Szerdai ülésén a kormány is értékelte az atlétikai világbajnokság körül kialakult helyzetet; miután Csepel és Ferencváros ellenzéki vezetése számos ponton vitatja az esemény megrendezését, a kabinet az illetékes minisztereket utasította a helyzet kezelésére – jelentette be a csütörtöki Kormányinfón a Miniszterelnökséget vezető miniszter. Egy rossz hírem van az érintett önkormányzatok számára: az atlétikai világbajnokságnak Budapest fog otthont adni – közölte Gulyás Gergely. A miniszter a részletekről kifejtette, hogy Magyarország kormányát nemzetközi szerződések kötik a megrendezés kapcsán, a kabinet ugyanakkor csak olyan elképzeléseket támogat, amelyek nem mennek szembe a választópolgárok akaratával. A Varga Juditot és Dobrev Klárát, illetve felmenőiket érintő vitáról Gulyás Gergely azt mondta, senki nem tehet arról, hogy szülei mit követtek el, kikkel működtek együtt, ugyanakkor felhívta a figyelmet arra: nem lehet egyenlőségjelet tenni egy beszervezett, de egyébként becsületesen dolgozó ember, és egy kommunista tömeggyilkos közé. A Borkai-ügyről, Czeglédy Csaba körének a zsarolás ügyében való esetleges érintettségéről a miniszter azt mondta, egyelőre a kormány is csak a sajtóból értesült a fejleményekről, várják ugyanakkor, hogy a hatóságok teljes körű vizsgálatot folytassanak le a történtek tisztázására. Az Index újságíróit érintő, antiszemita plakátok ügyében Gulyás Gergely azt mondta, a kormány zéró toleranciát hirdetett a hasonló esetekkel szemben, egyúttal visszautasította, és álhírgyártásnak nevezte azt az újságírói felvetést, amely egy külföldi felmérésre hivatkozva azt állította, hogy a magyarok csaknem fele zsidógyűlölő lenne. Pénteken ül össze az Országgyűlés Nemzetbiztonsági Bizottsága; ezzel kapcsolatban Gulyás Gergely kérdésre elmondta, azon részt vesznek a szakszolgálatok is, és téma lehet az is, hogy Soros György szervezetei milyen mértékben és milyen módszerekkel dolgozhattak azért, hogy ne kerülhessen be magyar biztos az Európai Bizottságba. Gulyás Gergely a PestiSrácok.hu kérdésére elmondta, hogy az úzvölgyi katonatemető ügyében a magyar kormány mindent megtett már, amit a diplomácia eszközei megengednek, de a kabinet tapasztalatai szerint a román fél továbbra sem hajlandó kompromisszumokra az ügyben annak ellenére sem, hogy a tudományos adatok nem az ő verziójukat támasztják alá. A tárcavezető hozzátette: a magyar vezetés ugyanakkor érdekelt abban, hogy jövőre, Trianon századik évfordulójára valamilyen, legalább részben megnyugtató helyzet alakulhasson ki a sírkert ügyében. A minisztert megkérdeztük arról is, valódi kockázatként kezeli-e azt a kabinet, hogy az MSZP-s Korózs Lajos a napokban egy tévéinterjúban fenyegetőzött azzal, hogy bármilyen módszerekkel, bármilyen áron, de nyíltan fellázítják a népet a Fidesz ellen. Gulyás Gergely felvetésünkre úgy válaszolt: a kormány csak komoly dolgokkal foglalkozik.
A kormány üdvözölte, hogy a vita eldőlt, Várhelyi Olivér az Európai Bizottság biztosa lett – hangsúlyozta Gulyás Gergely. A tárcavezető ismertette, hogy a kabinet értékelte az illegális migráció jelenlegi helyzetét, erősödését, mivel a déli határszakaszon az illetékesek több, ásott alagutat fedeztek fel, amelyeken vélhetőleg bevándorlókat csempésztek Magyarországra. A miniszter az atlétikai világbajnokság részleteiről kifejtette, hogy Magyarország kormányát nemzetközi szerződések kötik a megrendezés kapcsán, a kabinet ugyanakkor csak olyan elképzeléseket támogat, amelyek nem mennek szembe a választópolgárok akaratával. A Varga Juditot és Dobrev Klárát, illetve felmenőiket érintő vitáról Gulyás Gergely azt mondta, senki nem tehet arról, hogy szülei mit követtek el, kikkel működtek együtt, ugyanakkor felhívta a figyelmet arra: nem lehet egyenlőségjelet tenni egy beszervezett, de egyébként becsületesen dolgozó ember, és egy kommunista tömeggyilkos közé.
