Ifj. Lomnici Zoltán alkotmányjogász, és Törcsi Péter, az Alapjogokért Központ kutatási igazgatója lesz Stefka István és Szarvas Szilveszter mai vendége a Polbeatben. Téma: Óriási saller Hódmezővásárhelyről, hogyan tovább? Újra lesz Békemenet és mi várható a hátralévő negyven napban, valamint április 8-án és utána? Kérdések és válaszok a Polbeatben! Élő közvetítés 19 órakor ITT, a megszokott módon a budai Revolution 56 Szabadságharcos Sörözőből. Várjuk kérdéseiket, hozzászólásaikat a poszt alatt!
Tervezett témák:
- A hódmezővásárhelyi bukás tüzénél sütögeti pecsenyéjét az ellenzék. Hogyan tovább?
- Kell-e változtatni a stratégián?
- A jobboldali szavazókat a félelem mozgósítja, a kormányváltást akarókat a nem várt siker? Melyik a nagyobb erő?
- Békemenet lesz március 15-én.
- Elég volt a sorosozásból, és az eredményeket kevésbé hangsúlyozó kampányból?
- Hogyan kell kezelni, csillapítani az alulról jövő dühöt?
- Mi lesz április 8-án és utána?
Polbeat minden kedden este 19 órakor élőben a Revolution 56 Szabadságharcos Sörözőből (Budapest, II. kerület, Bem rakpart 53., a Margit híd budai hídfőjénél.)
A közvetítést az Itt.Ott TV támogatja. 51 magyar tévécsatorna, bárhol a világon, kötöttségek nélkül! Smart TV-n és mobilon is nézhető!
Azoknak a tisztelt olvasóinknak, akik Chrome-böngésző segítségével szeretnék megtekinteni a PolBeat aktuális adását, javasoljuk, hogy a böngésző Beállítások menüpontjában válasszák ki a Tartalombeállítások-at, majd keressék meg a Flash almenüpontot. Itt az Engedélyezés sorban adják hozzá a pestisracok.hu –t az engedélyezettek listájához. A műveletek elvégzése után a Chrome-böngészőben is követhetővé válik az adás. – SM
Az élő közvetítések között a PestiSrácok.hu PS Mozi archív videóriportjai láthatóak!
PESTISRÁCOK.HU produkció
Facebook hozzászólás
Zoltán Györke
2018-03-04 at 17:44
Kedves Vásárhelyi Választó! A meglepetést okozó hódmezővásárhelyi polgármester választás óta keresem az okát a “független” polgármester győzelmének. Sem az írott sajtóban, sem pedig a “vájtfülű” politológusok elemzéseiben nem találtam kielégítő választ a FIDESZ jelöltjének váratlan vereségére.Csak sejtéseim voltak arról, amit Ön most vásárhelyi lakosként és választóként világosan kifejtett és megerősített bennem.Remélem, hogy ez a vereség kijózanító lesz a polgári oldal számára és a sok-sok Pierre Cardene öltönyös fiatal, jólfésült államtitkár, államtitkár-helyettes, országgyűlési képviselő, a hatalom bűvkörébe tartozó politikus és politológus hétköznapi öltönyre vált , kimegy a nép közé, és a hátralévő négy hétben alázatosan elmagyarázza a választóknak mindazokat az eredményeket, amelyeket az “elmúlt nyolc évben” sikerült elérni, eszükbe juttatja az embereknek, hogy honnan indultunk 2010-ben, s mit veszíthetnek, mi forog kockán, ha hisznek az ígérgetéseknek, ha ismét hagyják becsapni magukat, és hatalomba segítik Gyurcsányt és bandáját!
Vásárhelyi
2018-02-28 at 18:17
Tisztelt érintettek!
A legnagyobb hibát akkor követik el, ha ebből az eredményből nem vonják le (minimum magukban) a megfelelő következtetéseket!
El lehet maszatolni az egészet azzal, hogy nem volt jelentősége az egésznek, a saját szavazóbázisunk ott volt, az új polgármester egy béna kacsa lesz, stb., de ez a lehető legrosszabb megoldás, főleg ha ezzel saját magukat is ámítják.
A legnagyobb hiba az, ha itt a választópolgárok lenézése,degradálása (megvásárolt szavazatok, soros bérencek, stb.) történik, mert a vásárhelyi embereket ezzel az önérzetükben sértik meg, és ezeket a sebeket nehéz már utána gyógyítani.
Tessék az egészet úgy felfogni, hogy itt – egy alapvetően jobboldali beállítottságú város – polgárainak protest szavazása zajlott.
