A kérdés természetesen csak elméleti, hiszen az egyik létezik, a másik már nem… ööö, vagy nem is egészen így van?? Fábry Sándor mondta 2007 elején a „Nap-kelte” című műsorban az SZDSZ-ről, hogy „a 16 éves magyar demokrácia legkártékonyabb formációja”. Puzsér Róbert pedig 2018 elején, a „Sznobjektív”-ben sorolta fel Fodor Gábornak a „Magyar liberális elit 10 főbűnét”. A bűnök közül három is a posztkommunistákkal kötött különféle szövetségekhez kötődik: az egyik a hazudozó Gyurcsánnyal (2006), a másik Medgyessyvel, a besúgók főnökével (2002), a harmadik pedig a pufajkás Horn Gyulával (1994).
Ezek valóban vállalhatatlan konkrét lépések, és szembe mennek mindazzal, amit az SZDSZ látszólag vallott (valójában csak kifelé kommunikált), így teljesen megtévesztette, konkréten hülyére vette a választóit. De ezek a szövetségek valójában csak a felszínt jelentették. Az igazi, mély szövetség még csak nem is a Demokratikus Chartával köttetett, amivel az SZDSZ 1991 szeptemberében kiengedte a kommunista utódpártot a politikai karanténból, végleg legitimálva ezzel a Nyugat előtt. És még csak nem is a demokratikusan megválasztott MDF-kormány megdöntését célzó taxisblokáddal (amely a Fidesz eltávolodását is hozta az SZDSZ-től, Orbán Viktor ugyanis kijelentette, hogy „államcsínyben nem veszünk részt”).
Az SZDSZ és a posztkommunisták szövetsége még a rendszerváltozás előtti időkre nyúlik vissza.
Az állampárt emberei ugyanis felismerték, hogy az elkerülhetetlenné vált demokratizálódási folyamatban, egy esetleges MDF-győzelem esetén végleg kiszorulnak a hatalomból. Így lett az SZDSZ-ből nagyon is tudatosan a legharsányabb antikommunista párt, miközben a vezetői, korábbi – sok esetben baloldali elhajló, maoista, stb. – „ellenzékiek” már réges rég kiváló viszonyt ápoltak az MSZMP prominenseivel, legelsősorban Aczél Györggyel. Már akkor rájöttek ugyanis, hogy a kultúra, az oktatás birtoklásával a politikai gondolkodást is uralhatják. S bár a kormányzati-végrehajtói hatalmat váratlanul, csoda folytán valóban az MDF-vezette jobboldal szerezte meg, nem csak a kultúrpolitika terén maradt minden más hatalom a baloldal kezében, de a bíróságok, állami erőszakszervezetek és a gazdaság terén is. A rendszerváltást megelőző „spontán privatizáció” nagyon is tudatosan zajlott, s az új „tőkések” közül nagyon sokan az SZDSZ sorait erősítették.
Az SZDSZ tehát konkrétan tönkretette a rendszerváltást, miattuk siklott ki az átalakulás. De persze számos további kárt is okoztak. Lejáratták a zsidóságot ért valós tragédiákat az állandó riogatással, a „barnaesőzéssel”, a holokausztkártya rongyosra játszásával. A kultúrpolitika részévé tették a gagyit, Friderikusszal, a PaDöDő-vel; nyakló nélkül kiszolgálták a multinacionális érdekeket; tagadták a gazdasági válságot, és általában részt vettek a rossz gazdasági döntések meghozatalában – miközben végtelenül büszkék voltak a „szürkeállományukra”, s gőgös, lekezelő nagyképűséggel érzékeltették, hogy rajtuk kívül mindenki más hülye, provinciális, mucsai.
Mindeközben az egyre inkább identitását vesztő, jólétben elkényelmesedett nyugati világban burjánzó devianciáinak hazai meghonosodását, majd terjedését is nagyban segítette az SZDSZ, sőt, motorja volt ennek. A kereszténység és a keresztény kulturális hagyományok kigúnyolása, a spirituális nihilizmus itthon mind-mind az ő áldásos tevékenységük eredménye, csakúgy, mint a drogfogyasztás viharos terjedése, a szexuális aberrációk felemelése; általában a normalitás folyamatos relativizálása. És mindehhez a folyamatos politikai radikalizálódás, a fennálló renddel szembeni mindenkori lázadás szítása. A cél egyértelmű: a társadalom szövetének oly mértékű fellazítása, hogy megszűnjön annak természetes védekezőképessége, és az általuk vallott utópisztikus, kozmopolita elveket könnyen az emberekre lehessen kényszeríteni. Sőt, kényszeríteni se kelljen, hanem önsorsrontó módon, maguk akarjanak tudtukon kívül kiszolgáltatottak lenni. S mindezt úgy, hogy közben a globalista gazdasági elit (melynek ők szerves részei) a minden módon kiszolgáltatott, érdekérvényesítésre képtelen tömegek fölött könnyedén uralkodhasson.
