Igazi csemegére bukkantunk az internet rejtett bugyraiban, ami totálisan ellentmond a jelenlegi ellenzéki retorika minden elemének. A minden megnyilvánulásában a baloldali ideológiát erősítő Krausz Tamás 2015-ben az ATV-ben beszélt arról, hogy az ukránok fasiszták, Putyinnak joga van megvédeni Oroszországot, az azzal való kapcsolattartás pedig európai érdek is. Hozzátette: azt mégsem lehet elvárni, hogy Ukrajna miatt világháború törjön ki, hiszen az ukránok tömegmészárlásokat hajtottak végre, amiről a nemzetközi sajtó hallgatott, és elvitathatatlan tényként beszélt arról is, hogy „nemzeti hőssé avatnak olyan ukrán, tömeggyilkos szervezeteket, amelyek részt vettek a holokausztban”. Hab a tortán, hogy minderről Márki-Zay kommunikációs tanácsadójával, Simon Andrással beszélgetett, aki lelkesen hallgatta az ukránokról szóló hosszú elemzést. Kérdés, miért is változott meg ennyire radikálisan minderről a véleményük…?
A legvállalhatatlanabb kriptokommunista előadók közé sorolható Krausz Tamás, a marxistákból lett européer gondolkodó 2015-ben az ATV-ben még úgy fogalmazott:
Oroszországnak van egy olyan érdeke, hogy saját állambiztonságát Európában és a világrendszerben fenntartsa. Ezt semelyik államtól nem lehet elvitatni, Oroszországtól sem.
Hozzátette: több empátiával kell rendelkeznünk ahhoz, ha meg akarjuk érteni Putyin motívumait. Krausz véleménye szerint Putyin „egy államszervező”, és mivel a NATO erősödése biztonságpolitikai kérdés számára, ezért nem is kérdés, hogy joga van állambiztonságát megőrizni. Szavai szerint:
Oroszország elbukta összes korábbi biztonságpolitikai esélyeit. Európában a NATO egyre jött, jött, minden ígéret ellenére keletre, és itt van Putyin egy megerősödött Oroszországban, és ezt az államszervezői tapasztalatát most egy orosz biztonságpolitikai törekvés határozza meg. És ez teljesen mindegy, hogy nekünk tetszik, nem tetszik. Oroszországnak van egy olyan érdeke, hogy saját állambiztonságát Európában és a világrendszerben fenntartsa. Ezt semelyik államtól nem lehet elvitatni, Oroszországtól sem.
A történész, aki saját bevallása szerint „aztán én végképp nem tartozom a Fidesz támogatói közé”, az Orbán Viktor és Putyin közötti diplomáciai kapcsolatról úgy nyilatkozott, hogy a Putyinnal való kapcsolattartás az egy európai érdek is:
Hiszen azt mégsem lehet elvárni, hogy Ukrajna miatt egy világháború törjön ki. Ne felejtsük el, hogy Ukrajna ezzel a szállal kötődött Oroszországhoz. Rokonilag, kulturálisan, gazdasági infrastruktúrákon keresztül, energiapiac, energiahálózati összeköttetés, a nemzetközi munkamegosztás terén is. Itt vannak évszázados folyamatai és hagyományai, azt nem lehet csak úgy szétzúzni. Na most, ha áttolnánk Ukrajnát Oroszországtól mechanikusan, hogy egyszerre csak NATO-ország lesz, hát nincs olyan orosz vezető, amelyik azt akarja, hogy Oroszország túléljen, ezt szó nélkül tudomásul veszi.
