Hidvéghi Balázs európai parlamenti képviselő szerda reggel a Kossuth Rádióban fejtette ki álláspontját a Szájer-ügyről: megdöbbenéssel és szomorúsággal hallott a történtekről, ugyanakkor hozzátette: nagyra becsüli és tiszteli Szájer József politikai tevékenységét, mert szerinte kimagasló munkát végzett, amit az ellenfelei is elismernek.
Esendő ember. Az vesse rá az első követ, aki bűntelen.
– jelentette ki a fideszes politikus, aki szerint Szájer József a lemondásával meghozta a legjobb döntést. Szájer Józsefről kedden derült ki, hogy részt vett egy múlt heti brüsszeli orgián, amelyet a belga rendőrség kapcsolt le.
Forrás: index.hu; Fotó: PestiSrácok/Horváth Péter Gyula
Facebook hozzászólás
Vélemény
2020-12-02 at 23:25
Hidvéghi képviselő úr érvelését érteni vélem, de jelen esetben ez nagyon NEM helyes!!!
Ugyanis Szájer József a magyar emberek akaratából, a rá adott szavazatok miatt volt európai parlamenti képviselő. Mi mindannyian bizalmat szavaztunk neki, hogy méltóképpen képviselje minket, a nemzetet, és országunkat. Nem magánemberként ücsörgött Brüsszelben, hanem képviselőként, így joggal várható el, hogy akkor annak megfelelően méltóképpen viselkedjen. Ha erre valaki nem képes, vagy nem akar megfelelni, akkor nem kell képviselőséget elvállalni. Mindig van másik, aki képes teljesíteni!!!! Egyébként szabd az út, lehet mást is csinálni! De ha ilyen pozíciót akar valaki betölteni, akkor már ne Hungarian James Bondként lógjon egy eresz csatornán, amikor épp egy kanbuliról akar elinalni!!
Szájer J. megérdemli a büntetést, mert neki tudnia kellett, hogy az életvitelével mennyire zsarolható, na meg, hogy évek óta megfigyelik, és előbb vagy utóbb benyújtják a számlát. A baj, hogy ezt a bűnt a magyar nemzet tisztességes oldala fogja elszenvedni!!!! a baloldali liberálisok velünk fogják megfizettetni. Mert kétség sem fér hozzá, hogy élni fognak a lehetőséggel. Nem mellesleg, nemzetközi szégyent hozott ránk! Ezért nem tudok egyetérteni Hidvéghi képviselő úr érvelésével.
Katimama
2020-12-02 at 17:40
Olvasom a hozzászólásokat: az igazság az, hogy azon a helyen nem kellett volna ott lennie.
Ez politikushoz méltatlan tett. Mint felelős közszereplő, pont a mostani politikai helyzetben felelőtlenül viselkedett. Nincs rá mentség szerintem.
Csorba Erik
2020-12-02 at 15:34
Több lehetőség merül fel, köztük az egyik, hogy a sztoriban minden az, aminek látszik.
Reményeim szerint a botrány nem fogja megrázni önmagában a Fideszt és politikai stabilitásunkat, de az eset konzekvenciáit az amerikai elnökválasztáson tapasztalt gigantikus méretű választási csaláséval, Magyarország felszámolására nyíltan ajánlkozó ellenzék magatartáséval együtt a 22-es választásokra le kell vonni. Az embereknek el kell tudni mondani, hogy a szavazataikra aspiráló momentum, gyurcsányisták stb. feltennék hazaáruló magatartásukra a koronát, amikor a kormányzati hatalom birtokában a nyugati diktátumnak megfelelően alakítanák át az országot „nem Magyarországgá”, és tennék a transzatlanti birodalom részévé, immár visszafordíthatatlanul.
Galamb
2020-12-02 at 14:58
A haza sorsa iránti felelőtlenség viszont nem bocsánatos bűn!!!
