó ember ismerő-e? Valóban elhívatott és tehetséges, nem lusta emberek veszik e körül? Rendben van-e a belügyi munka? Van e elég jelentés az ellenséges, bomlasztó erők létszámáról és tevékenységéről. Jól működik-e a titkosszolgálat? A párt információs rendszere jó kezekben van-e? Ha valakinek észrevétele van hol mondhatja el személyesen? A többit már leírták itt többen előttem. Több helyen ahol helyi szervezetek győztek és adták a teljes vezetést (Budakalász, Velence stb.)meg kell ismerkedni velük, mert lehet, sőt biztos, hogy kormánypárti érzelműek. Lehet, hogy a helyi FIDESZ szervezetet kell feloszlatni és újat indítani. Ez lenne egy rátermett pártigazgató feladata. Ha elvadítjuk az új lojális önkormányzatokat, akkor befagyasztjuk a jelenlegi, tarthatatlan állapotot. Tenni kell, de gyorsan. Még van 2 szűk esztendő, de nem nyugodt, hanem nagyon is háborús időszak következik és ebben kell rendbe hozni amit még lehet.
K
2019-10-16 at 16:32
Nem tartom helyesnek a személyeskedést, de ha már megemlítetted Deák Dánielt, akkor ő az aki nagyon szakszerű és elismerem mint szaktekintélyt. Karácsony Gergely politológiai tudását nem tartom megelelőnek, de Deák Dániel politológiai tudását elismerem . Deák Dániel oktatója mint Pokol Béla kilépet az MSZMP-ből még 1988-ban , ami akkor nagyon bátor cselekedet volt, és az MSZMP hiteles ellenzéke volt.
Ne írj olyanokat mintha a FIDESZ elvesztette volna ezt a választást, mert az nem igaz, a számok nem ezt mondják. Én inkább a baloldal vesztésének tartom, különösen azért mert bele lehetett látni kártyáiba.
K
2019-10-16 at 15:50
Jó az írás címe:”A halott felült és visszatámad”
vagyis :
Zombi = baloldal
K
2019-10-16 at 14:15
A halott felült és visszatámad = zombi baloldal
Jó írás.
Eszter M.N.
2019-10-16 at 13:30
Kedves Sanyi!
Budapest egyszerűen túl van terhelve.
Forgalommal, népességgel, oktatási- és egészségügyi feladatokkal, stb.
Vagyis végső soron felelősséggel.
Hogy megmagyarázzam a felelősségi túlterhelést:
60-100 km-es körben is pl. a Budapesti Szent János Kórház látja el a gyermektraumatológiai teendőket!
Persze, hogy a távolabb lakó sérült gyermekek nagyobb arányban halnak meg, vagy szenvednek maradandó sérülést, mert mire a budapesti központot elérik, gyakran késő…. És hol jelenik meg a haláleset, bénulás, megvakulás, stb. a szégyen-statisztikában?
A budapesti kórházban!!!
Egy új Kassát, egy új Kolozsvárt vagy egy új Szabadkát nem lehet csak úgy hipp-hopp kifejleszteni a megcsonkított Magyarország területén, hogy enyhüljön a Budapestre nehezedő irtózatos nyomás.
Sok szép és nagy város fejlődik itthon, de még nem vehették át a középkor óta egyetemmel, közművekkel, stb. rendelkező elcsatolt városok feladatait. 600-700 évet nem lehetett 1989 óta behozni. Ezért fontos viszont a vidék és a Budapesten kívüli nagyvárosok kiemelt fejlesztése.
Sajnos (főleg Trianon óta) a budapesti polgárok jóval többről döntenek, mint szűkebb pátriájuk ügyeiről.
Egy balesetet szenvedett szobi gyerek életkilátásait (ld. fenti példa) nagyban befolyásolja a budapesti utak, kórházak, ivóvízszolgáltatás, stb. állapota!
Ezért van, hogy sokan agresszív indulatokkal esnek neki a budapestieknek. Nem értik, hogy Budapest messze túl van terhelve, és a kudarcok zöme magából a túlterhelt a helyzetből adódik.
Mint ahogyan a most protest-szavazó budapestiek haragja is.
De a budapestiek sem értik sokan, hogy Városuk esetleges kudarcai (pl. egy 80 km-ről a budapesti gyerek-traumatológiára beszállított gyermek elvesztése) sokszor nem a budapesti vezetés hibáiból erednek, hanem abból, hogy Budapest bizonyos szempontból egyedül viseli 4-5 nemrégiben elvesztett nagyváros terheit, így szükségszerűen bekövetkeznek csúnya kudarcok.
A példámban szereplő, Budapesttől 80 km-re lakó gyereken konkrétan nem segítene Kassa megléte, de áttételesen igen:
ha nem szinte minden országos hatáskörű egészségügyi intézmény terhét kellene Budapestnek egyedül viselnie, több pénze maradna az útjaira, körzetes kórházaira, vagyis a 80 km-re lakó, balesetet szenvedett gyerekekre is!
Úgyhogy a budapestieket végső soron azért szidják, mert egyszerre van számonkérve Budapesten és polgárain
Kolozsvár és a kolozsváriak, Kassa és a kassaiak,illetve Szabadka és a szabadkaiak szerepe.
Ennyi szerepet nem tud Budapest és lakossága betölteni.
De ezek a szerepek betöltetlenek jelenleg, és aki Budapestet és a budapestieket szidja, ebből a hiányérzetből fakad az indulata.
Kriszta
2019-10-16 at 12:58
Azért lássuk be, ebből elég sok minden igaz a Borkai-félékre
“A kommunistánál kártékonyabb és veszélyesebb embertípust még nem produkált a történelem. Cinizmusuk, szemtelenségük, hataloméhségük, gátlástalanságuk, rombolási hajlamuk, kultúra- és szellemellenességük elképzelhetetlen minden más, normális, azaz nem kommunista ember számára. A kommunista nem ismeri a szégyent, az emberi méltóságot, és fogalma sincs arról, amit a keresztény etika így nevez: lelkiismeret. A kommunista eltorzult lélek! Egészséges szellemű európai ember nem lehet kommunista! Nincs olyan vastag bőrt igénylő hazugság, amit egy kommunista szemrebbenés nélkül ki ne mondana, ha azt a mozgalom érdeke vagy az elvtársak szermélyes boldogulása így kívánja.”
Szolzsenyicin
Kriszta
2019-10-16 at 13:00
Az egyetlen ami nem igaz rá ebből az a rombolási hajlam. Meg lehet hogy nem kultúraellnes, de a saját háza táján azért jócskán akadnak gondok ezen a téren is.
K
2019-10-16 at 13:28
Kriszta:
Én sem helyeslem amit Borkai csinált, de nem vagyok bíró hogy elítéljem, aki pedig úgy ítél hogy nem bíró, az önbíráskodó ami törvénytelen. Nem vagyok meggyőzve arról hogy Borkai törvényt sértett. A FIDESZ számára sikeres önkormányzati választásokból az a rész ami nem sikeres, pl a B.pest főpolgármester választás , az pedig nem bizonyított hogy a Borkai miatt volt. Egy lelkiismeretes vagy valós statisztikai felmérés tudná “megközelíteni” az igazságot, de az még nem történt meg. Jogerős bírósági döntés hiányában pedig ami Borkaival kapcsolatos elmarasztalások, hogy ő az oka a b.pesti főpolgármesteri választás kudarcának, az semmi más mint bűnbakgyártás, törvénytelen önbíráskodás.
Nem helyeslem Borka cselekedetét, de az jelen pillanatban csak magánügy, és senkire sem tartozik.
K
2019-10-16 at 13:59
Teljesen maximálisan egyetértek Szolzsenyicinnel.
Mon3
2019-10-16 at 12:51
Ennek be kellett következnie. Olyan régóta van hatalmon a FIDESZ, hogy azóta felnőtt és szavazati jogot kapott egy csomó agymosott, nyikhaj fészbuk lovag, akik még a mamahotel lakói és soha nem vettek a kezükbe egy szerszámot. Valamint a sok szenilis öreg is számít, akik már elfelejtették a 2000-es évek elejének reménytelenségét, nyílt korrupt rablását, és mivel a régi dolgokra jobban emlékeznek, ezért nagy Kádár nosztalgiával rendelkeznek. Ez pont elég volt az esélyek megfordításához.
