Egyik ország sem fogad el olyan megállapodást, amit a másik elfogadhatatlannak tart – fogalmazott Orbán Viktor a Kossuth Rádió Jó reggelt, Magyarország! című műsorában annak kapcsán, hogy a lengyel kormány tegnap közleményben jelezte: bizonyos feltételek teljesülése esetén hajlandó elállni a vétójogától. A kormányfő elmondta: miközben zajlik a járvány, addig betolnak elénk egy gazdaságvédelmi akciótervet és betolnak egy jogállamisági rendeletet, és az utóbbi révén bármire rá lehetne kényszeríteni a tagállamokat. Az új brüsszeli migrációs elképzelésekről a miniszterelnök elmondta: az maga a Soros-terv, hiszen ha majd a migránsok szavazati jogot fognak kapni, akkor azokra fognak szavazni, akik behozták őket, a baloldali pártokra. A kormányfő szót ejtett arról is, hogy a további járványügyi korlátozásokról a későbbiekben fog dönteni a kormány.
Mint tegnap kiderült, Lengyelország kész elállni az Európai Unió következő hétéves költségvetésével és a koronavírus-járvány okozta károk helyreállítását célzó pénzügyi alappal kapcsolatban kilátásba helyezett vétójától, ha az unió vezetői jóváhagynak egy magyarázó nyilatkozatot az uniós pénzügyi támogatások és a jogállamiság közötti kapcsolatra vonatkozóan. Ennek kapcsán a miniszterelnök úgy vélekedett, hogy az EU-nak most kell elkészítenie a hétéves büdzsét, és segíteni akar a bajbajutott országokon.
Mindezek mellett még egy jogállamiságnak nevezett csomagot is hozzá akarnak fűzni
– tette hozzá.
Mi azt javasoltuk, hogy a költségvetési részt el kell fogadni, míg a jogállamisági rendeletről később kell megállapodni. A lengyelekről arról állapodtunk meg, hogy közös megoldást fogunk elfogadni. Egy külön kiegészítést nem fogunk elfogadni. A lengyel-magyar közös nyilatkozatot mindkét kormányfő aláírta
– húzta alá. A kormányfő kifejtette: egy tagállamot sem lehet pusztán többségi akarattal olyanra kényszeríteni, amit nem akar. Mint elmondta, az Európai Parlamentben zajló viták pedig nem szólnak másról, mint a betelepítési kvóták kötelezővé tétele.
Mindenki mindeféle szamárságot beszél, így Weber úr is
– mondta Orbán Viktor. Megjegyezte: miközben zajlik a járvány, addig betolnak elénk egy gazdaságvédelmi akciótervet és betolnak egy jogállamisági rendeletet, és az utóbbi révén bármire rá lehetne kényszeríteni a tagállamokat.
Miközben zajlik a járvány, addig kiderült egy friss bevándorlási terv, aminek révén 34 millió migránst akar behozni az unió területére
– fogalmazott. Hozzátette: azt akarják elérni, hogy a magyar és lengyel migrációellenes ellenállást egy többségi szavazással leverjék. Orbán Viktor arról is beszélt, hogy semmilyen bizonyítékot nem látott arról, hogy Szájer József, vagy Deutsch Tamás esetében politikai nyomásgyakorlás lenne, és az összefüggésben lenne a költségvetési vitával.
Nekem is van fantáziám, de a politikában a tényekre kell támaszkodni
– fogalmazott. Az uniós viták kifutásáról elmondta: nem probléma, ha nem sikerül januárig megállapodni az uniós büdzséről. Ebben az esetben az uniós források az előző költségvetés alapján havi folyósításra állnak át. Orbán kiemelte, hogy az egész ügy középpontjában továbbra is arról szól, hogy kényszeríteni lehessen Magyarországot a bevándorlás elfogadására. Viszont a miniszterelnök nem tud olyat elképzelni, hogy a magyarokat és a lengyeleket kihagyják a megállapodásból.
