Az Audi elnézést kért egy nemrég közzétett reklámja miatt, melyen egy banánt evő kislány állt közvetlenül a szövegben promózott járművük előtt – írja a BBC.
A Twitteren rengeteg kritizálta érte a hirdetést, mondván az provokatív és érzéketlen. Egyesek szerint a sofőr például nem is láthatná ilyen helyzetben a gyereket az autó orránál, mások pedig szexuális utalást véltek felfedezni benne, hiszen a banán és a sportautók sokszor a férfi vágy szimbólumai. Az Audi ráadásul az alábbi szlogennel tette közzé a hirdetést:
hagyd, hogy gyorsabban verjen a szíved – minden aspektusban.
A német autógyártó cég elnézést kért és vizsgálatot indítottak az ügyben. Közölték, fontosak számukra a gyerekek, és megígérték, hogy a képet nem használják fel a jövőben.
A BBC felidézett egy hasonló esetet, amikor a német gigacég, a Volkswagen készített egy kifogásolható reklámot, amiért később bocsánatot is kért. A kifogásolt filmben egy fehér női kéz lökdös ide-oda egy sötétbőrű embert a cég autója előtt, majd belöki egy Petit Colon (Kis gyarmatosító) nevű bárba. Ráadásul a reklám végén a „Der neue Golf” betűiből először a néger szót lehetett kiolvasni.
BBC / Fotó: Twitter
Mekk Elek
2022-11-22 at 14:15
Emberek,legyen eszetek!
Eme gyermek nem ehet nemes eledelt egy kerekes szerkezet mellett? Hehe! Ez egy beteg cselekedet lenne? Te gyereked nem ehet hengeres eledelt,mert ez felhergelhetne esztelen(eszetlen) beteg embereket heves cselekedetekre?
Te fejetekben nem lehet-e ferde eszme eme helyzettel szemben?:)
Tisztelettel megkérdezném,banánt evő majmot ugye úton-útfélen látunk fotókon,filmekben,reklámokban is.Ezeket nem kellene betiltani,mert a zoofil embereket felizgatja,és a majmok megsz…ására buzdítja őket? Ha fagyit nyalna a kislány,akkor meg leszbikus áthallása lenne a dolognak? Agyrém! Az a rossz aki rosszra gondol,tehát akit ez felháborít,azt bizony felizgatta a kép. Én speciel semmi kihívót nem látok a kislány testtartásában,és bele sem tudnék képzelni. A sok felháborodott vajon honnan tudja,mi izgat fel egy pedofilt? Nézzetek mélyen magatokba!
Naprózsa
2020-08-05 at 16:18
Igen, kedves Anna. Pontosan egyre gondoltunk: ha ezt az apuka fotózta volna, ahogy a kislánya arra gondol, hogy a játszótéri homokozóban hétfőn eldicsekedhet, hogy ilyen szép nagy autót vettek, és arra várva dől neki banánnal az autójuknak, hogy mindjárt mennek kirándulni – akkor tényleg cuki kis fotó lenne ezzel a tündéri magabiztos csemetével.
Csakhogy itt egészen másról van szó. S köszi a dicséretet.
Fehér Anna
2020-08-05 at 15:27
Kedves Naprózsa, nem csalódtam Önben! Tetszik, ahogy meglátja és ki is mondja az igazságot. Családi képnek nagyon cuki lenne ez a fotó, na de egy luxus autó reklámjának???? Nagyon pontosan írta le, hogy mi a baj ezzel a fotóval. Kit akarnak ezek hülyének nézni? Ebbe a képbe csak az nem látja bele a pedofil tartalmat, aki nem akarja.
És aki nem akarja, az miért nem akarja vajon?
"Lárifári"
2020-08-05 at 10:33
Szerintem a reklámfotó azt mutatja, hogy lehet neked bármilyen bivalyerős, fullextrás Audid, – egy banánt evő kislány is meg tudja állítani! Egyél banánt !!!
