Az olasz jobboldal elérte a kormányzó Demokrata Párt (PD) által kezdeményezett genderjogszabály szavazásának leállítását. A tervezett jogszabály értelmében többek között büntetendő lett volna az a szülő, aki nem engedi gyermekét iskolai érzékenyítő órákra.
Mario Adinolfi, a Családok népe (PdF) politikai mozgalom elnöke, aki a Demokrata Párt volt politikusaként állt át a családvédő szervezet élére, nyilatkozatban hangsúlyozta, hogy a törvény parlamenti szavazásának leállítása az első jelentős győzelemnek számít.
Az országnak más sürgős problémákkal kell jelenleg szembenéznie: legfontosabbnak a családok segítése számít, hiszen ezek tartják fenn a máskülönben ezer darabra hulló társadalmat. A fiatalokat, időseket, munka nélkül maradtakat, kereskedőket (…) kell segíteni, akiket egyedül a családok által biztosított háló tud megtartani
– hangoztatta Adinolfi.
A jobboldali Liga, Olasz Testvérek (FdI) és Hajrá Olaszország (FI) a gendertörvényként ismert jogszabálycsomag október 22-re kitűzött parlamenti szavazásának leállítását sürgette, amire a képviselőház kormánypárti elnöke maga is igent mondott a rendkívüli egészségügyi helyzetre hivatkozva. A törvényt kezdeményező Demokrata Párt főtitkára, Nicola Zingaretti közösségi oldalán úgy reagált: mindent megtesznek a tiszteletet, egyenlő jogokat és méltóságot biztosító törvény mielőbbi elfogadása érdekében.
A parlament igazságügyi bizottságában nyáron elfogadott törvénytervezetet a PD-képviselő Alessandro Zan, a leszbikusokat, melegeket, biszexuálisokat és transzneműeket tömörítő LGBT-közösség tagja dolgozta ki. A jogcsomag egyebek között a homo- és transzfóbia elleni bűncselekményeket szabályozza, amelyekre jelenleg egy 1993-as törvény vonatkozik. A törvényjavaslatot az olasz katolikus püspöki kar (Cei) is bírálta, úgy ítélve meg, hogy a jogszabály a véleménynyilvánítási szabadságot büntetné. Kritikusnak bizonyultak a feminista mozgalmak is a törvényben szereplő nemi identitás kifejezés bevezetése miatt, mert az eltörli a biológiai nemeket. Matteo Salvini, a Liga vezetője kijelentette: “mindenki életvitelét tiszteletben tartják, de a gyerekektől el a kezekkel!”
A homofóbia-ellenesség jelszavával egy új, ultravédett kategóriát akarnak létrehozni, miközben a védelem már mindenki számára létezik, és ezzel egy időben a másképpen gondolkodókat sújtják. Ha mindannyian egyformák vagyunk, miért kellene egyeseket másokkal szemben még jobban védeni?
– tette fel a kérdést Jacopo Coghe, az Életért és Családért mozgalom tagjainak szombati utcai megmozdulásán. Úgy vélekedett, a genderideológia kényszerítésével az ellentétes véleményt vallók gondolati és tömörülési szabadságát vonják meg.
Forrás: MTI; Fotó: PestiSrácok (illusztráció)
Namond
2020-10-19 at 21:27
0%-ot az ÁVÓ Pártnak!
Írja.
Hátha a Főni a fejéhez kap és megtalálja a golyóit.
0%-ot az ÁVÓ Pártnak!
2020-10-19 at 20:27
Namond! Akár magam is írhattam volna.
Illetve írom is sok éve a Soros-terrorista szervezetek betiltását…
Vigyázat! A haladárok nyomulnak!
2020-10-19 at 20:23
Érzékenyítés=ÉRZÉKETLENÍTÉS.
A NORMALITÁSSAL ÉS TISZTESSÉGGEL SZEMBEN.
Németh Athina for Prime Minister!
2020-10-19 at 20:16
Nagyon érdekes, hasznos véleményeket olvasok.
