Két órával korábban ki kell menni a ferihegyi repülőtérre, ha az ember nem akarja lekésni a gépét. Az árak az egekben, egy két kilométerre lévő parkolóban a napi díj elérheti a 9000 forintot, és mindenhol pofátlanul folyik az utasok lehúzása. A kormány és az önkormányzat tehetetlen, hiszen még Gyurcsány Ferenc 75 évre eladta a Budapest Airportot. A tulajdonos nem hajlandó fejleszteni, csak a rekordösszegű, 25 milliárd forintos haszon besöprésével törődik.
A Budapest Airportot még Gyurcsány Ferenc adta el egy brit befektetői csoportnak 2005-ben. A vevő a BAA International Ltd. volt, amely állítólag 464,5 milliárd forintot fizetett a ferihegyi reptér 75 százalékáért. Az akkori pénzügyminiszter, Veres János nagyon elégedett volt az üzlettel. Boldogan méltatta a privatizáció történetében a legmagasabb egyedi értéket képviselő tranzakcióját. Hangsúlyozta: teljesült a kormány szándéka, és a térségben elsőként indulhat el a repülőtér jelentős fejlesztése annak érdekében, hogy az ország regionális helyzete erősödjön. Egyébként a BAA International Ltd. 75 évre szerezte meg a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér üzemeltetési jogát.
Átverték a Gyurcsány-kormányt
Ám ezzel nem ért véget a tulajdonosváltás. Kiderült, hogy a brit BAA csak egy stróman, mivel alig egy év múlva eladta a tulajdon részét a német Hochtief AirPort GmbH-nak. Tehát Gyurcsány Ferenc akkori miniszterelnököt átverték, vagy hagyta magát átverni. Feltehetően arról volt szó, hogy az akkor MSZP-SZDSZ kormánynak nagyon kellett a pénz és eladták az első vevőnek, aki szembejött az utcán. De emlékszünk: akkor Gyurcsány már két kézzel szórta a pénzt, mert nagyon meg akarta nyerni a 2006-os választást. Az államadósság az egekben volt, és már csak ilyen privatizációval tudott pénzt szerezni.
A német tulajdonos és utódai (jelenleg 55,44 százalékban a kanadai közszolgálati nyugdíjalap, 23,33 százalékban egy szingapúri állami alap és 21,23 százalékban egy québeci befektetési alapkezelő) pedig azóta jobbára a pénzt veszik ki a repülőtérből, és csak olyan tessék-lássék módon fejlesztgetnek. Saját bevallásuk szerint 2012-ig összesen 260 millió eurós fejlesztést hajtottak végre. Ez nevetségesen kevés, hiszen az utas- és áruforgalom exponenciálisan nő. Ebből is látszik, hogy csak rabolni jöttek Magyarországra és nem befektetni. Mindenesetre 2016-ban készítettek egy fejlesztési tervet, amit el is neveztek „BUD 2020”-nak. És 2018-ban megszerezték a karbonsemleges minősítést valamelyik havertól, konkrétan a Repülőterek Nemzetközi Tanácsától (ACI).
Látható, hogy Gyurcsány Ferenc és kormánya akkoriban milyen felelőtlen és ostoba politikát folytatott. Csak a napi túlélés számított, az, hogy hétről-hétre valahogy fenntartsák a fizetőképességét a magyar államnak. Kóka János pedig pedig világgá kürtölte, hogy milyen „stratégiai lépés” történt a magyar infrastruktúra fejlesztésében. Ennek előnyeit élvezik a manapság órákat sorban álló emberek, akik nyilván hálásak az egykori gazdasági miniszternek.
Tarlós István főpolgármester védené a lakosság érdekeit
A forgalomnövekedést Ferihegy nem tudta kezelni, a zsúfoltság egyre csak nőtt, és mára már szinte elviselhetetlen állapotok alakultak ki. Ezt csak úgy tudják kezelni, hogy egyre inkább áttevődik a forgalom éjszakára. Ám ez jelentősen megnöveli a zajterhelést, olyannyira, hogy Tarlós István főpolgármesternek személyesen kellett közbelépnie. Ahogy fogalmazott:
legyen teljes repülési tilalom éjfél és hajnali 5 között, változtassanak a berepülési útvonalon, a zajszennyezést pedig másképp mérjék, és az ellenőrzést vegye át a közlekedési hatóság.
