A szokásos csütörtöki időponttól eltérően ezen a héten pénteken tartott sajtótájékoztatót Gulyás Gergely, a Miniszterelnökséget vezető miniszter és Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő. A rendkívüli időpont oka, hogy a kormány csütörtökön ülésezett, Orbán Viktor pedig még aznap délután jelentette be, hogy maradnak bizonyos területeken a hatósági árak. Ennek részleteit Gulyás Gergely mondta el a Kormányinfón.
Gulyás Gergely a péntek reggeli Kormányinfót azzal kezdte, hogy a kormány továbbra is fenntartja az árstopokat. Ezt azzal indokolta, hogy nem csitul a szomszédunkban dúló háború, a szomszédos országokat pedig hatványozottan érintik a konfliktus hatásai, így a háborús inflációt mérsékelendő fenntartják a hatósági ágakat bizonyos ágaknál. A tárcavezető részletezte: az euróövezetben nem volt korábban még ekkora infláció, a háború miatt ráadásul az energiaárak is megugrottak.
A háborús infláció akkor szűnik meg, ha béke lesz
– jelentette ki a tárcavezető. A miniszter szerint hazánkban a kormány a lehető legtöbbet teszi meg az infláció elleni küzdelemben; állítása alapján a rezsicsökkentés és az árstopok nélkül öt–hat százalékponttal magasabb lenne a drágulás. A benzinárstopról úgy fogalmazott, hogy akik magyar forgalmi rendszámmal tankolhatnak, a hatósági áron vehetik meg az üzemanyagot, majd hozzátette: Brüsszel már jelezte, hogy az intézkedést vissza kell vonni, azonban ebben a helyzetben több érv szól a beavatkozás mellett, mint a piaci folyamatok szabadon engedése mellett.
A versenyt nem sérti ez a lépés, mert a fuvarozók rendes áron tankolnak
– szögezte le.
Gulyás Gergely ismertette: egy hét múlva kezdődik az EU-csúcs, ahol a magyar kormány csak olyan szankciókat hajlandó elfogadni, amelyek nem fájnak jobban az országnak, valamint az uniónak, mint aki ellen azt irányítják. A miniszter szerint egy esetleges gázembargó során a teljes európai gazdaság veszélybe kerülne. A tárcavezető szerint a pénzügyminiszterek ülésére Varga Mihály kötött mandátummal utazik a globális minimumadó ügyében, ugyanis a kormány nem támogatja annak bevezetését és annak elfogadásához teljes egyetértés kell. A miniszter szerint a kormányzat korábban azért támogatta a tervezetet, mert akkor csak arról volt szó, hogy a globális cégeket adóztatják, most pedig ők kerülnének ki a rendelkezés hatálya alól, cserébe az összes többi vállalkozást terhelné: itthon a teljes adóterhelés 7,5 százalék, a minimumadó tervezett mértéke pedig tizenöt százalék.
A kormány nyitott a kompromisszumra Brüsszellel szakmai kifogások terén, de politikai kérdésekben nem. Nagyon reméljük, hogy még az idén hozzájut az ország a Magyarországot illető EU-forrásokhoz
– mondta a Miniszterelnökség első embere, aki szerint a hazai ellenzék minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy Magyarország ne kapja meg az uniós forrásokat. Gulyás Gergely elmondta: tárgyalni fognak az önkormányzatokkal, akik a jövőben nem a rezsicsökkentett áron juthatnak hozzá a gázhoz, villanyhoz, azonban ez nemcsak az önkormányzatokat érinti. Hozzátette: az ellenzék korábban nem támogatta a rezsicsökkentést, és furcsának nevezte, hogy a baloldali polgármesterek míg korábban támadták a rezsicsökkentést, most tiltakoznak annak megszüntetése ellen.
