Ki szeretne törni az ismeretlenség homályából a Momentum Mozgalom elnökségi tagja, Buzinkay György. Ennek érdekében a vállnélküli párt politikusa egyre sértőbbeket ír, hátha akkor végre fölfigyelnek rá. Legutóbb a jobboldali újságírókat fenyegette meg leszámolással, most pedig kárpátaljai magyar testvéreink elárulására buzdított. Azt követeli, hogy a magyar kormány azonnal kezdje el támogatni az ukrán bábkormányt – annak ellenére, hogy az lábbal tiporja az őshonos magyarok jogait, fenyegeti megmaradását. Mi ez, ha nem nemzetárulás?
Szép hazánkban régi hagyományai vannak a címeres haza- és nemzetárulásnak. Elég, ha csak Hegedűs István, Kun Béla, Rákosi Mátyás, Kádár János vagy Gyurcsány Ferenc nevét fölidézzük… Közös nevezőjük, hogy a magyarok ellenében mindig idegen birodalmi érdekeket szolgáltak ki, s elárulták a magyarságot. Úgy tűnik, ebbe az illusztris társaságba szeretné magát beszuszakolni Buzinkay György, ezért durrant egyre nagyobbakat a nullás lisztbe. Minapi irománya, amely Orosz befolyás helyett erős Ukrajnát! címmel jelent meg, elszánt kísérlet erre. Ám leginkább szánalmas. Terjengős körmondatokkal indít:
Aki kicsit is jártas a magyar történelemben, aki kicsit is jártas a jelenkori magyar politikai helyzetben, annak azt hiszem nem kell különösebben ecsetelnem, hogy annak az Oroszországnak, amelyik körülbelül kétszáz éve permanens veszélyt jelent a régiónkra, két magyar forradalmat fojtott vérbe katonai erővel (1849-ben és 1956-ban), és 45 évig tartotta megszállva Magyarországot, annak az Oroszországnak a távol tartása a mindenkori magyar nemzeti politika legfontosabb sarokkövei közt kell szerepeljen.
Ha a szerző esetleg maga is jártas lenne a történelemben, tudhatná, hogy 1849-ben a haladó Nyugat, a Habsburgok hívták ránk az oroszokat, különben győzött volna szabadságharcunk. A 45 évnyi kommunista megszállás szintén a Nyugat áldásával történt, miután Churchill és Sztálin papírfecniken lerendezte Közép- és Kelet-Európa sorsát. A Nyugat hagyott minket sorsunkra ’45-ben, majd ’56-ban is, örökké emlékezni fogunk rá. (Buzinkayt leszámítva.) A szerző így folytatja:
A Fidesznek nincs külpolitikája – nekik az is csupán egy belpolitikai eszköz. Ha pedig a saját érdekük szembemegy a nemzeti érdekkel, akkor semelyik fideszes vezető számára nem kérdés, hogy a fideszes érdek mindig meg kell előzze a nemzeti érdeket. Erre a legékesebb bizonyíték a kárpátaljai magyarok helyzete, illetve az ukrán nyelvtörvény körüli mizéria. Teljesen nyilvánvaló, hogy a kárpátaljai magyarokra kizárólag mint Fidesz-szavazók számít a kormány, emiatt választási csalást is elkövettek tavaly április 8-án, de az anyaföldjükön való megmaradást semmilyen módon nem segíti elő.
Ukrán nyelvtörvény körüli „mizéria”, mi? Ez nem mizéria, édes öregem, hanem egy brutális támadás az őshonos nemzeti kisebbségek ellen, s így nyílt hadüzenet magyar testvéreink ellen – tehát minden magyar ellen! A nyelvtörvény a Nyugat által puccsal hatalomra juttatott ukrán bábkormány kísérlete a kárpátaljai magyarok elüldözésére, beolvasztására. Minden épeszű magyar ember számára magától értetődő, hogy a jogszabály elleni határozott föllépés nemcsak alaptörvényben rögzített feladata a magyar kormánynak, hanem hazafias kötelezettség is. Csak a Buzinkayhoz hasonló, szívtelen, agyatlan, a nemzeti összetartozás érzését fölfogni képtelen alakok gondolják, hogy az egységes magyar nemzetben való gondolkodás, a külhoni magyarokért való bátor kiállás vagy például a kettős állampolgárság megadása (ez a Fidesz politikája) csupán a szavazatszerzést szolgálja. Annyi eszük sincs, hogy ha netán az életben egyszer ők is kiállnának a külhoni magyarságért, akkor tán rájuk is érkezne egy-két szavazat onnan.
