BezzegSzlovákiában épülnek autópályák. Igaz, valami valóban van, de nemrég az derült ki, hogy a D4-es autópálya egy szakaszának alapját részben hulladékkal töltötte fel a kivitelező. A TotalCar szerint várhatóan egy 1,3 kilométeres szakaszt kell majd visszabontani.
Ki kell mondani, itt arról van, szó, hogy a pozsonyi Slnečnice lakótelepnél lévő hulladéklerakót egyszerűen áthelyezték a D4-es autópálya alá
– mondta Andrej Doležal szlovák közlekedési miniszter még pénteken.
Egyelőre 1,3 kilométerről van szó, de erős a gyanú, hogy a kivitelező máshol is hasonlóan dolgozott. Esélyes, valószínű, hogy veszélyes hulladék is került az autópálya alá, ami tovább bonyolíthatja majd a bontást.
Forrás: TotalCar; Fotó: MTI/EPA/Focke Strangmann (illusztráció)
Facebook hozzászólás
polizza
2020-04-26 at 16:06
azért elgondolkodtató, hogy sokan azok közül, akik mindenütt balkánozzák fél
Európát ( Európát, a földrészt, nem a politikai alakulat EU-t ) és nem dicsérőleg, hanem lenézőn, lekicsinylőn, kevesebbnek, rosszabbnak tartva, mint ő saját maguk nagy nyugatabbra élőségét, mélységesen fel vannak háborodva,
ha valaki azt a szót mondja – egyébként az anyanyelvén élő megnevezésként -, hogy cigány, vagy néger ( ami szintén évszázadok óta használatos gyűjtő megnevezés ), meg még egy csomó hasonló szó, némelyikre még az utalás is hangos ellenvélemény nyilvánitást következményez, hacsak nem érintett mondja, meg egyéb megnevezésekkel kapcsolatban is, és azonnal rasszizmust ordítanak.
Miközben bőszen balkánoznak tovább.
Miért nem rasszisták akik balkánoznak és miért rasszizmus pl. cigányozni?!
Tud erre valaki értelmes választ adni? Gondolom nem.
Mert ez csak megint a kettős mérce.
Nekik szabad balkánozni, rossz véleménnyel lenni ottaniakról, mert ők ők, az ő véleméynük jogos, másoknak meg ki sem szabad mondani saját anyanyelvükön évszázados szavakat, mert nekik meg kuss.
Fanfan
2020-04-26 at 14:00
Az utak menti szemétről azt szeretném elmondani, hogy bizony törvényszerű, hogy van! Miért is? Aparkolókban a szemetesek mindíg dugig vannak,mert nema keletkező szemét mennyiségéhez igazítjuk az elhordast, hanem illetékes elvtarsak fordítva gondoljak. Nincs is megfelelő szelektalasi lehetőség, ezért aztan az utazó ott dobja el ahol szemétté valik.
Uncle Ment
2020-04-26 at 11:58
Melyik országban található Szlovákia?
khm
2020-04-26 at 12:50
Magyarország Felvidék nevű részében.
moliere
2020-04-26 at 11:42
Bezzeg. Szlovákia. Ott nincs szemét. 😀
(Nehogy mi is az autópályába temessük!!!!)
Josie
2020-04-26 at 10:39
Gyakran autózom Szlovákiában. Nagyon fontos, 2 szembetűnő különbség Szlovákia javára, amitől ők rendezettebb és valamivel élhetőbb országnak tűnnek. Ez értendő nyugat Szlovákiára. Lehet, hogy a keleti rész más, ott nem járok. Sokkal jobb a közlekedési morál. Töredék annyi ámokfutó, notórius sebesség túllépő és agresszív vezető van az utakon. A másik pedig a szemetelés. Nem látni minden parkolóban, árokban, dűlőút lehajtónál illegálisan eldobált szeméthalmokat. Sajnos nálunk mindkét jelenség a sötét balkáni szintet mutatja az egész ország területén. Semmiben sem különbözünk mondjuk mély Romániától. Ez a jóérzésű, rendszerető embert nagyon elkeseríti és komoly szégyenérzetet okoz. Azaz, hogy ilyen nálunk a nép jó részének a mentalitása.
moliere
2020-04-26 at 11:51
Josie van benne valami, de amúgy nem olyan sok.