Kockázatos a közös hitelfelvétel
A kormányfő az uniós hitelfelvételről szólva elmondta: ha tehetné, Magyarország nem venne részt benne. Szerinte ugyanis ha valamelyik tagállam nem tudja visszafizetni a közös adósság rá eső részét, akkor a többi tagállamnak kell megtennie.
Azért veszünk benne részt, mert ez egy szolidaritási gesztus a nehezebb helyzetben lévő tagállamokkal szemben. Úgy beállítani, hogy probléma lenne Magyarországnak ebből kimaradni, hiba lenne
– tette hozzá. Megjegyezte: miattuk nem lesz pénz, nem mi miattunk – utalva azokra a tagállamokra, amelyek össze akarják kapcsolni a költségvetést a jogállamisági feltételekkel.
Fotó: MTI/Máthé Zoltán
K
2020-12-04 at 17:33
Manfred Weber Soros György szamara.
Aki ezt nem érti, az beszűkült tudatú, menjen pszichológushoz hátha segít rajta,
de ha azonos nemű a pszichológus, akkor meneküljön tőle.
Hajózni muszáj
2020-12-04 at 17:32
Csak ne ajánlgasson pszichológust, aki nem értmeg egy egyszerű magyar mondatot. Még nevetségessé teszi magát.
Beobachter
2020-12-04 at 13:33
Az a megoldás, amit a lengyel miniszterelnök-helyettes jelentett be, “nem fog menni”. Ez nem olyan, mint egy “tacepao”, amire bármit ki lehet tűzni – jelentette be Orbán Viktor a ma reggeli Kossuth Rádiós interjújában, egyértelművé téve: a kormány nem áll el a vétótól.
A magyarok nem hülyék, nem most jöttünk le a falvédőről. Magyarország álláspontja világos, az uniós segélyalapról le kell választani a plusz jogszabályt, a jogállamisági mechanizmust.
Egyszerű Polgár
2020-12-04 at 13:31
Zolee
2020-12-04 at 12:04
Ha figyeltél volna töri órákon, persze nem a kommunista, hamisítottra gondolok, akkor másképp látnád a dolgot. Sokan, veled együtt még ma is az oroszokat a kommunistákkal teszik egyenlővé tévesen, mikor nyilvánvaló, hogy épp az orosz nép és persze a csatlós népek szenvedtek leginkább a kommunizmustól! Számukra épp a sokat hangoztatott nagybetűs NÉP számított a legkevésbé! Már a háború előtt is milliókat, falvakat, városokat irtottak ki csak azért mert számukra nem tetszett a véleményük, vagy kellett az eszement kommunista társadalom építéséhez szükséges munkaerő.(pl. Gulag) A háborúban meg az orosz legfőbb taktika az volt, hogy minél több embert küldjön a frontra, az emberveszteségek meg nagyon keveseket érdekeltek. Elég megnézni csak a leghíresebb csatákban résztvevő csapatlétszámokat és a veszteségeket.
Most az EU ugyanazt csinálja a csatlós államok népével! Kell a munkaerő, a rabszolga! Merkel nyíltan megmondta, (elszólta magát?) hogy Németország pl. nem képes, hajlandó lemondani a lengyel munkaerőről! Persze kompenzálásképp ide nyomnák a bevándorlókat…
Ami a Magyar kormányt illeti, jobb ha nem politikai szempontok alapján választja meg kivel tárgyal, lép kapcsolatba ha a gazdasági érdekekről és a nemzetről van szó. Legyen az Oroszország, USA, Kína, arab országok, vagy az EU bármelyik állama. Bárhol van esély kölcsönös, haszonnal kecsegtető szerződések, partnerség létrehozására.
