Magyarországon a legmagasabb a zsidó leszármazottak százalékos aránya – írja az Index a Jediót Ahronót című izraeli újságra hivatkozva. Az egymillió-nyolcszázezer ember DNS-ét feldolgozó tanulmány szerint Izrael után a népességhez viszonyítva Magyarországon él a legtöbb zsidó leszármazott, több, mint az Egyesült Államokban.
A DNS-tesztet beküldő 4981 magyarországi lakos 7,6 százalékánál találtak legalább 25 százalékos askenázi zsidó mszármazást. Az érték jelentősen magasabb, mint az Egyesült Államokban, így a kutatókat is meglepte az eredmény. Azoknak az aránya, akiknél a gének legalább 10 százalékban askenázi zsidó származásra utaltak, Magyarországon eléri a 12,5 százalékot, szemben a mindössze 4,7 százalékos amerikai vagy 4 százalékos kanadai aránnyal. A kutatás eredményéből az is kiderül, hogy a legalább 50 százalékban askenázi zsidó származású emberek száma Magyarországon eléri a 130 000-et.
Forrás: Index; Fotó: MTI/EPA/Atef Szafadi
Facebook hozzászólás
zolatiguszti
2019-09-28 at 02:10
Erre megvan a zsidóság saját szabálya: Az zsidó akinek az anyja zsidó volt.Slussz.
Betérés ilyenek gyakorlatban semmit se érnek, mindig van külünsbég tétel.
amarna
2019-08-15 at 04:24
Elég baj–ez nekünk–magyaroknak—lást az “ELLENFELEINKET”—AKIK EGYTŐL EGYIG EHHEZ A KASZTHOZ TARTOZNAK–ÉS RÖHÖGNEK BELE A KÉPÜNKBE !!!!!!
Szedlacsek
2019-08-15 at 00:12
Ezt most kiknek írtátok? Ki a célközönség? (És ki a megrendelő?)
Fellner Akos
2019-08-14 at 18:12
A cikk szerint tobb mint 4 ezer honfitarsunk kuldott DNS mintat, hogy kimutassak van-e askenazi zsido genetikai erintettseguk.
Miutan egy percig ultem a megdobbenestol szohoz sem jutva, szeretnek par reflexiot tenni a temaban:
1. Nem csupan az askenazi zsido szamit zsidonak. Ez olyan mintha azt mondanank, csak az orsegi magyar a magyar, de a makoi mar nem.
Marpedig a cikk cime egyertelmuen ezt sugallja.
2. A zsido identitast DNS vizsgalattal kutatni, legalabb annyira botorsag, mint aranyat keresni kanallal a Tiszaban.
A zsido onidentitas ugyanis tobb mint puszta genetika.
Attol senki sem lesz zsido, hogy x%-ban hasonlit Abrahamra.
3. Eleve nem ertem, hogy valaki hogy kuldhet be barmilyen orvosi mintat vizsgalatra ilyen celzattal. Ha valaki zsido szarmazasu, a csaladi viszonyaibol, torteneteibol biztosabban megtudja zsido identitasat, mint DNS vizsgalattal.
Ennek a tortenetnek en azt gondolom, inkabb a tarsadalmi kontextusa rossz.
Pontosabban a tarsadalmi uzenete nem helyes.
A zsidosag sokkal inkabb szellemisegeben, vallasaban, szokasaiban el, nem genetikajaban, vagy nem azert zsido valaki, mert egy zsido szervezet annak nyilvanitja.
Ez a tortenet valahogy ezt igyekszik kiforgatni. Persze leteznek olyan szelsoseges ortodox zsido korok, ahol ugy gondoljak, hogy egeszen a 12 torzsig tudjak genetikailag visszavezetni magukat, de ok sosem tartoztak a zsidosag elfogado, a kornyezotarsadalom fele nyitott reszehez.