Amúgy az említett „választási csalásról” annyit: a Gyurcsányék által emlegetett több ezer helyett mindösszesen 60 (azaz hatvan) kárpátaljai magyar jelentkezett be Szabolcs megyei településekre, és természetesen ők sem azért, hogy a Fideszt hatalomra juttassák. De a tények nem nagyon szokták megzavarni a magyarfóbiások gondolkodását…
Magyarországnak nem csak az kell legyen a célja Ukrajnával, hogy biztosítsa az ott élő magyar kisebbségek jogait, hanem ennél is fontosabb feladata, hogy Ukrajnát Magyarországgal közös szövetségi rendszerben tudja, azaz minden erejével azt kéne támogatnunk, hogy Ukrajna NATO-, illetve EU-tag lehessen.
Tipikusan egybites, a Nyugat farpofájából kilógó szöveg. Egyrészt: semmi sem lehet fontosabb számunkra az ottani magyarok jogainál. Másrészt: sem a NATO-t, sem az EU-t nem zavarja az erdélyi vagy a felvidéki magyarok jogi, lelki és fizikai elnyomása, pedig Románia és Szlovákia tagja mindkét szervezetnek. Magasról tesznek arra, hogy a felvidéki magyarok állampolgárságát elveszik; hogy az erdélyi magyaroktól elkobozzák ingatlanjaikat, megszüntetik tanintézményeiket és még a székely és magyar zászlók kitűzését is büntetik.
Tehát a nyugati szerveződésektől várni a kárpátaljai magyarok helyzetének javulását gyógyíthatatlan holdkórosságra utal. A Nyugatot már csak a transzklotyók érdeklik – a nemzeti kisebbségek nem.
Mikor egy elvileg jobboldali, keresztény uniós pártcsalád frakcióvezetője arról hadovál, hogy a nacionalizmus az valami „szélsőséges” dolog, akkor tudható, hogy semmilyen segítségre nem számíthatunk tőlük. Jellemző, hogy az EU-n és NATO-n kívüli Szerbia az egyetlen, amely legalább valamiféle kulturális autonómiát adott a vajdasági magyaroknak. Már a Balkánról is több jóra számíthatunk, mint Bécs, Berlin vagy Párizs irányából.
Sőt, azzal, hogy még a lengyelek és a románok meg tudtak egyezni ukrán kollégáikkal a saját kisebbségük védelme érdekében, addig a magyar kormány szándékosan keresztbe tesz a megegyezésnek, így blokkolva Ukrajna NATO-csatlakozását.
Szándékosan keresztbe tesz, mi? Végre van egy kormányunk, amely védi a magyarok érdekeit. Mivel a kisebbségeket sújtó nyelvtörvényt nem változtatták meg, nincs ok arra, hogy támogassuk egy ilyen szedett-vedett bábállam NATO-csatlakozását. Aki szerint sutba kéne dobnunk az egyetlen valamirevaló ütőkártyánkat Ukrajna észhez térítésére, az nem magyar fejjel gondolkozik, nem magyar szívvel érez.
Putyinnak sokkal inkább kedvére van a sok kis gyenge nemzetállam a régiónkban. A sok kis saját szemétdombján uralkodó kakas között ugyanis kedvére portyázhat az orosz medve. Orbán Viktor pedig olyan kakasnak tűnik, aki önként is besétál az orosz medve szájába – közben pedig hangosan kukorékol, hogy ő mennyire okos és erős.
Ezek szerint Buzinkayhoz az sem jutott el a történelemórákon, hogy ezt a „sok kis gyenge nemzetállamot” nem Oroszország, hanem éppenséggel a fényességes Nyugat hozta létre a trianoni, majd a párizsi diktátummal, nehogy erősebb államalakulat maradjon Közép-Európában, amely konkurenciát jelenthet nekik. Ennyit tehát a történelmi ismeretekről.