Pl. Kálmán… kontra Naprózsa. Mindketten jót akartok. A társadalom vigyázzon a gyerekre a hülye szülő megrontó magatartása ellen? Vagy az óvó-védő család védje meg a bolsevista mocsokban már állig álló nyugati társadalomtól. (Hiszen ott már elveszik a
szülőtől a gyereket, ha nem támogatja a genderbolsevizmust.)
Mindkettő lehet helyes, a lényeg az, hogy a jó győzzön a rossz felett. Tehát a két változat közül az érvényesüljön, amelyik a szélsőséges, aljas ideológia szempontjait akadályozza.
Naprózsa
2020-10-19 at 16:06
Kálmánnak a mezőről:
Ahol a társadalom többsége nem lép fel egységesen a rossz törvényekkel szemben, ott a szülői jogok sem érvényesülnek. A szülői jogok csak és kizárólag ott érvényesíthetők, ahol rend van, a demokratikus törvények a többséget szolgálják, és azokat betartatják.
Hadakozhatunk meg vitázhatunk itt amennyit akarunk, hogy milyen jogai vannak a szülőnek, de ha most nem lépünk fel keményen, megvalósulhat egy újkommunista rendszer, ahol a genderfasiszta liberális uralkodó osztály magasról sza..ni fog a heteroszexuális szülők jogaira, és azt csinál a gyerekkel amit csak akar.
Tehát fenntartom az állításomat, hogy amíg a normális emberek, vagyis az ilyen szülők alkotják a többséget és a társadalmi törvényeket ők hozzák, addig az állam dönt iskoláztatásról, védőoltásról vagy genderérzékenyítésről, mert a nemnormális szülők ellen kell védeni azok szerencsétlen gyerekeit is.
Namond
2020-10-19 at 10:50
Vízöntőnek,
Tanmese.
Ha egy ország ellenségei annak területén lakosságát minden irányból megtámadják, mit kell tenni?
A bölcs és óvatos király jólképzett és jól fizetett seregével zseniálisan vissza kell húzódnia váraikba, hogy az ellenséget távol tartsák maguktól. Végül is egy vár biztonságos.
A vár fokáról nyilatkozhatunk, kiáltványt tehetünk közzé, hogy milyen csúnya, elvtelen etikátlan ez a támadás, de mi itt állunk birkaként a vártán, türelmesen várván, hogy az ellenség unottan és jóllakottan elvonuljon.
Ezen a semmin kívül úgy csinálunk mintha nem is lenne a határokon belül ellenség. Odabent mulatozhatunk, dáridózhatunk, pálinkázhatunk, pogácsázhatunk, és az ispotály nővéreivel jópofizhatunk.
No, de mi lesz azokkal, akik nem jutottak el a várakba, azoknak kisnyúl? Mi lesz akkor, a kiszolgáltatottak életük és vagyonuk védelmében az ellenséghez csatlakoznak?
Mi lesz akkor, ha az ellenség maradni akar, kell neki a király feje és kincstára és körbe sáncolja a várakat?
A király élelme lassan elfogy, híreket, erősítést, utánpótlást nem kap és nem is tud küldeni?
Régi “szövetségesei”, támogatói, mint erőtlent és haszontalant leírják?
Akkor fog gondolkodni, hogy jobb lett volna a támadás első jelére, a mezőn a királyi csapatokkal szétszóratni és megsemmisíttetni az ellenséget?
A királyi csapatoknak kellett volna körbefogni az ellenség búvóhelyeit és kiűzni őket, mint tacskók a rókát a várából?
Namond
2020-10-19 at 10:18
Theo
Egyetértek Önnel.
Egy dolgot kivéve.
Szerintem, az ÉRZÉKENYÍTÉS=AGYMOSÁS, ennek eszköze a propaganda, melynek egyik megjelenési formája a reklám.
Valóban ideje szétválasztani a dolgokat és kijelenteni, a melegek és leszbikusok nem azonosak a heterofób provokátorokkal és agitátorai.
A heterofób provokátorok és agitátorok a Nyílt Társadalom ideológiájának aktivista élcsapata, amely rejtőzködésre és a nevükben tett provokációkkal ellenség képzésre használja a heterókkal békésen együttélni szándékozó közösségeiket.