A majomhimlővel kapcsolatos kérdésre a Miniszterelnökséget vezető miniszter kijelentette: minden egyes járványügyi helyzetben fel kell mérni a kockázatokat, így a majomhimlő esetén is. A Nemzeti Népegészségügyi Központ figyelemmel kíséri a fejleményeket, ám egyelőre nincs a covidhoz hasonló kockázat.
A kata-üggyel kapcsolatban leszögezte, hogy döntés még nem született, azonban a cél az, hogy ez a fajta adózási metódus az eredeti céloknak feleljen meg, azt a kisvállalkozások tudják igénybe venni. Itt a felső határ emelését tervezik havi 1,5 millió forintra, így az éves küszöb tizennyolcmillió forintra emelkedne, a jövő évtől jöhet változás.
A háborúra visszatérve Gulyás Gergely kijelentette: az idei esztendőben Oroszországnak nagyobb bevétele van nyersanyag-értékesítésből, mint tavaly egész évben. A folyamat végén lehet csak kijelenteni, mennyire hatékonyak a szankciók.
Oroszország kelet felé fordul, Európának pedig új források után kell néznie. Eközben az Egyesült Államok is jól jár
– fogalmazott.
Arra a kérdésre, mit szól ahhoz, hogy a XIII. kerületben Horn Gyuláról akarnak közterületet elnevezni, elmondta, hogy ez nem a kormány álláspontja, de a volt miniszterelnök rendszerváltás előtti szerepvállalása és személyes viszonyulása nem méltó egy demokratikus rendszerhez.
A NATO-val kapcsolatos kérdésre Gulyás Gergely elmondta: a nemzetközi szervezet kérésére a keleti határt közösen védik meg, minden közös hadgyakorlatot támogatnak, de nincs szó arról, hogy Magyarországon állomásoztatnának NATO-erőket. A háborúra visszatérve a miniszter kijelentette: Ukrajna és annak vezetése minimális tiszteletet sem adott Magyarországnak, miközben nyolcszázezer ember érkezett onnan, akiket ellátunk, így nem meglepő, hogy Zelenszkij eddig nem szólalhatott fel a Magyar Országgyűlésben.
Vezető kép: MTI/Soós Lajos
Orientál
2022-06-17 at 20:48
t Hazudsz ismét mert jóval több percet……
Tudományos libsizmus
2022-06-17 at 20:46
Semmit nem szabad támogatni, amit az eszeveszett “nyugat” ötletel. Semmit.
Orientál
2022-06-17 at 20:33
t Izzadjál csak.
Orientál
2022-06-17 at 18:40
t Te irkálsz ide is a szemüvegről amikor állandóan a balliberális elvtársaid a csomagjaitokkal nyomorították meg a népet. Emlékezz mert ti elku*tátok már 2006-ban és ismét.
Orientál
2022-06-17 at 18:35
t Nem is vagy különb a hazug Gyurcsány gazdidnál.
Orientál
2022-06-17 at 18:33
BZ Azt aki hazudozik azt a végzete is hamarabb utoléri mint a sánta kutyát.
K
2022-06-17 at 18:10
t
2022-06-17 at 18:00
Borzasztóan sajnálom.
Most végigolvastam hozzászólásaidat, és a tények alapján siralmasak.
Haragszol, mert a véleményem nem ugyanaz mint a tied, és cserében rosszindulattal sértegetsz, igazságtalanul spekulálsz és találgatsz és személyeskedsz.
És Budapest közlekedése tovább romlik a kerékpárosok miatt, a hozzáértő szakértők meghallgatása nélkül.
K
2022-06-17 at 17:52
t
2022-06-17 at 17:23
A kerékpárral kapcsolatban nagyon beszűkült a véleményed, amihez görcsösen ragaszkodol , ez minimum gyúrcsány stílus.
Semmit sem tudsz a kerékpárról, de ugyanazt mondod mint egy mantrát, ez is gyurcsány stílus.
Végülis valószínű hogy minden mással kapcsolatban ilyen beszűkült a tudásod.
