Bő egy héttel a téma felszínre kerülése után a Magyar Hang Kötöttfogás című műsorában is szóba került a Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) azon döntése, hogy az UEFA és a FIFA szabályainak értelmezése alapján kitiltja a Nagy-Magyarországot ábrázoló molinókat, zászlókat és drapériákat a magyar válogatott meccseiről – szúrta ki a Mandiner.
Káosz van a nemzetközi labdarúgásban ebben az ügyben, ugye a liberális izéket is cseszegette az UEFA is a világbajnokságon
– mondta a Kötöttfogásban Csintalan Sándor, aki ezután elhozta a műsor dramaturgiai csúcspontját, amikor kijelentette: őt csak az zavarja, hogy “hogy tudunk beletekeredni valamibe, ami nem volt soha”.
Nagy-Magyarország nem volt soha. Mese, ábránd, illúzió, faszság
– jelentette ki az egykori MSZP-s politikus.
Hogyne, anyámat mosta három tenger
– válaszolta Csintalan Dévényi felvetésére.
A történelmi Magyarországot ábrázoló sál viselése azonban továbbra sem lesz tilos. A szövetség a Mandiner megkeresésére elmondta, hogy ha nem cselekedett volna így, azzal az újabb zárt kapus meccset kockáztatta volna. Egyúttal azonban az MLSZ lobbizni is kezdett az európai labdarúgó szövetségénél, hogy módosítsa a vonatkozó szabályokat.
Forrás: Mandiner; Fotó: Horváth Péter Gyula/PestiSrácok.hu
Facebook hozzászólás
K
2023-02-03 at 19:14
Úgy látom nincs agyi belátóképesség.
Nem Csintalan Sándor a probléma, hanem Magyarország felelőtlen veszélyeztetése a környező országok bosszantásával, a Nagya-Magyarország térképével való buta hergeléssel.
A magyar törpeállamnak erőtlenségén felül nem kellene idegesítenie a környező törpeállamokat a Nagy-Magyarország térképével, ha az nem tetszik azoknak.
A magyar törpeállam a Föld lakosságának 1,25 ezreléke , és örüljünk hogy egyáltalán létezik még.
A környező törpeállamok együttesen már többek mint egy törpeállam (Kis-Antant), de egy nagyhatalom támogatásával már igen veszélyesek lehetnek .
Ezt a felelőtlen veszélyeztetést előzné meg Csintalan Sándor pukkasztó és bosszantó “túlzása”, ami nem teljesen igaz, de részben igaz.
A Nagy-Magyarország állama 1541-ben megszűnt, és 500 évig az ostoba és okoskodó értelmiség (értsd: nemesség) miatt nem létezett, legfeljebb csak 1867-től mint egy nagyon sötét ZOMBI gyarmat.
Egy ilyen hitvány zombi gyarmattal én nem dicsekednék, különösen akkor amikor ez a környező államokat bosszantja.
Golyófejű
2023-02-03 at 19:10
F.sfejű! Halasztott vámkezési engedély szerzett csintalan a Bokrostól 30 milliárt persze bokros lajcsinak csak 30 mondott hogy annyit kap érte ,majd eladta A kisbandi néven elhíresül alvilági figurának 80 milláért ,aki 500 millárt eladta a portiknak.Kisbandi a bíróságon csintalanra vallott ,nem is értem miért nem ülnek vele együtt, meg portikkal!EZ a vám kezélisi halsztás egy hónapig volt érvényes ami alatt 5 milliárdot kerestek vele majd becsődőltették a céget.így be sem lett fizettve az adó.
Ha jól emlékszem Bokros pénzügy miniszter volt.Ha ezek kerülnének hatalomra ez menne a fosfejűek árnyék kormányában
Mióta érdekes hogy ilyen görény mit gondol Magyarországról?
Örnagy
2023-02-03 at 18:59
@ Orientál2023-02-03 at 18:43
Csintalan elvtárs a hazátlanok érdektelen szemléletével tekint erre a kérdésre, hogy Nagy Magyarország, Magyar királyság, magyar történelem! Ő csak egy Galiciai gyüttment, nem magyar, csak magyar állampolgár!
Orientál
2023-02-03 at 18:43
Csintalan Sándor , leülhetsz , 1-es.
Vélemény
2023-02-03 at 18:10
Miért kell egy ilyen sötét alakkal foglalkozni??? Miért hír értékű az amit Csintalan zagyvál??? Ezek alapján akkor Mucsröcsögéről is meg lehetne kérdezni a 120 éves Sanut is!