De a provók elválasztása álcájuktól TÖRVÉNYI szinten is meg kell, hogy történjen.
Ez magában foglalja;
– a Nyílt Társadalom ideológiája eszmerendszerének, jelképeinek, bolsevik-nácizmussal azonos kezelését, azaz tiltását.
– a Nyílt Társadalom ideológiája eszmerendszerét promótáló szervezetek terror szervezetként nyilvántartását.
– a hazaárulás fogalmának újra értelmezését, a jogcselekmények bővítését, és az EU alapszerződés halálbüntetést megengedő feltételei kiterjesztését esetére.
Gáspár Anette
2020-10-19 at 06:18
Salviniékkal szemben a Fidesz-KDNP kormány és a pártjaik NEM LÉPNEK FEL TÖRVÉNYILEG A GENDERFASISZTA NYOMULÁS, TERJESZKEDÉS ELLEN!
https://gondola.hu/cikkek/117755-A_Nagycsaladosok_vedik_gyermekeinket.html
Véded ám, a szivárványos genderfasisztákat! Azokat, nem a mi gyermekeinket
és unokáinkat!!!!
.
a Gondola nevű, állítólagosan jobboldali, konzervatív portálon
ott a cikk, hogy A NAGYCSALÁDOSOK SZERVEZETE SZORGALMAZZA A GENDER-TÖRVÉNYT!
Tessék csak figyelmesen olvasni és értelmezni!!!!
Idézem:
A Nagycsaládosok védik gyermekeinket
Tizennégy civil szervezet, köztük a Nagycsaládosok Országos Egyesülete (NOE) javaslatcsomagot állított össze, amelynek célja a gyermekek érdekeinek és a szülői jogoknak az érzékenyítés területén történő normatív szintű szabályozása.”
.
NEM MEGTILTANI!
NEM KITILTAI AZ OKTATÁSI NEVELÉSI KÉPZÉSBŐL ÉS MINDEN INTÉZMÉNYBŐL!
“AZ ÉRZÉKENYÍTÉS NORMATÍV SZINTŰ SZABÁLYOZÁSA”
Ezt a mondatot tessék többször ismételni, értelmezni!
.
A Nagycsaládosok Egyeüslete és társszervezeti SZORGALMAZZÁK AZ ÉRZÉKENYÍTÉST!!!!!!
Ugyanis eszükben sincs tiltani, csupán “NORMATÍV” szabályozást kérnek.
EZZEL AKARJA LEGALIZÁLNI MAGA A NAGYCSALÁDOSOK EGYESÜLETE A GENDERFASIZMUST MAGYARORSZÁGON!!!!!
.
Mondták már nekik, hogy a jó brüsszelita durva nénikéjüket szabályozzák
normatíve, horizontálisan és átellenben, vizavé?!
.
A NAGYCSALÁDOSOK SZÖVETSÉGE EDDIG MINT ALVÓ ÜGYNÖKSZERVEZET
VEZETTE MEG A NORMÁLIS MAGYAR CSALÁDOKAT?!
.
Gáspár Anette
2020-10-19 at 06:06
Mint a ckommunisták alatt: jön a kettős nevelés.
.
“Fiam, amit az iskolában tanítanak, az hazugság.
Amiről itthon beszélünk, arról tilos bárkinek
is beszélned.”
A VÉN EURÓPÁT, A RÜFKE NŐT
2020-10-19 at 06:02
https://magyarnemzet.hu/poszt-trauma/egy-szerelem-vege-8825195/
A VÉN EURÓPÁT, A RÜFKE NŐT
2020-10-19 at 06:02
B. Zsolt- Egy szerelem vége
.
Nagyon kérlek,
FELEJTSD EL ŐT,
a Vén Európát,
A RÜFKE NŐT…
.
.
Theo
2020-10-19 at 01:11
Bogár Lászlónak igaza van: először a nyelvi kifejezéseket kell rendbe tenni. A szavaknak hatalmuk van!
Érzékenyítés helyett mondjuk MINDÍG, hogy érzékenyítésnek nevezett alattomos propaganda.