A kórházak adósságának átvállalásáról szóló ellenzéki javaslatról Gulyás azt mondta, hogy a kormány azután vállalhat részt a helyzet rendezésében, ha megvizsgálták az adósságok felhalmozódásának körülményeit, mivel egy-egy intézményvezető személyes felelőssége is felvetődhet a témában. A tartozások követelőinek ügyéről, a kifizetésekről ezután dönthet a kabinet. A Borkai-ügyről, Czeglédy Csaba körének a zsarolás ügyében való esetleges érintettségéről a miniszter azt mondta, egyelőre a kormány is csak a sajtóból értesült a fejleményekről, várják ugyanakkor, hogy a hatóságok teljes körű vizsgálatot folytassanak le a történtek tisztázására.
Gulyás Gergely reagált Dobrev Klára kijelentésére, amely szerint ha észreveszik, hogy Várhelyi Olivér a „a Fidesz parancsait hajtja végre”, akkor azonnal kezdeményezik a visszahívását. A miniszter szerint Dobrev bizonyára tisztában van azzal, hogy erre sem a brüsszeli ellenzéknek, sem a magyar politikai vezetésnek nincs lehetősége. Kérdésre Gulyás Gergely óvatosan kezelné Karácsony Gergely szerdai tévéinterjúját, amelyben az atlétikai világbajnokság megrendezésének vitájában a főpolgármester kijelentette, hogy a főváros a megegyezés reményében ötvenmilliárd forintot vállal cserébe egészségügyi fejlesztésekre, mert a miniszter szerint Karácsony szavai és tettei eddig nem voltak összhangban egymással.
Ugyancsak kérdésre válaszolva a tárcavezető elmondta: a gyógyszerek támogatása nem szigorodik, de a társadalmi igazságosságnak felel meg az a jogszabálymódosítás, amely csak azoknak teszi lehetővé a kedvezményes lehetőségeket, akiknek rendszeres és elégséges a tb-befizetésük. Gulyás Gergely a távozó kormánypárti polgármesterek végkielégítései, szabadságmegváltása ügyében emlékeztetett: ugyan számos esetben valóban milliós összegekről van szó, ami elenyészik azokhoz a pénzekhez képest, amelyeket a baloldali kormányzat kegyeltjei vettek ki a kasszából, amikor 2010-ben a választók akaratából távozni kényszerültek.
Az Index újságíróit érintő, antiszemita plakátok ügyében Gulyás Gergely azt mondta, a kormány zéró toleranciát hirdetett a hasonló esetekkel szemben, egyúttal visszautasította, és álhírgyártásnak nevezte azt az újságírói felvetést, amely egy külföldi felmérésre hivatkozva azt állította, hogy a magyarok csaknem fele zsidógyűlölő lenne. A tárcavezető arra is felhívta a figyelmet, hogy Tarlós István főpolgármestersége idején egyetlen hasonló eset sem volt Budapesten.
Pénteken ül össze az Országgyűlés Nemzetbiztonsági Bizottsága; ezzel kapcsolatban Gulyás Gergely kérdésre elmondta, azon részt vesznek a szakszolgálatok is, és téma lehet az is, hogy Soros György szervezetei milyen mértékben és milyen módszerekkel dolgozhattak azért, hogy ne kerülhessen be magyar biztos az Európai Bizottságba. A Mátrai Erőművet érintő szennyezésről a miniszter azt mondta, a jelenlegi adatok szerint megfelelő és kielégítő az a protokoll, amelyet a Katasztrófavédelem követ, amennyiben pedig további vészhelyzet alakulna ki, a szakemberek arra is fel vannak készülve. A fővárosi út-, illetve dugódíjról a miniszter közölte: eddig számos alkalommal sikerült elhalasztani a Demszky-korszakban vállaltakat, ugyanakkor felhívta a figyelmet, hogy a kormánynak nincs ráhatása a bevezetésre. Az új városvezetés jelenleg azon az állásponton van, hogy bevezetik – tette hozzá.