A hagyományos társadalmak szétverésének kiváló eszköze egyrészt a migráció, a keveredés, a lehetőleg minél agresszívabb, életerősebb idegen kultúrák egyre intenzívebb térhódítása, másrészt pedig mindenféle – valós és kitalált – kisebbségek fellázítása a többség ellen. Utóbbi elsősorban a folyamatos viktimizálás, az „áldozatkultúra” erősítése által. Minél több kisebbség hiszi azt, hogy őt elnyomják, annál jobban lehet őket folyamatosan kijátszani nem csak egymás, de elsősorban a többség ellen. Ha pedig kevés a kisebbség (cigány, néger, meleg, stb.), akkor majd csinálunk újakat; így született a 71 (vagy ki tudja, épp mennyinél tartunk) gender is. És így lesz szép lassan minden és mindenki ellenség, ami és aki bármilyen módon is a hagyományos, évezredek óta működő életformához, a nemzeti léthez, a normalitáshoz kötődik. És ahogy egyre többen válnak részesei vagy valamilyen vélt kisebbségnek és lázadnak az „öreg, fehér, keresztény, hetero férfiak” ellen, vagy egyszerűen csak beszippantja őket a nagyvárosok nihilista, az élet kihívásaira valós választ, lelki békét adni képtelen életformája, úgy válik egyre könnyebbé a tömegek fölötti uralom, katonai eszközök vagy fizikai erőszak szükségessége nélkül is. Ahogy elnézzük ma a világot, a tech-cégek korlátlan hatalmát, a velük szimbiózisban élő baloldali politikai- és médiaelit dominanciáját, egész jól sikerült a meló.
Olyannyira, hogy az SZDSZ, pont mint ahogy a jó kommunista, nem is szűnt meg, csak átalakult. Ahogy kicsit a világ is. 1-2 évtizeddel ezelőtt, az SZDSZ fénykorában még „csak” azt homofóbozták le, aki nem értett egyet azzal, hogy a homoszexualitás teljesen normális dolog, és az orientáció pusztán alma-körte közti választás – ma már azt fenyegeti jogi procedúra, aki az ezen a héten, gyermeki útkeresése során épp Barbie-babával játszó, 7 éves kisfiú nemváltó műtétét szeretné megakadályozni. Akkor még az volt a küldetés, hogy le kell járatni a rendfenntartó szerveket – ma már az, hogy füstbombával kell dobálni őket. Korábban még csak szét kellett rombolni a családokat (és magát a fogalmat) – ma már hivatalosan családnak kell nevezni mindenféle elmebeteg alternatívákat, legyen szó azonos neműekről, állatokról, képzeletbeli lényekről vagy csillárokról. (Igen, ment már hozzá nő Amerikában a csillárjához.) Akkor még csak jogok kellettek az „elnyomott” kisebbségeknek – ma már jóvátétel, kvóták, pozíciók, hatalom. Régebben még csak elfogadtatni akarták az abnormálisat, szabadon beszélni róla – ma már jogi és fizikai eszközökkel elhallgattatni azokat, akik ellent mernek mondani. A magukat liberálisnak nevező, valójában abszolút bolsevista ideológiákat és módszereket valló, a világ totális felforgatását kívánó, hataloméhes utópisták érdemben tehát nem változtak. Ugyanazokat a törekvéseket képviselik ma is, mint 10-20 éve, csak „továbbfejlesztett” változatban. Esetleg új néven, új szervezeti keretek között, de ugyanazt mondják, felturbózva.
Mindössze szintet léptek tehát. Az elmebaj, az irány és a kártékonyság nem változott. Ha ma lenne SZDSZ, pontosan ugyanolyan lenne, mint a Momentum. A Momentum nem az SZDSZ utóda. A Momentum maga AZ eszdéesz.
Fotó: Székelyhidi Balázs/MNO
Manó
2019-11-04 at 13:58
Valószínüleg ugyan azt, amit most ön.
ómió
2019-11-04 at 10:41
Kriptoszadesz, vagy szadesz? Melyik a rosszabb? Így helyes a kérdés!
Namond
2019-11-04 at 15:16
ómió
Namond 2019-11-04 at 01:30
Andromeda
Az SZDSZ ma is idegen zsoldban van, bár a párt inaktív, a tagság nem biztos, de a párt alapítványa működik, prosperál.
Gondolom, Horn Gábor mint pártigazgató szervezi az alapítványi befizetéseket és hagyja jóvá a kifizetéseket.
Még az is lehet volt rajtuk átfolyó pénz a mostani kampányban.
Gáspár Anette
2019-11-04 at 07:58
PETÍCIÓ A LIGETÉRT!
Már 17.000!!!
ÍRD ALÁL! ADD TOVÁBB MINÉL TÖBB KÖZÖSSÉGBEN, BARÁTNAK, ISMERÔSNEK!!!
https://www.peticiok.com/felhivas_a_liget_budapest_projekt_megmenteseert?s=64366402
antilibsi
2019-11-04 at 07:18
Egy dolog közös bennük: mind külföldről pénzelt hazaáruló zsoldos.
gyozo2018
2019-11-04 at 06:42
Mit szólnak mindehhez az ön liberális barátai, akik olyan ” rendes fiúk”?
