Alapvető fontosságú, hogy elmagyarázzuk magunknak, egymásnak, az embereknek, mindenkinek, hogy az Európai Unió jelenlegi vezetői minden törvényt, minden évszázados, évezredes diplomáciai szokást, a józan ész minden következtetését és persze minden egyes ember és minden közösség elemi jogait is készek megsérteni, hogy ideológiai céljaikat radikálisan érvényesítsék.
Az EU elmúlt tíz éve gyakorlatilag arról szól, hogy a nemzetállamokhoz kötődő politikai és gazdasági elitek minden ellenállását „elkoptassák” a birodalmi törekvésekkel szemben. Ezzel párhuzamosan pedig – a közvélemény befolyásolásának mintegy továbbfejlesztéseként – gyakorlatilag olyan szinten csinálnak politikát, hogy többé az egyes országok közvéleményének ne legyen befolyása a közvetlen politikai döntéshozatalra.
Ennek a technológiának a radikális alkalmazása a bevándorlás gátlástalan támogatására létrehozott „árnyék-pénzügyi rendszer”, amely az európaiak pénzét úgy porlasztja szét a 80-90 százalékban fiatal, katonakorú muszlim férfiakból álló „gazdasági bevándorlók” között, hogy még annak sem érzi szükségét, hogy a józan ész bármiféle látszatára adjon.
A következőről van szó ugyanis: ezek a névtelen bankkártyával is rendelkező számlák valójában pontosan olyanok, mint egy átlagos európai bankszámla. Bárki utalhat rájuk pénzt, vagyis nemcsak az EU és az ENSZ pénze landol rajtuk, hanem Soros Györgyé és egyéb „filantrópoké”, illetve természetesen az iszlám Európa elfoglalását célzó invázióját pénzelő muszlim milliárdosok, államok, terrorszervezetek pénze is; bárkié, aki ártani akar Európának. A számlák azonban teljesen védve vannak mindenfajta valódi ellenőrzéstől annak a címkének a következtében, hogy humanitárius célt szolgálnak állítólag.
Mindeközben az egyébként törvénytisztelő európai polgárok a valaha volt legbrutálisabb pénzügyi ellenőrzésnek és személyiség-ellenőrzésnek vannak kitéve.
Az eddig is nyilvánvaló volt, hogy a „népvándorlást” és az azt előidéző okokat kívülről finanszírozzák, a terrorszervezetek és a tőlük teljesen megkülönböztethetetlen törzsi milíciák, hadurak által gründolt szabadcsapatok úgy tervezik a „hadműveleteiket” (a helyi polgári lakosság lemészárlása, kirablása, elüldözése), hogy az milliókat indítson el Európa felé. A projekt működtetése, tehát az eufemizmussal „emberkereskedőknek” nevezett „szakemberek” alkalmazása azonban ilyen távolságra eurómilliárdokat igényel. A „segélyszervezetek”, a „civil szervezetek” gyakorlatilag megkülönböztethetetlenek a bűnözői csoportoktól, akik nem azért kapják a pénzüket, mert segítik a migrációt, hanem azért, mert az adott területen rendelkeznek akkora befolyással, hogy akár le is mészárolhatnák mind a valódi menekülőket, mind azokat a fiatal férfiakat, akiket toborzással, meggyőzéssel, illetve ígéretekkel indítanak útba Európa felé. Vagyis azért, hogy ne akadályozzák. A menekültek, akiknek nagy része egyébként szintén erőszakos törzsi vagy nagyvárosi környezetből jön, minden működő társadalmi struktúrát lerombolnának útközben. A helyi erők csak a gazdasági és a hatalmi racionalitást veszik figyelembe, amikor eltávolítják őket a saját földjükről, így vagy úgy.
A rendszer tökéletességét mutatja, hogy mind az iszlám pénzrendszer, mind az európai bankrendszer tökéletesen illeszkedik hozzá; például a muszlim adománybegyűjtő rendszer bevételeit egy bank- és hitelkártya kibocsájtó cég juttatja el – Isten tudja milyen, nyilván teljesen „törvényesen” működő – bankokon keresztül a felhasználóknak.