Nem akarom itt most végigvezetni a rendszerváltástól kezdve a folyamatokat, de ha csak arra célzok, hogy Rapcsák úr mellett is mindvégig kiálltak a helyiek, holott neki 1999-ben le kellett mondania telekspekulációs vádak miatt. A település két évig hánykolódott, de 2000-ben újra őt választották meg polgármesternek. Népszerűségének hozadékát halála után Lázár János gyűjthette be, akit 2002-ben választottak meg a város első emberének (és országgyűlési képviselőnek is). Ez az örökség sokáig ki is tartott, de a személyiségi jegyekből, valamint a város- és életvezetési különbözőségekből adódó eltérések lassan de biztosan megtették hatásukat a helyiekben. Valóban történt sok beruházás a városban (sétálóutca, Emlékpont, elkerülőút viaduktos körforgalommal, stb.), de mindezek nem fedik el azt a flegmatikus úrhatnám hozzáállást, amely az első embert és csapatát egyre inkább jellemezte. Ezekhez hozzáadódott a saját egzisztencia turbulens kiépítése (földterületek, vadásztársaság, stb.), és összességében a város saját “birtokként” kezelése, és az “embörök” véleményével szembeni közöny is. A gyúlegy az évek során összeállt, már csak a szikra kellett ahhoz, hogy mindez berobbanjon.
Az időközi választás során mindezt tetézte a konkurrensként fellépő jelölt gőgös lenézése, és ellene egy mocskolódó kampány beindítása (mint láthatjuk ez egy kétélű fegyver…). Ezek olyan alapvető hibák, amelyek pont az ellenkező hatást váltották ki az emberekből. A hosszú évek apró kis tüskéi, a helyi bizalmas fejcsóválós beszélgetések most testet ölthettek ebben a szinte tét nélküli választásban, amelynek eredményét az elmondottak tükrében kell értelmeznie mindenkinek.
Sietném leszögezni, hogy az egész nem egy rendszerváltó hangulatot mutat (egyenlőre), de az érintetteknek a jövőben nagyfokú alázattal kell a köz érdekeit szolgálni ahhoz, hogy a megrendült bizalmat visszaszerezhessék!
Remélem sikerült higgadtan összefoglalnom a véleményemet, és abban bízom, hogy tényleg a megfelelő konzekvenciákat sikerül – az egyébként általam is támogatott – politikai oldalnak levonnia!
Üdvözlettel: egy helyi választópolgár
Egy olvasó
2018-02-28 at 14:19
“egy állampolgár”
Te úgy vagy magyar, mint TMG. Lehetsz még galiciai is, esetleg bocskoros.
Semmi képpen nem vagy székely! A stílus és a szókészlet árulkodik.
Süt a hozzászólásodból, hogy élősködő szeretnél lenni.
Az is lehetséges hogy fizetett hozzászóló vagy, egyszóval hiteltelen. Egyébként vissza lehet menni!!!
egy állampolgár
2018-02-28 at 17:23
Egy olvasó! Anyád lehet bocskoros… Nem székely vagyok hanem parciumi magyar. És az irodalmi nyelvet használom, habár ez nyilván Neked kevéséé ismerős…
Élősködő szeretnék lenni? Azért fizetem itt az adót 20éve?
Nem megyek vissza, ott maradok ahol akarok, ahogy Te is. Az én őseim építették ezt az országot, nagyapám ontotta vérét a don kanyarnál, én itt adózom húsz éve. ha ezek után úgy érzed nekem kevesebb a “jogom” mint neked aki az újkori államhatáron belüli magyarnak születtél akkor erre nem tudok válaszolni mást mint hogy: részvétem.
Pont erdélyi magyarként, itt élőként és igazságérzettel bíróként mondom azt hogy ezt az elkorcsosul helyzetet orvosolni kell, mégpedig olyanokkal akik eddig nem mocskolták be a kezüket a kormányzásban mert hátha most kivételesen Ők nem is fogják. Ezért fogok a Jobbikra szavazni listán és a legesélyesebbre egyéniben hogy öntsünk tiszta vizet a pohárba.
A személyeskedést meg hagyjuk, az a gyengék fegyvere ha elfogytak az észérvei. Én kultúrát véleménycserét folytatok, ezt is várom válaszként.
Egy olvasó
2018-02-28 at 18:59
egy állampolgár
“Ezért fogok a Jobbikra szavazni listán és a legesélyesebbre egyéniben”
Ez számomra azt jelenti: mindig a győztes mellett állok.
“Nem megyek vissza, ott maradok ahol akarok”
Hol a haszon ott a haza!
Don kanyar és Doberdó között szerintem csak a résztvevő tehetne különbséget. Sajnos az én résztvevő elődöm már ne él.
Helyette állítom: A múlt nem felejthető!
Artur
2018-02-28 at 07:07
“Hódmezővásárhely után – Pozsonyi Ádám reakciója.
„2014-ben, 61 százalékkal, míg 2010-ben 66 százalékkal nyert a Fidesz Hódmezővásárhelyen. Most az LMP, MSZP és a Jobbik támogatásával száll szembe a kormánypártokkal Márki-Zay Péter a kormánypárt jelöltjével.”
Ennyi volt a hír.
Aztán az ember este ült a gép előtt, és még ha nem is volt kíváncsi rá, a Facebook akkor is az arcába tolta és látta a végeredményt.
És ha kicsit tovább nyitva tartotta a szemét – bár ezt se kell annyira erőltetni a virtuális térben – a jobbikos örömrivalgást. Ujjongást.
Felemelt hüvelykujjak, bontott sörök, ölelkezések és trágár mondatok.