prolitológus
2020-12-04 at 13:20
az elmebeteg és bosszúszomjas semau spekuláns egy antiárja ellen-holokausztot folytat európa,az európai/
indoeurópai népek kiirtására.Csak ezt okosban,lopakodva,suttyomban,képmutatóan,filantróp álarcal a pofáján-nem látványosan,nem olyan szembetűnőem teszi.D.szilárd tényleg téved nem is hasonlít a hajdani piktorhoz(akit nem mellesleg ők lőcsöltek a hiszékeny,befolyásolható német népre és a majdani világuralom reményében lökték az áldozatokat elébe)-attól ezerszer rosszabb.Nem árokbalövéssel és nem gázkamrával hanem a betelepítés biológiai és kulturális fegyverével öl és pusztít-Megfontolnám olyan vakcina felhasználását amely a spekuláns birodalmából származik-mert ha a betelepítéses megszállással nem tud, akkor azzal akar ártani magyarországnak.A ‘migráció’ általuk erőszakosan kiváltott és megrendezett jelenség-sorosista-amerikai betelepítéses megszállás-ha biden lesz az elnök egyszerűen amerikai megszállás.
reális
2020-12-04 at 12:34
Orbán Viktor rosszabb Soros Györgynél, semmi értéke nincs a forintnak, sokan mély szegénységben élnek, nem a migránsoktól kell félni, az csak parasztvakítás..eus pénzből támogatják a KKV-k 90%-át, annélkül mins életképtelen lenne, a mezőgazdasági termelésről meg ne is beszéljünk, ott az eus támogatások mellett tudnak csak életben maradni, azért látszik hogy mennyire sikeres az hogy az emberek félelemben élnek, egy migráns, egy Soros egy xy ellenség és máris rettegnek, hülye lenne az a migráns aki Mo-on akarna élni, ettől nem kell vélni, hogy migránsáradat lesz
rk-koma
2020-12-04 at 12:16
Egyetértek, az az Únió, amibe beléptünk az még rendben volt. Csak azót úgy látszik sokan másfelé szeretnék elvinni. Egyelőre a vétóhoz jogunk van, akárhogy is csűrik-csavarják! S előbb-utóbb bekövetekeztt volna ez a törési pont. Mert folyamatosan lopakodó központosítás zajlik. Ebből pedig elég! Ha mást akarnak kezdeményezzéka LIsszaboni szerződés megváltoztatását.
A Lengyelekkel való ha lehet a V4-gyel való együttmozgást szerencsének tartom. Így már elég erősek vagyunk, hogy a 9 milliós Hollandia ne tudjon ismét gyarmatosítót játszani.
Más: ugyankkor alapvatően nem értek egyet az Orbán kormány kádári káderpolitikájával, és a rettentesen rossz kultúrpolitikával. A középszintek tel vannak csinovnyikokkal, akik nem tesznek vissza semmi kritikát cserébe minden hülyeséget végrehajtatnak. Ha Maruzsán múlt volna most is iskolába járnának a középiskolások. (Akik központi kommunikáció ellenére, megfegyelmezhetetlenek voltak maszkviselés ügyben, s atetejében az osztákyokban nem is lehetett kötelező tenni.) A kül- és szomszédságpoitikával viszont egyetértek.
K
2020-12-04 at 12:12
Nekem pedig az aberrált ateista beteg Európai Uniótól forog a gyomrom, és nagyon sokaknak is.
Megbízom a FIDESZ döntésében mert eddig jó döntéseket hoztak, de ettől még HUNEXIT szükségszerűségét látom.
Gondolom a FIDESZ kielemzi a jelenlegi helyzetet, és annak függvényében lép, megbízok bennük.
Zolee
2020-12-04 at 12:04
“Oroszország és Szovjetunió közé tett egyenlőség a legteljesebb hazugság.” 1956-ban úgy emlékszem, azt írták a falra, hogy “ruszkik haza”. Ennek a portálnak a neve is elvileg azoknak a bátor embereknek a nevét őrzi, akik házilag barkácsolt puskákkal és Molotov koktélokkal harcoltak szovjet (véletlenül sem orosz) katonákkal szemben, és ezek a szovjet (véletlenül sem orosz) katonák rommá lőtték Budapestet. Ennek köszönhetően több százezer ember menekült el az országból. 1988-ban volt egy borostás fiatalember, aki azt mondta, hogy az szovjet (véletlenül sem orosz) csapatoknak talán ideje lenne távozni. Most azt mondjuk, hogy ez az ország megtért és a kereszténység védelmezőjeként megvéd minket a gonosz ateista EU-tól? Nekem ettől forog a gyomorom, de persze ez az én véleményem.