Netta
2019-11-04 at 06:34
Miután ezzel megvolnánk, mi a stratégia?!
Ezt az oldalt néhány ezren olvashatják, többségük jobboldali. Hogyan jutnak el ezek az információk ( az előzményekkel együtt) a mai fiatalokhoz?!
Véleményem
2019-11-04 at 07:36
A globalista hatalom csápjainak ( Soros féle alapítványok, szervezetek) politikában közvetlenül
beleszóló nyúlványa a Momentum. Aktivizált globalista beavatkozás egy ország életébe.
Netta
2019-11-04 at 06:28
Korrekt.
Ez eddig is tudvalévő volt.
Jó összefoglalás.
Na, de lépjen szintet Jeszenszky úr is, mert ez így soványka.
Miért állította a kormány az összes kuratórium élére, intézmények élére a liberálisokat? Vagy ha véletlenl nem, akkor azokat, akik kiszolgálják őket, akik maguk is megvetik a nemzeti konzervatív, keresztény szellemű alkotókat, akik azt a bizonyos normalitást képviselik?! Schmidt, Prőhle, Fekete György, L. Simon…hosszú a sor. Miért stafírozta ki a balliberálisokat, ugyanakkor Dörner Újszínháza anyagilag folyamatosan a pengeélen?! Miért állították félre, vadászták le Szakács Árpádot, aki mindezt feltárta, összefoglalta és sorozatban közölte?!
Miért hanyagolták el az utóbbi 10 évben első szavazóként belépők időben való felvilágosítását, megszervezését?!
Miért hanyagolták a kampányt?!
Miért nézik hülyének a választóikat a “győztünk” mantrával, holott a kormányt hatalmon akarják tartani, mert más választásuk nincs, mert nem akarunk egy SZDSZ -nek (DK) és az ifjúsági szervezetének az áldozataivá válni.
Mert Bauerék ( ő a viszkis butykos Gyurcsány tartótisztje, királycsinálója a háttérben) be fogják darálni a tőbbi kis formációt is.
Ha ezek 2022-ben, vagy később megragadják a hatalmat, akoor az országnak vége, az önfeladó nyugat-európai országot sorsára jutunk.
kex&sex
2019-11-04 at 10:54
Remek, de kiegészítem: miért is szüntették meg az ECHO TV-t, miközben megy a sírás-rívás, hogy a túloldalnak médiafölénye van? Miért nem elérhető ingyen az egész országban a Hír TV a MinDig TV-n, és miért csak a retek-klub(RTL)? Miért nincs személyi következménye az önkormányzati választási fiaskónak (Kósa-Rogán)? Miért nem tökös a belügy? stb,stb..
Úgyhogy lehet itt SZDSZ-ezni és Momentumozni, de ezek bármennyire is igazak, csak egy rossz tanuló gyenge mentegetőzéseinek tűnnek.
bl
2019-11-04 at 06:01
Köszi a cikket.
Arkon
2019-11-04 at 05:53
Ha igaz, hogy minden zsák megtalálja a maga foltját, akkor csak egy kérdés maradt:
Ha Magyarország a FEHÉR zsák, akkor miért maaradt nekünk egy ennyire FEKETE folt ??
Tóth Lajos Balázs
2019-11-04 at 03:55
Budapest kezd hasonlítani az elmeháborodott gyilkoshoz, aki egy józan pillanatában ránéz a véres kezére- Istenem, mit tettem…
Beobachter
2019-11-04 at 02:16
Nem tudom eldönteni, hogy melyik rablóbanda a kártékonyabb, mert nem látok köztük különbséget. Arra kérem a nemzeti érzelmű polgártársakat, hogy ne becsüljék le őket, mert iszonyúan veszélyesek, és a megmaradásunk a tét!
Netta
2019-11-04 at 06:38
1000/1000
Csámpás Marcsa
2019-11-03 at 22:32
Micsoda sunyi, alattomos felvetés, hogy melyik “a rosszabb”?!
Mátyás
2019-11-03 at 22:25
A mindenkori szdsz legalább 3 ezer éves, és azóta ugyanazt csinálja. Lop, hazudozik, bomlaszt, rombol és gyűlölködik, vagyis egy nagyon kártékony élősködő az emberiségen.
gyozo2018
2019-11-03 at 22:30
Ők azt állítják, hogy hat-hétezer.
😀
Papirius
2019-11-03 at 22:49
Elég ósdi és ócska módja ez itt a zsidózásnak, miért vagy olyan gyáva, hogy kiírd, amit gondolsz?
Nwtte
2019-11-03 at 23:04
Miért rajta kéres számon, gimmhiszeb nem is titkilják.
Beobachter
2019-11-04 at 02:21
Mert ha kiírná a nevüket, akkor törölnék, mint ahogyan az én egyik régebbi hozzászólásommal is így tettek. Ezen az oldalon tilos őket nevükön nevezni, még akkor is, ha minden élő ember be tudja őket azonosítani!