Tehát akkor is gyurcsány vagy, és kapsz egy jó pontot gyurcsánytól.
Bármit vetettem fel, nem tudtál igazságos pártatlan érvet felhozni.
Nem vagy lelkiismeretes jószándékú ember.
Szállj önmagadba és légy önkritikus, lehetsz még jó ember.
BZ
2022-06-17 at 17:38
Oriental 16.57. Fèlj,mert èjfèlkoŕ te fogsz megfulladni.
K
2022-06-17 at 17:19
t
2022-06-17 at 17:15
Mindenki magából indul ki, ha?, ha?, ha?,
Most már biztosra veszem hogy budapesti vagy, alacsony szellemi szinted elárulja a személyeskedéseid alapján.
Ha már nem tudsz érvelni, személyeskedsz.
Te is biztos az agyalágyult libernyákokra szavaztál, úgy kell nektek megérdemlitek.
K
2022-06-17 at 17:15
t
2022-06-17 at 17:10
Tudom már….:
Te is egy gyurcsány vagy, mert gyurcsány azt mondta “legyetek gyurcsányok”, és “t”e engedelmeskedsz neki és boldogan gyurcsány vagy.
Szuper.
Orientál
2022-06-17 at 17:06
FORRÓ DRÓT VILÁGUGAR ÉS A VEZÉRCIKK HÍREKRE IS ÍRNI SZOKTAM ,na ennyi t a szardaraboknak akik engemet K-nak hazudnak.
K
2022-06-17 at 17:06
Itt több okos troll van,
“t”,”BZ”, és ki tudja még hogy ki.
De egy biztos :
Budapest közlekedése rossz, mert a bicikli vagy kerékpársávok nem jó helyen vannak, az autókat ki akarják tiltani a rakpartról.
A rossz közlekedés miatt az autók forgalomban való állása egyre hosszabb és emiatt az autók kipufogó gáza rontja a levegőt,
és az okos liberálisok meg se kérdezik a közlekedési szakértőket akik a pontos forgalom méréssel javítanák a közlekedést.
További kellemes kipufogó gáz szívást Budapestiek, hisz erre szavaztatok, megérdemlitek.
Orientál
2022-06-17 at 16:57
BZ Te is olyan alak vagy mint a t , úgy vedd a levegőt éjféltől mint ahogy én K vagyok.
K
2022-06-17 at 16:55
“t”
2022-06-17 at 16:33
Ez a hozzászólásod is bizonyítja hogy milyen messze állsz a valóságtól, csak feltételezések által tudsz spekulálni, ami 110%-os hibázásra vezet téged.
Nem tudsz érvelni.
Budapest közlekedését ilyen liberálisok akadályozzák mint te, a felesleges kerékpársávok létesítésével.
Orientál
2022-06-17 at 16:52
t Hazudsz mert előtte PS más híreihez is hozzászóltam ,csak nézzél szét a hírek között te hsazug szardarab.
BZ
2022-06-17 at 16:52
t. Add fel. Te K.at alias Orientàlt az èletben nem fogod meggyőzni.Vègig veszekedte màr a PS komnentelők nagyrèszèt . Szegèny felesège.
K
2022-06-17 at 16:49
BZ
2022-06-17 at 16:30
Akkor ülj biciklire, kerékpárra.
De :kérdezz meg orvosokat, mert azok is azt mondják, impotenciát okoz a kerékpárülés.
Például : Dr. Irwin Goldstein
https://www.kamaszpanasz.hu/hirek/mozgas/4450/merevedesi-zavar-bicikli
Orientál
2022-06-17 at 16:38
t Te egy olyan jellemtelen szardarab vagy mint a kommunistáid akik éppen úgy viselkedtek mint a hitlerista fasisztáid akijeid ők mondták meg hogy ki a zsidó és ki a nem zsidó(?)!
Orientál
2022-06-17 at 16:31
t Jellemezd magadat hogy miért vagy ekkora jellemtelen hazudozó szaralak.?