Őrnagy
2023-02-03 at 18:05
A nagy HUN birodalomban se volt mindenki HUN a mai Franciaországtól az Ural hegységig, de attól még Attila volt a királyok, és létezett. Az Orosz föderációban se mindenki orosz, és még ma is létezik. Spanyolországban se mindenki spanyol, és létezik!
Ukrajnában se mindenki ukrán, de most szeretnének mindenkit átalakítani ukránná. Nem fog menni! Már a román kisebbség is lázad, és Bukarestben a szász elnök is háborog már emiatt, pedig ő meg nem román!
Csintalan meg teljesen hülye, és még mindig létezik!
K
2023-02-03 at 17:30
Királytigris
2023-02-03 at 17:13
Akármit is írsz, Horvátország is egy különálló állam volt, igaz korlátozott autonómiával, de ugyanolyan zombi gyarmat mint Magyarország volt 1867 után mint önálló állam az Osztrák-Magyar Monarchiában.
Az általad említett magyar “Jekelfalussy Zoltán ” kormányzó sem volt éppen magyar, a nevéből ítélve, ugyanis a “jekel” szó szlovénül acélt jelent.
Hisz éppen ez a legnagyobb probléma a Nagy-Magyarországgal, hogy az 54%-os magyar az feltételezhetően csak magyar nyelvet beszélő és önmagát magyarnak tekintő polgárok, akik még a nevük magyarosítására is lusták, lásd a “jekel” jelentése szlovénül ” acélt ” jelent.
Királytigris
2023-02-03 at 17:13
Béla2023-02-03 at 16:54!
Megint tévedsz. Fiume Magyarországhoz tartozott, mint külöálló test. Fiumében magyar kormányzó volt kinevezve. Ergo volt tengerpartunk.
A magyarok szempontjából azért is fontos ez a város, mert a Monarchia idején ez volt a legnagyobb kikötője Magyarországnak. Továbbá kisebb megszakításokkal 1776–1918 között Szádrévvel és a környező településekkel együtt a Magyar tengermelléket alkotta, amely a Szent Korona tagja így a Magyar Királyság része volt. A város fénykorát a Monarchia idején élte, azt a magyar korszaknak lehet tekinteni.
A városnak 1910-ben 24 212 olasz, 12 926 horvát, 6493 magyar és 2135 német lakosa volt. 1914 nyarától kezdve, amikor beállt a hadiállapot, Fiuméban, megszűnt a tengeri kereskedelem, és többé nem érkezett áru sem tengeren, sem vasúton. A város elszegényedett. Olaszország 1915-ös árulását követően az olasz nemzetiségű városvezetés és a magyar állam viszonya megromlott. 1918. október 23-án a Susak városrészből a Jellasics-ezred katonái horvát zászlók alatt megszállták Fiumét és feldúlták a város főbb közintézményeit. A magyar katonaság azonban véget vetett a lázadásnak, a felbujtókat internálták. A további zavargások megakadályozására azonban a rendelkezésre álló magyar katonai erők már nem voltak elegendőek, ezért 1918. október 28-án az utolsó magyar fiumei kormányzó, Jekelfalussy Zoltán és a magyar állami rendőrség szervei elhagyták a várost
Jól jegyezd meg: Horvátország 800 éven keresztül Magyarország része volt, egy nagyon jó működő autónómiával. A horvát képviselők is ott ültek a magyar országgyűlésben, és szavazhattak, mint magyar állampolgárok.
Béla
2023-02-03 at 16:54
Királytigris:
Nem írtam semmi hülyeséget, wikipediát linkelni meg fölösleges, sok hülyeség van rajta (főleg a magyar nyelvűn), de az általad linkelt wikipedia oldalról idézet: “1102 és 1918 között Horvátország unióban volt a Magyar Királysággal.” Mondjuk ez is el van rontva, hiszen nem volt olyan hogy “Horvátország”, csak “Horvát Királyság”. A király ugyanaz volt, és a király nevében egy bán irányította (a horváth/dalmát/szlavón bánok nagy többsége horvát volt), és külön nemzetgyűlése volt. Tehát a parasztoktól kezdve, a nemeseken át, a bánig mindenki nagy többsége horvát volt és teljesen külön létezett a Magyar királyságtól (persze mivel a király ugyanaz volt ezért hasonló törvényeket hozott, és háború esetén mindenki együtt ment). De ez nem változtat azon, hogy a Magyar Királyságnak nem volt tengerpartja, a Horvát királyságnak volt tengerpartja, és ugyanaz volt a király. Ne téveszd össze a modern országokat a régi feudális “országokkal” mert rossz következtetésekre jutsz.