En azt gondolom egy kozosseghez valo viszonyulasunk akar szukebb, akar tagabb vonatkozaban, akar egy vallashoz, akar egy nemzetkozosseghez nem DNS tesztek kerdese.
zolatiguszti
2019-09-28 at 02:07
Magyarként így van, de hogy én mit tapasztaltam meg 12 év együttélés alatt egy kohén zsidó lánya mellett…..Maradjunk annyiban igen emlékeztettek az érvelések logikai leveztései azokra a vitákra amiket kishazám’ képviselői élnek át az EU-ban pl….Valahogy úgy érztem a 12-ik év végére hogy a bő gatya meg a fütyülős barack részemről rohadtul nem kompatibilis a klemzmerrel. Pedig sztem 12 év az eléggé toleráns hozzáállási idő nem?és az egész család ilyen volt.Pl fél év ismeretség utén én intéztem el a térdoperációját de anyagilag is!A látogatáséra bejött rokonság meg még csak nem is köszönt nekem…..rám se néztek….Nem kell engem szeretni idegeneknek, de 12 ilyen évnyi élmény utén az ugyan merje valaki rám vetni a követ ha az utódokat a Nürnebergi törvények alapján keresem.Tegyük hozzá 24 éves koromig zsidót se láttam, de azt se tudtam hogy valaki az.Vidéken nincs belpest.tehát az a kamu risza se kell hogy “csalédi” meg “kultúrális” frászt! saját élmény tapasztalat.Az. Kizárólag az.
túródóra
2019-08-14 at 15:41
Aki nyitott szemmel jár Magyarországon, nagyon valóságos adatnak tartja a fenti megállapítást.Nézni kell az arcokat ! A szavazatok arányai is ezt mutatják ! Minden zs. fiatal család 3-4-5-6 gyermekes jelen pillanatban is. Tudatos az előkészítés a majdani hatalom megszerzésre,kisajátításra. Sajnos mi nem vagyunk tudatosak,ők eligazított fiatalok,megszerzik, amit elterveztek.
Torockó
2019-08-14 at 14:14
“Véralgebra”. Írták, mondták mások egy időben, nagyon elítélően, magyar relációban….
Vox populi
2019-08-14 at 14:06
Ez a hozadéka annak,hogy a Magyar Tanácsköztársaság kb. 40 népbiztosa közül több mint 30 izraelita volt.
zolatiguszti
2019-08-14 at 14:03
Jaj ne értitek a felmérés lényegét!
Most alapozzuk meg tudományosan azt hogy ez mindíg is ősi zsidó föld volt.Mert leltek egy követ Lómában tegnap amikor kidugították az egyik szennyvíz csatorna rendszert és amikor lemosták az volt rája írva: Pannónia porovibciába mikor a légiók bemenenének’ ajvé, sok zsidót lelének ottan.A több évszázad ott lét alatt a zsidók keverdetek a Lómaiakkal így lettek juderománok mint a dékorománok romániéban.Az apafarkas meg két faszú volt valami mutáns, de a két plusz gyereket is meg tudta szoptatni. 🙂
Úgyhogy feleim piha nektek Árpád meg a többi kódorgó tolvaj lovashippi, ők már előbb itt voltak az ziher.És mint tudjuk zsidó tulajdonra nincs elbirtoklás, aki nem hiszi kérdezzen meg egy palesztint.
ómió
2019-08-14 at 13:34
És még muszlim-import se fenyegeti őket!
Török
2019-08-14 at 13:15
Nagyon sajnálatos dolog ez, nem fogjuk engedni a Fidesznek sem hogy ZsidóLand-et csináljon az országunkból!
Logikus
2019-08-14 at 12:55
De a BALLIBEK szerint mégis itt dívik az antiszemitizmus, és nem Franciaországban vagy Angliában 😀
bl
2019-08-14 at 13:24
Az antiszemitizmus csak addig kell a baloldalnak míg a jobboldalt sakkban tudja tartani vele.
amarna
2019-08-15 at 04:30
A magyarok–“ellenségeiről”– beszélünk kis hazánkban???—
Mert akkor teljesen világos a képlet—nincs min vitatkoznom !!!!!!!
pufff
2019-08-14 at 12:49
Kik küldték be Sorosékkal együtt? Indexnek is azért kell több millió muszlim gazdasági migráns akik hitük utasításának megfelelve ha többségbe lesznek ki is irtják a zsidókat az EU-ban.
