A nemzetközi emberi jog alapján mindenki maga dönthet saját neméről, és ezt az államoknak tudomásul kell venniük, sőt, jogi védelmet kell adniuk a nemváltóknak. Az ENSZ LMBTQ- és gender-ügyi szakértője, Victor Madrigal-Borloz közlése szerint a magyar gyerekek keresztény értékeken és magyar identitáson alapuló nevelése csak az LMBTQ-emberek iránti előítéletek állandósítását szolgálja, így hát Magyarországot ideje volna kizárni az Európai Unióból.
A szakértő olyan bagatell kérdésekkel, mint illetékesség (ami neki nincs) és tagállami hatáskör (ami nekünk viszont van) nem foglalkozik – írja a 2022plusz.hu. A portál kifejti: arra sem kellene időt pazarolni, hogy a nemváltás nem lehetséges; a hormonkezelés és a nemváltó műtét nem változtatja meg a biológiai realitásokat, hiszen biológiai nemünk a magzati fejlődéssel és a genetikával kezdődik, és áthatja minden sejtünket. S ha már megemlítettük az etikát, feltehetjük a kérdést: azok az orvosok, akik egészséges szerveket távolítanak el pácienseik testéről, s funkciójukat ellátni képtelen szervutánzatokat építenek rájuk pusztán azért, hogy a betegek mentális zavarát erősítve kiszolgálják az LMBT-ideológia követeléseit, hogyan vélekednek az orvosi esküjük azon részéről, amely így szól:
Legfőbb törvénynek tekintem a betegek testi és lelki gyógyítását, a betegségek megelőzését.
Vajon mi vezérli – a fizetségen kívül persze – azokat az orvosokat, akik teljesen egészséges gyerekeket tömnek hormonokkal, s teszik őket egy életre meddővé, és az esetek döntő többségében súlyosbítják mentális problémáikat? – teszi fel a kérdést a 2022plusz.hu. És vajon mi vezérelte annak a férfinak az orvosait, aki „gendersemleges sárkánnyá” operáltatta magát – az íriszét átszínezték, a nyelvét kettévágták, az orrát átalakították, a fülét levágták, a koponyájára 18 szarvat operáltak, kasztrálták, s a fogait is sárkány-kompatibilisre csiszolták?
Az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatának 26/3. cikke kimondja, hogy
a szülőket elsőbbségi jog illeti meg a gyermekeiknek adandó nevelés megválasztásában.
Végül pedig jegyezzük meg, hogy a magyar országgyűlés 2020. május 19-i plenáris ülésén kétharmados többséggel fogadta el azt a törvényt, amely nem teszi lehetővé a nemváltó műtétek jogi elismerését Magyarországon, így a személyazonosító adatok mindenkor a biológiai nemet kell, hogy rögzítsék.
Tekintettel arra, hogy a biológiai nem teljes megváltoztatása nem lehetséges, jogszabályban szükséges rögzíteni, hogy ennek megváltoztatására az anyakönyvi nyilvántartásban sincs lehetőség
– fogalmaz a dokumentum.
Forrás: 2022plusz.hu; Fotó: unmultimedia.com
Bogyó
2021-07-19 at 15:55
Ha az EU tagság pedofil óvodákkal jár együtt, akkor nem érdemes bent maradni. Pride nélkül szebb az élet.
Senki Alfonz
2021-07-19 at 15:48
Az ensz otthon a saját országában rendezkedjen…
ómió
2021-07-19 at 15:41
Na, ugye! A végén még rajtunk bukik az aberráltképzés tervezett termelékenysége!
??❤️? Alíz
2021-07-19 at 15:17
Grimmbusz! Amikor a gyerekekkel beszélek, akkor ez nem rólam szól. Minden olyan témát kerülök, ami velem vagy családommal lenne kapcsolatos. Ha pedig olyan intézményről van szó, ahol ismernek, akkor oda nem én megyek, hanem egy kollégám. Azt mindenképp fontos elkerülni, hogy egy ilyen foglalkozás az azt tartó személyről szóljon. Ez vonatkozik a gyámügyben dolgozókra is.
Ősintén megmondom, hogy ha egy törvényt 100 különböző múdon lehet értelmezni, akkor fogalmam sincs, hogy sikerül-e betartanom vagy sem. Jelenleg ez a helyzet. Eddig nem vitt el a rendőr, úgyhogy valószínűleg sikerült betartanom a törvényt. De az is kiderülhet, hogy a rendőr sem ismerte a törvényt. A részletszabályok és a precedensek majd segítenek. Ha pedig kiderülne, hogy az eddigi tevékenységünk a jelenlegi formájában nem működhet tovább, akkor átalakítjuk úgy, hogy megfeleljen az új elvárásoknak. Az viszont biztos, hogy emiatt nem fogunk felhagyni a munkával, sőt a céljainkból sem engedünk. A kiskapu keresése pedig nem egyenlő a törvény megszegésével. A kiskapu megléte és nem befoltozása viszont szoros kapcsolatban áll a törvényhozó hanyagságával (vagy hátsó szándékaival).
grimmbusz
2021-07-19 at 14:58
Alíz
A valóság meg ezzel szemben az, hogy az is bőven elég egy szülőnek, hogy ha a gyámügyesnek nincs saját gyereke. Egyből ott a támadási lehetőség , hogy “Ne beszélj arról, hogy kell gyereket nevelni, mikor neked nicns” meg “ne az én gyerekem neveld, szüjjé magadnak”…Most el tudom képzelni ugyanezt a műsort, ha egy közismert leszbi aktivista okoskodna a gyereknevelésről.