K
2020-12-04 at 11:58
A 34 millió bevándorló nemcsak Magyarországot küldi a padlóra, hanem az egész Európai Uniót.
Ez várható a közeljövőben, hiszen az EU határai most is maximálisan nyitottak.
Ettől a csapástól kellene kitérni egy HUNEXIT-tel.
Ja és ebből a 34 millióból menet közben 134 millió lesz, a szaporodásukat nem is számítva.
Gáspár Anette
2020-12-04 at 11:53
“Orbán Viktor szerint 34 millió embernek akarnak lakást és szociális segélyt adni, majd pedig szavazati jogot adni nekik.”
.
Ezt készíti elő az összes libbancs polgármester!
Nem véletlen, hogy emelik a szociális önkormányzati lakások
bérleti díját, nem véletlen, hogy több ballib önkormányzat
ki akarja rúgni az önkormányzati lakásokból a szociális
bérlőket.
Nem véletlen, hogy pl. a nyóckerben Pikó rászabadítja
a társasházakra a hajléktalanokat, és kötelezi a társasházakat,
hogy tűrjék el őket a belső kapualjban, a lépcsőházakban is.
Ez mind a terv része.
K
2020-12-04 at 11:53
Egy aberrált ateista beteg Európai Unióra ,mint barátra nincs semmi szükség.
Oropszország nem ugyanaz mint a Szovjetúnió, sem gazdaságilag sem politikailag. Oroszország és Szovjetunió közé tett egyenlőség a legteljesebb hazugság.
Zolee
2020-12-04 at 11:42
Azért tettem idézőjelbe a keresztényt, mert kb. most is ugyanolyannak látom Oroszországot, mint a kommunizmus idején volt (a Szovjetunió részeként, ha így jobb), ami, ha úgy tartja érdeke fegyverrel simít el diplomáciai vitákat. Hogy levették a vörös csillagot az nem oszt nem szoroz, Magyarországban soha nem fognak szövetségest látni, maximum egy csatlós országot, ahova bevonulhatnak, ha szükséges (és ránk sózhatják azokat a vacak termékeket, amelyek nem kellenek sehol máshol). Ilyen barátra nincs nagy szükség.
odu
2020-12-04 at 11:38
Kedves Magyar György igazad van. Az biztos, hogy a negyedikbirodalom szemében már túltoltuk a keleti nyitás nevű biciklit.A minap láttam a nyeten kigyűjtve ki mennyi pénzt kapott támogatásként /kínai,indiai,török ,usa stb.cégek/ képes illusztráció: Szijjártóra szinte anyai szeretettel néző, talán koreai idősebb hölgy.Szóval nagyon kihúztuk a gyufát a brüsseli portán az fix.
K
2020-12-04 at 11:29
“40 évig voltunk a “keresztény” Oroszország “szövetségese””:
Ez egy hazugság:
Nem a “keresztény” Oroszország , hanem a kommunista Szovjetunió szövetségesei voltunk, és az egészen más.
A keresztény magyar alkotmány szerint a keresztény Oroszországnak igenis természetes szövetségesének kellene lennie, és nem az aberrált beteg ateista beteg EU-nak.
Németh Ferenc
2020-12-04 at 11:19
Ebben a klúbban csak magunkra számíthatunk(mármint az EU-ban),gazdaságilag előnyös(lehet).Biztonságunk kérdésében más a helyzet,csak Oroszországra számíthatunk,talán Törökországra(de ők sem önállóak,az USA érdekeit követik),esetleg Kína jöhet még számításba.Vagyis Orbán Viktor reál politikus.