DEMSZKY - TARLOS - KARACSONY
2019-10-16 at 12:50
a nyugdijas evekrol gondolkodtam,h meg lehet nezni,h kire mi var a jol elvegzett munka utan:
Demszky beleorulve a tettei kovetkezmenyeibe tekereg es nem talalja a nyugalmat, mig Tarlos pipazgatva, borozgatva a szerettei kozott tekinthet vissza az elmult 30 evre es jol megerdemelten pihenhet!
SZOVAL KARIGERI: most neked kell valasztani!!!
K
2019-10-16 at 12:24
Jó az írás, és jók a hozzászólások. Én azért igazolva látom azt hogy országosan a FIDESZ nyert, és ennek örülni kell. Ahol a liberálisok nyertek, azt ki kell elemezni, és már a fenti írás és hozzászólások is jó alap ehhez.
1.Egyetértek azzal hogy a facebook a liberálisok által manipulált. Én ezt azzal oldottam meg a magam részéről, hogy csak 2 hétig volt facebook fiókom, és kiléptem. Már több mint fél éve jelennek meg olyan cikkek hogy a facebook lehallgat, megbízhatatlan, de még a facebook mobil alkalmazása is spion a liberálisok javára. A jobboldali sajtónak a választások előtt jobban kellett volna figyelmeztetni a lakosokat erre a tényre, hogy a facebook csaló a liberálisok javára. Én is jó megoldásnak tartom a facebook korlátozását, vagy teljes blokkolását. A liberális beteg világsajtó meg mondjon amit akar.
2.Tisztelet a kivételnek, nem mindenkire vonatkozik az amit most leírok, de az igazság a következő: Az 1990-es évek elején az MDF-es Antal József miniszterelnök átnevezte a marxista tanszéket politológiává, és a marxista oktatók maradtak. Sajnos tisztelet a kivételnek de a mai politológusokat vérbeli marxisták nevelték, és ez meg is látszik rajtuk. Egy precíz statisztikai számítás és egy jó megérzés sokkal többet ér mint ezeknek a diplomája, és mondanivalója.
Továbbá a kommunista rendszerben a munkáskádereket ellátták diplomával, és teljes gőzzel működött az ilyen irányú kontraszekció még 1989-ben is, vagy ki tudja meddig. Így tehát a 47 évesnél idősebb diplomája egyelő a nullával, és a megbízhatósága egyenlő a nullával. Természetesen tisztelet a kivételnek, de a kivétel erősíti a szabályt…..
Nem kellene olyanokat jelölni semmilyen politikai posztra, akinek nagypapája kommunista párttagsági könyvének sorszáma mondjuk 10., és Rákosi Mátyás elsőszámú bizalmasa volt, apukája pedig mint kontraszelektált jogász, alkoholista ügyvéd volt.
Én a mostani választásokat jónak és eredményesnek tartom, és az ebből származó okulás pedig jó alap a 2022-es választások megnyerésére.
Attila
2019-10-16 at 12:18
Ez el lett bszva.
Egy lyukas kesztyűbáb, egy conchita, egy üresfejű fenyő miklós-klón, egy botmixer, egy arrogáns bemondó, egy értelmezhetetlen hódmezővásárhelyi fazon.
Ezek a pofák fogják majd a várost vezetni?
A fenti hozzászólók tökéletesen látják, bár néhány dolog kimaradt: jól látják, hogy talán nem 0-24-ben a karácsony alkalmatlanságát kellett volna nyomni a tévében, ingyen reklámot csinálva neki, hanem a Tarlós István eredményeiről kellett volna beszámolni. De tegyük hozzá: közel az emberek telítődése a Mészáros-, Tiborcz-, Rogán Cecília- stb. ügyekkel, amikhez a Borkai-ügy csak mint a jéghegy csúcsa kapcsolódott…
Atosz
2019-10-16 at 12:12
Na hol van az ingyem BKV jegy meg a bèrlet te rohadek gazemberek KariGeri
saghy rozalia
2019-10-16 at 11:59
Olvasom az infostarton, hogy Karácsony hívogatja Tarlós urat, aki készségesen segít neki.
Tarlós Úr, nehogy segítse az ellenségünket!
sziporka
2019-10-16 at 12:49
Cikket szíveskedj rakd már fel
Mátyás
2019-10-16 at 11:47
A fidesz összes hibája ellenére, most megint meg fogjuk tapasztalni, hogy a másik oldal sokkal rosszabb. Az embereknek rövid a memóriája, talán épp ideje volt felfrissíteni. 2022-ig meglátjuk.
sziporka
2019-10-16 at 11:45
Hírtv is nagy hibát követett a ballibsiket behívja aki a kormányt rágalmazzák , jobboldali tv lejáratja a kormányt .. Szüntessék meg a Gajdics szerdai 21.05 műsorát és Huth 4-s fogat műsorát , gyomorforgató ,, . Gahndi féle toleráns kormányzás nem vezetett győzelemre … Kormány ne a régi szokásokat másolja ,, változtak az idők a politika ….. hazugságokat terjesztő ballibsi újságírókat jelentsék fel ….. hozzanak létre külön bírói kart akik csak azzal foglalkoznak gyorsított eljárásban rágalmazó lejárató cikkekért feleljenek …. most oszt tényleg ne jöjjenek hogy mindenkit meghallgatnak mert a 2022 bukáshoz vezet . Megint a 2002-s bukás várható egy rakás pénzel a kormány a ballibsik zsebét kitömi és uri emberként tovább állnak ….. magyar nép ismét vesztese lesz.
Poppy
2019-10-16 at 11:58
A HIR TV- ben miért nincs betelefonálós véleményformáló műsor? Az ATV nyomja ezerrel, mi meg kussolunk.
sziporka
2019-10-16 at 12:44
Így igaz.
Paulik
2019-10-16 at 11:41
Ez a gőg ára! Sajnálattal kellett tudomásul vennem, most itt vesztettünk! MEGÉRDEMELTÜK! Az olvasói javaslatokat amelyek a FIDESZ-KDNP eredményeit és Tarlós Főpolgármester úr érdemeit következetesen bemutatták volna NEM publikálták. Azonban gúnyosan kifigurázták az ellenzék különlegesen ostoba prominenseit.
Az eredmény magáért beszél! Karácsony Gergely aki tönkre zúzta Zuglót, befutott. Niedermüller Péter, aki saját megítélése szerint sem ért a polgármesterséghez, befutott! Nos a budapesti polgárok nagy része tehát nem a főváros érdekében voksolt, hanem egyfajta bosszúból! Azért a győzelmi mámor nekik talán korai, mert majd elválik, ki tudják e tölteni és milyen eredménnyel a mandátumukat? Belső civakodások, nem egyirányú szándékok és a mérhetetlen kapzsiságuk majd megmutatják, mekkora hiba érzelmekből és nem tényekből dönteni.
Karácsony Gergelynek magas lécet, mondhatnám rohadtul magas lécet kell átugrania, mivel elődjéhez kell mérnie magát!
Ott már kevés lesz az ügyefogyott vigyorgása.
Néhány napja van örülni és felkészülni. Tanulmányozhatja legalább a térképet.
Szabi
2019-10-16 at 16:26
Az a baj tudod, hogy ezen a “bulin” Karácsony nemigen veszíthet. Ha valami nem megy,egész egyszerűen csak annyit kell mondania, hogy Orbán Viktor elvonta a forrásokat és bünteti Bp-et. Hát Demszkájnak nem jott be ez a kommunikacio?Ráadásul még a zugloiak sem igazán büntették Karácsonyt az elmúlt évek amokfutásáért, mivel simán megválasztották Horvát Csabát utódjának.
K
2019-10-16 at 16:58
Karácsony Gergely mint politológus nem ért szakmájához, de mint politológus semmiféleképpen sem ért a polgármesterséghez.
Ha az őt jelölő 5 párt véleményét összeegyezteti, akkor az a baj, mert rossz döntés fog születni, ha nem tudja a véleményeket összeegyeztetni akkor az a baj mert döntésképtelen lesz. Tehát ez így semmiféleképpen sem jó. Ezt a szavazónak is tudnia kellett volna, de hát ha nem tudta akkor majd megtanulja.
Helga
2019-11-10 at 02:49
Szociológus a szegény feje, de az ő esetében ez se nem oszt, s nemis szoroz. Azt viszont tudjuk, hogy úgy szórta máris az alpolgármestereinek a pénzt, mintha legalábbis krőzus lenne. Kivancsi leszek, mit szól majd Budapest népe, ha felemeli a bérletek árát, hogy ígérgetései közül legalább egyet beválthasson. Mert, hogy ingyenes lesz az utazás 14 éves korig, az már kútba esett, de 6-7 éves korosztály ingyen utaztatása is busás összegbe kerül. Erre mondják, hogy “nagyot akar a szarka, csak nem bírja a farka”.
