Portálunk már több ízben beszámolt róla, hogy a szivárványkoalíció által vezetett Miskolcon jelentősen emelkedett a helyi tömegközlekedési eszközökre szóló jegyek és bérletek ára, ám a szolgáltatás színvonala folyamatosan zuhan. A járványügyi helyzet ellenére a járatok számának csökkentése miatt gyakran van tömeg a buszokon, villamosokon. Lesújtó a helyzet a helyi közlekedési vállalatnál, ami nem meglepő, hiszen az önkormányzati cég felügyelőbizottságában szakemberek helyett pártkatonák ülnek.
Miskolcon a Gyurcsány-Bajnai korszak szellemiségét idéző megszorítások sorát vezette be a baloldali városvezetés. Drasztikusan megemelték például az önkormányzati ingatlanok bérleti díjait és a tömegközlekedési eszközökre szóló jegyek és bérletek is jelentősen drágultak, ám a szolgáltatás színvonala csapnivaló. A ritka járatszámok, zsúfolt buszok és villamosok miatt egyre elégedetlenebb az utazóközönség, a vészjósló hírek szerint márciusra össze is omolhat a városi tömegközlekedés a borsodi megyeszékhelyen. Nem ez az első komoly krízis a szolgáltatást nyújtó MVK ZRT. történetében.
A 2002-2010-ig regnáló szocialista városvezető, Káli Sándor idején szintén zuhant a helyi tömegközlekedés színvonala és akkor is úgy próbálták a miskolciak torkán lenyomni az ártalmas átalakításokat, hogy közben felvillantották annak a lehetőségét, hogy a népszerűtlen megszorító intézkedések nélkül leállna a szolgáltatás. Most is ez történik, nem csoda hiszen ugyanazok a „szakemberek” tértek vissza a szivárványkoalíció győzelmével a meghatározó pozíciókba, akik 2010 előtt a szakadék szélére sodorták ezt a jobb sorsra érdemes nagyvárost.
Története legsúlyosabb válságát éli át Miskolc közlekedési vállalata, az MVK Zrt. A válságot azonban nem a vállalati dolgozók okozzák, hanem Miskolc baloldali politikai vezetői, akik teljesen rátelepedtek a vállalat irányítására. Ennek legnyilvánvalóbb jele, hogy a legnagyobb válság idején is teljesen átpolitizált a vállalat felügyelőbizottsága, hiszen az öt tagból mindössze egyet delegálnak a dolgozók. A többiek mind a pártok delegáltjai, vagyis Bartha György (MSZP), Badány Lajos (Jobbik), Prokaj Tamás (Momentum) és Tompa Sándor (DK)
– mutatott rá kedden miskolci sajtótájékoztatóján Hollósy András, a helyi Fidesz-KDNP szóvivője, aki arról is beszámolt, hogy a helyi Fidesz-KDNP aláírásgyűjtéssel igyekszik megmenteni a baloldali városvezetés által halálra ítélt járatokat. Példaként említette, hogy a szivárványkoalíció meg akarja szüntetni a csaknem hetven éve közlekedő 1-es buszt. A politikus kiemelte, hogy a Fidesz-KDNP igyekszik megakadályozni ezt.
Nem lehet megszüntetni Miskolc legelső és legfontosabb autóbusz járatát. Különösen nem így, ahogy a baloldali városvezetés tervezi, elfogadhatatlanul, szakmai magyarázat nélkül. A járat kiiktatása hetvenéves közlekedési szokást törölne el, rontaná az utazási komfortot, még több átszállásra kényszerítené az embereket, ezért még drágább lenne az utazás
– ecsetelte a tervezet városromboló hatásait a szóvivő utalva arra is, hogy a borsodi megyeszékhelyen országos, sőt közép-európai viszonylatban is igen drágának számítanak a bérletek és vonaljegyek, majd felidézte, hogy az előző, a közelmúltban elhunyt korábbi fideszes városvezető, Kriza Ákos regnálásának idején sűrűbben jártak a buszok, villamosok, komoly zöld beruházások kezdődtek, modern környezetbarát járműveket vásároltak és utasközpontú értékrend jellemezte az önkormányzati cég működését, amely kilenc évig nem emelte a tarifákat.
A baloldali városvezetés a miskolci tömegközlekedésben 2019 óta egyébként is csak drasztikus jegyáremelést, a bliccelők jutalmazását, járatcsökkentéseket, ezáltal reggeli zsúfoltságot tudott bemutatni, most pedig a járvány idején az utasok egészségét is veszélyeztető válság-menetrendet kíván bevezetni
– hívta fel a figyelmet az egyre ijesztőbb fejleményekre a kormánypárti politikus, aki arra is rávilágított, hogy a baloldal városromboló törekvése jogszabályba ütközik.
Az utasok érdekében tiltakozunk az újabb megszorítások és a válság-menetrend ellen, amelynek bevezetése a veszélyhelyzet alatt véleményünk szerint jogszabályba ütközik
– fogalmazott Hollósy András, aki abban bízik, hogy a Fidesz-KDNP által kezdeményezett petícióval meghátrálásra lehet bírni a Miskolc egyik legfontosabb buszjáratának megszüntetésére készülő baloldali városvezetést.
