Bár az emberek többsége tök normális, nem szemetel, szelektíven gyűjti a hulladékot, lekapcsolja maga után a villanyt és csak akkor ül autóba, ha tényleg szüksége van rá, a klímaterroristák mégis a kisembereket akarják büntetni a Föld elpusztításáért. Ennek jegyében az indiaiak már bevezették a klímakorlátozásokat, és a britek is hamarosan kísérleteznek vele egy kicsit. A dolog lényege, hogy egy adott várost vagy megyét régiókra osztanak fel, és meghatározzák, hogy egy ember autóval hányszor mehet át egyikből a másikba. Szép kezdeményezés, ugye? És valószínűleg ez még csak a kezdet.
Facebook hozzászólás
Nézzük_magát_a_dolgot
2022-12-10 at 10:37
Ja és még egy. 50 éves jogosítvánnyal elfogult vagyok a belsőégésű motorok irányában, nem okoz örömet az elektromos meghajtás erőltetése az egyre kifinomultabb belsőégésűek rovására. De ha a világnak ez kell, akkor erre az irányvonalra rá kell csatlakozni, és minél nagyobb részt kihasítani a fejlesztésből és termelésből a közép- és hosszútávon perspektivikus üzleti lehetőségek érdekében.
Nézzük_magát_a_dolgot
2022-12-10 at 10:28
Tisztelt Csakafidesz! Némi ellentmondást vélek felfedezni a kijelentésben, hogy az akkucsere több-be kerül, mint az új kocsi. Ezek szerint ma új autó vételekor csak az akkut kell megvenni, az autót ingyen adják hozzá? Más. Ha ma mondjuk két millióba kerül egy akkucsomag, Ön szerint mennyibe fog kerülni tíz év múlva? Milyen akkumulátorok lesznek tíz év múlva? Lítium ionosak? Nátriumionosak? Magnéziumionosak? Vagy Li-fém / kén akkuk lesznek? Vagy titanátos szilárdtest akkuk? Vagy Al / levegő akkuk? Vagy lesznek a ma új, az esedékes csere idején már régi akkuk helyett olcsó hidrogéncellás áramforrások, amelyeket csereszabatosan lehet beszerelni az akkucsomag helyett? Vagy teljes más, mert a tudósok és mérnökök nem a köldöküket nézegetik addig… Ha ezt pontosan látja, kérem, hasznosítsuk a jósképességét, és árulja el nekem, de csak nekem a december tizediki lottószámokat, persze ha lehet, még húzás előtt egy nappal. LOL
csakafidesz
2022-12-09 at 23:49
Rajzos 2022-12-09 at 09:52
A villamos autók úgy vannak tervezve, hogy 10 év múlva kidöglik az akku és a cseréje többe kerül, mint egy új kocsi ára. Eleve nem gazdaságos, mert az áramot is valahol meg kell termelni hozzá. Most beetető áron adnak áramot a kocsikba.
csakafidesz
2022-12-09 at 23:46
Kakasmárton 2022-12-09 at 16:00
Ez is egy nagy tévedés. A svájci vasút teljesen villamosított, a vezetékből nyert árammal fűtik a váltókat. A híres és tiszta piros vonatok (rázós jegyárakkal) gyakorlatilag mindenhová elmennek, oda ahová légvonalban 10 km. a távolság 40 kilométeres kerülővel. Ha a MÁV a svájci vasút pontosságával dolgozna és bukfencet vetnék. Zürich főpályaudvara előtt sűrűbben járnak a villamosok, mint a Nagykörúton. Nagyon meg van szervezve a közlekedés.
csakafidesz
2022-12-09 at 23:40
Naprózsa 2022-12-09 at 06:52
Oxford nem olyan nagy! Gyalog is át lehet menni a városon, de busszal könnyebben. A város kb. akkora, mint Szeged.
Kakasmárton
2022-12-09 at 16:00
Európai klímapolitika?
A svájciak egész télen gőzös mozdonyokkal takarítják a behavazott síneket országszerte!