Ilona
2020-12-02 at 14:47
A napokban ismertté vált pedofil botrány Cseh Katalin és Donnáth Anna EP képviselőcsoportjában, – ahol az érintett pedofil 42 éves férfi alelnöke volt a liberális Renew Europe csoportnak – is van ilyen botrányos eset, mint a Szájerré, sőt nagyságrendekkel súlyosabb, hiszen ott kiskorúak voltak a súlyos cselekmény elszenvedői, csak annak nem készítettek hatalmas reklámot a német, francia ….osztrák médiában.
A svéd EP-s politikusról a külföldi lapok alig írtak valamit. Működik a kettős mérce. Ujhelyi is vígan ír arról, hogy szinte minden külföldi lapban megjelent Szájerről a hír, a svédről viszont hallgatnak, mind a 38 eset gyermekpornográfiáról, mind pedig a szexuális zaklatásokról, de ez Ujhelyit nem zavarja, a svéd politikusról nem nyilatkozott semmit.
Szájer vétkezett, de bocsánatot kért, és ami még jóval több, mint bocsánatkérés levonta a konzekvenciákat, lemondott.
Ettől többet ő már nem tehet, a múltat nem tudja megváltoztatni. Egy biztos erre a számára kegyetlenül rosszul végződő bulira élete végéig emlékezni fog. Ez viszont éppen elég súlyos büntetés politikai karrierjének, ambícióinak vége mellé „bónuszként”. Mindenesetre ő nem önként, dalolva mutogatta magát, az interneten, mint a DK-s Gréczi 2018-ban. Levadászták Szájert, de ez nem mentség. Egy biztos félrelépése nem maradt következmény nélkül, hiszen lemondott, mit tehetne még?
jobb-ágy
2020-12-02 at 13:19
Ja, annyi sütnivalója lehetett volna, hogy mohamed mohamedként mutatkozik be a belga zsaruknak, akkor simán elengedték volna, és nem hozzák nyilvánosságra a nevet.
jobb-ágy
2020-12-02 at 13:14
Nekem bejön a menekülési kísérlet,a mikéntje meg főleg! Szerintem tökös megoldás volt, hogy nem csak bambán odatartotta a csuklóit. Hungarian James Bond.
jani 1
2020-12-02 at 12:35
PONTOSAN!! FELHÁBORITÓ!!
mindenhol a nagy bunkó józsi s kisebbségi érzetü-hermafrodita nagy a.-ti szerepel, vitakozási kúltura nélkül, 1/2 mondatonként mindenki szavába túlkiabálva, s beleugatva,
netto hazugságokkal!!!!!!!EZEKET?? pénzelik, amikor sokaknak alap megélhetésük sincs!!
Ez a “csatorna komoly nagy ÖNGÓÓL!! A meztelen “csöves-ereszcsatorna légtornára nincs mentség. A politikusokat erkölcsi(?) tisztesség alapján “is választják, h v.milyen példamutató funkciójuk is legyen. Mit csinálnak a “titokzatos szolgálók, csak nézik, v. ök is fark-asok közt segre pacsiznak. Nekik: D.T., Sz.J. stb tudniuk kell, h öket külön figyelik, már Az “OKOS kis “helyzet meghatározójuk is folyamatosan tudatja, h merre járnak??? Most. h Hazánk ilyen bajban van még jobban kellene oda-figyelni, mert csak arra várnak, h a mgy. politikusok hibázzanak. Igaz d.annácska papija, konzekvencia nélkül röhög a markában…
A gajda-lackner-krinyó fel sem ismerhetö,öket is “elfújta a szél”-lentös berni, de a “korrupt-alan ló-f@x-házi szülei is le-szüretelik földjeik hasznát. De, Kinek lett itt baja??? Gyafi is pilangózva kiúszik a zagyvalékból,s a fenyö-darabot meg félretolja.
varga eszter
2020-12-02 at 12:19
Minden kormányközeli oldalon ott van a történet, ott van az Origo- n és a 888- oldalakon is.
Mi mást lehet ilyen esetben tenni? Amúgy persze a lemondás az egyedüli, amit megtett pl. Borkai is.