Kifejtette: világméretű folyamatokba illeszkedő harc folyik Ukrajnáért. Az akkor még nem ellenzéki kommunikációs tanácsadóként, hanem műsorvezetőként tevékenykedő Simon András erre reagálva úgy fogalmazott:
Ez szól az energiapiacról ez a háború, ez szól a hatalmi, katonai, geostratégiai befolyásról, és szól arról, hogy a NATO fegyveres erői egész közel kerülhetnek Oroszországhoz, és erre szoktam azt mondani, hogy ha Oroszország túl akar lépni, akkor neki a világban meg kell tudni mutatni, hogy az egypólusú világnak vége van. Ami egyébként igaz. Zárójeles kérdés: a Newsweek írta azt, hogy ha Putyin lemondana a hatalomról, akkor Oroszország összeomlana, ő pedig börtönbe kerülne.
Krausz mindezt újságírói túlzásnak titulálta, majd közölte, hogy a kaotikus viszonyok eluralkodásától valóban lehetne tartani, hiszen Oroszországot nyugat-európai módon nem lehet irányítani. Szavai szerint ezen „nincs mit csodálkozni”, majd az ukránokról is markáns véleményt fejtett ki az ATV-ben, ami a jelenleg zajló konfliktus tükrében különösen pikáns:
Ukrajna a maga fasiszta, felfegyverzett csapataival, amelyek tömegmészárlásokat hajtottak végre a civilek ellen Kelet-Ukrajnában. Ezt alá szabad támasztani, ezt szabad volt elhallgatni hónapokig a nemzetközi sajtóban, hogy több mint hatezer civilt mészároltak már le. Tehát Ukrajna sem egy demokratikus mintaállam, ahol rendes, felfegyverzett náci osztagok ellenőriznek számos pontot és területet ebben az országban.
A kőbalos történész aláhúzta:
Ma Ukrajnában nemzeti hőssé avatnak olyan ukrán, mondjuk így, tömeggyilkos szervezeteket, amelyek részt vettek a holokausztban. Ezek maguk Ukrajnában mintaadó politikai és katonai tömörüléseknek számítanak, mint például az ukrán felkelő hadsereg, és annak vezére, Bandera.
A PestiSrácok.hu kiemelt főmunkatársa, Mező Gábor korábban részletesen írt Krausz Tamás a baloldalhoz fűződő kapcsolatáról.
Lehet, hogy ez a „nácitlanítás” mégsem akkora hülyeség?
A fotón az SS Totenkopf hadosztály jelvényével díszített zsoldosok szerepelnek Harkovban, ahol egyébként a városért vívott negyedik csatában 1943-ban ez a hadosztály vereséget szenvedett. A baloldali zsoldos mellkasán látható „Donbasonia” egy márka, amely a NorthSideGrouphoz tartozik, ezt pedig sem az Instán, sem másutt nem titkolják, vagyis konkrétan nácik. A jobboldali zsoldoson a Valknut-jelkép látható, amelyet az odinista neonácik használnak. Forrás: Facebook/Békés Márton
Forrás: Youtube; Vezető kép: Youtube/Baloldali Sziget Fesztivál 2015
Q
2022-03-11 at 10:19
Hozzászólások:
“Arról az ukránok által lemészárolt 6000 civil aldozatról nem szabad beszélni, mert az Putint igazolná, hogy ukrán fasista bandák gyilkolják a fegyvertelen civil lakosságot! Most más a trendy, …. Putint kell megutáltatni mindenkivel!
Már hogy nézne ki az, hogy bevallaná az EBESZ, hogy igen is, ott voltunk 2013-14- ben és néhány kisebb tömegsírt feltártunk, de 5-6 holtestnél többet egyikben sem találtunk! Amiből arra következtettünk, hogy az oroszok panasza nem igazolódott be!
Kelet-Ukrajnában nincs tömeges népirtás!
A holttesteken ugyan lőtt sebeket fedeztünk fel, de mivel a lövések hátulról érte az áldozatokat, ….. világos, Putin lőtte le őket és a hazaszerető ukránokra akarja fogni!”
“Az UPÁ-ról és banderáról a lengyelek tudnának bővebben nyilatkozni.”