Az ön kezében mindig ott lesz az ütőkártya, hogy meleg, tehát se elküldeni, se bíróságon eredményt nem tud majd elérni senki. De Önnek csak a szája sír még mindig.
Hisz épp most mondja, hogy esze ágában sincs betartani a törvényt…”majd ha részletszabályozások lesznek” aztán “majd ha precedens lesz” aztán majd ha “gyerekek potyognak”..ezt ismerjük… HOnnan szedem a kiskapukat? Ön hencegett vele nemrég…olvassa vissza a hozzászólásait (bár lehet hogy azt egy másik újságírópalánta írta, de akkor meg egyeztessenek)
Továbbá azt is jó volna megértenie, hogy ha -feltéve de nem megengedve – tényleg Ön személy szerint be is tart minden jogszabályt, attól a többi ezer ilyen felforgató civil aktivista nem fog. Miattuk kell ez a törvény és igen, Önnek is lesz kellemetlensége.
A repülőtéren is mindenkit átvizsgálnak, nem csak azokat akik drogot csempésznek. Ez ilyen egyszerű… Ha tényleg betű szerint betart(ana) minden törvény, akkor most mit görcsöl ennyit?
2 Memory
2021-07-19 at 14:36
Sajnos borizkám nagyon mellé dukta a gender farkincáját, mert a gyerekek majdani előìtéletről dumál, holott ő előitélkezik a magyarokról. Ebből kifolyólag őt kellene kizárni az ENSZből, de azonnal
Péter Pál
2021-07-19 at 14:29
Genderügyi szakértő.
Az mi fán terem????
És ki ez a barom ??
??❤️? Alíz
2021-07-19 at 14:26
Gyozo2018! Elolvastam a törvényt. Jól megijesztett. De úgy tűnik, hogy a gyakorlatban mégsem alkalmazzák. Talán ha majd lesznek hozzá részletaszbályok. Vagy esetleg egy részletes magyarázat. Precedensek bemutatásával. Addig is folytatom a munkámat.
K
2021-07-19 at 14:22
Lehet hogy például én betegségnek tekinteném… a homoszexualitást, de nem lehet annak tekinteni mert 1990-ben az ENSZ WHO-ja kivette a betegség listából a homoszexualitást, így az hogy a homoszexualitás betegség, az csak egy magánvélemény, de nem jogszerű mert a legtöbb országban és így hazánkban is kivették jogilag a homoszexualitást a betegséglistából.
Sajnos így a helyzet még súlyosabb:
A kereszténység, a Pápa szerint bűn a homoszexuális cselekedet, és ez egy vallásos hitbeli tény, ami hozzátartozik a vallásszabadsághoz, ami sérthetetlen.
Sőt nemcsak az Ujszövetség, hanem az Ószövetség Bibliája is bűnnek tartja a homoszexualitást, ami egyezik a zsidó-keresztény meggyöződéssel.
Tehát a betegség jóval enyhébb megítélés lenne,mint a bűn,… de sajnos elintézték hogy a súlyosabb megítélés maradjon.
********
Egy állam szempontjából azért megbocsáthatatlan bűn a homoszexualitás ami szaporodni képtelen impotencia, mert így annak elterjesztése csökkenti a népszapurulatot, és ez viszont nemzetbiztonsági kérdés, legalábbis az olyan országokban ahol a jogrendszert nem homályosították el a CEU-hoz hasonló nemzetellenes szervezetek és ügynökképzők.
gyozo2018
2021-07-19 at 14:20
??❤️? Alíz
2021-07-19 at 13:56
§
NyAlíz!
Többet nme tartasz ilyen “foglalkozásokat”.
Olvasd el a törvényt, és zárkózz be, és bújj a genderbikád seggébe.
A GYEREKEINKET NEM ADJUK!
genderfasiszta provokátor
2021-07-19 at 14:18
??❤️? Alíz
2021-07-19 at 11:55
§
Na, megjött a NyAklíz, a genderszakállas nyálapó.
??❤️? Alíz
2021-07-19 at 14:17
Grimmmbusz! Milyen kiskapura gondol a bírósági ügyekkel kapcsolatban? A munkámat törvényesen végzem és mindig ügyelek arra, hogy ha netán olyan helyzetbe keverednék , amikor valaki tőlem követelné meg az ártatlanságom bizonyítását (sajnos előfordul), akkkor ez minél egyszerűbb legyen. Ezért szeretem, ha a tanárok és a szülők is jelen vannak, amikor a gyerekekkel beszélek. De az ilyen ügyek elég ritkák. A legtöbb ilyen esetben a szülő csak fenyeget, aztán elsomfordál.