Az amúgy Nagy-Magyarország-háttérképpel, meg Árpád-sávval felcicomázott, Wass Albert-idézeteket orrba-szájba megosztó, néha holokamuzó figurák ujjongása, felemelt mutatóujja és diadalmámora.
És ha az ember ezt így látja, óhatatlanul felmerül benne a kérdés: vajon lehetséges úgy együttműködni valakivel, hogy nem értünk egyet? Lehet úgy egymást segíteni, hogy nem vagyunk egy banda? Lehet úgy egy bandába tartozni, hogy ha azt mondják ránk, hogy egy banda vagyunk, akkor azt kikérjük magunknak és megsértődünk? Elhiheti-e azt valami naiv lélek, hogy ez az összeborulás csak „ideiglenes”, és a mindez csak a „diktatúra” ellen van?
Vagy észrevétlen – mert az emberi tudat védekezik, és nem lehet úgy élni, hogy hazudunk – lassan-lassan idomul a lélek, és már Wass Albert-háttérképpel szajkózza, hogy „hajrá, Brüsszel”?
Lehet úgy fekáliában turkálni, és WC-pumpálókkal kezet fogdosni, hogy a kezünk nem lesz olyan? Lehetséges úgy együtt lenni valakivel, hogy nem vagyunk együtt? „Mi a Julival napi tízszer beszélünk, sms-ezünk, szívecskéket küldünk, hetente kétszer együtt hálunk, karácsonyra és szülinapra ajit veszünk, de mi nem járunk. Mi külön vagyunk.”
Hol lehetséges mindez?
Kizárólag valami beteg liberális fertőben, valami elvek nélküli kozmopolita rémálomban. Másutt nem.
Pozsonyi Ádám – http://www.demokrata.hu
Artur
2018-02-28 at 06:55
Az itteni sorosságvári endre, aki egyszerre vállalkozó itt, erdélyi székely ott, fideszes volt, de csalódott, keresztény is,meg nem is, valamint most nagy jobbikos, abban is téved, az Orbán sajtó munkatársai veszélyben vannak, ha veszít a Fidesz. SEMMI BAJUK NEM LESZ, Bencsikéktől Bayerig pesisrácoktól a 888.ig, még könnyebb dolguk is lesz. ELLENZÉKBEN MINDIG KÖNNYŰ FANYALOGNI, S BÍRÁLNI, bármit lehet dumában. Most vannak még némi veszélyben, amig meg kell magyarázni, a magyarázhatatlant, de ebben is profik lesznek, illetve sajnos, csak ebben… Az a nagy baj, hogy állampolgár latorbal jól érzi, ez a Fidesz, nem is akar nyerni. ellenzékben jobb lesz nekik is. S addig álljanak fél lábon, amig börtönben lesz Orbán, vagy a veje, vagy a lörinces mészáros dinnye Mert nem lesznek soha. Ők haverok, a magyar lakosság az valóban 44 óta megosztott… Van, 1,2 millió igen december ötödikén, van egy millió elvetemült nem, ők sem párologtak el sajnos.. s van a többi, a kalap meleg kannibál..
Artur
2018-02-28 at 06:47
A jobbik is ebben a kuplerájban nőtt fel, amint magyar parlamentnek mernek nevezni, mindegyik lator. Csak nem mindegy, zalatnays, zsanéttos, anettos ferdéhajlamú az utcalány, vagy legalább van öt gyermeke, s családját szereti. De mindegyik utcalány, korrupt, tolvaj, és hazug, s az élet örökítőanyagával foglalkozik. A politikus a szájával él, az a munkaeszköze.Jobbikos városok semmivel nem hoztak jobbat, többet, eddig sem, mint a többi curvapárti város. Az a beállítás, mintha vona brutus lenne, hasonlatnak is rossz, hiszen a valódi Brutus is KORRUPT, KAPZSI EMBER VOLT, EZEK TÉNYEK, még mohóbb rabló a dicső köztársaságban, mint később Caesar, aki nagyvonalú volt és nagyságát nem tudták elviselni, az akkori irigy középszerek.Most a proli könnyeket hullat örömében, mert egy nagy szobrot tudott ledönteni, a Fidesz szobrát. De, soha nem fog teremteni, építeni, alkotni, csak a no és a momentum marad a prolinak..jobbik?Mi az ami még nem volt vona. MOST KI FOG LÉPNI AZ EUBÓL, HA HATALOMRA KERÜL SZÁJÁBAN GYURCSÁNNYAL ÉS BOTKÁVAL? Ha ráveszi gyurcsányt, lépjünk ki az EU-ból, akkor és csak akkor hajrá neki. De most soros öreg,lottyadt micsodáját térdelve csodálja alulnézetből.. a szalonnáciból vérvörös gender lett, liberális vona…
ded
2018-02-28 at 06:36
Állampolgárnak:aki dolgozott közigazgatásban tudja nem könnyü lopni mert sokan látják.Gondolom Szegeden és Zuglóban nem Mészáros nyert a pályázatokon.De sorolhatnám angyalföldet Ajkát vagy Ózdot….