“Banderáról talán a szlovákok! 1957-ig az Alacsony Tátrában bujdosott! 12 egyszerű falusi ember életét oltotta ki, miután úgy döntött az akkori Csehszlovák kormány, hogy a hadsereget beveti! El is küldték az ukrán “nemzeti hőst” a pokolba!”
Q
2022-03-11 at 10:07
Sőt!
Még 2022.január 30-án is Krausz Tamás előremutató , megszívlelendő tanácsai, gondolatai:
Krausz Tamás videó üzenete az orosz ukrán konfliktustról
https://youtu.be/sE9EL440O-k
Vízöntő
2022-03-10 at 21:18
w,
annak a meghallgatásnak a vége állítólag az volt, hogy feltették a kérdést, a Pentagonnak volt e köze az ukrán laborokban folytatott kísérletekhez, mire a válasz annyi volt, sikerült a laborok tartalmát biztonságba helyezni az oroszok érkezése előtt.
Viszont Lavrov nyilatkozata szerint felületesek voltak a dokumentumok vonatkozásában, azokból maradt!
De ez már elkezdte érdekelni a kínaiakat is, érthető okokból!
A náci alakulatokkal kapcsolatban, az Azov légiót jelölik meg sokan,
Kelet-Ukrajnában 14-óta 14000-17000 között van a meggyilkolt orosz áldozatok száma. (Ezek támadták a magyarokat is)
Döbbenetesen szadista kínzásokat, kivégzéseket emlegettek egye kommentelők, Odessa iszonyú a külön történetével.
Persze hogy nem az ukrán nép követte ezt el, de az ukrán kormány fedezte!
A mariupoli kórházat ért találattal kapcsolatban az orosz állítás, hogy az kiürített épület volt ahova az Azov légió költözött be és használta! Azért lőtték.
Ehhez kapcsolódik hogy az oroszok jelezték, hamis zászló vegyi-fegyver támadást készítenek elő az ukrán nacionalisták a saját népük ellen, hogy aztán őket vádolják!
Hogy a háborút ki kezdte? A véleményem szerint a Majdanon kezdődött, azzal a forradalomnak nevezett valamivel amibe az USA elismerten 6 milliárd dollárt fektetett!
w
2022-03-10 at 18:27
@xx
Nehéz kérdés. A háborúzást el kell ítélni, a népirtást is el kell ítélni, ugyanakkor a fasiszta rezsimeket meg fel kell számolni. Jó megoldás nincs, csak vagy van megoldás, vagy nincs!
A legnagyobb kérdés ebben a nehéz helyzet ben csak az, hogy az USA-t miért is nem kell elítélni? És az USA ellen a Majdani puccs óta miért is nem kell szankciókat bevezetni?
“Titkos amerikai katonai biológiai laboratóriumok Ukrajnában? – Oroszország, Kína is számon kéri az Egyesült Államokat. Victoria Nuland amerikai államtitkár egy kongresszusi meghallgatáson jelentett az intézmények helyzetéről.”
Namond
2022-03-10 at 18:04
Ez a cikk, bizonyítékok hiánypótlása.
xx
2022-03-10 at 18:03
@SzaboRoza2022-03-10 at 17:32
Megértettem. Te olyan vagy mint a Brüsszeli “Szovjetunió” akik egy emberként tapsoltak a fasiszta ukrán vezetésnek!
Te is az Ukrán fasisztákat támogatod, mert a fasiszta ukrán vezetés eltávolításának keserű módon civil áldozatai is vannak. A háború nem jó, de ahogy a német népnek is meg kellett alaposan szenvednie, hogy a szabad választási lehetőségükkel úgy éltek, hogy fasiszta kormányt választottak, úgy az ukrán népnek is meg kell sajnos szenvedniük, hogy felülve a USA mézesmadzag ígéreteinek, hogy fejlett nyugati állam és életszínvonal lehet Ukrajnából(egy két emberöltőn belül nem lehet), megválasztották a fasiszta kormányzatot, és kiállnak mögötte, pedig 2014 óta erősen érzik, hogy romlik az életszínvonaluk a nyugati álmaik helyett!
