Összesen 700 megállója és vasúti állomása van a MÁV-nak országszerte. Ezek közül ötvenet újítanak fel 2023-ig – mondta Loppert Dániel, a MÁV kommunikációs igazgatója szombaton, az M1 aktuális csatornán.
Az igazgató elmondta: a jegyvásárlási statisztikák alapján választották ki az 50 legforgalmasabb megállóhelyet, illetve vasútállomást, amelyeket felújítanak. Kisebb rekonstrukció már el is indult az ország legforgalmasabb megállóhelyén, Zuglón, ahol évente másfélmillió utas fordul meg.
A felújítások elsősorban Budapestre és Pest megyére, illetve az elővárosi forgalomra koncentrálnak, hiszen innen jön a MÁV utasainak csaknem fele
– mondta a MÁV kommunikációs igazgatója.
Forrás: MTI; Fotó: MTI/Máthé Zoltán
Facebook hozzászólás
Karcsi bácsi.
2019-09-16 at 10:51
Bp-Veresegyház-Vác vonalon lévő állomások katasztrofálisak !!! Ideje már a felújításnak !!!
Manteufel
2019-09-15 at 09:04
Rákosrendezőt tatarozzák e végre? Ott jönnek a nemzetközi vonatok Prágából, Drezdából, Berlinből és azt az okádék épületet nézhetik, mint Budapest egyik bejáratát. A múltkor majdnem behugyoztam mikor ott kellett felszállnom és 5 perccel elébb már odaértem. A klozet zárva, rajta felírat “kulcs a forgalmi irodában igényelhető”. A forgalmi iroda évek óta egy fél kilométerrel arrébb egy konténerben székel. Így hát a vonatba felszállva a szerencsére nem foglalt klozetból húgyoztam végig a pályára nyitott kiömlőjű WC-ből a peront a forgalmista előtt is. 30 év nem volt elegendő, hogy normális WC-ket szereljenek ezekbe
az ősi vagonokba melyekből nem a vágányokat fossák, hugyozzák le
az emberek. Légkondiról már nem is beszélek, arról, hogy nyáron meg lehet dögleni ezekben a vagonokban ha épp nincs némi menetszél. Most jönnek a Kiss vonatok és ezek a vagonok mennek
a Keleti Régióba. Ja Magyarország Keletre lejt és Magyarország Európa növekedési motorja is egyben vagy mégsem?
András
2019-09-14 at 21:31
A vidéki megállók éppoly fontosak, mint a budapestiek.
A HÉV megállók is MÁV osok lettek, de a vidéki állomások lepusztulása még tart, bár kétségtelen vannak pozitiv változások is.
Egyes vonalakon a közlekedés nem a kor szinvonala szerinti, a munkaeröhiány pedig szintén ” komoly kihívás”.
Jozsika
2019-09-14 at 21:38
Hát igy szokott ez lenni az egykék orszâgàban.
pufff
2019-09-15 at 01:03
Ja azokból a milliárdokból amiket a balliberális Gyurcsányék elloptak.