Most, hogy az Index felszámolta saját magát és most, hogy az ellenzék emiatt még inkább “vérszemet” kapott, Gyurcsányné dobott egyet arra a bizonyos tűzre, és újfent a demokráciát félti. Vagyis továbbra is. Dobrev Klára egyre biztosabb abban, hogy a kormányfőtől el fogják venni az EU-pénzek szétosztásának jogát. Dobrev szerint óriási lépést tettek az Európai Egyesült Államok felé, és minden, ami baj, azért a Fidesz a hibás – véli a Demokratikus Koalíció (DK) EP-képviselője a Népszavának adott interjúban.
Dobrev Klára szerint Orbán Viktor ismét hatalmas vereséget szenvedett az európai uniós csúcson, és úgy véli, hogy a helyzet napról napra világosabb:
pénzügyi és politikai szempontból is Orbán drámai kudarcáról van szó.
Gyurcsányné szerint mindenki számított az uniós költségvetés visszavágására, nagyjából két százalékkal lett kisebb a keret. Magyarország viszont ennél nagyobb arányban vesztett, soha nem kapott olyan kevés pénzt, mint amennyi a következő ciklusban érkezik – tette hozzá a DK EP-képviselője.
Folyóáron számítva 2007-ben 29 milliárd eurót, az előző ciklusban 23 milliárdot kaptunk, most pedig 20 milliárdról beszélünk. A kudarc hátterében a miniszterelnök rossz szövetségi politikája és tárgyalási stratégiája áll. Az elmúlt években lehetett tudni, hogy kevesebb jut felzárkóztatásra, mert a kohéziós pénzeket átcsoportosítják. Az erről szóló vitában a kormánynak nagyon intenzíven jelen kellett volna lennie, meg kellett volna próbálnia visszafordítani ezt folyamatot a magyar érdekeknek megfelelően, de ezt nem tudta megtenni, kudarcot vallott.
-emelte ki Dobrev, aki szerint általános elv volt, hogy a szegényebb országoktól kevesebbet vonjanak el. Felteszi a kérdést, hogy annak kellene most örülnünk, hogy azért vonnak el tőlük kevesebbet, mert a magyar lakosság jelentős része még mindig az uniós átlag 50 százaléka alatt él? Majd hozzáteszi, hogy szerinte ez inkább dráma. Egyébként ezzel együtt lett 20 milliárdos a keret, e nélkül még nagyobb lett volna a visszaesés az előző ciklushoz képest – szögezi le.
Arra a kérdésre, hogy elemzők szerint a támogatásból és hitelből álló mentőcsomag miatt Magyarország nem panaszkodhat, a GDP 7 százalékát kaphatja, Dobrev úgy reagált, hogy ő inkább onnan közelítené meg ennek az összegnek a megítélését, hogy a kohéziós pénzeknek 7,5 százalékát kapja Magyarország, míg a mentőcsomagnak csupán a 2,5 százaléka jut nekünk.
A Népszava ráérdez arra is, hogy nem érzi-e ellentmondásnak, hogy egyszer azért bírálják a kormányfőt, mert pénzautomatának tekinti az Uniót, máskor pedig azért, mert kevés támogatást “szerzett”? Dobrev erre úgy válaszolt, hogy egyáltalán nem. Szerinte a miniszterelnöknek az Unióban alapvetően két feladata van. Az egyik, hogy képviselje a magyar állampolgárok tízmilliós közösségének az érdekeit. Lehetőleg barátokkal, szövetségesekkel együttműködve, okos külpolitikával, nem kivont karddal, hanem kézfogásra nyújtott karral. A másik a közös európai értékek képviselete, egyebek mellett azzal, hogy védi és nem rombolja a demokráciát, a jogállamiságot.
Gyurcsányné szerint Orbán Viktor egyik feladatát sem teljesítette.
Ahogy itthon, Brüsszelben is erőből próbált politizálni, de elbukott, a nemzetközi színtéren ez nem működik. Az EU-ban az a jó politikus, aki bármikor felhívhatja Angela Merkel német kancellárt, Emmanuel Macron francia elnököt vagy éppen Mark Rutte holland kormányfőt. Orbán nem ilyen. Ezért nem tudja a magyar érdekeket érvényesíteni.