Lehet ezért köpködni az orosz vezetést, és közben hallgatni arról, hogy az egész nem Ukrajna függetlenségéről szól, hanem az USA és Oroszország geopolitikai acsarkodásáról, ahogy ezt George Friedman már 2015-ben pontosan elmondta előadásában!
https://www.youtube.com/watch?v=tMd71UIw1CE
Leszámítva, hogy a háborús megoldás szerintem is nagyon rossz megoldás ezért én se támogatom, egy picit örülnünk kellene annak, hogy miközben az USA juttatta hatalomra az ukrán fasisztákat, akiket Brüsszel megtapsolt, megis jobb ha az oroszok háborúznak a fasisztákkal (nélkülünk), mielőtt az ukrán fasiszták Kárpátalján is belekezdtek volna a konkrét népirtásba, amit egyedül mi mint Magyarország nem tudtunk volna megoldani!
SzaboRoza
2022-03-10 at 17:32
xx
2022-03-10 at 16:59
Nem kell bemutatnia a Vörös Hadsereg 1944-es erőszakosságát számomra. Született abból egy unokatestvérem (néhány éve hunyt el.)
Folytathatnám az Ön felsorolását azzal, hogy a kozákok kitelepítéséért Kun Béla felelt, az első ütemeket ő irányította.
Bárhogy is van, az orosz vezetés háborúba lépését becstelennek tartom, egyetlen szavukat sem hiszem el.
Magyar Gyula
2022-03-10 at 17:29
Krausz jól mondja. Amerika ki akarja szorítani oroszországot Európából (olaj gáz és egyéb) és át akarja venni a teljes európai nyersanyag szállítást. Közben körbe akarja rakétákkal venni oroszországot. Ha Magyarország akkora lenne mint Oroszország Te mit tennél?
Ez nem ukran- orosz háború.
xx
2022-03-10 at 16:59
Még egy “apróság”:
Az 1931-1932 évi holodomor egy végtelenül gonosz dolog volt, de nem az oroszok csinálták, hanem a grúz Joszif Visszarionovics Dzsugasvili (Sztálin) egykori bankrabló.
Valójában a Szovjetunió (USSR, CCCP) se az oroszok műve, hanem A Németországban kiképzett zsidó ügynök Vladimir Iljics Uljanov (Lenin) szervezte német pénzen, a Cári család kiirtására pedig az USA szabadkőművesek utasítása miatt került sor!
xx
2022-03-10 at 16:50
@SzaboRoza2022-03-10 at 16:31
Sok minden van amit még nem szabad elfelejteni. A teljesség igénye nélkül:
1944-ben Magyarországot nem az oroszok szállták meg és erőszakoltak meg 400 ezer magyar nőt, és lőtték rommá Budapestet, hanem az első, második, harmadik és a negyedik Ukrán hadsereg!
1956-ban se egy orosz küldte Budapestre a Vörös Hadsereget leverni a forradalmat, hanem egy Ukrán: Nyikita Szergejevics Hruscsov! 1968-ban nem egy orosz Rendelte el a Prágai Tavasz leverését, hanem az Ukrán nemzetiségű Leonyid Iljics Brezsnyev! Kárpátalján se oroszok romboltak le magyar emlékműveket és gyújtogattak magyar intézményekben, hanem az ukrán fasiszták. Kijevben se az oroszok készítettek halállistákat a magyarokról, hanem az Ukrán fasiszták. A Majdani fasiszta forradalmat se az oroszok finanszírozták, hanem Viktória Nuland vezetésével az USA! 5 milliárd dollárt tolt bele az USA a fasiszták hatalomra juttatásába!