És itt szerintem is felesleges visszamutogatni a másik oldalra, hogy ott meg….
Szájer óvatlan volt, elmeszelte magát rendesen. És kicsit sem mentegetem, de kis idő múlva ez is a feledés homályába megy, mint az összes többi jobb vagy baloldali, a közvélemény hergelésére is felhasznált cselekedet.
:o)
2020-12-02 at 12:15
Én szégyellem magam Szájer kalandjait olvasva!
Ez nem botlás, ez nem kapuzárási pánik, ez nem késői szerelem, amit ha meg is tud a nej, de szeretettel elnézi – ez a legalantasabb testiség, ráadásul buzerancia, és a tetejében még kábítószer is van nála! És mikor szorult a hurok, akkor az ablakon át menekült mint egy rajtakapott betörő…
Szégyenletes az egész eset. Külön-külön is kínos lenne mindegyik momentum, mert egyik sem tartozik a klasszikus polgári szokások közé…
saghy rozalia
2020-12-02 at 12:07
knerten, szerintem is, pontosan ezt.
Etel
2020-12-02 at 11:38
Fentiekkel csak azt akartam mondani, hogy a szervezésben, a műsor előadásában a belga rendőrség is nyakig benne van, pont annyira mint a szlovák férfi meggyilkolásában.
Szabó László
2020-12-02 at 11:36
alma ata!
Botlás tekintetében eddig is vonatkozott! Szájer József nem károsított meg senkit! Nem lopott a közpénzből dicsekedve évi 100 milliót, nem terjesztett álhíreket és nem árulta a hazáját spekulánsoknak. Elment egy házibuliba, ahol csőbe húzták!
Szabó József
2020-12-02 at 11:33
Igaza van Hidvéghi Balázsnak.Sok sok munkát végzett Szájer József az országért-amit magánélete nem befolyásolt.
SpaceBug
2020-12-02 at 11:32
Ettől a Fidesz még Soros, bevándorlás, gender ellenes lesz. Védeni fogják a magyar érdekeket és nem engedik Magyarországot eltaposni.
Szájár helyet meg lesz alkalmas ember.
Úgy általában nem tudom mire számítanak a lipsik, egy ilyen ügyben, mikor náluk naponta van ilyen…..
Pár napig a sajtó ezt szajkózza a Fidesz meg teszi a dolgát az új emberrel…
alma ata
2020-12-02 at 11:21
“Hidvéghi Balázs: az vesse az első követ Szájer Józsefre, aki bűntelen”
Jó lenne tudni, hogy ez most csak a Fidesz politikusaira vonatkozik, vagy innentől kedve más pártok megbotló politikusaira is.
Szabó László
2020-12-02 at 11:20
Ja! Prolit szórakoztatni! Nekik ez a karácsony!
Etel
2020-12-02 at 11:20
Ez ugyanaz a belga rendőrség, amelyik a szlovák embert agyonverte és még triumfalva pózolt is hozzá? Ha nincs annak az embernek egy felesége, aki sérelmezni merte a gyilkosságot, örök titok marad.
Ázja
2020-12-02 at 11:14
Ez az ügy,úgy képtelenség,ahogy van.
Nem érdemes túl gyorsan állást foglalni,mert itt sok minden nem tiszta.
A FIDESZ készítsen egy nyilatkozatot,melyet a prominenseknek,akik tovább akarnak dolgozni(bármely területen),alá kell írni.
Esküdjenek fel,hogy 2022-ben a választásokon ,a győzelemért dolgoznak!
Aki pihizne inkább ellenzékben,az álljon félre,most!
Pozícióban nincs magánügy.
Nem maradhat pozícióban senki,aki “démonokkal támcoló”.
Ès ez nem ítélet,hanem követelmény.
Ezt mindenkinek meg kell érteni,nem régi barátság kérdése.
A legtehetségesebbnek is tudnia kell,tőle többet várnak el!
A nagyfalhoz érkeztünk (már megint),repedésbe cetlit dugni, kėső.