Schneller Domonkos, a Miniszterelnökség Budapest és a fővárosi agglomeráció fejlesztésének végrehajtásáért felelős helyettes államtitkára szintén kikelt az év elején az áldatlan állapotok miatt. Elmondta, hogy ugyan van egyeztetés a reptér és a kormányzat között, de a légikikötő fejlesztési terveiben ennek nyomát nem látni.
Budapest kapuja
Majd egy interjújában az alábbiakat mondta:
Az új terminál nagyon régi szükségszerűség. A főváros XVIII. kerülete a BKK-val és a fővárosi önkormányzattal megírt egy, az egész térségre vonatkozó fejlesztési koncepciót 2014-ben. A reptér jelenlegi fejlesztési koncepciója azonban ezzel köszönőviszonyban sincsen, és a reptér vezetését nem különösebben érdekli, hogy a kormány vagy az önkormányzat mit tervez a térséggel.
Az államtitkár szerint évek óta jelzik a problémákat a Budapest Airportnak.
A lényeg az, hogy az évek óta fennálló tűrhetetlen állapotok közül indulnak el és ide is érkeznek meg az utasok. Pedig a repülőtér Budapest kapuját jelenti. Ezt jelentette a vizes világbajnokságon, ezt fogja jelenteni a futball Európa-bajnokság alatt és minden turisztikai szezonban.
Lenne pénz fejlesztésre, de kiviszik a profitot
A Növekedés.hu gazdasági portál egy mai cikkében azt tette közzé:
2018-ban a mérlegadatok szerint a társaság közel 25 milliárdos adózott eredményt ért el, durván két és félszer akkorát, mint egy évvel korábban, és ötször nagyobbat, mint 2016-ban. Ám a tulajdonosok a közel 25 milliárd forintos, azaz a teljes tavalyi adózott eredményt osztalékként kivették a cégből.
Vagyis nem fognak semmit sem fejleszteni, mert elvitték a pénzt haza. Persze ennél szebben mondták a Budapest Airport közleménye szerint, mert nem is tervezték a nyereséget visszaforgatni fejlesztésekre.
Gulyás Gergely kifakadt
Ettől függetlenül a fejlesztések Ferihegyen minden eddiginél sürgetőbbek, hiszen a repülőtér, mint az ország kapuja, az egyik legfontosabb országimázs-teremtő vagy romboló helyszín. Itt találkoznak először hazánkkal azok a turisták, akik nálunk töltik el az idejüket és költik el a pénzüket, és itt szerzik utolsó benyomásaikat is. Erre utalt a kormányinfón Gulyás Gergely, a Miniszterelnökséget vezető miniszter is, aki szerint a reptér üzemeltetői a legnagyobb haszonnal a legpocsékabb szolgáltatást nyújtják.
A legjobb lenne, ha elmennének innen
– mondta.
Áldatlan állapotok
Az utasok a becsekkolásnál kialakuló óriási sorokban vesztegelnek, a schengeni övezetből kilépve az úti okmánykezelésre várakoznak, vagy azt látják, hogy csomagjukat a rakodók játékszerként dobálják le és föl, vagy éppen ki is fosztják. Az egyik panasz például arról szólt, hogy az illető utas még a gépen ült, amikor az ablaka alatt megkezdődött a csomagok kirakodása, így mobiltelefonjával felvehette, ahogy a bőröndjét dühösen hajítja a targoncára a rakodó. Mások tapasztalatai szerint is erősen kifogásolható a földi kiszolgálást végző alvállalkozók, elsősorban a csomagkezelést végzők munkája. A lopások pedig akkor is bosszantók és elfogadhatatlanok, ha évente mindössze 100-120 csomag kifosztása miatt indul nyomozás a repülőtéren.