Netta
2019-11-04 at 06:37
Mit jelent a “zsidózás”? Kifejtenéd részletesen?
Netta
2019-11-04 at 06:35
És mindig azokat rágalmazzák kirekesztéssel, akik befogadják őket.
gyozo2018
2019-11-03 at 22:23
” A Momentum nem az SZDSZ utóda. A Momentum maga AZ eszdéesz.”
Tény.
A DK is az, hiszen az SZDSZ “királycsnálója” a főtanácsadója a viszkisbustykosnak.
gyozo2018
2019-11-03 at 22:10
“Az SZDSZ tehát konkrétan tönkretette a rendszerváltást, miattuk siklott ki az átalakulás. De persze számos további kárt is okoztak.”
Szánalmas ez az egyszerűség.
Ki tetszik hagyni azt a puszta tényt, hogy az “szdsz”-t már a 70-es évek végétől, és az egész 80-as években építették.
Döbbenetes, hogy micsoda dilettáns okfestés.
fürgerókalábak
2019-11-03 at 23:34
100%
Namond
2019-11-04 at 15:12
Bizony-bizony.
Amerigo
2019-11-03 at 22:04
Nomentum Lenin fiúk abból a keltetőből jöttek, melyet a szadesz hagyott hátra!
Különbség annyi,hogy ezek a bőrkabátos kitartottak műveletlen tahók, míg a szadeszben volt néhány művelt egyéniség és szakember pl. S.Ottilia, H.Péter, T.Márton!
gyozo2018
2019-11-03 at 22:28
1919- nyilasok-bolsevikok-liberálisok
fürgerókalábak
2019-11-03 at 23:32
Ezek már célirányos képzést kaptak (célszerszámok). Tudjuk mire.
Benedek Károly
2019-11-03 at 22:02
“kiváló viszonyt ápoltak az MSZMP prominenseivel, legelsősorban Aczél Györggyel. Már akkor rájöttek ugyanis, hogy a kultúra, az oktatás birtoklásával a politikai gondolkodást is uralhatják. ”
Úristen!
Az egész Kádár-érában ők uralták a kulturális szférát, a film-alkotást (elmondhatjuk,hogy részben még alkotás volt és nem ipar), a tévét, rádiót.
Hagyjuk már a mesét! Anno is egyértelmű volt, hogy a média 99%-a zsidó privilégium volt.
(Nemrég az “Öreg” cikkében olvashattuk néhai nímand Ungváriról a visszaemlékezért.)
És ez most sem változott.
Sőt.
De azért nagyon nagy kérdés, hogy hogyan fordulhatott elő, hogy a nemzeti/keresztény/konzervatív kormány alatt szakmányban söprik le a legtehetségesebb alkotókat és kiváló műveiket 2010-től napjainkig,
DI
2019-11-04 at 08:01
Köszönöm a cikket, amely egy tökéletes vádirat az szdsz és az mszp nemzetáruló tevékenységéről. A kérdés csak az, hogy miért hagytuk, hogy így legyen… Talán, mert a szövet már végzetesen fellazult? 🙁
gyozo2018
2019-11-03 at 21:48
Fábry, Puzsér mint mint mérce…
Ahha…
Atosz
2019-11-03 at 21:45
Midd 2 egy rohadèk sorosbèrenc hazaàrulò mocsadèk csūrhe banda!!!! Ki kell irtani mèg az irmagjukat is ezeknek az aberràlt kretèn liberàl-bolsevik parazitàknak!!!!
Dokoli
2019-11-03 at 19:48
A Fidesz túlszerette Budapestet. Ha nem hagyjuk őket érvényesülni még nagyobb lesz a szakadék. Ami nem megy azt nem kell erőltetni. Az elképzeléseinket Debrecen-Fehérvár-Győr vonalon kell megvalósítani abból a pénzből amire a főváros új vezetése nem tart igényt. Az összes budapesti tervet, felújítást fideszes nagyvárosokban kell megvalósítani. Nem kell a szuperkórház? Akkor legyen Debrecenben. A négyes metrót is hagyni kellett volna. Közlekednének szamárháton. Kit érdekel?
Andromeda
2019-11-03 at 20:14
Csak részben van igazad, mert a budapesti 40% szavazóra is égetően szükség van. Ha lemegy mondjuk 20%-ra akkor egész Magyarország elveszik. Tehát okosan kell csinálni.
Gyula
2019-11-03 at 19:42
A nemzet mérgezők, megosztják a társadalmakat, feketére fehérre vagy pepitára, jogforgató kettős mérce, külső hatalmi érdektől függőek, ügynökök, ahol békesség van oda, felforgató tüntetést szerveznek, zűrzavart, káoszt teremtenek, majd háborút visznek, ahol háború van ott népirtás jön, ahol népirtás van, ott lesznek menekültek is és halál. Amerika több mint 30 országot támadott már meg így.
Kétes
2019-11-03 at 19:02
Az Szdsz egy aljas és beképzelt ellenzék volt. Tekintettel erre politikai eszközökkel legyőzhető volt és ez sikerült is. A Momentum viszont idegen zsoldban álló szimpla ellenség. Bármit is hazudoznak.