Fenti maszatolgatásomtól függetlenül,ez már túl sok.
A mi titkosszolgálataink valamilyen maszek telephelyet vigyáznak?Tényleg a Viktor ellen dolgozik már mindenki?
farkas bea
2020-12-02 at 11:12
Egyetértek: kimászni ilyen csávából nagyon nehéz:(
Hajózni muszáj
2020-12-02 at 10:53
Anette, a kormány tárgyalási pozícióját az erősíti, ha mi szavazók mellette állunk. Van ami fontos, és van ami kevésbé az.
Pont.
Ne sétáljunk bele a ballibek csapdájába.
Gáspár Anette
2020-12-02 at 10:49
Ne kenjétek a szart!
Józan életű ember, legyne bármilyen okos is,
főleg, ha kint küzd a frontvonalon, mindig résen
áll, nehogy csapdába csalják.
Ezt meg a farka vitte a veszendőbe.
De ő le van szva.
ORBÁN TÁRGYALÁSI POZÍCIÓIT GYENGÍTI, A KORMÁNYT,
A FRAKCIÓT JÁRATJA LE!
Ez netto hazaárulás.
khm
2020-12-02 at 10:41
Szájer a gyülekezési törvény ellen vétett.
A kábszer “birtoklása” szintén bűncselekmény,de kétlem,hogy hátizsákkal a hátán bulizott,onnantól,BÁRKI berakhatta azokat a tablettákat.
Egyedül Istennek hiszek,a nyominger és titkosszolgáknak meg nem.
khm
2020-12-02 at 10:38
3,14csányi
Utcasarok,napi bevétel és lódulj az anyádhoz te b.zi.
A fajtatársaid lenyúlják a napi bevételét.
csakafidesz
2020-12-02 at 10:36
marton 2020-12-02 at 10:24
Pont ez a lényeg. A Fidesz komoly hibát követett el, hogy egy ferdehajlamút küldött Brüsszelbe.
csakafidesz
2020-12-02 at 10:30
knerten 2020-12-02 at 10:12
“2. Melegnek lenni nem bűn, csak nem emeljük törvényi házasság rangjára a meleg kapcsolatokat, és nem állítjuk követendő példaként a fiatalok elé a meleg életformát.”
—————————————————
Egy szebb korban bebörtönözték az ilyeneket, később gyógykezelték. A muszlimok ma is fejlevágással gyógyítják.
Amúgy
Förtelmes dolog, szóval már az említésétől hányingere van az egészséges embernek.
RS
2020-12-02 at 10:27
A Józsinak megártott a nagy jólét. De most, hogy kilép a politikából tök mindegy. Aki bennt marad, az igyekezzen jobb példát mutatni.
Nem érdemes több szót ejteni erről az ügyről.
Szabó László
2020-12-02 at 10:24
A nyugati nagyhatalmak módszerei engem nem lepnek meg. Amit nem gondoltam volna, hogy a komcsicskáink a legfrigidebbek, legprűdebbek és legbigottabbak a teljes népesség körében.
Buliba hívták a szabadidejében!
marton
2020-12-02 at 10:24
Ez az idézet a Bibliából pontatlan. Az Úr Jézus azoknak a zsidó farizeusoknak, főembereknek mondta ezt, akik a házasságtörésen kapott asszonyt a törvény szerint mag akarták kövezni. Nyilván csak a paráznaság bűnére gondolt, amikor azt mondta: az vesse rá az első követ, aki maga nem bűnös” (Természetesen a paráznaság bűnében) Ha nem így lenne, semmiféle bírói ítéletnek nem lenne helye, hisz valamiben mindnyájan vétkezünk… Bizony, hogy nem járunk mindnyájan homo orgiákra, és nem kábítószerezünk mindnyájan…
J.G.
2020-12-02 at 10:24
NEHOGY MÁR BESÉTÁLJUNK A TETVES LIBERNYÁKOK HÜLYE CSAPDÁJÁBA!