Szennyezik a jó alpesi vidéket – tele van a youtube az ezt bemutató felvltelekkel!
Ott nem romlik a levegő?
Keresztül-kasul röpködnek a kerozinos gépek…csak rá kell nézni a flightradar 24-re!
Az egész világot sűrűn behálózzák! Ez a klímaterrorizmus!
Nézzük_magát_a_dolgot
2022-12-09 at 15:29
Tisztelt Futóbolond! Ön úgy beszél, hogy feltételezem, soha életében nem járt termelő üzemben, ahol pedig megtermelik a magafajta nagyon tájékozott, állami csecsen lógó humán műveltségű széplelkek fizetésének fedezetéül a az adókat és értéktöbbletet. Meséljen, miért környzetszennyező egy akkumulátor, és ha az, miért kepeszt az ilyen beruházásokért a borzasztóan környzettudatos Grétikeland, Németország, Olaszország, Csehország, Lengyelország, stb. stb. Tudom én, hogy mi az Ön problémája: Ha sikeres a magyarországi telephelyű ipar, akkor nem teljesül az Önök által kívánatosnak tartott cél, eltörölni a magyar nemzetet, mert csökken az elvándorlás, sőt visszavándorlás indulhat meg. Ez utóbbi egyben válasz az egyébként kevés számú vendégmunkás Ön által túldimenzionált problémájára: ha lesz visszavándorlás, sok munkahely várja Öket, mert munkaerő túlkínálat esetén először a vendégmunkások mennek el. Ha nincs beruházás, nincs hova visszajönniük – már azoknak, akik dolgozni is hajlandók. Ment ezerrel a visongás, hogy minek Iváncsára munkaigényes akkumulátorgyár, most meg, hogy a Dunaferr döglődik, milyen jól jöhet baj esetén a közelben egy nagy foglalkoztató. Persze ezt megérteni némi előrelátás szükséges, de akinek csak egy célja van, a pillanatnyilag meglévő staus quo folyamatos ótvarolása, annak nincs rá szüksége, sőt tudatosan mellőzi.
Nézzük_magát_a_dolgot
2022-12-09 at 10:07
Néhány xarevő magyarfób parazita naplopónak (természetesen nem Rajzosra és Futóbolondra célzok, rossz az, aki rosszra gondol!) nem tetszik, hogy Hazánk végre egy olyan hullámra ül fel, amely a következő évek-évtizedek csúcstechnológiájával biztos jövőt jelent. Az elektromos autózás favorizálása szerintem is kissé erőltetett, de olyan világjelenség, amely tűzön-vízen keresztül megvalósul, és azok lesznek a nyertesei, akik időben kapcsoltak, és élre törnek az akkumulátorgyártásban ill. annak alkatrész előállításában. Rajzosnak és Futóbolondnak pedig csak az az állás felelne meg, ha a sétapálcagyár termékeinek nullkilométeres bejáratását végeznék a korzón, a munkaruházat pedig zsirardi-kalapból, csokornyakkendőből, kockás zakóból, porcelánnadrágból és cúgos cipőből állna, a cvikkerről sem feledkezzünk meg.
Rajzos
2022-12-09 at 09:52
10-ből 7 embernek soha nem lesz se napeleme se elektromos autója! Ezeket a termékeket viszont ők állítják elő térdig érő karbonban! Mivel az újra hasznosítás nem lesz megoldva,szerte-széjjel hevernek majd a petpalackok helyett a petakksik!
TS
2022-12-09 at 08:09
Ez így van, de azért megveszik a megacégek gyakran teljesen felesleges termékeit.
Antónia
2022-12-09 at 07:25
A németek nem férnek a bőrükben? Vagy vége a háttérben való meghúzódásnak?
