A liberálisok humorérzéke párját ritkítja. S ők maguk is párjukat (gyermeküket) ritkítják. A momentumos Cseh Katalin friss EP-képviselő rendkívül viccesnek találja, hogy a megfogant gyermeki életet egy botmixerhez hasonló eszközzel gyilkolják meg. Évente 30 ezer magyar kisgyermek életét oltják ki hazánkban az „abortusz” nevű sátánista rituálé során, ami igazi nemzeti tragédia. Persze, Cseh és a hasonszőrű liberálisok szerint ez nem tragédia, csupán megoldás a „terhességre” mint „problémára”. Azt mondom: ideje lenne érvényt szerezni a magzati életet (elvileg) a fogantatásától kezdve védő alaptörvényünknek – még ha a Cseh Katalin-félék nyilván tombolásba kezdenek majd a tömeggyilkosságok korlátozása miatt!
Már azzal állást foglalunk, ahogyan nevén nevezzük a „dolgot”. A liberális korszellem mindannyiunkba belénk sulykolta az „abortusz” meg a „terhességmegszakítás” szó használatát. Mintha csak egy telefonbeszélgetést szakítanánk meg. Ám a telefont újra fölvehetjük, folytathatjuk a félbehagyott beszélgetést – a szikével, harapófogóval s egyéb szerszámokkal darabokra szabdalt kis emberpalánta élete viszont soha többé nem fog folytatódni. Neki ott és akkor vége van. Elvágják az alig megkezdett életfonalát, pedig a legtöbbször már végtagjai, működő szervei vannak, apró szívecskéje dobog és az ultrahangos felvételek tanúsága szerint menekülni próbál a gyilkos eszköz elől. (Lásd: Bernard N. Nathanson amerikai orvos filmjét, a Néma sikolyt.)
- Nem abortusz ez, nem is terhességmegszakítás, hanem egy megfogant élet erőszakos elvétele. Előre kitervelt, szándékos gyilkosság.
Ugyanez igaz a „terhesség” nevű szóborzadályra: azokban az időkben, mikor még nem ment el teljesen az emberek esze, áldott állapotnak nevezték a gyermekvárás csodálatos hónapjait. Ma már sokaknak ez is csak felesleges nyűg, „teher”, hiszen a liberalizmusban elhülyült anyukát kikészíti, hogy ideiglenesen elveszti az alakját, nem bulizhat/alkoholizálhat/füstölhet annyit, mint egyébként. Az új élet akadályozza őt az önmegvalósításában…
Hát akkor öljük meg!
Korunk leghátborzongatóbb és mindennapos tömeggyilkosságaiban nem csupán a kivégzés módja, szenvtelen precizitása sokkoló, hanem azok a magyarázatok is, amelyekkel a gyermekgyilkosságok leglelkesebb hívei, a liberálisok indokolni próbálják az egészet. Ennek lényege: a nő azt csinál a testével, amit akar, a magzat pedig nem ember, csupán egy „sejtcsomó”. Nagyjából ebben a stílusban boncolgatta (szó szerint) a témát Cseh Katalin és Papp Réka Kinga liberális hiperaktivista is abban a bizonyos 2015-ös klubrádiós beszélgetésben, amelyet a Magyar Nemzet bányászott elő szerdán. Papp egy botmixerhez hasonlította a műtéti magzatgyilkosságot, mire Cseh hülyén rötyögött egy sort, majd közölte:
„Ezt még nem hallottam. Majd elterjesztem én is a kis körömben.”
E döbbenetes érzéketlenség nem csak azért érdekes, mert egyik elkövetője Cseh Katalin, az új SZDSZ frissen megválasztott EP-képviselője, hanem mert ma Magyarországon a magzatgyilkosságok gyakorlatilag zökkenőmentesen, a szélsőséges liberálisok legnagyobb megelégedésére folyhatnak. Ám van itt egy „aprócska” probléma. Magyarország Alaptörvénye szerint
„a magzat életét a fogantatástól kezdve védelem illeti meg”.