Az viszont már gyakoribb, amikor én jelzem az intézménynek vagy a hatóságoknak, hogy érdemes lenne közelebbről is megvizsgálni egy-egy gyermek esetét. Vannak olyan árulkodó kérdések az ilyen foglalkozásokon, amelyek arra engednek következtetni, hogy a kérdező vagy egy közeli ismerőse szexuális abúzus áldozatává vált. Ilyenkor viszont nem mint felperes, hanem mint tanú veszek részt az ügyekben.
gyozo2018
2021-07-19 at 14:16
Aztán kiből a D(K)urva anyátokból élnétek, tetű?!
D(K)urvára megijedtünk. Merkelt kérdezd meg, hogy kellünk-e nektek,
baromarcú genderfasiszta!
Nekünk tennétek szívességet, bmeg, ha kizárnátok, és eltakarodnátok
a D(K)eserves anyátokba, aki szült. Vagy a barátod sgébe.
Joris
2021-07-19 at 14:15
“Ami miatt csudálkoznak, hogy nem futtok velök együtt a KICSAPONGÁSNAK ugyanabba az áradatába, SZITKOZÓDVÁN.”
“És láték egy angyalt leszállani a mennyből, akinél vala a mélységnek kulcsa, és egy nagy lánc a kezében.
És megfogá a sárkányt, azt a régi kígyót, aki az ördög és Sátán, és megkötözé azt ezer esztendőre”
“Titeket is életre keltett, akik halottak voltatok VÉTKEITEK ÉS BŰNEITEK MIATT, amelyekben egykor éltetek e világ ÉLETMÓDJA SZERINT; igazodva a levegő birodalmának fejedelméhez, ahhoz a lélekhez, amely most az ENGEDETLENSÉG FIAIBAN működik. Egykor mi is mindnyájan közöttük éltünk testünk kívánságaival, követtük a test és az érzékek hajlamait, és a HARAG FIAI VOLTUNK természetünknél fogva, éppen úgy, mint a többiek. DE ISTEN, gazdag lévén irgalomban, az ő nagy szeretetéért, amellyel minket szeretett, hogy minket is, akik halottak voltunk a vétkek miatt, ÉLETRE KELTETT KRISZTUSSAL EGYÜTT – kegyelemből van üdvösségetek! – és vele együtt feltámasztott, és a mennyei világba ültetett Krisztus Jézusban, hogy megmutassa az eljövendő világban kegyelmének mérhetetlen gazdagságát irántunk való jóságából KRISZTUS JÉZUSBAN. Hiszen kegyelemből van üdvösségetek hit által, és ez nem tőletek van: ISTEN AJÁNDÉKA; nem cselekedetekért, hogy SENKI SE DICSEKEDJÉK. Mert az ő alkotása vagyunk, akiket Krisztus Jézusban jó cselekedetekre teremtett, AMELYEKET ELŐRE ELKÉSZÍTETT ISTEN, HOGY AZOK SZERINT ÉLJÜNK.”( Efézus 2,1-10.)
Namond
2021-07-19 at 14:15
Victor Madrigal-Borloz egy bolsevik?
??❤️? Alíz-nak pedig jó helye lenne Dubajban, esetleg Pakisztánban eszméi terjesztésére, már ha a Btk ismerné a száműzetést mint büntetést.
Reszelő Aladár
2021-07-19 at 14:14
Pontosítsunk. A törvényt 3/4-es támogatással fogadta el az Országgyűlés, az ellenzéki Jobbik támogatásával. Dehát minél nagyobb a többség egy ügy mögött, annál nagyobb a diktatúra, cserébe minél kisebb társadalmi támogatottsággal tud valaki országot vezetni, annál nagyobb a sokszínűség.
Ennek a majomnak a véleménye pedig teljesen lényegtelen. Remélem ezen véleményét megfogalmazta a muszlim államoknak, Kínának és Oroszországnak is. Mondjuk őket nehéz kirakni az Unióból, de a világ többi felvilágosult államát felszólíthatná, hogy ne kereskedjenek ezen országokkal… 🙂
Amúgy az egész nyugati világ mintha azt gondolná, hogy a kovács azért üti a vasat, mert gyűlöli és bántani akarja.
Pedig azért üti, hogy keményebb és ellenállóbb legyen. Minket is üthetnek, de mi ettől csak keményebbek leszünk.
Jakab Csaba
2021-07-19 at 14:04
Ezek már annyira súlyos betegek, hogy innen már nincs visszaút. A NYUGATNAK HARANGOZTAK.
??❤️? Alíz
2021-07-19 at 13:56
Grimmbusz! Ottokárt nem azért verik meg, mert Ottokár a neve. Ez csak egy ürügy. Engem sem azért fenyegetnek kivégzéssel egy kicsit alább, mert nem vagyok hetero vagy mert az a munkám ami. Ez is csak egy ürügy. Erre jó példa, hogy néhányszor előfordult, hogy komoly fenyegetéseket kaptam egy szülőtől. Csakhogy azzal senki sem tud mit kezdeni, hogy kifejezetten örülök, ha a szülők is résztvesznek egy ilyen foglalkozáson. Sőt úgy is szívesen beszélek a szülőkkel, ha a gyermekek nincsenek jelen. A fenyegetések egészen addig működtek, ameddig a valóság be nem köszönt… Miért akarna bárki is a gyerekek megrontása miatt laposra verni, ha látja, hogy nem erről van szó.