egy állampolgár
2018-02-28 at 07:09
Nyilván az MSZP sáros, mindig is az volt de ez ismétlen nem menti fel a kormányt az ő lopásaitól. Bocs de az én világnézetembe nem fér bele hogy ha más is lop akkor elnézzem ezt a kormánynak. Es akkor az arányokról nem is beszéltünk… Szerinted hasonlítható a mostan mszp lopasi lehetosege/ megvalosulada Meszáros/Garancsi/Tiborc stb lopási mennyiségéhez? De komolyan, tedd a szivedre a kezed és mond ki hamgosan: ” Megbocsátok a tolvajoknak mert nemzetiek és ezért elfogult vagyok velük!” Na látod erre én nem vagok képes…
Idegbeteg
2018-02-28 at 09:03
Nem is tudom honnan veszed a bátorságot, azt a kormányt ekézni, akik lehetővé tették számodra, hogy megváltoztasd az életed. Csak és kizárólag az Orbán kormány tette lehető a te számodra is, hogy Magyarként élhess, biztonságban, nyugalomban. Hogy vállalkozhass, hogy vidd valamire az életben.
Megkaptad a lehetőséget, hogy emberként élhess. Maradtál volna Erdélyben, mutattad volna meg ott, mekkora magyar vagy és milyen sikeres.
Szégyellheted magad, beleszarsz abba a tenyérbe ami enni adott.
Pont mint a vásárhelyiek…
És ne gyere nekem ezzel a becsület, meg rend, meg tisztesség dumával mert már kurvára unalmas.
Mondd, te mindig minden ÁFA-át befizettél, mondd te miden alkalmazottad után fizetsz mindent? Persze leírhatod, hogy igen te vagy a becsületrend lovagja, de mindketten tudjuk, ez nem így van.
Szóval állj le az álszent dumával, nem kíváncsi rá senki.
egy állampolgár
2018-02-28 at 17:13
Idegbeteg! Nem, nem a kormány. Nagyapám és az Ő ősei építették e hazát, adóztak, Ők tettek engem jogosulttá hogy itt élhessek, lakhassak. A nagyapám aki hazajött a don kanyarból. Ő tett engem jogosulttá, a kormány max szentesítette ezt.
Nem maradtam mert ott élek ahol akarok, ahogy te is. De nem is magyarázkodom neked hisz személyeskedsz, vagyis paraszt vagy. Pont.
Artur
2018-02-28 at 05:36
Mindenesetre az “erdélyi” a székely zsanettek, mindenféle néven bizonygatják, az is hazugság, hogy a mai magyar kormány szavazatokért adta a kettős állampolgárságot ők sosem fognak a Fideszre szavazni…
Lörinc
2018-02-27 at 22:09
Egy állampolgár Nagyon sok mindenben igazad van de a mai helyzetbe a Fidesznél nincs jobb alternatíva nézd meg a másik oldalt katasztrófa sajnos ez van egyébként ilyenkor nagyon fontosak vagyunk mindenkinek
egy állampolgár
2018-02-27 at 22:30
Lörinc! Nézem és azt mondom hogy olyannak kell jönnie aki eddig a lopásban nem bizonyított és jobboldali. Ez pedig a Jobbik. Persze lehet majd bennük is csalodom de a lehetőséget meg kell adni neki ezért én rájuk fogok szavazni. A FIDESZ teljesen démonizálja Őket, alaptalanul hisz eddig nem voltak hatalmon ergo nem is hibázhattak. Az hogy a NagyVezír miket beszél róluk nyilván mellékes, szeretem magam megtapasztalni a dolgokat nem megmondoemberekre hagyatkozni. Nyilván nincs tapasztalatuk kormányzásban , ha sikerül oda kerülniük valszeg elszúrnak majd pár dolgot is de ha tartják a szavukat a becsületesség tekintetében a gazdasági hibákat inkább megbocsájtom mint az erkölcsbelieket.
Fontos a pénz de nem minden áron. Ez különböztet meg minket a semmirekellőktől. Én legalábbis így érzem, tartom magam. Bízom benne sokan így lesznek még ezzel áprilisban…
Artur
2018-02-28 at 05:39
a jobbik sajnos már lopott, 600 millió, de nézze meg novákelőd saját oldalát, miket mondtak egymásra, a hivek, s mivel vádolták bokorvolnerjánostól kezdve torockairomántót lászlóig, az összest, olvasni jó. vona ügyei, eddig mindent elárult, igaz, mindig mindenkit el is fog árulni, már most bizonyítják, hogy szívesen nyal annak a hellerágnesnek, aki utoljára 44-ben fürdött, annál boldogabban szop is, botkának, vagy mártonzaynak, akinél sírtak az örömtől, hogy nem nyert a borzalmas fidesz, soroljam??
egy állampolgár
2018-02-28 at 07:03
A 600 misi lopást egy fidesz-es politukis vezette ász állapította meg így ha nemnharagszol ez hiteltelen nekem teljesen. Azt hogy kikkel miről beszélgetnek semmit nem árul el a kormányzási képességeikről. Ha nem lennél irányítottan elfogult velük szemben Te is láthatnád… Heller Ágnest hozod fel mikor Habony Árpi a kiválasztott nép strómannjaként ukázolja burkoltan az egész kormányt hogy mit lrhet mit nem? Ez most komoly?