MINDENÉRT A FIDESZ A HIBÁS
Dobrev kihangsúlyozza, hogy meggyőződése szerint unokáink történelemkönyvében szerepel majd a helyreállítási csomagról született döntés, olyan nagy eredmény ugyanis az, hogy a tagállamok nem külön-külön, hanem együtt vettek fel hitelt, közösen vállalták annak visszafizetését. Ennek jelentőségére talán az Amerikai Egyesült Államok történetének egy fontos momentuma, a Hamilton-fordulat világít rá a leginkább – mondta el. Majd a történelemórát folytatva hozzáteszi, hogy a függetlenségi háború után Alexander Hamilton pénzügyminiszter rávette a tagállamokat a drámaian rossz pénzügyi helyzetben lévő országban, hogy ne külön-külön kezeljék az adósságokat, mert együtt erős, megbízható adósként könnyebben, olcsóbban túljutnak a krízisen.
Sokan mondják, hogy ez a lépés minden másnál jobban segítette a föderális Egyesült Államok kialakulását. Bizonyos értelemben az EU-csúcson született megállapodás az Európai Unió Hamilton-fordulata. Óriási lépést tettünk a föderalizmus, vagy ahogyan mi, a Demokratikus Koalícióban mondjuk, az Európai Egyesült Államok felé.
-mondja Dobrev Klára, aki szerint az tény, hogy az Európai Tanács most először jogállamisági feltétel rendszert szabott a finanszírozáshoz. Az is tény, hogy ilyen még soha nem szerepelt uniós dokumentumban. Hozzáteszi, hogy magyarként szégyenkezve kell mondania, hogy erre elsősorban a Fidesz-kormány politikája miatt került sor. Mindezek után az Európai Parlament ötpárti egyezség alapján még egyértelműbbé tette, hogy nincs pénz azoknak, akik nem tartják tiszteletben az alapértékeket és a közösség szabályait. Mindeközben a magyar kormány egyre ellentmondásosabban kommunikál. Itthon parlamenti határozatba foglalta a kétharmados többség, hogy a jogállamisági feltételektől nem lehet függővé tenni a kifizetéséket, Brüsszelben viszont már arról beszéltek, hogy az Unióból is távoznia kell annak a tagállamnak, amelyben semmibe veszik a jogállamisági alapértékeket. Az egyszerű Fidesz-támogató össze lehet most zavarodva – húzza lá Gyurcsány Ferenc felesége, aki nagyon aggódik a demokráciáért.
Arra a kérdésre, hogy ha meg is születik az alku, elképzelhetőnek, tartja-e Dobrev, hogy tényleg lesz olyan ország, amelytől megvonják a támogatást, merthogy a Fideszesek szerint már ahhoz sem lenne meg soha a minősített többség, hogy egyáltalán elinduljon egy ilyen eljárás, azt válaszolta, hogy bő fél éve, az akkor még az EU elnöki tisztét betöltő finn miniszterelnökkel beszélt erről, aki egy papíron nagyon szépen levezette, hogy miért lehet meg ez a minősített többség könnyen. Orbán Viktor még a keleti tagállamok egységes blokkolására sem számíthat – véli Dobrev.
DOBREVÉK MINDENT AZ UNIÓ KEZÉBE ADNÁNAK
Dobrev Klára szerint a szociális Európa felé vezető úton az első lépés az európai minimálbér lesz, erről már meg is voltak az első egyeztetések. Most a kiindulópont az, hogy a nemzeti átlagbérek hatvan százalékánál nem lehet kisebb a minimálbér, ami a közmunkásoktól kezdve a pályakezdőkig mindenkinek járna. A következő lépés az lesz, hogy a nyugdíjtól a gyeden át a segélyig minden más jövedelmet európai szinten szabályozzon az Unió. Ezeket alapvetően az adott tagország megélhetési költségeihez, létminimumához igazítanák. Az európai családi pótlékhoz közelítünk, első lépésként rögzítette az unió, hogy minden európai gyereknek joga van az egészséges étkezéshez, a teljes körű és ingyenes egészségügyi ellátáshoz, továbbá az oktatáshoz, valamint a lakhatáshoz és ehhez fel lehet használni az uniós támogatásokat. A kormányon múlik, hogy él-e ezzel a lehetőséggel – latolgatta a lehetőségeket.
A Népszava leírja, hogy amikor 2019-ben hivatalosan is politikusnak állt Dobrev Klára, az volt az egyik indoka, hogy meg kell mutatni, hogy Magyarországon a többség nem Orbán Viktort akarja. Azóta eltelt bő egy év, de a közvélemény-kutatási adatok szerint nem történt átrendeződés. Erre reagálva a DK politikusa elmondja, hogy szerinte viszont van elmozdulás és reméli, hogy ez egyre nagyobb lesz.
Az önkormányzati választások előtt senki nem gondolta volna, és egyetlen közvélemény-kutató cég sem jelezte előre, hogy megnyerjük Budapestet, valamint a nagyvárosok jelentős részét. Ez óriási változás volt a korábbiakhoz képest. Összességében pedig a teljesen tisztességtelen hazai feltételek ellenére is fej fej mellett áll a Fidesz meg az ellenzék.