1. Ha a közlekedési morál alapján dőlne el, hogy melyik ország jobb a másiknál, akkor a sorrend: 1. Szlovákia, 2. Magyarország, 3. AUSZTRIA! Jól leszakadva!
2. A szlovák nép nem jobb nép, mint a magyar. Ezzel egyáltalán nem akarok két dolgot mondani, a) a szlovák nép nem is rosszabb, mint a magyar, b) a magyar nép sem olyan jó nép, mint amilyet képzel magáról.
3. A “balkáni” meghatározás tehát mindkettőre, vagy egyikre sem igaz. A balkániakra viszont igaz. A balkánon túliakra meg méginkább igaz az, ami a balkániakra: szemetelnek, mindent telesz…nak. CSAKHOGY ezek a szlovákokon nem járnak át, rajtunk viszont átjárnak. Távol álljon tőlem, hogy a balkáni csürhére és a török/migri kamionos gasztarbejter hordára toljam a magyarországi köztisztaságot, de Szlovákia nem tranzitország, mi meg az vagyunk. Plusz nálunk a kevéssé iskolázott és civilizált alsó egymillió a társadalomban ugyanaz, mint náluk az egyáltalán nem iskolázott, civilizálatlan alsó egymillió. De nálunk ezek kocsival járnak, bömböltetik az ucauca diribdarab csiripcsirip folklórjukat, és a szemem láttára vágja ki a nagykörúton az ablakon a redbullos dobozt a járdára! A tótoknál meg hegyi és panelgettókban laknak putriszinten, mezítláb járnak, gumit égetnek, nincs kocsijuk, úgyhogy nehezebben szemetelik tele az országot.
Tény az is, hogy mivel fiatal ország, a lumpenproli szlovák réteg nemzetileg öntudatosabb, mint a (főként) pesti magyar (?) lumpenproli réteg, aki így aztán nem vigyáz a hazájára, nem nemzeti értelemben, hanem proli értelemben öntudatos és ez is biztos látszik azon, hogy hány csikk van egy pesti és egy pozsonyi buszmegállóban… Szóval részben össze lehet rakni, és jogos, részben vannak okok, és indokok, de összességében nagyjából ugyanaz a massza.
Garullus
2020-04-26 at 19:57
Semmiben nem különbözünk Romániától? Voltál már Romániában egyáltalán? Hát majd megcsókolod az Anyaföldet, amikor visszajössz! Menj át a határon Átrándnál, és látni fogod a különbséget a putri román meg a takaros magyar települések között. Nyugi, pontosan tudni fogod hogy melyik melyik, nem kell guglizni a lakosság nemzetiség szerinti megoszlását.
nemzeti
2020-04-26 at 08:22
Ezen nem csodálkozom !
Butább szakemberek ők tölünk.
A 90-es években egy besztercebányai cég
dolgozott folyamatosan egy amerikai-magyar válalatnak. A cég még
most is működik, de már csak Pesten,vidéken volt anno nagy bázisa.
Döbbenten néztük milyen munkákat végeztek,milyen munkavédelmi előírások mellett. A végeredmény látszatra jó volt,de csak látszatra.
Az eredménye sajnos évekig tartó javítgatás vont maga után
A magyar klasszisokkal jobb szakember.
Ott a duma, meg a mellény nagy.
TS
2020-04-26 at 08:19
Úgy tudom, szlovákiai autópályahálózatról nemigen beszélhetünk.
Károly
2020-04-26 at 08:09
Ez van , ha elmarad a műszaki ellenőrzés.