Bámulatos, mondhatni, meseszerű karriert futott be alig két év alatt Daniel T. Berg, alias Berg Dániel, a momentumos Cseh Katalin párja. A férfi az amerikai álom európai megtestesítője lehetne, akinek életútja egy hollywoodi filmben is megállná a helyét. A New York-i születésű férfi 2017-ben, a CEU-tüntetéseken tűnt fel először a budapesti közéletben, majd néhány hónap múlva már a Momentum elnökségi tagjává választották, közben párjával, Cseh Katalinnal végigroadshow-zták Európa nagyvárosait és tettek látogatást befolyásos politikusoknál. A kérdés persze adott: hogyan is tud az ismeretlen fiatalember az amerikai külügyminisztériumban tárgyalni, ahol felhatalmazva érzi magát arra, hogy Magyarország ellen beavatkozást kérjen? Hogyan és miért vesz részt az ENSZ gyűlésén, majd miként tud belehuppanni a magyarországi önkormányzati választásokon egy II. kerületi képviselői székbe, hogy aztán az európai liberális párt alelnökévé válasszák? Mindezt alig két év alatt.
Harcba hívja a fiatalokat a „populista erők” ellen Daniel T. Berg, aki bámulatos karriert futott be: az ismeretlen amerikai fiatalember a CEU tüntetéseken tűnt fel először, a hétvégén pedig már az európai liberális párt (ALDE), egyik alelnökének választották. Berg fő feladatának tartja a fiatalok aktívabb bevonását a politikába „mert az ő tevékenységük fontos az Európa-szerte megjelenő populista eszmék elleni harcban” – legalábbis erről beszélt a jelöltek vitáján. Izgalmas, hogy az ALDE történetében ez az első alkalom, amikor egy parlamenten kívüli, tehát frakcióval nem rendelkező párt delegáltját választják alelnöki pozícióba. Berg Dániel a Momentum Mozgalom harmadik olyan politikusa, aki a nemzetközi politikai életben képviseli Magyarországot. A két EP-képviselő, Cseh Katalin és Donáth Anna az ALDE Renew Europe néven futó EP-frakciójában tevékenykedik. Még az ő jelölésük is ésszerűbb lett volna, mint az önkormányzati testületi képviselőnek is alig két hete választott Bergé.
Berg Dániel már többször került a figyelem fókuszába: a rejtélyes amerikaira a „Kik vagytok ti? Külföldiek a magyar politikában” cikksorozatunkban is felhívtuk a közvélemény figyelmét (itt és itt), csakúgy, mint a Momentum nemzetellenes mozgolódására. A momósokról a legtöbben azt gondolják, hogy a semmiből robbantak a politikai életbe, a valóság azonban ennél jóval összetettebb: ha górcső alá vesszük tevékenységüket, megalakulásuk körülményeit és magukat a tagokat, egy külföldi érdekek által mozgatott szervezet képe rajzolódik ki előttünk.