Zsuzsa
2019-10-16 at 11:12
Víziom a jövőre nézve:Kiöregedtünk,elkényelmesedtünk,nem éhezünk,szabadon gondolkodhatunk,szabadon gyakorolhatjuk vallásunkat,szidhatjuk nyilasokat és kommonistákat és amiben nem értünk egyet az EU-val birálhatjuk,nos ez nem elég!A jövő szavazó polgárainak nagy része tudatlan a múltunkkal kapcsolatban,de nem is érdekli.A földi javak számukra a mammon és ha ez nem teljesül akkor itt van a marihuana.a cocain és a gazdagabbaknak a heroin.Jön az általuk várt anarhia.Talán még nem késő összefogni!
Hun
2019-10-16 at 11:21
A gazdagabbaknak a kokain,a heroint ne keverd vele, mert bar drog de teljesen mas szint.
morci
2019-10-16 at 11:02
“Azt is gyanítom, hogy kevés kivételtől eltekintve az internetet sem tudják használni.”
Akkor alkalmazzanak olyat, aki tudja használni, és jól használni!
pityu
2019-10-16 at 10:53
Alkalmazni kell Alinsky módszereit
Nilton Santos 4307
2019-10-16 at 10:50
Először is kijelentem, hogy KaróGenyóGeró nekem nem a főpolgármesterem !! Nekem hozzáértő, megbízható, valós elképzelésekkel rendelkező csávóra van szükségem !! KaróGenyóGeró egy teljesen szűk látókörű, statisztikus, buta , sötét ,gondolkodásra képtelen, brutális hazudozó, kusza , katyvaz , értelmezhetetlen hablatyoló, handa – bandázó csont idióta , tulajdonképpen azt sem tudja hol van, mit csinál… No ilyen mamelukra volt szüksége az ejópuniónak, meg a sok budapesti kommenista – bolsevik – marxista – leninista panel patkánynak, panel prolinak , mert Budapesten sok a KOMMENISTA CSATORNA PATKÁNY !! Célunk : ezt a droid, degenerált kretén csőcselék – csürhét villám gyorsan elzavarni a halál faszára !!! Ezt a tegnapi nappal el is kezdtük….Amennyiben közlekedési tarifa emelés lenne , akkor KaróGenyóGeró ELÁSANDÓ , mint zuglói elvtársai közül……..
Hun
2019-10-16 at 10:20
Egyetertek a cikk szerzojevel szamos pontban,par dologot megjegyeznek.
Facebook
Vagy szabalyozas ala vonjuk ezt a Globalista propaganda gepezetet vagy a Facebookon keresztul a globalista erdekekkel nem tisztaban levo honfitarsainkat sajat erdekeiket kepviselo mindenkori patriota kormany ellen forditjak-hangoljak a globalistak berencei,mint ahogy ezt most is tettek. Itt megjegyeznem ezen szabalyozas rovidtavon negativan hat majd, de nem mindegy?Mert ha meg nem teszunk semmit akkor egyertelmuen kivegzeset segiti elo mindannak ami nemzeti es a biztonsagunkat-joletunket szolgalja.Azert kivancsi lennek,hogy az jogilag megalja e a helyet,hogy a regisztralasnal nem tuntetik fel,hogy nem partsemleges.Mert pl en mikor regisztraltam jo par eve, ha tudtam volna(hivatalosan meg mindig nem tudattak velem,es akkor meg nem is mukodott igy,hiszen mara egyertelmu,hogy csak arra vartak,hogy nemzetkozileg ellobb teljesen kiterjedt es szivo hatasu legyen, mielott valodi celjanak megfelelo mukodeset beinditsak),hogy globalistak altal letrehozott ideologiakat kepvisel, nem regisztraltam volna.Szoval szerintem tamadhato de nem vagyok jogasz.Itt is egysegre van szukseg. A kormany a mi penzunkel ill. azok a kormany kozeli nagyra not vallalkozok akik idaig profitaltak ilyen-olyan modon most be kell dobni a kozosbe, osszutni egy jogasz brigadot es vagy maganszemelykent vagy allami szinten de megtalalni azt a jogi helyzetet amire epitve meg lehessen tenni a feljelentest.Tovabba a kormany vegye fel a kapcsolatot vagy allami vagy ha az nem fer bele akkor part szinten olyan kulfodi kormanyokkal vagy partokkal(lehetoleg az osszessel) ,hogy hozzanak ossze olyan konferenciakat amellyekben mindket fel nagyvallalkozoi egyutt letrehozhassak az alternativajat a Facebooknak,de nem csak ezen hanem mas feluleteken is egyutmukodesre van szukseg,media,gazdasag,politika,ngo-k stb..hiszen ne feledjuk eddig a patkanyok szervezodtek a hatterben 17.szazad ota es mara elertek,hogy gazdasagilag regota megkerdojelezhetetlenul es mostanra politikai szinten is a korrumpalhato megtevesztett politikus-ujsagiroi retegen keresztul elonyben vannak.
Vagy szervezodunk vagy csak rosszabb lesz a szamunkra.
Sokminden van meg de vegezetul meg csak annyi,hogy azonnal el kell felejteni azt a narrativat,hogy a perbeszed az egyutmukodes barmit is eler mert ez hulyeseg,elpocsekolt energia.Ez haboru es a tet, a kereszteny feher ferfi kiirtasa ill. a feher nok konnyen iranyuthato alacsonabb inteligenciaju szinesboru emberekkel valo megtermekenyitese,hogy a feher faj genetikaja megszunjon es konnyen manipulalhato identitastalan katyvaszt letrehozni ahol az atlag ember csak egy olcso fogyaszto akinek erdekkepviselete a globalist oligarhakkal(az ujra osztott vilag urai) szemben nulla.
A patriota oldal regisztralja mindazokat akik biztos szavazoi,es erje el oket es szervezzen neki osszejoveteleket vonjon be mindenkit ilyen-olyan programokba,mindenkibol aktivistat kell csinalni,hogy ne csak a patriota media probalja belatasra birni a szinfalakon atlatni keptelen nemzettarsainkat,hanem mindannyiunk felelosegeve valjon ez az eletbevago feladat.
Koszonom a lehetoseget.
olszal
2019-10-16 at 10:15
Ez a választás el lett baxva!
Nem kicsit, nagyon!
Nem kell itt a szót f@sni feleslegesen, aki felelős a szVar kampányér, az eddigi érdemei elismerése mellett, mehet a 3,14-be.
Új arcok kellenek, fiatalok, tettrekészek, tiszták (annak is láthatók!)röviden, akik eddig nem égették meg magukat.
A Rogán és Tsai cég mehet.
leszerepeltek.
Nem szabad engedni, hogy másra mutogassanak azért, hogy a tűznél még mindig ők melegedhessenek.
Vagy az országos választáson(2022-ben) épp úgy mint a budapesti szavazás előtt le kell zsírozni a végeredményt.
Nekem nagyon úgy tünik, hogy az történt…
Andromeda
2019-10-16 at 14:10
Nem érdemeltünk meg!!!!!! Le kell vonni a következtetéseket, stratégiai változtatásra van szükség, de minden emberre szükség van, aki harcképes, és nincs róla titkolt dokentum vagy felvétel.
Albert Dreistein
2019-10-16 at 10:09
” Hannibal ad portas”./ Cicero/ helytelenül idézve ante. Miután Ticinus-nál,Trebia-nál a Trasimene-i tó-nál majd Cannae-nél legyözte a túleröben lévö római légiókat Hannibál megállt,nem vonult be gyöztesként a védtelen Rómába.Mai napig nem tudja senki miért.Seregeivel keletre vonult,majd Capua-nál vereséget szenvedett beteljesítve saját és Karthagó végzetét.A FIDESZ ma itt megrekedt,megzavarodott,nem vonult be Budapestre,inkább másfelé vette az irányt.Karthagó szelleme kísért.
Hajni
2019-10-16 at 10:09
Kérdésem: Mikor lesz elzavarva a CEU és Soros összes érdekeltsége drága hazánkból?????
Nem baj, ha majd tüntizgetni fognak!!Így iy legtöbb tüntetésen ők voltak jelen!
Majd most karigeri takaríthatja utánuk a várost!