butuskamadárkáim
2018-02-27 at 20:49
Aztaa! Magyar alkonyzóna, ú de jó kis oldal ez! Írjatok még írjatok!
ded
2018-02-27 at 20:09
Az állampolgár megnézhetné az ország gazdasági számait.A multik ezer milliárdjait nem látod csak magyar vállalkozót irigyled.Bravo!
egy állampolgár
2018-02-27 at 21:20
Ded! Nézem a számokat és látom is hogy fejlődött az ország. Hogy ez részben az uniós milliárdokból azt is tudom de nem becsülöm le a kormány munkáját sem. Ami az övék az övék. De tudod engem úgy neveltek hogy nem csak a pénz számít hanem a becsület is és a lopás nekem nem fér bele. Különösen ha az arrogánsan, pofátlanul és mértéktelenül elkövetett féle.
A magyar vállakozót irigylem? Ezek szerit magamat irigylem? Hát, amikor látom hogy mennyi adót utalok minden hónapban és ebböl mennyi kerül a nemzeti burzsoázia/rokonok/haverok/csokosok kezébe akkor kúrvára nem irigylem magamat hanem inkább haragszom hogy ez megtörténhet.
Anyám pl azt mondja (igazi elvakult FIDESZ-es) hogy nem baj, az előzőek is loptak. Az még Ő sem meri mondani hogy nem lopnak hisz ahhisz már semmilyen elvakultsági szemüveg kevés. Kiváncsi lennék a te szemüveged milyen erős? Szerinted rokonk/haverok/csokosok nem loptak nagyon sokat?
Tudjátok az orosz nép olyan szépen meg volt vezetve a propagandával annó hogy amikor láttak egy nagy durvaságot csak annyit mondtak “Ej ha ezt Sztalin elvtárs tudná…” Tuda. Ő szervezte. Ugye érted a célzást?
Egy olvasó
2018-02-28 at 14:11
egy állampolgár
2018-02-27 at 21:20
Te úgy vagy magyar, mint TMG. Lehetsz még galiciai is, esetleg bocskoros.
Semmi képpen nem vagy székely!
Süt a hozzászólásodból, hogy élősködő szeretnél lenni.
egy állampolgár
2018-02-27 at 19:41
Srácok! Ha buktok áprilisban akkor azt fogjátok mondani hogy demokrácia van? Vagy azt hogy szőőőrnyűűű diktatúra van? Csúnya szopacs lesz ha vége a kormanyzati szponzorálásnak, mentek majd ügynöknek, eladónak stb. mert máshova nem lesz lehetőség ez valószínű. Ismeritek a szlogen? “Soha ne told fullba a kretént!” Ti tultoljátok pár éve és ennek eljön a böjtje… Ja és mielött lekomcsiztok, libsiztek vagy hasonló: erdélyból jöttem 20+ éve, egyetemet végeztem, nem alkalmazottként dolgozom. Nálam jobboldalit keveset látni de annak ugye semmi de semmi köze a FIDESZ-hez, meg hozzátok. Én meghaltam volna ezért az országért mikor ide költöztem de aztán Gyurcsány kettős állampolgár kampánya ezt elbaszta, az illuzióim elvesztek. Gyurcsány után azt hittem ennél csak jobb lehet de kb 3 éve már azt látom hogy de lett. Sikerül Nektek, Fideszeseknek hogy azt mondjam : de, lehet még szarabb. Nagystílű tolvajok nemzeti köntösben. Ezen láttak át Vásárhelyen is, beindult a szopóhenger Nektek…
Rendszeres
2018-02-27 at 19:59
Hát csak annyit tennék hozzá a megszólalásodhoz kedves erdélyi egy állampolgár:
NE TOLD FULLBA A KRETÉNT!!!
Egy fecske nem csinál nyarat.
egy állampolgár
2018-02-27 at 21:09
Kedves Rendszeres! Áprilisban kiderül egy fecske vagyok e vagy a többség. Vásárhely már üzen valamit Neked nem gondolod?
tiborka
2018-02-28 at 00:04
Szerintem otthon sokkal többet tehettél volna ha maradsz Erdélyben és harcolsz az autonómiáért (is). De te átjöttél, mint sok más, és azt hiszed, hogy ha azt mantrázod, hogy erdélyből jöttél, az már bizonyíték a mindenkinél nagyobb magyarságodra. Sajnos sok negatív figura is átjött (pl. tamásgáspár). Viszont ha reális vagy, akkor nem mondhatod komolyan, hogy rosszabb dolgod van. mint gyurcsótány alatt, hacsak nem vagy szocika, erdélyi fiú?
Artur
2018-02-28 at 05:34
Jól van Boróka, pihenhet, törölje meg a száját, ha végzett gyurcsánnyal, a többit is.. kénnyeztetthettttii…
Colin MacLeod
2018-02-27 at 19:20
Huth Gery szavait idézném a tegnapi Sajtó klubból.
“Szerencsétlen, gumikeresztény, senkiházi, személyiségzavaros ember.”
GA
2018-02-27 at 19:29
A katolikus egyházban többségben vannak.Szabadkőműves viperafészek.