Dobrev Klára szerint a legfontosabb a közös indulás. Közös egyéni jelöltekre, közös listára és közös miniszterelnök-jelöltre van szükség. Szerinte azonban még nincs itt az ideje a miniszterelnök-jelölti kérdésnek.
Dobrev elmondja azt is, hogy leülne Orbán Viktorral vitázni, de ilyen úgy sem lesz, és nem miatta.
Nem véletlen, hogy Orbán lábbal tiporja a független sajtót. Nem bírja az ellenvéleményt. Egy demokratikus vitában már csak azért sem merne hazudni, mert a független sajtó rögtön megírja, ha nem mond igazat. Ezért folyik most az Index kivégzése is.
-fejti ki véleményét Gyurcsányné.
Forrás: Népszava, kiemelt kép: Facebook
Ilona
2020-07-27 at 20:06
Dobrev: “…a magyar lakosság jelentős része még mindig az uniós átlag 50 százaléka alatt él.”
Arról, viszont már nem beszél Dobrev, hogy ez férjének a bukott miniszternek köszönhető, aki kormányzása idején csődközeli helyzetbe sodorta az országot.
Arról sem beszél, ha valóban olyan sokat kapott Magyarország a férje miniszterelnöksége idején akkor, mire fordították a kapott hatalmas összeget?
Hol van a Gyurcsány idején kapott rengeteg EU-s pénz, ha tényleg olyan sokat adtak Magyarországnak?
Miért kellett hatalmas IMF hitelt felvenni?
Miért kergették a magyar lakosság nagy részét a svájci frank hitel testet, lelket magnyomorító csapdájába?
Miért nem fejlődött úgy az ország mint most Orbán Viktor kormányzása alatt?
Miért kellett Gyurcsány idején a nemzeti vagyon nagy részét elherdálni? Miért nem voltak komoly beruházások, mint most a 2010-2020-as időszakban?
Mi az oka annak, hogy most 2020-ban hétezer milliárd Ft-al nőtt a nemzeti vagyon 2010-hez viszonyítva?
https://magyarnemzet.hu/…/hetezermilliard-forinttal-nott-2010-ota-a-magyar- allam-vagyona-7217573/
Most miért nem mondja Dobrev, hogy ennek is Orbán az oka, hogy hetven százalékkal bővült 2010 óta a nemzeti vagyon?
Miért volt 12 százalékon Magyarországon a munkanélküliségi ráta, miért csak 3,5 millió embernek volt munkája 2010 előtt, míg most a koronavírus előtti napokban 4,5 millió embernek volt munkahelye?
Mi az oka annak,hogy egy nemzetközi felmérés szerint Gyurcsány, a valaha volt legrosszabb miniszterelnökök, államférfiak rangsorában a világon az előkelő 15.közötti helyett foglalja el?(Azt hiszem a 12-ik.)
Nagyon jó lenne, ha 2022-ben a kampány idején a Fidesz feltenné Dobrevnek és az ellenzéknek fenti illetve hasonló kérdéseket, melyekre magyarázatot adnának.
Számokra, számokkal válaszolnának az ellenzékiek és remélhetőleg nem futnának el a kérdések elől, mint tette ezt Gyurmai nevezetes futásával, melynek végén egy kocsmában kötött ki.
Zia
2020-07-27 at 18:15
Nem úgy van! Dobrevné aprópiroska vallott kudarcot amikor vetélés helyett a világra szabadította ezt a rémet.
Galamb
2020-07-27 at 17:54
Nézd meg a Slomó családot:
https://kepmas.hu/koves-slomo-ha-a-hitunk-feluletes-es-az-otthonunk-gyenge-celtalanna-valik-az-eletunk
Nem ettől zsidó a zsidó…
heman
2020-07-27 at 17:24
Ez csak egy szolga tele pénzzel. Lehet, hogy hasznos hülye? Az ilyenek és társai miatt fog összeomlani előbb utóbb az Eu.
Ilona
2020-07-27 at 16:11
Dobrev:”A következő lépés az lesz, hogy a nyugdíjtól a gyeden át a segélyig minden más jövedelmet európai szinten szabályozzon az Unió.
Ezeket alapvetően az adott tagország megélhetési költségeihez, létminimumához igazítanák.”
Mondható fából vaskarika, tény, amit Dobrev mond a teljes egyenlősdi megvalósulása Európában, sohasem valósulhat meg, ennek oka a második mondat értelmezésében, tartalmában rejlik.
Minden országnak más a nemzeti jövedelme. Ebből következik, hogy minden országban más meghatározott létminimum összege.