K
2023-02-03 at 16:42
füredi46
2023-02-03 at 16:22
Az egy nagyon nehéz felfogásnak , vagy szándékos értetlenségnek tekinthető, hogy azt mondod hogy 1500-as években nem volt értelmiség.
Mint írtam az 1500-as években is volt “hadtudomány” ami a nemesség mint értelmiség kötelessége volt.
Az 1500-as években is tanultak, már akkor is voltak egyetemek de csak a nemesség előjoga volt a tanulás joga.
Az 1500-as években is voltak egyetemek, túlnyomó töbségben katolikus egyetemek.
Az első európai középkori egyetemek Bolognában (Itália) és Párizsban (Franciaország) jöttek létre, ahol jogot, orvostudományt és teológiát oktattak. A Bolognai Egyetem közvetlen előzményei a 11. században a városban működő, egymástól és a – világi-városi és egyházi-püspöki – hatóságoktól is független jogi magániskolák (schola) voltak.
A 13. században alakultak ki az universitasok, a diákok önkormányzati szervezetei, amelyeket először 1244-ben említenek a városi statútumok.
És az egyetemeken hadtudományt is tanítottak, amihez a magyar értelmiség akkoriban is lusta lusta volt, ezért nem tudta megvédeni Magyarország függetlenségét 1541-ben.
Tehát ebből is látszik hogy milyen rosszhiszemű buta vagy.
füredi46
2023-02-03 at 16:22
K-nak: hm, egyetértettem abban önnel, hogy 1541. előtt volt Nagy-Magyarország, majd az 1867-es kiegyezés után ismét visszaállt az magyar államiság, még ha dualista monarchia formájában is. A területi integritása pedig nyilvánvaló volt, s ez a lényeg a Csintalan-féle otromba kijelentést illetően. Nagy-Magyarország tehát 1541 után újra létezett 1867-től, s egészen Trianonig. Ezzel meg ön ért egyet velem . Akkor, mi a baja? Az, hogy az az államiság (ahogy ön nevezi) zombi volt, az a kérdés lényegét illetően nem releváns, mert itt fogalmakról van szó (tehát az állami létünk és a Nagy-Magyarország területe TÉNY!), s arról, hogy Csintalan elvtárs böszmeséget állított azzal, hogy Nagy-Magyarország “mese, ábránd, illúzió, f…ság” lett volna.
Az értelmiséget illetően pedig úgy látszik rájött, hogy mekkora blődséget állított azzal, hogy a magyar értelmiségen kérte számon 500 év függetlenségi harcait, a függetlenségünk kivívásának felelősségét, butának, ostobának tartva a magyar értelmisséget. Ami – mint már leírtam – ama 500 évben nem is létezett. Csíráiban is csak a 19. század második felétől. Egy nem létező értelmiségen számon kérni a függetlenség kivívásának elmaradását..? Elképesztő. Nyilvánvaló ugyanis, hogy
egy feudális agrárország voltunk lényegében Trianonig, arisztokráciával, nagy számú kis- és középnemességgel és még nagyobb számú jobbágysággal, parasztsággal. A polgárosodás, az értelmiségi réteg kialakulása jószerével csak a 19. század második felétől számítható (köszönhetően jórészt a nagy számú zsidóságnak, s döntően Budapesten), de még akkor is csak csírájában létezett az értelmiség Magyarországon. Erre ön kinevezte a magyar nemességet – értelmiségnek. Bravó! A tunya, tanulatlan és a kastélyaiban pipázgató magyar nemességet – tisztelet a kivételnek -, mint értelmiség…?! Óriási. Az ön által emlegetett 500 évben élő nemességet értelmiséginek nevezni akkora blődség, hogy innét kezdve magával már nem is vitatkozom, mert semmi értelme. Innét kezdve ön ebben a témában – ahogy mondanák – nem párbajképes. Az 1541 és 1920. között élő magyar nemesség, mint értelmiségi…?! Kolosszális. Egészen elképesztő állítás, de mondhatom, jól szórakoztam. Szerintem ezen hatalmasat nevetne Csintalan elvtárs is, bár nem hinném, hogy olvasná a PS-kommenteket. A magyar vármegyei nemesség, mint értelmiség. K…va jó és f…ság – mondaná a választékos beszédű elvtárs.