mandarin
2019-08-14 at 12:48
Az Újszövetség szerint Pál apostol (hithű zsidókeresztény!) már Kr.u. 50 körül körbejárta a Balkán-félszigetet és szinte mindenhol találkozott népes zsidó közösségekkel. Az Újszövetség nem írja, de nincs kizárva, hogy Pannónia területén is járt az apostol. Még a nem zsidó történészek is elismerik, hogy Pannónia déli területein több zsidó közösség is élt a 2-3. századtól kezdve, sok száz évvel a magyarok/hunok érkezése előtt. És akkor a zsidó vallású kazárokról még nem is beszéltünk, akikkel szintén közeli kapcsolata volt a magyaroknak Ázsiában.
Ezek után elég nevetséges azt állítani, hogy Orbán Viktor hozta be a zsidókat 2010 után. De szánalmasak vagytok! Ha ennyire nem tetszenek a magyar zsidók, akkor légyszíves kapcsoljátok ki a számítógépet, mert azt is egy magyar zsidó találta fel. Innentől kezdve tollal írjatok! Ja mégsem, mert a golyóstoll ötlete is egy magyar zsidó fejéből pattant ki. Akkor beszéljetek! Ja nem, mert a szátokat teremtő Istennek is zsidó fia van.
mandarin
2019-08-14 at 12:49
Ezt válaszként írtam két korábbi kommentre, de azóta törölték őket.
F
2019-08-14 at 13:13
Latom nagyon kell neked a zs identitas erositese azert tolod ilyen intenziven a zs propagandat.
Ed4go
2019-08-14 at 13:22
Vegre van magyarazat arra, hogy miert fogjak az orszagunkat a nevukre iratni. Nagyon fake news az egesz.
Mátyás
2019-08-14 at 13:35
“Még a nem zsidó történészek is elismerik, hogy Pannónia déli területein több zsidó közösség is élt a 2-3. századtól kezdve, sok száz évvel a magyarok/hunok érkezése előtt.” Melyik történész, mi alapján állítja ezt? Ugye nem Komoróczy Gézára gondolsz, aki szerint Árpád is zsidó volt? Egyébként ha már itt tartunk, akkor ókori görög, perzsa, római törénetírók szerint a kínai nagy faltól a Kárpát-medencéig elterülő rész szkíta terület volt, amit a régészeti kutatások is alátámasztanak. Szkíta törzsekből jött létre pl. a Hun birodalom is, de mi magyarok is ebből a kulturkörből származunk Bizonyíték erre az összes magyar krónika és geszta, valamint népművészetünk, meséink, mondáink, de akár említhetném a harcmodort és az öltözködést is. Hivatalosan ugyan csak 3 ezer évet adnak a szkítáknak és próbálják “indo-európainak” hazudni, valójában inkább 5-6 ezer éves távlatról beszélhetünk.
Kazáriáról csak annyit tudunk, amennyit, ha jól emlékszem Bíborbanszületett Konstantin leír, hogy egy szkíta törzs vagy törzsszövetség volt, aminek a vezető rétege az egyik irányból az iszlám, másik irányból a keresztény “hódítások” kivédésére úgy döntött, hogy a zsidó vallást veszi fel. Ezért rabbikat hívtak és előszőr csak a vezető réteg, később a nép is felvette a zsidó vallást. Talán az ő leszármazottaik az askenázi zsidók, ilyen értelemben viszont “genetikailag” nincs közük az ókori zsidósághoz, már ha ez valóban így történt.
A zsidó “származású” tudósainkkal semmi baj nincs, senki sem bántotta őket. Egyébként az ő sikerük a saját tehetségükön kívül azért nem kis részben a magyar államnak, a magyar oktatásnak és nem utolsó sorban a magyar nyelvnek is köszönhető.