Végül azt írja Buzinkay:
És adnék még egy kéretlen tanácsot a fideszes (kül)politikai agytrösztöknek: az Ukrajnával való viszonyunk rendezése jelentősen elősegítené a hőn áhított Trump-Orbán találkozó létrejöttét is. Ugyanis a „Nyugathoz” – amihez mi magyarok Szent István óta tartozni szeretnénk – való tartozás most azon múlik, hogy Ukrajnát vagy Oroszországot választjuk. A magyarok pedig egy erős velünk tartó Ukrajnát szeretnének, és egy távoli, a magyar politikát nem kézivezérlő Oroszországot.
Hát persze, Szent István is imádta a Nyugatot, például 1030-ban, amikor bucira verte a ránk törő német seregeket… Összefoglalva: mindenért Putyin és az oroszok a hibásak, akik velejükig romlottak és gonoszak, bezzeg a Nyugat csodálatos, mindenben mindig nekik van igazuk, az ő kedvükre kell tenni állandóan.
A Buzinkay-féle csicskahad nem érti, soha nem értette: keresni a békét, a jó kapcsolatot, gazdaságilag kölcsönösen előnyös üzleteket kötni a környező birodalmakkal egészen mást jelent, mint önként lemondani érdekeinkről, jogainkról, tálcán fölkínálni javainkat. A Buzinkay-félék ez utóbbit csinálták és csinálnák most is. Náluk nincs középút a lakájkodásban. Ők mindig teljes egészében akarják átadni Magyarországot az éppen legerősebbnek gondolt hatalomnak. Számukra nem létezik magyar út, „harmadik út”.
A Nyugat most Ukrajnát akarja bekebelezni, kizsigerelni, termőföldjeit, ásványkincseit lenyúlni. Ám Oroszország (amelynek történelmileg pont ugyanúgy része „Ukrajna”, mint Magyarországnak Erdély vagy a Felvidék) ezt nem hagyja. És volt képe – micsoda demokratikus aljasság! – népszavazás útján magához csatolni a zömében oroszok lakta Krímet. (Érdekes, Koszovónál nem kellett népszavazás a kiszakításhoz, azt a „demokratikus” nyugati vezetők eldöntötték és kész.)
Ezért kell hát össze-vissza hazudozni az oroszokról, engesztelhetetlenül gyűlölni őket. E hálátlan feladatot a Momentumhoz hasonló helyi ügynöklerakatok nyakába varrták, akik szív, gerinc és értelem híján büszkén teljesítik a küldetést. Miként büszkén fúrták meg a magyar olimpiai álmot is, hogy Párizs győzhessen. Hazaárulás vagy nemzetárulás – mikor mire van szükség.
Emlékezetes, ugyanaz a Buzinkay György, aki most a kárpátaljai magyarok jogait lábbal tipró Ukrajna megsegítését követeli a magyar kormánytól, januárban egy másik írásában a jobboldali újságírók elleni leszámolásra buzdított. Akkor azt írta: „A propagandagép propagandistáit is el kell számoltatni. Bíróság elé kell állítani azokat, akik részt vettek a magyar demokrácia felszámolásában és a magyar függetlenség oroszoknak való kiárusításában.”
Dino Rino
2019-04-01 at 17:08
Ez a momentum nevu moslekos vodor egy jelentektelen gittegylet, velemenyuk annyit szamit mint a fing, mikor kijon rogton elszall.
Bocsánat, Sajnálom, Elnézést
2019-04-01 at 15:14
Úgy tudom, hogy Ukrajna “hátsó udvarában” mintha lenne valami csete-paté. És mintha a hozzáértők azt is elmondták volna hogy a NATO-ba nem lehet belépni harcban/konfliktusban álló államoknak. Úgyhogy talán csak egy szimpátia beszélgetést lehetne velük rendezni, talán csak ezt akadályoztuk meg.
Az EU egyfelől nem tervezi új tagok felvételét, másfelől, mintha kizárólag csak a magyar fél erölködött volna egy időben a vízummentesség ukránoknak való megadásáról.
Ami a kellemetlenebb, hogy a PS-ben itt is megjelent, hogy egy Ukrán betelefonálós műsorban, a Balatonig szerettek volna eljönni(hadsereggel), amennyiben a magyarság levállasztaná róluk Kárpátalját.