A cég közölte a novekedes.hu-val, hogy a privatizáció óta a Budapest Airport 136 milliárd forint beruházást hajtott végre. A Budapest Airport vezetése is érzi a fejlesztések szükségességét, hiszen a cél, hogy a jövőbeli utasforgalom növekedésével párhuzamosan a szolgáltatási színvonalat is emeljék, hiszen az utasélmény javítása is fontos szempont számukra. Azt is közölték, hogy az utasforgalmi területeken az idei évben már számos olyan beruházás megtörtént, ami az utasok kiszolgálásának színvonalát és gyorsaságát szolgálja. Egyebek mellett az utasbiztonsági folyosók számának növelése jelentősen csökkentette a várakozási időt a kötelező repülőtéri eljárás előtt. “A csúcsidőkben is korszerűbb eszközökkel menedzseljük a sorokat, megjelenítjük a várakozási időt, és sokkal több tájékoztatással látjuk el az utasokat mind jelzőtáblákkal, mind pedig az utasforgalmi területeken mozgó információs kollégákkal. Az utasok megkérdezésével készített felmérések szerint javult a repülőtér megítélése 2019 első félévében, amely visszaigazolja az elmúlt hónapok fejlesztéseinek eredményét” – írták a lapnak.
Kiemelt kép: MTI/Kovács Tamás
apro_marosan_petergabor
2019-08-08 at 11:38
Tudjuk, merjük, tesszük – ez volt a szadesz szlogenje ( a maszop csak bárgyún és mohón követte a “szakértők” ötleteit).
Merték, mert megtehették büntetlenül.
De ez kismiska az elképesztően előnytelen autópálya szerződéséekhez képest, amely ma is sok tízmilliárddal terheli
az adófizetőket évente a világ legdrágábban épített autópályái miatt.
(érdekes rá kb. 10 évre ez még az Indexnek is feltűnt…)
Felelősségre senkit sem vontak.
Vincze Ildikó
2019-08-08 at 10:48
Magyar Nemzeti Légitársaság. Ennek a megvalósítása legyen a cél.
sorry
2019-08-06 at 17:51
A vidéken élők nem gondoltak bele, a ferihegyiek évek óta tűrik és elszenvedik a reptér szomszédságát.? Ez normális állapot? Tarlós főpolgármester Úrnak sok gondot okoz a zajterhelés csökkentése, de van olyan akadály, aminek a leküzdése nem jóakarat kérdése. Az kevés.
Sajnos tőlem csak távol van reptér, de örülnék, ha az én szomszédságomból tudnának felszállni a gépek és ezzel kirugnánk a sámlit a tulajdonosok lába alól.
Bizony hatalmas fejlesztések kellenek ahhoz, hogy átszervezzék az országunk légiközlekedését, – ha jogilag megoldható és ezzel nem követünk el szerződésszegést -, de megérné, mert eltakarodnának ezek a szemetek, vagy legalább olyan mértékű jövedelem csökkenés érné őket, ami fájdalmas nekik.
Ha pedig szembe jönne velem gyurcsótány dobrev páros, nem köszönnék, csak leköpném. Talán egy idő után ki sem mernének lépni a házukból, mert másoknak is megtetszik az ötletem. Attól tartok nem ez volt az utolsó csontváz, ami kihullott a szekrényből. Undorító társaság.
Vincze Ildikó
2019-08-08 at 10:50
Nagyon sokan egyetértünk a hozzászólásban leírtakkal.
cnc73
2019-08-06 at 15:12
Repülőtér. Taszár (Teljesen megépítve, polgári légi közlekedésre kell átalakítani.)
A délszláv háború idején C130-as szállítógépek képesek voltak leszállni. (Tessék megnézni, hogy mekkora terhet képesek ezek a gépek szállítani.)
Tehát a repülőtér terhelhetőségét tekintve alkalmas.
Vasút: 40-es vonal: Kaposvár, vagy Dombóvár -> Budapest 1 óra 50 perc
Közút: Kaposvár-Balatonlelle-Budapest. A Kaposvár-Balatonlelle 2×2 sávos (Fejlesztés alatt álló út csatlakozik az M7 autópályához.)
Egyébként meg nem kell mindent Budapestre telepíteni, építeni…
Molnár József
2019-08-06 at 12:55
Akkoriban a kritikát megfogalmazóknak azt mondták, hogy itt marad, befesthetjük piros fehér zöldre stb.