Pecsi
2019-10-16 at 10:06
Attól tartok, a hazai pályává vált fővárosban rövidesen megkezdik az utcai demonstrációkat. Akármit zeng a kormánypárti média, ez egy elvesztett választás volt! Mi a hatáskörük a fényesen megnyert megyei közgyűléseknek? Ébresztő, mert nagyon nagy baj van!!!
Andromeda
2019-10-16 at 14:07
Egyetértek. Már szervezik a puccsot, vér fog folyni, de minimum az, ami Macedóniában.
Anonymus
2019-10-16 at 09:58
Sokaknak fog fájni az ingatlan és a vagyonado ha az ellenzék nyer 2022 ben az biztos.Annak a prolinak nem aki az agyát elitta majd az ellenzékre szavazott annak nem fog fájni.
A jonép meg akkor kap észbe amikor jönnek a sárha csekkek. S a komunisták ugyis a kisembertöl veszik el többnyire. Hogy Mészåros gazdagodik?Itt Svédországban több mint 13o dollármilliárdos van és több mint 200000 dollármilliomos.S persze hogy gazdagodnak.
Magyarországon csak egy ilyen van s arra is irigyek az emberek miközben munkát ad nekik s nem viszi ki a tökét mint a többi nyugati multi.
Azt kapta Budapest amire szavazott.S lesz még ez roszabb is.
Andromeda
2019-10-16 at 14:30
Az ingatlan- és vagyonadó nyilvánvalóan egy diktatórikus eszköz, mert értékbecslésen alapul. Vagyis egy kommunista milliárdos vagyonát alá tudják becsülni, hogy ne kelljen adóznia, míg egy fideszes vagyonát túlbecsülik.
Vízöntő
2019-10-16 at 09:57
Az elemzés rendben, de nem a halott ült fel, mert sajnos az internacionalista ballib élt, él és virul, az EU szabályait is lopakodva az érdekei szerint formálta, mindig a megfelelő, néha megható dumával indokolva, most rézben erre döbbentették rá a magyar választók tömegeit!
Természetesen mindezt lehet és kell elemezni, meg az átjelentkezések rendszerét is.
Az átjelentkezés lehetőségét én máris módosítanám, az állandó lakcímhez kötném és kész, az ott szólj bele másoknak ne kavarj egyszerű és közérthető indokával, mert az a jogállamiság és a demokrácia garanciája!
A külföldiekkel 2022 vonatkozásában nem kell elemezgetni, akkor csak magyar állampolgárok szavazhatnak.
A Borkai üggyel nem kell a jobboldalon foglalkozni, az ellenzék csak szemfedőnek használja, viszont a Zuglóban a kazett mellett az “elásási” utalás miatt az eltűnt MSZP-s ügyét nyissák meg és a kispestieket is rázzák ki a gatyájukból is, mert az ottani felvételek szerint a Gajda elvtársuk is sáros és komoly drogelosztó működ(ik)ött!
Vizsgálják meg a megfelelő szervek Cseh Katalin poggyásza Berg hátterét, működését a nemzetbiztonság szempontjából, és árulják már el mi van a Donáth üggyel?
Még valamit, a nyertes ellenzék városaiban kiemelten figyeljenek a közszolgákra, a velük kapcsolatos mozgásokra. A nyertes koalíció tagjai ugyanis be fogják nyújtani a számlát, és bizony álláshelyekre is lesz igényük a pénz bűvölete mellett, nem is kevésre!
Vajda Miklós
2019-10-16 at 09:44
“Az elvtelen koalíciónak se víziója, se cselekvési terve nincs arra vonatkozóan, hogy mit kezdene az országgal, ha hatalomra jutna.”
Ez a koalíció már hatalomra jutott. Hiszen megnyerték Budapestet és sok vidéki nagyvárost. Ezek lesznek a hídfőállások 2022-re.
Budafok kivételével kezükbe került az összes budai kerület. Ne felejtsük el, hogy Pokorny is liberális, csak jobb a sajtója.
Most majd a közgyűlési többségükkel – úgy kerületenként, mint a fővárosban – eladják az összes önkormányzati tulajdonban lévő ingatlant (telket, lakást, középületet, talán még a buszmegállót is) és beköltözetetik az ukránt, oroszt, négert zsidót, arabot, kínait stb. Ezek ’22-.ben nyilván nem a nemzeti pártokra fognak szavazni.
Utána majd eladják a közműveket és emelik az adókat, a közművek új tulajdonosai pedig a reszi díjakat.
Nem véletlen, hogy Demszky már gyúrja Karácsony agyát, hogy vegyen föl hitelt, lehetőleg az IMF-től.
Ez lesz a teljes adósrabszolgaság ideje.
A kormánynak mielőbb ki kellen vennie az önkormányzatok kezéből a fenetbb leírtak lehetőségét.
Továbbá végre kirúgni a kulcspozíciókból azokat, akik felelősek ezért a totális vereségért, amit majd nekünk kell megfizetni.
Miért nyert az ellenzék
2019-10-16 at 09:41
Hagyjátok már a Borkait! Győrben vitt, máshol inkább mozgósított! Nézzétek meg a budapesti EP és mostani eredményeket! Már az EPn vitték az összes kerületet ha egyben nézzük őket, mint most az önkormányzatin! És miért nem számított a sikeresség? Mert feltüzelték a szavazókat 2018 után, és legalább Budapestet behúzták maguknak. A vidéket nem, mert onnan elfogytak, aki pedig vidékről elment, mint ballib-jobbikos szavazó szoci múlttal a kommunizmus vagy a családi hagyományok alapján, az a nagyvárosokban kötött ki, ahol vagy munka, vagy egyetem van. Őket szedte össze Gulyás. Lett egy lista, ezt nézték Pikóék. Ebből lett az ami. Tarlós hozott. Borkai inkább hozott, mint vitt, a kispesti szocik hoztak, mégis behúzta az ellenzék azokat a nagyvárosokat ahol van egyetem, ill. azokat a kerületeket, amelyek közel vannak a központhoz, az egyetemekhez, és 30 perc alatt a belvárosba lehet érni. XII., XXII. bizonyos részei, V. kerület, Csepel. Ezeket azért nem, mert nem itt laknak albérletben az idetelepülő, ingatlannal nem rendelkezők, bérlők, egyetemisták, hanem közel az egyetemekhez, a tömegközlekedéshez. 2010ben nem volt Gulyás, nem volt erős FB, az akkori egyetemisták kint tüntettek Feri ellen az utcán, azért húzta be a Fidesz 2/3al mindegyik 2010es választást. A 2014esnél már hülyítették őket, de most ismét egy lett a tábor, több a zászló, így sikerült végre legalább BuTapestet elhozniuk. Verték a 20+ éve regnáló Nagyot, Lángot, a tehetséges Búst. Nem Tóth József ennyire jó, mert a balosok mindig hozták a XIII.at, hanem a balos érzelmű diákok, betelepülők, mind, mind anno a XIII, VI, VIIbe mentek, mert olcsó volt ott lakni, és közel volt a központ. Ott balossá váltak, letelepedtek, és hozzák a kerületet. De ha ideiglenes lakcímmel jobbosok kerülnének a XIIIba és nem válnának balossá, Tóth és a bandája is megszopná. Ogyn nehezebb nyerniük, mert mások a szabályok, de önkorm. nincs viszgálódás, hogy mibűűű költenek, ahogy EPn se, kell indulniuk a töredék szavazatok miatt mindenhol, ezért tudják ennyire megszervezni magukat. Ogyn akkora megszervezés és két pólus nem lesz, mert mindenhol indulniuk kell, ha visszalépsz, ugrik az országos lista. Ott tehát kénytelenek mindenhol szavazni, nem csak a nagyvárosokban. EPn lista van, ott a mérce kell, ki hol áll. Önkormin viszont csak a nagyvárosok számítanak nekik, ahol a mani van, a falu nem. Ezért siker ez nekik, hisz BPen nyertek, és 10 mj. nagyvárosban szintén. Ez mani. De ha nézitek a számokat, az EPhez képest több a Fideszes, és kevesebb a ballib, mert valahonnan a nagyvárosokat és BuTapestet hozniuk kellett, így itt szavaztak az egyetemisták. Vagyis, 2010hez képest azért voltak sikeresek, mert együtt indultak, nagy volt a konc, a FB fontos és sikeres volt nekik, a közlekedés jobb lett, gyorsabb beérni az egyetemre a XXIIből is, és ezek a tömeget felheccelve, simán hozták a kerületeket a ballibeknek. De ezért a vidéket fel kellett adniuk, és mivel a fiatalokon kívül, de csak míg egyetemisták, és nem értik meg miért más a családosoknak a helyzete, nem igazán értek el mást, őket is csak addig, míg idejárnak egyetemre, hosszú távon bukásra vagy programra vannak ítélve, mert O1Gvel nem lehet választást nyerni sokáig. Most BuTapesten esélyt kaptak, hogy megmutassák. És nem fognak élni vele, ahogy Vásárhelyen is rá lehetett fogni a sikertelenséget arra, hogy a közgyűlés Fideszes. Most már nem az. És innentől van egy léc, amin nem fognak tudni átugrani, le fogják verni. Onnantól pedig hiába az átjelentkezés, a lista, amint elfogynak helyben a sajátjaik, a Fidesz csinál egy jó mozgósítást, végük, méghozzá 4/5el. Nézzétek meg most is 2/3 lenne, a nemzetiségivel pláne. Úgy, hogy elvesztette a Fidesz BuTapestet. Gondoljatok bele, ha Karigeri leálltja a Liget projektet, felemeli a bérlet és jegyárakat, ingatlanadó, akkor mi marad neki 2023-ra? A buzibár, a szivárványos zászló és az abortusz? Bár a mostani megmutatta, hogy nem kellenek eredmények, de azért ne higgyük már el, hogy egy erős Fidesz kampány mellett, mint a 2018as Geri szintén polgmest lenne! Utoljára volt BuTán kutyavásár! Kispestet is meg kell majd magyarázniuk és nem fogják tudni. A butabolseviknő pedig a IX. kerületben szintén pofára fog esni.
