A Women and Hollywood nevű szervezet angol nyelven megjelent petíciója arra kéri a kedd este megnyílt cannes-i filmfesztivál szervezőit, hogy ne tüntessék ki “a rasszista, homofób és nőgyűlölő” Alain Delont tiszteletbeli Arany Pálmával. Persze, hiszen miért is érdemelne életműdíjat egy ilyen harmadvonalbeli, semmit fel nem mutató színész? Szüleink generációjának Alain Delon volt az egyik nagy sztárja, a hatvanas évek szívtiprója, a hetvenes évek kőkemény zsaruja, aki pár évvel ezelőtt még forgatott, akiért rajongtak a nők és az igazi francia férfiideál megtestesítője volt a filmvásznon. Ez viszont manapság inkább hátrány és probléma, hiszen a sármos, fehér, jóképű férfi nem fér bele az új, liberális koncepcióba és a szivárványos férfiképbe. Fiatal srácokat arra emlékeztetni manapság, hogy valaki a nők bálványa, jóképű és híres színész, az egyet jelent a szexizmussal, nők elnyomásával, és ne feledjük azt sem, hogy Alain Delon valószínűleg nem is meleg, hiába próbálták meg rásütni a bélyeget. A homoszexualitásáról szóló spekulációk mellett azért bőven támadták homofóbiával és rasszizmussal is, most pedig ez a vonal tért ismét vissza, miközben csak azt egy dolgot felejtik el, hogy az Arany Pálma-életműdíjat nem érzékenyítésért adják, hanem egy művész életpályáját honorálják vele, Alain Delon pedig kétségtelenül ikonikus színész. Ilyen adottságokkal pedig ez óriási baj a polkorrekt világban.
A legnagyobb baj az, hogy vélhetően Alain Delonnak a régi Franciaország sokkal jobban bejött, amikor sajnálatos módon szinte csak galád fehérek éltek az országban, és a francia nemzet nem volt még ilyen szerencsésen sokszínű. Lemaradt az öreg, nincs mese, a franciák pedig jobban teszik, ha nem is büszkélkednek a sötét korszakkal, amikor Delon volt a szexszimbólum és a férfiak nők bálványa. Sok pletyka keringett erőszakosságáról, de azt maga is beismerte, hogy volt, hogy megütött egy nőt. Nem szép dolog. Ahogy az sem, ha igaz, amit egyik fia állított, hogy elég durván bánt vele, hogy a gyerek minél inkább megkeményedjen. A magánélet egy dolog, melyben azért kirívó kilengéseket nem követett el; emellett Delon a filmvásznon bizonyított, melyet egyáltalán nem kellene megmagyarázni. A meghurcolás beleillik a minden másságot, devianciát és gusztustalanságot elfogadó és bátorító törpe kisebbség napi terrorjába, bizonyítva azt, hogy teljesen ki akarják fordítani a világot a sarkából.
Thierry Frémaux, a cannes-i filmfesztivál művészeti igazgatója egy hétfői sajtótájékoztatón mégis magyarázkodásra kényszerült az ügyben, de ahogy a józan ész diktálja, kiemelte, hogy külön kell választani a francia világsztár munkásságát a véleményeitől:
Nem a Nobel-díjjal jutalmazzuk Delont, hanem tiszteletbeli Arany Pálmával életművéért. A fesztivál elítél bizonyos megszólalásokat, de tiszteletben tartja a véleménynyilvánítás szabadságát. Szét kell választani a dolgokat. Delon szabadon kifejtheti a véleményét, még ha én nem osztom is azt. (…) Nehéz mai szemüvegen át megítélni olyan dolgokat, amelyek évekkel ezelőtt történtek, vagy amelyeket akkor mondtak.