BZ
2022-06-17 at 16:30
K. 16.07. A bucikli ūles nem okoz impotenciàt. Sokkal inkàbb az,hs a patrontartalèkodat feleslegesen fecsèrelted el. Fűvel,fàval ès aki jött sorban.
K
2022-06-17 at 16:17
t
2022-06-17 at 15:26
Ez a hozzászólásod is bizonyítja hogy milyen messze állsz a valóságtól, csak feltételezések által tudsz spekulálni, ami 110%-os hibázásra vezet téged.
Nem tudsz érvelni.
Budapest közlekedését ilyen liberálisok akadályozzák mint te, a felesleges kerékpársávok létesítésével.
K
2022-06-17 at 16:07
Zoltaiguszti
2022-06-17 at 15:42
Őszinte részvétem hogy Budapesten laksz:
Sajnállak.
Nem figyelted meg hogy mit írtam korábban:
Csak egy mondatot idézek, de akár visszaolvashatod az összest, mert egyiket sem tudod cáfolni:
“Kell a biciklisáv, de csak a közlekedési szakértő által mérések alapján javasolva, NEM nyakra-főre a város forgalmát akadályozva.”
Továbbá jut eszembe:
1.A nagyvárosban való biciklizés együtt jár a járművek kipufogó gázainak beszívásával, ami nem egészséges.
tehát a biciklisták a városban “szívnak”.
Én láttam olyan házikutyát a TV-ben mutogatták, aki rászokott a kipufogó gázra.
Mondanom se kell hogy egy biciklistának veszélyes elkábulnia a kipufogó gáztól.
2.Nem részletezem, de köztudott hogy a bicikliülés impotenciát okoz férfiaknál, úgyhogy senkinek sem ajánlom a biciklizést, éezek és a korábbiak alapján.
További kellemes “szívást” Budapest közútjain.
Zoltaiguszti
2022-06-17 at 15:42
K
Nincs igazad, 14 éve brigázom Bp en, gyakorlatilag 4.ik X -en túl ott tartok hogy ha lehet most már megpróbálom megúszni is azt hogy amíg élet autót vegyek.Sohe nem is volt autóm. Jogostíványom van sőt Traktorra is meg harckocsira is meg munakgépekre is.
Én az a bringás vagyok aki motorkerékpárról ült át.
Már azt se szeretnék.
Gecire elegem lett a lehúzásból, a macerákból, erre fizess arra fizess ide nem hajthatsz be oda se, fizess parkolásért ezért azért, ilyen bizostíás olyan züld kártya…Ma meg leviszem a gépet az urcára és megyek.
Ez a lehetetlen duma mindenkinél AKI NEM AKARJA.
De az hogy lehetetlen? Nevetséges.
Én 160-as melkegnhengerelt U acélt és 4 db 40*60-as zártszelvényből 4 métereseket vittel el egy db Montival rajta ülve nem tolva egy öreg acél vázas montival Csepel Király erdőről VII Király utcába.
A probléma az bringa kapcsán, hogy olyanok nyiltkoznak akik nem élnek túl 5km bringázást 20km/h val, illetve életükben nem próbálta még városban hogyan?
Dugó volt 80as 90-es 2000-res években is. Én ott voltam amikor libsik kipattintották a bringá forradalamat az 2008-10 volt. Tömegesen akkor ültek bringára amikor elősör lett 400 ft a benzin.Emlékszem rá mert addig soha nem volt dugó a Margit hídi bringaúton.
Az hogy szokás szerint libsik behoznak valami értelmeset aztán ráülnek hogy saját politikát csináljanak belőle egy dogolog de ezért kibaszni az egészet meg ökörség.
Ha most mindenki visszaülne akiket felültettünk bringára anno még tovább pöcsölnél egy kurva parkolót lelni.Még többen fognáka forgalmat.