Pont és itt a vége az önnel való polémiámnak. Azt már csak némi derűvel közlöm, hogy az alkoholos szövege viszont tetszett, mert megint csak derűre fakasztott, ugyanis semmi értelme nem volt, semmire sem érv, de hát mást nem tudott írni, hát így próbált “szellemeskedni”, azonban csak üres hablaty a egész, de megjegyzem: egész életemben tartózkodtam az alkoholtól, még Szilvesztrerkor is csak egy korty pezsgőt iszok. De hát ez már nem tartozik a tárgyhoz, ön igyekezett ezzel az idétlen szöveggel butáskodni velem, nyilván összetévesztve Csintalan elvtárssal. Mint a magyar nemességet a magyar értelmiséggel…
sorry
2023-02-03 at 16:20
Ez a p@cs másként nem kap figyelmet, kénytelen hülyeségeket beszélni. No de ekkorát? Hogy nem szakad rája az ég?
K
2023-02-03 at 16:16
A magyar törpeállam a Föld lakosságának 1,25 ezreléke , és örüljünk hogy egyáltalán létezik még.
A magyar törpeállamnak erőtlenségén felül nem kellene idegesítenie a környező törpeállamokat a Nagy-Magyarország térképével, ha az nem tetszik azoknak.
Nagy-Magyarország térképével való dicsekvés bosszantja a környező államokat, ezért veszélyezteti Magyarországot.
Ezt a “felelőtlen veszélyeztetést” előzné meg Csintalan Sándor pukkasztó és bosszantó “túlzása”, de annyiban igaz hogy az önálló magyar állam 1541-ben megszűnt.
Úgy amint van.
úgyamintvan
2023-02-03 at 15:59
csintalan is-mint az egész ‘bal’oldal amerikai megszállott!-gyöngébbek kedvéért:az amerikai megszállás más természetű mint a hagyományos(pl szovjet)Az amerikaiak a megszállást ha csak lehet a függetlenobjektív médiájuk révén a kiszemeltek egyéni szellemi megszállásával kezdik-és az így megszállt agyú delikvensekkel próbálják
megvalósítani a területi megszállást!
K
2023-02-03 at 15:33
füredi46
2023-02-03 at 14:06
Szerintem az ön eszmefuttatása zavaros, és nem is kis mértékben.
Azt írtam …”Az nem igaz hogy SOHA SEM VOLT Nagy-Magyarország”.
És ez így is igaz.
De….!!!!!!:
Azt is írtam hogy ” Ezért akár tetszik, akár nem, Csintalan Sándornak igaza van, nem létezik Nagy-Magyarország legfeljebb csak 1541 előtt”.
Tehát nagyon is világosan fogalmaztam, és ez a mondat is igaz, mert vegye elő az általános iskolai tankönyvét, ha lusta volt megtanulni, és ott láthatja hogy 1541-ben megszűnt a magyar állam.
Az igaz hogy mint ahogyan ön is leírja a kiegyezéssel 1867-ben kapott Magyarország egy államiságot, de milyet ????
Egy nagyon mély és primitív gyarmati zombi sorsot.
Magyarországon igenis volt értelmiség, csak azt az értelmiséget akkor “nemességnek” nevezték.
Gondolom ezt ön eddig nem tudta, de jól vésse az eszébe.
Ez a nemesség, vagyis értelmiség az 1500-as években Európában mindenhol tudta biztosítani a függetlenséget, csak Magyarországon volt olyan buta és ostoba hogy erre nem volt képes. Akkor is volt “hadtudomány” ami a nemesség kötelessége volt, csak már akkor lusta volt az értelmiség a tanulásra , és a nemesség hadtudománya fogyatékos volt.
Ha ezt nem érti, akkor biztosan legurított már egy-két féldecit, vagy szándékosan kötekedik, ami szintén primitív mint a túlzott italozás.
*******
Amit leírtam az csak egy “felvezető részlet”, a lényeg az hogy ….:
“A magyar törpeállamnak erőtlenségén felül nem kellene idegesítenie a környező törpeállamokat a Nagy-Magyarország térképével, ha az nem tetszik azoknak.
A magyar törpeállam a Föld lakosságának 1,25 ezreléke , és örüljünk hogy egyáltalán létezik még.