Andromeda
2019-11-03 at 20:17
Az SZDSZ is idegen zsoldban volt. Egy dolgot világosan kell látni: ha nem lett volna a világgazdasági válság 2008-2009-ben, még ma is Gyurcsány lenne a miniszterelnök, az SZDSZ meg kormányon, Demszky a 30. terror-évét kezdené mint főpolgármester.
Tehetetlen Dodó
2019-11-03 at 20:35
Ugyan, nem a válság tett be a féleszű pojácának.
Egyrészt ő már a válság előtt a csőd szélére vitte az országot, másrészt volt egy őszödi igazságbeszéd is.
Theo
2019-11-03 at 23:25
Ezek vilagvalsag nelkul is teljesen eladositottak az orszagot, abbol mindenkepp baj lett volna elobb-utobb.
Namond
2019-11-04 at 01:30
Andromeda
Az SZDSZ ma is idegen zsoldban van, bár a párt inaktív, a tagság nem biztos, de a párt alapítványa működik, prosperál.
Gondolom, Horn Gábor mint pártigazgató szervezi az alapítványi befizetéseket és hagyja jóvá a kifizetéseket.
Még az is lehet volt rajtuk átfolyó pénz a mostani kampányban.
fürgerókalábak
2019-11-03 at 23:28
Maga a politikai formáció lehet le lett győzve, de maga a hálózat viszont a mai napig érintetlen, él és virul és készül újra az uralomba.
Namond
2019-11-03 at 18:29
Jeszi,
Van teendő, vagy ez egy Grimm mese?
Van ötlete a teendőkről?
Mit vállal fel a feladatokból?
Hova áll;
előre és vezet,
oldalra és szurkol,
hátra és onnan kiabál merre van előre?
Feher Zsolt
2019-11-03 at 18:36
Nem lehet hogy a katonassägal teveszti ön össze ezt az iräst.Ez simän tenyfeltäräs semmi egyeb.Mivel a magyar politikäban semmi nem vältozott a baloldalon csak mint a kamelon szint vältanak de maradnak ugyanazok.
Namond
2019-11-03 at 19:10
Tényfeltárás? Arról amit mindenki tud?
Ez egy mese a Nyílt társadalom alsó világában élő, gonosz Holle anyóról.
Szerintem nem erre van szükség.
Jeszi ezekkel a panaszokkal az intézkedni képes kormányhoz forduljon vagy indítson civil kezdeményezést.
Kétes
2019-11-03 at 19:08
@Namond
Jeszi egy vélemény cukket írt. Mellesleg arcát is adja ehhez. Ha valami ötleted van a teendőkről írd meg! Ne tartsd magadban! Lehet, hogy nálad a bölcsek köve és a te ötleteddel győzünk 4/5del 2022-ben. Ez lenne a méltó jutalmad!
Andromeda
2019-11-03 at 20:11
Egyetértek! Jeszenszky Zsolt megteszi, ami rajta múlik. Mindenki tegye hozzá a magáét. Vitatkozni lehet és kell, de csak azért, hogy a lehető legjobb megoldást találjunk meg, és nem azért, hogy egymást sértegessük, megalázzuk.
Namond
2019-11-04 at 00:58
2S
Nem hinném, hogy szükség lenne cukkolásra. Lehetséges teendőkről elég ötletet írtam, mint ahogy mások is. Elolvasható előző írásánál.
A bölcsek kövét az szerezhette meg aki a frigyládát, úgyhogy nálam nincs, de ha közelebbit tud 2S, álljon elő vele.
Ostobaság arra gondolni, hogy egy ötlettel győzni lehet.
Nem tegeződöm ismeretlenül, ha már megszólít maradjunk a magázódásnál.
Namond
2019-11-04 at 01:23
Andromeda
Az ifj Jeszenszky személyére egy halvány megjegyzést sem tettem, az írása megjelentetésének értelmetlenségére igen.
Mint fenn láthatja kettő javaslatot tettem a teendőkről, írásával kapcsolatban.
Tettem néhányat – Namond 2019-10-29 at 10:43 – az előzőleg megjelent szintén paradicsom passzírozó íráshoz, mely bejegyzést, valószínűleg sem Ön sem 2S sem olvasta.
Önök elmaradtak a stadion vitánál, illetve, hogy 2S-nek sok sportoló, szakíró és menedzser ismerőse van, így szerinte, az ő véleménye megalapozottabb, mint az Öné.
mona
2019-11-04 at 09:49
Könyörgöm ne az újságíróktól várjuk a megoldást ! Tevékenyen kiveszik a részüket így is!
Kormány, Parlament, Ügyészség, Bíróság , Rendőrség, Nemzetvédelem, titkosszolgálatok stb. Én engedem őket gondolkodni, de ha segítséget kérnek tőlünk, állampolgároktól, akkor megtesszük. Sokszor egy békemenet hatásosabb, mint a politikai csatározások.