Most jól jön a bringás bűnbaknak azért amit az utósok magukkal művelnek, de én emlékszem erre a vezetési kultúrára 80-es évekből is amikor egy kocannásnál az egyik kerékkulccsal a ,másik kurblival vagy pumpával szállt ki megbeszélni a témát.
Átlag 20 km -rel araszol a nép belvárosban, az egy átlagos bringás sebessége. Ha én 6X utplérek egy autóst akkor nem , nem megy gyorsabban vagyis nem én tartom fel.Geriék áthangolták a lámpákat de nagy bicazojozásban a mindíg mást hibáztató autósok persze ezte se veszik észre.
Előpreláthatóan a véros Monarchiás épületeit nem fogják lebonatni utat szélesíteni,vagyis igen venni kell még több autót a logika szebályai szerint az biztos el fog férni.
Ami a sport részét illeti.
Ebben az Országban az első kerékpáros VB -t 1927-ben rendezték a ma Millenérisnak nevezett akkor Vitéz Nagybányai Horthy Miklós veldoromban.
Nem írom le kik voltak akkor itt úgy se ismeri őket de fociban Pelé szintűek lennének.
Maga Horthy is kerékpár versenyezett egyébként és még 60-as években is annyian akartak bemenni pályakerékpér versenyre hogy a rendőrnek kardlapozni kellett. Ebben az orszégban kb 70-ig népszerű volt a kerékpár is közel a focihoz.
A háború alatt Bp -en 14 velodromot bombáztak le.
Tehát nem Millenáris volt hanem ez maradt.
Az egész országban két veldrom maradt egy BP-en egy talán Telkibenmind a kettő nyitott elavult beton izé.És így rendeztünk Giro D Italiát!
Mintha idejönne a Foci VB egy stadion nékül!
Annyit el tudok mondani az az autós aki átült bringára a vérosban mér teljesen egy se tért vissza az autózáshoz.
Nekem 6 bringám van egy garzon lakás mellett, és csak házból loptak el bringát utcáról soha.
Mindent meg lehet oldani CSAK AKARNI KELL, MAGA NEM AKARJA! De nemmoindja hogy lehetetlen.
Akkor hogy bringázik az sok nép akivel én talákozom? Mind faluról jött be?
Ezeknek elment az eszūk.
2022-06-17 at 15:37
Ezek is hàborùznak,de nem tudom eldönteni ki az Ukràn? Ki a ruszki.Ez egy komment oldal,nem zsibvàsàr. Èrveket kell felhozni,nem veszekedni.
K
2022-06-17 at 14:36
t
2022-06-17 at 14:28
Én nem vagyok elmaradott, mert a legkorszerűbb valóság (realitás) és tények alapján gondolkozom, de te azért vagy legalább 200 évvel elmaradva, mert teljesen totálisan elfogult vagy a biciklihasználattal kapcsolatban, mely része az agyalágyult liberális környezetvédelemnek.
A bicikli valóban nem fogyaszt benzint, mint az autó, de sokan akik dolgozni járnak autóval vagy munkaeszközként használják az autót, azoknak nélkülözhetetlen az autó.
Kell a biciklisáv, de csak a közlekedési szakértő által mérések alapján javasolva, NEM nyakra-főre a város forgalmát akadályozva.
Solaris
2022-06-17 at 14:26
“az itt élő autók olcsón tankolhatnak”
-elküldtem az öreg ócskavasat, de nem akart életre-kelni.
Mit tegyek Gelgő?
K
2022-06-17 at 14:20
t
2022-06-17 at 14:09
Olvasd vissza amit korábban írtam a biciklizésről, és add hozzá a következőt:
A bicikli az úttesten életveszélyes, mert egy biciklista összsúlya kb. átlag 100 kiló, míg a legkönnyebb autó összsúlya 1500 kiló, és ehhez adódik hozzá a mozgásenergia.
Bicikli a járdán életveszélyes, hiába közel azonos súlyúak a biciklisták és gyalogosok, de a bicikli mozgásenergiája többszöröse a gyalogosénak.