Hesslerezredes
2019-08-14 at 17:48
100/100!!!
lui
2019-08-14 at 19:05
Kedves Mandarin,
“teremtő Istennek is zsidó fia van”
nem kötekszem, csak kérdezem, ha Mária származását a Biblia nem említi, József pedig ‘csak’ nevelőapa, akkor ezt hogy kell érteni?
zolatiguszti
2019-09-28 at 01:55
Írni meg mondani mindent lehet:
1 A történelem meg valahogy mégis csak az Avarokat említi itt felleltek között.
2 Zsidók éltek a római birodalomban, a júdeai harcok után szétszóródtak.Atól hogy jött ide pár sefetleni Pannóniába ami akkor leginkább a mai Izraelre amlékeztett mint provincia, mert a fő gazdasági erő a Légiók voltak, tehát megérte a fix állami pénzért ide jönni, azért mégis csak a rómaiak voltak többen.
Ebből mi következik? Adjuk vissza dunántúlt az olaszoknak, mint jogutódnak, vagy kapjanak az olaszok mind Magyar állampolgárságot extra jogokkal? Pl nem szabad róluk rosszat mondani?
Már elnézést de úgy látom ez egy zsidó kultúrális hagyomány hogy elköltözök valahonnan de amúgy ezer évekre . mejd a visszaköltöző utódok úgy gondolják hogy onnan folytatnák a jogaikat ahol anno az ősök abba hagyták….
Ami meg a finom Landeszmann rabbira utalást illeti:
1 Jómagam már csak 1 Magyar Noebel díjast ismerek el Sznetgyögyi Albert prof-ot.Több Magyar Noebel díjas nincs.
2 A zsidóság azt talál fel amit akar amíg:
A magyarság által fenntartott intzéményekben szerezték meg az alaptudásukat.
Maga Teller mondja a bőgatyás fütyülős barackos kultúráról hogy ha nem Magyarul beszél max egy átlagos középiskolai fizika tanár lett volna belőle….
A fő feltalálók valahogy leginkább nem nekünk hajtottak hasznot a tudásukkal…
Ezenkívül, lehet hogy nekünk Magyroknak semmink sincs csak bőgatyánk, fütyülős barackunk, meg egy hazánk.De nekünk legalább van hazánk!Ezerkettőszáz éve!
Nem elmentünk és 1000 év múlva hivatkozunk egy pergamenre hogy itt élt az ösükszép’ dédi meg két testéve ezért enyém az ország, hanem ide jöttünk, lett államunk és itt vagyink a mai napig folyamatosan. És nincs az a golysótoll, számítógép, vagy jehova amiért ezt odadtuk volna.
Nem mellesleg az a véleményem amióta megtértünk a kersztény hitre azóta csak szívunk vele. Koppánnyak volt igaza.A régi isteneink adtak egy hazát és segítettek megtartani, az újjal állandóan csak baj volt.Első perctől ás kálódést szított a Magyarok között.
vadmagyar
2019-08-14 at 12:45
Statisztikailag is baromság.
A vételezett minták nem reprezentativak.
Péteri Béla
2019-08-14 at 12:40
Akkor mégis csak van zsidó gén?Eddig ezt tagadták,sem cigány sem zsidó gén nincs,azt mondták.
zolatiguszti
2019-08-14 at 12:37
Ajvé! Nesze neked Nummerus Clausus!
A pénzt mikor utalják vissza?
amarna
2019-08-15 at 04:26
Elég baj–ez nekünk–magyaroknak—lást az “ELLENFELEINKET”—AKIK EGYTŐL EGYIG EHHEZ A KASZTHOZ TARTOZNAK–ÉS RÖHÖGNEK BELE A KÉPÜNKBE !!!!!!
Mátyás
2019-08-14 at 12:29
Ehhez a cikkhez azért több pontosítás is kívánkozik.
5 ezer minta egy 10 milliós országban nem mondható igazán reprezentatívnak.
Feltételezés a részemről, de akik ilyen vizsgálatra elmennek, valószínűleg bizonytalanok a származásukkal kapcsolatosan, kvázi van valami sejtésük róla, hogy “idegen” gyökerekkel rendelkeznek.
Nem is tudtam, hogy van zsidó gén? Eddig ez nácizmus volt. Úgy tudtam a zsidó egy vallás, egy ideológia. (Csak félve kérdezem, hogy akkor magyar gén is van?)