Nemzetközi felforgatóhálózat magyar képviseletbe burkolva
Talán nem meglepő a nagy nemzetközi szerveződés, ha megnézzük, hogy a párt alapító tagja, Cseh Katalin (Montréal, 1988. június 29. –) 2012 júniusa és 2016 szeptembere között a Liberális Fiatalok Egyesületének (LiFE) nemzetközi kapcsolattartója volt, melynek keretein belül az ő feladatai közé tartozott a külföldi partnerszervezetekkel való kapcsolattartás és kapcsolatfelvétel, illetve a nemzetközi csereprogramok és képzések szervezése. 2013 júniusa és 2014 szeptembere között az International Federation of Liberal Youth (elnök: Ahmad Al Rachwani) fehérorosz programjának trénereként workshopokat és képzéseket szervezett belarusz és ukrán aktivisták számára. Később egyébként ezek az aktivisták vandálkodtak a kijevi Majdan téren, ahol a diktatúrát akarták lebontani minden eszközzel. Ekkor Fekete-Győr András még rá sem ébredt arra, hogy csalódott a hazai ellenzéki pártokban és talán valami újat kellene építeni. Az IFLRY központja Berlinben található: vélhetően már itt megismerkedett Berg Dániellel, akivel jelenleg egy párt alkotnak – állításuk szerint 2017 nyara óta. Berg Dániel az egyik legrejtélyesebb alakja a Momentum elnökségének. Ő szintén külföldön született, bár nem Kanadában, mint Cseh Katalin, hanem New Yorkban. Az egyetlen elnökségi tag, akinek az életrajza sehol sem elérhető, sőt, a róla szóló Wikipédia-cikket is törölték. Amit lehet tudni: 2017-ben tért haza Magyarországra, a CEU-tüntetések miatt, néhány hónap múlva pedig már a Momentum elnökségi tagjává választották. Egy angol nyelvű interjúban elejtett félmondatában utalt arra, hogy újságíróként is dolgozott; portálunk meg is talált egy, az ő nevével fémjelzett írást az Exberliner (volt berliniek) lapjában. Innen következtethetünk arra, hogy ott is élt. A PestiSrácok.hu a Momentumhoz közeli forrása Bergről azt mondta, hogy még a párton belül is komoly kérdéseket vet fel az, hogy az amerikai-magyar srác milyen széles kapcsolati hálóval rendelkezik. Mint ahogy az is, hogyan tudott a liberális elit fősodrásába azonnal bekapcsolódni annak ellenére, hogy 2017 előtt senki nem ismerte még csak a nevét sem idehaza. Berg Dániel ugyanis akkor tűnt fel, amikor a Soros-féle CEU diákjaként Magyarországra utazott tüntetéseket szervezni az egyetem mellett. Állítása szerint ő maga csak azért költözött Budapestre, hogy itt tanulhasson.
Beavatkozást kért Magyarország ellen
A CEU-ért aggódó fiatalok több tüntetést is szerveztek. A szónokok közül az addig ismeretlen Daniel T. Berg, vagyis Berg Dániel kitűnt hevességével és uszító stílusával. Berg egyébként a CEU-tüntetéseken vállalt először aktívan nyilvános szereplést, majd alig két hónap múlva már annak a hivatalos küldöttségnek volt a tagja, amely Washingtonban jelentett a magyar demokrácia „katasztrofális helyzetéről”. Sőt, Berg azt próbálta megértetni az amerikai külüggyel – és a nem hivatalos kormányszervekkel –, hogy ez bizony nem csak egy kis ország belügye, hanem olyan súlyos jogtiprás és diktatúra, amit nem nézhetnek tétlenül. Ez pedig vajon mit is jelent a diplomáciai virágnyelven? Beavatkozást.
Berg Dániel esetében különösen figyelemre méltó tény az, hogy miként tudott hivatalos delegáció tagjaként tárgyalásokon részt venni, ha – és elfogadva, amit egy interjúban elkottyintott – ő maga 2016-ban Amerikából azért jött Budapestre, hogy a CEU-n tanulhasson. A kettős állampolgársággal rendelkező Berg tehát diákként érkezett, majd néhány hónap elteltével a CEU-tüntetések szónokaként tündökölt, hogy aztán a CEU-s delegáció égisze alatt az amerikai kormányzatnak a magyarországi politikai helyzetről jelentsen és közölje: itt bizony diktatúra van, nem is akármilyen, így kéretik segíteni az Orbán-kormány ámokfutását megfékezni, mert itt nincs más megoldás. Ezután maradhatott volna az USA-ban, ha már ennyire rosszul érezte magát az elnyomó diktatórikus rendszerben, de ő inkább visszatért Budapestre.
Fel kell szabadítani a magyarokat! De miért is?