Hallottam olyan esetről, ahol a gyalogos csontja tört el mert ütközött a járdán egy rollerral skíróval.
Tehát a bicikli vagy roller használata csak ott jogos ahol szükséglet, kisvárosokban és falvakban.
A bicikli használatának erőltetése nem a valós igény alapján történik, hanem haszontalan liberális majmolás utánzás által.
K
2022-06-17 at 13:16
t
2022-06-17 at 13:02
Nyugatnak sok értékei vannak és voltak, de pont azokat rombolja le az agyalágyult liberális diktatúra.
K
2022-06-17 at 13:13
t
2022-06-17 at 13:02
Már megint a kerékpárutakkal jössz, az csak a gyagya liberálisokat érdekli.
K
2022-06-17 at 12:54
t
2022-06-17 at 12:50
A Mariana árokból internetezel???
Én azt hittem hogy Brüsszelből vagy az USA-ból, mert azok még a Mariana ároknál is lejjebb vannak.
K
2022-06-17 at 12:52
Ghandi
2022-06-17 at 12:31
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szodoma_%C3%A9s_Gomora
K
2022-06-17 at 12:44
t
2022-06-17 at 12:26
Jó hogy mondod:
-Még Phenjan is különb az aberrált beteg Brüsszelnél, és az aberrált beteg USA által irányított EU-nál .
Az USA és az EU egy nagy rakás elmeroggyant zombik szemétdombja.
lhotx
2022-06-17 at 12:33
A *szomnak se kellenek nyugati minták! A ti híres nyugati mintáitok idáig vezettek, ahol kifektetni és megint kibelezni akarnak bennünket. Mentél volna biciklizni a háború előtti Ukrajnába, te kivagyi pöcs, ott megtanultad volna, milyen súlyuk van a nyugati mintáknak, ha idióták kezébe kerülnek.
(Nem késő, Ukrajnába még ma is elbringázhatsz. Ma nem ukraán kamioos fog elcsapni, hanem orosz, vagy amerikai harcjármű. Bár láthatnám!!)
Ghandi
2022-06-17 at 12:31
Valóban, talán a Szodoma és Gomora analógia nem direktben való ide, hanem áttételesen. Minden esetre én érteni vélem a hasonlatot.
K
2022-06-17 at 12:21
t
2022-06-17 at 12:15
Én itt élek Magyarországon, és nem Moszkvában.
De….:
Moszkva ezerszer normálisabb mint a beteg aberrált USA által irányított Brüsszel és az EU.
K
2022-06-17 at 12:09
t
2022-06-17 at 12:02
Te említetted “nyugatot” ami Szodoma és Gomora.
Nem tűnt fel????
A “nyugat” vagyis az Európai Unió egy alávaló Szodoma és Gomora, semmi esetre sem lehet példakép, még bicikli témában sem .
A bicikli esetében is “nyugatot” majmolják a gyagya liberálisok, és ész nélkül.
K
2022-06-17 at 11:55
t
2022-06-17 at 11:48
Fel se hozd “nyugatot” példaképpen:
-A “nyugat” aberrált, beteg nemnormális, Szodoma és Gomora.
Szégyen hogy egy ilyen Szodoma és Gomora Európai Unió tagja Magyarország.
Ez a nemnormális EU csak károkat okoz Magyarországnak.
HUXIT.
Dusa Lajos
2022-06-17 at 11:55
Ami a globális minimumadót illeti, az megint egy öngól, megint saját lábunk átlövése, a teljes csődhöz vezető út.
Az általam nem nagyon tisztelt brüsszeli hivatalnokok nem tudnak számolni? Nem tudják bemérni, hogy ennek bevezetése mekkora hátrányt jelentene?