Azt is hozzátehetjük, hogy a mai, egyre kínosabb és erőszakosabb polkorrekt hozzáállás nem tudja feldolgozni az ilyen gusztustalan üzeneteket, melyben a férfiasság és a siker együtt szerepel, a fehér szó pedig teljesen ehetetlenné teszi a rasszista menüt. Delonról amúgy többször is pletykálták, hogy homoszexuális, azonban ő erélyesen kikérte magának, sőt, természetellenesnek nevezte többször is a férfiszerelmet; ez nyilván újabb megbocsáthatatlan aktus volt a píszí szerelmeseinek. Egy tavalyi interjúban azt nyilatkozta, hogy hányingere van attól a kortól, amelyben most élünk, és utálja. A franciák pedig sajnos partnerek abban, hogy a saját értékeit ne csupán elfelejtsék, hanem szégyelljék is, ahogy teszik ezt a baloldaliak a nagy nevettető, Louis de Funès emlékével, aki szerintük rossz érzést és nyugtalanságot kelt, ráadásul egy már idejétmúlt francia típust testesít meg. Delonnak alighanem igaza van: a napjainkban uralkodó világrendtől a hányás kerülgeti az embert.
Érdekes szál a cannes-i viccparádéban, hogy Frémaux nemcsak Alain Delon miatt magyarázkodhatott, hanem azt is a szemére vetették, hogy a versenyprogramban a 21 beválogatott alkotás közül csak négyet rendezett nő. A tiltakozóknak az sem jelentett problémát, hogy jóval kevesebb nő pályázott. A józan ész válasza nyilvánvalóan is kevésnek bizonyul majd, hiszen Frémaux így védekezett:
Az egyenlőség iránti elköteleződést nem szabad összekeverni a válogatás kérdésével. Nem lenne méltó a fesztivál részéről csak azért beválogatni egy filmet, mert azt nő rendezte.
Jobb, ha a művészeti igazgató kevésbé racionális érveket hangoztat a jövőben, hiszen ő is felkerülhet a szexista, homofób, rasszista feketelistára.
Forrás: MTI, Origo; Vezető kép: forward.com
pensioner
2019-05-25 at 19:25
Ezzel szemben a” hazai” liberálisok kitermeltek, alföldit… shillinget, a dolgos kétkezi feleségét, akinek égett a kezében a munka (mindkettőben) , főleg a sliccen belűl….akik azért mára felejthetőekké váltak, mindannyiunk megnyugvására!
polizza
2019-05-16 at 14:03
1- a rasszizmus bizony ám, nemcsak egyik irányból a másikba az, hanem visszafelé is.
De manapság van egy csoport, hangadó pozícióban levők, akik a nekik nem tetszőket hangosan rasszistázzák, mássággyűlölőzik.
Ha viszont a másik oldal is mer ezzel kapcsolatban, vagy ettől függetlenül valamilyen véleményt nyilvánítani, akkor végképp a földbe döngölik.
A legcsodálatosabb példája a dolognak az, hogy pont ezek a rasszistázók, migrisimogatók szokták végtelen undorral kiköpni a szájukon azt, hogy : balkáni.
Na most az nem a balkániak lenézése? azaz rasszizmus? azaz mássággyűlölet?
Ezeknek a hangos és hangosságukat a kezükben levő eszközökkel folyamatosan nyilvánossá tenni tudóknak ez esetleg nem jut az eszükbe?
Ha nekünk el kell néznünk az ő másságaikat, akkor nekik nem kell ugyanúgy elnézni a mi őhozzájuk képest másságunkat?
De őket az ilyen apróságok nem érdeklik.
Végül is nagy részük pusztán abból él, hogy ilyesmik miatt visítozik és mondja magát elnyomottnak, akit segítsenek, tartsanak el komoly teljesítmény nélkül is, a teljesítményével egyáltalán nem arányban levő szinten, hanem nagyon is felüldíjazva. Pusztán azért, mert ő, ő.
És ha nem, akkor mindenki nem közéjük tartozó csúnya gondolatokkal, érzelmekkel élő.
2- Amit meg Alain Delonnal -és másokkal is- tesznek, az is a fentiekből fakad. Nem képesek jobban teljesíteni, mint ők, hát le kell őket rántani valamivel a sárba, hogy föléjük magasodhassanak. Másként ugyanis nem lennének képesek, mert nincs bennük elég tehetség, szorgalom, kitartás………. Viszont kellenének a díjak, a díjazások, a hírnév, minden, amivel többnek tudnák mutatni magukat, mint a Delon félék. Sajnos ez az emberek egy részénél sikerülni is fog. Ilyen a világ.