Egy fideszes
2019-10-16 at 14:40
Mind jó és logikus, amit írsz. Viszont van egy probléma. A hiányzó embertömeget betelepítéssel és külföldiekkel fogják megoldani. Majd figyeld meg, hogy mi fog történni az elkövetkező 3 évben, 2022-ig. Amiről te írsz, az csak a belföldi bázis tologatását jelenti. De ezt fel fogják turbózni külföldi EU-s állampolgárokkal, akik szavazását, mivel rezidensek itt, nem fogják tudni meggátolni.
Kriszta
2019-10-16 at 16:59
2022-ben csak állampolgárok szavazhatnak.
Lujza
2019-11-10 at 02:28
Egy valamit tisztázzunk: a külföldiek szavazati joga csak az önkormányzati választásokra vonatkozik, illetve az EU-s választásokra. Az országgyűlési választások esetében nem elég a lakcimkártya, ott – szerencsére – állampolgárságot is bizonyítani kell. Viszont fel vet egy eddig szóba sem került gyanút, az pedig a Momentum a vártnál jobb szereplése az EU-választáson. Ha csak a CEU hallgatóit agitálták meg, már a rejtély megoldódott. Mert a DK az MSZP-től, az LMP-től csalta el a szavazókat illetve a többi dörgölődő kispártok tagjait kebelezte be, de a Momentum eredményessége? Hiszen erre senki nem számított, sőt még őket is meglepte az ölebükbe hulott lehetőség. Amit remekül megjátszottak.
Andromeda
2019-10-16 at 09:17
Nem értem a logikát. A komcsik is állandóan támadták Tarlóst, Orbánt stb. stb. Akkor ezek a támadások miért nem bizonytalanítják el a komcsi szavazókat, ha a te érvelését követjük??????
zsuzsa.kis
2019-10-16 at 09:13
A múlt héten egy “baloldal közeli” közvéleménykutató cég szerint közeledtek a népszerűségi mutatók:49%-49%-os eredményt mutattak ki! Rögtön jött a cáfolat a “jobb oldal közeli” cégektől,hogy ez hamis eredmény,mindenki a saját jelöltjét “hozza ki” győztesnek. Erre az átlagszavazó szépen kiment a telekre bográcsozni, kertészkedni, kirándulni, míg a másik oldal az okos telefonokkal összerántotta a szimpatizánsait,leszervezte a kettős állampolgárokat, stb. Talán komolyan kellett volna venni azt a népszerűségi mutatót!
Balatoni nyár
2019-10-16 at 10:37
Pontosan ez történt. Én be is tiltanám az ilyen közvélemény kutatásokat választásokra. Csak az embereket zavarják be.
zolatiguszti
2019-10-16 at 14:47
Fenét, hát a kormányra is többen szavaztak, még az Ep választásnál is többen pedig az kiemelkedő eredmény volt…Szavazásról szavazásra egyre több a szavazó mindkét oldalon.
A nagy kérdés a balosok honnan vannak ennyivel többen?Pl a meghülyített egyetemisták+ 140 ezer import nyugati libbancs szavazó?
Tarlósra 20 ezerrel többen szavztak pl mint korábban, mégis kikapott 50ezerrel. Ha Bp-i Niedermülleres 90 ezer külföldi a Szmplakerti buliból csak 50%-ban men el szavazni, akkor máris megvan hogy győzőtt a nímand KG….És azér nőtt a Fidesz aránya vidéken.Mert az egyetemisták mind a nagyvárosokban vannak és tele vannak dumálva hülyeséggel a tanáraikon keresztül. Vajon hogy nézett ki volna ez a szavazás ha a nyári szünetben kell szavazni?
Ferkó
2019-10-16 at 09:03
Az idó majd megmutatja, ki az alkalmatlan! Csak nekünk sokba fog kerülni!
Kisné Kati
2019-10-16 at 08:55
Sajnálatos, hogy a politikai prostutició a közélet sajátosságává vált, hogy a demokrácia álságos védelmében a magukat demokratának nevező, de valójában a demokrácia határait lebontó külföldről támogatott fehérje halmazok hazugságai kikezdhették az emberek keresztény értékeit.Lássuk be öszintén, a régi közmondás még nem avult el, miszerint kutyaharapást szőrivel kell gyógyítani és a becstelen ellenzék minden hazug állítását bumerángként kell használni.Egyetértek azon honfitársaimmal, hogy a liberális hangadőkat nem kell reklámozni, meg kell szüntetni a Hír TV ilyen műsorait pl.Szabadfogás, Csörte.Ezek a műsorok alkalmasak arra, hogy a jobboldali érzelmű szavazókban is kételyeket ébresszenek. A Borkai ügy tipikus példája ennek. Ha a Fidesz nem változtat egyik másik álláspntján és nem alkalmaz megfelelő stratégiát, akkor a sok lúzer győzni fog.
Gomboc7
2019-10-16 at 08:45
Ma büszkén számolt be az index, hogy ezentúl évi 700 milliárdról dönthet az ellenzék. Ennek a töredéke állt most rendelkezésükre és abból is összehozták a győzelmet.
Ez annyi pénz, amiből végigszántják a videket is 22-ig.
Andromeda
2019-10-16 at 09:13
Így van
Hülye ellenzék
2019-10-16 at 09:41
Dehogy szántják.
Gomboc7
2019-10-16 at 13:59
Karácsony meg dehogy nyer, ugye? Nem statikus állapot a videk jobboldalisága, mindenütt nyílnak a momentum irodák.
Szabó László
2019-10-16 at 14:07
A 22-es választási győzelem esélye nem kisebb, hanem nagyobb lett Budapest elvesztésével. Akár milyen hülyén hangzik, sokan elfeledték már a 2010 előtti időszakot, vagy éppen nem is emlékezhetnek rá. Na, most itt lesz nekik egy törpeországnyi referencia terület. Ha pedig a Krinyó elkólázza – márpedig elkólázza – a fejlesztési pénzeket, a kormány nem fogja kompenzálni. Meglássátok feleim, megint szaró és baszó hajléktalanokban fogunk bukdácsolni az aluljárókban, értelmes okot adva a korosztályos lázadásnak.
Benedek Károly
2019-10-16 at 08:42
HARÁCSONY HERE 1.
.
“Jelentős BKV-jegyáremelés vagy más megszorítás nélkül nem finanszírozható Karácsony Gergely tömegközlekedési programja. A frissen megválasztott ellenzéki főpolgármester szövetségese, a Gyurcsány Ferenc vezette DK már februárban 15 ezer forintos havibérletről beszélt.”
zolatiguszti
2019-10-16 at 14:40
Frászt ki kelle menni és tüntetni az ingyen BK és hasonlókért. Bele kell zavarni a saját demagóg hülyeségeikbe.Rá kell ,menni az időközi választásokra. Soros tud embert szervezni egy helyre egy időpontra de változó időpontra, és helyre egymás után? Minden mozgósítás kifullad ha túl sokszor aktiválják.Ők egy nagy tételben tudtak csalni.mi meg vegyük vissza a városokat egyesével.