És ami minden más kérdést lesöpör az asztalról: az EU-nak nincs pénze talpra állítani Ukrajnát.
Klárika
2019-04-01 at 20:52
Bocsánat, Sajnálom, Elnézést!
persze, hogy van csetepaté, hiszen és mintha, de tulajdonképpen az volt a német egyesítés egyik feltétele, hogy a NATO nem tesz egy lépést sem kelet felé. Azok után mintha, de Ukrajna nagyon is be akart volna lépni a NATO-ba.
Közben, ténylegesen fellépett Magyaro. a vízummentesség mellett az ott élö magyarok miatt.
Azután mintha lépett volna a “Majdan”, vagy mégis, nem abszolút világosan és bevallottan kelet felé?
Persze, hogy kellemetlen volt a PS- betelefonáló, ki tudja ki volt és mi célból telefonálgatott?
Mintha túl gyakran kerülne utalás arra,hogy “a magyarság ezt azt s innen onnan le akarna területileg választani”.
Viszont nem mintha, hanem az ilyen ténylegesen nagyon súlyos és gyakori politikai provokációs hidegháború. (addig amíg,…ne legyen belöle szíria)
Egyébként, s mintha következetesen az ott élö magyarok, stb. asszimilációjával próbálkozna az ukrán kormány.
Az unió pedig mindig is csakis a kissebbségek érdekeiért lép fel. Mintha ezt tenné az Urajnában élö oroszokkal is, a magyarokkal is. Mintha nem is hagyná meg ezt az ügyet az anyaországok gondjainak.
Mintha, de igaziból mégsem, még egy sakkjátszmája lenne az atlanti hatalmi törekvéseknek. Mintha a legszabályosabban folyna le, egyedül Magyaro. és persze, hogy az orszok alkalmaznak trükköket.
Sajnos, de csupa mintha ez a tiszta véletlenül kialakult kárpátmedencei helyzet.
ómió
2019-04-01 at 14:36
Az embert a neve ritkán szokta minősíteni…!
Azaferi
2019-04-01 at 13:05
Legyünk kicsit megértőbbek! Akit ilyen névvel és ilyen ábrázattal vért meg a sors, nos kész csoda hogy csak ennyire kretén..
Mátyás
2019-04-01 at 11:59
És trianont kinek köszönhetjük? És a török hódoltságot, meg a Habsburgokat? Ha még visszább megyünk a történelemben, akkor meg a németeket találjuk mint legfőbb ellenséget. Persze az oroszokat is ugyanaz a mentalitás jellemzi, ugyanolyanok, mint európa nagyrésze. De ha mélyebbre ásunk, akkor mindig ráltalálunk a nemlétező szervezett magánhatalomra, aminek elsődleges tulajdonsága, hogy nem létezik, de enélkül mégsem érthető meg a történelem.
Így viszont ez csak oroszellenes propaganda. Ukrajna tekintetében, az lenne az igazságos, ha kárpátalja visszakerülne magyarországhoz, északi része lengyelországhoz, ukrajna többi része, de legalábbis a keleti része pedig oroszországhoz.
Sün
2019-04-01 at 08:33
Csak rá kell nézni erre a 19-es alakra…. Sugárzik róla kunbéla, csernyjózsef, szamuely s a többi ótvar zsidó tekintete.
CsZ
2019-04-01 at 07:57
Micsoda csapat. Ez a név Buzinkai.
Alapvetés a pride.
Igy néznek ki a lenin fiúk 2019-ben.
Mondjuk a nagyszerű ügy érdekében és a végtelen igazság érdekében azért adott esetben és 120%-os biztonság mellett az azért úgyan úgy tudnának gyilkolni, mint az elödök. A lelki része nem változott 100 év alatt csak a vállak kigyosodtak el.
Ami aggasztó, hogy a fiataljainkat ezek a kis ördög fajzatok befolyásolják.
Erre vigyázni kéne
Gedeon Szánti
2019-03-31 at 21:21
….így van…liberális,zsidó patkányok…akiket a zsidók is megvetnek
Andromeda
2019-04-01 at 08:32
Nem kell a származásukkal operálni, különben is, van köztük mindenféle. Tetteik alapján antidemokraták, rasszisták, nácik. Ilyen egyszerű.