A máv teherszállítást is eladták.
A világon mindenhol a vasúti személyszállítás veszteségét a teherszállítás hasznából fedezik.
Ezek meg eladták az aranytojást tojó tyúkot.
Most megint tele a kassza, ezért szeretnének mindenáron hatalomra kerülni.
ómió
2019-08-06 at 09:59
Pont, mint az ország 2010. után!
gyozo2018
2019-08-06 at 11:09
Az agyad, omló!
Vincze Ildikó
2019-08-08 at 11:31
Szégyeld magad.
Benedek Károly
2019-08-06 at 07:11
” Gyurcsány Ferenc 75 évre eladta a Budapest Airportot. A tulajdonos nem hajlandó fejleszteni, csak a rekordösszegű, 25 milliárd forintos haszon besöprésével törődik.”
Mi van a szerződésben?
“A legjobb lenne, ha elmennének innen
– mondta.”
VÁSÁROLJÁK VISSZA!
gyozo2018
2019-08-06 at 07:12
Frászt!
Szerződés szegés indokkal bontsanak szerződést.
Hesslerezredes
2019-08-06 at 09:41
Nem akarok kitolni a Kiskunlacháziakkal, de ott van egy kiváló repülőtér, relatíve közel Budapesthez, gyorsan kiépíthető a gyorsvasút is és egyébként nem lenne rossz megoldás, amit fentebb valaki írt, hogy ha a bécsi/pozsonyi szárazföldi összeköttetést tényleg GYORS vasúttal megoldanák – elgondolkodhatnának, hogy tovább folytatják-e ferihegyen a rablást, vagy elhúznak a francba? Arról ugyanis nem szól a szerződés, hogy a szárazföldön milyen fejlesztéseket csinálhat a – MÁV!!!!!! Ha cca 1 óra alatt el lehetne jutni Bécsbe és/vagy POzsonyba, akkor nem kell feltétlenül ferihegyi járat. Ez persze hazavágná a légiirányításunkat, helyesebben csak Debrecenre és még egy két kisebb vidéki repülőtérre, meg az átrepülő forgalomra korlátozná a működését és arra az egy-két megmaradó járatra, aki mégis ferihegyre jönne.
Valaki Valaki
2019-08-06 at 00:43
Csak lehet találni rajtuk valami fogást jogilag, mert az nagyon durva, hogy ők döntenek Magyarország polgári légiközlekedéséről. Itt felmerülhet nemzetbiztonsági kockázat is, nem?
lacika
2019-08-09 at 18:24
Jogos kérdés. (Ebből is látszik pl. hogy milyen jelző illik Gyurcsányra meg bandájára.)
zolatiguszti
2019-08-05 at 21:36
Nem azért de jelenleg Debrecen kb 2-2,5 óra menetidő Bp-től a csotri Máv os vasúton. Ki mondta azt, ha már itt a Kínai gyosrvasút Szerbiába , hogy nem lehet építeni még egyet Debrecenbe? Legyen a menetidő 1-0,5 óra….Oszt bassza meg Ferihegy.Nincs 100 km -en belül.
Vízöntő
2019-08-05 at 20:05
Hozzák nyilvánosságra a szerződést!
Az itt emlegetett új repülőtér építésére vonatkozó tilalom szerintem kétséges, van aki 100, van aki 200 km-t emleget, ugyanis tisztességtelen és aránytalan a vételár és a 75 év viszonylatában!
Indítsák el egy új repülőtér építését (vagy Budaörs fejlesztését) és ha balhézni kezdenek ott még sok mocsok is kiborulhat. Nem lennék meglepve ha a két főszereplő figura átmenne nagyon idegesbe!
csakafidesz
2019-08-07 at 12:02
Ne tartsuk be. Építünk Tökölön egy repülőteret és teszünk rájuk! Olcsóbb építeni, mint ezekkől visszavásárolni. A légi irányítás a magyar légtérben katonai gépekkel zavarja el a Ferihegyre tartó gépeket Tököl felé.