Hogy lehet ennyi zsidó leszármazott Magyarországon, amikor mi gonosz náci magyarok már mind kiirtottuk őket? De úgy, hogy előtte be sem fogadtunk egy darabot sem, mert kirekesztőek voltak? 🙂
Az askenázi vagyis Kelet-európai (kazár?) zsdóságnak genetikailag mennyi köze van az eredeti bibliai zsidósághoz? Mert néhány éve meg azt olvastam, hogy nekik a mai kaukázus környékén élők a legközelebbi rokonaik, ahol mi is volt korábban? Igen a Kazár birodalom (ha volt egyáltalán, mert ez is vitatéma).
Ezzel kapcsolatosan érdemes mindenkinek elolvasnia pl. Shlomo Sand – Hogyan alkották meg a zsidó népet c. könyvét, vagy pl. Israel Shahak, Izrael Shamír könyveit. A nevek alapján ugye egyértelmű, hogy nem antiszemita írókról van szó (vagy mégis?).
zolatiguszti
2019-08-14 at 13:51
Hő, hát van itten információ!
https://mazsihisz.hu/hirek-a-zsido-vilagbol/mazsihisz-hirek/csaladi-oromhir-olvasoinknak-kiderult-hogy-az-askenazi-zsidok-mind-unokatesok
Gonosz náci Magyarok:
1 Meg voltak szállva.Addig egy zsidót el nem vittek amíg a németek meg nem jöttek. Kedvenc érvként felhozott Kamenyec Podolszk esetében ELŐBB kitoloncolták őket Ukrán területre, majd miután a nagy tömegű bolyongó ember zavarta a Déli Hadsereg csoport logisztikáját Felix Jencken a Déli Hadsereg csoport SS rendőri vezetője felajánlotta hogy “megoldja a porblémát”.Ennyit arról kinek miről kellett volna tudni.
2 Érdekes mód a Nummerus Clausus kapcsán mindenről van szó csak a Horthy rendszer választójogáról nem.Ugyanis az cenzusos választójogi rendszer volt, a lakosság majd 70% kimarad belőle (Don kanyarból bezzeg nem). Cenzus alapok voltak a vagyon-így a választási névjegyzék első sorban az adófizetési ívekkel egyezett meg.A Műveltség Érettségire pl két szavazatot lehetett leadni.
Na akkor “Európa első Zsidó törvénye” miről is szól igazából? Nem arról hogy a képzésekben magukat felülreprezentáló zsidóság ezzel szavazatokat is vesz, ráadásul állami támogatással? Mit is jelent a törvényben a népfajok aránya szerint? Az baz, hogy a választásokon jogosultak majd a lakosság valós etnikai összetételét is tükrözzék! Elnyomás meg faji törvények istenem!
3 Miután elhurcolják és állítólag megölik a vidéki zsidóságot,se szeri se száma a megmaradt dokumentum filmeknek és cikkeknek ahol arról írnak hogy milyen sors várt a visszatérő zsidóságra a háború után. Mindezek mellé ma már köztudomású hogy pártállam legfontosabb hatalom gyakorló szerveit (fasiszta veszélyre hivatkozva is) zsidókkal töltik fel. AVH , bíróságok, rendőrség, minisztériumok , hadsereg vezetése , maga a Párt ugye Breija 53-as fejmosása Rákosinak: Mo-nak nem volt, nincs és nem is lesz Zsidó királya!” De ugyanúgy hozhatom korábbi példának Nagy Imre egyik kiválasztása hogy túl sok a zsidó a pártban Vass Zoltánnak vissza kellett lépni a javára.Mindezek után még érdems arról is melítést tenni hogy nem kis mértékű alijjázás volt mind Mo-ról Izraelbe mint Mo -on át.Ezen az se változtat hogy Rákosiék zsidó ellenes politikát vittek, mert a mai toposz a hiányt a holokauszttal magyarázza, az meg előtte volt.Nem vilégnézeti kérdés tehát 35 ös Nürnbergi törvények alapján végrehajtott deportálás.A Németeknek mindegy volt német barát, kommunista, cionista, vagy Magyar érzelű zsidó -e a zsidó.Vitték mindet.