Visszatérve Ottokárhoz. Ha vörös hajú, szemüveges Ottokár üldögél egy padon (sapka nélkül) és számára ismeretlen egyszer csak leköpi, akkor ott nem Ottokárral van a gond. Lehet, azt mondani, hogy ha Ottokár nem létezne, akkor nem köpnék le, de ez nem fogja a problémát megoldani. A megoldást (ebben a példában, amikor egy véletlenszerű ember leköpi Ottokárt) az Ottokárt leköpő személy oldalán kell keresni. Hogy fordulhatott elő az, hogy a szemünk láttára valaki olyan személlyé vált, maki leköpi Ottokárt? Hogyan és kik között oszlik meg a felelősség? Lehet, hogy nem kellett volna a sszemüvegesek ellen kampányolni és olyanokat mondani, hogy ha hagynánk az evolúciót működni, akkori az ilyen vörös hajú, sápadt bőrű, napra érzékeny bőrű, kancsal haszontalan fehérjehalmazok nem is léteznének?
Azt pedig továbbra is állítom, hogy a gyermekek nem barbárok és semmiképpen sem gonoszak. Soha nem találkoztam barbár gyermekkel. Olyannal viszont már igen, aki barbárként viselkedett, mert ezt eredményezte a nevelése. Van különbség.
Grimmbusz
2021-07-19 at 13:52
Greg2021-07-19 at 13:39
Valójában azért beszéltetem ennyit, mert ha sokáig szövegel, egy idő után hasra esik saját logikájában.
Egyszer már kihoztam a sodrából 😀
khm
2021-07-19 at 13:44
Nyalíz!
Takarodj a drosztodra!
Greg
2021-07-19 at 13:39
Kedves Grimmbusz!
Nem ismerte még ki ezt az alíz nevűt? A leghitványabb fajta provokátor, amelyik mizesmázos stílusával akarja itt eladni magát és a mocskot, amit szolgál. “Megvédi a gyerekeket az abuzálástól”, ez a “munkája” és “most már nem izgul”, mert a törvény ellenére még nem vágták ki a gyermekintézményekből mint a macskát szarni. Még nem vágták ki, de eljön az idő. Amennyi esze van, most is azon dolgozik, itt is, hogy az az idő mielőbb eljöjjön. Ahelyett, hogy magába szállna, még itt büszkélkedik.
Tisztességes munkát is vállalhatna, az adottságainak, körülményeinek megfelelőt, van lehetőség mindenhol éppen elég. De a kecske a káposztáskertben érzi igazán jól magát.
Undorító ennek minden hazug, képmutató szava, amit ide leír. Ha egy csepp esze lenne, tudná, hogy a legnagyobb szolgálatot teszi itt annak érdekében, hogy minél többen megútálják a fajtáját és a tevékenységüket még azok is, akik egyébként le se szarnák őket. Úgyhogy csak így tovább, fűrészelje csak az ágat maga alatt szorgalmasan…
Grimmbusz
2021-07-19 at 13:37
Értem Alíz..
Tehát Pistikét ne verjék meg azért, mert meleg, de az már rendben van ha azért verik meg, mert vörös hajú. Elvégre Ön nem foglalkozhat mindennel, azt oldja meg más..
Ami azt illeti, ha jól emlékszem, azt írta önt is feljelentgették már a szülők, nem egyszer… De gondolom megtalálta a “kiskapukat” (ezzel kb megválaszoltam az a kérdést is, miért feltételezem, hogy abuzálni akarja a gyerekeket) Velük ki foglalkozott a maga áldásos tevékenyége után? Volt értelme nekik feljelentést tenni maga ellen?
Amúgy még mindig tartom a véleményem: Ez belvárosi elit probléma. Próbálna itt Nógrádban vagy Borsodban egy kis faluban ilyen órákat tartani, a tisztelt szülök elég hamar helyretennék a világnézetét.
Ja és ne tegyen úgy, mintha az én véleményemet ön egy percig is megfontolta volna. Még mindig itt nyomatja a propagandát, holott most vallotta be, hogy az egész itteni hisztériája vaklárma volt, mert nem arról szól a törvény, ami miatt cirkuszolt napok óta.
Grimmbusz
2021-07-19 at 13:24
“Emellett tudjuk még azt is, hogy melyek azok a tényezők, amelyekkel növelni lehet egy társadalmon vagy közösségen belül az abúzusok számát. A stigmatizázicó, egyes témák tabuvá tétele és az intézményesített gúnyolódás ezek közé tartoznak.”
Aha, és amikor Ottokárkát megverik, mert Ottokárnak hívják? Vagy Pistikét mert vörös? Az se nem stigmatizáció, se nem tabu, ráadásul még üzletág sem épül rá, mint a bodyshamingre.
“az elfogadásra és szeretetre való neveléssel lehetne a problémát kezelni” ez így nagyon szépen és tudományosan hangzik, de nekem ebből kb az jön le, hogy mossuk ki mindenkinek egyformára az agyát, soha senkinek ne legyen önálló gondolata, önálló ízlése, véleménye, nehogy véletelnül meg bántson a többi tízmilliárd emberből kettőt valahol a dzsungelben. Inkább születés után lobotomizáljuk a csecsemőket, akkor csak növények lesznek és tényleg nem fognak soha senkit megbántani. Na kösz, én ilyen agymosott világban nem szeretnék élni.