Homo- és heteroszexuális helyett, hogy homoszexuális és normális. (Bencsik)
(Menekült=illegális határátlépő, kimentette helyett=átfuvarozta, segítő=embercsempész, stb.)
Ez irtó fontos lenne!
Namond-al sokszor nehéz egyetérteni, de ebben igaza van: nem tűnik úgy, hogy a Fidesz vezetésében feltétlenül értenék a baloldali kulturális nyomulás súlyosságát. Szuper a gazdaságpolitika,a külpolitika, megszakadnak a munkában, de a végén erre mennek rá. (velünk együtt, de mi mit tehetünk a petíciók aláírásán kívül?)
Értem én, hogy ismerünk és együtt dolgozunk sok meleggel (és jóban vagyunk velük és nem akarjuk megbántani őket), de az aljas pedofil propaganda betiltása nem azt jelenti, hogy az amúgy tisztességes felnőtt homo egyént most akkor hirtelen megutáljuk. Ideje lenne már szétválasztani a dolgokat és rendesen kibeszélni a témát, hogy kihúzzuk a talajt a szélsőségesek alól és leválasszuk róluk az egyébként normális életre vágyókat.
Kálmán a mezőről
2020-10-18 at 23:52
@Naprózsa
Mélységesen ellenzem, amit írsz!
Igaz, hogy a gyermek nem a szülő tulajdona, de nem is a társadalomé.
Nagyon jó, hogy vannak törvények, amelyek megvédik a gyermekeket az idióta szülők elől (fényevők, stb). De mi van, ha a törvények az ember és a normalitás ellen fordulnak?
Az idióta állam sokkal rosszabb, mint az idióta szülő!
És pillanatnyilag Ny-Európában már ÉPPEN a szülő nevelési jogát kell megvédeni az állam (társadalom) elől.
Ha pedig társadalom alatt nem az államot, hanem az emberek többségét érted, az még nagyobb baj. Milyen alapon mer bárki védelmet kínálni a szülővel szemben? És ha a társadalom 90%-a agymosottá válik? Vagy ha a perverzek kinevezik magukat társadalomnak, és ugyanazokkal a “védelmi” igényekkel lépnek fel a szülőkkel szemben, mint te? Ki tesz ilyenkor igazságot?
Hagyjuk csak meg a Természet kereteit! A szülő-gyerek kapcsolat még mindig a legjobb, amit kitaláltak Odafönt. Innen kell kiindulni.
A gyerekét átoperáltató “szülő” a társadalom/állam elrontottja.
De miattuk nem ruházhatjuk át másokra a világ legtermészetesebb kapcsolatát!
Namond
2020-10-18 at 22:42
Vízöntő, Kedves
Maga nem ostoba, de rosszul csúsztat.
Ennyire fáj hogy nem szavaztam a képességtelen, kb díszletnek jó és annak is használt Ughyra?
Aki helyett ugyebár, nem helyi, alpolgármesterek irányították a kerületet?
Hogy kerül a tárgyba az Isztambuli buli?
De ha ez a tárgy akkor keresse meg, kb két hónapos véleményem róla.
Megtalálhatja az Európa Tanács lesajnálásával együtt, melynek nem értem miért vagyunk tagjai és fenntartói/tagdíj fizetői.
Mainstream nyomás? 30 éves divat? KGST helyett az akkori kormány tartozni akart valahová?
Namond
2020-10-18 at 22:29
Naprózsa
??
Törvényt!!
A Nyílt Társadalom elveit és az OSA terror szervezeteit pedig betiltani!
Nem kell a 21. századi bolsevizmus-nácizmus, nem kell 21. század Vöröshadsereg Frakciója és Vörös Brigádjai.
Nem kell a Berg-Cseh-Donáth csoport aknamunkája, az Antifa terror támadásai!
Nem kellenek gyerekeinknek a szivárványos pedofilok agymosása!
Vízöntő
2020-10-18 at 22:26
Namond úr köszönöm a megtisztelő vélelmét a végzettségemről!
Lehet, hogy a logikai rendem nem stimmel, de ha a Fidesz jelöltjét nem támogatta akkor másikat kellett, aki nem a Fidesz jelöltje volt, tehát …, de mindegy, magánügy, joga van úgy dönteni ahogy tette.