"Lárifári"
2020-08-05 at 10:19
Mert minden a meghökkentésről szól. Az újságok többnyire nem híreket közölnek hanem érzelmeket korbácsolnak fel nyakatekert címekkel stb. stb. Kisgyerek-banán-autó…hát nekem speciel semmiféle autóvásárlási ingerem nem lett ettől a “kompozíciótól.”
egon samu
2020-08-04 at 23:14
Valamelyik szélsöséges kisebbség minden reklámban találhat kifogást. Még akkor is, ha egy utcai Audi versenyautóhoz egy óvodás kislány tényleg nem illik. Inkább egy kisportolt fekete duzzadtajkú férfivel kellene reklámozni.
Sajnos Floyd úr már nem elérhetö….
Naprózsa
2020-08-04 at 20:33
Ez tényleg egy provokatív pedofil reklám. A gyerek olyan kihívó testtartással dől az autónak, hogy ha ezt felnőtt női banánfalatozóval fotózzák, az is szexuális utalású lenne.
Elképesztő, hogy mit meg nem engednek maguknak a multicégek! Úgy mint nálunk a Coca kóla nemrég a plakáton az egymásra vigyorgó fajtalankodókkal a mint a farkas a kismalacok házába “ártatlan” rácsodálkozót eljátszva egyértelműen be akarja lopni az abnormalitást a köztudatunkba.
Figyeljük meg, hogy ez csak a kezdet. Most még csak tesztel, de ha nem lesz ekkora felháborodás részünkről, akkor elkezdenek kislányokkal és kisfiúkkal kétértelmű, majd már egyértelmű pedofil reklámokat gyártani!
Aki szerint nincs ebben semmi megbotránkoztató, attól azt kérdezném, hogy mióta célközönség egy ennyi idős kislány? Mióta vesznek kisgyerekek autót? Miért nem egy barackot eszik a gyerek? Ha csinos manöken lenne a helyében, akkor ugye azt jelentené, hogy ilyen autód van akkor ilyen szép nőt is megkaphatsz. A gyerek ugyanezt jelenti, úgyhogy ne mismásoljanak a “mi van abban rossz, ha a gyerek is akarja a szexet a felnőttel” – típusú pedofilok (mert már itt tartunk, hogy egyáltalán ilyet ki mernek mondani)
csakafidesz
2020-08-04 at 21:30
Nekem speciel ez nem jutott eszembe róla, csak az, hogy autóvásárlóként nem lehet szereplő. Ezért írtam, hogy egy sikeres sportoló (esetleg színész)lenne jó reklám.
Tom
2020-08-04 at 18:18
Egyeseknek beteg agyuk van ha mar ebben is devianciat latnak. Inkabb tapsolni kellene hogy az Audi meg nem jott ki pride reklammal.
csakafidesz
2020-08-04 at 21:31
Ne adjunk tippeket!
1984
2020-08-04 at 17:06
Meg kellene keresni és kiiktatni azokat, akik előtt VALÓJÁBAN letérdel mindenki.
bl
2020-08-04 at 17:01
A pedofília bújtatott (áthallásos) reklámja. Jelenleg ott tart a pedofília már ott tart, hogy megjelentek az első újságcikkek arról, hogy a pedofilok betegeke, kezelést igényelnek, nem börtönt. A buziságra való érzékenyítés is így kezdődött. Értsük meg, hogy betegek, nem büntetni, hanem gyógyítani kell őket, majd kivették a mentális betegségek listájáról is. Mi az ami nem büntetendő és nem is betegség? Az csak egy tolerálandó érték lehet. Érték lett a buziság, a normálissal egyenrangú, nehogy kirekesztésben legyen részük. Ugyanez vár a pedofíliára is, csak tovább kell menni az úton.
banda
2020-08-04 at 21:16
Jól látod, ez pontosan így van.
Tilinko
2020-08-04 at 22:49
A globalista program része az aberrációk normalizálása.
Akármit is ígérnek, úgyis az az egyik fő céljuk.
csakafidesz
2020-08-04 at 16:15
Mondjuk a kislány éppenséggel nem egy ekkora autó reklámozására való. Jó lenne reklámképnek egy új játszótér vagy Disneyland számára. A félpucér nők se autóreklámnak valók. Ha egy ismert sportolót tesznek a kocsi mellé az már sokkal ütősebb.
gazdi
2020-08-04 at 16:24
“Szerencsére” a perui nagykövetet hazaengedték, így bármikor be tud sétálni egy Audi szalonba és vásárolhat magának egy gyönyörű autót. Ez a reklám neki készült.