Bár az alaptörvény a legmagasabb szintű jogforrásunk, a valóságban ez a védelem mégsem érvényesül. Ugyanis a magzati élet védelméről szóló, az alaptörvénynél alacsonyabb szintű jogszabály „súlyos válsághelyzet” esetén mégiscsak engedélyezi a gyermekgyilkosságot, ráadásul állami támogatással. A súlyos válsághelyzet valódiságát azonban senki nem vizsgálja, a hatóságnak azt szó nélkül tudomásul kell vennie. Így magyar életek ezrei vesznek el évente, noha a gyakran beszűkült tudatállapotban hozott, elhamarkodott döntést utólag sokan megbánják. De akkor már nincs visszaút. Sok nőnél soha be nem gyógyuló lelki sebeket, másoknál meddőséget okoz a beavatkozás.
Csavarjuk ki a kezükből a botmixert!
Az Egyesült Államok több közép-nyugati és déli államában (Arkansasban, Georgiában, Kentuckyban, Ohióban, Louisianában, Missouriban és Alabamában) szigorították az abortusz-törvényeket az utóbbi hónapokban, és további 16 államban terveznek hasonló korlátozásokat. Ez kellő felhajtóerőt jelenthetne nekünk is, hogy végre érvényt szerezzünk saját alaptörvényünknek, és megvédjük a megfogant életeket az oktalan gyilkosságoktól. (Három kivétellel: ha nemi erőszakkal vagy vérfertőzéssel fogant a gyermek, illetve ha az anya életét veszélyezteti a várandósság.) Már csak a mostanában sokat (és helyesen) hivatkozott keresztény hagyományok védelme miatt is indokolt lenne a magzatok fokozottabb védelme. Ám kampányidőszakban ilyesmibe nem lehet belevágni. Majd utána.
Hogy a liberálisok őrjöngeni fognak, az borítékolható. De amikor épp nem őrjöngenek, akkor sem sokkal elviselhetőbbek (lásd a botmixeres viccelődésüket). Valamikori észhez térésük hiú reményében addig is sok szeretettel küldjük nekik Ronald Reagan néhai amerikai elnök megunhatatlan bon mot-ját:
„Észrevettem, hogy mindenki, aki az abortuszt támogatja, egyszer már megszületett.”
Mekkelek
2019-06-10 at 22:41
Remélem ennek no-mentumos csajnak soha sem lesz gyereke. A témától függetlenül az EP választas estéjén látszott rajta, hogy elmebeteg. Kb. azt a szintet hozza józanul, mint amit gyurcsány részegen.
bl
2019-06-02 at 08:48
Ez egy jó cikk. Gratula.
POROSZLAI RÓBERT
2019-05-31 at 16:25
MI AZ ÉLET PÁRTJÁN ÁLLUNK….
Jomen
2019-05-30 at 17:39
Érzéketlen, aljas r…nc. Nem merül fel benne, hogy édesanyjának “botmixerezése” esetén ő sem lenne az élők sorában ? Milyen emberek ezek ?
KisFJ
2019-05-30 at 16:05
A liberális F. Pápa nem azt mondta hogy nem csak vallási kérdés, hanem azt hogy nem vallási hanem etimologiai. Nagy különbség, nem ok nélkül kapott fejmosást a színfalak mögött, és bizonygatta hogy az abortuszt elítéli. A népvándorlás ügyében is a libálisnak nyalja a talpát.
Karácsony.sk
2019-05-30 at 15:51
Elemezzük csak ezt a gyilkosT!
Cseh Katka, a Momentum EP-képviselője: “…a terhesség valójában egy probléma, amelyre a megoldás az abortusz – műtéti vetélés, az pedig olyan mint egy botmixer!” Ezét nem árt ha:
1- rájuk szavazó fiatalokat kellő média fölénnyel rendszeressen figyelmeztessük arra, hogy ha az ő szüleik is a momentum elveit támogatták volna, akkor az ők testrászeik nem fehérjehalmazként élveznék a világ szép örömeit, henem a kanálisban élő patkányok ürülékeként semmisültek volna meg a természet körforgásában!
2- olvassuk el azért a Hippokratészi esküt s értelmezzük pontosan, hogy a minket??? EP képviselő Cseh Katka politikai haszonszerzésből mennyiben fordult szembe ezzel az esküvel, főleg akkor, amikor gátlások nélkül kimodta az emberpalánta botmixes megölését. Idézet az esküből:…..”Senkinek sem adok halálos mérget, akkor sem ha kérik, és erre vonatkozólag még tanácsot sem adok. Hasonlóképpen nem segítek hozzá egyetlen asszonyt sem magzata elhajtásához. Tisztán és szentül megőrzöm életemet és tudományomat…..”