A Dobrev által emlegetett szabályozás nem az európai átlagos egységesített megélhetési költségekről, nem európai átlagos egységes létminimumról beszél, hanem adott tagországi létminimumról, ez pedig nem mindegy. Az, hogy egy magyar munkás annyit kapjon, mit egy svéd munkás, Magyarországnak is olyan gazdag országgá kell válni, mint Svédország.
A több nyugdíjat egyedül az jelenti, ha egy adott ország, gazdaságilag évről évre fejlődik. Ezért akarja miniszterelnökünk is a munkaalapú társadalmat, mely elősegíti, hogy egyre kevesebb ember szoruljon segélyre a jövőben. Szerintem, a Dobrev által említett EU-s szabályozás csak százalékokat illetve irányelvet mutatna, minden országban, mely adott tagországonként más, teljesen eltérő, létminimumot jelentene pénzben kifejezve.
Akkor valósulna meg a dobrevi teljes egyenlősdi, ha EU szinten egységes lenne mindenütt a munkabér és pl. ennek a mindenütt ugyanannyi munkabérnek pl. a 70-százalékát kapnák az európai nyugdíjasok mindenütt, pl . 400 ezernek megfelelő összeget Bulgáriában…Magyarországon…Svédországban.
Tudjuk jól, aki nem analfabéta és számolni is tud minimálisan, hogy kevesebb összegnek a 70 százaléka is kevesebb , mint pl. egy ötször nagyobb összegnek.
( Pl. 100 Ft-nak, 70 Ft a 70 százaléka, míg 500 Ft-nak a 70 százaléka , 350 Ft. Ennek tükrében kell , Dobrev fenti két mondatát értelmezni.)
Dobrev nagyon jól taktikázik, de aki ért egy kicsit is a közgazdasághoz átlátja, hiába lesz esetleg a nyugdíjtól, a gyeden át a segélyig az, hogy minden jövedelmet európai szinten szabályozzon az Unió, attól még a szegény ország lakóinak mindenből kevesebb jut, ennek egyetlen oka kisebb a nemzeti éves jövedelme. Dobrevnek viszont lesz kampánytémája, ha senki sem fogja szavait értelmezni közgazdaságilag és nem javítja ki.
Az idézet első mondatban belengeti a sok naiv DK-snak, agymosott baloldalinak a mézesmadzagot, akik már oda sem figyelnek, a második mondatra, mely a lényeg. Őrjöngnek az örömtől, azt hiszik tévesen Dobrev elintézi, hogy annyit kapjon majd a DK-s nyugdíjas, mint a svéd, …vagy éppen német.
A második mondat – és gondolom nemcsak én látom így, – tisztán megmutatja, hogy az egységes szabályozás megvalósulása ellenére is, megmarad az országok közötti eltérés, a nyugdíjakban és minden más egyébben. Hiába kapná pl. az átlag nemzeti munkabér 70 százalékát minden EU-s ország nyugdíjasa saját országában, pl. ugyanolyan százalékban , ettől a svéd nyugdíjas még ötször többet fog a valóságban kapni pl. a magyartól, mivel a svéd munkás pl. többet keres ötször a magyar munkástól…stb., Svédországnak tudjuk jól jóval több a nemzeti jövedelme adott évben, mint pl. Magyarországnak.
A szocializmusban az volt a mantra, mindenki igényei szerint kaphat majd a megtermelt javakból, ha kommunizmus lesz. Mindenki tudta, ez nem valósul meg soha.
Most mit látunk Dobrev jön elő az elfeledett kommunista szöveggel, azt hiszi, ha a kevésbé tanult, valamint nem gondolkodó tábora elhiszi, a FIDESZ 2/3-a, és az ezentúl található pártsemlegesek milliói beveszik ezt a mérgező ostoba maszlagot?
Szerintem Dobrevnek csak az első mondata teljesülhet, mármint az európai szabályozás mikéntje országokra lebontva, de ez nem azt jelenti, hogy a svéd, német….osztrák munkás, nyugdíjas…mérnök, közgazdász,…stb foglalkozásúak ugyanannyit kapnak egységesen Ft-ra átszámítva mint a magyarok, vagy éppen bolgárok. A gazdag nyugati országoknál sem jön be a teljesen egyenlősdi , ennek egyetlen oka van, az országok eltérő nemzeti jövedelme.
zsuzsa
2020-07-27 at 15:37
Klára asszony a férjed jól írta: itt a kijózanodás ideje.Reméljük,hogy te is követed és olyan ostobaságokat nem vizionálsz amit csak te szeretnél.Fogalmad sincs az EU parlamentről/bár analfabétaként felveszed a nagy pénzeket/,az intézmény rendszerről és általában a demokráciáról.Jó lenne,ha tanítómestered szavait megfogadnád: Tanulni Tanulni Tanulni !