Gulyás Gergely a PestiSrácok.hu kérdésére elmondta, hogy az úzvölgyi katonatemető ügyében a magyar kormány mindent megtett már, amit a diplomácia eszközei megengednek, de a kabinet tapasztalatai szerint a román fél továbbra sem hajlandó kompromisszumokra az ügyben annak ellenére sem, hogy a tudományos adatok nem az ő verziójukat támasztják alá. A tárcavezető hozzátette: a magyar vezetés ugyanakkor érdekelt abban, hogy jövőre, Trianon századik évfordulójára valamilyen, legalább részben megnyugtató helyzet alakulhasson ki a sírkert ügyében.
A minisztert megkérdeztük arról is, valódi kockázatként kezeli-e azt a kabinet, hogy az MSZP-s Korózs Lajos a napokban egy tévéinterjúban fenyegetőzött azzal, hogy bármilyen módszerekkel, bármilyen áron, de nyíltan fellázítják a népet a Fidesz ellen. Gulyás Gergely felvetésünkre úgy válaszolt: a kormány csak komoly dolgokkal foglalkozik.
Fotó: Horváth Péter Gyula/PestiSrácok.hu
ómió
2019-11-29 at 09:51
És, ami “baloldalilag” nyilván lelombozó, nem libalegelőn!
Kraftwerk
2019-11-28 at 19:34
A kormány kommunikációja egy nagy fos. Elbukott önkormányzati választás után is csak félinformációk jönnek. Én kb 6 jobboldali médiát olvasok, hogy össze tudjam rakni a dolgokat. De pl még mindig nem világos számomra, hogy mit követeltek a kerületek, és mit követelt Karigeri az atlétikai eb-vel kapcsolatban. Kinek és mit kell teljesíteni cserébe? Lehet jövő héten már kell a szuper kórház csak adjon a kormány a fővárosnak 100 milliárdot? (Az én pénzemből is) Ez tiszta zsarolás.Hogyan lehetne a kormányt tájékoztatni a véleményünkről? Gyakran van olyan érzésem, hogy mi és a kormány két különböző dimenzióban van.
Rakovszky István
2019-11-28 at 18:42
A délbudai centrumkórház elleni szavazásra azt a választ kéne adni, hogy akik ellene szavaztak ne kaphassanak kórházi kezelést sehol sem.
Kása mása
2019-11-28 at 15:49
Válasz az antiszemitázó Indexnek….
“Lezavarta a buszról a zsidókat egy migráns Londonban…”
Kása mása
2019-11-28 at 14:46
A bevétel azért jól jön ugyi ? A munka járulékának összege
a te nyugdijad is ! Meg még 2.5 millió nyugdijasnak,
Netta
2019-11-28 at 14:43
Az ellenséges önk. mögött álló, lehúzó szereplők tudják, hogy hatalmasat fognak kaszálni a VB-ből.
De most már tisztázzák végre, HARÁCSONY kér 50 milliárdot az eü-re, vagy a kormány kéri a fővárostól, hogy különítsen el annyit.
Összevissza firkálnak a lapok.
olszal
2019-11-28 at 14:27
https://www.napi.hu/magyar_gazdasag/mennyit_kolt_az_allam_az_egeszsegugyre_lehangolo_szamok_erkeztek.629623.html
A Nagy Testvér figyel téged
2019-11-28 at 15:11
“napiszar.hu” két éves cikk, meg nem nevezett, kamu szakértőre hivatkozik! Elhúzhatsz a “lónak a f@szára”!
olszal
2019-11-28 at 14:22
…”A Varga Juditot, és Dobrev Klárát, illetve felmenőiket érintő vitáról Gulyás Gergely azt mondta, senki nem tehet arról, hogy szülei mit követtek el, kikkel működtek együtt, ugyanakkor felhívta a figyelmet arra: nem lehet egyenlőségjelet tenni egy beszervezett, de egyébként becsületesen dolgozó ember, és egy kommunista tömeggyilkos közé”…
A mi kommunistánk jobb, mint a ti kommunistátok, be-bee.
Fanfan
2019-11-28 at 14:31
De hülye vagy ! Kar volt megszólalnod!
Nonvideor
2019-11-28 at 14:57
Nem!