Tolnai Ferenc
2019-03-31 at 20:57
Egy b@zi nem is lehet más mint nemzezáruló.
Andromeda
2019-03-31 at 20:42
A Momentum egy náci szervezet.
POROSZLAI RÓBERT
2019-03-31 at 19:55
csodaszép neve van az elvtársnak.
Old
2019-03-31 at 20:25
Az Szdsz utolsó elnökének neve Retkes, de ott volt még Gusztos is, akit én inkább nagyon gusztustalan személynek tartottam.
Az Mdf sírba tevőinek egyike Herényi alias tökömnyi Károly volt.
Beszédesek ezek a nevek.
ne-ne
2019-03-31 at 19:43
Úgy tudom (ha nem jól, akkor elnézést kérek)hogy Kárpátaljára 1918 novemberéig amikor is Károlyi kormánya megalapította a Ruszka Krajna autonom területet az ukránoknak még a lehelete sem ért el. 1920-tól Csehszlovák, 1938-tól imét magyar. 1945 juniusában csatolták a szovjetuniohoz és akkor indult meg a magyarok kitelepítése, deportálása a gulágokra. Mind ezek után az ott élő magyarok 10 körömmel ragaszkodnak identitásukhoz az anyaföldhöz, Magyarországhoz, mert nem kapnak segítséget mástól.Sem fizikait, sem lelkit.
Feher Zsolt
2019-03-31 at 19:10
Mindig tudtam ezek a momentumos idiotäk csak ugatjäk a törtenelmet dehät ilyenek ök akik meg 1 l tej ärät sem tudjäk ponosan.Nem ertem buzi—nkayt ha belebujunk a nyugat seggebe akkor ott jo sza…szag lesz es meleg azonkivül semmi.De primitiv pärtnak primitiv gondolatai vannak.
Hajni
2019-03-31 at 19:08
Sajnos nagyom kártékony kis pártocska a momentum! A fiatalok köreibe igyekeznek beférkőzni, nagyon veszélyesnek tartom, főleg, ha tudjuk, kik a háttér támogatók!
Amit ők művelnek, azt már nem kéne hagyni, demokrácia ide vagy oda!
Ostobák és elvetemültek.
Klárika
2019-04-01 at 00:37
Egyetértek! Én is meg vagyok gyözödve arról, hogy roppant kártékonyak. Ha ma még nem is annyira, de amikor nemzedékváltás lesz a politikusok sorában, akkor ök lesznek soron.
Addig is rágnak féreg módra, a ceu tovább termeli öket, hiszen az unió azt akarja, s talán meg is ígértetett, hogy a politikai és a társ.tud szakjuk mindenképpen Budapesten maradjon.
Benedek Károly
2019-04-01 at 07:57
Már most o tt vannak a CEU-képezte ügynökök klf. fontos posztokon.
heroes_never_die
2019-03-31 at 19:00
Kiváló cikk! Gondolom, ez a B-kay teljesen magától értetödönek tartja, hogy a puccsal hatalomra került ukrán oligarcha kormány a Bandera-hivö ukrán neo-nácik segitségét vette igénybe 2014-ben. Felejthetetlen képek maradtak fenn a nácik mellett pózoló ny-európai és amerikai “elitröl”.
nemzeti
2019-03-31 at 17:50
Egyre több a hazaáruló senki.
sanyi
2019-03-31 at 17:40
Komcsi féreg. Amerikában már régen a terrorista szervezetek listáján lennének.
Benedek Károly
2019-04-01 at 07:55
Ezek ügynökszervezetek, melyek klf. akciókra megbízásokat kapnak. Ebből élnek.