Hogy szemléltessem egy példával:
A diktatúrában tilos a prostitúció
A liberalizmusban legyen szabad a prostitúció, de akkor legyen szabad beperelni a prostit, mert rontja az ingatlanom értékét, ami előtt strichel.
A liberális diktatúrában meg szabad a prostitúció (sőt követendő), de nem szabad őket kicsit sem megbántani, inkább a tisztességes tömeg mohogjon otthon magában az értéktelenedő ingatlanában. Aztán mikor a normálisabbak is elunják a másodrendűséget és ők is megengednek mindent maguknak, akkor kész az anarchia és a háttérhatalom halászhat a zavarosban. (lásd Seattle, CHAZ)
Amúgy észrevették már hogy Alíz mindig mindennel egyetért, főleg tagmondatokra bontva, aztán sikerül neki teljesen az ellenkezőjét kihoznia belőle, mint amit eredetileg jelentett a szöveg? Nagy szóbűvész a nő…
??❤️? Alíz
2021-07-19 at 13:23
Egyszerű és magyar! A kérdésre válaszolva: Jelenzném az intézmény vezetőjének, az érintett csoport(ok) nevelőinek, a szülői közösségnek, valamint azonnal rendőrségi feljelentést tennék, ha az intézmény vezetőjének nem ez az első reakciója. Ezt követően pedig késlekedés nélkül a gyermekekre kell fókuszálni, hiszen szexuális abúzus áldozativá váltak és a leírt példa súlyos traumához is vezethet. Nincs késlekedésre idő.
Találós kérdés: Volt-e ilyesmire precedens Magyarországon?
Második találós kérdés: Hogy történhet ilyen anélkül, hogy az intézmény munkatársai közreműködnének?
Harmadik kérdés: Ki (vagy mely intézmény) foglalkozna a példában szereplő abuzált gyerekekkel (áldozatokkal)?
Tudományos libsizmus
2021-07-19 at 13:11
Lassan már az egész világ a pina, a fasz és a segg körül fog forogni. Teljesen meg van már bolondulva mindenki?
Egyszerű és magyar
2021-07-19 at 13:06
KÉRDÉS, MIT TENNÉL ?
mit tennél, ha megtudnád, hogy a 3-4 éves gyermekedet, unokádat, az óvodában, hónapok óta rendzseresen szivárványos gender bácsik-nénik tanítgatják, a velük azonos neműekkel való szexelésre, bemutatóval egybekötve ?
EGYSZAVAS VÁLASZOKAT IS ELFOGADOK !
grimmbusz
2021-07-19 at 12:58
Most olvastam az új szösszenetét, drága Alíz.
Tehát összefoglalva:
-volt egy törvény, aminek ürügyén ött itt napi szinten hisztériázik napok/hetek óta
-kiderült, hogy rájött, hogy tulajdonképpen egyszerűen Önnek nem kell betartania a törvényt, úgysincs következménye. Már a kiskapukra sincs szüksége mint rég.(s ön gyereket akar nevelni ilyen mentalitással)
-a tudtunkra adja, hogy minden gyerek angyal, csak azzal van elrontva a dolog, ha valaki nevelni merészeli őket, és az a valaki nem Ön, (mert Ön tökéletes, a szoknyájából is aranyrózsák hullnak az árváknak)
-ezekszerint a madáchi falanszter valami kívánatos dolog
-“a gyereket nem barbárok” megjegyzése után egyre inkább az a gyanúm, hogy ön még életében nem látott közelről gyerekeket.
Nem lehetne, hogy csak a saját lányát teszi tönkre (ha létezik egyáltalán) a másokéról meg leszáll?
??❤️? Alíz
2021-07-19 at 12:57
Liebe Katalin! Köszönöm a hozzászólását! ELgondolkodtató, amit ír! Sajnos számos téma keveredik egyszerre és így nehéz egyértelmű választ adni a felvetésére. A homoszexualitás az orvostudomány jelenlegi állása szeint nem betegség. Ez a szakmai kiindulópont. Az is igaz, hogy nincs egyértelmű válasz arra, hogy miért lesz valaki homoszexuális. Ez általában azt jelenti, hogy számtalan tényező befolyásolja az ember szexuális orientációját.
Ha viszont megpróbáljuk tényként kezelni, hogy a “homoszexulitás természetellenes hajlam”, akkor ezt valamivel igazolni is kellene.
Emellett tudjuk még azt is, hogy melyek azok a tényezők, amelyekkel növelni lehet egy társadalmon vagy közösségen belül az abúzusok számát. A stigmatizázicó, egyes témák tabuvá tétele és az intézményesített gúnyolódás ezek közé tartoznak.
Ezzel viszont maximálisan egyetértek! “Ha a tanítás nem rossz értelemben vett liberalizmusra építkezne, akkor az elfogadásra és szeretetre való neveléssel lehetne a problémát kezelni.” Ez nagyon hiányzik nem csak az iskolákból, de sokszor a családi környezetből is. De akár az itteni hozzászólások között is lehet szomorú példákat találni. Például amikor valaki a fegyverekben és egy embercsoport likidálásában látja a megoldást (nyilván szimbolikusan).