Ismeretlen emberek és szervezetek ismeretlen embereket és szervezeteket pénzelnek, részben az EU pénzéből, a nyugati világ infrastruktúrájának felhasználásával. Ez még akkor is nagyon káros, ha a pénzek egy része valóban humanitárius célokat szolgál. Már amennyiben a „humanitárius” kifejezést ezzel a folyamattal, a kierőszakolt népvándorlással kapcsolatban egyáltalán lehet használni.
De ez csak egy a trükkök százaiból. Az igazi baj az, hogy az EU és az ENSZ vezetőinek egyre ocsmányabb bűnei maradnak teljesen büntetlenül, sőt, következmény nélkül.
Ezek a nemzetközi szervezetek néhány év alatt nemzetek feletti és törvények feletti szervezetekké váltak, és mi elfogadtuk ezt, mert nem láttuk előre a rövid távú következményeket sem. A nemzetközi jog a szuverén államok önkéntes együttműködésére épült, ahol a nagy hatalmú szereplők rá tudták egymásra és a kisebbekre kényszeríteni, hogy nyilván arány- és érdekeltolódásokkal, de egy bizonyos racionális rend fenntartható legyen. Az EU is ezen a feltételezésen alapult, hogy mint nemzetközi szervezetnek, nem lesz nagyobb hatalma egy adott országban, mint egy nem erőszakos nagyhatalom nagykövetségének. Ma azonban a Balkánon például bizonyos civil szervezetek, az ENSZ és az EU olyan eszközökkel és erőszakossággal dolgoznak ideológiai és vallási (szélsőliberális eszmék, világkormány, erőszakos etnikai keveredés kikényszerítése, erőszakos iszlamizáció, stb.) célok elérése érdekében, amely eszközökkel ezidáig csak nagyhatalmak éltek, élhettek. A nagyhatalmak félelmetes gyengülésének a jele, hogy kénytelenek beletörődni, hogy néhány nemzetközi szervezet, néhány elmebeteg milliárdos és néhány nagyvállalat hasonlóan pszichiátriai esetnek számító vezetője nagyhatalomként merészel viselkedni a Balkánon – és egyébként Közép- és Dél-Amerikában is.
A névtelen bankkártyák egyszerűen csak tünetei egy irracionális, romboló értékérvényesítésnek, amely mögött a totális destrukció mindennél nihilistább célja áll. Döbbenetes sikerességgel érik el, hogy elképzelhetetlen törvénysértéseket, nyíltan romboló projekteket legyünk kénytelenek eltűrni.
Nem sok időnk maradt már; ha nem lázadunk fel ez ellen, még a mi életünkben eltűnik az európai civilizáció.
Nahát
2018-12-09 at 16:58
Az illegális migránsok illegális pénzeket kapnak. A becsületesen dolgozó honpolgár ezzel szemben meg kell adja minden adatát, névtelen bankkártyáról nem is álmodhat, a telefonkártyás mobilját évente adategyeztetnie kell.
csakafidesz
2018-11-22 at 11:04
Érdekes dolog történt ma velem. Egy egészségügyi intézményben be kellett fizetnem egy kisebb összeget. Mivel tízezresem volt kérdezték van-e kártyám, de Mastercard kell, visa-t nem fogadnak el. Hát igen, már előkészítették a Mastercarddal ezt a terepet. Az OTP Mastercardot ad. Az a bank ahol a pénzem tartom ad Visa-t is, sőt ez annak egyenesen ajánlott aki Amerikába utazik, mert ott Mastercardot csak néhány bankban fogadnak el, máshol nem. Valami bűzlik a Visa, Mastercard, stb. világában..
sziporka
2018-11-22 at 05:39
Név nélküli bankkártyák óriási hasznot hoznak az üzemeltetőknek ,kikerülik az adózást kikerülik a más bankok által mindenkitől levont sallangokat.Soros és hozzá kötődő szervezetek maguk mögött kiépítették korrupció hálózatot.