Talpraesett
2019-03-31 at 17:16
Mivel szuperérzékeny vagyok a külhoni magyarok kérdésében, ezért üzenem, hogy el a kezekkel tőlük! Ki nem szarja le, hogy Ukrajna EU- vagy NATO-tag lehessen, előbb bizonyítsa be, hogy rendesen bánik a rá bízott kisebbségekkel. Nagy kár, hogy a Momentumosokhoz hasonlók nem tapasztalhatják meg a kisebbségi létet, nem lenne ekkora pofázás ezen a téren. Ami pedig a külhoni szavazatokat illeti, létszámukból adódóan nem sok parlamenti helyről dönthettek, de ha az éppen a 2/3-ról döntött, akkor az kivételesen jó érzéssel tölt el, mert sorsdöntő nemzetpolitikai kérdésekbe igenis van joguk beleszólni. Az oroszok pedig nem egyenlőek szovjetekkel, akik legnagyobb bűneiket épp egy grúz idióta vezetése alatt követték el.
polizza
2019-03-31 at 18:57
,, Az oroszok pedig nem egyenlőek szovjetekkel, akik legnagyobb bűneiket épp egy grúz idióta vezetése alatt követték el.”
1- pontosan!
Azon kívül, 56-ban – és máskor is, végig – a SU vezetésében ugyanúgy ott ültek az ukrán – meg egyéb, a baltiak is! – kommunista elvtársak is, mint az oroszok. Mind benne voltak a döntésekben.
Tehát semmivel nem jobbak, ártatlanabbak az oroszoknál. Mint országok.
A népek meg mindenütt megszenvedték a kommunisták hatalmát, ahol az végigtiport.
2- 1848-ban meg cár atyuska megsegítette uralkodó ,,testvérét”.
Résztvevők: katonaság cár atyuska birodalmából. Azaz tuti, hogy nemcsak orosz nemzetiségűek voltak a csapatokban.
És a cárban sem csak orosz gének dolgoztak.
És a nyugat csak azóta nem szereti őket, mióta egy orosz, orosz érdeket képviselő vezetőt választottak.
Na se ez így van velünk kapcsolatban is.
Ezek a mai ifjú titán szellemi és tán természetes utódok is, nagyon gyenge eresztés. Bizonyos dolgokat nem pótol az angol- és bizonyos számítástechnikai tudás(?).
Benedek Károly
2019-04-01 at 07:50
“mióta egy orosz, orosz érdeket képviselő vezetőt választottak.”
És a keresztény egyházra és a keresztényekre építve talpra állította
az orosz nemzetet és visszaállt a nagyhatalmak közé.
Amikor Putyin elfogadta Gyurcsány meghívását a Szemlőhegyi úti, zsidóktól rablott villába, akkor az egész ballib sújtó nyálcsorgatva pitizett Putyinnak, s erősködtek, hogy “bezzeg a Zorbánnal nem áll szóba Putyin, nem fogadja a meghívását, sőt, Orbánt sem”.
Most meg a “Zorbán Putyin pincsi” járja.
:-DDDDDDDDDDDDDDD
Klárika
2019-04-01 at 19:34
Benedek Károly! Ami volt az úgy volt. De “a voltért nem ád a tót”, ezt diktálja a reális érzék megléte.
“a “Zorbán Putyin pincsi” pedig pont olyan rögeszme mint a már megnevezettek.
Azt se mondja senki, hogy pont az oroszok ne tudnák mit jelent az agresszió. Meg a hidegháború s a rendszerváltás utáni Gyurcsány-Brezsnyev féle országépítés.
Érthetö, ha a reálisan pincsik nem látják a nagyokat. De abból s a rögeszméböl tökét kovácsolhatnak.
Jelen pillanatban Orbán és Putyin a két legintelligensebb, legnormálisabb, egyáltalán valami normálisnak, hasznosnak a lehetséges felépítöi. Képesek lennének ilyesmire.
A pincsi-látóknak is meglehet a véleményük. Mégis, többen is úgy tartjuk, hogy az hamis.
Az pedig a legritkább, de tény, hogy Orbán is és Putyin is szeretik a népeiket is, a hazájukat is, már ezért is politikai óriások.
Klárika
2019-04-01 at 00:53
“Az oroszok pedig nem egyenlőek szovjetekkel,…” na és? Aki hidegháborút akar annak na és. Ott vannak még a történelmük miatt rögeszmés lengyelek, és a balti országocskák a moldvát is akaró románok, csupa jó táptalaj további “magvetésre” is a meglevök mellé.
