Egy kedves olvasónk hívta fel a figyelmet a világ leghaladóbb csokimárkájára, amely a messzi-messzi Kanadában jelenleg az LGBTQHDFGBSUEIENPD jogokkal próbálja eladni magát a gyanútlan (?) betérőknek egy montréali kávézóban. A Peace by Chocolate, vagyis az egyáltalán nem hatásvadász “Csoki általi béke” névre hallgató terméket egy hányatott sorsú szír bevándorló készíti, így bármenynire is meglepő, a mindig könnyes szemű Justin Trudeau is ilyennel lepte meg az év elején a Trumpot rendszeresen támadó Nancy Pelosit. Nem biztos, hogy így van, de élünk a gyanúperrel, hogy aki nem veszi meg a kávéja mellé nagyon látványosan a terméket, azt örök kárhozatra ítélik a világ legtoleránsabb országában, még akkor is, ha történetesen csak nem kívánja az ember az édességet, mert azt vallja, hogy ő anélkül is elég cuki.
A Coca-Cola után már LGBTQ-csokival is lehet érzékenyülni Kanadában. Egy olvasónk bukkant rá egy montréali kávézóban a különleges termékre, amely a Pride-hónap év jegyében kínálja magát azoknak, akik ha Budapesten lennének, akkor valószínűleg a Madách téren szürcsölnék a világos pörkölésű, vegán macskák ürülékéből kihalászott kávébabból készült lattét, miközben szivárványon csúsznak fénysebességgel egy jobb, egyenlőbb, élhetőbb világ felé, amiben nem olvadnak a jéghegyek.
A Peace by Chocolate egyébként nemcsak a meleglobbit tűzte zászlajára, hiszen alapvetően a békét képviseli (aki nem értené, annak elmagyarázzuk: csak akkor lehet béke, ha az ember kiáll a Pride mellett… vagy valami ilyesmi), különlegessége pedig az, hogy minden darabra egy másik nyelven van felírva a “béke” szó. Na, hát valahol itt kezdődik egy igazán megható jelneség, és ott folytatódik, hogy Kanada rendkívül tehetséges miniszterelnöke, Justin Trudeau januárban éppen ilyen csokit adott ajándékba Nancy Pelosinak, az Amerikai Egyesült Államok Kongresszusának képviselőházi elnökének, aki egyébként nemrég offenzívába kezdett az elnök elmozdításáért. Ezek szerint ő nem nagy híve a békének, de ez tényleg részletkérdés.
Trudeau annyira nagyra tartja a kezdeményezést, hogy az ENSZ egyik gyűlésén is “elejtette” véletlenül a márka nevét, és a termék “szülővárosát”, az új-skóciai Antigonish-t a nagylelkű kanadaiak hazájának nevezte, kizárva ezzel még úgy 35 millió másik kanadait, hogy nagylelkű lehessen. Sebaj.
A termék nagy reklámozója és támogatói között egyébként – mit ad Isten – feltűnik a kettős mércével ugyebár kicsit sem vádolható CNN, az álhíreket sosem terjesztő BBC és a konzervatív Global News is.
De hogy miért baj, hogy létezik ilyen termék? Nem az; a baj az, hogy a Peace by Chocolate projekt is hasonló elven működik valószínűleg, mint a kávézókra szerelhető LGBTQ-barát matricák ötlete, vagyis aki nem vesz a csokiból jó látványosan, azt megbélyegzik, kinézik, és talán ki is tiltják a helyről, még akkor is, ha mondjuk simán csak allergiás a csokira, vagy éppen KETO-diéta miatt nem szeretne ilyen terméket fogyasztani.
Tareq Hadhad és családja egyébként azután nyitotta meg a csokigyárat, hogy 2012-ben el kellett hagyniuk Szíriát, ahol az édesapja csokigyára egy bombatámadás következtében megsemmisült. Természetesen üzleti sikereihez sok szerencsét kívánunk.
Vezető kép: Twitter
hivő
2019-08-25 at 19:06
Ez üzlet.Ez a Tariq H.jo reklámnak gondolja
a csokiját L…vel népszerüsiteni.Nem Ö az első.
Eddig straight sex-l árultak mindent,most ezen
a L stb.. vel probálkozik egy muzulmán.Ő ugy
látszik tényleg elhitte amit a baloldali sajto
nyom megállás nélkül.De talán még itt nem tartunk,
talán?
lacika
2019-08-25 at 18:27
Kedves I.T. (fb), úgy emlékszem, eddigi hozzászólásai egészen normálisak voltak. De ezt most nem tudom mire vélni:
“Amikor a címben az aberáltakat sejtem, már nagyon rossz érzés fog el, és most nagyon udvarias voltam , nem szeretnék letiltást!!”
Már bocsánat, kedves I., akkor vagy hagyja ott a fosbukot, vagy ha nem bírja, inkább hallgasson. Nem személyeskedésből mondom, becsszó.
sziporka
2019-08-25 at 11:23
Tvkben látom nők fejét egy része olyan mint akit leöntöttek .. középen ketté választott hajjal .. Soknak nem áll jól előnytelen mindegy de divat ha nem utánozzák nem trendik. Pedig a fodrászok oly sok szép frizurát tudnak alkotni.