Berg Dániel, a CEU hallgatója a Budapest Beaconnak adott interjúban azt hangsúlyozta, hogy a tüntetés nemcsak egy egyetemről, hanem egy országról szól:
arról, hogy azt mondjuk és azt gondoljuk, amit akarunk. Ehhez pedig fel kell szabadítani az elnyomásban élő számkivetett magyarokat.
A többórás beszélgetések hatékonynak bizonyultak, olyannyira, hogy Rob Berschinski, a Human Rights First nevű, New York-i székhelyű emberi jogi szervezet stratégiai alelnöke május 25-i közleményében már úgy fogalmazott:
Ez az ügy túlmutat Magyarországon. Az Egyesült Államok nagyjából harminc, más országban működő amerikai egyetemet tart fenn világszerte. Ha sikerrel jár, Orbán húzása példaként szolgálhat más elnyomó kormányok számára.
Orbán Viktor tehát elnyomó kormány miniszterelnöke, amelynek eltökélt szándéka, hogy példaként szolgáljon az amerikai egyetemek vegzálásában. Végül megállapítást nyert az is, hogy ez bizony nyílt támadás.
Ha a magyar oktatást érintő módosítások életbe lépnek, azt egy amerikai intézmény és az egyetemes értékek elleni nyílt támadásként kell értékelni – méghozzá nem kevesebb, mint egy NATO-szövetséges részéről.
Ez pedig azt jelenti, hogy akkor bizony be kell avatkozniuk a demokrácia megőrzése miatt, a tagállamok pedig minden politikai és katonai eszközt igénybe vehetnek a tagországok szabadságának és a biztonságának megőrzése érdekében.
Berg egy 2017-es interjúban elmesélte, hogy amerikaiként (!) nagyon fontosnak érezte, hogy „az üzenetet eljuttassuk Washingtonba”. Ennek érdekében pedig szenátorokkal is találkozott, mivel meg akarta győzni a Demokrata Párt vezetőit is arról, hogy ez egy fontos ügy, nem csak egy kis távoli ország belügye. Majd lazán közölte, hogy ez az egész mizéria nem is a CEU-ról, hanem az amerikai értékekről szól.
Már most fenyegetőznek
Békés Márton, a Terror Háza Múzeum kutatási igazgatója a Mandineren azt írja: harminc évvel a kommunizmus bukása után kijelenthető, hogy az internacionalizmus maga nem bukott meg, csak más formában (globalizáció, „nyílt társadalom”, iszlamizmus) jelentkezik, és fegyvertárának a gyarmati logika továbbra is szerves része. A cikkben kifejti, hogy miért nyer értelmet, hogy az 1945 és 1989 közötti szovjet gyarmatosítók kiszolgálóinak örökösei (posztkommunista elit, MSZP) és az új kolonialisták szálláscsinálói (liberális értelmiség, SZDSZ) miért állnak szemben együttes erővel a nemzeti kultúrájú elittel. Szavaival összecseng az az örömmámorban megfogalmazott közösségi poszt, amit a momentumos jelölt alelnökké választása után Cseh Katalin publikált:
Nagy nap ez a mai a Momentum közösségének, a szabadságszerető, európai magyaroknak, azonban nagy fenyegetés az illiberális államok védelmezőinek!
Ezzel pedig egyértelművé vált, amit régóta sejtettünk: a liberálisok háborút hirdettek a nemzetállamok ellen, és ezért bármire képesek.
Folytatjuk.
Fotó: MTI
Salamander
2021-03-17 at 04:46
A hatalmat a Fidesz-KDNP pártszövetségnek adtuk / adta a magyar választók kétharmada.
Arra a kérdésre, hogy mit keres ez a szélhámos a magyar közéletben és
===================
“hogyan is tud az ismeretlen fiatalember az amerikai külügyminisztériumban tárgyalni, ahol felhatalmazva érzi magát arra, hogy Magyarország ellen beavatkozást kérjen? Hogyan és miért vesz részt az ENSZ gyűlésén, majd miként tud belehuppanni a magyarországi önkormányzati választásokon egy II. kerületi képviselői székbe, hogy aztán az európai liberális párt alelnökévé válasszák?”