Zolee
2020-12-04 at 11:19
40 évig voltunk a “keresztény” Oroszország “szövetségese”. 40 évig küzdöttünk azért, hogy végre eltakarodjanak és vigyék magukkal a ránkerőltetett rendszerüket is. Ez alatt a 40 év alatt valahogy kimaradt az a mozzanat, hogy mi bármikor vétót emelhettünk volna. Most komolyan ők lennének az EU alternatívái? A KGB-s Putyinnal? Ez viccnek is rossz.
K
2020-12-04 at 11:08
Egyszerűsített mérleg:
Aberrált beteg Európai Unió ,vagy a keresztény Oroszország.
Most Magyarországnak a a keresztény alkotmány szerint is a keresztény Oroszországnak természetes szövetségesének kellene lennie.
Ez alkotmányos alaptörvény szerinti helyzet.
K
2020-12-04 at 11:00
Európai Unió már nem Európai , hanem Soros György diktátorsága alatt működő “Sorosisztán”
K
2020-12-04 at 10:56
Az Európai Unió ugyanaz mint volt, vagyis primitív és közönséges diktátor, akitől Magyarország sohasem kapott semmi jót. Putyin ezerszer demokratikusabb és intelligensebb mint az EU összes politikusa.
Zolee
2020-12-04 at 10:51
Oroszország ugyanaz mint volt, hogy a cárt most nem pártfőtitkárnak, hanem Putyinnak hívják az ugyanaz. Egy ázsiai diktatúra, ami nem tudta kiheverni, hogy elveszítette a szuperhatalmi státuszát, ezért ahol csak tudja kavarja a sz..t. Putyin ennek tényleg mestere, de hogy nekünk biztos hogy nem jó partner, az biztos.
K
2020-12-04 at 10:41
Az Oroszok nem kommunisták, hanem keresztények, és mint ilyen,: ezerszer megbízhatóbb partner mint az aberrált beteg Európai Unió.
Ráadásul Putyin ezerszer intelligensebb mit az EU vezetők.
Királytigris
2020-12-04 at 10:36
Szőcsényi Csaba!
Korrekt!
smarton
2020-12-04 at 10:33
K
Egyetértünk. Kilépés.
smarton
2020-12-04 at 10:32
Magyar György
Téves a keletiek gyarmata feltevés.
Az orosz nem akar minket gyarmatnak, a kínai és a török pedig az elözönlést választja és a beleszülést. Egyik sem fog parancsolgatni diktátorként Magyarországnak, mint Brüsszel.
Másrészt az orosz európai is. Remélhetőleg bele kell venni az eu-ba, ha egyáltalán megmarad.
Na ettől retteg a nyugati magállamok zöme.
K
2020-12-04 at 10:27
A HUNEXIT tekintetében mérleget kell csinálni, melyik jobb vagy rosszabb:
Bent maradás menetrendje:
1.Az EU és Soros elárasztják az ellenzéket pénzzel a 16 hónap múlva esedékes országgyűlési választásokon.
2.Az Ellenzék győz.
3.A 34 Millió bevándorló ránk eső része (EU taglétszám vagy lakossági arány szerint ) 10 éven belül a szaporodás miatt is megközelíti a a lakosság közel 50%-át, ami teljesen átformálja a társadalom és az állam szerkezetét, a helyi magyar lakosság kárára.
4.Bekövetkezik az állam totális eladósodása és totális függőségi helyzete .
Kilépés menetrendje:
1.Az Európai Unió így is ,úgy is ellenség, és kilépés esetén is ellenség. Ennek meg lesz és meg van a negatív gazdasági következménye , amit lehet tompítani és ellensúlyozni más gazdasági partnerek keresésével. A politikai következmények is meglesznek, de azok már nem olyan súlyosak.
2. A még meglévő 2/3-ad most még segíthet. Olyan törvényeket kell hozni és alkalmazni ami megakadályozza az ellenzék EU és Soros függőségét.
3.Ha valahol nem látnak szívesen minket a Magyarokat, akkor nem kell ott lenni. Már ez elég indok. Az EU-ban nem látják szívesen a magyarokat.