ómió
2019-08-25 at 11:10
Ilyen nehezen találják az abszolut aberráltat?
Hédervári Kont István és a harminckét vitéz
2019-08-25 at 11:03
A globalista-liberális Szodoma és Gomorra nem tekinthető sem jövőnek, sem haladásnak.
A jövő, meg a haladás csak a helyreállítás, a re-normalizáció lehet.
KisFJ
2019-08-25 at 18:34
Sajnos a liberalizmus és általában az izmusok ártalmasabbak mint a náci Hitler, és csak kárt tudnak okozni.
KisFJ
2019-08-25 at 08:05
Na szóval:
Sajnos Magyarországon is még az utcán is sokat látni nyíltan a fejtetőn viselt copfos kontyos férfiakat, és elég sokat. Sajnos a rádióban TV-ben csak szoprán hangon nyivákoló férfiakat hallani énekelni, a nők fiús frizurájáról és zakójáról és nadrágjáról is részletesen lehetne beszélni. Mint férfinek, nekem jobban tetszik a szoknya a nőkön, és nem a nadrág, ami a megadott helyen élesen bevágódó.
Nemcsak a coca-cóla és a csoki esetében tapasztalható az aberrált természetellenesség.
Úgy látom hogy ez az erőltetett divat gyorsan lejáratja magát.
A coca-cola egyébként is a “coca” mint kábítószer rejtett reklámja, e miatt be is kellene tiltani.
sziporka
2019-08-24 at 23:04
Felmelegített töltött káposzta is meleg lmbtq 🙂
sziporka
2019-08-24 at 23:03
Bojkottálják ne vásárolják ,, magyar terméket vegyék ,,tejcsoki finom.
Strasser Éva
2019-08-24 at 21:35
Mindent lejáratnak, amihez hozzáérnek. Szivárványt, csokoládét, világbékét.
M.István
2019-08-24 at 20:33
Hatalmas profitot akaszthat le, biztos sz@rból van. Meg talán meleg is.
ikabika
2019-08-24 at 20:30
Cukrosbácsi kicsit?
Advanced degree Grooming?
A kellemetlenné váló vagy megunt kislányok meg mennek a sarki kebabba?
ikabika
2019-08-24 at 20:33
Írt már ilyet az élet…
kll
2019-08-24 at 18:34
A felmelegedés oka , hogy sok a buzi!
pufff
2019-08-24 at 18:18
Ezek gusztustalanok ,undort keltenek bennem ,amit eszek az a ondót a saját nemének reklámozza , leszbi undort is. Gusztustalanok ,akik írták a szírnek hogy ezt az otthon az ottani muszlimjainak csinálja azokkal egyetértek.
Naprózsa
2019-08-24 at 18:16
Én meg szeretnék olyan csokit venni, ahol bájos szőke kislány nyújtja át a csokit az anyukájának: Szeretlek, anyu! – felirattal.
Vagy családot látni a csomagoláson ahol a gyerekek köszöntik apjukat, a “Köszönöm, hogy gondoskodsz rólunk, apucikám!” – felirattal,
Vagy nagymama, nagypapa veszi át a csokit a lányától, akinek karjaiban csecsemő, kisgyerek: “Én vagyok a ti jövőtök, ők pedig az emberiség jövője, házasság, férfi és nő családja nélkül nincs emberiség” – felirattal a családi idill fotók alatt.
Hát lenne nagy libsi hiszti az biztos, de reklám és forgalom is garantáltan.
32-es járat az MTA-székház felé
2019-08-24 at 19:16
Semmi szükség rá, kedves Naprózsa. A család, a szeretet eszményét nem szabad kommercializálni. Reklámot, népszerűsítést ugyan igényel (ahogy az a családvédelmi intézkedéseket hirdető kampányban látható), de fogyasztásra ösztökélni általa gonosz dolog.
Mellesleg hasonló, ajándékozásra való, kedves üzenetekkel ellátott csokoládékat bármelyik benzinkúton talál. Én soha nem vennék ilyeneket, de megértem, hogy van rájuk piaci igény.
Mátyás
2019-08-24 at 17:37
Tehát a szír csokigyáros, akinek a háttérhatalom tönkretette a hazáját, az cserébe a háttérhatalom propagandáját kezdte el tolni. Vajon miért nem szaud-arábiában árulja? 🙂
MacMondeau
2019-08-24 at 18:16
és akiket a háttérhatalom kibombázott és elüldözött szíriából és máshonnan-azok európában a háttérhatalom pártjaira fognak szavazni…(ha még csak szavaznának!)
Lajos
2019-08-24 at 21:15
Nem véletlen rombolták le a csokigyárukat otthon
A haladárok É-Koreába disszidálnak
2019-08-24 at 16:20
Nem szabad megvenni a provokatőrök termékeit.