Ugyanez igaz a környező törpeállamokra is, ők is örüljenek hogy egyáltalán még léteznek.”
Csintalan Sándor gondolom szándékosan pukkasztó kijelentése pontosan a Nagy-Magyarország 1541 évi megszűnésére célzott, utalt és ebben igaza van.
******
A környező törpeállamok együttesen már többek mint egy törpeállam (Kis-Antant), de egy nagyhatalom támogatásával már igen veszélyesek lehetnek .
Ezt a felelőtlen veszélyeztetést előzné meg Csintalan Sándor pukkasztó és bosszantó “túlzása”, ami nem teljesen igaz, de részben igaz.
A Nagy-Magyarország állama 1541-ben megszűnt, és 500 évig az ostoba és okoskodó értelmiség (értsd: nemesség) miatt nem létezett, legfeljebb csak 1867-től mint egy nagyon sötét ZOMBI gyarmat.
Egy ilyen hitvány zombi gyarmattal én nem dicsekednék, különösen akkor amikor ez a környező államokat bosszantja.
Királytigris
2023-02-03 at 15:32
Béla2023-02-03 at 15:26!
Ne firkálj hülyeségeket!
Képbe helyezlek:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Horv%C3%A1torsz%C3%A1g_t%C3%B6rt%C3%A9nelme
Béla
2023-02-03 at 15:26
Sok dologban igaza van, például a Magyar Királyságnak nem volt soha egy tengerpartja sem a történelem folyamán nem hogy három, hiszen a Horvát királyság nem tartozott a magyar királysághoz, csak perszonálúnió volt, tehát a király személye volt ugyanaz, minden másban független volt.
ómió
2023-02-03 at 14:54
Az “effti” tán csak azt hiszi el, amit lát?! A saját eszét látta már?
Hittel rendelkező
2023-02-03 at 14:47
füredi46.14.06.02.03. A kommentel egyetértek.Több esetben is tettem már szóvá K. kommentjeit szétszórtság és nem valós közlés miatt.
varga eszter
2023-02-03 at 14:30
füredi462023-02-03 at 14:06
Hűha, azért egy valódi TÖRTÉNÉSZ ha elemezné ezeket a sorokat?!
füredi46
2023-02-03 at 14:06
K-nak: az igazsággal kétségtelenül szembe kell nézni, csak hát az igazság nem az, amit ön itt lefirkált, illetve csak némi igazság-tartalommal bír. Hosszú eszmefuttatása eleve zavaros. A hetedik mondatában azt írja, hogy “az nem igaz, hogy soha nem volt Nagy-Magyarország”, a 15. mondatában viszont igazat ad Csintalan elvtársnak, hogy valóban soha nem volt. Most akkor volt vagy nem volt? Azért arra illene emlékeznie a 15. mondatánál, hogy mit írt a 7.-ben. Na, persze most arra hivatkozna, hogy volt ugyan Nagy-Magyarország, de csak 1541. előtt. Ez csak részben igaz: volt ugyanis Nagy-Magyarország az 1867-es kiegyezés után is. Azt megelőzően kétségtelenül török török hódoltság alatt állt országunk jelentős területe (150 évig), majd a Habsburg birodalom részét képezte, azaz: nem volt önálló államisága és területi integritása. A kiegyezéssel azonban dualista államalakulat jött létre; kétpólusú, de önálló állami léttel (1967-től miniszterelnöke volt az országnak és miniszterei, sőt többpárti PARLAMENTJE volt, s a nemzetiségeiknek képviselőik), s egyértelmű területi integritással rendelkezett. Egyenlő volt a két fél: Ausztria és Magyarország. Szövetségben ugyan (monarchikus államformában), de szuverén területi
egységként. Nos, ezt nevezzük elsősorban Nagy-Magyarországnak, de az is igaz, hogy az 1541. előtti országterület is annak tekintendő. Az pedig, hogy Nagy-Magyarország területén “csak” 54 %-nyi magyar élt az első világháború idején, nem releváns az ország elnevezését illetően. Attól még Nagy-Magyarországnak nevezték – és joggal-, még ha a területén igen jelentős számbann éltek nemzetiségiek. A lakosságszámot nem kéne’ összekeverni a területi elvvel és önállósággal. Trianonban tehát a Nagy-Magyarországot szabdalták szét, s lám még a dualista partner, Ausztria is kapott területeket (Burgenland) Nagy-Magyarországból.