Benedek Károly
2019-10-16 at 08:33
“A Borkai-botrány legalább három kerületben és két megyei jogú városban hozzájárult az ellenzék sikeréhez – vélekedett Gulyás Gergely”
.
Ha csak ilyen szűk látókörű Gulyás, akkor ideje távoznia.
Ha a kormány, a Fidesz nem hajlandó szembenézni a tényekkel,
akkor az országot kockáztatja, és ehhez nincs joga!
Hülye ellenzék
2019-10-16 at 09:44
Gulyás nem jó. Lázár jó volt, de támadható. Kár Lázárért!
Úgy elverte a szoci jelöltet tavaly, MZP ide, mint a sicc, pedig 7en indultak ellene.
Ezért hülyeség MZP kapcsán amit egyesek Vásárhelyre írnak!
kamcsatka
2019-10-16 at 10:45
ohhb igazi hatalmas győztes csata utan van lazar..a sajat varosaban.
ja.
nem.
Vox populi
2019-10-16 at 08:20
A budapesti választási vereség oka az elhibázott Fidesz kampány.Megismétlődött az első hódmezővásárhelyi szindróma,mikoris egy jelentéktelen alakból a kormánypárti média egy hatalmas ellenséget kreált.Ezzel beinditott a választókban egy ellenreakciót,a magyar lelkületben tudat alatti választ,ami a török hódoltság óta megvan,hogy a mindenkori hatalom ellenfele mellé áll.
Budapesten egy az egyben ezt történt a napokban.Ahelyett,hogy Tarlós érdemeiről,az elért sikerekről üvöltött volna ezer torokból a kormánypárti médianehéztüzérség,egy jelentéktelen alak,Karácsony hibáiról,alkalmatlanságáról harsogott megállás nélkül unalmasan,és roppant idegesítően.
Ez megint a választók ellenreakcióját váltotta ki.Nem Borkai volt itt a hunyó!
Azt hiszem itt az ideje,hogy Kósa Lajos elmenjen horgászni,mert az elcseszett kampány főnökeként,övé a felelősség!
Andromeda
2019-10-16 at 08:57
Azzal egyetértek, hogy nem Borkai a hibás. Azzal nem teljesen, hogy Karácsonyt nem kellett volna támadni. Karácsony személyesen nem volt ellenzékben, hanem kormányon 5 éven keresztül Zuglóban.
Viszont ez a PS cikk jó kezdet. A megoldás a Fidesznek is az online kampány kell hogy legyen. Viszont arra nincs megoldás, hogy a Facebook cenzúráz, és a jövőben még jobban fog cenzúrázni. A korrupciós vádakra válaszolni kell a Fidesznek minden helyi szinten, és be kell vezetni az online közvetítést Budapesten és máshol is.
zolatiguszti
2019-10-16 at 14:25
Épp ezen agyalok. Valami más online felület kell a jobboldalnak.
Sztem a hitelesség a kulcs.Azért hisznek el mindent, mert hitelesnek tűnik.
Valódi hitelesség pedig az ismerős a személyes kontakt.
A polgári körök éppen erre voltak jók.Akár az MLM rendszerek.
Vissza kell erősíteni a polgári köröket. Elő kell venni olyan megoldásokat amikről azt hiszik már idejét múltak. Programokat kell szervezni(nem politikaiakat) a támogatóknak és szimpatizánsoknak amikre lehívhatják azon ismerőseiket akiket hajlandónak éreznek arra, hogy támogassák a kormányt.
Ahogy pl Hitlerék csinálták, nyaralások kirándulások családdal etc. Ebből kell egy erősebb helyi aktivista réteget kiépíteni.
Ehhez egy FB t elkerülő levlista vagy valami más Online de névre szóló felület kell.
Az egész szerveződő közösséget leszakítani az FB-ről és áttenni ide.
Használni kell azt a módszert is amit az FB az új online felület akkor lesz sikeres ha lehet rajta mást is intézni.Hirdetni, ügyet intézni etc…
Az FB esetében a hiányzó profilokat megvenni. Miért? Mert azok régiek és hitelesek.Erre kell egy troll hadsereget felépíteni és Balos oldalakat szétszedni, éjjel-nappal támadva őket, lehetetlenné téve e a kommunikációt és szervezést.Így semlegesíthető az FB szervező hatása.
Kell egy kampányt is szervezni ellene. Feállítani egy média figyelő csapatot akik követik az FB -re feletett tartalmakat. Kiokosítnai a jobboldalikat hogyan tegyenk fel FB -re bármit amit ha letiltanak akkor látszik az is hogy mit tiltottak le.Ezeket begyűjtve a médiafigyelő csapatnak akik összegyűjtik elemzik a bejelentéseket és bizonyítékokat gyártanak belőle. Megfelelően elégséges reperezntás eset után feljelenteni a Brethelsmann-t aki a cenzúrát végzi.Elfogult média közlés és burkolt cenzúra miatt éppen választás előtt 2 évvel kihúzni ezekkel a védakkal a dugót a konnektorból az FB-nél.Nincs nekünk FB? Akkor ne legyen nekik se!Nem pénzbírság, nem nem. Betiltás média manipuláció miatt.csak akkor működhet tovább ha a kormány admin jogot kap.
De hitelességben a személyes kapcsolatnál nincs jobb, az ilyen vélemény jobban is bírja a média manipulációt.Vegyük észre azzal operálnak hogy bárki bármit dob be senki se néz utána csak ész nélkül örjöng. Miért nincs egy hivatalos cáfoló csapat ami azonnal szétszedi a vádakat?
Azért kajálják be a mesét mert nekik a balos blogok oldalak a hitelesek.
A DK-s apám pl még mindíg azt kérdezgeti: De Mit akarnak a migrációval?
Ennyi év után is segg fogalma sincs a globalizációról mert ballibék persze mindent mese kategóriába tolnak.
Folytatni kell az a média munkát amit 2010 előtt és 14-ig ment.
Folyamatosan sulykolni a háttérhatalmi és globalista dolgokat, akár egy új ismeretterjesztő csatornán.Elnézem az Orosz RT csatornát sok nyugati műsort mutatnak be de ugyan mi frászt lenne Magyarra fordítva? Ok ne árasszon el bennünket az elfogult Orosz média se , de kivenni belőle a nekünk használható műsorokat nem lehet?
Miért kellett eltüntetni Szaniszló F-et, Drábik Jánost, Lórándt Károlyt és többieket? Igen sokat tettek 2010 előtt és után a nemzeti oldal világképéért.Miért fél kormány beengedni a támogatói véleményét a kormányba?Hát évről évre egyre többen támogatják őket! Érezzék a választók hogy tehetnek az országért és kormányukért hogy a siker szavazatukon kívül az ő érdemük is!
A lényeg az, hogy a szervezés személyes vonalon menjen, mert így szűrehetőek ki a támogató körből az ügynökök és trollok.
Ha erősek az online térben akkor menjünk ki belőle!Az online térben ugyanannyi a hamis mint a valós információ. Hát rontsuk le az online marketing hitelességét!Legyen ezer meg kétszáz média hack.A végén már senki se tudja mi a komoly mi a hülyeség abból amit felraknak.
Hülye ellenzék
2019-10-16 at 09:42
Dehogyis. De szar volt a kampány. Semmire se ment. Se az eredményekre, se a hibákra. Nem volt kontraszt, csak nagy, nagy csend.
Eszter M.N.
2019-10-16 at 12:04
Szerintem Lengyelországban a helyhatósági választásokon pont ugyanez zajlott, ugyanígy (Krakkó, Varsó, Ciekanów, stb.nagyvárosokat elnyerte az ellenzék a PiS-től), majd a PiS toronymagasan nyert a parlamenti választásokon.
A Fideszben senki sem hitte, hogy az összellenzéki összefogás, a közösségi médiumok és a külföldi szavazók segítségével lehet jelentős veszteségeket okozni egy országosan 1. helyen álló pártszövetségnek, pedig többen is (Deutsch Tamás, pl.) felhívták a figyelmet a lengyelországi módszerekre.
Láthatólag Kasszandra lett mindenkiből, aki Lengyelországra mutogatott.
Erre az eleve nemzetközibb baloldal egy az egyben végigcsinált itthon is mindent ugyanúgy, mint Lengyelországban.