Ahogyan nem iszunk -minimum a botrány óta- kátrányitalt sem, ugyanúgy a szivárványos csokit is ki kell hagyni egyszerűen.
khm
2019-08-24 at 15:43
Tisztelt Dezse úr!
Ha felénk jár szívesen meghívom egy sörre,(ami egészen biztos,hogy nem lesz meleg)azonban a csokoládé az eleve kirekesztő ! Itt a felháborodott szmájli következne,de nem van,azaz nincs.(ámbár van már fehér változata is,már a csokinak. Véleményem szerint az is kirekesztő.)
A lényeg a sör. Abból csak a BARNA,ami esetleg gyanús lehet. Ami fontos,hogy a barna sör után is világosat brunyál az ember.
És akkor ez az igazi kirekesztés! Itt egy kaján szmájli következne,de olyan sincs.
Lócz József
2019-08-24 at 15:19
Már csokit se fogyasztjak? Nem tudhatom, hogy mibe harapok. Van a világon normálisan gondolkodó liberális demokrata?? Dèlvidèki.
bl
2019-08-24 at 14:51
Ha a marketingben lévő lehetőséget helyesen ismerte volna fel a marxizmus sose bukott volna meg. A marketing a középkor folytatása a jelenben. Akkor a hitet hirdették a legkülönfélébb módokon ma az eladható anyaghoz tesznek hozzákapcsolást. Ezekkel a hozzákapcsolásokkal kiválóan lehet irányítani, érzékenyíteni még a felnőtteket is. A gyermeki gondolkodás meg nagyon hosszú ideig nem több, mint analógia, az óvodában folytatott propagandának van a legerősebb hatása. Csak nem azonnal jelentkezik, hanem 15-20 év múlva.
zolatiguszti
2019-08-24 at 14:45
A gond megint a kirekesztés. Hol van a kínálatból a HETERÓ CSOKI????!!!
Nagyorasanrápereleniegyetvalamikatolikusszervezettől’!
Meg küldeni kellene rájuk egy spam akciót amiben leszbikusok követelik hogy legyen a kínálatban pina ízű a buzik meg azt hogy pénisz ízű is legyen.
Így kedves szírünk bevonulhat a hátsó műhelybe terméket fejleszteni pár hétre, míg kiköhögehet egy kis lét a heteró közösségnek is. Biztos van arra is valahol lyukas tetejű templom.
Greg
2019-08-25 at 12:47
Tökéletes, köszönjük!!!
Efrajim Canuck
2019-08-24 at 14:41
Volt szerencsém ehhez a csokihoz. Nemcsak buzi, hanem tranyó, leszbi, sőt, aszexuális változata is van. Hát, ha már nem dugnak, legalább csokit kapjanak, ugye. Zászlajuk már nekik is van, mármint külön. A helyen, ahol árulták, rendeltem egy cappuccinót. A barista kislány pedig szemrebbenés nélkül elkezdte kiszolgálni a sorban mögöttem álló buzipárt, majd az utánuk érkezett fejkendős muszlimát, mielőtt rám, bűnös heteroszexuális férfire is figyelmet fordított volna… ha még ott lettem volna. A csokik egyébként mind egyformák: a legpóriasabb diszkont csokoládémassza, formába öntve és csíkosba csomagolva.
“And why are the stripes straight?”
Kiko
2019-08-25 at 19:35
Nem értem miért kell nekünk azzal foglalkozni, ami nem is itthon történik. Miért kellett ezt a cikket létrehozni? Nincs más téma a világon? Lajárt a coca cola story itthon, megoldódott a plakát probléma, akkor szedjünk elő szerencsétlen melegeket fikázó külföldi cikkeket, mert ez a legnagyobb problémánk? Majd mi itthonról megmondjuk a tutit?? Nekem csak egy kérdésem van amire szeretnék választ várni: mi a célja ennek a cikknek?
Contrabass
2019-08-24 at 14:12
Azt hittem a csoki megnevezés már be van tiltva, mert az a négerre utal!
Fonzibá
2019-08-24 at 13:40
Ha ez így megy tovább kedves férfitársaim, illő lesz ismerkedni a melegség követelmény rendszerével! ????
Tempelhoff
2019-08-24 at 13:49
Vagy inkább az önvédelem el és/ vagy a kézi lőfegyverek használatával.
Hawkeye
2019-08-24 at 13:49
Szakközépiskolás koromban volt egy mesterem, aki állandóan azt hajtogatta, hogy a jövő p.nája a segg.
Akkor azt hittem, hogy ez egy vicc…
Kisné Kati
2019-08-24 at 13:39
A kérdésem csak annyi, ez a szír fazon merné-e ilyen borítóval hazájában így reklámozni a csokoládéját, mert a muszlin vallás hozzállása a meleg devianciához. köztudott. Vagy áttért más vallásra?
gyozo2018
2019-08-25 at 07:29
“a muszlin vallás hozzállása a meleg devianciához. köztud”
Persze ez a pedofil házasságra nem vonatkozik.