Amúgy az eskü pontos szövege:
„Esküszöm a gyógyító Apollónra, Aszklépioszra és Hügieiára és Panakeiára és valamennyi istenre és istennőre, akiket ezennel tanúkul hívok, hogy minden erőmmel és tehetségemmel megtartom következő kötelességeimet: tanáromat akitől e tudományt tanultam, úgy fogom tisztelni, mint szüleimet, vagyonomat megosztom vele, s ha rászorul, tartozásomat lerovom; utódait testvéreimnek tekintem, oktatom őket ebben a tudományban, ha erre szentelik magukat, mégpedig díjtalanul; továbbá az orvosi tudományt áthagyományozom fiaimra és azokra, akik az orvosi esküt leteszik, másokra azonban nem. Tehetségemhez és tudásomhoz mérten fogom megszabni a betegek életmódját az ő javukra, és mindent elhárítok, ami ártana nekik. Senkinek sem adok halálos mérget, akkor sem ha kérik, és erre vonatkozólag még tanácsot sem adok. Hasonlóképpen nem segítek hozzá egyetlen asszonyt sem magzata elhajtásához. Tisztán és szentül megőrzöm életemet és tudományomat. Sohasem fogok hólyagkövet operálni, hanem átengedem ezt azoknak, akiknek ez a mesterségük. Minden házba a beteg javára lépek be, s őrizkedni fogok minden szándékos károkozástól, különösen férfiak és nők szerelmi élvezetre használatától, akár szabadok, akár rabszolgák. Amit kezelés közben látok vagy hallok – akár kezelésen kívül is a társadalmi érintkezésben, – nem fogom kifecsegni, hanem titokként megőrzöm. Ha ezt az eskümet megtartom és nem szegem meg: örvendhessek életem fogytáig tudományomnak, s az életnek, de ha esküszegő leszek, történjék ennek ellenkezője.”
Tudják a Momentumos szavazók azt, hogy az emberiség ellen követtek el halálos bűnt a meggondolatlan voksukkal!
Szlovákiából…..
KisFJ
2019-05-30 at 16:25
Az abortusz valóban olyan mint a bérgyilkosság, mert az orvos pénzt kap. Ha nem kapna pénzt, akkor csak kedvtelésből gyilkol az orvos. Mindenki volt magzatkorú, így mindenkit sért az abortusz.
Nahát
2019-05-30 at 15:10
Valaki mondja már meg, miért elengedhetetlen, hogy a liberális pártok vezetésében legyen legalább egy homoszexuális? A többi meg abortuszpárti.
Feher Zsolt
2019-05-30 at 12:54
A libsi duma az hogy minden az en magänügyem.De ha szarba kerülök akkor segitsen az egeszsegügy ugye???Söt ha lehet mindent älljon is.Ha meg egy igazi szülesz nögyogyäsz estleg nem rajong az abortuszert azt föl kene jelenteni mert bele avatkozott a dolgaimba?????Nemi eröszak stb esetebe van rä lehetöseg de aki tök felelötlenül dug orba szäjba aztän rohan elvetetni azt a teljes tb összeg kifizetesere köteleznem.Emelett ha ugy sikerül a mütet es soha nem lehet gyereke az ilyenek rögvest az egeszsegügyben lätjäk a problemät.Az nem jut egyik idiota liberälis eszebe sem hogy k sok ember vär arra hogy örökbe fogadhasson ha megszüli mär viszik is. Nekik nincs idejük erre .De termeszetesen a homik is gyereket akarnak örökbe fogadni ha bevadul az abortuszos horda max csak gumibol valo jätekszereket kaphatnak Amugy irta valaki erröl a hölgyröl azt hogy ugy sikongatott a szinpadon mintha eg 13 eves szüzläny lenne akit elöször ujjaztak meg.Hät igaza volt!!!!
ppanther
2019-05-30 at 12:12
Némileg pontatlan az SZDSZ-el való összehasonlítás, mert az SZDSZ-ben volt, ha kisebbségben vagy elnyomva is, egy konzervatív-, klasszikus liberális, libertárius irány. Ha meg is puccsolták Tölgyessyt, de azért csak megválasztották. Bár folyamatosan szorultak ki az SZDSZ-ből a progresszív irányt ellenzők, illetve párologtak el a holdudvarából az idő előrehaladtával, de a Momentumban, LMP-ben csak progresszívok vannak, nincs hely középen vagy jobbra állóknak, egy tapalattnyi sem.