Most viszont meg kell kérdezni a lengyel testvérpártot, hogy a nagyvárosok elvesztése után hogyan tudott ekkorát tarolni az országgyűlési választásokon.
Gondolom, első lépésként engedtek a nagy magabiztosságból, másodikként megfékeztek néhány oligarchát…
zolatiguszti
2019-10-16 at 14:35
Harmadrészt beszélhetnénk velük hogy ebben a nagy okosságban, miután nem esnek egybe a helyhatósági választások a két országban, és tartózkodásival is lehet szavazni rajtuk By EU ugye, a következő helyhatósági választásra szervezzünk már a megbízható Magyar jobboldaliakból egy sereget ami átmegy és az ottnai PIS aktivistákkal a megfelelő településekre megfelelő számban bejelentkezik és leszavaz a PIS -re.Utána fordítva a Lengyelek jönnek hozzánk.Meglátjuk mennyi pénze van a Sorosnak embert küldeni ide? Ha kevés beszéljünk az Olasz Lega és Forza Italival.Istenem csak focimeccsre meg nyaralni és sielni lehet kimenni külföldre? Legyen ez nagy Európai jobboldali önsegítő túra!
Mellé szervezzünk bulit, programokat a vendégeknek! Az egész egy óriási buli legyen!Poén amire élvezetből is elmennek a jobboldali aktivisták.
Ha ingyenes akkor a fiatalok is elszipkázhatóak , mert ahol lehet dugni odamennek úgy is.
mehesi tamas
2019-10-16 at 13:13
Nagyon igaz!! Egyetértek!!
Rizikó
2019-10-16 at 14:16
Az kapitális marhaság volt Fletoval igazolni hogy kG alol elmentek a szavazók.Erre a csapdára vártak , hogy ugy maradjon a sok dksmarha szavazó hogy Fletót kiveszik a támogatok közūl! És megtörtént.
Ágnes
2019-10-16 at 08:04
Nem jellemző,csak érzelmi sokk–ami belőlem a zokogás kiváltja—most megtörtént!!
Nem akarok elemezni–azt már ezen az oldalon sokan megtették….inkább félek attól hogy …ezek…még mire képesek,a terveikben milyen aljas mocsok megoldások szerepelnek–ÉS RETTEGEK ATTÓL HOGY MEG IS TESZIK !!!!!
HA MOST NEM TÖRTÉNIK MEG A KEMÉNY LÉPÉSEK SOROZATA FIDESZ RÉSZÉRŐL–AKKOR ELVESZETT BUDAPEST ÉS A NAGYVÁROSOK UTÁN MAGYARORSZÁG IS 2022 BEN–
nem értem
2019-10-16 at 08:03
Ahol élek, óriási veszteség érte a közösséget. Le kell vetni az úriember modort és bizony fel kell venni a kesztyűt. Aki bűnöző, az bűnhődjön. Elég legyen a politikai korrektségből, ez már a mi bőrünkre megy.
A dolgozó réteg állja a cechet, a naplopó réteg dirigál?! Ezt nem szabad hagyni. Pont.
Az ellenzékiek nagyon gyorsan rá fognak jönni, hogy bármit is ígértek, azonnal számon fogják kérni rajtuk. Nem a parlamentbe ülnek be, hanem most jön a kemény munka. Ha nincs teljesítmény, sokkal gyorsabban lesznek valagba rúgva.
A közösségi média átka, hogy futótűzként terjedhet rajta mindenféle baromság. Hát majd az is terjedni fog, hogy ki mit ígért és nem tartott be. Az ellenzékiek belekóstolhatnak saját fegyverükbe.
Kis naiv, idealista momentumosok akkorát fognak csodálkozni, amikor rájönnek, hogy a dk-s árulók bábjai. Látványosan meghasonlanak, és villámgyorsan beállnak a korrumpálók és korrumpáltak közé, ez pedig egyenlő lesz a hatalmas bukásuknak. Addig viszont fizetnünk kell, mint a katonatiszt.
api01
2019-10-16 at 08:23
Teljes mértékben egyetértek !
Benedek Károly
2019-10-16 at 08:34
” Az ellenzékiek belekóstolhatnak saját fegyverükbe.”
Erre állnak résen a cenzorok és menten törölni fognak.
Füge
2019-10-16 at 10:33
Nagyon igaz! Kiegészíteném az összes hazaáruló teljes elszámoltatásával!
Zsebe László
2019-10-16 at 07:33
Öt év van arra hogy bizonyítsanak.
És nekünk is hogy ezek alkalmatlanok a feladatukra.
oshon
2019-10-16 at 08:23
Nincs mit rafogni … ezen tul ok is kell bizonyitsanak mindent … minden egyes cselekedetuket , es hulyek lennenk ha nem kernenk szamon mindent mert mi fizetjuk ezeket … a mostani valasztasokon azok nyertek kik nem kepesek semmire (egyetemi diakok , tanarok , intezmenyi dolgozok , AKTIVISTAK stb)… milyen szakmaban kepzett valaki a baloldalon ?! Ha mondjuk holnaptol nem kene politizalni mibol elnenek mert nem kepesek semmire csak hazudni es lopni ! Pszichologiat es szociologiat vegzett az egesz bagazs … ezek azok a ‘teruletek’ ahol a hazugsagnak es elmebetegsegnek nagyobb sulya van mint egy esztergapados technikajanak osszerakott elemeinek tudasa es elvegzese , amiben nem szabad hibazni mert … Azert a MUNKA tanit tisztessegre es fentartja a RENDET , ott nem lehet varialni (=hazudni) , pontosan el kell vegezni a ‘procedurakat’ ! Ez biztos … jo proba lenne meg a magyar ‘jogszolgaltatoknak’ IS !!! Isten aldjon Magyar Nemzet !
morci
2019-10-16 at 10:57
oshon
2019-10-16 at 08:23
“a mostani valasztasokon azok nyertek kik nem kepesek semmire (egyetemi diakok , tanarok , intezmenyi dolgozok , AKTIVISTAK stb)… milyen szakmaban kepzett valaki a baloldalon ?! Ha mondjuk holnaptol nem kene politizalni mibol elnenek mert nem kepesek semmire csak hazudni es lopni ”
——————————–
Tévedés. Megélnének! Mert fizetné mindenféle civilszervezet őket, hogy tovább tudják művelni az egésznapos kampányukat.
Ezt meg kell lépnie a Fidesznek is. Már nem megy az önkénteskedés, és csak a munka jut az aktivistáknak, meg a kudarc. Esetleg a megélhetésüket is kockáztatják, míg a másik oldalnak nincs mitől félnie, mert a gépezet mögötte áll.
Egyszerű és magyar
2019-10-16 at 12:01
Tévedsz !
Ami le van betonozva azt is !
Szabó László
2019-10-16 at 13:42
Nemzeti! A “csóró buta magyar” a Fideszre szavazott! A naptól, széltől óvott bel-pesti pihe meg a kommunistákra! Bosszúból! Azért, mert a “csóró buta magyar” egy lyukas gatyában is gazdagabb náluk. Eleve gazdagnak született, mert van hazája és van Istene. Ezeknek meg csak pofájuk van! Ha tényleg “nemzeti” lennél, ezt tudnád.
Atosz
2019-10-16 at 15:45
Na màtol mindenki ingyen utazzon a BKV-n senki sem vegyen jegyet meg bèrletet mert ez a parazita KariGeri ingyen közlekedèst igèrt !!!!
aladin
2019-10-16 at 06:54
A tegnap este az ATV.-ben, Karácsonynak még van a pofáján bör azt mondani, hogy beszélt Tarlossal és azt igérte hogy még fog segiteni neki. Ennél nagyobb pofátlanság már nem létezik, mikor Karácsony uton utfélen azt mondta Tarlosra, hogy BP.- en neem épült semmi, romba van az egészdégügy az oktatás, BP., ezt szajkozta az egész bal.libsi oldal. Tarlos úr én tisztelem magát és nagyra becsülöm, de ha még szoba áll ezzel a Karácsony köcsöggel aki magát csak mindenütt alázta személyesen is, hogy maga egy gyenge vezetö. Daccára ennek ellenére még segiteni is akarja, akkor azt kell mondjam a tiszteletem ellenére is, hogy maga egy nagy veréb. Ne a kormány segitségével fözzön, amit föz azt egye meg egyedül.