csakafidesz
2018-11-22 at 11:10
A Mastercard szószerint veszi a “pecunia non olet” mondást, mert a pénzmosás legjobb módja az anonym kártya, illetve hogy bárki feltölthet rá pénzt. Az a felháborító, hogy minden eddigi törvényi szabályozással ellenkezik. Az pedig fölöttébb furcsa, hogy bárki pénzhez juthat. Ha a sötétképű Ali háromszor is beáll a sorba Ahmed, stb. név bemondásával akkor három kártyát kap. Ezeken pénz van, holott Ali életében még nem dolgozott és teljesen érdemtelenül kap bármilyen juttatást.
Madocsay Péter
2018-11-21 at 23:54
Miért nem lehet egyszerűen lájkolni, mint máshol ?
Kristóf
2018-11-21 at 22:26
Jó, hogy ez a cikk végre kimondja: Európában a pusztítás a cél.
A jelen civilizáció elért a bukásához.
A természet kirablására szervezett berendezkedés exponenciális folyamatai felgyorsultak –> beszűkültek a növekedés lehetőségei –> megtorpant a gazdasági növekedés –> politikai válság alakult ki és mélyült el már a “fejlett” Nyugaton is –> a legnagyobb hatalmú körök megpróbálnak úrrá lenni a helyzeten.
a) Lekapcsolnak szereplőket, hogy a maradék rendszer tovább fennállhasson, növekedhessen. Lásd Irak, Afganisztán, arab tavasz, Ukrajna. És újabban az EU.
b) Diktatúrára váltanak. Lásd nyugat.
Az EU “fejlett” államai politikai válságban vannak. A liberális demokrácia olyan diktatúra, mint a népi demokrácia volt. Trump óta az USA-ban megosztott a hatalom.
A korábbi működés rendjének keretet adó jog uralma szétesik.
Az emberek magán vagyonát a pénzhatalom sajátjának tekinti. Mivel mindenkit betereltek a bankrendszerbe és a bankkártyázásba, gyakorlatilag így is van.
Az ipari tevékenységgel felborult a természet rendje, mely ezen civilizáció létfeltétele. Volt. Ezen fog végleg elhasalni.
És még mielőtt valaki a pénzhatalmi csúcsot okolná, a rendszer alkatrészei ők is. Ha eldobnák vagy szétdarabolnák hatalmuk gyűrűjét, mindig ott lihegnek akik felvennék és összekovácsolnák azt.
A végkimenetel csak az egész művi világ gyors összeomlása lehet. Kár, hogy a részeivé váltunk és benne áll a valóságunk.
Napjainkban ez már a szabadesés.
Naprózsa
2018-11-21 at 18:12
Igen, kedves Lanos. Már három éve mondogatom, hogy a fegyverek benn vannak. Ott vannak a mecsetekben és a no go zónákban. Egy részüket pont ez a 2 milla alkatrészekként hozta be azokban a hátizsákokban amit nem akartak bemutatni itt átvonulván.
Az iszlám puccs úgy fog lezajlani, hogy fontos városokban elkezdenek gyújtogatni, látszat verekedni kisebb csoportok. Erre a rendőrség kimegy. A komoly őrzés nélkül maradt rendőrségeket, laktanyákat, repülőtereket, fegyverraktárakat könnyedén elfoglalják, már csak azért is mert sok a muszlim a hadseregben és rendőri vezetésben is.
E fegyverekkel beveszik a fontosabb TV-internet szolgáltatókat és bejelenik a kijárási tilalmat, shariát, statáriumot.
Ezt nem én találom ki, zömmel így zajlanak a puccsok. S mindig mondom ha a matek, fizika mellett történelmet tanítok a gyereknek: “Ha nem tanulod a történelmet, nem ismered az ellenséget és taktikáját, arra ítéled magad, hogy vesztes legyél.”