KisFJ
2019-05-30 at 12:29
Nézz utána:
A liberalizmus, “szabadság testvériség egyenlőség” jelszavaival együtt már a Nagy Francia Forradalomban is népírtók és vallásellenesek voltak, Párizs utcáin szó szerint papakokban folyt a vér, és Franciaországban kiirtottak minden papot.A liberalizmus uyanaz mint a kommunizmus és a nácizmus, ugyanaz a jelszavuk.
Nincs egy valódi “konzervatív” liberalizmus mint ahogyan írod. A kereszténységre is csak “monva-csináltan” próbálták ráhúzni a liberalis keresztény fogalmát.
A liberalizmus alapjaiban népírtó és náci, ezt egy vallásos ember biztosan tudja ha az események mélyére néz.
A liberalizmus az ókori rabszolga társadalom eszméinek jelenkori kifejezésvilágába való bujtatása.
A kapitalizmus kialakulása is ezt mutatja, hiszen az amerikai földrészen a kapitalizmus első dolga volt a rabszolgaság jogi intézményes bevezetése. Európában ezt nem merték megtenni de “jogi” okoskodással bujtatottan ott is bevezették a liberálisok.
1863. január 1-jén lépett életbe Abraham Lincoln amerikai elnök rabszolgákat felszabadító Előzetes Emancipációs Kiáltványa. Légyszives olvass utána .
A liberalizmus a rabszolgatartók legfőbb eszköze, ahol haladásnak álcázva kísérletet tettek az ókori rabszolgaság bevezetésére.
KisFJ
2019-05-30 at 11:59
Kedves Z:
Ha egy fiatal lány nyíltan mutogatja a bugyiját, akkor már véletlenül is beleszalad egy kamerába, különösen akkor ha közéleti tevékenységet vállal. Azért mert liberális őnagysága mutogatja a bugyiját, akkor most nyelje le a kameráját a riporter? Hát nem. Lássa az egész világ hogy a liberális nácik a bugyival is terrorizálják és szennyezik környezetüket.
Gáspár Anett
2019-05-30 at 11:27
“a magzat pedig nem ember, csupán egy „sejtcsomó”
Ez a két gendermutáns azért terjesztheti a magzatgyilkos, fasisztoid, népirtó nézeteit, tűzheti a pártja zászlajára, mert a szüleik nem tekintették őket kinyomni való mitesszernek, gennyes pattanásnak, fekélynek, hanem édes magzatuknak.
Aki ilyen elvekkel vegetál, annak az eutanázia, az öregek kiiktatása sem okoz lelki-szellemi válságot, traumát.
Akit ŐK, a zöldek KÁROSNAK ÍTÉLNEK, LÉGKÖRT, KLÍMÁT SZENNYEZŐNEK, azoknak kiirtására kész programjaik vannak.
KisFJ
2019-05-30 at 11:24
Meg kell említenem hogy a náci liberálisok azzal indokolják náci fasiszta ideológiájukat, hogy a föld “túlnépesedett, és ez katasztrófához vezet szerintük. Ez egy hazug állítás, nem igaz. Magyarország területe akár 10 X nagyobb létszámú népességet is elbír. Van tudomány ami az így növekedő nehézségeket megoldja.
lacika
2019-05-30 at 16:59
Hát úgy b.sszák meg a jó qrva édesanyjukat, a túlnépesedés Ázsiában és főleg Afrikában jelentkezik, hát akkor ne importálják nekünk őket, de exportáljanak botmixert!!
KisFJ
2019-05-30 at 11:20
Csak azt a műtétet állja a TB, mely várandósság a kismama egészségét NEM veszélyezteti.
KisFJ
2019-05-30 at 11:30
Csak azt a műtétet állja a TB, mely a kismama egészségét NEM veszélyezteti, de mindegyik veszélyezteti.
KisFJ
2019-05-30 at 11:35
Az abortusz mint műtét eleve veszélyezteti a nők egészségét.
Benedek Károly
2019-05-30 at 11:14
“Ennek lényege: a nő azt csinál a testével, amit akar, a magzat pedig nem ember, csupán egy „sejtcsomó”
YX
Nem csinálhat. Aki nem akar gyermeket, ugyanakkor nem alkalmazza a fogamzásgátlást, viszont a megfogant életet meg akarjaöletni, annak első körben a műtéti költséget a TB ne állja!