Ènaki
2019-10-16 at 13:44
Mièrt nyert az ellenzèk. A kommunistàk a mai napig szervezettek.Az elvtàrs listàròl mèg a haldoklòt is beviszik szavazni.Ők ott vannak minden kilomèter kőnèl.Akik nem elvtàrsak,jò lenne mindenkinek felèbredni,èlni àllampolgàri jogàval,azaz elmenni mindenkinek szavazni.
en
2019-10-17 at 18:04
Meg a halottakat is rakenyszeritettek, hogy balra szavazzanak…
Igy lett tobbseguk.
kamcsatka
2019-10-16 at 06:42
erdemes az okokat firtatni, persze.
mondok kettot, miskolc.
jegyzőt nem inditunk.
1. a jegyzo elvben politikamwntes pozicio. ha megis azt inditjuk
kiderul eddig nem volt politikamentes a mukodese.
masodszor, lehet h kosanak termeszetes h anyuka, vagyis alakszainé intezi a fiacskajanak a jeloltséget…es ezt kosa hamar be is jelenti
de ez koznevetség targya volt miskolcon, ne haragudjatok…
eleve a miskoci fidesz Repassy Robin kivul nem adott egy embert sem az orszagos politikaba..de ez h anuta odaszol kosanak, majd jon a fiacskája…?
VICC
Miért nyert az ellenzék
2019-10-16 at 09:56
Oké. Miskolcon miért szavaztak az ellenzékre többen az EPn, mint a Fideszre? Hol volt ott még Alakszai? Ennyit erről okoskodásról!
Miért nyert az ellenzék
2019-10-16 at 10:04
Már az EPn 5 ezerrel többen szavaztak az ellenzékre, mint a Fideszre. Ha levonjuk a Mi Hazánkat és a Munkáspártot, akkor ez a szám 3000. Miről is beszélünk Alakszai kapcsán? Ez ugyanaz a tézis, mint a Borkai belemagyarázása! Átjelentkezések. Ezért nyertek. Semmi másért. Azok a fiatalok és dolgozók révén, akik Miskolcon albérletben laknak, vagy ott tanulnak. Ezek hiányoztak egyéb borsodi nagyvárosokból, falvakból. Ezért nőtt a Fidesz szavazói száma, és ezért csökkent a 49%os részvétel ellenére az ellenzéké, ráadásul ezért narancssárga a vidék, mert mindenki a nagyvárosokban szavazott. Ezt OGYn nem lehet majd megcsinálni, ott jön a papírforma kétharmad. Aztán 1x csak feladják, elfogynak. 50% körüli részvételnél szopás van a nagyvárosokban, vidéken simán 2/3ot szerez majd a Fidesz. 70% felett pedig a ballib szop. És ha megnyirbálják az önkorm. szavazatokat, akkor vége a dalnak. Pl. ha az ideiglenes csak testületre szavazhat, mint a határon túli magyar csak listára. stb. Vagy 6 év ottlakás kell a teljes szavazati arányhoz, vagy az előzőn is ott kell lakni, hogy szavazhass. 3-4-5 év az egyetem, kizárt, hogy ugyanaz legyen, mint most. Ennyi kell. Jogszabály. Van 2/3uk, hozzák meg és tényleg helyben dől majd el a önkorm. vál., mert a listára NEM FOGNAK elmenni szavazni!
kamcsatka
2019-10-16 at 10:43
azert mert mar akkor lehett tudni a miskolci fidesz teljesitmenye nulla. ez Krizat utaljak.
előszél. igy hivjak ezt.
egyébként pedig egy koztiszteletben allo iskolaigazgatoval szemben egy mama kedvence kis nyikhaj. zsenikéim…ezt senki nem kajálja. a foldesbe jar kb 1000 diak/év. kozvetlen tapasztalattal a zigazgatorol. alakszai meg? a jegyzo volt. ahha…és?
Poppy
2019-10-16 at 11:31
Az ótvaros ballibsi tanárokról is essen szó, akik az órákon formálják ballibsire a fiatok agyát. Aki nem áll be a sorba, azt vegzálják. Meddig engedhető ez meg büntetlenűl? Hiába emelik a bolsik bérét, soha nem lesznek jobboldali hazafik!! Velük nyomul a sok komcsi szakszervezet. Nekünk miért nincs szakszervezetünk? Mindenhol be vannak épülvel a ballibdik, lapítva úszítanak állami munkahelyeken jó beosztásokban, jó fizetéssel. Olyanok, mint az alvó terroristák.
Ismerős arc
2019-10-16 at 06:40
A hülyék mondják meg mi legyen
A tisztesség száműzött idegen…
Rizikó
2019-10-16 at 14:02
Budapesten a Bosszú népe!Úgy vittek jégre hogy nem vettūk észre 160ezer kūlföldi lakcimkártyás szavazott.Szerintem gyorsan elhagyták már a tett szinhelyét! És Soros klónjai Hazudnak megfontoltan behizelgø modorban ugyanúgy ahogy régen.Tombol a ” bosszu népe”!
Ghandi
2019-10-16 at 06:20
A facebookot be kellene tiltani! Elvtelensége és elfogult információ szűrése kifejezetten káros a társadalomra. Szabadságról vele kapcsilatban akkor lehetne beszélni, ha nem kenne egyoldalúan elfogult. A beteltása sima ügy technikailag. Meg kell fontolni, mielőt férgek és bűnözők kihúzzák a magyarok alól az országot!
Kardfogu
2019-10-16 at 06:38
Az mondjuk furcsa, hogy 2015 utan feltunik a Momentum aki elkuld mindenkit a picsaba majd az “Osszefogas” teglaja lesz. Leszalamizzak a Jobbikot, Lmp-t s Ezek az arcok mind “hazajarnak” Washingtonba…
Kriszta
2019-10-16 at 08:05
Na akkor bukna csak nagyot a kormány. A sok ostoba hol locsoghatna magáról, hol fényezhetné magát, hol dicsekedhetne? Fontosabb nekik a facebook mint a levegő.
sanya
2019-10-16 at 11:48
A zoroszok meghekkelték a választást!!4! Személyesen(szeméjesen) Putyin utasítására!!4!
Béla
2019-10-16 at 12:17
Betiltani akkor lehetne, ha van alternatíva. Vagy még jobb, ha egyenlő feltételeket sikerül belőle kipréselni.
Amiről senki nem ír, hogy itt van 10 év után egy elfáradás is kezdik megunni a Fideszt, ami elég gőgös és pökhendi is.
Nem volt átütő siker ez a tíz év. Hol a nemzeti gazdaság? Helyette a helyieknek van magas adó idióta szabályok és növekvő adminisztráció. A külföldinek meg kedvezmény meg stratégiai megállapodás. Egy tescoval is!!! A deviza hiteleseket szarban hagyták, kultúrában, tudományban, oktatásban otthagyták és támogatják a magyar gyalazokat, így sikerült a nemzeti jelzőt el használni lejáratni, és végül ha nem lesz gyökeres változás 22-Ben a rosszabbakat visszahozni.
Lehet a felső szinten egy banda?
zolatiguszti
2019-10-16 at 13:53
Ebben sok igazság van. Minden alkalommal amikor kultúráról és oktatásól írnak tömegével a kommentek, hogy takarítsák már ki a filmipart, az oktatást, az igazságszolgáltatást.
A nép nem kapta meg az igazságát, nem érzi még mindíg otthon magát.
Rizikó
2019-10-16 at 13:56
Tudod mi lenne itt ha betiltanák ,alumpenlibsiprolik Majdant csinálnának Budapesten
NEM betiltani hanem lehetlenné tenni!A Ceu is maradt pedig volt egy nyár a 18as győzelem után amikor ki lehetett vona rúgni.
Nem értem én már Viktort sem.
Most sem azzal foglalkoznak ami a lényeg.Közrend és igazsagosság.Profi online portál ami keményen keresi az ūtkõzést a libsisoros médiával!Vissza az Echot egy friss radikalis nemzeti értékørző szerkesztessel.Elég volt a Hirtv unalmas Civilköreivel, a puha kemény maggal,egymást gyøzkõdő Nézøponttal stb Alapjog kõzpont okostojásai stb.
A fidelitas nullateljesitménye rossz jel mert ezzel lankadt hozzáalással széteshet a Tábor.Soros mindent egy lapra tett fel minden gazerségre képes. KOALICIOKEPESSÉG KELL NEM AZ lmpe hanem a radikqljobb felé!Tettek kellenek a Bm válzozásra.Pintér helyett egy kemeny új embert!