=================
leginkább a Fideszesek és a KDNP-sek tudnának válaszolni.
A) kétharmaduk van.
B) az egész ügyészség, titkosszolgálatok, rendőrség a “rendelkezésükre áll”, kérdéseket feltenni egy ilyen strómannak.
C) miért lehet közéleti szereplő, miért lehet önkormányzati vezető, milyen kapcsolatokat ápol külföldi szervezetekkel, titkosszolgálatokkal és pontosan kinek a megbízásából támadja a kormányt – merthogy NEM a magyar választókat képviseli az egészen biztos (az amerikai külügyminisztériumban “tárgyal” Magyarország ellen?! aztán idejön és képviselő lesz?! itt valaki megbolondult.)
Tokaji Miklós
2021-01-16 at 07:55
Berg, akár Lenin elvtársék 1917-ben: Svájc, Németország, kiképzés, majd irány Oroszország. Csak őnála soros-amerika és még ki tudja hol kapta a feladatot, azután irány Magyarország.
Nem értem, 100-150 éve (kb. 1870-től) mi hajtja őket, hogy időről-időre megpróbálkozzanak Magyarország gyarmatosításával, megsmmisítésével.
Sajnos nagyon sok berg van hazánkban, a helyzet nagyon komoly!
P K
2019-11-19 at 01:59
A csaladi /szellemi orokseg itt talalhato. Erdemes beleolvasni. Remek irasok. Regrol ugyan de meg ma is ervenyesek.
https://mandadb.hu/tart/kereses?HNDTYPE=SEARCH&name=doc&page=1&fld_sort=score_insdt
pofonfa
2019-10-30 at 01:33
mi lesz itt még…
deko
2019-10-29 at 12:15
Szerinted mi lenne az USA reakciója, ha Berget kivonnák a forgalomból?
Ghandi
2019-10-28 at 21:55
Hatalmas joghézagnak kell lennie ahhoz, hogy ilyen emberek szabadon rombolják az értékeket, a hagyományokat, a közösségeket, a demokratikus jogokat! A normalitást! Ezek börtönbe való gazemberek! De nem, nem börtönben vannak, hanem kormányokat, országokat siklatnak ki, és milliókat tesznek tönkre! A tizenkilencedik században ezt a csőcseléket tárgyalás nélkül lőtték volna le, nem tűrték volna el az élősködő, áskálódó, beteg, gonosz jelenlétüket! Nem azért, mert sötétek voltak, hanem azért, amit látnak: Mindent eladó, mindent elárulást!
Mark
2019-10-28 at 21:05
A srác az egyik nemlétező háttérhatalom titkosszolgálatának az embere.
Ghandi
2019-10-28 at 21:36
Simán lehet! A titkosszolgálatuk hozza a formát: Ugyanaz az alkalmatlan, lelketlen ostoba hülye, mint amilyeneket a politikai székekbe ültet! Minőségtelen, seggnyaló karrieristák! Nézzetek Brüsszelre! Börtöntöltelék, elvtelen hazaárulók gyülekezete!
Ghandi
2019-10-28 at 19:44
Az, hogy ez az ocsmány, szemét Daniel T. Berg elnyomott és nem szabad magyarokról beszél, azt jelenti, hogy a börtönökből kívánja kiszabadítani az elítélt bűnözőket.