A megszakító műtétből fakadó szövődmények gyógyítását a TB ne állja. (Pl. gyulladás, hormonzavar stb.)
Később, amikor már gyereket szeretne, de a megszakítás szövődményeként nem fogan meg tbbet, akkor a TB tagadja meg a lombikbébi programban való részvételének a finanszírozását.
Csak azt a műtétet állja a TB, mely várandósság a kismama egészségét veszélyezteti. Ezt pedig egy bizottság előtt kell orvosilag bizonyítani. Csalás esetén úgy az alanyt, mint az elkövetőket büntetőeljárás alá vonni.
Hát valahogy így. Első körben.
Szegény Fekete Gyula gyes, gyed programját Kádár is túl későn vezette be. A lakásprogram ( előre ígérni/ vállalni kellett 2-3 gyermeket a szerződésben, hogy kiutaljanak neked egy 2 szobás, lakótelepi lakást beugróval, részletre.) is késő volt már.
De párhuzamosan a munkahelyeden ferde szemmel néztek rád. A 80-as években hirtelen megugrott a gyermeklétszám, aztán 90 után folyamatosan apadt.
A liberálfasisztabolsevik kormányoknak meg kitűzött, elsőrendű célja volt a magyarság létszámának, gyors, drasztikus csökkentése, a falvak kiürítése ( ahova most az “újbelga és újholland menekültek” költöznek, az Alföldön és a B.Felvidéken tucatszám felvásárolva a telkes házakat.
A CSOK azoknak számít, akik gyermeket AKARNAK.
Biztos egzisztencia kell ahhoz, hogy élni tudjanak vele.
olszal
2019-05-30 at 11:07
Dani, Dani, anyukádnak kár volt kihordani…
dillon
2019-05-30 at 11:02
a szélsőséges, valóban szélsőséges esetekben (erőszak, stb.) persze lehet erről értelmesen beszélni,,DE NEM ÍGY!! NEM AZÉRT MERT TRENDI!! Meg az én testem az én jogom, ez csak egy kinövés, stb.. tehát ne egy trendi szolgáltatás legyen!! De sajnos ez a mai elfajzott liberalizmus: nem meleg tolerancia, hanem heteró fóbia, gender lobbi, klímavédelem elfajzott megközelítése (veganizmus, abortusz,, nem pedig a klasszikus gázkibocsájtás csökkentése),,buli-balhék,,,borzalmas lesz ezeket hallani majd tőlük de várom.. na akkor esnek pofára…
Atosz
2019-05-30 at 10:52
A k.rra anyad a hatso lyukan engedett volna ki te hulye,hiszterikus,elmebajos ribbanc katica!!! ISTEN ovja Magyarorszagot ezektol a rohadek aberralt kreten libsi hazaarulo momentumosoktol !!!!
xyz
2019-05-30 at 19:00
Degenerált önző fééreg az összes. Az emberiség szemete.
Mary
2019-06-03 at 07:53
Did anyone noticed that it’s men who give their opinions? Has anyone asked the woman in the picture how it hurts to deliver a baby? As one woman asked a man ‘Have you aver s—t a watermelon?’When you have then you might tell a woman not to abort. On the other hand abortion at any stage of pregnacy is murder. The fetus is a living being from day one of conception. If you ask a person with any disability if they would have liked to have been aborted, non of them would say yes.So life is better even with a disability then not being.
Mátyás
2019-05-30 at 10:47
Abortuszellenes vagyok, de azért van kivétel, pl nemi erőszak, születési rendellenesség, sokadik gyerek után, vagy kiskorú (esetleg 20-22 éves korig) esetén. De jelenleg nálunk ennél sokkal megengedőbb a szabályozás, így nem is értem miért kell érte kampányolni. Illetve értem, és ezért ezt a két nőt nagyon kártékonynak tartom.
patriota
2019-05-30 at 10:47
Lehetséges hogy az ö szülei még nem ismerték ezt a lehetóséget?
márko
2019-05-30 at 10:23
Sok hozzászólással egyetértek
/
Egyetlen hatásos módszer a Momentum és DK ellen
a
Saul Alinsky módszereit kell alkalmazni
/
Pénzforrásaikat feltárni és lezárni,
nevetségessé tevés az ember leghatásosabb fegyvere.
Nincs védekezés.
/
Az ellenzéki sajtóban ( 75% a médiának ) mindig van támogatásuk +
és az EU büdzséből soros beszólással jönnek a milliók.