Történelmünk megdöbbentően hiányos ismeretére vall, ha az alábbi mondatát le bírta írni: “A magyar értelmiség 500 éven keresztül olyan buta és ostoba volt, hogy a magyar függetlenséget nem tudta biztosítani”.
Ember, de tényleg: hová járt történelemórák helyett? 500 éve…? Mondja, hol volt a török hódoltság idejében “magyar értelmiség”? De hol volt akár csak az 1600-as, vagy az 1700-as években is? Nyomokban is alig… Miféle “értelmiség” harcolt például a Rákóczi szabadságharc alatt? A nem is létező…? Még a városi polgárság is kialakulófélben volt csak. Miféle 500 évről regél? S az értelmiség felelősségéről, pardon, ahogy ön fogalmaz: butaságáról és ostobaságáról? Hogyan biztosítson függetlenséget az országnak a török megszállás, majd a Habsburgok kemény elnyomása időszakában (közel 400 év) egy nem is létező értelmiség? Nyilvánvaló, hogy Magyarországon a nemesség volt a meghatározó – ahogy anno mondták: a nemzetalkotó társadalmi réteg -, a nemesi vármegyék “uralták” az országot. Ez a nemesség kétségtelenül bírálható lenne viszont sok vonatkozásban (tunyaság, csak a nemesi előjogok biztosításával törődött…stb.), de azért az is történelmi tény, hogy ez az önérdek vezérelte nemesség vonult Rákóczi zászlai alá – a függetlenségünkért! -, igaz alig 40 évvel később viszont kiállt királynője, Mária Terézia mellett, holott soha jobb alkalom nem adódott volna a függetlenség kivívására. De a magyar arisztokrácia és a nemesség tömegei (na, meg a besorozott jobbágy és parasztlegények) megmentették – szó szerint – a királyságot. Aztán 1848-ban mégis csak az élére állt a függetlenedési mozgalomnak a nemesség, a köznemes Kossuth és az arisztokrata Batthyány vezetésével. De jegyezzük meg itt is: hol volt még akkor is csak az ún. értelmiség? Petőfiék és szűk körük… Csekély számú értelmiségi volt még az 1800-as évek közepén, de még a vége fel is Magyarországon. Pardon: Nagy-Magyarországon. Mi még a millénium idején is döntően agrárorzság voltunk, éledező polgársággal, s kevés számú értelmiségivel. A nem létező (vagy alig létező) “magyar értelmiségen” 500 évnyi mulasztást (butaságot, ostobaságot?) számon kérni, hogyan lehet? Nos, kérem ez ám a butaság és ostobaság!
csintalan elvtárs pedig adja vissza a diplomáját, ha azt netán történelemből szerezte. Vagy mostanra már ennyire megzakkant a memóriája annak a szegény elvtársnak?
Ezek szerint
2023-02-03 at 14:01
A hír tv már egyszer lesullyedt egy bizonyos szint alá ezzel a téglával a nyakában, de titeket nem kötelez senki erre. Akkor miért csináljátok?
Királytigris
2023-02-03 at 13:07
Ennek a jött-ment kopasz fasznak toljanak már egy történelem atlaszt az orra alá! Ha nem is ismeri a történelmünket, legalább nézzen bele.
Ekkora barmot még nem láttam! Na, ez a színvonakl a Magyar Hangnál….
füredi46
2023-02-03 at 12:53
Jesszusom, ez a disznófejű (Ady) még vegetál valahol…? Úgy látszik, hogy a történelemórák helyett ez is csak a KISZ-gyűlésekre járt.
Mucus
2023-02-03 at 12:03
Nekem Drabik János, Raffay Ernő, Boros Imre Bogár László az etalon,nem csintalan Sándor.Mar az egész történelmünket át akarják írni.ElEGEM VAN ebből a sok aljas hazaáruló liberális senkiből.
Zsindelyes
2023-02-03 at 11:55
Hú vazze! Most fogd meg a söröm!
Ööö.Ezek mit szívnak vagy isznak?
“Nagy-Magyarországnak” nevezzük, az egykori Magyar Királyságot. Azt az országot, amelyet szándékosan szakítottak szét, tettek tönkre és fosztottak ki az olyanok, mint ez a kopasz vén bolsevik. A nagyszüleim még abban a világban születtek, amikor megvolt még a 64 vármegye. Amikor szomszédainkkal együttesen békében, prosperitásban éltünk, mert mi magyarok soha nem akartunk senkit sem kiirtani, hiszen nekünk nincs a vérünkben a gyarmatosítás, a kifosztás (tisztelet a kivétel bolsevik-dk-globofasisztáknak), a mások eltiprása, majd mindezt asztal alá söpörni, hogy utána térdepeljünk, mint az idióták.