Miért kell eltűrnünk az ilyen rohadékokat, mint Cseh Katalin, vagy ez a Daniel T. Berg? E cikk arra késztetett, hogy felnézzek a Youtubra. Találtam ennek a mocsoknak egy beszédét, ahol azt magyarázta a CEU seggtitánjainak, hogy ő azért okádja magából a mocskot erre az országra, mert szereti Magyarországot! Miért szeretné, hiszen nem itt élt, és semmit nem tud róla, kivéve azt az egyet, hogy ezt az országot és nemzetet a megbízói el akarják takarítani a föld színéről! Én is szeretem Magyarországot, ezért én meg azt mondom, takarítsuk már el végre innen ezeket az idegen, jellemtelen, élősködő zsoldosokat! (Bocs, Moderátor!) Ha az amerikai oktatási intézmények nem szeretik a törvényeinket, akkor lehet innen takarodni! Nem is értem, mit keresnek itt?! Az amerikai diákokat miért nem otthon keresik?!
Szőke ciklon
2019-10-28 at 19:00
Van egy olyan érzésem, hogy nem gój a fazon.
Aki nem emlékszik rá, néhány éve kinyilatkozták, hogy felvásárolják a fővárost. De ezek nem szívesen adnék ki pénzt, megkeresik a módját, hogy ingyen megszerezzék, ami kell nekik. A drága jó pesti emberek, pedig tálcán kínálták fel nekik azt, ami nem az övék, hanem a magyar népé.
A kormány legfontosabb feladatai, amik nem tűrnek halasztást:
Közigazgatási bíróság létrehozása
CEU működésének betiltása
Titkosszolgálatok ráállítása az összes uszító cikk írójára, a kormány ellen agitáló civil szervezetekre, pénzügyi támogatásuk felderítése
Ha nincs törvény, csinálni kell az állam és életellenes uszítások büntetésére
Nem magyar állampolgárok választójogának szigorítása, több éves itt tartózkodás feltételének kiszabása
A képviselők mentelmi jogának felülvizsgálata, jövedelmüknek a jelenléthez kötése
A bírók felelőségre vonásának törvénybe iktatása, a mérlegelési jog megvonása, az időhúzás megtiltása,
Önkormányzati képviselők “tiszteletdíjának” korlátozása, magasabb kulccsal történő adózása
Rágalmazó és valótlanságokat állító médiumok, az okozott anyagi és erkölcsi kárral arányos szigorú büntetése, pénzbírság, visszaesőként betiltás.
Kiss József
2019-10-29 at 01:12
Naná, hogy nem gój!
A feladatok felsorolása tökéletes!!
Rátkai Gábor
2019-10-29 at 11:36
Kövér László nem régen, arról is beszélt, h. többek között nem volt elszámoltatás, amit “elfelejtett” a Fidesz – sajnos, de most már spongyát rá, mivel pl. csak! Demszky (s társai…….) M4-es-el kapcsolatos “trükk”-jei, mára már úmond, avitt – á váltak, sovány vigasz sokaknak,h. egy idegroncs lett belőle, (mivel sokáig lebegett felette a Demoklész kardja, s ez nyom nélkül nem marad), s most kezdi előlről….. Ezeket elkerülendő, amiket Ön felsorolt, nagyon sokat segítene a jövőre nézve, DE ! ezeket az “ötleteket” NE egy hozzászólónak kelljen tanácsolni, hanem a Kormány ahol bőven vannak olyan emberek, akik ezt mind össze tudnák állítani, s törvény erőre emelni, – DE, van egy bírói réteg is, akik nem feltétlen azonosulnak ezen felvetésekkel……. – ADDIG, míg, megvan a 2/3 !! Mert sokak szerint 2022 – ben már rezegni fog a léc, ill. necc -es lesz a helyzet !NE adj’ Isten !- mivel ezen dolgoznak – gőzerővel, az ellenzéknek nevezett tákolmányok – szomorú példája ennek, Budapest. Tisztulni kell a közéletnek, mert ezek a Lenin fiúk, lányok s egyéb gender típusok, megint (alacsony) szintre akarnak mindent, s mindenkit visszaállítani, csak ők éljenek – jól, de ez egy nagyon veszélyes játék részükről