Igen, egyre undorítóbb! És sajnos egyre elfogadóbb az ilyen félék módszerei iránt, mert ebbe az irányba befolyásolják a hangos hangadók.
jobb-ágy
2019-05-16 at 12:48
Delon, Belmondo, Trintignan, olyan filmeket kínáltak, amiket szájtátva néztünk végig. Fogalmunk sem volt ki milyen eszmékkel ért egyet, de ha lett volna ilyen irányú info, akkor sem érdekelt volna senkit. Remek színészek, egy boldog kor képviselői, legyen az a film bármilyen hangvételű. Ezek a senkiháziak a cipőjüket sem köthetnék meg, nem ám, hogy kígyót, békát kiabáljanak rájuk!
Gru
2019-05-16 at 09:05
Nevetséges mit megnem tesznek a hirveresert manapság a különböző ,,Emberjogi” balliberalista szervezetek !!!
Alain Delon színészként kapja a díjat és nem a véleménye, nézetei miatt !!! Az élet útja ,példamutatása a filmiparban példa értékű nézeteiről függetlenül !!! Szemely szerint én a nézeteivel is egyett értek !!!
Miért nem hallottunk még arról ,hogy valaki azért nem kapott mert meleg, muszlim,muzulmán, stb ?!?
bl
2019-05-16 at 03:56
A haladárok mindennap újra írják már a saját történelmüket is. Az örökös forradalmi lendület odavezetett, hogy már a korábbi forradalmárok is ellenségek. Ők a sikítófrász bajnokai, a stabilitásmentes ember prototípusai, az elmebeteg mindent folyton újraértelmező paranoidok. A meghasonlottak. AZ ISTENTELENEK.
Godard még él. Mit szól hozzá?
hozzaszolo
2019-05-15 at 17:19
Miért ne kaphatna Nobel díjat is? Én nem találok ebben kifogásolnivalót. Ha Sorstalanságra lehet, akkor annyit ő is tett.
Benedek Károly
2019-05-15 at 16:11
Politikai alapon osztogatják a művészeti díjakat.
Ezért aztán, aki érvényesülni akar, akár művészi érdem híján is, szakmányban rasszistáz, antiszemitáz.
Cserébe a megrágalmazott államtól támogatást követel.
Magd@
2019-05-15 at 16:22
Lásd még Oscar stb.
Kristóf
2019-05-15 at 16:10
Az egész Istentől és Teremtéstől elrugaszkodott civilizáció társadalmi valóságának fogalomkészlete hamis fikció, és az volt mindig is. Tessék mondani, hol van a természetben vagy akár természeti mítoszokban rasszizmus, homofóbia, nőgyűlölet? De hol van, osztályharc, kulák? És hol van esélyegyenlőség, fenntartható fejlődés? Aztán hol van polgárság, középosztály, szociális háló, „megérdemelt” nyugdíj, anyagi „jólét” stb. stb. ?! Sehol!
A modernitásban a ma és a tegnap közötti különbség csupán azért olyan látványos, mert a romlás mértéke nagyságrenddel nagyobb, mint a tegnap és a tegnapelőtt között volt. A művi világ exponenciális folyamatai már csak ilyenek. Nem is tartanak ám örökké! A végkifejlet pedig nem a tegnap konzerválása lesz.
A szezonvégi észveszejtő gyorsulás eredménye, hogy az emberek már biztosan túlélik a saját korukat amiben felnőttek és amiben megtanulták a körülvevő világ viszonyait. Az utóbbi száz évben már biztosan így volt. De ha az ember nem hajladozik elég serényen a fejlődéshit irányába, akkor ma már akár 40 évesen is lehet „elmaradott öreg”. Delon szegény bőven túlélte azt a világot, ami neki adatott fénykorában. És még nem is vén. Látunk még sok ilyet és még ilyenebbet. Nem is kell sokat várni rá.
bl
2019-05-15 at 22:05
10/10
Farkas Tamás
2019-05-15 at 13:57
Megkeseredett? Talán, mert érzékeli a hazája és a világ erkölcsi hanyatlását. Teljesen normális az, hogy valaki nem ért egyet bizonyos kisebbségek alantas és romboló tevékenységével.