sorry
2019-08-05 at 19:50
A politikusaink békés úton tárgyalásokkal próbálkoznak megoldani ezt lehetetlen helyzetet. Át kellene szervezni Székesfehérvár, Kecskemét , Debrecen, Pápa, Balaton reptereire, ezek már üzemelnek, nyilván hatalmas fejlesztések kellenek, annyit fejleszteni, amennyit még elbír a csótányszerződés – így Ferihegy tehermentesítve lenne. Nem Budapestre kell építeni a direkt vasutat. Nincs akkora rálátásom, mint a szakembereknek, szakértőknek, de egy reális anyagi áldozat vállalásával kikerülhetnénk ebből a csávából. A vidék is jelentősen fejlődhetne egy ilyen húzással. Vendéglátás, szálloda, fuvarozás, idegenforgalom……
Természetesen ANTSZ, Adóhivatal rendszeresen megjelenik Ferihegyen ellenőrzés végett.
Döme
2019-08-06 at 09:52
Fehérváron (Börgöndön) nincs nagy gépes nemzetközi repülőtér.
Ne is legyen, nem kell!!!!!!!!!!!
egy fehérvári
Gáspár Anette
2019-08-06 at 11:08
“Székesfehérvár, Kecskemét , Debrecen, Pápa, Balaton reptereire, ”
És tönkretenni az életüket? Zseniális.
lacika
2019-08-09 at 18:18
Igen, tényleg hülyeség kis reptereket naggyá varázsolni, csak mert ott vannak. Feltétlenül város mellé kell telepíteni egy új repteret? Nem hinném – csak a kiszolgáló infrastruktúrát kell kiépíteni. Iszonyú pénzbe kerülhet, de a kitalicskázott évi 25 milliárd sem semmi. Arról nem beszélve, hogy a fejlesztést, fejlődést, forgalomnövekedést is el lehet felejteni.
Károly
2019-08-05 at 18:19
Naprózsa kérését, javaslatát a polgárok 2/3 a támogatja!!
Hajrá ellenőrző Hatóságok!
(NAV,Kormányhívatalok, stb. stb.!)
hivő
2019-08-05 at 19:58
Igen.A mi fejünk fölött reggel és
este 5 percenként dübörögnek a fel
és leszállo repülök.De a mi
érdekünket Karácsony reprezentálja,
ugyhogy élvezhetjük még egy
ideig a zajt és bűzt.
gyozo2018
2019-08-06 at 07:15
“De a mi érdekünket Karácsony reprezentálja, ugyhogy élvezhetjük még egy
ideig a zajt és bűzt.”
Szó szerint, mivel Karácsony szrik rátok.
hős
2019-08-05 at 18:14
Meg kell oldani a problémát! Mi nem tudjuk megoldani, ezért reménykedünk a dörzsöltebb politikusban, hogy ahogy telefoncégeket, balatoni hoteleket, kikötőket át tudnak játszani a haveroknak, úgy ezt is megoldják majd erővel, hatalommal és egy kis ravaszsággal.
Gyurcsányt és liberális utódaira pedig soha az életben nem szavazunk, legyen az álnevük DK, Momentum, Párbeszéd vagy akár Coca Cola.
Amúgy milyen érdekes, hogy az uniós csatlakozásunk után rögtön megjelentek a brit és német “befektetők”, hogy átjátsszák a kelet-európai nemzeti vagyont a nyugat-európai maffiának. Éljen az Európai Egyesült Államok áldásos hatása!
csakafidesz
2019-08-07 at 11:59
Már az uniós csatlakozás előtt megjelentek, és csak akkor adták meg nagykegyesen a belépést amikor már csak egy száll gatyában álltunk.
túródóra
2019-08-05 at 18:11
Mégis fenyegetőzött ez a gazember a futball ürügyén ! Ez,aki hazudott éjjel-nappal,aki csak rombolt,ez akarja “megkergetni” Orbán Viktort ! Mi meg soha nem fenyegettük meg, még virtuálisan sem ezt a büdös moslékot ! Ideje lenne kitalálni valami hatékony módozatot a visszavonultatására,meg a feleségének is.Elegem van a komonista kriptozsidókból !