Namond
2019-11-04 at 15:08
mona
Ön gondolkodjon, ne más gondolatai vegye át.
Nem kellhet közel 60 évnyi komcsi propaganda után, egy másik szájbarágós vélemény.
Az Újságíró dolga, az hogy hírekkel, információval szolgáljon, amin majd Én gondolkodom.
Zsuzsanna
2019-11-03 at 18:16
A Momentummal az a baj, hogy a háttérhatalom ide helyezett egyik “sejtje”. Ugyan olyan kártékonyak mint az iszlám terroristák, mert ők is “Egyvilág”-ot akarnak, melynek kizárólagos irányítója egy megalomániás pszichopata csoport! Az egész világot az irányításuk akarják vonni és semmi mással nem törődnek csakis a hatalommal és a profittal!
Zoli
2019-11-03 at 19:05
Az EMBER, még nem költözött egy másik bolygóra, vagyis egy világon élünk. Ami szerencsénkre nem fehér, vagy fekete, hanem sokszínű. A bolygószintű falanszter létrehozása ugyan olyan utópia, mint azok, amiket elsodort a történelem.
Naprózsa
2019-11-03 at 22:20
Sajnos az iszlám nem utópia. A benne való totális elnyomás a cél. Egy iszlám kötelező vallás alapú iszonyú erővel elnyomott rabszolgatársadalom megvalósítása igenis lehetséges. A muzulmánok nem tudták és nem is akarják 1400 éve korszerűsíteni elnyomó rendszerüket és ez lám működik, sőt terjed.
Theo
2019-11-03 at 23:20
Miert “szerencsere” sokszinu a vilag?
Nekem reljesen megfelelne, ha mindenki feher lenne.
Zsuzsanna
2019-11-04 at 09:50
Zoli
Az “Egyvilág”, nem a bolygóra vonatkozik, hanem egy egységes globális társadalomra. A terv az, hogy egyetlen kézben(!) összpontosuljon minden hatalom. Vagyis a piramis csúcsán lévő személy “Isten” lehetne. A sokszínűség hangoztatása részükről egy mese, hiszen mindent homogénre akarnak átalakítani. És egyetértek, minden utópia egy elmebeteg szülemény!
Vízöntő
2019-11-03 at 18:13
Rossz a kérdés, a kettő ugyanaz csak más néven!
Contrabass
2019-11-03 at 17:53
Mindegy minek nevezzük, szdsz, nomentum, egy tőről fakadnak, közös jellemzőjük, hogy rendkívül kártékonyak. A különbség csupán annyi, hogy amíg az szdsznek kiváló kapcsolataik voltak a nyugati kommunistákkal, értsd nem csak az európaiakkal, de az amerikai és kanadaiakkal is, addig ezek már ott is születtek. Soros nem mer Magyarországra jönni, mert tudja, hogy bűnös gazember, ezért küldi maga helyett az ifjabb tanítványait, felforgatni, bomlasztani, hitvány zagyvaságaikat terjeszteni.
oshon
2019-11-03 at 17:46
Harcolni kell uraim , harcolni tisztessegesen , Istenben vetett hittel , neki tetszoen elni … Isten aldjon Magyar Nemzet ! Ide erdemes alairni – https://www.peticiok.com/felhivas_a_liget_budapest_projekt_megmenteseert
Zsuzsanna
2019-11-03 at 18:26
oshon
14253-ik vagyok! Ha így nem lesz eredmény, tüntetést kell szervezni a Városháza elé.
Kása mása
2019-11-03 at 18:57
Kedves Zsuzsanna, csak bátoritásként: Elértük a 15 000 t !!!
Andromeda
2019-11-03 at 20:07
Szerintetek mennyi aláírásának lenne politikai súlya? Nem tudom, de minimum annyi, amennyit a komcsik kaptak szavazatot Budapesten.
Giczey Tünde
2019-11-04 at 08:10
Problémás, hogy a petíciónál megjelölt “Adatkezelési Nyilatkozat” angol nyelvű!
Többekről tudom, hogy emiatt nem merik aláírni = az angol nyelvű leírás bizalmatlanságot szül!
Ha tudsz, tegyél valamit azért, hogy az “Adatkezelési Nyilatkozat” magyar nyelvű legyen!
zizu
2019-11-03 at 17:44
Szavazni lehet?
1:1, azaz eben-guba.
túródóra
2019-11-03 at 17:30
Büdös komonisták ! Szépen összegyűjtöttétek a képeket!A magját sem bírom látni!
Oriza Triznyák
2019-11-03 at 17:14
“SZDSZ látszólag vallott (valójában csak kifelé kommunikált), így teljesen megtévesztette, konkréten hülyére vette a választóit.” Nagyon sok ismerősöm ebből az állapotából a mai napig nem képes felébredni, nem értem őket hogy nem látják a fától az erdőt! Az Szdsz több mint egymillió embert megtévesztett, pont úgy mint a Jobbik és most a Momentum.
Judit
2019-11-03 at 17:24
Sajnos igaz.