Magyarországtól ilyet ne is kérjenek! Vétónk biztos. Ha meg a vétójogot is kiiktatják a nagyszerű libernyákok, akkor agyő Únió! Amúgy is lassan nettó befizetők leszünk. De semmi érdekünk nem fűződik ahhoz, hogy állandóan megszégyenítsenek és megalázzanak minket.
K
2022-06-17 at 11:41
t
2022-06-17 at 11:31
A “bicikli út ” erőltetése liberális téma, a valóságtól távol esik.
A bicikli vidéki kistelepülésekre való, kisvárosba, falura,,….- és NEM a városokba!!!!!
****
Városban:
Hova tegyem a biciklit? otthon a bérházban vigyem fel a 10.emeletre vagy a közös tárolóba????- ez lehetetlen.
Hova tegyem a biciklit? amikor elértem az úti célt ??? …:ellopják !!!!-ez lehetetlen.
Ja,…. hogy van bicikli út a városban,…kit érdekel.
Tehát legjobb megoldás városban , ha nem veszek biciklit.
Dusa Lajos
2022-06-17 at 11:41
3,14 Csányi!
Ezzel az őrült magatartásoddal magad ellen hangolsz mindenkit.Nem látsz valami jót is a konzervatívok élet-felfogásában? Elég ha saját köznapi életedre gondolsz.
Rolo
2022-06-17 at 11:36
t2022-06-17 at 11:31
Logikád verhetetlen… ? ? ?
K
2022-06-17 at 11:17
A kormány mindent megtesz az infláció ellen, és ezt meg lehet köszönni hálával.( árstop …stb)
A gyagya liberális ellenzék biztos nem tenné azt az önfeláldozó küzdelmet amit a kormány folytat.
*******
Az infláció mindenütt van Európában, ennek oka a háború és az Európai Unió liberális szankció baromságai, ebből fakadó energiaválság.
*******
De ezen felül …:
Az Európai Unió gazdasági (és politikai) háborút folytat a keresztény alkotmányú Magyarországgal szemben, és ebben segítő társra akadt a hazaáruló magyar ellenzékben.
Tehát a magyar infláció egyik oka a magyar ellenzék hazaárulása.
A hazaáruló magyar ellenzék egyik támogatója a Soros György féle pénzeszközök, és az EU parlament liberális 2/3-a, de a hazai korrupt igazságszolgáltatás is ide tartozik.
Tehát a hazai infláció megszüntetésének egyik részlete a hazai korrupt autoriter igazságszolgáltatás megszüntetése.
K
2022-06-17 at 11:15
ervin
2022-06-17 at 10:03
Így igaz.
K
2022-06-17 at 11:12
ervin
2022-06-17 at 10:20
Igazad van.
K
2022-06-17 at 11:10
Csányi
2022-06-17 at 10:10
Kedves Csányi:
Az alábbi cikknél (linknél) van szó az inflációról, légy szíves oda menni és oda írni az ilyen irányú inflációval kapcsolatos mániáidat.
https://pestisracok.hu/mar-a-20-szazalekot-is-elerte-volna-az-inflacio-arstopok-nelkul/comment-page-1/#comment-1435802
ervin
2022-06-17 at 10:20
TOM nekem ez nagyon nem jó, nekem inkább a teljes szuverenitás felelne meg; köszönöm hogy seggfejnek neveztél, szintén szeretlek…
TOM
2022-06-17 at 10:13
ervin- és miért jó ez neked te segg?!
ervin
2022-06-17 at 10:03
Lehet dumálni, taktikázni, mindent lehet….csak nem lehet letagadni hogy az unióban és a natoban gyarmat vagyunk, és hiába próbáljuk lazítani a hurkot, előbb-utóbb nem fogunk levegőt kapni…
Logikus
2022-06-17 at 10:03
Miért is kéne támogatni?
Azért, hogy megint az USA járjon jól, mint az oroszok elleni Európai szankciókkal?
Köszönjük szépen a Brüsszeli idiótáknak, hogy lábon lőtték a kontinenst!