/
(gondolom én mint patkány + populista + …)
Polgár
2019-05-30 at 10:15
Ez a halmaz orvosnak vallja magát!? Egy tehetségtelen, alkalmatlan, no most majd politikust játszik a fogtündérrel, fletóval! Remek!
ria
2019-05-30 at 09:53
Gusztustalan banda. Gondolom, a gender egyetemen szívták magukba ezt a mélyenszántó gondolatokat és célokat. Amit ők képviselnek, kár hogy nem születésük előtt próbálták volna ki a szüleik, legalább kevesebb csökött született volna ilyen ambíciókkal. A halál büntetést ellenzik (én is) a gyilkosok védelmére, de az ártatlan meg sem született gyermek élete nem számít nekik semmit. Szabad élet szabad madár, aki útba esik, ha meg becsúszik éppen a mámoros állapotban nem számít, majd használjuk a botmixert. Felelőtlen, érzéketlen, önző emberek. Azt hiszem ideje lenne már kitakarítani az országból a táptalaj fészküket, ne rontsák tovább a morált.
KisFJ
2019-05-30 at 09:51
Nagyon jó az írás, a következőkkel egészíteném ki:
A liberális F.Pápa Irországból hazajövet az ujságíróknak azt válaszolta hogy “az abortusz nem vallási kérdés, hanem antropológiai”. Ez sajnos súlyos tévedése a Pápának, lehet szándékos vagy véletlen. Ez egy mellébeszélés volt, és akkor nem mondta hogy az abortusz gyilkosság. Gondolom kirtikák érték emiatt, és azóta többször elítélte az abortuszt, legutóbb azt mondta hogy az abortusz egy “bérgyilkosság”. Igaza van, de egy ilyen liberális talpnyaló Pápától már az igazság sem hiteles.
Továbbá több problémát is felvet ez a téma:
A nő részére a férfi egy potenciális veszélyforrás, mert a férfivel való kapcsolatból “terhesség” származhat. Így egy nő kerüli a férfit, inkább nővel létesít homoszexuális kapcsolatot, és egy férfi a szexuális törekvéseit tudja le ha “lehet máskép”, csak ne nővel. A liberális ideológia a közéleten keresztül, filmek és művészi alkotásokon keresztül ezt a hozzáállást kényszeríti ki, ami a gyakorlatban is működik. Sok férfi fedíg csodálékozik és nem érti, hogy miért is nem működik időnként a nőkkel való kapcsolata.
Lacibá
2019-05-30 at 15:27
Pedig igaza van a pápának, mert a kérdés nem csak vallási kérdés! Sokkal több, vagyis minden emberre egyetemesen érvényes kérdés. Hiszen ebben is ismerszik meg, hogy embernek lehet-e valakit nevezni, aki lelkiismeretlenül egyetért vele, sőt a felelőtlenség következménye “megoldásának” tartja, vagy ne adj Isten, még szorgalmazza is! Nyugodtan lehet ezeket hétköznapi fasisztának nevezni!
KisFJ
2019-05-30 at 16:17
A liberális F. Pápa nem azt mondta hogy nem csak vallási kérdés, hanem azt hogy nem vallási hanem etimologiai. Nagy különbség, nem ok nélkül kapott fejmosást a színfalak mögött, és bizonygatta hogy az abortuszt elítéli. A népvándorlás ügyében is a libálisnak nyalja a talpát.
Ennek a Pápának nincs igaza és sohasem lesz igaza, mert azt a sunyiságot támogatja hogy a bevándorlót hamisan menekültnek bnevezik, és mindezt szemrebbenés nélkül mosolyogva.
Dél-Európa ifjúságának fele munkanélküli, és a gyilkos munkanélküliséget növeli a bevándorlás, mert ugye a bevándorló az kapja a munkáját.
Becsületes ember nem megy a Pápa látogatásra , de azt aki protokol miat megy még megértem.
Nagyot fingo bika
2019-05-30 at 09:44
A Cseh apuka is inkább a botmxert használta volna!
ómió
2019-05-30 at 09:39
Így megy ez a “liberális” efftársaknál! Még gondolkodás ellen is fogamzásgátlót szednek! “Sikerrel”!
nem értem
2019-05-30 at 09:06
Cseh Katalin és kis köre az újonnan betelepült nőkkel is közölte ezt a problémamegoldást?
Vagy ez a kedveskedés csak és kizárólag az őshonos európai lakosságnak szól?