Ènaki
2019-05-15 at 13:39
Sokak között is,az elmult idők egyik kiemelkedő szìnèsze volt.Az èletműdīj jogos kièrdemlője.Rasszista e? Talàn tisztànlàtò,sajàt szemszögèből.
VAM
2019-05-15 at 13:00
Nem kell félteni a vagány Delont. Tudja, mi a helyes és a jó.Csak egy apróság: nem véletlenül futkosott a genfi villája kertjében egy gyönyörű magyar puli. Nem kutya, hanem PULI.
Farkas Tamás
2019-05-15 at 12:24
Gazember társaság! Delon generációjában nagyszerű színészek és igazi hazafi franciák találhatóak. Már a nyolcvanas években is történt hasonló, miután Delon nyíltan kiállt Jean-Marie Le Pen mellett, a hipokrata közönség egy része látványosan bojkottálta a filmjeit.
Benedek Károly
2019-05-15 at 12:36
És jó francia (!!!) filmeket láthattunk.
Egy-egy európai nép a mentalitása a humorán keresztül is megismerhető volt.
A rendező, a dramaturg, a színészek játéka, maga a történet magán viselte az adott ország népének az egyedi, sajátos kulturális jegyeit, a mentalitásukat.
Élesen különbözik az angol, a francia, a cseh, a szerb és magyar humor egymástól. Maguk a történetek, az egyedi rendezésmód, stb.
Ma már egész Európában az egyentakarmányt kapod
A magyar filmművészetet pedig Vajna az NFA-val szabályosan eltörölte,
és ez az antikulturális, erőszakos nyomulás folyik a színházakban, a képzőművészetben is. Lefaragni mindent, ami egyedi.
A színészeink játékstílusában is. Nyugatra küldik őket “továbbképzésre”, és a sz erencsétlen, szánalmas, amúgy tehetséges színészeink boldog-büszkék,
hogy elveszítettnek belük mindent, ami őket különbözővé teszi a többi művésztől. Ami bennük különleges, utánozhatatlan, összetéveszthetetlen gesztus, mimika, térbeli mozgás, hangsúly, hanglejtés, hangszín…
Eszembe jut Márkus, Latinovits, Psota, Darva, Bessenyei, Sinkovits, Sütz Ila, Agárdy Gábor és még sok zseni.
Ha bekerültek volna, mondjuk Vajna gyalugépébe, nem maradt volna belőlük
semmi, ami az énjükre, egyéniségükre emlékeztetett volna.
Ezért is mérgelődöm, mikor Orbán Viktor a magyar kultúra megmentéséről, óvásáról beszél. Mire gondol?! Mert ami most folyik, az szabályos és módszeres lebontás, kultúracsere!
Benedek Károly
2019-05-15 at 16:06
Sajnos a franciáknál évtizedekig kommunista kormány volt. Az összes legalja már a 19 -20. század fordulóján is Párizsban szocializálódott. Kis Jánost és a feleségét , Hegedüs Zsuzsát is ott ette a fene.
Utóbbi is valami küldetést hajthatott végre, amikor megalapította a csurkét és malacot adományozó gittegyletét. Végig az volt az érzésem, hogy valamelyik ngo-s fedőszerv lehetett. Persze kapták az állami apanázst. De valahogy sikerült a déli, délnyugati, nyugati határvidéken élő kisfalvakat, tanyákat megcéloznijk. Mintha valami felmérést végeztek volna. Ez csak az én megérzésem volt 2015-ben.
Kristóf
2019-05-15 at 16:18
Évtizedekig? Évszázadokig! Előtte meg a királyságot is ugyanaz az erő irányította. Aztán amikor eljött az ideje, lecserélte azt. Előtte meg Római Birodalom volt, ami ugyanaz pepitában. A felfutás és a hanyatlás egy folyamat két fele.
Nálunk viszont olyan eltérő létszerveződés volt már Attila előtt is az ősidőkig visszamenőleg, majd nagyjából a Mária Teréziával felgyorsuló kártéteményekig és 1848-ig, faluhelyen sokszor az 1980-as évek végéig, mely hosszútávon állandó. VOLT.