Markáns különbség van.
De Gulyás megint a lényeget nem mondta ki:
nem mindegy, hogy valaki követi-e a felmenőit, vagy sem.
Dobre VÉRCSE követi nagyapját, anyját!
Varga Judit NEM!
Nézzük_magát_a_dolgot
2019-11-28 at 16:48
Sajnos a Kormány kommunikációja még mindig hagy maga után kívánnivalót. Én valahol azt olvastam, hogy Varga Judit apja a kisátkosban szállodaigazgató lett. Munkaköri kötelességévé vált a dolog. 3 év múlva elege lett, inkább otthagyta a zsíros állását, és kilépett a Szervezetből. No ez már egészen másképpen hangzik, mint az, hogy “az utódok nem felelősek az elődök tetteiért”. Ez túl általános, és nem meggyőző.
Andromeda
2019-11-28 at 14:58
Tehát egy gyilkos ugyanolyan szerinted, mint egy wmber, aki mondjuk ellop egy kenyeret? Cinikus vagy.
Anonym
2019-11-28 at 16:05
Dobrev maradt komunista magyargyùlölö mig Varga Judit nem.Lényeges a külömbség.
Fanfan
2019-11-28 at 14:21
Tamogatom! Na erről érdemes lenne népszavazast tartani!
Benedek Károly
2019-11-28 at 13:47
“de a társadalmi igazságosságnak felel meg az a jogszabálymódosítás, amely csak azoknak teszi lehetővé a kedvezményes lehetőségeket, akiknek rendszeres és elégséges a TB-befizetésük. ”
Ez mit jelent?
Az ingyenes gyógyszerellátásra vonatkozik?
Mert vannak olyan betegségek, stádiumok, amikor
a TB a teljes árat, vagy legalább 90%-ot biztosít.
Ezt jó lenne, ha részleteznék, mert ezt meg fogja lovagolni
az ellenség, és nyomatni fogja a legkisebb tanyákig.
tango47
2019-11-28 at 16:01
Ez azt jelenti, hogy aki nem fizeti a tb-járulékot, az csak részlegesen vehet részt az ellátásban. Ha fizeted, amit kell, akkor ne izgulj, nem vonatkozik rád!
Királytigris
2019-11-28 at 13:27
Ebben az egészben az a legbosszantóbb, hogy valamelyik ökör eldöntötte, hogy a Puskás atlétikai pálya nélkül épüljön fel. Így most kétszer annyiba kerül az egész stadionósdi.
Persze van ennek is előnye, lehet rágni a gumicsontot, lehet CT-zni meg egyéb hülyeségeket szajkózni…
Andromeda
2019-11-28 at 13:41
Nem magyarázták meg. A 2020-as foci EBre el kellett készülnie a stadionnak, valószínűleg nem volt pénz és idő egy kombinált stadionra.
Fanfan
2019-11-28 at 14:27
Tanulmanyozd a szakirodalmat. Amiről te beszélsz az olyan mint egy univerzalis szereszam mindenre jó, csak semmire sem lehet jól hasznalni.
Királytigris
2019-11-28 at 18:01
És most az atlétikaira van pénz?
Királytigris
2019-11-28 at 18:05
Drága Fanfan!
Zöldséget tetszik kommentelni.
A Népstadion ilyen “univerzális” stadion volt. Itt játszott az aranycsapat 100 ezer néző előtt, és itt futottak világrekordokat Iharosék, valamint itt rendezték az Atlétikai Európa Bajnokságot 1966-ban.
HOPPÁ!!!
Rodolfo
2019-11-28 at 14:07
Nem olyan egyszeru ez szerintem hogy ily` konnyen ki lehessen nyilatkoztatni hogy “valamelyik okor eldontotte”…
A Puskas Arenaban az UEFA feltetele szerint csak focit lehet jatszani,ha UEFA engedelyes a stadion – megpedig az.
Az atletikai playa (a futopalya foleg) rengeteg helyet venne el az alapteruletbol,nem beszelve a bemelegiteshez szant terulet. Emellett a fuves teruletet is maskeppen venne igenybe az atletika,mint a foci.
Ha atletika is lenne a Puskas Arenaban akkor melyik klub,vagy szervezet hasznalna “engedmenyesen”? Ezek fontos faktorok amik mellett nem erdemes atsiklani.