De vissza a tárgyhoz. Az Isztambuli Egyezmény miatti paláver során Varga Judit jelezte azt, hogy szigorításokat készítenek elő, és az érinti a gyermekek jogainak a védelmét is. Bízzuk rájuk, tudják mit kell lépni, és azt rendszerben és átgondoltan meg fogják tenni.
Kristóf
2020-10-18 at 22:21
Naprózsa megragadta a lényeget.
A gyermeknek joga van az egészséges fejlődéshez, melybe nem fér bele a természet szerint nemi minősége kialakulásának és megszilárdulásának megzavarása. 18 éves korig legalább. Akkor sem, ha a szülőnek erről fogalma sincs. Akkor sem ha a szülőt már lenyelte az agymosoda.
Felnőve mit szólhatnak pl. azok az angol gyerekek akiket a szüleik akár három éves koruktól “nemváltoztatással” megnyomoríttattak?! Az életüket nem lehet visszaadni akkor sem ha akadna valaki aki számon kérne a szülőt, hogy mit tettél te liburnyák?!
Olyan döntési kompetenciáról van szó, melyet a természet, azaz a Teremtő kezében kell hagyni. Nemhogy mindenféle megrontott szülőkre, de holmi hibbantakból álló testületekre vagy sz.rházi szakmákra SEM lehet bízni!
Ha valóban Krisztust követnék, akkor a keresztény egyházak bátran kiállhatnának emellett, ahelyett, hogy pl. meghívnak egy buzyszervezetet a pannonhalmi diákok nevelésére.
Csak Lech Makowieckit lehet idézni:
“Przetrwaliśmy czas rozbiorów, I brunatne zło.
Komunistów i lewaków. Genderowe dno.
Od dżihadu ocalimy świat kolejny raz
Tylko Panie miej w opiece nas!”
Naprózsa
2020-10-18 at 20:21
Már írtam, de mindig is le fogom írni:
MÉG A SZÜLŐ SEM DÖNTHET A GYERMEKE NEMÉRŐL ÉS OKTATÁSÁRÓL, PLÁNE NEM A GENDERFASISZTA ÉRZÉKENYÍTÉSÉRŐL 18 ÉVES KORÁIG.
A gyermek ugyanis nem a szülő tulajdona, hanem egy különálló ember, és mint ilyen önálló jogai vannak. Ergo ma sem dönthet a szülő a kötelező védőoltásokról, fogászati meg egyéb szűrésekről, tornaórán részvételről, vagy arról, hogy járjon-e vagy sem általános iskolába, vagy pláne nem a neméről.
A szülőre a társadalom nem bízhatja a gyermek alapvető jogait, mert nincs biztosíték arra, hogy egyáltalán kompetens, megfelelő szellemi kvalitással rendelkezik-e. És erre a pszichológusnak, tanárnak és orvosnak sincs döntési joga.
A gyermeket minekünk a társadalomnak kell megvédenünk. Sokszor a saját szüleitől is. Emlékezzünk a pedofil apákra és cinkos nejeikre, vagy fényevéssel éheztető, gyerekét megkéselő “szülőkre” csak a közelmúlt bűneseteire, ahol a szülőtől el kellett venni – vagy már a baj előtt el kellett volna – a gyereket.
Tehát ebben a bu–ziérzékenyítésben sem adhatjuk át a jogot se az iskolának, se a szülőnek. Törvényben kell biztosítani, hogy a genderérzékenyítés mindenféle formája tilos ott ahol gyermekek és 18 éven aluli fiatalok láthatják, hozzáférhetnek.
Passz!
Namond
2020-10-18 at 20:05
Namond 2020-10-18 at 20:03
Személyesen Vízöntő polgártársnak szól.
Namond
2020-10-18 at 20:03
Tudok olvasni, általában meg is értem.
Az olasz gendertörvény státusza azonos a kötelező migráns kvótáéval. DE:
Nagy siker a tüntetés összehozása, a törvény tárgyalásának leállítása.
Az Orbán kormányba rúgás, a szavakat unó, a tetteket hiányoló magyar polgár színeiben történik.