Természetesen a mai korban nem megfelelő módszert választott Oroszország a fasiszta ukrán hatalom felszámolására, de ők sajnos másként gondolkodnak mint egy valódi demokrata, mert Oroszország más világ, de ebben nem megkerülhető az USA súlyos felelőssége, mert ők viszont pontosan tudták hogy háború lesz a vége annak, ha folyamatosan rángatják a medve bajszát! A medve viszont nem játék! A székelyek már megtanulták! Viszont az ukrán fasiszta hatalom már rég tűrhetetlenné vált!
Hunyadi
2022-03-10 at 16:48
KÉRDEM KI VÁLASZTOTTA MEG EZT A NYIKHAJ TŰSARKÚS zelenszkij NEVŰ BOHÓCOT,NEM AZ UKRÁNOK?
DRoid
2022-03-10 at 16:47
Végletekig sarokba szorította az USA Oroszországot. Nem volt már más választás. A civileket sajnáljuk, de az ukrán ultranacionalista, kissebségüldöző, hazaáruló kormányt viszont nem.
2015-ös amerikai konferencia, közvetlen Ukrajna erőszakos amerikai gyarmatosítását követően:
https://m.youtube.com/watch?v=tMd71UIw1CE&feature=share
SzaboRoza
2022-03-10 at 16:31
Tiltelt xx!
2022-03-10 at 16:02
Igaza van! Nem írtam le eddig az összes gondolatom.
Mélységesen elítélem a nácizmust, legyen az ukrán, vagy orosz, német, román, vagy magyar. Szemét alja nép, aki ezt megengedi.
Ahogy ugyanaz a elítélő véleményem arról, ahogy kitelepítették a Krímből az őshonos kozákokat, a Nagy Éhínség alatt tudatosan hagytak magára és éhen halni sok-sok millió ukránt. Majd beteljesítve az egésze folyamatot, oroszokat költöztettek a kihaltak, elüldözöttek helyére. És most Új-Oroszországként követelik ezeket a területeket magának az oroszok.
Emberekkel, nemzetekkel játszadoznak arcátlanul.
Nem akartam új frontot nyitni, ezért az USÁ-ról nem ejtettem szót. Aljasság, amit az elmúlt évtizedekben csináltak, függetlenül attól, milyen irányultságú volt az elnökük.
Vladtepesch
2022-03-10 at 16:11
Itt lehet megnézni, hogy Krausz hogyan vélekedik az orosz-ukrán háborúról most.
https://www.youtube.com/watch?v=2cqBg7HeAg0
xx
2022-03-10 at 16:02
@SzaboRoza2022-03-10 at 14:59
Érdekes szemlélet.
Nem ítéled el az ukrán nácikat, akik holokauszt bűnösöket (Banderasz) tekintenek nemzeti hősnek, és a náci-fasiszta osztagaik 6000 civilt öltek meg Kelet-Ukrajnában nemzetiségi alapon, de elítéled Oroszországot amiért megelégelték az orosz civilek folyamatos gyilkolását, ami népirtás. Elítéled Oroszországot, amiért megelégelték, hogy az Ukrános szabotálják a Minszki megállapodás végrehajtását, és (helytelen módon) katonai megoldásba kezdett, de nem ítéled el se az USA-t, se Brüsszelt, amiért egyetlen szankciót se vezetett be az USA-val szemben, akik a világ félrevezetésével nem létező tömegpusztító fegyverek keresése címén lerohant egy ENSZ tagállamot (Irak) és megölt közel fél millió civilt, majd úgy vonult ki Irakból, hogy egyetlen tömegpusztító fegyver létezését nem tudta igazolni!
Hát ha a te lelkiismereted ennyit ér, akkor te se érsz többet!
Netta
2022-03-10 at 15:47
odu 2022-03-10 at 13:0
És bármire felhasználhatják őket. Pl. az
Oroszok helyett “véletlenül” átlőhetnek a határon. Láttunk mi már “kassai bombázást”.
Anarcistákat fegyvereztek fel.