Miért nem akarjátok a jobboldalon visszaállítani az inkvizíciót, mert a libbancsok azt követelik?
Csak úgy mondom, hogy a szekularizáció több emberöltővel ezelőtt megtörtént és egy kormánynak nem feladata vizsgálni, hogy valaki milyen mélységben keresztény, még akkor sem ha magát kereszténydemokratának vallja.
Még a kormány tagjainak is magánügye a vallás, nemiség stb.
A világi törvényeink keresztény alapon nyugszanak és azokat kell maradéktalanul betartanunk,
ÉS NEM BIRKÁNAK LENNI, AHOGY AZT A LIBSIK SZERETNÉK!
csakafidesz
2020-12-02 at 10:23
Hát én még csak nővel csináltam.. (Érdekes, hogy elég sokan vannak ilyen bűntelenek akik még csak nővel szexeltek.)
Mr. Smith
2020-12-02 at 10:21
Ez egy rossz mosdatási technika, mert ezek szerint aki nem kezdi kritizálni ezt az embert, az maga is hasonszőrű, mert takargatnivalója van.
Szájert kiiktatták, ki lesz a következő? Szerintem D.T.
knerten
2020-12-02 at 10:19
Kétlem, hogy a belga rendőrségnek joga lett volna kiadni Szájer személyazonosságát a sajtónak. Ezt is ki kell vizsgálni. Ez egy nyíltan ellenséges húzás volt részükről (mármint az adatok kiadása). Ebből is látszik, hogy ez csak célzatos, rosszindulatú akció lehetett.
knerten
2020-12-02 at 10:17
@Namond
Ott a pont. Innentől Fideszes politikus egyedül nem mehet sehova. Csak hármasával járhatnak, mint a rendőrök, egyrészt, hogy kontrollálják egymást, másrészt, ha bármi történik, legyen tanú.
Az is abszurdum, hogy Brüsszelben mindenféle védelem nélkül mászkál az összes tagállam összes politikusa. Nemzetbiztonsági nonszensz. Még mentelmi joguk vagy diplomáciai mentességük sincs. Nem kérdés, kinek az érdeke 27 állam képviselőit összeterelni egy helyre ilyen körülmények között.
knerten
2020-12-02 at 10:14
@márko
Azt kell csinálni, amit a baloldal szokott ilyen esetekben. Összezárni, higgadtnak maradni, felvenni a fapofát, és harcolni tovább. Szájertől el lehet határolódni, a tettét el lehet ítélni, de az érdemeit is el kell ismerni. Az ügyön pedig túl kell lépni amilyen gyorsan csak lehet, nem kell még évekig ezen témázni (ezt megteszi helyettünk az ellenség).
Namond
2020-12-02 at 10:13
Az nem baj, hogy Szájer fa.szál.lí.tás.sal foglalkozik.
De az, hogy a legnagyobb melegben és távfűtéses lakótelepen, az igen.
Ez óvatlanságra, vélt sérthetetlenségre, az ismerősökbe vetett túlzott bizalomra, az előrelátás hiányára, azaz nagyképűségre, ostobaságra, önteltségre utal.
Bár a hasonló a hasonlónak örül, Hidvéghi Balázs remélem óvatosabb és körültekintőbb lesz.
Ki a két diplomata?
Pinokkio
2020-12-02 at 10:12
nagyon sokan vagyunk, akiket a fél világ titkosszolgálata sem tudna becserkészni.
Brüsszel immáron állandó tartózkodási helye lett a drogos, és sexuális elhajlásban, vagy házassági válsággal küszködő politikusoknak, akik itthon a liberalizmust kárhoztatják, ott meg a haszonélvezői.Alkalmas hely arra, hogy a busás javadalmazással, ki tudja hány korábbi kapcsolat, házasság porontyáról gondoskodhasson- amit itthon nem tehetne meg a magyar átlagfizetésből. nem tehetné meg, hogy élemedett korban fiatalka feleséget vegyen, és gyermeket nemzen- mert se a nőt, se a gyereket nem tudná eltartani. És ebben nincs különbség a pártok között: Szanyi, Deutsch, Tőkés , Újhülye, avagy Morvai, Elena Gyurcsány- hogy nő is legyen közöttük- és így tovább- avagy a formális házasságot fenntartó Szájas úr.