Feher Zsolt
2019-11-03 at 17:04
Ha csak arra gondolunk hogy fegyör mär az elejen kihirdette semmi közünk az szdsz-hez.Nos akkor tudhatjuk ugyanaz a bagäzs uj csomagoläsban.Persze volt 1 gyenge probälkozäs az lmp-vel de ök csak szdzs-light-voltak.Az olimpia gyilkossäg es a többi mutatja hogy ugyanazok csak fiatal kivitelben.Es ugyan anyira penz es hatalom ehessek is mär mutatkozik ez es idövel rosszab lesz!
Cassandro
2019-11-03 at 19:28
SZDSZ = ötödik hadoszlop.
MOMENTUM = nemzetközi brigádok.
Mindkét formáció idegen érdeket szolgál.
Poppy
2019-11-03 at 17:02
A teljesséhez hozzá tartozik, hogy a nyilas eszmék is fel lelhetőek náluk, csak sensitive formában. A legkartékonyabb párt és vélemény formálók gyűlekezete. Alatomos világ rombolók.
Andromeda
2019-11-03 at 18:07
Igen, így van, nyílások és ÁVhsok egyszerre, abszurdnak hangzik, de ez a valóság.
Szabó László
2019-11-03 at 18:59
Ugyan az a faj!!! Az Andrássy út 60 nyilasainak többsége ÁVH-s lett. Ugyanúgy ateista, ugyan olyan irigy, épp úgy gyűlölködő, csak az egyik nemzetközi, a másik nemzeti szocialista. Jobbik/DK.
Fonzibá
2019-11-03 at 16:56
A liberalizmus egy abnormális dologgá vált!
Kása mása
2019-11-03 at 18:46
Budapest szeret téged cimmel megjelent az LMBTQ új imázsfilmje.
2018 után idén is homoszexuálisoknak szóló imázsfilmmel jelentkezett a Pink Budapest (PB) – közölte egy héttel ezelőtt a Kreatív. A reklámipari portál írása szerint a PB mögött álló Humen Travel Turisztikai Egyesület immáron második alkalommal készítette el Budapest LMBTQ imázsfilmjét annak érdekében, hogy vonzóbbá tegye Budapestet az átlagnál többet utazó és költő meleg turisták számára szerte a világban. Mint kiemelik, amíg tavaly az egyedülálló melegek, addig idén a meleg párok állnak az imázsfilm fókuszában.
Szabó László
2019-11-03 at 18:51
És, ha már itt vannak, szavazzanak is. Több szem többet lát.
Karácsony..sk
2019-11-03 at 20:31
Nézzük a liberalizmus főbb diktátumait, amit rákényszerít a többségi társadalomra. Ez itt a Bűn Lajstroma:
1-Az első a nyitott társadalom doktrínája, amivel nyitott kapus átjáró házat csinálna Európa nemzetállamaiból és a jóléti szociális hálójára – ami a legjobb a világon – bárkit ráültetne, akár 10 milliókat. Könnyű belátni egyszerű logikával, hogy ez még rövid távon is tarthatatlan, hiszen rövid időn belül átszakadna a gát és ellenőrizetlen folyamatokat indukálna.
2-De erre is van megoldásuk: a nemzetközi globalista tőkétől kellene évente 30 milliárd eurót felvenni, óriási kamattal. Milyen briliáns ötlet! Mi, akik dolgozunk, vegyünk fel óriási hitelt és törlesszük az illegális migránsok helyett. Ez a másik doktrína a kapitalizmus, a szabadkereskedelem, a szabad tőkepiac, szabad eladósodni és szabad fizetni és fizetni.
3-A nyitott társadalom elmélete nem említi meg, mi van, ha a beengedett csoport tagjai nem ugyanúgy gondolkodnak, mint mi. Ez az egyik legnagyobb hibája a nyitott társadalom híveinek: feltételezik, hogy mindenki egyforma és szabadon egyformán gondolkodik. A muzulmánok viszont paradox módon aktív zárt társadalmakat hoznak létre és lokálisan többséget is alkothatnak, így óriási zsarolási potenciált sűrítenek össze no-go zónákban. Értem ez alatt a bűnözés terjedését, sőt a keresztényellenességet (ld. Saint-Denis székesegyház elfoglalását), a bűnüldöző szervek teljes hiányát, illetve eleve az európai kultúraellenességet. Sőt saját bírósági tanácsadó rendszert hoznak létre, a saríát.
4-Mivel ők sokkal jobban szervezettek, egy 10-15%-os közösség szavazatban akár 25%-ot is jelenthet (mert ők szinte mindannyian elmennek szavazni). Ez a harmadik dolog, ami miatt kellenek a liberális elitnek: a szavazók és a szavazataik kellenek. Választási matematika! Félnek, hogy szabad versenyben, szabad választásokon nem győznek, ezért szó szerint emberkereskedelmet folytatnak a lehetséges szavazókért. Ezért importálnak be milliókat, együttműködve a bűnöző embercsempészekkel. Ez önmagában is megbocsáthatatlan bűn.