Átsferi
2019-05-15 at 11:57
Való igaz: Miért hiszik a mai férfiak, hogy a borosta “öltöztet?” Lepukkadt, csöveseknek néznek ki a az “urak”, ráadásul valamit takargatnak. És a barátnők, feleségek látták egyáltalán partnerük, férjük képesfelét? Európa “férfi társadalma” kezd egyetlen migránsfazonná összeállni. Katonaságnál, rendőrségnél például egyenesen megtiltanám a szakállt és a borostát. / Hogy a tetkóról ne is beszéljünk!/ Meghibbant az “erősebbik” nem?
Benedek Károly
2019-05-15 at 12:26
Szándékosan csináltak belőle divatot.
Eredetileg a muszlimoknál és a zsidóknál divat ez a koszlott és ápolatlan külsőt
sugalló egyenborosta és szakáll.
Nézz körül a fővárosban: a fodrászatok kirakatában is ezt a
stílust reklámozzák. Mai hülyegyerekek utánozzák.
Bizonyos politikai kaszthoz tartozást meg ezzel jelzik a velükbelieknek: borosta és paradicsomkonty. Amikor Hegedüs D. Gézát megláttam paradicsom konttyal, hangosan felnevettem, hogy hova züllött ez a Kádár érában futtatott
parasztgyerek, aki állítólag a Vígszínház párttitkára volt.
Kristóf
2019-05-15 at 16:33
A középkorban meg furcsa is lett volna férfiaknak rövid haj. Már aki nem kopasz 🙂
A rövid hajat az újkor haladói tették általánossá. Akkor most Arany János szdsz-es lett volna?
Biztosan van olyan is, de nem hinném, hogy mindenki ideológiai kérdést csinál az ilyesmiből. Ezek a divatborostásak meg úgyis inkább piperkőcök, mintsem ápolatlanok.
Ma meg általánosan elfogadott, hogy a több pénz jobb, a GDP növekedés jó. Hiába tudhatnánk, hogy a kapitalizmus óriási pusztító erő. Akkor aki most ezt természetes közegnek veszi, az liberális haladó?
Óvatosan az ideológiával és a bezzeg a príma öregfiúk szöveggel.
La Tulipe noire
2019-05-15 at 11:45
Valamikor ennek a nagyszerű színésznek a filmjein nötem fel sok velem egykorúval, Ö volt a Fekete Tulipán, Julien de Saint Preux/Guillaume de Saint Preux-a Rocco a Rocco és fivéreiben, vagy Gino Strabliggi a Két férfi a városban Jean Gabinnal, hosszasan lehetne még sorolni nagyszerű alakításait színészi kvalitását, tehetségét, rátermettségét.
Ez az ember nekem de nyugodtan írhatom sokunknak egy ikon volt.
Nem is ragozom tovább, aki ismeri Delon életművét tudja miről beszélek.
Ma olvastam itt a “Latte” blogban: Ennél jobban nem lehetne definiálni mint tette azt Márai anno.
A szépség inzultus lesz.
A tehetség provokáció.
És a jellem merénylet!…
Mert most ők jönnek…
A rútak.
A tehetségtelenek.
A jellemtelenek.
És leöntik vitriollal a szépet.
Bemázolják szurokkal és rágalommal a tehetséget.
Szíven döfik azt, akinek jelleme van.
Amen !
Magd@
2019-05-15 at 12:05
Ave kortárs!
La Tulipe noire
2019-05-15 at 15:27
Ave! 😉
Benedek Károly
2019-05-15 at 12:22
MOAT ŐK MENNEK!!!
salamander
2019-05-19 at 03:11
EGYETÉRTEK!
id.Tas L.
2019-05-15 at 11:17
Degenerált,kretén pc világ…
Tényleg csak hányni kell tőle,ahogy Delon mondta.
La Tulipe noire
2019-05-15 at 16:28
Kedves Anette, a film címe amire Ön gondol a “A félelem bére” 1953-ból.
Valóban izgalmas, fordulatokban gazdag, jó film volt, szintén kiváló szereposztással, de ebbben a filmben nem láthatta Delont, mivel nem játszott benne.