Vezető kép: PS
Lajos Kovacs
2021-01-28 at 12:43
gepelesi hiba javitas
MIMINDEN NEP OLYAN VEZETOKET ERDEMEL MINT AMIT MEGVALASZTOTT
++
tovabbi szoveg valtozatlan
Lajos Kovacs
2021-01-28 at 12:41
MIMINDEN NEP OLYAN VEZEOKET ERDEMEL MINT AMIT MEGVALASZTOTT
++
MISKOLCIAK EZT ERDEMELTEK
++
Foleg a miskolci lusta idiota FIDESZ-KNDP szavazok es sympatizansok akik a segguket vakargattak a szavazofulkebe menetel helyett.
++
2022-ben IS ILYEN BARMOK LESZTEK MEGERDEMLITEK AMIT KAPTOK a Dobrev Klantol de a lampavason es az Ifa platon mar nyogni sem fogtok hulla legfeljebb elfingja magat mozgatas kozben.
moliere
2021-01-27 at 23:48
Albert heim
Van-e olyan “normál” ország, ahol a színesbőrűt is így nevelik? Nincs.
moliere
2021-01-27 at 23:47
Megint a régi nóta, ott van több tízezer ugyanilyen ember, mint az itt hozzászólók, akik kisebbségben maradtak a véleményükkel. Fidesz-szavazók, akiket a többi Fidesz-szavazó savazóként bánt meg, mert “rossz helyre tették az ixet”. Pedig ők nem. Mennyiben tehet egy győri, fehérvári, debreceni fideszes arról, hogy ő szerencséjére többségben volt?
Rendkívül érzéketlennek tartom, hogy a “fideszesek” belerúgnak minden vesztes település lakóiba, de legjobban a fideszes szavazóknak okoznak fájdalmat.
Albert heim
2021-01-27 at 13:06
Nos ezt normál országban ugy csinálják ott is piaci alapu a lakbér ,hogy az adóhivatal utal neki vissza.Tehát nem olcsóbb a szociális lakás sem !Viszont ehhez a bérlönek dolgoznia kell folyamatosan !Ha nem dolgozik akkor nukta mert ha nem fizet 3 honapot ugy kibaxák az utcára mint a huzat !Nem totóznak vele 6-7 évig .
Bressa
2021-01-27 at 12:42
anonymus
10/10
Mikor tanulják meg már végre: NEM MINDEGY KIRE ADJUK A SZAVAZATUNKAT! és EL KELL MENNI SZAVAZNI! Akik pedig ezekre szavaztak: EDDIG MÉG SOHA NEM MONDTAK IGAZAT (1945-óta)! Teljesen mindegy mit mondanak! Miért kell újra és újra elhinni az ígérgetéseiket?
anonymus
2021-01-27 at 11:09
Minek szavaztatok rájuk? Aki semmiből sem tanul, az megmarad prolinak. Menjetek gyalog.
K
2021-01-27 at 10:39
bl
2021-01-27 at 08:32
Mindenben egyetértek:
ez az “önmagukat sántítva haladóknak nevezők” akik csak szeretnének “haladók” lenni, de már az ókorban maradiak voltak és megbuktak katonailag is.
bl
2021-01-27 at 08:32
@K
A probléma valódi. Így érik el a haladók, hogy ne lehessen beszélni arról, amiről nem akarják, hogy beszéljünk.
Bu.zi->homoszexuális->meleg->szivárványos-> olyan -> és a végén már nem is lehet megnevezni, tehát nem is léteznek a nyelvi kulturális közegben.
A haladók diktatúrája ez. Olyan beszédmódot erőltetnek a társadalomra, ami egyrészt analógia révén pozitív tartalommal ruházza fel a dolgaikat, másrészt elérik, hogy másképp ne is lehessen beszélni róla. Pszichológiai logika, valószínűleg pszichológusok készítik ezeket az agymenéseket. Egészen addig, hogy a végén teljesen felbomlik a normális logika és csak ez a pszichológiai analógiás (tehát semmilyen univerzális értelemmel nem rendelkező) logika marad. Így válik minden olyanná, mint a kommunizmusban volt. Dialektikussá. Hehehe.
K
2021-01-27 at 06:51
Egyetértek a fenti írással, de úgy gondolom hogy az hozzászolók számára nem biztos hogy eléggé világos a
“szívárvány koalíció”
kifejezés:
A “szívárvány koalíció” jelentése :
Ez a koalíció a bevándorlókat is támogatja, de mivel a “szívárvány” a megnevezése, a szívárvány elsősorban az LMBTQ-t támogatja és képviseli, hivatalosan megbevezve a homoszexuálisokat, vagyis a bu.zikat.
A “szívárvány koalíció” megnevezés elsősorban a homoszexuálisoknak tetsző kifejezés, és miért kellene a homoszexuálisoknak tetsző kifejezést használni?
Sokkal egyszerűbb és reálisabb valóságosabb a “bu.zi” kifejezés használata, vagyis a “bu-zi koalició”.