Benedek Károly
2019-04-01 at 07:52
“a történelmük miatt rögeszmés lengyelek”
Ez nem rögeszme, hanem a szüntelen és valós veszély racionális felfogása.
Rakovszky István
2019-03-31 at 17:07
Ha ennek a “Buzy”-nak tetszik az, hogy az ukrén ultrák magyar művelődési otthonokat gyújtogatnak, robbantgatnak, akkor itt az ideje, hogy a Momentum házával tegyék ugyanazt a magyar hazafiak‼
gyozo2018
2019-04-01 at 07:42
Hülyeség, még elméletben is.
Alig várnak egy ilyen akcióra. Erre gyúrnak.
Majd azt figyeld, hogy gyíkvállú, nyálas Gulás Maxi hogy akar nimbuszt faragni magának az őrizetbe vétele kapcsán.
Netta
2019-03-31 at 17:02
Csak nem rokona az egész sajátos pályafutást leíró Buzynkay Géza egyetemi tanárnak?
(I-vel nem enged be a rendszer, csak y-nal.)
kerekferke
2019-03-31 at 16:48
Bizonyos lobbikat nagyon zavar az orosz beruházás, mert nyilván ők akartak is súlyos beruházásokat tenni.
Akár Simicska is állhat ezek mögött.
Olvastam, hogy azon bukott ki, hogy Pakson nem kap megbízást. Nem hiszek a mesében, hogy eladott mindent és elment bánatában világgá.
kerekferke
2019-03-31 at 16:36
“annak az Oroszországnak a távol tartása a mindenkori magyar nemzeti politika legfontosabb sarokkövei közt kell szerepeljen.”
Buzynkay tanyáján fogunk gázt és olajat fakasztani?!
Egyébként olyan szép neve van, hogy az automatikus cenzor nem engedi át a hozzászólást, ha helyesen írom a nevét ennek a kreténnek.
????
Klárika
2019-04-01 at 00:44
Kicsi betüvel, nem a mondat elején.
Persze, hogyha megtörténik, akkor a továbbiakban kis ragasztás
kerekferke
2019-03-31 at 16:33
Majd a Buzinkay tanyáján fakasztunk olajat, meg gázt?!
Hát ekkora f&st még nem látott a világ! Anyám, borogass! ?
Logikus
2019-03-31 at 16:29
Ez a Buzinkay pont olyan idétlen, mint a neve.
Nonvideor
2019-03-31 at 16:29
“annak az Oroszországnak a távol tartása a mindenkori magyar nemzeti politika legfontosabb sarokkövei közt kell szerepeljen.”
&&&&
Aki kicsit is jártas a történelemben, az nem ír ekkora fságot.
Kit akarnak ezekkel a populista lózungokkal megnyerni maguknak?
Mert egyetlen magyar szavazót sem kapnak, az tuti.
Nonvideor
2019-03-31 at 16:25
“Hegedűs István, Kun Béla, Rákosi Mátyás, Kádár János vagy Gyurcsány Ferenc nevét fölidézzük…”
&&&&
Soroljuk még:
Horn Gyula, Göncz Árpád, Göncz Kinga, Újhelyi,
Szanyi… hosszú a sor.
Gedeon Szánti
2019-03-31 at 21:19
….lendvai meg fog sértődni
'''z
2019-03-31 at 16:24
Hát ez egy gerinctelen, nyálkás csúszó-mászó féreg.
POROSZLAI RÓBERT
2019-03-31 at 19:54
Kérdezem: a haza árulókat régen nem végezték ki?
Piszematyi
2019-03-31 at 21:08
Itt a pont! Régi szép idők…
Csende Katalin
2019-03-31 at 22:22
Az életükkel feleltek a hazaárulásért.
gyozo2018
2019-03-31 at 16:20
Nincs ebben semmi új.
Hazaárulókkal gründoltatták ezt a primitív, pondró-ügynöksejtet, teszik megbízatásuk szerint.
Fegyőr műveletlen is, félanalfabéta is. Abszolút megfelel az elvárásoknak.
Hát, így van ez
2019-04-01 at 17:57
Soros pénze “rendkívül jó helyre” került !!!
Ezek a szemetek meg szó szerint, tökéletesen próbálják végrehajtani a spekuláns zsidó minden parancsát.
Ennyi a történet.