Judit
2023-02-03 at 11:11
Ezzel hívta föl magára a figyelmet, és nem beszélve a figyelemelterelésnek egyik fajtája.!!! Ez teljesen megzakkant.!!!
K
2023-02-03 at 10:55
Jó lenne ha az emberek szembenéznének az igazsággal, ami már kb 500 éve tény.
A mohácsi vész és 1541-ben Buda eleste miatt Magyarország 3 részre szakadt és MEGSZÜNT , egyik része az osztrákokhoz, másik része a törökökhöz, került, harmadik része pedig Erdélyi Fejedelemség lett török gyámság alatt, török bábállamként.
Az nem igaz hogy SOHA SEM VOLT Nagy-Magyarország, de..:
Valójában Nagy-Magyarország lakossága magyar értékelés szerint is csak 54%-os magyar lakosságú volt az I Világháború idején , de Trianonban ezt se vették alapul.
https://hu.wikipedia.org/wiki/Trianoni_b%C3%A9keszerz%C5%91d%C3%A9s
Az már sajnos egy tragikus igazság hogy rengeteg magyar került a környező országokba, de ezek területi eloszlása nem fedi a régi Nagy-Magyarország területét.
Ezért akár tetszik, akár nem, Csintalan Sándornak igaza van, nem létezik Nagy-Magyarország legfeljebb csak 1541 előtt.
A magyar értelmiség 500 éven keresztül olyan buta és ostoba volt, hogy a magyar függetlenséget NEM TUDTA BIZTOSÍTANI. Inkább erre kellene koncentrálni és ebből okulni, mint egymás között marakodni.
A magyar törpeállamnak erőtlenségén felül nem kellene idegesítenie a környező törpeállamokat a Nagy-Magyarország térképével, ha az nem tetszik azoknak.
A magyar törpeállam a Föld lakosságának 1,25 ezreléke , és örüljünk hogy egyáltalán létezik még.
Ugyanez igaz a környező törpeállamokra is, ők is örüljenek hogy egyáltalán még léteznek.
Szőke ciklon
2023-02-03 at 10:50
Hibát hibára halmoz a konzervatív oldal, amikor a látszólag legyőzött kártevőket hagyta futni, akik aztán, a külső ellenség segítségével, támogatásával megint erőre kaptak és támadnak. A világ teljesen megőrült, abnormális ideológiák terjednek, megtagadják a természet törvényeit, letagadják a múltat, az értékeket felülírják az érdekek.
Ilyen jellemtelen, élősködő alakokkal nem szabadna foglalkozni, nem kéne terjeszteni, nyilvánosságra hozni őrült, hazug megszólalásaikat.
kadi
2023-02-03 at 10:25
Mit lehet egy agynelkuli csintalan vörös patkánytol várni
lyukas zokni
2023-02-03 at 10:06
ennek megint kéne egy kiadós verés.
chatillon r
2023-02-03 at 09:38
bukfenc túlitta magát. szerintem van érettségije és talán már látott atlaszt is. jobb lett volna ha no comment-et mond
khm
2023-02-03 at 09:24
AZ MSZMP SEM LÉTEZETT?
na4
2023-02-03 at 09:23
Ócska öskomcsi hülye ?
Rémusz.
2023-02-03 at 09:08
Ez igen!!
Hol horgya az eszét ez a barom állat??!! Valószínü egy zacskóban a cipője sarkában!!!
Mutass már nekem te idióta barom állat mégegy országot, amely önmagával határos!!!
Bár melyik irányba indulunk el, hogy elhadjuk ezt a kicsiny országot, mindenütt magyarokkal találkozunk. Akkor ez most hogy is van, tekis ütődött selejt tanár??!!
Hol az anyádba szereszted a tanári diplomádat, tán csak nem az ecserin??!!
Ja, a markszista egyetemen, akár a hasonszőrü nyomorult komenista, libernyák moslékpárti gyökér!!!!!
Hesslerezredes
2023-02-03 at 08:58
A magyar közéletnek kevés gusztustalanabb figurája van, mint ez a szoci “Göring”.
Pontosan ennyit ér, amit mond.
Minusznegatívzérósemminullát.