Naprózsa
2019-08-05 at 17:20
Addig bírságolni, (zajterhelés, környezeti károk, tisztiorvosi témaköri hibák, stb, stb, stb) míg rájönnek, hogy a magyar nem birka és nem fejőstehén.
Fonzibá
2019-08-05 at 16:59
Szar társaság ez a gyurcsányi bagázs!
Van rá 60 évünk, hogy tanuljunk!
És ezek akarják leváltani a kormányt?
Mi a szarért!
Hogy el tudják adni az Országházat kaszinónak?
A reptér tulajdonosnak meg tudtára kell adni swartz am weiss, hogy perszóna non gráták!
Takarodjanak innen, a tehén nem ad több tejet!
Benedek Károly
2019-08-06 at 07:13
Folyamatosan dőlnek ki a csontvázak, isszuk a levét a Bokros-Gyurcsány-Bajnai-Kuncze maffiának.
Vinczer S.Péter
2019-08-05 at 16:49
Mos a 2/3 Fidesz/KDNP Parlament hozzon olyan törvényt, hogy az állami tulajdont ne lehessen eladni, és amelyik kormány növeli az államadósságot, és nem tud nyereségesen kormányozni csak hitelek felvételével, adóemeléssel, és a rezsi árak növelésével, az mondjon le.
A Köztársasági Elnöknek jogát, hatáskörét ki kellene bővíteni, olyanra, mint volt a két háború között.
Anonym
2019-08-05 at 16:29
Épitsen a kormány egy uj repteret.
Rejtő Lajos László
2019-08-05 at 16:19
Megoldás lehet a reptér visszavásárlása helyett
Székesfehérvári repülőtér fejlesztése,és onnan
gyorsvasút Kelenföldig. Gyorsabb,mint rossz po-
zícióból tárgyalni idegen rablóbandával!
A Wizz Air és a LOT biztos partner lenne a pro-
jektben ! Sajnos az ilyen alúlról érkező ja-
vaslatok nem jutnak el illetékes fórumhoz !
Marad a káromkodás és a remény ami nem vész el!
Fklara
2019-08-05 at 16:32
Teljesen igaza van,Budapest túl zsúfolt, a zajterhelés miatt már nincs hová fejleszteni. Jobb lenne egy Nemzeti Repülőteret építeni és oda szervezni a járatokat. Ebben pedig nem csak a Wizz Air és a LOT lenne partner, hanem Kína, a Török és több külföldi légitársaság is.
Rakovszky István
2019-08-05 at 18:24
A bajorok megtették ezt, Münchenből kitelepítették a repteret.
A fejünk felett repülnek át a gépes sokszor fél percenként.
Magyar vállalatok bevonásával lehetne egy új repteret építeni a legmodernebb elvárásoknak megfelelően. A Ferihegy meg maradna a kényszerleszállásokra.
Az nem hozna nagy profitot a mai Fuggereknek, így amint elkezdene a kormány egy koncepciót nyilvánosságra hozni, rögtön el akarnák adni.
Solo
2019-08-06 at 09:24
Egy bibi van a másik reptér építésével. A szerződésben elkúróék vállalták, hogy Ferihegytől 100Km-en belül nem építünk másik repteret.
Döme
2019-08-05 at 16:59
Köszönöm, de fehérváriként én nem kérem.
Éppen elég lesz az a forgalom, ami majd ide helyeződik át, amikor megépülnek az új utak. Tudom, hogy az később lesz, de egy új repülőtér sem lenne előbb meg.
(Furcsák a domborzati viszonyok. Ha déli szél fúj, akkor olyan, mintha a házunk előtt mondanák be az érkező vonatot, pedig több km-re lakunk az állomástól. Börgönd is délre van tőlünk.)
Bocs, hogy ilyen hosszúra sikeredett az, ami mást talán nem érdekel, de korábban már volt erről szó, akkor is féltem tőle.
Silver Hawker
2019-08-05 at 17:00
Sajnos nem teheti meg … ugyanis a Csótány nem csak 75 évre adta el a repülőteret, de azt is aláírta, hogy a mindenkori magyar kormány ezen idő alatt 100 km-es körzetben nem építhet és nem üzemeltethet nemzetközi forgalmi repülőteret. Marad a pereskedés, hogy a jelenlegi tulajdonos nem tarja be a biztonságos üzemeltetés szabályait. Ehhez meg hol találnánk normális, tisztességes bíróságot? Talán Kínában, mert a “fejlett nyugaton” nem.