Uff én is beszéltem!
csakafidesz
2018-11-21 at 18:15
Az európai fegyvereket ezek nem akarták idecipelni. Itt már kiépített fegyverellátás és jól feltöltött raktárak vannak számukra.
kbandi1
2018-11-21 at 21:58
A “tisztahitűek” mellé itt vannak a haladár ballibsik körülbelül ugyanennyien és akkor máris óriási tömegbázis áll rendelkezésre. A balliberálisok a hatalomért mindenre képesek és ettől nem marad le a sharia sem.
Naprózsa
2018-11-21 at 16:07
Ezt a műsort csak addig játszhatják, amíg mi betartjuk a törvényeket, s ők egyet sem.
E játék most olyan, mintha két harcost dobnának be a gladiátorviadalra. Az egyiknek kezét hátrabilincselnék, a másiknak géppisztolyt adnának a kezébe. Aztán cinikusan röhögve mondanák, győzzön a jobbik!
Kelet-közép Európának és Balkánnak új törvényeket kell hozni. Már nem kell azzal törődnünk, hogy tetszik-e az EP-nek. A migránskártyával ők nyitottak frontot, átlépték a Rubicont, nincs tovább miről beszélni.
Tehát csak egy pár megoldási javaslat: név nélküli bankkártya használója börtönbe, az a bank bezárva, amelyik erre ad ki pénzt. ATM-ek elnyelik efféle bankkártyát, aki erre árut szolgáltatás ad, súlyos bírságot fizet.
Migránscsempész összes tagja statáriális bírósági eljárással 20 év kényszermunka, teljes vagyonelkobzással, nem pereskedünk évekig a hazaárulókkal.
Migránstámogató vagy csak propagáló s ez vonatkozik a normál családokat romboló genderekre is, vagy távozik országainkból, vagy mint Kínában és a sok-sok országban megy börtönbe.
Iszlám betiltva. Muzulmán nem kaphat menedékjogot Európában, menjen a sajátjai közé.
Engedély nélkül a határt csak megérintő azonnal lelövendő. Migránscsempész hajó elkobozandó, csónak elsüllyesztendő.
Az összes migráns vagy kap ingyen fuvart haza egy katonai repülőjáratra, vagy rabláncon letesszük egy lakatlan szigetre, ideiglenes repülőtér kiépítésével.
Ez a műsor a macedón elnök és munkatársainak letartóztatásával és a migránskártyák bevezetésével egyértelművé tette, hogy Európát megtámadták. Már nincs helye a kérdéseknek, tanácskozásoknak. A cikkíró jól látja: A háború megkezdődött. A háttérhatalom nem fogja megvárni az EP választást, addig ki fogják robbantani az iszlám puccsot Párizsban, Stockholmban, Londonban, Brüsszelben, Marseilleiben s nagy eséllyel Berlinben is. Már meg is kezdődtek a próbaütközetek, mert a mostani Macron elleni tüntetések könnyen etnikai háborúba csaphatnak át. A rendőrök megtámadása már jelzi, hogy most mérik fel az erőviszonyokat.
Meg kell építeni a vasfüggönyt, pont ott ahol eddig is volt, mégpedig aknazárral, mert ha gyorsan lépünk, mi még megmenekülhetünk, de nyugat már nem ússza meg a polgárháborút.
Lanos
2018-11-21 at 17:18
Nekem tetszik amit írtál Naprózsa!
A cocializmusban voltak fegyverlerakatok a dicső munkásőr bajtársak számára. Csak a parancs kellett volna és mindenki rohant volna a hozzá legközelebb eső illetékes fegyverraktárhoz. Sepsrc alatt harcra késszen állhatott volna a szoci ” Nemzeti gárda”
Ezt simán meglehet csinálni a már bentlévő iszlám gárdával is. Mire a helyi erők mwgmozdulnak mint valami tanhajó, addigra már városok esnek túszul v. el.
Úgy, hogy csak simogassuk csak a muzulmán Orkokat meg fekákat!