Tudományos libsizmus
2022-03-10 at 15:30
Hát egy részük tényleg az. A kormányukban is.
varga eszter
2022-03-10 at 15:00
Orientál2022-03-10 at 14:15
Amerika BÁB állama, ez valóban így van. De a háborúra akkor sincs mentség, egyik oldalról sem. Szerintem.
SzaboRoza
2022-03-10 at 14:59
Krausz Tamás egész élete az orosz/szovjet társadalom kutatásával, tanulmányozásával telt. Számára minden kedves, ami azzal kapcsolatos és minden sértő, ami az orosz/szovjet társadalom ellene szól. Az elméleti munkásságáért 2013-ban megkapta a Barátságért érdemrendet. (Ugyanazt, amit a külügyminiszterünk tavaly). A díj átvétele után két évre nyilatkozta azt, amit most újra előkerült.
Objektív elvárás lehet Krausz Tamással szembe az, hogy független véleményt mondjon az ukránokról?
Nincs okom szeretni az ukránokat, Kárpátaljáért egy keresztbe szalmát nem tettek az elmúlt 31 évben. De az oroszokat még annyira sem kedvelem most.
hufi
2022-03-10 at 14:33
Azannya krausz!
SzaboRoza2022-03-10 at 13:41
Csak az lehet agresszor aki előbb támad?
Az Izraeli rakéták, drónok, támadásai azok rendben vannak, szabó elvtársnő?
Orientál
2022-03-10 at 14:15
Ukrajna egy összetákolt kisebbségeit gyűlölő elnyomó élősködő állam ,korrupt ukrajnai és idegen külföldi politikusok irányítják ezt az Ukrajnát.
Kerekferke
2022-03-10 at 14:15
A nyilasok nem voltak azonosak a magyarokkal.
A Jobbik és a MiHaM, az MSZP és SZDSZ és FOS-szíliáik nem azonosak a magyarokkal.
Az ukrán fasiszták nem azonosak az ukránokkal.
Pontosítsuk Krauszt: az ukrán fasiszták.
Grenknight
2022-03-10 at 14:05
Végre megosztottátok!
amintazvagyon
2022-03-10 at 14:04
ez a háború a sorozatos amerikai provokációk eredménye-az hogy az amerikai érdekekért harcoló zsoldosok és agymosott beáldozandó idióta balekok még náci szimbólumokat is használnak csak az amerikai provokáció része
Öreg Rája
2022-03-10 at 14:00
Na, most akkor az ellenzéknek segg a szája, vagy száj a segge?
Az itt a kérdés!
SzaboRoza
2022-03-10 at 13:41
Nem érzem pontosan, mire fel íródott a cikk. Az oroszok ‘különleges hadművelete’ szükségességének hazai igazolására? Ha nem, akkor miért csak az ukrán nácik vannak démonizálva, az orosz szélsőségesek miért nem?
Gonella hozzászólása tökéletes – ‘a világ bonyolult és ellentmondásos.’
Van az ukránoknál is embernek látszó nem ember, ahogy odaát ugyanúgy.
Akárhogy is, számomra egyértelmű az alaphelyzet. Ezt a háborút az orosz vezetés indította el, ő felel az embertelenségekért. Sosem fogja tudni magát kimosdatni.
Vladtepesch
2022-03-10 at 13:30
Fenn van a jútjúbon egy friss vitaműsor, ahol Krausz is az egyik szereplő és következetesen most is azt mondja, mint amit 2015-ben.
Egyébként a legnormálisabb véleményt fejti ki a háborúról.
Sajnos nagyon hiányzik a magyar politikai palettáról egy erősen patrióta, hazafias és szociálisan érzékeny párt (nem szocdem és nem szocialista – mindkettő tökéletesen lejáratta magát), tulajdonképpen egy pirosba hajló Fidesz 2.0..
Ezeknek kellene a hatalomért “vetélkedniük, azaz a Fidesz 1.0-nak és a Fidesz 2.0-nak.