Mint ami ó maga is.
varga eszter
2023-02-03 at 08:55
Piroska2
de anno a VERÉS sem tett neki jót, bár alaposabban helyben kellett volna hagyni.
ez egy senkiházi, mocsok, féreg.
Kakukk
2023-02-03 at 08:55
Aki a nyakán hordott dinnyében lévő zsírt nagy mennyiségű alkohollal próbálja higítani, az faszság4ikat beszél.
No és könnyen így járhat:
https://youtu.be/Vpy-WfMRero
Piroska
2023-02-03 at 08:46
Kevesebbet kellene inni. A pia elpusztítja az agysejteket.
moliere
2023-02-03 at 08:43
Jaj már megint KÉR a Nemzet Mazochistája. 😀
Ne tagadjuk meg!
Uncle Ment
2023-02-03 at 08:39
Viszonyítás kérdése.
Ezek szerint van, akinek nem volt nagy.
100 éve már, hogy kicsi.
Nyomjamaszarbaanyálasfaszfejétennekacsintalannak.
Kitekintő
2023-02-03 at 08:31
Elihatta az eszét, mindenesetre most megbukott történelemből.
tarcsa
2023-02-03 at 08:29
Ez is csak egy hülye kommunista. Semmi más. A piacon jó volt kolbászsütőnek, minden másra alkalmatlan. Ezek mindig értettek ahhoz, hogy idiótákat emeljenek maguk mellé. Persze vakok között egyszemü a király. Lakatos, zöldséges, vájár kell, mert csak ezek hülyébbek a kétes diplomájú tanító bácsinál. És ezért kellett Kádár alá is üveges, csordás, parasztnéni stb senkiházi. Az idősebb korban szerzett diplomájuk is legfeljebb seggük törlésre alkalmas, mert felsőbb utasításra kapták.
Ungarn über alles !
2023-02-03 at 07:59
igazándiból nemszoktam senki halálát kívánni, komolyan – de ez csak egy vörös zsírdisznó, úgyhogy ideje lenne megdöglenie !
obsitos
2023-02-03 at 07:52
Osztrák – Magyar Monarchia volt; Dalmácia, HORVÁTORSZÁG , STB.
Tehát Magyarországon belül lett volna Horvátország???
Karinthy Frigyes írt ragyogó cikket a Pesti Naplóba 1922- vagy ’23-ban, “A pesti egyetemistának” címmel, melyben nyugtatva a kedélyeket, örvendezett, hogy kisebb lett ugyan, de végre FÜGGETLEN Magyarország.
Személyes véleményem:
Ebbe születtem, ez működjön, aztán majd ráérünk nézegetni másokat.
Mucus
2023-02-03 at 07:52
Ez a szopott gomdoc fejű is az Eötvös gimnáziumban tanulta a történelmet.Sajnos sok ilyen agyhalott van,de reménykedjünk csak el nyerik egyszer méltó büntetésüket.
mutant pig
2023-02-03 at 07:24
Én csak azon csodálkozom, hogy csintalant csak egyszer verték össze. Naponta kellene.
TS
2023-02-03 at 07:22
Hú, és még én szidom azokat, akik a tanárokat szidják, mivel ez a Csintalan tanárképzőt végzett, történelem szakon!
Szégyene a kornak, szégyene a tanári karnak, de az is szégyen, hogy kellemesen kereste a pénzt a Hír tévén!
endedworld
2023-02-03 at 07:17
Nem tudtam, hogy a Magyar Hangban – meg a marxista magyar sajtóban úgy általában – ilyen nívós a tartalom.
Egy reggeli kávé előtti ócska kommentben (lásd a jelenlegit) is emberibben fogalmazok, mint ezek a semmirekellők.
Engem is az zavar, ami Csintalant: hogy kaphat nyilvánosságot egy olyan szereplő, mint Csintalan? Ő az, aki “nem volt soha”.
Nem tudom, ezekből hogy lett anno közszereplő, de az elég zavaró, hogy közéletben tartjuk őket, mintha releváns lenne a napi bugyborékolásuk…
márko
2023-02-03 at 07:00
JÓZAN ÉSZ ÉS NORMALITÁS KELL
Magyarország SOHA SEM VOLT SEM NAGY , SEM KICSI
az pontosan olyan volt mint amilyen
ÉS a többi ország is pontosan olyan volt ( voltak melyek nem léteztek , MINT UKRAJNA hegemón