A Csöves
2019-10-28 at 17:40
1973. szeptemberében a véres katonai puccsal és nem kevés CIA segédlettel megdöntött chilei Allende kormány, majd a véreskezű Pinochet tábornok kinevezése; 1954.-ben, a demokratikusan megválasztott guatemalai elnök,Jacobo Arbenz haladó kormányának ugyancsak CIA segédlettel való megbuktatása; az 1953.-ban Mohamed Moszadeg iráni vezető eltávolítását célzó CIA akció, akkoriban nagyon sokat ártott a hírszerző ügynökség „jó hírnevének”. A kárfelmérés során, a CIA akkori igazgatója, William Joseph Casey a rendszerváló gépezet privatizálását javasolta, ami annyit jelentett,hogy megszüntették az utcán civil ruhákban grasszáló titkosügynökök jelenlétét, mivel lelepleződésük már egyre veszélyesebbé vált. Casey ekkor a következőt ajánlotta Reagan elnöknek: „Végeztessük el a piszkos munkát a magán, vagy civil szervezeteken (NGO = Non Goverment Organisation) keresztül, és ha valamelyik országban esetleg elkapnák őket, még mindig mondhatjuk: „de hiszen ez egy civil szervezet, az USA-nak pedig sajnos egyáltalán nincs lehetősége a civil szervezetek ellenőrzésére. Ők csak az emberi jogokat,
szabadságot és demokráciát hirdetik, és hát Önök amúgy is megengedték a működésüket, stb..”Ez ragyogó ötletnek bizonyult, majd hatékony módszerré kifejlesztve felhasználták a Washington által nem kívánatos politikai rendszerek és kormányok eltávolítására.
Contrabass
2019-10-28 at 17:12
Nem tudom, hogy így történt-e az EU-s libernyákoknál, hogy figyeljetek már, itt van ez a világhíres Berg, igaz Magyarországon a kutya sem ismeri, valami pillanatnyi párt egyik vezetője, ez a párt nem tagja a magyar parlamentnek, de ez nem számít, válasszuk már meg alelnöknek, a felesége is itt szokott sztendappolni mindenféle kiáltványokkal (emlékeztek, mint az illegalitásban), jó elvtárs, pont ilyen kell nekünk, vele legyőzzük a gaz normalitáspárti magyarokat!
Ilona
2019-10-28 at 16:38
Az ipari kémkedést minden országban büntetik. A hazaárulás, több, mint ipari kémkedés és Berg ellen az illetékesek nem tesznek semmit? Nyugodtan lehet hazaáruló?
Palmimi85
2019-10-28 at 16:26
Nagyon szigorúan meg kéne vizsgálni, ki szavazható és ki szavazhat. Pl. berg, a bukott vodkaszivacs fleto, stb. Ezt megérdemelnék az állampolgárok, hiszen az egész rendszer értünk van, de nem sajnos, nem velünk. Pl. berg nem is született Magyarországon, de ez még elmegy, de hogy nem magyar érdekeket képvisel az tuti!
api01
2019-10-28 at 15:51
Rz túlmutat szimpla hazaáruláson, mert ennek az alaknak a nemzeti hovatartozása is kérdéses. Ez bizony nemzetbiztonsági kockázat, mert a tevékenysége az államrend erőszakos megdöntésére irányul, nem demokratikus (választások) keretek között.
Tisztelt hatóságok, mire is vártok ???
Döme
2019-10-28 at 15:39
Engem az dühít, de nagyon, hogy egy ilyen amerikai senki jogot formál arra, hogy megváltoztassa az életemet.Köszönöm, de ez nekem így nagyon megfelel, el lehet takarodni!!!
heroes_never_die
2019-10-28 at 15:02
Itt lehet megnézni a Human Rights First nevü szervezet szponzorait. Nem meglepetés, de legalább nyilvánvaló:
https://www.ngo-monitor.org/ngos/human_rights_first/
Jeno
2019-10-28 at 14:44
A történelem ismétli önmagát?