Személyemben sért az ostoba türelemre intés.
Orbán szagolgassa birka türelmű kormányzása, szivárványszínű rózsáit.
Ha nem ért egyet a kommentemmel, az abban leírtakat cáfolja, végül is jogász.
Viszont Ön olvasni és azt értelmezni nem igen tud, az önkormányzati választásokon, Ughy Attilát nem, de a FIDESZ-t támogattam.
Számonkérést ott tartok, ahol szükségét látom.
Önnek meg nem vagyok sem keze, sem lába.
Tehát:
Ha érdekli a 18. kerület, ami jogos hisz ott lakik, járjon utána kérdéseinek. Önnek kevesebb fáradtság mint nekem.
A nem tetsző helyi intézkedésekről és intézkedésekkel, abajgassa az Ughy Attilákat maga fölé emelő impotens helyi FIDESZ és Fidelitasz szervezeteket.
Ezek a változások miért is nem voltak országos újsághírek, helyi hírek?
A helyi FIDESZ ilyen kevéssé potens, ennyire nincsenek használható embereik?
Miért?
Végül is mint jogász, Ön is megállapíthatja, hogy Szaniszló változtatásai jogszerűek, szabály illetve szabályzatszerűek voltak-e és sértettek e más, magasabb jogszabályi érdeket, értéket, rendelkezést.
Engem erre legfeljebb megkérhetnek, igen szépen felkérhetnek erre a munkára.
PG
2020-10-18 at 19:59
Némely hozzászóló összekeveri a genderológiát az ateizmussal. A vallást sem szabad gondolati zsarolással terjeszteni! Ha valaki ateista, azaz nem vallásos, attól még lehet nagyon becsületes ember. Az európai kultúrához igaz, hogy hozzá járult a vallás is, de nem az volt és most sem az az alapvető. (Régebbi az európai kultúra, mint a kereszténység.) Mondjuk én tiszteletben tartom, ha valaki vallásos, de elvárom, hogy a hívők is tartsák tiszteletben azt aki nem hívő. Ebbe a genderológiába ne keverjük bele a vallást. (Az ateisták is szeretik a családjukat, stb.)
Vízöntő
2020-10-18 at 19:14
“A jobboldali Liga, Olasz Testvérek (FdI) és Hajrá Olaszország (FI) a gendertörvényként ismert jogszabálycsomag október 22-re kitűzött parlamenti szavazásának leállítását sürgette, amire a képviselőház kormánypárti elnöke maga is igent mondott a rendkívüli egészségügyi helyzetre hivatkozva. A törvényt kezdeményező Demokrata Párt főtitkára, Nicola Zingaretti közösségi oldalán úgy reagált: mindent megtesznek a tiszteletet, egyenlő jogokat és méltóságot biztosító törvény mielőbbi elfogadása érdekében.”
Namond úr, az én értelmezésem szerint a törvénycsomag szavazását állították le, de nem dobták még ki a szemétdombra!
Siker ez az olasz jobboldalnak az adott politikai helyzetben, de ennek ürügyén a magyar Kormányba rúgni milyen színekben is tetszik?
Én a Fideszre fogok szavazni 2022-ben, akkor is ha Ön nem (ahogy az önkormányzati választásokon sem tette, nyugi, nem kutakodok, Ön közölte a választások után egy kommentváltásunk közben).
Számonkérést inkább a XVIII.ker.-ben tartson. Az iskolák központosítása miatt az MSZP, DK egyaránt támadta a Fideszt és a Kormányt. Most mit csinált Szaniszló MSZP-ből DK-ba vándorolt elvtárs a XVIII.ker.-ben?
Központosította az óvodákat!
Ellenőrizhetné, szereztek e be az óvodáknak a mesekönynek nevezett akármiből?
Namond
2020-10-18 at 18:45
Gratulálok az olasz jobboldalnak ez nagy győzelem!
Hol van ehhez képest a magyar jobboldal 10 éves 2/3-ad eredményei?
Sehol.
Az érzékenyítésnek nevezett agymosás zavartalanul folyik, az NKA támogatja kiadványaikat, “műveiket” a kulturális szivárvány nevében.