Andromeda
2019-11-28 at 14:40
Igen, de miért nem kommunikálja ezt a kormány?????? Az embereket érdeklik a magyarázatok!!!!!!!
Nonvideor
2019-11-28 at 14:51
A kormány kommunikációja, s a Fideszé, mindig is egy rakás szamóca volt.
Magd@
2019-11-28 at 17:24
Vannak figyelmes emberek, akik tudják, hogy manapság a két stadion típus a kötelezô a VB-K megrendezéséhez. Változnak az idôk és a feltételek is.
Az régen volt, amikor IHAROS a Népstadionban futott.
A NETEN is sok minden elérhetô, a kormány nem tud mindenkit egyenként informálni.
Pista
2019-11-28 at 16:02
Jo lett volna meghalgatbod miért jobb a Puskás atlétikai pálya nélkùl.Nem egyszer magyaråzták már el.
Királytigris
2019-11-28 at 23:09
Miért?
Grimmbusz
2019-11-28 at 13:19
Látom, a Momentum aktivisták szorgoskodnak. 😀
Nem értek hozzá, (meg nincs is kedvem utánanézni), de itt nincs olyan hogy konkrétan a stadionra adtak pénzt? Tehát nem az a kérdés hogy stadion vagy kórház, hanem az, hogy stadion , vagy semmi jó nagy büntivel..
Csak kérdem…
Kása mása
2019-11-28 at 14:49
Dugulj el !
Nonvideor
2019-11-28 at 15:45
Konkrétan a stadionok EU-s pénzből épülnek.
A Népstadion szétrohadt, életveszélyes volt.
A nemzetközi futball szövetség CSAK futball stadiont fogad el.
A nemzetközi atlétikai szövetség CSAK atlétikai stadiont fogad el.
Az egészségmegőrző, a prventív egészségügyi koncepció része a minél tőbb sportolási lehetőség biztosítása.
A minden napra egy tesi óra is része.
Az ellenség úgyis mindenbe beleköt.
Tisztában van azzal, hogy a koncepció jó, de az ellenségnek NEM ÉRDEKE AZ EGÉSZSÉGÜGY FEJLESZTÉSE, AZ EGÉSZSÉGES ÉLETMÓD PROPAGÁLÁSA, ANNAK INTÉZMÉNYES BIZTOSÍTÁSA.
Ezért orvoslobbik AKADÁLYOZZÁK A KÓRHÁZ ÉS EGYÉB EÜ INTÉZMÉNYEK FEJLESZTÉSÉT.
MERT NEM MONDTAK LE A KÓRHÁZPRIVATIZÁCIÓRÓL!
Ennek egyik strómanja lehet LÁSZLÓ IMRE, mert orvos lévén ABSZURD, hogy a SZENT IMRÉT állítja szembe, holott a DÉL-BUDAI KÓRHÁZCENTRUM a SZENT IMRÉT MENTESÍTENÉ A MÁSFÉLMILLIÓS, az AGGLOMERÁCIÓT IS ELLÁTÓ CENTRUM!
Keressék már fel a profi szakembereket, és tárják már fel, írassák már meg, hogy mit össze kell küzdenie a miniszternek a fejlesztésben ellenérdekelt lobbikkal szemben!!!
Az Isten áldja már meg a sajtómunkásokat, hogy senki nímandokat vesznek elő, akikkel már a ballib sem foglalkozik, de a lényeggel nem foglalkoznak!
Andromeda
2019-11-28 at 13:18
Fegyőr fenyeget, hogy ügydöntő népszavazással fogja meggátolni az atlétikai világbajnokságot, ha a kormány nem enged a nyomorult náci-kisnyilas-ÁVGs-munkásőr tömeggyilkos Fegyőr zsarolásának. Ritka egy undorító Hitler-klón ez a Fegyőr.
Királytigris
2019-11-28 at 13:22
Bele kell menni a népszavazásba, úgyis érvénytelen lesz!
Ez kellett volna csinálni az olimpiával kapcsolatban is, csak akkor az illetékesek berottyantottak a gatyába.
Andromeda
2019-11-28 at 13:29
Az Olimpia más volt, mert akkor még nem volt Magyarországé a rendezés jogát, vagyis az Olimpiai Bizottság amiatt biztosan Magyarország ellen ítélt volna. Sokkal rosszabb lett volna, ha megvárták volna a negatív döntést, amely biztos volt egyébként.