https://www.google.com/url?sa=i&source=imgres&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjakYLyir_lAhUBDewKHcXaCCcQjRx6BAgBEAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.gettyimages.com%2Fphotos%2Fkun-bela&psig=AOvVaw0qEF-VJJ64JgeXmVNfwzRG&ust=1572356590496464
Nahát
2019-10-28 at 14:43
Daniel Berg egy amerikai titkosszolgálati tiszt lehet, ezért titkos az önéletrajza. Őt dobták át ide a demokraták, hogy átvegyék nálunk a hatalmat. Saját bevallása szerint az amerikai értékek védelmében érkezett Magyarországra, de a magyarok köszönik szépen, nem kérnek ebből az anarchista ügynökből, mi a magyar értékeket kívánjuk megvédeni. Daniel Berg édesanyja Budapesten dolgozott egy zsidó érdekvédő szervezetnél, ennek az anarchista Bergnek küldetése van Magyarországon. Jobban tenné, ha eltakarodna innen vissza Amerikába, mert nekünk itt ne dobálja a füstbombákat, és ne szervezze ellenünk a nálunk élő külföldieket. A kormány jobban tenné, ha komolyan venné ezt az embert, és úgy vágná ki innen az országból, mit más a macskát sz@rni. Azért az is elég szomorú, hogy az Alkotmányhivatal helyett az újságíróknak kell dolgozniuk. Létezik még nálunk olyan, hogy nemzetvédelem? (Ld. Földi László legfrissebb cikke)
Nahát
2019-10-28 at 14:44
Alkotmányvédelmi Hivatal
mirti
2019-10-28 at 14:57
amennyiben magyar állampolgár is, azt azonnali hatájjal visszavonni ill. Magyarország területéröl kitiltani állambiztonsági okokból…
..csak mindig ott van az a “csak,hogy” mivel most brüsszelben tehet hihetetlen kárt lehet,hogy ott kell valamit lépni…de mi hamarabb. Ugyvélem a diplomácia eszközével…egyenlőre.
Bugris
2019-10-28 at 14:07
Itt született és élő embereknek van még beleszólása az ország életébe?
Naprózsa
2019-10-28 at 14:56
Hogyne, kedves Bugris: Megkérdezhetjük, hogy:
“Mennyit dolgozzunk az eltartásotokra?” “Napi 24 óra munka elég lesz, hogy felajánlhassuk nektek váltságdíjként az életünkért, hogy ti és gazdáitok sokadik palotát, szigetet, jachtot, luxustragacsot, magánrepülőt és focicsapatot is megvehessetek?
Van nálatok egyáltalán harácsolási felső határ?”
Ba
2019-10-28 at 13:37
Igazából , nem értem, hogy a hazai erre hivatott szervek miért nem gyűjtik be ezeket a nemzetellenes , hazaáruló szemeteket???
Mire várnak??
Bőven van indok… államellenes , a fennálló rend megdöntésére szervezkedés, hazaárulás… Nem vagyok jogász, de
nem hiszem el, hogy mindez amit elkövetnek hazánk ellen az törvényes lenne .
Nehogy késő legyen!
Salamon Katalin
2019-10-28 at 13:36
A titkosszolgálatok tüzetesebben megvizsgálhatnák őt és a kapcsolatait. Elég gyorsan halad a ranglétrán, ami kicsit gyanús, pedig csak 1-2 éve tünt fel a semmiből. A párt tagjai jól ki vannak képezve, egytől egyig felforgatók, nemzetellenesek. Nincs kétségem, hogy ki pénzeli ezt a társaságot! Talán ezekre az emberekre utalt Orbán Viktor Miniszterelnök Úr az egyik beszédében?
Maria
2019-10-28 at 18:30
Egyetértek!! Míg Mo jelöltjeit szinte születésük idejéig “elszámoltatják” minden elhangzott szavukért, s bárhol megjelenésükért… ; ezeknek nincs múltjuk, s üstökösként haladnak…
gyozo2018
2019-10-28 at 13:25
Ezt már tudjuk.