.
2019-08-05 at 18:44
Akkor nem is repülőteret adta el, ha nem a le- és felszállás kiszolgálásának monopóliumát. Privatizáltak úgy, hogy közben létrehoztak egy monopóliumot. A fejlettobjektívpiacbarát haladónyugatosok keleties lelkülettel.
Torockó
2019-08-05 at 21:32
Pontosan. Ezt én hazaárulásnak tartom. Magyarország reptere biztonsági kérdése az országnak. 100 kilométeren belül nem lehet repteret létesíteni. Képzelje el ezt valaki a fapadosok korában London, Párizs, Frankfurt, Amszterdam, Barcelona, Madrid, stb vonatkozásában….
csakafidesz
2019-08-07 at 11:55
Tökölön kell egy új repülőteret építeni. Csak az a baj, hogy a gépeket akkor kedvezményekkel kellene odacsábítani.
ciki
2019-08-05 at 16:16
Ebben az ügyben még undorítóbb a balliberális szennymédia, mikor a FIDESZ-KDNP kormányon kérik számon a reptér áldatlan állapotát. Mit tehetne a magyar kormány egy külföldi tulajdos tulajdonossal, akinek Gyurcsányék 75 évre szóló szerződéssel eladták a repeter? A világon mindenhol úgy van, hogy a tulajdonos vállalkozó dolga a fejlesztés és nem az adott ország kormányáé.
LACI BACSI
2019-08-05 at 16:11
Mikor fogjak a magyarok megtanulni, hogy az uzletelessel meg koszono viszonyban sincsenek.
A balek csak balek marad.
Rakovszky István
2019-08-05 at 18:18
erre ugyan let volna 500 év Fugger Jakab óta, aki mikor a magyar rendek elfogadhatatlannak találták az általe véghezvitt pénzrontást, a námet-római császártól azt követelte, hogy vegye embargó alá hazánkat. Sőt még a sváb hadsereg bevetését is szerette volna 1525-ben.
Ő is strohmenneken keresztül ágált, mint most Soros.
Günter Ogger: “Kauf dir einen Kaiser”
Anonym
2019-08-05 at 16:07
Na .Ezt nem tudtam.Ez a Fleto lecsorositotta az országot a pártja meg 4 embert küldhetett ki Brùsszelbe?Te jo ég!!!
Kiss Zoltán
2019-08-05 at 15:58
Minden valószínűség szerint,Gyurcsány megkapta a ”részét ”az üzletből.Ő olyan mint Soros, nem tesz semmit,.. ha nem keres rajta.Magyarország
neki csak egy ‘kurva ország -Ő mondta így- Kár,hogy nem lehet bebizonyítani…
sorry
2019-08-05 at 15:55
Tekintettel az áldatlan állapotokra,valamint a többszöri felszólítás ellenére sem tapasztalható lényeges javulásra, a kormány helyében bezárnám a repülőteret. Buszokkal, vonatokkal, taxival szállítanám óránként az utasokat Budapestre Bécsről Pozsonyról, Kecskemétről,…..stb. Nem tudom jogilag kivitelezhető-e ez a megoldás?
Csak azzal szúrnak ki, aki hagyja. Hiába próbáltak kompromisszum készek lenni, süket fülekre találtak. Ha muszáj, mi is beszéljük ezt a nyelvet.
Hesslerezredes
2019-08-05 at 15:48
Ha gyurcsányon múlott volna, még az Országházat és a Koronát is eladták volna sz…érhú…ér… De már a reptér vetyekótyája is megérne 50 centi kötelet és kirúgott sámlit….
Henye Marietta
2019-08-05 at 16:31
Nem jár messze a valóságtól, mivel felvetődött bennük ez a kérdés. Sőt a múzeumok privatizálása is benne volt a tarsolyban! Nem véletlenül neveztem az uralkodását 2004-2010-ig( Bajnai kezét ő irányította, vagy is Piri tante) a II.Tatárdúlásnak!