Zoltán Zoltán
2019-11-28 at 15:03
Az olimpia rendezési jog megszerzésének egyik alapfeltétele a teljes politikai konszenzus a témában. Mivel az ellenzéki pártok saját korábbi döntésüket meghazudtolva kihátráltak az olimpia mögül, a konszenzus megszűnt, és a népszavazás okafogyottá vált.
Nonvideor
2019-11-28 at 15:22
Az olimpiát azért mondta le a kormány, mert a briganti ágens Fegyőrék összekötötték volna a nemzetbiztonsági okokból, a határvédelemért indított népszavazással. A kormány, okosan, inkább lemondta, hogy ne kelljen azbolimpia ügyében népszavazni. Patt helyzet volt. Ki kellett lépni.
Magd@
2019-11-28 at 17:18
November végén, azaz két (2) nap múlva vége a határidônek, amit az Atlétikai VB megrendezésére kapott Magyarország, azaz, hogy megtartják, vagy visszadják a jelölés lehetôségét másnak.
Ezen rágódjon és matekozzon a szakállas!
Egy naptár is elég lenne.
A pofája úgy néz ki mint Barabásé.
Benedek Károly
2019-11-29 at 00:55
Akkor a szokásos, SZDSZ-es sunyiság játszik:
HARÁCSony bejelenti, hogy megszavazták.
FEGYŐR megtorpedózza.
Tom
2019-11-28 at 13:05
Es a Janos vagy a Peterfy Korhaz meg mindig esik szet. Penz kerdese, vagy koltsenek ra ha van, vagy csoportositsak at a stadionoktol. Most mar nem lehet mashova mutogatni, cselekedni kell, foleg abban a varosban, ahol most vesztettek el a vezetest!
blfszöm
2019-11-28 at 12:58
Karácsony G a fpmester, ott kell panaszkodni. Úgy hallottam mindenkit személyesen fogad.
Logikus
2019-11-28 at 12:54
fel is újítottak 77 kórházat és rendelőt, nem beszélve az számtalan iskoláról. Szerinted olyan egyszerű, mindent egyszerre megcsinálni?
Károly
2019-11-28 at 12:41
A prolinak fölösleges matekozni,idopocsekolas!
Namond
2019-11-28 at 12:37
Gulyás Gergely azt mondta, a kormány zéró toleranciát hirdetett a hasonló esetekkel szemben, egyúttal visszautasította, és álhírgyártásnak nevezte azt az újságírói felvetést, amely egy külföldi felmérésre hivatkozva azt állította, hogy a magyarok csaknem fele zsidógyűlölő lenne.
Talán a zsidógyűlölet állítását ki kellene vizsgáltatni.
Ez az állítás erősen külföldi ügynökök provokációjától szaglik.
Médiahatóság?
MÚOSZ?
BRFK?
wezuv
2019-11-28 at 11:54
~500milliárd ment el az elmúlt 9 évben stadionokra, ebben nincs benne az egyéb sprotlétesítmények. Ha azt is beleszámojuk, akkor ~2000milliárd forint ment el sprotcélra. Oké! De! Eközben 22.000 milliárd forint ment bele az egészségügybe!!! Aki nem hiszi, nézze meg a KSH kimutatásaiban, nyílvános!!! Be lehet fejezni ezt a stadionozási hisztériát. Javaslom a hisztiseknek, hogy ne vegyenek csokit a gyereknek, mert akkor több jut majd ételre! Képmutatás, hangulatkeltés, félrevezetés. Erre jó a stadionozás. Valóság az, hogy simán telik rá, és semmit nem javítana az egészségügyön, ha nem lettek volna felépítve, sőt, a sportlétesítmények egészségügyileg is pozitívak! Használjátok az eszeteket!
kkk
2019-11-28 at 12:30
így igaz, végre egy értelmes hozzászólás.
10 év alatt az a sportlétesítményekre évi 50 milliárd, míg az egészségügyre évi közel 50x annyi, 2400 milliárd jut, a gyurcsány-korban költött 1200 milliárd DUPLÁJA!
de a buta proli csak a lyukas fogsorából vicsorogva stadionozik és szívja a cigit, issza a tescos sört.