Tevékenységük általában alkotmányellenes, Btk sértő.
Viszont ha valaki fellép provokációik ellen elviszik a rendőrök, rabosítják, elítélik, megtámadja a jobboldali média.
A miniszterelnökségen csupa ostoba van?
Nem látják, hogy az óvodai, iskolai agymosás maga a pedofilia?!!
Egyben összeesküvés az alkotmányos értékek és a magyar jogrend tételes rendelkezései ellen?
A kormány nem védi meg lelkiegészségünket, békénket, gyermekeink egészséges pszichéjét, ha ezek ellen védekezünk elítélnek.
Az LMBTQ közösség terror sejtjeinek nevelési oktatási intézetekben a kormány érzékenységi küszöbét meg sem közelíti.
Ki fog Orbánra szavazni 2022-ben?
Kinek kell a birka türelme hagyományainkat, kultúránkat lebontó ellenségeinkkel szemben?
bl
2020-10-18 at 18:22
“”Nicola Zingaretti közösségi oldalán úgy reagált, mindent megtesznek a „tiszteletet, egyenlő jogokat és méltóságot biztosító” törvény mielőbbi elfogadása érdekében.””
Mekkora pimaszság már szülők büntetése, a szülők kényszerítése. Azért kell a szülőt büntetni, hogy a gyerek elmenjen arra az előadásra, ahol megtanítják neki, hogy tisztelni kell a gendereket. Brilliáns logika. Fejletthaladó.
Vízöntő
2020-10-18 at 18:14
Előttem nem jogállam az amelyik nem védi a gyermekek jogait, amelyik megengedi, hogy defektes szülők a gyerekeiket a nemi jegyek megváltoztatása érdekében (mert nemet változtatni nem lehet) kezeléseknek, műtéteknek alávetve torzókat hozhassanak létre, nem pedig a szülőket vetik pszichiátriai kezelé alá! Az arra rádumáló pszichiátereket, és végző orvosokat pedig Mengele szintjének tartom!
Ahol mindezt óvodákban, iskolákban próbálják előkészíteni az az ország erre az útra lép!
Viszont javaslom, hogy a 18 év feletti genderhez tartozóknak szervezzenek érzékenyítési programokat!
A természetes programjuk szerinti élet iránti hétköznapi örömeiről, apró csodáiról, a gyerekek apa-anya ölelésében kibomló boldog mosolyáról, a mintájuk követésének nagyszerűségéről, a természetes családi otthon melegéről és az abba való vissza/bevezetésükhöz akár ingyenes pszichiátriai segítségnyújtás biztosításával, természetesen anonim és önkéntes keretek között!
Ezeknek a programoknak a szervezésében, lebonyolításában azonban gender szervezetek, távirányított hálózatok nem vehessenek részt, a közelébe se mehessenek!
Ez hogy tetszik?
csakafidesz
2020-10-18 at 17:09
Nem megállítani kell ezt a genderbuzi társaságot, hanem az egész emberiség érdekében végleg eltaposni!
Az legyen büntethető aki gendertanokat hirdet!
Nézzük_magát_a_dolgot
2020-10-18 at 16:51
Az LMBTQstb propaganda és érzékenyítés 18 év alattiak körében súlyos, emberiség elleni bűntett. Sürgős BTK módosítás szükséges elrettentő büntetési tételekkel. Ne legyünk birkák, ha keresztények vagyunk is. Jézus mondotta: az, aki egyet is megbotránkoztat ezek közül a kisdedek közül, akik énbennem hisznek, annak jbblenne, ha malomkövet kötnének a nyakába, és vetnék a tenger mélyére. Sehol nincs az előírva, hogy a kereszténynek kötelező magát megsemmisítenie, hiába is várják el tőlünk Istent, hitet rég elhagyott címeres gazemberek.
Avanti
2020-10-18 at 16:41
Gratulálok az olasz jobboldalnak és egész Olaszországnak, mert nagy győzelem ez!
Nem szabad hagyni, hogy ezek a gender őrültek kiélhessék a beteges vágyaikat a társadalom legkiszolgáltatottabb tagjain, sőt senkin. Ugyanez persze a Vatikán esetében is igaz, ahol szintén átvették a hatalmat ezek az őrültek.