Jönnek ezek Amerikából is bomlasztani.
Tudjátok-e, hogy a liturgiába beépítették az amerikai afro szubkultúra gospeljét, síppal, dobbal, fenékrázással?
Megszűnt a csendes áhítat, zajos, az európai, a magyar keresztény liturgiától idegen kulturális szokásokat erőltetnek ránk. Csoda, ha a mise kellős közepén elhagyja az ember a templomot?
TOMI
2018-02-27 at 18:39
Rosszul tudod csak ártott egy igazi idióta köpönyeg forgató de már kiismerték a Márki tiszta lappal indul esélyt kapott de csodát nem kell várni tőle egy jól működő városba nehéz lesz nagy rajt a nyomás kérdés bírja e
TOMI
2018-02-27 at 18:38
Rosszul tudod csak ártott egy igazi idióta köpönyeg forgató de már kiismerték a Márki tiszta lappal indul esélyt kapott de csodát nem kell várni tőle egy jól működő városba nehéz lesz nagy rajt a nyomás kérdés bírja e
Feher Zsolt
2018-02-27 at 18:24
Ha jol tudom mäsfel eve lesz neki a bizonyitäsra. Kiväncsi leszek mit fog müvelni Ugye a kesz nevezetü hülyegyerek gyakorlatilag semmit nem tett Veszpremert. Nem adok neki sem sok eselyt a bitonyitäsra.
Névtelen
2018-02-27 at 18:05
Márki elvtárs szépfiú, ez is szerepet játszott szerintem. Medgyessyre is sok nő szavazott (még más) annakidején, pedig ő idősebb volt. Ezt a faktort nem szabad kihagyni a számításból.
Colin MacLeod
2018-02-27 at 19:09
“szépfiú” egy torzszülött
esvány
2018-02-27 at 17:59
Mert képzettségük, munkájuk, stb.okán egy kicsivel nagyobb rálátásuk van a dolgok miértjére, mint az egyszerű mezei állampolgároknak.
esvány
2018-02-27 at 17:57
Úgy hallottam, hogy Márki-Zay hétgyermekes családapa. Fel is merült a kérdés: Mi lehetett az az idíték, ami miatt állásából elküldték? Ha valaki tudja, írja már meg! Ma Magyarországon egy ilyen családpát csak úgy nem tesznek lapátra.
Árpi Nemagönc
2018-02-27 at 20:36
Amerikában sem tudott mit kezdeni magával. A sikertelenség közepén hirtelen rájött, hogy Magyarország a hazája.
http://www.delmagyar.hu/hodmezovasarhely_hirek/5_ev_utan_7_gyermekkel_tertek_haza_/2121891/
VM
2018-02-27 at 17:50
Gratulálok először is a gyöztesnek nem lesz könnyű dolga bizonyítania kell de hogyan a képviselők vidéken a település érdekében szavaznak nem párt vonalon.Ez egy gazdag város nincsenek gondok nagy csodát nem tud csinálni ezen a helyzeten csak rontani lehet be kell. állnia a sorba mert nem tud különben működni a város vezetés.A támogatói pedig várják a csodát tőle ami el fog maradni.
zsuzsa
2018-02-27 at 17:41
Svédország ugyanez! Sőt! Ott a migránsok ütik az egyenruhásokat. Még riasztólövést sem szabad használniuk. Pedig láttam Stockholmban, mint a csótányok, úgy kerítették be a svéd renőröket. Bocs’, de megérdemlik. Mind. Minket “ekézett” egész Nyugat és észak-Európa, hát most egyék meg, amit főztek!
Monalisa
2018-02-27 at 18:13
Ez azért van, mert felülröl, BrUsszelnél kezdve mindenkinek meg van parancsolva hogy a migránsokat ne zaklassák és Európaszerte kesztüskézzel kell bánni velük mint ha aranyat érnének. Azért van az hogy minden büncselekményt a szönyeg alá söpörnek és a véletlenül letartoztattott migránst egy fél ora mulva egy habos süteménnyel újra a az útcára küldenek. Hollandiában pl. amikor egy pakisztán megtámadott egy zsidó üzletet, percekig verte a kirakat üvegét, mialatt a rendörök csak ott álltak és nézték. A támadót a fejszéjével még hagyták is az üzletbe bemenni és csak akkor tartóztatták fel amikor kijött.
Belgiumban ugyanaz a helyzet. Amikor egy futbalmecs után szétverték a belvárost, a rendöröknek az volt a parancs hogy ne csináljanak semmit, mert azzal még tovább uszitanák öket. A büncselekmények napontaa rohamosan növekednek és minden migráns röhög rajtunk mert mi csak tehetetlenül nézzük hogy kiraboljanak, megkéseljenek vagy éppen megeröszakoljanak bennünket. És ha valamikor valakit el is fognak, a jogászok, az ügyvédek meg bizonyos civilszervezetek hordái állnak sorban hogy felmentsék öket, mialatt még a biró is leveszi a falról a keresztet. Emberek, ébredjetek! Azért hogy Magyarország még eddig meg lett védve ettöl a veszedelemtöl, nem jelenti azt hogy ez nem létezik. Nekem a munkámon keresztül volt lehetöségem hogy különbözö nyugati országokat megismerjek és mindezt közelröl megismerhettem.