Kása mása
2019-11-28 at 14:48
Nagyszerű, csak az 1 biteseket nem érdekli a valóság.
Nonvideor
2019-11-28 at 15:31
A kormány propagálja?!
A jobbos újságîrók azzal vannak elfoglalva, hogy a balos újságírókat ekézik!
Nem pedig azzal, hogy ütős cikkekkel valóban a lényeget propagálják!
Ha úgyis propagandistázzák őket, akkor tegyék is azt!!!
A kormánynak pedig kötelessége, hogy világosan megfogalmazva közölje, hogy mit és miért tesz, mivel függ ösdze, hol tart az eü koncepció végrehajtása.
Az ember gyereke felrobban már a szégyenlős egyik lábról a másikra állás, kínosan tipródás láttán!
Ki a kormányzati kommunikáció fő felelőse, stratégája?!
Rúgják már seggbe, könyörgöm!
Jozsika
2019-11-28 at 15:59
Javit az egészsegügyön.Aki sportol az tovább él és egészsegesebb.
Magd@
2019-11-28 at 17:05
A szokásos panelek: a FIDESZ lop és csak stadionra költ, meg at egyéb sületlenség.
Miért is nem veszik a hiszékenyek maguknak a fáradságot és kérdeznek – írásban – rá, vagy járnak személyesen utána???
Csak a rémhírterjesztôk és az ELLENZÉK mond igazat???
A lustaság fél egészség?
Ami meg épül, szépül az a jó tündér sokszori, három kívánság teljesítése volt?
Tom
2019-11-28 at 11:43
Lassan egy evtizede vannak kormanyon, mar semmi arcatlansag nincs benne!
Katona Csaba
2019-11-28 at 11:26
Csak a pontosság kedvéért: Egerben nem az ostromló török katonák ásták a mintegy 4 km hosszú alagútrendszert. Az egriek készítették, és a hadi cselekményeken kívül, békeidőben elsősorban az érsekség dézsmájának, a misebornak tárolására használták.
Fanfan
2019-11-28 at 13:57
A dézsma az adó akkori megfelelője.
Fanfan
2019-11-28 at 14:19
Elég lett volna ,hogy ha csak borról írsz de biztosan volt benne misebor is. Mielőtt elkezdesz a papsag ellen prédikalni az akkori tarsadalomban a papsag volt aki tanított , gyógyított, nevelt és kultúrat közvetített.
Netan ha eljutottal volna odaig , hogy a kötelző olvasmanyt AZ EGRI CSLLAGOK -at elolvastad volna akkor ott megtudtad volna , hogy bizony astak a törökök is alagutat. De nem farasztlak tovabb, mert gondolom ez neked mar sok!
Nonvideor
2019-11-28 at 15:04
Beomlott alagutat ástak ki, pl. mikor Vica és a deák a barlangon keresztül indult el az alagútban, s érte el a ciszternákat, s a végén a temetkezésre használt részt. Ott volt a lőporraktár is, amibe a Deák a fáklyáját belenyomta, feláldozva önmagát is.
A katakombák léteztek, nem török ásta.
A papok, szerzetesek gazdákodtak, bort, sört termeltek.
túródóra
2019-11-28 at 15:44
Gyűlölöm magamat,mert eddig bíztam a fideszben.Ma rúgták ki a FIAMAT a büdös disznók a megyeházáról!Gyűjtöttünk nekik ajánlószelvényeket egy évtizeden keresztül,fogadtam Horváth Lacit az önkormányzatomnál,mikor SÓS volt hatalmon.Az életemet odaadtam volna ,erre fel megaláztak bennünket! Pusztuljatok el!
Anonym
2019-11-28 at 15:56
Elöször meg kellene magyarázd miért rugták ki a fiadat? Az én fiamat 7s kirugták a munkahelyröl.Söt két melot is elvesztett.De senkit sem szidok mert a fiam lusta volt elmenni idöre dolgozni. Na mondjad mi volt az ok amiert a te fiad repült.S csak addig jo a Fidesz amig a te fiadnak jo??
Benedek Károly
2019-11-29 at 00:52
Hazudsz.
Itt is mindig a Fideszt ekézed, Jobbikos-MiHazudunk propagandista.