“A német Henrik XIII. Reuss herceg állítólag a puccsisták feje
Szívesen leült volna a Kaiserthonra. De a herceg most letartóztatásban van egy puccskísérlet miatt
Igazi herceg Németország új államfőjeként? A jelenlegi megválasztott szövetségi elnök, Frank-Walter Steinmeier helyett? Ami őrült történetnek, vagy legjobb esetben mesének hangzik, annak rendkívül komoly háttere van Németországban. A Szövetségi Ügyészség szerdán 25 személyt tartóztatott le a birodalmi polgári színtérről. Azt gyanítja, hogy puccsot terveztek Németországban, beleértve a Reichstag megrohanását.
A középpontban egy nemes áll: XIII. Henrik. Reuss herceg. Az összeesküvők feltételezett fejét Frankfurtban megbilincselték, most őrizetben van. „Most lelapítjuk őket, most mókával vége” – mondta a herceg a „Spiegel” nyarán egy bugyuta telefonhívásban.
A 73 éves férfi a Reuss családból származik. Eredete a XII. századra nyúlik vissza. Ettől kezdve a végrehajtók uralták területüket a mai Türingiában. Ott van Bad Lobensteinben a Waidmannsheil vadászház is, amelyet szintén átkutattak a rajtaütések során.
„Istenre építek” – áll a családi címerben, amely a herceg honlapján is díszeleg. Egyébként ez elég gyéren felszerelt, csak annyit lehet tudni, hogy az ingatlancég “üzleti érdekek egyeztetését” kínálja.
Harcolj az állammal a földekért
A Die Zeit névtelenül idézett családtagja azt gyanítja, hogy az állammal folytatott harc a második világháború után kisajátított földek és javak visszaadásáért a családnak, megviselte és frusztrálta a férfit.
2019-ben Reuss előadóként beszélt a svájci Worldwebforumon, és azt állította, hogy a második világháború óta Németország már nem szuverén állam, hanem szövetségesek irányítják. A zsidó Rothschild családot hibáztatta a monarchiák felszámolását célzó háborúk és forradalmak finanszírozásáért.
Saját családja, amely az alsó-ausztriai Ernstbrunni kastély tulajdonosa, elhatárolódott a hercegtől. Egy szóvivő már a nyáron hangsúlyozta, hogy a Frankfurtban letartóztatott férfival évek óta nem volt kapcsolat. A herceget “részben zavart” öregembernek minősítette, akit “összeesküvés-elméleti tévhitek” értek. (Birgit Baumann, 2022. december 8.)”
Der Standard
bl
2022-12-09 at 07:08
A fejletthaladó emberi jogok egyre inkább egy diktatúra jogaira hasonlítanak, a legvégső pont az lesz, hogy sértő a létezésed.
Naprózsa
2022-12-09 at 06:52
Igen, arra hivatkoznak, hogy sok az autó és emiatt dugó van a belvárosokban. Ha jól hallottam, az angliai Oxfordban is bevezetik, hogy családtagonként autóval 100 alkalommal lehet átlépni a lakáshoz tartozó zónahatárt, tehát átmenni a város másik végére, és egyenlőre csak magánjárműre vonatkozik, szállítókra, mentőre még nem. Sőt annyi a kegy, hogy városkerülő úton még át lehet menni a város másik területére, sőt gyalog sincs korlátozva a mozgás…
De egy pillanatnyi kétség se legyen, hogy ez is a great reset röghözkötés, a szokásos hülyének nézési “csak a ti (nyüves) homo sapiens érdekében”.
Óh hát mi másért is leszünk pórázzal vagy ajtó behegesztésével a lakásunkhoz kötve, mint a saját érdekünkben, nem is a Klaus Schwáb szép jövőjéért.
csakafidesz
2022-12-09 at 06:47
Az emberek többsége normális, csak a nagyravágyó gazdag emberek pocsékolnak, és őket nagyon meg kell adóztatni! Legyen a jövedelem egy szintig teljesen adómentes fölötte progressziv adózás szükséges! Akiknek százmilliós kocsi, sokmilliós karóra, 12 szobás ház kell, az fizessen! Nem keveset, hanem sokat!