Nem diszkriminatív ez, amellett, hogy végtelenül gusztustalan és méltatlan megnyilvánulás volt CsK részéről?
Aki esetleg nem emlékszik, nézze meg Az összeesküvés (Conspiracy) c. filmet. Van ott is eszmefuttatás a “problémák megoldásáról”. CsK és társai sem különböznek a wannseei összeesküvőktől.
Kétes
2019-05-30 at 09:21
Ne értékeld túl Fegyőrt és CseKát!
1bites kampányt folytattak. Semmi konkrét gondolat. A dackorszakukat élik. Ennyi most elég volt az szdsz-es vákum kitöltésére. Arra azért érdemes odafigyelni, hogy a netes kampány mellett ott voltak a terepen is.
nem értem
2019-05-30 at 09:26
Az egybites kampányuk eredménye a kb. 10%-os “siker”. Amit a Momentum csinál, az az igazi populizmus.
Ezzel az önző, ki-ha-én-nem, individuum vagyok tehát mindenki felett állok mantrával könnyű a fiatalokat 15-30 éves korig megcsípni. Ha baj van, akkor pedig az addig megvetett, szétrombolásra ítélt közösség (például a családjuk, apu, anyu) védje meg őket. Ez így nagyon nem frankó.
Dani
2019-05-30 at 09:03
Az abortusz nem csak az anyát védi, hanem megakadályozza hogy a rosszkor születő gyerek miatt egy család egzisztenciája tönkremenjen. Adott esetben se pénzügyileg se életvezetésileg nem fér bele (pl egy fiatal ha kénytelen felhagyni a tanulmányaival, akkor egy életen át hátrányban lesz).
Adott esetben kérdés, hogy mekkora gond lenne belekényszeríteni embereket egy helyzetre amire nem állnak készen. Olyan fiatalok kellenek akiknek frusztrált és folytonos problémákkal küzdő szülei vannak?
Kétes
2019-05-30 at 09:16
Oké! Értem amit mondasz! Te végelemzésében a pénzről beszélsz. Akkor gyerünk! Fogd te a botmixert és gyilkolj! A nácik is “élethelyzetben” lévő szellemi fogyatékosok gyilkolásával kezdték…
nem értem
2019-05-30 at 09:21
Az abortusz előtt van még több lehetőség, amelyeket megelőzésként lehet alkalmazni.
Amit Ön ideírt az nem igazolja az abortuszt, mint “megoldást”.
Dr. Tarr Ferenc
2019-05-30 at 10:22
Ez a felfogás “Danikám” a mamahotelben kényeskedő, 30-asok nyafogása. AZoké, akik MŰVELETLENEK (fogamzásgátlásról, egyéb, mechanikus védekezésről nyíván nem is hallott, ugye?), SAJÁT MAGUKAT SEM KÉPESEK eltartani. Nos azok beszélnek így! Persze, meglopva magukat a gyermekáldás örömeitől, a fejlődő kisded adta örömtől, s csak a “terhet”, a gondot látják.
Benedek Károly
2019-05-30 at 13:16
Most utazom, buszon. Felszáll egy kismama babakocsival, kisbabával, nem könnyű emelgetni. Senki nem segít. Én a végén álltam, nem fértem oda. Két genderkretén, az egyik nőnek tűnt, ott terpeszkedik a babakocsiknak kijelölt helyen, fapofával nézi, hogy a kismama kínlódik a kocsival. Se be, se ki. Se előre, se hátra. Úgy kiabáltam oda, hogy talán átadnák a helyet! A kismama kérésére végre eltakarodtak onnan. Érzéketlen, síkagyú, belpesti genderprolik!
waltergabor
2019-05-30 at 12:37
Dani
Sok megoldás van arra, hogy ne kelljen eljutni az abortuszig az anyagiak hiánya miatt, például ma már hivatalosan foglalkoznak cégek örökbe adással. Az egyik munkatársam és felesége kb. 5 éve nevelnek így egy kislányt, akinek már a születésénél együtt volt a szülőszobán a szülő- és örökbefogadó anya és azóta is boldogan kényeztetik, babusgatják a kicsit, ha már nekik nem jött össze saját gyerek. A szülő anya fiatal egyetemista még nem akart saját családot alapítani, ezért kereste meg az örökbe adással fogalakozó társaságot.