Grimmbusz
2021-07-19 at 12:52
ilona 2:
” A mások kérdésem ha kizárnak akkor már rip-ropsz minden rendben lesz és több joguk lesz az LMBTQ embereknek? ” – nagyon jó a kérdés. Kíváncsi volnék a válaszra 😀
De én is azt mondom: Bár rúgnának már ki…Minden rövidtávú hátrányával együtt…
lesi
2021-07-19 at 12:48
ki ez a züllőt képű hibrid faszkalap az anyádat kell kizárni te gyökér
Lupus
2021-07-19 at 12:47
Ez a Madrigal egyébként már régi “haverunk”:
Például ebben a 2020. áprilisi, ENSZ fejléce alatt megjelent írásban sokkal keményebben bírál minket ugyanebben, ill. hasonló témában:
https://www.ohchr.org/EN/NewsEvents/Pages/DisplayNews.aspx?NewsID=25844
Itt főként a személyi iratokba történő hivatalos bejegyzések körül matat a fizetett “független” szakértő, minthogy a magyar Kormány vette a bátorságot, s – ellentétben számos más nyugati országgal – merészelte törvénybe foglalni a “születési nem” fogalmát, és csakis ezt használni és elismerni a továbbiakban.
Átnéztem még további eredeti cikkeket is, pl. az Amerika Hangja írását is, de annyira nem érdekel ez az egész kérdés, hogy tovább foglalkozzam vele – mindössze a (z egyik…) vesszőparipám, a tárgyilagosság, ill. annak tapasztalt hiánya késztetett megszólalásra.
☼
Lajos
2021-07-19 at 12:44
Ki kell zárni az unióból?! Csak ezért is? Adná a jóságos Isten! Hát, úgy legyen!!!
grimmbusz
2021-07-19 at 12:41
alíz.
akkor tessen szíves azokért is kiállni, akiket azért vernek meg mert pl vörösek, vagy mert szemüvegesek, vagy mert nincs mittoménmilyendivatos i-phone-juk. Miért mindig csak a melegek a védett faj?
Vagy pl még sosem láttam sóbertnorbi ellen ágálni, mert úgy beszél a kövérekről, ahogy és uszít ellenük…..
” A gyermekek nem barbárok. ” – amúgy meg de igen, pontosan azok. Pontosan azért, mert még nem fejeződött be a szocializációs folyamat náluk. Ön most tulajdonképp azt mondja, hogy a gyereket nem is kell nevelni, mert attól romlik el a kis ártatlan angyalka?
3. Sehol nem írtam, hogy konkrétan ön gyereket abuzálna. Én elhiszem hogy maga a szeplőtelen szűz, aki még a templomnak is adakozik. De állítom, hogyha nem lenne a törvény, a “segítők 95%-a visszaélne a dologgal. Úgyhogy inkább vessék oda az ország összes gyerekét az ál-segítő pedóknak, csak hogy maga nyugodtan agymoshasson a saját kis közegében.
Hogy ez a fickó meg mit mondott és kicsoda, végülis lényegtelen, az előttem szólók remekül leírták az ügy hátterét. Mindig úgy kezdődik hogy valami szervezettől nyilatkozik egy nevenincs senki valamit amiben elítéli az országot, aztán csűrik csavarják és a vége midig hivatalos állásfoglalás lesz. Ha olyan nagy senki ez a fickó az ENSZ-nél kb 10 perc múlva kellett volna jönnie a hivatalos elhatárolódásnak.
“a probléma velem van és nem pedig azzal, amit írok.” na ez megint csak játék a szavakkal meg csúsztatás… Olyan soha nincs Önnél, hogy a másiknak van igaza, jól sejtem?
Tolnai Ferenc
2021-07-19 at 12:38
A kábszeres pofájáról ordít,hpgy pedofil.
Egyszerű és magyar
2021-07-19 at 12:37
A magyar elfogadó nemzet. Elfogadja a másságot is két ember között, legyen az meleg, vagy leszbikus, bármi más….ez két ember magán ügye, és nem is szól bele senki, amíg ezt ők is magánügynek tekintik.
DE ha erőszakosan akarják terjeszteni a vágyaik gerjesztette nézeteiket, akkor átlépnek egy vörös vonalat. Ha a gyerekeinkhez akarnak hozzáférni, azokat a képükre formálni, akkor olyan ellenállásban lesz részük, amit álmaikban sem gondoltak. Le fogják köpködni őket az utcán, lépten-nyomon meg fogják verni őket, el fognak szaporodni az ezzel kapcsolatos gyilkosságok, Akkor meg fog szűnni a hallgatólagos elfogadottság, és társadalmi kirekesztés lép a helyébe, a hozzá tartozó atrocitásokkal együtt.