Azok ma az igazi haladók, akik nekimennek a szélsőliberális mocsoknak, mind a társadalomban, mind a politikában, mind az egyházakban!
undorító-homofobok
2020-10-18 at 16:08
Igaza van Salvininek, meg a többi vezetőnek. A természetellenes, beteges buzeránsok ne terjesszék elvüket, értelmes társadalom nem kér belőlük.
Határozottan fellépni nálunk is, hogy a LMBTQ-sok messze takarodjanak el a gyermekek, iskolások és egészséges embereket közeléből.
Dicséret az ez irányba intézkedő polgármestereknek, kövessék példájukat.
Gyermeke, fiatalkorúak megrontását – ide tartozik a gender terjesztés mesekönyvvel, érzékenyítésnek nevezett fajtalankodás is – a Btk. szankcionálja.
Innen takarodó a vén tróger tőzsdespekulánshoz,aki végnapjaiban is pénzeli a ballib-libernyákokat!
kbandi1
2020-10-18 at 15:11
Kálmán a mezőről: A Nagycsaládosok Országos Egyesülete Nevet vált, mert a biológiai nemmel szemben csak a nemtelenek léphetnek fel. Utódok létrehozására képtelenek miről is vitatkoznak? Ha rajtuk múlik, lesz miről vitatkozni?
kbandi1
2020-10-18 at 15:06
A genderisták nagyon kisebbségben vannak, mert a néhány millió genderben hívő hány ezreléke lehet a Földön élő 7 milliárdnak. Kiknek a szabadságát akarják megvonni ezekkel a téveszmékkel.
A világmegváltást is elvitte a cica, a genderhívőket pedig az ördög vonja ki a forgalomból, hiába visítanak a liberálbolsevikok. A világuralom nem fog összejönni.
Kálmán a mezőről
2020-10-18 at 14:53
Elolvastam a Gondolán a NOE javaslatát. Ritka aljas munka!
https://gondola.hu/cikkek/117755-A_Nagycsaladosok_vedik_gyermekeinket.html
A csapda lényege a következő: a javaslat információs jogot és egyéni vétójogot adna a szülőnek (aki így kivonhatná a gyerekét az óráról), DE egyúttal elismeri az “érzékenyítéshez” (magyarul: buzy- és genderpropagandához) való jogot.
Figyelem: implicite a BÖLCSŐDÉKBEN ÉS ÓVODÁKBAN IS!
(Idézet: “Javasoljuk, hogy /…/ a bölcsődék, alap- és középfokú oktatási-nevelési intézmények tegyék nyilvánossá /…/ hogy például folytatni kívánnak-e szexuális kisebbségek iránti érzékenyítést.”)
De működhet-e a szülői vétó a gyakorlatban? NEM!
1. A szülők csak nagyon ritkán mennek szembe a pedagóguskarral.
2. Mindig mindenhol van 1-2 liberális szülő, így az “érzékenyítést” megtartják, kollektív szülői vétó kizárva.
3. Ha a gyerek ki is marad az agymosó foglalkozásból, mindenképp sérülni fog a többiektől való elkülönítése miatt. Ezért aztán sok szülő kényszerűen a könnyebb utat választja, és enged a nyomásnak.
A NOE nemcsak elismeri a szellemi megrontás jogát, hanem az intézmény feletti kontrollt is átruházná az államtól a legkiszolgáltatottabb félre, a szülőre, így biztosítva a megrontás biztos érvényesülését.
Mindez teljes visszalépés a miniszterelnök egyértelmű szavaitól: GYEREKEKNEK NEM!
Javaslom, figyeljük a parlamentet, a minisztériumokat, a politikusainkat.
Ha támogatják a NOE-javaslatot, sajnos ki kell mondanunk: ELKEZDŐDÖTT.
Utóirat: Bedő Imre, te egy normális ember vagy, mit keres a Férfiak Klubja a trójai falóban?
Dobos Róbert
2020-10-18 at 14:52
Az érzékenyítést magyarul agymosásnak hívják és a degenerált libsik találmánya!!