A főszereplő a szintén nagy ágyú Yves Montand volt.
Itt nosztalgiázhat a Videa jóvoltából.
Köszönet érte.
https://videa.hu/videok/film-animacio/a-felelem-bere-1953-teljes-film-d1VsGe1SjuPks1gS
Contrabass
2019-05-15 at 16:40
Kedves Anett, nekem a leírtakból a Georges Arnaud regényéből készített, A félelem bére című film ugrik be, de abban Yves Montand volt a főszereplő.
navisos
2019-05-15 at 18:14
Gáspár Anette: a film cime: A félelem bére.
Óriási vihart keltett, amikor a főhős félrement pisilni. Ez aztán a kalandok filmje volt.
Paulik
2019-05-16 at 04:29
Gáspár Anette
Kedves Anett! Az a film szerintem amire Ön gondol, a Félelem bére volt. A főszereplő pedig a szintén sármos Ive Montand volt. Nitroglicerint szállítottak.
Alain Delon pedig valóban egy hideg szépség volt.
salamander
2019-05-19 at 03:09
Ezt a hidegséget vetik most a szemére. Jobban szeretnék, ha meleg szépség lenne.
Paulik
2019-05-15 at 11:17
Alain Delon, Jean Gabin, Jean-Paul Belmondo, Lui de Funes és még szerencsére jó néhányan olyan színészek, hogy nincs az a piszí, ami a feledés homályába és a megvetés bugyrába taszíthatja őket.
A mai trendi a Conchita Wurst. Rohadt egy ízlésvilág! Ehhez járul a gyakori és egyre borzalmasabb szakáll, vagy borosta, de ne felejtsük a térdnél kiszakított nadrágokat sem!
Összegezve ez egy okádék a mai környezetünkben.
Magd@
2019-05-15 at 12:03
A “Rocco és fívérei”- ben volt látható itthon elôször.
Még az emléke is libabôrössé tesz, nemcsak az ô, hanem színésztésrsai alakításai miatt is.
Akkor még nem a silány, lövöldözôs, menekülôs és persze a szimpla sex sem maradhat ki, volt a filmek témája.
Akik ezeket a filmeket nem látták, koruknál fogva, azoknak nyílván nincs, nem lehet hiányérzetük, maximum a sárga irigység önti el ôket és jön az elcsépelt, ostoba, szokásos szöveg.
Csak az idôsebb korosztály látja, érzi a különbséget és már nincs Filmúzeum sem.
“Delonnak alighanem igaza van, a napjainkban uralkodó világrendtől a hányás kerülgeti az embert.”
Gáspár Anette
2019-05-15 at 12:21
Szó szerint.
Hesslerezredes
2019-05-15 at 12:45
Nem fogom megtagadni fiatalságom filmes ideáljait: ha a plakáton akármelyikük neve ki volt írva, hát tódultunk a moziba és nem is csalódtunk. Francia ide vagy oda, nyugodtan felajánlhatjuk nekik, hogy jöhetnek hozzánk, a normalitásba.
Hesslerezredes
2019-05-15 at 12:48
A kép ha jól emlékszem a Borsalino c. filmből van. Fantasztikus, hogy van két férfiarc, ami nem is lehetne különbözőbb és mindkettő gyönyörű (mondom ezt férfiként és minden perverzió nélkül!).
Gáspár Anette
2019-05-15 at 14:19
Nem ők jönnek. Ők maradnak.
Gáspár Anette
2019-05-15 at 15:54
Egyetértek. Belmondó volt az igazi férfiarc a sármjával. Delon nekem hudeg volt. ?
A szellemes kalandfilmjei kísérték végig a gyerekkoromat. Az első fimjét ma már megköveznék, Kifulladásig volt a címe. Vagy ott volt, amelyikben a főhősnek folyékony robbanóanyagot kellett szállítania úton, erdőn-mezőn, micsáron, dzsungelen keresztül. Óriási dráma volt. Nem jut eszembe a címe. Voltam vagy 10 éves.
Vízöntő
2019-05-15 at 10:50
Egy zseni mondta a múlt században: Az Univerzum és az emberi hülyeség végtelen, bár az előbbiben nem vagyok egészen biztos!