Kétes
2018-02-27 at 17:36
A szavazatok összeszámlálása után, azt mondta Márki-Zay, hogy ha nincs a városnak adóssága, akkor megszünteti a helyi ingatlanadót. Tetszetős, de nem tudja, hogy ezt azoknak a képviselőknek kell megszavazniuk, akik a befolyó pénz helyét is kijelölték. Honnan veszi el a pénzt Márki-Zay? A gyermek étkeztetéstől, az iskoláktól, vagy nem vesz lélegeztető gépet? Amkor valóság nagybácsi bekopogtat Márko-Zayhoz és hiába orbánozik, korrupciózik, poltozik. Az nem segít.
Monalisa
2018-02-27 at 17:33
A tét, mint Orbán Victor Ministerelnök mondta, az hogy Magyarország bevádorlóország lesz vagy megtartja a szép hazáját és a függetlenségét.
Mialatt itthon az emberek egymás haját tépik, azalatt külföldön tombol a migrácio. Nagyon remitö hogy az emberek már szinte elfeleitették 2015-öt amikor Magyarországon keresztül 100 ezreivel mentek át a zöldhatáron, kifosztva az utban esö paraszttanyákat, megbenitva a fél országot és maguk után hagyva tizezer tonna szemetet. Hihetetlen hogy a honfitársaímnak egy nagy része támadja a kormányt és letagadja hogy van migráció. Ez azért is nevetséges mert 2015 után a kormány mindent megtett annak érdekében hogy Magyarország lakosait megmentse ettöl a kataszztrófális helyzettöl amelyben a nyugati országok jócskán kivették és jelen pillanatban is kiveszik a részüket.
Hosszú ideig megpróbálták letagadni, de ma már az ismert újságok és magazinok, mint a Bild és a Focus végre elismerte hogy Nemetországban több mint 40 (Problemviertel) No Go zónák léteznek , ahol elsősorban csak bevándorlók laknak, akik nem dolgoznak és kizárólag bűnözéssel foglalkoznak. Ezek gyorsan növekvő párhuzamos muszlim társadalmak, ahol már nem a német, hanem a sharia törvények érvényesülnek, s ahol a németeknek nincs megengedve hogy belépjenek
A legnagyobb és legveszélyesebb tiltott területek Neukölln Berlin, Bremen-Huchting, Duisburg-Marxloh, Dortmund-Nordstadt, Köln-Chorweiler, Hamburg-Eidelstedt és városrészek Essen, Bremerhaven, Mannheim és Pforzheim. De Aachen, Bielefeld, Bochum, Bonn, Bottrop, Dorsten, Düsseldorf, Euskirchen, Gelsenkirchen, Gladbeck, Hagen, Hamm, heinsbergi Herne Iserlohn, Kleve, Lippe, Lüdenscheid, Mari, Minden, Mönchengladbach, Münster, Neuss, Oberhausen Recklinghausen Remscheid, Solingen, Unna, Witten, Neuss (Rhein-Erft) és Siegburg (Rhein-Sieg) ma már nem megy zónákat. Ez az lista csak az Észak-Rajna-Vesztfáliában található városokra vonatkozik, ahol a legnagyobb problémák vannak.
Rainer Wendt, a német rendőri szakszervezet elnöke nyilvánosan elismerte, hogy Berlinben vagy Duisburgban bizonyos migránslakott helyeken, a rendörök alig mernek egy autót megállitani, mert azonnal 40 vagy 50 (muzulmán) férfi körülveszi öket és megtámadják öket, hogy ezzel is világoan kimutassák a kormány és a hatóság embereinek a megvetését. Itt csak egy példa mutatkozik és ráadásul Nemetországban, ahol a migrácio még csak 2015-ben kezdödött el és máris elérték ezt a büncselekményi szinvonalat. Más országok mint Franciaország, Svédország, Belgium, Anglia és Hollandiát sem kihagyva siralmas a helyzet és vannak egyes országok ahol naponta kissebbfajta polgárháboruk zajlanak.
Ami a Magyarország választópolgárait illeti, én csak azt tudom mondani hogy április 8-án a legutolsó lehetöség hogy a saját és az ország érdekében a Fideszre szavazzanak. Ha ök nem maradnának a kormányon Magyarországot és a hazánkat elveszitjük talán örökre. Minél többen jönnek, annál kevesebb az esély hogy ezt a harcot megnyerjük. Ha nem állitjuk meg a migrációt az európai emberek elöbb utóbb földönfutóvá fognak válni, a navivitásukat és tudatlanságukat az életükkel fogják megfizetni.
Valaki
2018-02-27 at 20:32
És Ön szerint ez a legeslegfontosabb problémája az ország népének? Valóban veszélyes,ha tízezreket betelepítenének. De valóban kizárólag ez alapján kellene döntenünk?