4 Az Alijjázáshoz útlevélért az AVo vaskos összegeket szedett be valutában ékszerben, ingatlanban, vagy azok berendezési tárgyaiban.De segített az Izraeli nagykövetség is aki az oda menekített zsidó vagyont diplomáciai csomagban kivitte.Ebből aztán lett egy kártérítési ügy is izrael és Mo között ami úgy végződött hogy kárt megtérítették de Izrael sose ismerte el diplomáciai szinten azt, hogy megtörtént az eset.
https://www.magyaridok.hu/lugas/emberkereskedelem-a-szocializmusban-3339308/
Tehát nem csak hogy volt zsidó és nem ölték meg mindet még vidékról se, de még vagyonuk is volt.1953-1956.ban az Izraeli nagykövetség segített kicsempészni vagy a tulajok az AVO-t vagy ,más szerveket vesztegettek meg vele.Valaki elmeséli nekem ezt hogy, egy Árjásítási törvény, egy deportálási hullám, majd államosítás és van akinek kitelepítés után egy kommunista gazdaságban ahol pl a kavlifikáltak számító nagyapámék fagyos krumplit ettek mert elexportálták az élelmiszert? Ékszer, valuta etc? Honnan amikor már Horthy óta aranybirtokálási és valuta birtoklási tilalom volt? Nem hogy zsidók voltak de milliós értékek felett diszponáltak… Valaki magyarázza már meg hogyan mert hogy így volt ténykérdés maga Izrael is elismerte ki is fizette a kárt.
5 Részben az alijjázáshoz kapcsolódik. Mo Izralei nagykövete talán 49-től teljesített szolgálatot.Egy Réávész vagy Révai nevű egyszerű paraszt gyerekből lett cipész kisiparos volt aki a Horthy éra alatt bőrösök szakszervezetét vitte. Mindennmű diplomáciai vagy nyelvismeret nélkül nevezték ki.Volt mellette egy volt diplomata is persze.Nos az ő talán 80-as évekbeli interjújában elhangzik hogy akkor amikor ő kinn volt Izraelben a lakosság 12% volt Magyarorszégi származású.
Vessük tehát össze a 3 nagy tömböt!
45 re csak a BP zsidóság zöme marad a mainstream értelmezés szerint.Ennek ellenére e Párt tele zsidókkal, és az országból tömegesen alijjáznak mindenhová, mi több még vagyonuk is van 3x kifosztás után!És mindezek után 1949-re Izrael állam lakossága 12%-ban magyar kivándorolt.
Már elnézést, de akkor kit öltek meg? A háború után akárhova nézünk itthon mindehol a Magyar állammal valamilyen viszonyban lévő ÉLŐ zsidókat találunk…Nekem kurvára létszám többletem van.Valaki magyarázat?
6 És mindezek után kiderül, ez jelenleg is így van.Nem vettem volna észre a cigányságon kívül az elmúlt 50 évben a 6-8 gyerekes családmodellt.Hogy került ide ennyi zsidó? Miután jól kiírtották az ősöket a nácimagyarok’? Ez milyen demográfia?
Van itt gond a történetekkel nem kevés.
Hesslerezredes
2019-08-14 at 17:46
45 után járta az a vicc, hogy miért van annyi zsidó Magyarországon? Hát mert felnégyelték őket Auschwitz-ban….:))))))))))
Kohn alijázik Izraelbe 1950-ben. Nála van egy nagy Rákosi mellszobor. Kérdi a határőr: – Maga Rákosi elvtárs szobrát viszi magával? – Igen, annyira megszerettem, hogy látni akarom őt Izraelben is. – Jól van, mehet. Átlépik a határt, mire megszólal a felesége: – Na, látod milyen jó ötlet volt, hogy az aranyunkból öntessük ki ezt a szobrot….
unszinpi
2019-08-14 at 12:17
Teljesen félrevezető ez a magyarázat.
Ez a százalék csak azt bizonyítja, hogy a my Heritage tesztet 100 dollárért megvásárló emberek közül Magyarországon 7,6% a zsidó származású. Ez ugye kb. 760 ezer embert feltételezne, ilyen arány csak a II. világháborút megelőzően volt, az is a visszacsatolt országrészekkel együtt.