Ezért írom mindebütt, hogy nem a kerítésen kívüliek a legveszélyesebbek hanem első vonalban a már bentlévőek.
De ez csak pusztába kiálltott szó mert mindig az illegális határsértőkről hallunk. Soha nem, hogyan fogunk védekezni a már bentlévő 2milla ellen.
Ha így megy akkor jöhetnek a hatty…úk.
csakafidesz
2018-11-21 at 18:09
Amit leírsz az nyílt háború. Nos mind a két világháború előtt 1-2 évig volt egy kis burkolt háború politikai, gazdaságpolitikai, stb. eszközökkel. Az is igaz nem ennyire durván csinálták, de mondjuk, ha így belementek volna a dolgokba akkor Hitler már 1937-ben elindítja a Wehrmachtot a határok védelmében.
Naprózsa
2018-11-21 at 18:29
Sajnos, kedves Csakafidesz, már nyílt háború van. Földi László biztonsági szakértőnk 2015 óta mondogatja. Jó, talán az iszlám betiltását későbbre halaszthatjuk, de a többi esetén nincs mire várni mert aki előbb lép, az határozza meg a harc feltételeit. A csodakártyák oly mértékben törvénytelenek, hogy nem is kell megváltoztatni a törvényeinket, annyira nyilvánvaló.
Mire várunk? Emlékszünk, hogy hány ISIS katona vívta egy-egy szíriai város ostromát? Pár ezer! Ennek sokszorosa van itt minden nagyobb városban. Mégis mire várunk, hogy leöljenek? Ha csak egy jelszóra egy kristályéjszakán ötmillió muszlim ledöfköd, fölrobbant, elgázol 10-10 fegyvertelen, álmából felriasztott fehéret máris kiirtottak egy Franciaországot. S cirka 30-50 millió félvér vagy “tisztahitű” van már balkániakkal együtt Európában.
Logikus
2018-11-21 at 16:05
Bíró Zoltán (fb)
Te már megint terelsz és mégcsak véletlenül sem a témához szólsz hozzá. Szánalmas vagy és Erdélyiként én szégyenlem magam HELYETTED.
Bugris
2018-11-21 at 15:59
És még 1 veszély: korlátlan mennyiségben nyomtatják a pénzt, ami az elértéktelenedéséhez vezet. Európa éhezni fog.
pufff
2018-11-21 at 16:15
Ezért is egyes pénzügyi és közgazdász szakemberek 2020 évtől mondják a várható újabb gazdasági világválságot. És erre is a nálunk lévő Gyurcsány és SZDSZ szintű balliberális közgazdászok az MNB Matolcsi vezetése alatt vásárolt sok tonna aranykészletre mondják a negatív rosszallásukat ezek balliberálisok okozták a 2008-as pénzügyi világválságuk miatt családok nyomorát és szándékos eladósításukat. Soros és milliárdos embereik ezek a balliberális ellenzéki politikusok és Sorosgazdászok.
csakafidesz
2018-11-21 at 18:13
Jelenleg még a törvénytelen pénzek becsatornázása folyik, szóval pénzmosás. Persze, ha alaposan megnézzük már 30 évvel ezelőtt több pénzt nyomtattak a világban, mint amennyire valósan fedezet volt. Surányi azért hazaáruló, mert ezt minden közgazdasági technikumban jól tudják a gyerekek is és az aranyat nem eladják, hanem gyűjtik.
Vízöntő
2018-11-21 at 15:47
Tisztázzunk már valamit, a névtelen bankkártya direktben segíti a menekülő, vagy akciózni akaró terroristákat (az ISIS menekülő katonáit), a különböző terrorszervezetek szétverése után menekülő tagokat, kiszabadult, vagy éppen körözött bűnözőket!
Ha legalább az eredeti okmányokkal igazolt névre és adatokkal adnák akkor az európai hatóságok átverését, becsapását, a különböző csalásokat megakadályoznák!