De ki is lehet egészíteni ezt a kifejezész vagyis “bu.zi , moslék koalíció”.
A bu-zi szó az olaszból és a németből átvett idegenszó, amit a népi szóhasználat használ, és ebben nincs semmi sértő azon kívül hogy mindenki tudja hogy mit jelent, nem úgy mint a “meleg” vagy “szívárvány” kifejezéseknél.
A “szivárvány” szó használata is mutatja hogy a bu.ziknak sikerült a nekik nem tetsző szó helyet más szó használatát ráerőszakolni a többségre. Ezt is meg kell szüntetni és nevén kell nevezni azt “ami”, vagyis a bu.zikat.
lidül
2021-01-27 at 06:21
Borsodiak mindig is ilyen prolik voltak, megszavazzák majd legközelebb is.
Mert hogy a zorbáán de őszintén 0 iq-val mit várunk el tőlük.
Bizonyára boldogan kifizetik az 500ft-ot, és legközelebb majd a 800ft-ot is egy jegyért. Ja bocs dehogy fizetik bliccelnek inkább.
Miskolciak aztán a saját városokban bőgjetek hogy jajj mit tettek velünk címszóval. A saját polgárjenőtök tette ezt veletek mert buta prolik vagytok kik nem ismerik a történelmet.
bl
2021-01-27 at 05:55
A balliberálisok mindig ezt csinálják. Megszorítanak, mert rossz a gazdasági helyzet. Most épp vírus idején, hogy dögöljön a paraszt. Ők fejlettobjektíven szociálisan érzékenyek, nekik A ROSSZ A JÓ. Ők úgy képzelik el a dolgokat, hogy van a gazdag középosztály aki eltartja majd az ő klientúrájukat, akik mivel semmihez se értenek bármikor tudnak károkat okozni. De majd a sok paraszt a saját pénzével, vérével megfizeti ezt a kárt és tovább élteti az ilyen parazitákat. Ez a terv. A Soros terv. Hehehe.
Esvány
2021-01-26 at 20:51
“Ki milyent szakít, olyant szagol!” Miskolc ilyet szakajtott. Saját kárán tanul a …!
Gyurcsányi Pszichó
2021-01-26 at 20:34
2015 Jégcsarnok Ezrek Operája, Trubadúr. A mellettem ülő idős hölgy “Miskolcon csak nyugdíjasok és cignyok vannak.” Ez keserű tény. Stadionozó, egy szelet tortáért az anyjukat…. vén bolsevikok, és négy első négy másodikot végzett gyilkos paraziták lakják az egész várost. Görömböly-Tapolcától egészen Diósgyőrig.
Ha a miskolci cigók a Fideszre szavaztak volna, akkor most nem ez lenne, itt dőlt meg a liberálbolsevik hazugság.
Amúgy Veres elvtárs és Rokker Zsoca verjek anytokba egy 105 centis katanát.
Vén bolsevik “mészáros stadionozó” véglények, milyen érzés a halál kapujába állni, ha nem a covid, akkor a halál jön el értetek.
2024 október. Már csak 45 hónap és addig legalább mélyálomra szenderültök vén trógerek.
sorry
2021-01-26 at 19:15
Akik ezekre a trógerekre szavaztak, azok most gondolkodhatnak, jó helyre tették-e az x-et? Most van még 4 évük elgondolkodni, legközelebb is bizalmat szvaznak-e nekik?
THUG
2021-01-26 at 19:14
Mutassák csak meg még 22 előtt, hogy mit tudnak! Hajrá #LMBTQMOSLÉK!
oshon
2021-01-26 at 17:17
Kolozsvaron egy ilyen jegy ara 2,5 lej = 0,51 euro … java resze (80%) uj (1-3 eves) busz/trolibusz ! Es persze romaniaban nem fizet senki IPA-t PONT
docee
2021-01-26 at 17:11
……..és a tisztelt lakosság mikor borítja rájuk az asztalt végre?????… ja hogy konnyebb otthon a fotelból Orbant szapulni és várni hogy majd más csinál valamit….aztán a kovetkezo választáson visszaszavazni ugyanezeket…………. “csaknehogyazorbán”….
Signorina
2021-01-26 at 17:02
Ki a felelős, ha nem a városvezetés? Talán nem kellene annyi léhűtőt fizetni, budapesti, siófoki “szakembereket” alkalmazni,nem kellene a képviselőknek 4-5 állás után fizetni a nem kevés jövedelmet, akkor talán a városra is maradna némi pénz.
Veres egy báb, a mögötte álló, 2010 előtt regnáló szocik irányítanak.
khm
2021-01-26 at 17:01
Az akadozó “szolgáltatásért” bizony nem a város a felelős,hanem a moslékkoalíciós vezetés.
Alpári
2021-01-26 at 16:45
Miért kell ezen csodálkozni?? Hiszen a bérlakások bérleti díját 3 év alatt, közel 100%-al akarják emelni ÷ a kauciót is. Szerintetek kik laknak önkormányzati bérlakásban?? Elárulom, akiknek nincs pénze, saját lakásra!!