NOmentum
2020-07-27 at 15:03
Tiszta Baranyi Krisztás feje van. Ebből hányat gyártottak Moszkvában?
aladin
2020-07-27 at 14:57
Gyurcsányné-Dobrev, vagy hogy a francba hivnak már, a hibás egyedül apád volt, hogy egy ilyen debla marhát csinált mint te vagy. Itt sosem fogtok gyözni Magyarorrszágon mert a felmérések szerint is a legelutasitobb szemetek vagytok az országban. A féjeddel a szemétdomb tetején kukorékolhadtok de ott is maradtok.
nemzeti
2020-07-27 at 14:48
Azért lehet bizony hibás ORBÁN VIKTOR !
Van itt egy nagy-nagy hiba.
Az,hogy ezek a hazaáruló senkiházik még szabadlábon vannak.
S bomlasztanak,izgatnak,tesznek tönkre mindent.
Mátyás
2020-07-27 at 14:40
Azt megtudhatnánk végre, hogy Magyarország milyen jogállami kritériumoknak nem felel meg? Mert az, hogy a fidesznek 2/3-os parlamenti többsége van, vagy az hogy nem engedélyezik a melegházasságot és nincs 72 féle nem, az nem az.
Hazaszeretet
2020-07-27 at 14:23
Ha ennek a nőnek lenne egy kis tartása,akkor az ellopott ingatlanok,milliárdok birtokában a közélettől visszavonulva,átlagon felüli életet élve,csendesen kellene élnie./vegyen példát Kókáról/!A felmenői hazaárulók,véreskezűek voltak,akik az ellopott vagyonból lettek milliárdosok,ilyen háttérrel ocsmányság a szájából a népért való aggódás.Halvány fogalma sincs /nem is érdekli/ a nép sorsa,csak a hatalomra kerülés.A nyilatkozatból az is kiderül,hogyha a baloldal kerülne hatalomra,Magyarország az EU szennyének lerakata lenne,a nép pedig az EU rabszolgája,főleg a fehér,heteró,keresztény emberek.Ugye Dobrev?!
Szőcsényi Csaba
2020-07-27 at 13:55
Klára Dobreva Láriferova!
Jó lenne, ha kicsit – úgy 15-20 évig befogná a lepcses száját, mert csak bődületes böszmeségeket képes mondani! Ráadásul mindezt olyan hangon, amivel víz alatt lehet hegeszteni.
Húzódjon csak vissza a zsidóktól zabrált villába, aztán az alkoholista pojácával igyanak sokat, abból komoly kár nem származik.
Higgye el nekem, mindannyiunknak jobb lenne így!
Galamb
2020-07-27 at 13:49
Nem értem, már vagy 5 éve azon rugóznak libsiék, hogy 2020 után megszűnik M.o. EU-s dotálása és Orbán bukni fog. Erre most Orbánra fogja a 20 milliárdot?!
Atosz
2020-07-27 at 13:38
Apro anti avos gyilkos fattya ez a rohadek hazaaeulo bolgar klari!!!! Hogy meri kinyittani az a rohadt pofajak es demokraciarol papolni ez a magyarellenes rongy kuurrva a parlamentben !!!
Tudományos libsizmus
2020-07-27 at 12:50
Ha mindent átadna az EU-nak és 2022-ben ő lenne a miniszterelnök, akkor csak Brüsszel lábtörlője lenne, semmi egyéb. Jó az neki? Jó az neki, igen.
GyurcsányIné, a viszkiköpő
2020-07-27 at 12:41
https://static8.depositphotos.com/1151116/1037/i/450/depositphotos_10376272-stock-photo-big-gargoyle.jpg
Aprófali öszödi szemlőhegyi Gyurcsányiné Dobrev Elena,
a viszkiköpő.
Gabi
2020-07-27 at 12:11
Vajon az Eu-ban azt is tudják,hogy milyen szoros üzleti-baráti kapcsolatban volt a bankrabló Vaszilev házaspárral ez a mocskos magyarellenes bűnöző és férje?!Így talán hamarabb nyomára bukkanhatnak a bolgár bankból bőröndökben kirabolt 2,5 milliárd eurónak!Csodálkozom,hogy eddig az EP-ben ezt nem firtatja senki!Jó lenne ,ha a PS utánajárna ennek is!
Ehetetlen Odó
2020-07-27 at 17:24
Tudják, de nem érdekli őket.