Ez volna az ELIT? Az Európai liberális elit?
knerten
2020-12-02 at 10:12
@Ádám – nagyon sokan vagyunk bűntelennek
1. A három állításodból egyedül a “meleg” bizonyított, az is csak azért, mert Szájer már elég régen nem titkolja. A buliról semmit nem tudunk egyelőre, se a drogfogyasztásról.
2. Melegnek lenni nem bűn, csak nem emeljük törvényi házasság rangjára a meleg kapcsolatokat, és nem állítjuk követendő példaként a fiatalok elé a meleg életformát.
3. Szájer politikája kérlelhetetlenül jobboldali és konzervatív, amíg ezzel egyetértesz, és élvezed annak előnyeit, hogy vannak ilyen politikusaink, addig mit érdekel, hogy hová dugja a kukiját? Inkább egy LGBT-ellenes meleg képviseljen minket, mint egy LGBT-párti heteró, nem? Nem azzal van a baj, ha valaki meleg, hanem azzal, ha a homoszexualitást és a transzőrületet az állami politika szintjére akarják emelni, és kvázi kötelezővé tenni, hogy a gyerekeinket ebben a szellemben neveljük. Szájer egész életében ez ellen küzdött.
4. Ha én drogos (alkoholista, dohányos stb.) vagyok vagy valamilyen szexuális furcsaságom van, attól még nem biztos, hogy azt akarom, hogy a gyerekem is ezt kövesse. Egész más az, hogy valaki felnőttként kiél bizonyos vágyakat vagy él bizonyos káros szerekkel, mint az, hogy ezt a gyerekek számára is elérhetővé akarja tenni. Márpedig a liberálisok pont ezt akarják.
márko
2020-12-02 at 10:08
Szájer nagy bajt csinált Fidesznek
. ez olyan jól jött az ellenzéknek
. az EU médiának ( Welt, Spiegel, Guardian, FAZ, NYT, WP, és a többi ) örökös téma
. Szájernek sem megbocsájtani , sem elfelejteni
. minden amit tett el kell ítélni, akár milyen jót is tett a múltban
. a belga rendőrség “talicskával még hozzátesz”, a nyugati média még többet tesz hozzá
. a belga rendőrség és politikusok eltusolják a szlovák , szerencsétlen ember agyonverését
/
kimászni ilyen trágyából , nagyon nehéz
Ádám - nagyon sokan vagyunk bűntelennek
2020-12-02 at 10:02
Magyarországon nagyon sok ember bűntelen a drogfogyasztás és a szex orgiák és a meleg bulik vonatkozásában.
J.G.
2020-12-02 at 10:01
NEHOGY MÁR A JOBBOLDALON INKVIZÍCIÓT KÖVETELJETEK, ELMEBETEGEK!
A szekularizáció emberöltőkkel ezelőtt megtörtént és ezért nem vizsgálja és vizsgálhatja egy kereszténydemokrata kormány a tagjai keresztényi elkötelezettségét.
Szerintem elég, ha a kormány tagjai a keresztényi alapokon nyugvó törvényeket betartják, NEM ÚGY MINT A LIBERNYÁKOK ((kispesti maffia stb.)
Vagy vallási alapon vizsgálni kéne, hogy ki buzi, ki zsidó vallású v. jehovista?
EZT CSAK A LIBERNYÁK POFÁTLANSÁG KÖVETELHETI, SEMMI MÁS!
Szabó László
2020-12-02 at 09:56
Minden valamirevaló királyunknak, kormányzónknak honatyánknak megosztó a személyisége.
Szabó László
2020-12-02 at 09:53
Akik nem tesznek rossz fát a tűzre, azok nem szoktak jót se!