5-Európa nagy fegyverténye a nők egyenjogúsítása, amivel teljesen szembemegy a liberális elit, hiszen a migrációval a többnejűséget, a nyílt nőelnyomást csempészik be jogi aktivistáik.
6-Fontos jellemzője a keresztényellenesség, nem véletlenül maradt ki a brüsszeli alapokmányból, ez is egy bizonyíték arra, hogy mindenhol ütik-vágják a saját kulturális alapjaikat. Saját moralista zsákjuk kiürült! Addig dobáltak ki mindent a relativista liberális filozófusok, míg a hagyomány zsákja számukra kiürült, de nem „csempésztek” bele semmit. Így a mindenért a semmit adták az embereknek! A kereszténységet valami avítt elavult ósdi rendszernek fogják fel és gyakran gúnyolják. Joggal mondhatjuk, hogy a nácizmuson és a kommunizmuson kívül legtöbbet a francia forradalom ártott Európának! A minden alapot megkérdőjelező és leromboló hozzáállásával és az ezt eredményező erkölcsi konverzióval. Minden behelyettesíthető – erkölcsi – relativizmussal.
7-Hasonló módon nemzetellenesek is, ezt a nacionalizmus-ellenességük leple alatt fejtik ki. Macron többször kikelt ez ellen, de Gaulle hazájában ez igen furcsán hat. Még a nacionalizmus és a fasizmus között is átmenetet vesznek észre, ez azért érdekes, mert a fasizmusnak inkább baloldali gyökerei vannak és maga a nácizmus is keresztényellenes volt. Nem válogatnak, látszik, hogy a cél fontosabb. Így született az az elmélet is, hogy az Orbán-kormány is fasiszta rezsim, ami önmagában is agyrém. Mondjuk ki: Macron egyenesen meg akarja szüntetni a nemzetállamot mint olyat, a hatalmat minél messzebb, minél sejtelmesebben, követhetetlenül akarják maguknak. Távol az emberektől, akik elvileg oly fontosak nekik…
8-S talán van még egy nagy bűnük, amit mi, keresztények nehezen tudunk értelmezni: a családellenesség. Csak az individuumok számítanak, ezért még a család intézményét is le akarják rombolni (ezt egyik kedvenc írójuk Fukuyama is elismeri). „A közösségi élet megromlásának a legszembetűnőbb jele a család válsága”.
Forrás:”A liberalizmus zsákutcás fejlõdése”-888.hu
Szlovákiából….
Giczey Tünde
2019-11-04 at 08:21
Tudjátok kik a “Liget-védők”? Mind „fizetett” hajléktalan!
Kapnak sátrat = kidöglik alatta a fű.
Kapnak ételt = eldobálják a szemetet.
A fák tövébe végzik a dolgukat (saját szememmel láttam, fotó is van róla)!
Sétáltunk, megkérdeztünk egy sátor-lakót: “Mit csinál itt?”
“Védem a ligetet.”
“Kitől kell megvédeni?”
“Azt nem mondták, csak hogy jöjjünk ide, mert itt lesz sátor, étel, és lehet mosakodni is.”
ÉBRESZTŐ!!!
Tehetetlen Dodó
2019-11-03 at 20:31
Ne keverjük ide a Ducét.
Ezek a libsik nem fasiszták, hanem bolsik.
anonymus
2019-11-04 at 08:20
A balos ideológiákat soha nem lehetett intellektuális alapon született, hosszú távra tervező rendszerként jellemezni. Balos még nem volt képes nem pusztítani a saját társadalmát, és ezalatt a szocdemek is értendőek. Úgy akarnak társadalmat alakítani, hogy fogalmuk sincs annak működéséről, szabályairól, még az igényeiről se. Minél inkább túlhajtották a balos baromságokat, annál hamarabb bizonyosodott be a teljes életképtelenségük. Most éppen a liberális demokráciával súlyosbított szabad piac döglődik, annak, aki tudja hova nézzen, egyértelműen és látványosan. Á, hosszú…
K
2019-11-04 at 18:18
Én a következők miatt is tekintem a liberalizmust nácinak:
1.A német náci párt neve :Nemzetiszocialista Német Munkáspárt (Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei) …. Ez majdnem ugyanúgy hangzik mint a Magyar Szocialista Munkáspárt, csak nincs benne a “nemzeti” kifejezés a magyar változatban.
2.A Náci párt ugyanúgy használ “munkás ” és “szocialista” ígérgetéseket és hőbörgéseket (demagógiát) mint a magyar szocialista pártok, és ugyanúgy nem tartja be.
3. A magyar szocialista vagy szociális pártok ugyanúgy használják a “szabadság testvériség egyenlőség” kifejezéseket, mint a liberálisok.
4.Aliberálisok vagyis az SZDSZ ugyanaz mint az MSZMP, ugyanaz a szociális demagógia és hazudozás jellemző rájuk.
5.A liberálisok(vagyis a szocialisták) felsőbbrendűnek tekintik magukat mint a nácik.
6. Tehát:
náci= liberális=szocialista=MSZP=MSZMP=DK=MOMENTUM=SZDSZ=Párbeszéd=Jobbik