Mi teszünk ellenük?!
varga eszter
2019-10-28 at 13:33
hogy mit tesznek az illetékesek azt nem tudom, de a magyar tényleg csak a saját kárán tanul. Egyes választók Behúznak a politikába ilyen hitvány EGYEDEKET, és ezek aztán majd elintézik kis hazánkat.
Idő kérdése és a jelenlegi miniszterelnök is kivonul a politikából, úgyhogy azután megnézhetjük magunkat, de meg is érdemeljük.
gyozo2018
2019-10-28 at 16:18
Téged ki küldtött? A MiHaM, vagy a Jobbik?
Theo
2019-10-28 at 17:12
Én nem.
zizu
2019-10-28 at 17:39
“Idő kérdése és a jelenlegi miniszterelnök is kivonul a politikából, úgyhogy azután megnézhetjük magunkat, de meg is érdemeljük.”
A sorai nehezen elfogadhatók. Kiemelten az, hogy ahogyan írta:”,,meg is érdemeljük.”
És mégis, az Ön elgondolása szerint ki az a “mi”? Mert én nem érdemlem meg az ilyen sötét víziót, sem a társam, sem senki aki hozzánk tarozik.
Pozsonyi Ádám írt valami ilyenről nemrégiben (idézni nem tudom pontosan, de talán Ő se tiltakozna az idézésem ellen): mi az hogy “ilyenek vagyunk mi magyarok, ilyenek vagyunk mi férfiak, ilyenek vagyunk mi nők…”
Bocsánat, de beszéljen a maga nevében, de kérem ne általánosítson, mert veszélyes és kontraproduktív a jó érzésű emberek számára.
Vajda Miklós
2019-10-28 at 13:17
Köszönöm az újabb leleplező cikket, amely mögött nagyon sok kitartó munka van.
Igen, a liberális nagytőke háborúja eszkalálódik a nemzetállamok ellen. Ennek az egyik internacionalista katonája nem más, mint korunk Kun Bélája – Berg Dániel.
Ha módja lenne rá, nagy elődje módszereitől sem riadna vissza. A magyar kormány egyik legfontosabb dolga az, hogy ne legyen módja rá.
Ki kell rúgni a nemzetellenes civil szervezeteket az országból.
Kása mása
2019-10-28 at 14:24
Vészharangot kongatsz, de az összeset kell megkongatni.
Ez már Nemzetbiztonsági ügy.
Varga Zoltán János.
2019-10-28 at 13:12
Ki ez a f…ok. Mit és kit kell felszabadítani. Menjen oda ahonnan jött. Viheti a Katikát magával. Még egy ingyen élő senkiházi. Én itt születtem a szüleim itt éltek. Apám anyám végig élte a kommunizmust. Köszönöm szépen én szabad vagyok. A feleségemet meg engem senki nem nyom el. Nem kell minket felszabadítani. Főleg olyan segfelyektől nem kérek tanácsot akik csak a szart tudják kavarni.
KK Bandi
2019-10-28 at 13:08
Nem kell idegeskedni a küldött emberek miatt. Magyarországon az ilyenek csak idegen szuronyok segítségével tudnak hatalomra kerülni, demokratikus úton soha.
Benedek Károly
2019-10-28 at 16:17
Ja!
Láttuk 13-án is a “szuronyokat”.
Szentes Gyula
2019-10-28 at 16:20
És Budapest, meg a nagyobb megyei városok?? Hülyeség lenne homokba dugni a fejünket. Igenis, hallatlanul veszélyesek!!
KK Bandi
2019-10-28 at 19:54
Ha sikerülne szavazatokkal megszerezniük a hazát, akkor tökmindegy, hogy Berg, Gyurcsány, Karácsony vagy Nagy Blanka. A megbízás ugyanaz marad.
en
2019-10-29 at 00:38
Penetrans $ORO$ szag van, nyissatok ablakot!