Tehát jól gondolja meg minden “más gondolkodású”, hogy békében hallgatólagos elfogadottságban akar élni, élvezve a választott párjával (legyen az bármilyen nemű) való életet, vagy mindenáron erőszakosan a gyermekeinkhez akarnak hozzáférni, kierőszakolva a teljes elutasítottságot, kirekesztést, és társadalmi közutálatot.Mert ebben az országban a gyerekeik megvédéséért, bármire (BÁRMIRE) képesek az emberek.
Hesslervezérezredes
2021-07-19 at 12:31
Hol az AMD65-ösöm? Ezekkel az aberrált, perverz, pedofil, degenerált gazemberekkel nincs miről vitatkozni, beszélni – csak a fegyverek nyelvén értenek!!!!!!
??❤️? Alíz
2021-07-19 at 12:29
Kedves Naprózsa! Köszönöm a válaszát! Nem tagadom, amikor először olvastam a törvény szövegét, elég nyugtalan voltam, hiszen a jogszabály elméletileg lehetőséget ad arra, hogy komolyan akadályozza a munkánkat. Persze sokan mondták, hogy ez is olyan, mint a többi “látvány törvény”, a gyakorlat egészen más lesz, mint amit a szöveg sugall. Tény, hogy ez valóban így lett. A hatályba lépés óta eltelt időben már számtalan alkalom lett volna arra, hogy a befogadó intézmények vagy a hatóságok közbelépjenek. Nem történt ilyen. Tehát emiatt már nem izgulok. Sőr amiatt sem izgulok, hogy pedofil volnék. Mert nem vagyok az. Az sem probléma, ha valaki leszbikusnak hív. Ez van. Semmi gond.
Azzal viszont nem vádoltam Önt, hogy a pedofilok pártját fogná. Ön ilyesmire akkor sem lenne képes, ha kényszerítenék. Hozzászólásai alapján Ön egy jó ember, senkinek sem ártana, de különösen nem egy gyermeknek. Ez teljesen független attól, hogy egyetértünk-e vagy sem. (Többnyire az előbbi.) Az viszont előfordulhat, hogy bár jó szándéktól vezérelve, de hozzájárul ahhoz, hogy a körülmények úgy változzanak, hogy azok az elkövetőknek kedvezzenek.Ezt pedig jobb lenne elkerülni.
Stüszi
2021-07-19 at 12:22
Ez a tudomány lesz az új foxi-maxi. A főideológusról és a másikról nem árad a kereszténység.
Lesz új kötelező május elsejei felvonulás, zászlólengetéssel?
A gyerekek kisdobosként, úttörőként vonuljanak elöl.
Kiátkozás? lehet, hogy nem baj ha kizáródunk ebből. sőt szerencse
Liebe Katalin
2021-07-19 at 12:19
Kedves Aliz!
A szexuális orientációval összefüggő iskolai bántalmazások megelőzése kezelésének van más módja is, minthogy a természetellenes hajlamokat természetesnek állítsuk be, egyúttal az emberi szabadság rossz értelmezése alapján szabad utat engedjünk a hajlam követésének. Ha a tanítás nem rossz értelemben vett liberalizmusra építkezne, akkor az elfogadásra és szeretetre való neveléssel lehetne a problémát kezelni. Keresni kellene az okokat, amik a másságot okozzák. Szakemberek szerint elsősorban pszichológiai okokra vezethető vissza, a biológiai okokra egyelőre nincs válasz. A lierális értelemben vett szabadság hirdetése exponenciálisan növeli az elferdült hajlamokat, még a pedofíliát is és élhetetlen, gyökértelen, minden biztos fogódzót nélkülöző társadalomhoz vezet. Gondoljon bele a távlatokba!
Öreg Rája
2021-07-19 at 12:10
Nem csodálkoznék, ha a ‘gender ügyi szakértőről’ kiderülne, hogy csatak buzi.
Persze a vélemény, akkor is vélemény.
Naprózsa
2021-07-19 at 12:09
Alíz!
Nem veszi észre, hogy minden egyes hozzászólásával magát égeti le egyre jobban? Eleinte még megpróbáltuk meggyőzni, hogy rossz úton jár, de mára elárulta magát:
Maga egy gyerekvédőnek álcázott vérbeli leszbikus pedofil. Ezért olyan ideges, hogy el akarják magukat távolítani a gyerekeink közeléből.
Ne égesse már magát itt, ugyanis mikor dühében megvádolt, hogy hamis néven valójában én vagyok pedofilpárti, már akkor kiderült, hogy milyen jellemtelen alak is, aki gyerekvédelem ürügyén akarja gyerekeinket a pedofil cimboráinak szexre előkészíttetni állami segédlettel.
Nick Rivers
2021-07-19 at 12:08
Ez úgy szokták mondani, hogy elszigetelt eset….
Aztán néhány hónap elteltével kötelezettszegédi eljárást inditanak ès kirekesztő homofóbnak ítelnek a bíróságok
Lesz olyan erő amikor elszedik a gyereked, hogy átneveljék akarata ellenére és benned mindent kiírtsanak ami őhozzá köt. Bárhogyan is alakul ez az erőszak és végrehajtói legelsőként velem kell megküzdjenek és ígérem vegtelen kàrokat fognak elszenvedni.
??❤️? Alíz
2021-07-19 at 12:06
Szemet szemért! Köszönöm a reakciót! Örülök, hogy a probléma velem van és nem pedig azzal, amit írok.