Sőt, 30 éve ezeket a korrupt komcsi gazembereket támogatják, mert ezek baksisért eladnak nekik bármit, ha kell, az egész országot.
márko
2020-07-27 at 11:59
több hozzászólással egyetértek
/
a “KÖVÉR” Dobrev Klára nagy lendületben van.
férje előretolta mint BIZTOS 2022 elsőminisztert.
Konkurencia nincsen.
/
. nagyon “büszke vagyok” hogy Magyarországnak ilyen “kövér tank” elsőminisztere lehet
. “büszke vagyok” azért is, mert nemcsak “kövértank” a Klára , hanem “okos” is + EU parlamenti képviselő IS
proli_klára
2020-07-27 at 11:55
Gyurcsótányné! Egyrészt próbáljon normálisan fogalmazni, önnek nem ORBÁN, hanem ORBÁN MINISZTERELNÖK ÚR. Másrészt a primitív klára azt hiszi a degenerált kotvyalék (dk) köreiben elterjedt alpári stílus a parlamentben is elmegy, ön nem odavaló proli nő. Egyébként a duzzogást kár erőltetni, hálisten a ballibsik elbuktak az ET ülésén, az EP-ben pedig éppen Merkel kancellár nyomására fog ön és hordája is megszavazni a határozatot. Az európai egyesült trógerek kötelék egyre jobban veszít majd törekvéséből, ha több állam nem jut pénzéhez. Sőt….
Szőke ciklon
2020-07-27 at 11:54
A ló nyerít, a karaván meg halad!
Kovács Nóra
2020-07-27 at 11:30
Vajon az EU-ban is tudják, hogy ez a nőimitátor egy zsidóktól elrekvirált villából osztja a nemlétezőt???
Zita
2020-07-27 at 13:39
ha tudják is, leszarják
Na ez
2020-07-27 at 16:15
Főleg a Soros .
kanabe andras
2020-07-27 at 11:29
Valahányszor világgá böfög ez hazaáruló, hazánk testén furunkulusként élősködő nem gyurcsotányné,annyi alkalommal kell le írni valójában ki ő és mi a célja!
Ez az öszödi kígyóné a Bolgár maffia főnökkel való üzleti kapcsolata miatti felelősségre vonás elöl a mentelmi jog védelmébe menekült menekítette férje az öszödi böszme , a Bolgár maffia vezérrel való ismeretségét először bolsi szokásnak meg felelőn csipöböl tagadta !!!
Míg férje a Szemlőhegyi böszme kígyó levélben könyörgöt Merkelisztán kancellárjának, vonuljon már be(mint Szovjet unió,56-ban ősei kérésére) Magyarországba, mert ez az átkozott nép nem akarja vezérének!!!
A villában ahol életét tengeti hogy is jutott, apró antal és piroska néninek meg tetszett,apró elvtárs hatalmánál fogva a Szemlőhegyi zsidó családot egy este,egy kis bőrönddel deportáltatta egy Recski pajtába, már ez magában is elég hogy meg ítéltessék,napjainkban hasonló jellemtelenségről tesz bizonyságot, hiába született bolsevik!!!!
Célja eléréséért, hazánkból sorosista Brüsszeli gyarmatot,Magyarország népét a sorosenzusi Brüsszel RABSZOLGÁIVÁ tenné!
Magyarország vezetésére, Brüsszel segítségével férjét az öszödi kígyót , vagy saját magát öszödi kígyónét neveztetné ki,mert az isten adta nép gyurcsótányt 2006 óta nem kedveli,egyenesen utálja !!!
Emlékeztetőül, egy apró(ság)Dobrev Klára “DK rt.” 2010 előtt a fejlesztési ügynökség elnökhelyetteseként felügyelte az EMIR fejlesztését (az EMIR az európai uniós pályázatok nyomon követését szolgáló informatikai hálózatot jelenti)holnem volt nyílt közbeszerzés, sem nyilvános pályáztatás ezért 17,9 milliárd forintot kellett visszafizetnie a magyar államnak! A népnek!
Naprózsa
2020-07-27 at 11:14
Egyem a Klárika társadalmilag érzékeny lelkét! Ő aztán tudja mi kell a népnek. Európai átlagbér, európai nyugdíj, minden gyereknek egészséges ingyen étkezés és mindenkinek munka nélküli alapjövedelem.
Azt ugyan nem tette hozzá – de biztosan csak véletlenül – hogy ennek megvalósításához ez a nagy jószívű egyesült Európa minden fehér embernek az egységes és 1400 éve nagyon szociális dimmi vagy sokkal inkább a halott szerepét szánná.