Ez nem ugrott be senkinek? Most ennyire hülyék az ENSZ és az EU illetékesei, vagy ezt szándékosan kerülték ki a névtelenséggel? Milyen céllal?
csakafidesz
2018-11-21 at 18:04
Ez egyébként egy aljas pénzmosás is. Mert az az ISIS harcos joggal követeli a kártyát, az ISIS által összehordott lopott pénz is benne van.
Lajos
2018-11-21 at 15:42
Nyugat európa a 25. Órában van már. (Ami így utólag nem akkora baj, visszatekintve a velük töltött elmúlt 1000 évre) mi viszont a 23 és feledikben. Na, ez már viszont baj.
Vagy felébredünk v. magával ránt ez a korunk Titanic-ja nevű tetves eu a mélybe.
Lajos
2018-11-21 at 15:38
Nyugat európa a 25. Órában van már. (Ami így utólag nem akkora baj, visszatekintve a velük töltött elmúlt 1000 évre) mi viszont a 23 és feledikben. Na, ez már viszont baj.
Vagy felébredünk v. magával ránt ez a korunk Titanic-ja nevű rohadék eu a mélybe.
csakafidesz
2018-11-21 at 18:01
Egyetértek. Már tegnap ki kellett volna lépni az unióból, de még ma sem késő. Bűn lenne holnapra halasztani! (Persze előtte még tökös magyar gyerekekkel pépesre kell veretni néhány ellenkező, hazaáruló liberálist.)
Lajos
2018-11-22 at 08:40
Én is egyetértek!
Ötleteim is lennének hol kellene kezdeni. De persze módjával. Nehogy valaki is kimaradjon mert még felnyomna diszkrimináció miatt.
Hesslerezredes
2018-11-21 at 15:34
aKAROK EGY névtelen kártyát én is, én is, én is!!! 16 éves LMBTQstb-s, agysebész, atomfizikus szír menekült vagyok! Vándorlás közben tanultam meg ilyen jól magyarul, na adjatok már egyet! Nem adtok? Már fenem is a késemet! allahuakbár!
pufff
2018-11-21 at 15:52
Hasslerezredes a tegnap itt közölt TGM cikkhez a hozzászólásodért 10pontból maxi 10pontot érdemelsz.
pufff
2018-11-21 at 15:59
Bocs …… Hesslerezredes…
Mébell
2018-11-21 at 16:32
Há’ nekem a lekkisseb középső fijjam, a Ronáldinnyó má szerzett egyet Athénba, ahol mostan ő endzsijó munkatárs.Most aza kérdés Te mennyit acc érte? Nemhamis, igazi, na! Itt vakujjak meg ha nemigaz!
pufff
2018-11-21 at 15:34
Soros Györgynek és a balliberális háttérben meghúzódó milliárdos tettes társaik célja hogy alacsony igénytű kevesebb pénzből megélni képes és hajlandó ,képzetlen alacsony értelmi szintűekre akik csak a Korán középkori szintjén élnek ,gondolkodnak – és cselekednek – ezekre céljuk lecserélni az öntudatos ,dolgozó ,jogaival tisztában lévő keresztényi elvek szerint élő embert.
Lajos
2018-11-21 at 15:47
Egyetértek!
De a kérdésem.
Amennyiben ez összejön a gyíkoknak, akkor: kik fogják megtervezni az airbusokat, TGV-ket, Merdzsókat, Ferrarikat, műholdakat, a Dubaji hoteleket stb. Legyártani, és főként …kiknek???
pufff
2018-11-21 at 15:56
Ismert az ÓSZÖVETSÉGBŐL a kiválasztottak…..
Kristóf
2018-11-21 at 19:01
Senki. Úgy vannak vele, hogy: na és?
fürgerókalábak
2018-11-21 at 22:28
https://www.youtube.com/watch?v=5IOlIWjtVg0
Vagabond
2018-11-21 at 17:03
Androidok.
Zoltán Szabó
2018-11-21 at 15:24
Amerre járnak, letarolnak mindent, mint a sáskák. Utánuk csak pusztulás marad