Szőke ciklon
2021-07-19 at 12:06
Engem igazán az érdekel, hogy ki választ ilyen pozícióba ilyen embereket? Elítélt bűnözők az EU parlamentben, bizottságokban, önkormányzati testületekben? Tudja róluk mindenki, hogy mit tettek tavaly nyáron (vagy korábban, télen, vagy ősszel) és nem történik semmi. Az igazi bűnözők azok, akik a háttérben irányítják ezt az egész őrületet, ami manapság az egész világon folyik.
??❤️? Alíz
2021-07-19 at 12:05
Grimmbusz! Érdemes elolvasni Lupus hozzászólását. A PS újságírójával ellentétben ő a hír forrását is belinkelte, tehát mindenki meggyőződhet a PS cikkben olvasható állítások hitelességéről.
Ami pedig az iskolai bántalmazásokat illati, ha már azon kell töprengeni, hogy mi legyen a büntetés, akkor az régen rossz. Ez olyan, mint amikor elsősorban azon agyalunk, hogy mi legyen a pedofil elkövető büntetése. A szigorú és igazságos büntetés nagyon fontos, de még ennél is fontosabb a megelőzés. Az elrrettentés csak a megelőzés egyik összetevője. A gyermekek nem barbárok. A bántalmazásokhoz mindig egy hosszú és bonyolult út vezet. Az egyik ilyen azzal kezdődik, hogy valakin gúnyolódni kezdenek. Ezt el lehet kerülni. És történetesen ez is a munkám része.
(Nem szeretném újra részletesen leírni, hogy miért hazugság az, hogy én gyermekeket abuzálnék. Nem teszek ilyet. Pont az ellenkezőjét teszem, vagyis próbálok tenni azért, hogy minél kevesebb ilyen történhessen.)
Bressa
2021-07-19 at 12:03
Ha lenne egy kis esze a kormánynak, így kezdte volna a vitatott törvényt: Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatának 26/3. cikke kimondja, hogy! Amit mi törvénybe foglalunk! A 3 méteres kerítésünket is úgy kellett volna: Spanyolok által elfogadott 6 méteres kerítést mi is alkalmazzuk 3 méteres magasságban. stb.
szemet szemért
2021-07-19 at 12:00
Aliznak nevezett akárki.Annyi eszed van mint egy porcelánmalacnak.
Andromeda
2021-07-19 at 11:56
Lupus2021-07-19 at 11:45
Irreleváns, hogy “szakértő” vagy hivatalos ENSZ iromány, mert világos, hogy a legtöbb esetben a “szakértő” véleménye mint hivatalos álláspont jelenik meg, ez csak idő kérdése. Hasonlóan az EU bíróság döntését megelőző főtanácsosi “vélemény”, amely a legtöbb esetben lényeges változtatások nélkül a bíróság ítéletét jelenti. A “sárkány” pedig nem összemosása és nem tisztességtelen újságírói fogás, hanem a jéghegy csúcsának a bemutatása, illetve egy olyan iszonyatosan embertelen pusztító folyamat bemutatása, amely minden gyereket, embert fenyeget, és amely minden képzeletet felülmúló sebességgel terrorizálják és rombolja az emberiséget.
cassandro
2021-07-19 at 11:56
Kedves Lupus!
Akkor te kinek hiszel? Azt kevéssé hiszem, hogy ebben a témában ez az ember járt volna Orbánnál. A svájci újság miért hiszed hogy autentikus forrás és olvasták-e az igazmondó juhász meséjét?
Önmagában a fotó amit közölnek róla, egy végletekig kimódolt figura fotója. A frizura, a kéztartás, az arc…
Nem írok jelzőket…, de semmi sem hihatő így első ránézésre ebből az emberből. Miért higgyem el azt amit mond?
??❤️? Alíz
2021-07-19 at 11:55
Naprózsa! Most több dologban sem értünk egyet. Victor Madrigal-Borloz nem egy állami tisztségviselő. Az ENSZ Emberi Jogi Főbiztosi Hivatalának, amely hivatnak magyar munkatársai is vannak. Az Orbán kormány például a roma-magyar Izsák-Ndiaye Ritát delegálta független szakértőnek, akinek ráadásul szenegáli származású, muszlim vallású férje van. És mégsem dőlt össze a világ, sőt senki sem támadta a kormányt amiatt, mert elárulná a kereszténységet.
Én egyetértek azzal, amit Victor Madrigal-Borloz valójában(!) mondott. Ha azt mondta volna, amit a cikk állít, azzal nem értenék egyet. Sőt azt sem értem, hogy miként jön ehhez a gyíkember sztori. Gyíkember helyett választhatták volna Thomas Thwaites-ot, aki kecskének képzeli magát. Vagy Richard Louis Espositot, aki bohóccá(!) operáltatta-tetováltatta magát.
Egyébként pedig: Mi köze van ennek ahhoz, hogy szerenénk megóvni a gyermkeinket a szexuális abúzustól? Ezek cikkek nekem azt jelzik, hogy már magát a témát is képtelenek vagyunk komolyan venni és a bulvár sztorik mindennél fontosabbak. Ez így nem jó. Ez egy komoly téma.