Persze, ha másképp nézzük, van akiknek ez a paradicsomi élet már megadatott. A muzulmán léhűtők és CEU-s meg liberális léhűtők, az antifa és gender társadalomzüllesztők, ballibsi pártok vezérkara, brüsszeli képviselők liberális szárnya és az összes baliberális média “munkás” már most munkanélküli kiemelt alapjövedelmen él.
Az meg, hogy ehhez a többiek napi 18-22 órát fognak rabszolgaként dolgozni, hogy muzulmán elnyomás alatt mindezeknek kitermeljék az ingyenjövedelmet, az meg ki a francot érdekel?
Elvégre nem lehet mindenki országárulásból és állami közvagyon nagybani ellopásából milliárdos népért brühögő-sipákoló “képviselő”, mind a tőkés kizsákmányoló gyártulajdonos Klárika pszichopata néni, az meg kit érdekel?
A Stockholm-szindrómás szavazóit azokat biztosan nem.
márko
2020-07-27 at 14:18
egyetértek + semmit sem kell hozzátenni
/
sajnos
. létezik az a 1,5 milliós réteg mely Gyurcsányra + Dobrev Klárára fog szavazni
. a 24-éves ismerősom, az meg Momentumos szavazó + a barátait csak a “bulizás érdekli” és Momentumra szavaznak
. a két gazdag ismerősöm, azok undorodnak Orbán Viktortól , M1 csatornát soha sem nézik
. ezek a gazdagok, a vállamat veregetik és fölényesen mondják hogy “rossz helyen tájékozódok”
. ilyenekkel lehetettlen beszélgetni, olyan dölyfösek
Gullwing
2020-07-27 at 11:10
Bőg a tehén, a bolgár komcsi tehén.
k.pityu
2020-07-27 at 10:53
Moncsicsi rakdfel magad egy polcra,és ott bohóckodj hányok tőled.
Bíró
2020-07-27 at 10:45
Mégis mit gondoltok, a dili flepnis gyurmányhoz ki ment volna hozzá, ha nem egy másik gyogyós.22.ben le kell írni ezeket a kis hazaáruló pártokat.A parlament utcájába sem szabadna beengedni őket.
Egyszerű és magyar
2020-07-27 at 10:39
Nicolae Ceaușescu – Elena Ceaușescu = Gyurcsány Ferenc – Dobrev Klára
…..és ugyan oda is juttatnának az orságot.
Ivan von Gorcsev
2020-07-27 at 16:56
Az Elena Ceaușescu nem volt olyan okos, mont a dobrevék klara zetkinje ! Sok ilyen nagyformátumú szájtépő kell a magyar baloldalhoz, sokat el tud érni a nemzeti oldal megerősítéséért !
Nincs olyan fegyver, amelyikkel csak egy irányba lehet lőni….
Peter
2020-07-27 at 10:36
Akkor ugat a kutya, ha a vègèt èrzi. Nam kell evvel a bàrisnyàval foglalkozni. Majd lassen csak el kussol.
Anna
2020-07-27 at 12:00
Egyetértek!
marcon
2020-07-27 at 10:36
Elolvasva Klárika újabb ömlengését, kijelenthető: nincs új a nap alatt. Ennek a nőnek láthatóan -többek közt- nagyon komoly mentális és intellektuális problémái vannak.
“Az EU-ban az a jó politikus, aki bármikor felhívhatja Angela Merkel német kancellárt, Emmanuel Macron francia elnököt vagy éppen Mark Rutte holland kormányfőt. Orbán nem ilyen.”
Az ebben a mondatban rejtőző mögöttes, alapjaiban is erősen megkérdőjelezhető gondolkodásmódot nem, csak kizárólag a szó szerinti tartalmát nézve: nem, Orbán valóban nem ilyen. Őt Angel Merkel hívja fel, meg Macron, Mark Rutte pedig csak akkor hívná fel, ha arra Sorostól engedélyt kapna – de nem kap. Amúgy Klárikám te mikor hívtad őket? Ja, hogy Rutte-n kívül más nem vette fel. Az gáz… 😀
Szabó László
2020-07-27 at 10:34
Könnyen lehetne politikai, társadalmi és gazdasági érvekkel cáfolni, amiket összehordott, ha az a sok rossz, amit vélni lát, nem benne lenne. Így esélye sincs, sem neki, sem a szavazóinak világosan látni.
“Ítéletre jöttem e a világra. Hogy akik nem látnak, lássanak, és akik látnak vakok legyenek.”
Anna
2020-07-27 at 11:59
Amen.
mirti
2020-07-27 at 10:34
húgyagyu barom!!!
Logikus
2020-07-27 at 10:28
Dobrev Klári egy idióta nemzetellenes hazaáruló! Az ilyet jobb helyeken régen lelőtték volna a párjával együtt.