Cogito
2018-02-27 at 22:21
A legújabb brüsszeli terv szerint 10500 embert kellene befogadnunk ebben az évben. Ez családegyesítéssel kiegészítve ~35-40.000 fő és ez csak egy év bevonulása. Az ideérkező emberek nagy valószínűséggel nem tudnak magyarul, tehát az összes az eltartott kategóriába fog kerülni. Ha az ideális számokkal számolunk és abból indulunk ki, hogy ez a szám minden egyes évben csak ennyi marad, akkor 10 év alatt félmillióval fog nőni az inaktívak száma Magyarországon. A gyerekszületések száma viszont hála Allahnak, az egekbe fog szökni, mert a családegyesítések miatt az az itteni kellemesebb körülmények hatására, hatványozottan fog jelentkezni! Az szerintem képmutatás, hogy ezzel segítenénk bárkinek is, mert csak Afrika kibocsátóképessége közel 50 millió fő évente. Ha beindul a betelepítési dömping, akkor a saját gyerekeinket, unokáinkat nem tudjuk majd életben tartani. Létezik ennél fontosabb dolog?
rk
2018-02-28 at 06:07
Miért lenne jó, ha az a katyvasz kerülne hatalomra? A posztokon marakodnának jó ideig. Utána pillanatok alatt kifosztanák a kasszát, vennék fel az IMF hiteleket, megint mindent eladnának stb. Ezt már megéltük. Plusz kapnánk a nyakunkba 100000 analfabéta migránst+család, akik nem akarnak dolgozni. Mit gondol mi fog történni? Megemelik újra az SZJA-t, a vállalkozók terheit, ettől megint nőne a munkanélküliség, és ott tartanánk, ahol 2010-ben elkezdtük. De ez a része huszadrangú probléma lenne. Igen, hosszú távon Magyarország megmaradása most a tét, ez az ország legfontosabb problémája, hogy ne tudjanak tízezreket betelepíteni, és lehet utálni OV-t, de ennek a célnak Ő a legerőteljesebb képviselője. Gondolom Ön nagyképűségnek fogja tartani, de gondoljon bele, ha a fidesz veszít, a jelenlegi ellenzék elfogadja az uniós kvótákat, a lengyelek mellett nem fognak kiállni, Cseh országot és Szlovákiát utána már simán ledarálják. Csak a V4-es egységgel lehet megakadályozni kelet-európa elmuszlimosodását.
Idegbeteg
2018-02-28 at 08:47
Valaki,
abból a 10 ezerből csak egyet kívánok neked szomszédnak…aki ha kedve tartja, megerőszakolja a lányod, seggbe bassza fiad, de csak miután leszopatta a feleséged és ha nem csinálta elég jól még a torkát is átvágja…
Ostoba vagy, ez nem is kérdés.
Teri
2018-02-28 at 17:41
kizárólag ez alapján. Meg még sok más alapján is, de ami a legfontosabb, hogy lesz e M.o. vagy leszűnk egy no go zona, de akkor már késő
Malavolti
2018-02-27 at 20:59
Nagyon sokan nem hiszik el a leírtakat! Annyira sötétek higy már szinte fáj! Ne magukra gondoljanak hanem a gyerekeikre es az unokáikra!
Krisztina
2018-02-28 at 13:40
Igen. A migráció témája a legfontosabb. Mert ha nincs, akkor élhetjük tovább nyugalomban, biztonságban, növekvő jobb módban az életünket. Ha lesz bevándorlás, akkor nem lesz semmi ezekből. Mert a biztonság hiánya oda fog vezetni, hogy majd mi sem merünk kimenni este 6 után az utcára? Ki fogja a migránsok segélyre valóját előteremteni? Örülni kellene, hogy most jobban megy, ezt ne a migrikre költsük. Mert úgy járunk, hogy majd egyes dologtalan migráns családjával együtt havi több mint egymillió Ft segélyt kap. És ezt a magyar emberek munkájából származó bevételekből kell kifizetni. Kíváncsi lennék ki fog akkor majd kiabálni, hogy hova lettek a közpénzek? Szépen lassan elmegy erre az ország pénze, nem lesz fejlődés, béremelés, nyugdíjemelés. Azért, hogy bizonyos ellátások működhessen adókat kell majd emelni. És akkor az emberek elveszítik a türelmüket, egyre dühösebbek lesznek. A biztonság oda, turizmus? Életszínvonal? Mind csökken. Ez történik a gazdag Németországban ma. És más európai országokban. Ez vár ránk is? Ezért a migráció mindennek a kezdete és a vége. Ezért igenis a legfontosabb probléma. És minden ezután jön.
Kétes
2018-02-27 at 17:08
Márki-Zay a Fidesz vezetőit már listázta. Milyen listával készül az első munkanapján?
Kétes
2018-02-27 at 17:03
Márki-Zay primadonnaként viselkedik. Bidapestre szalad. Mantrázza a ballib szöveget. Miért nem a vásárhelyi terveiről beszél?
Hapsi
2018-02-28 at 10:10
Marki Budapestre szalad, mert O LESZ a Soros altal bedobott szocistak MINISZTERELNOKi jeloltje. Ertsetek mar meg!!! A francos Macron is igy szuletett LePEN-nel szemben!!!
Névtelen
2018-02-28 at 11:36
Ja igen a kórházat beakarja zárni