Az első inkább individualista a másik meg inkább közösségpárti lenne, de csak a 49-51 % eltérés mértékében.
Gonella
2022-03-10 at 13:28
jó régi ügy a véleménye azt hiszem nem változott.
Igen a világ bonyolult és ellentmondàsos.
a jobbildali radikális stílusú bayer aki latnoki móson a jövőt is látja épp most kapott sajtódíjat.
szóval ellentmondásos az életünk meg kell hagyni.
chatillon r
2022-03-10 at 13:23
krausszal is néha egyet lehet érteni
Gondolkodò
2022-03-10 at 13:18
Valòban nem vàrhatò el,hogy Ukrajna miatt egy vilàghàborù törjön ki,az emberisèg mèszàrlàsàval egyūtt. De az jogosan vàrhatò el,hogy ez a sajàt nemzetèt pusztitò,tönkretevő Zelinszkij mondjon le.Nem csak sajàt nèpének àrtott,hanem a szomszèdos orszàgoknak is. Ukrànok terjetek èszhez,tàvolìtsàtok el,ezt az eszeveszett Usa baràt kutyàt,azonnal bèke lesz. A feltètelek megteremtődnek. Egy nem Usa baràt politikus szòt èrtene Putyinnal is. Aki a nemzetét ilyen helyzetben sodorta,kötèlre vele.
Veritas Samu
2022-03-10 at 13:18
Krausz Tamásnak nagyon igaza volt akkor és a jelenlegi helyzetre is igaz.Márki-Zay és társai Soroshoz igazodnak,azaz a náci ideológiát követik.Az a szörnyű,hogy manapság a náci,fasiszta jelző már nem jelent morálisan semmit a nyugati világ liberálisainak szemében.Ez azért is borzalmas,mert ezek a liberálnácik a göbbelsi propagandájukkal teljesen átszövik a világpolitikát-és a törvényeken gátlástalanul áthágó,elfogadhatatlan gazembrségeiket tették a progresszív elvek gyakorlati vezérfonalává.
béka
2022-03-10 at 13:13
Ma megkérdeznénk Krauszt mit mondana? Hm.
odu
2022-03-10 at 13:04
Na ja, mondjuk nem túl megnyugtató, hogy korszerű gyalogsági lég és tankelhárító rakétákkal /kis méret/ tömnek “érdekes” összetételű társaságokat, zsoldosokat, bérenceket és önkénteseket.A felhasználása ellenőrizhetetlen és jó áron eladható, értékes cuccosok.Minden tisztelet a határőröké, vámosoké, nagy bajokat tudnak megelőzni.
Contrabass
2022-03-10 at 13:02
Krausz itt értelmesen, érthetően magyarázta el, hogy mi is a helyzet valójában, az más kérdés, hogy ma ezt valószínűleg nem merné elmondani.
Csámpás Marcsa
2022-03-10 at 12:59
Kőbaltás, kősarlós Krausz még aktív?
Jujj!
mzsmnb
2022-03-10 at 12:56
Már napokkal ezelőtt láttam ezt az interjút, és sok dologban igaza van a palinak. /És ez független attól, hogy tudom pontosan kicsoda./
Csakhogy most megy az ukrán szopás. A népüket, az egyszerű embereket szívből sajnálom, de a hordóhuszár politikusaikat a legcsekélyebb mértékben sem.
Amit pedig a nyugat művel, arról csak a pogrom szó jut eszembe.
polizza
2022-03-10 at 12:50
Ez is mutatja a köpönyegforgató jellemüket az ilyen Krausz féléknek.
Bár kérdés, ő ma mit mond? Tudja valaki?
Simorról tudjuk mi a számára manapság előírt szöveg. Mindig a jövedelmezőbb. Elvek nuku.
Királytigris
2022-03-10 at 12:48
Szerintem Krausz véleménye a témában változatlan. Igaza van! Vitában is áll a nemzetrothasztókkal.
Theo
2022-03-10 at 12:41
Jo cikk!