Döme
2019-05-30 at 13:03
Feljebb már írtam: sok módja van a nem kívánt terhesség elkerülésének. Aki eléggé felnőtt a szexhez, annak illik ezeket ismernie.
Kétes
2019-05-30 at 08:41
CseKa üzent! Tegnap már Brüsszelben volt. Hogy vitt-e botmixert magával, azt én nem tudom.
kex&sex
2019-05-30 at 10:01
Vcsk-csekára (1917: Cseka (VCSK, Összoroszországi Különleges Bizottság) ) gondolt, ugye? Ha igen, akkor közel az igazság.
Kétes
2019-05-30 at 16:04
Ott a pont!!!!
És Dzserdzsinszkire is….
D.Attila
2019-05-30 at 08:22
Döbbenet, hogy ilyen férgekkel élünk egy országban. Remélem mindig lesz annyi normális választó, hoyg soha nem jussanak hatalomra.
Benedek Károly
2019-05-30 at 13:10
A hálózat erős, és mint látható, működik.
Gyuri
2019-05-30 at 08:16
Menjen Kanadába ahol született ez brigantin picsa. Törvényre kell adni és elzavarni Mországról.
Hát, így van ez
2019-05-30 at 18:40
De elmehetne ez a vadbarom, idióta qrva a bodrogközi náthás 3,14csába is !!!!!
Tényleg érvény kellene már szerezni a meglévő törvényeknek, és eltakarítani az ilyen szemétládákat a francba.
Ez a luvnya a női nem megcsúfolása !!!!
Reni25
2019-05-30 at 08:15
Miközben az EU a szudáni, szíriai terroristák emberi jogait és normális élethez való jogát védi, a birodalom kitenyésztett ügynökei (pl. Momentum, ALDE) az abortuszban látják a jövőt. Ezt a nem kis ellentmondást érdemes átgondolni. Az európai ember számára mindenképpen a halált kínálják fel a Cseh Katalin félék. Ők a halál pici angyalkái.
Szavi Béla
2019-05-30 at 17:03
Tegye fel a kezét, aki meghallgatta a cikkben említett hanganyagot! A forráskritikát főleg azoknak javaslom, akik szerint a két beszélgető nő halálimádó, vagy mi.
Véleményem szerint én már röhögtem ennél ízléstelenebb dolgon is, pedig nem vagyok gazember.
Amúgy nem a momentumra szavazok, és nem szimpatikusak, mert nekem túlságosan vadkapitalista szemléletűek.
Viszont dedós dolognak tartom a korábban konzervatív szemléletű, igényes, ma csak annak mondott Magyar Nemzet cikkét (az mondjuk nem lep meg, hogy a PS-re mi került fel e témában).
Kagi
2019-05-30 at 20:02
Látom nem érted a lényeget. Az ilyen rádiós viccelődés, alattomosan szivárog be az ember lelkébe. És mivel sokszor, könnyed hangnemben beszélnek ekkora borzalmakról, az ember természetesnek veszi pl az abortuszt. Ezt nevezik érzékenyítésnek.
Téged már sikerült nekik érzékenyíteni, ha viccesnek tartasz egy ilyen témát.
Gratulálok ?
zolatiguszti
2019-06-04 at 19:36
Össze kell hasonlítani a korábbi liberális toposszal a holokauszttal.
Egy rakat ilyen viccet ismerek, próbálja valamelyiket heherészve felolvasni a bármely rádióban.Na ha az gáz ez miért nem az.Amúgy meghallgattam korábban, de attól hogy nem Cseh dobja be a jelzőt és hogy szünettel heherészik rá, még egyet ért vele.
“ezt elterjesztem köreimben”
Tudja amikor Hitler és Göebbels világurlami terveket készítenek elő és susmoorgnak a sörházban az asztalnál.
Pincér háromszor is odamegy aztán megkérdi.
“Uraim önök világuralmat készítenek elő? ”
“nein, mi nem!”
“de én halottam hogy meg akarnak ölni zsidókat!”
“Nein, nem, nem igaz”
“de hát hogy akarják végrehajtani?”
Hitler nem bír magával és beszél:
“Hát úgy gondoljuk hogy először megölünk 6 millió zsidót és két postást!”
Mire a pincér:
“de minek megölni a két postást?”
Mire Göbbels Hitlernek:
“Látja main Führer, a kutya se törődik a 6 millió zsidóval!”
Tessék , látja milyen vicces? Próbálja meg elmesélni egy rádióban!