Királytigris
2020-07-27 at 10:25
A dobrevféle kutyaugatás nem hallatszik messzire!
Hans Landa
2020-07-27 at 11:36
Királytigris:Sajnos messzire hallatszik.A dk bőven 10%-felett áll a hazai pártok között,holott 2018-ban éppen becsúsztak a parlamentbe gyanús 5%-körül.2-év alatt fordult a kocka,a kormánynak valamit lépni kellene.EU-pénzből mindenképp kevesebbet adtak volna,a kérdés az volt mennyivel.Orbán elérte a kisebbik rosszat,a probléma,hogy a hitel feltételeiről(ki(K) adják,kamat,árfolyam,futamidő,stb)nem sokat tudni,ez igen veszélyes.DK-klárika legjobb ha hallgat,a 2007-től folyósított lényegesen több pénzből 2010-re államcsődöt hoztak össze.Az eu-pénzek lehívásával is gondok voltak,Lázár János ténykedett,hogy ne ragadjon bent pénz,ez ügyben is lépni kellene.
Merkelnek kb 1-éve van,utána biztosan változik a német politika,végső esetre kellene egy HUXIT-terv.
Hazaszeretet
2020-07-27 at 13:56
Ahogy az MSZP,LMP,Párbeszéd létszáma csökkent,egyenes arányban nőtt a DK létszáma.MSZP-s polg.mesterek,Bőszék,stb.léptek át a DK-ba.Gyakorlatilag az egész baloldal a régi MSZMP-MSZP tagsága,melyből lett több párt,és most ismét eggyé akarnak válni.Az ország árulói,szégyenei!
'*'
2020-07-27 at 12:18
Dehogy is nem hallatszik, azért kellene ezt a szennyvizet “leengedni” már!
1984
2020-07-27 at 10:18
Gusztustalan egy pszichopata tehén.
Beckagi
2020-07-27 at 10:14
Ez a rohadék szemét hazaáruló dögkesekyű, fogná be azt a mocskos kommunista retkes pofáját, szégyen, hogy ilyenek vannak a EU bán és állandóan hazudnak, ferditenek, rágalmaznak, a saját hazájuk negbüntetéséért könyörögnek, hazaáruló férgek, a pénzek elvonásáért esdekelnek az EU-ban aztán meg azért sipákolnak, mert állítólag kevés pénzt tudott a miniszterelnök Orbán Viktor kiharcolni, szemét aljas rohadék. ő beszél elnyomásról, diktatúráról, a nagyapuka Apró az ilyenfajtákat már rég likvidálta volna, ócska némber a szemetekszemétje!
heroes_never_die
2020-07-27 at 10:13
A bolgár taplina ismét hülyeségeket beszél (amúgy mikor nem?), mert az lenne a szégyen, ha Magyarországnak még mindig annyi pénzre lenne szüksége, mint 2007-ben.
HAHÓ
2020-07-27 at 10:08
Hogy nem sül le a bőr arról a po…ról. Mindent elkövet, hogy a magyar nemzetet szétzilálja. Hogy tud valaki ilyen mélyre süllyedni,ennyit ártani és hazudni, ennyire sóvárogni a hatalom után, hogy ezért tör-zúz, csakhogy éket üthessen, rosszat okozhasson a magyar nemzetnek.
Remélem, hogy csak a sóvárgással marad és sose jön el, az a nap, amire oly nagyon vágyik!
khm
2020-07-27 at 10:46
Rajtunk is múlik.
Elek Imre
2020-07-27 at 10:06
Hol él ez a Dobrev,csak gyalázkodik,mint az egész ellenzék ,nem ezzel bízták meg a választói,undorító !
Poppy
2020-07-27 at 15:12
Hülye hazug pi…, ha pi…és nem egy f…! Maszkulin komcsi! Pofázzal csak, majd úgy is a levesben végzed, te tahó proli bolsi.
Németh Ferenc
2020-07-27 at 17:43
Ugat a kutya nem bír magával. Se baj klarifári amit összeloptatok az szépen visszakerül a magyar néphez.
Brathal
2020-07-27 at 10:02
Klári Úr!
Mindenben igazat adok a baloldalon tényleg nagy kárt okozott.
khm
2020-07-27 at 10:45
Van egy ötletem!
Államosítsuk a vagyonát és a házát,rabosítsuk a Krála nénit,utána jelentsük ki,hogy ő győzött!
Davidson
2020-07-27 at 18:06
Nem államosítani kellene, hanem visszaadni annak a zsidó csalàdnak akitől elvették a Szemlőhegy úti villát ahol élnek..
franci
2020-07-27 at 09:55
https://i.imgur.com/6SsRW5R.jpg