Igaza van ma is!
Gáspár Anett
2019-05-15 at 11:17
Einstein mondta.
Gáspár Anette
2019-05-15 at 10:31
Funes amúgy eredetileg spanyol származású volt, és zseni!
Ugyanúgy eltörlik a sajátos, egyedi, francia stílusú, francia humorú filmművészetet, mint ahogy azt nálunk a műveletlen, a magyartól teljesen idegen kultúrában (pontosabban az amerikai antikultúrában ) szocializálódott, de profi producer, Vajna már végrehajtotta.
Jean Gabin, Belmondo, Gerarde Philipe, számos kiváló színésznő jut eszembe, és a francia drámák, játékfilmek, klasszikus krimik…
csakafidesz
2019-05-15 at 10:14
Rémes! Még Delon is “homofób”. Hát nem csalódtunk a múlt századi, kemény karaktereket játszó férfiszínészekben.
csakafidesz
2019-05-15 at 10:17
Tulajdonkép a rasszizmus vádja is nevetésges a mai degenerált libsiktől. Ezek kórusban üvöltenek, hogy Hamlet dán királyfit miért nem játszhatja el fekete színész, de Othelló fehér szereplővel eljátszásától agyvérzést kapnak, hiába keni be magát az illető..
Gáspár Anette
2019-05-15 at 14:18
Tulajdonképpen beállt az a skizofrén állapot, hogy aki rasszizmussal rágalmaz, azt rasszista alapon teszi.
Az rágalmaz rasszizmussal, aki a magyarokat rasszista alapon rejeszti ki.
La Tulipe noire
2019-05-15 at 15:26
“Delon homofób”
Végre van valami amiben hasonlíthatok rá! 🙂
Tapeino
2019-05-15 at 10:13
Néhány év és csak nagyokat röhögünk majd ezeken a libsi / posztkomcsi / eurokommunista / genderpöcs senkiháziakon…
Gáspár Anette
2019-05-15 at 10:43
Ezek 68-ban már kiléptek a keltetőből, azóta romboltak, amiről mi édeskeveset tudtunk. Vágytunk kifele, de nem tudtuk, hogy már recseg-ropog egész Nyugat. Voltak, akik tudták, de nem kötötték az orrunkra.
Gáspár Anette
2019-05-15 at 14:13
68 után lassan a KISZ az ifjú gárdistáival (a munkásőrök ifjúsági tagozata, Toroczkai legújabb légiója) is követni kezdte a hippi stílust, az addig üldözött farmert, félhosszú hajat, bőrsarut, fejpántot. (Lásd Gyurcsány korabeli fényképét).
Ez a söpredék ultramarxista horda hozta divatba, hogy a színház, a kultúra nem ünnep, meg kell fosztani mindentől, ami felemelő, s elkezdtek koszos, zsíros hajjal, farmerban, kinyúlt, koszlott pulóverben, bőrpapucsban/saruban színházba járni. Az a baj, hogy beengedték őket, mert aztán ez teljesen elfajult, szokássá vált.
Mai napig látom, hogy láthatóan tanárnéni hozza a 10-15 diákját, de nem követeli meg tőlük a méltó megjelenést. Hogyan is tenné, amikor ő már ebben az igénytelenségben nevelkedett.
Gáspár Anette
2019-05-15 at 10:13
Voltak körülötte sötét ügyek, a titkárának a halálát kérték rajta számon, ha nem csal az emlékezetem.
Én nem kedveltem, mert “szebbnek” láttam a tehetségénél. De ez saját különvélemény.
Delon hazaszerető férfi. Normális, egészséges ember, aki az elveszett nemzete, hazája miatt kesereg.
Nem kívánom a francia népnek, Franciaországnak a vesztét, még Trianon miatt sem. Ha az egyik nemzet eltnik, vele a kultúra, a hagyományok, a civilizáció egy része tűnik el, és rántja magával a mélységbe a többit is.
Ha Európa kettészakad, az a Közép-és Kelet-Európára is gazdasági katasztrófát hozhat, hiszen ezer szállal vagyunk bekötve.
Orbán ezért nem akar kilépni (most még); ezért akarja visszaalakítani az elfajzott Uniót.
Kérdés, hogy sikerül-e, amikor benne volt a pakliban az Európai Egyesült Államok, amikor létrejött.
A Páneurópai Mozgalom is ezt szolgálja, melynek “nagykövete” Habsburg Ottó volt, aki haló poraiban is legyen átkozott.
csakafidesz
2019-05-15 at 10:21
Az elfajzott unió már menthetetlen, hiábavaló erölködés egy hullát feltámasztani. Ahol a Notre Dame felgyújtható, de még a tűzoltók el se indultak máris közlik, hogy “baleset” történt, majd üvegházat, vagy uszodát terveznek a romok tetejére.. Nos ennek az egykor művelt országnak a nagysága megy a sírba..
Gáspár Anette
2019-05-15 at 10:39
Kell az idő ahhoz, hogy keletre kiépítsük a gazdasági támaszpontjainkat. Nem úgy van az, hogy ki a kapun, aztán kiurunk a semmibe.Orbánék 20 lépéssel előbbre gondolnak, mint amit mi látunk.
Ágnes
2019-05-19 at 06:23
De Anett–én KIFEJEZETTEN KÍVÁNOM FRANCIAORSZÁGNAK A VESZTÉT–UGYAN IS OTT IS A NÉP VÁLASZTOTTA AZ ÖSSZES VEZETŐJÉT–JELEN ESETBEN micront.
MEGÉRDEMLI A SORSÁT—–AZ ÉN VÉLEMÉNYEM SZERINT !!!!!
TANULJA CSAK MEG,ÉLJE CSAK ÁT MILYEN RABSZOLGATARTÓBÓL RABSZOLGA-SORSRA JUTNI—-KISEBBSÉGBEN ÉLNI A SAJÁT HAZÁJÁBAN–EZ ATALÁN TÖBBEKET FELRÁZ—ÉS UGYAN EZT KÍVÁNOM EGÉSZ NYUGAT–EURÓPÁNAK.
KIS LÉPÉSEKKEL—MINT EZ, VAGY AZ “ÖREG-HÖLGY ” PUSZTULÁSA,A SOROZATOS TERROR- HALÁL FOGJÁK ERRE ŐKET RÁDÖBBENTENI—HOGY ELMEBETEG ÚTON HALADNAK !!!!!
ÁM HA LASSAN ESZMÉLNEK—CSAK EGY UTALÁS LESZNEK A TÖRTÉNELEMBEN !!!!!
ómió
2019-05-15 at 10:06
Az amúgy a homo szintet el nem érők irányába, anarcholiburnyákjaim, kizárt, hogy bárki is homofób lehessen!
Molnár József
2019-05-15 at 09:42
Már az eurovíziós dalfesztivál kapcsán is megírtam, hogy azt kell kideríteni mikènt kezdődött a kretének világuralma. Oda kellene visszamenni és minden azóta történt idiótizmust visszacsinálni.
Lassan oda jutunk, hogy az lesz az érdem, ha valaki még nem kapott kitüntetést.
Már a kommunizmusban sem értettem, hogy miért érdem az, hogy valaki mennyit volt börtönben a megelőző rendszerekben.
Gáspár Anette
2019-05-15 at 10:35
Mert a Horthy rendszer méltán üldözte a kommunistákat és a nyilasokat. Úgy börtönbe vágták őket, hogy megemlegették. Rákosi 16 évet ült összesen. Mivel 45 -től a volt nyilasokkal együtt ( akik közül sokan 1919-ben vörösgyilkosok voltak) a kommunizmust építették, logikus, hogy a pedigréjüket igazolták azzal, hogy börtönben voltak, meg a “földalatti mozgalom” tagjai.
a Tenkes kapitánya
2019-05-15 at 12:54
Egy francia hazafi, aki nem bírja nézni, ahogy a globalista liberális elvtársak tönkreteszik szeretett hazáját.
Gáspár Anette
2019-05-15 at 14:01
Pontosan így van.
De már generációk maradtak ki a művészetéből, mert tudomásom szerint színpadon is kiválóan szerepelt.
Az amerikai sematikus kultúrszemét már elárasztotta egész Európát. Minket is.