4.Oroszország már nem a kommunista Szovjetúnió , így szövetséget kell kötni vele.
5.Nem következik be a magyar lakosság háttérbe szorulása a bevándorlók mellett.
Szőcsényi Csaba
2020-12-04 at 10:27
Lehet, nem lesz polkorrekt, a hozzászólásom, de higgye el mindenki, a legkevésbé sem érdekel!
Nos, az a meglátásom, magasról le kell sz@rni, mi a jó a többi tagállamnak. Nagyon nincs arra szükségünk, hogy felvegyünk egy rakás pénzt nekik hitelként – ahogy anno a KGST-ben -, aztán a végén mi fizessük vissza helyettük. Mert ahogy korábban is elb…ták a pénzt, és semmit sem tudtak felmutatni belőle, miért gondolja bárki is, hogy ez megváltozott volna.
Vegyen fel minden ország a SAJÁT nevében hitelt, aztán fizesse vissza maga – ha tudja!
Nem más f@szával kell verni a csalánt!
Németh Ferenc
2020-12-04 at 10:03
Vannak dolgok amiket nem lehet elfogadni,ilyen a betelepítés például.Az a helyzet hogy pont azok a legnagyobb haszonélvezői az EU-tagságunknak (lásd Szájer) akik most behuznák a kéziféket.Húzd meg-ereszd meg játék ez,csak az a kérdés ki méri fel jobban a lehetőségeit.Úgy van ez mint a komondor és a farkas között,ha elméri a farkát(túl erőben vannak a farkasok) rajtaveszt.
Királytigris
2020-12-04 at 09:59
Trianon után nem engedhetünk több betelepítést mert akkor elveszítjük a hazánkat!
A történelmi Magyarország tragédiáját a nemzetiségeknek nevezett migránsok Habsburgok általi betelepítése okozta.
Tanuljunk a történelmünkből, különben elveszünk!
Jakab Csaba
2020-12-04 at 09:57
Kedves Magyar György!
A teljes szuverenitás nyilvánvalóan nem létezik. Épp ezért lehet biztos benne, hogy addig biztosan nem lépünk ki, amíg nem lép ki velünk együtt minimum Lengyelország, a Salvini vezette Olaszország, és plusz még jó pár kisebb ország.
hivő
2020-12-04 at 09:45
Nem solidaritási kölcsönt
kell adni, hanem olyan
EU gazdasági politikát kellene
folytatni ami minden tag
államnak érvényesülést tesz
lehetővé.Nem ugy hogy a Center
learatja a javát és utána
nagy kegyesen ad egy kis
segélyt,amit mellesleg majd
mindenki közösen fizet vissza.
Ez a kölcsön
olyan mint a sociális
segély, semmit
nem old meg.De közelebb
hozza a teljes kontrollt.
Anglia mindig kiváltságos
helyet élvezett az atlanti
szövetséges világban.A City
és Wall Street ezer szállal
kötödik egymáshoz.Anglia ezentul
is a ..hadihajo. lesz Europa oldalában
csőre töltőtt ágyuval?
Magyar György
2020-12-04 at 09:37
Merjünk nagyot álmodni, de azért Nagy-Britannia kicsit más pályán látszik, mint mi. Nem kívánom, hogy sokan csalódjanak, szerintem a jelen helyzetben a kilépés nagyon meggondolatlan és veszélyes.
Azért azt gondolja végig mindenki, hogy keleti barátaink (orosz, kínai, török) az EU-tagságunkért a barátaink, semmi egyéb miatt. Utána egy potenciális gyarmatként tekintenek ránk.
Értem, hogy itt sokan az EU-t is gyarmatosítónak tekintik, de gondoljuk át higgadtan, hogy melyik a rosszabb: a mostani vagy egy orosz, kínai, török gyarmat lenni (ld. pl. a kínait afrikában, az oroszt a postszovjet térségben). A teljes szuverenitás illúzió.
Megtisztelne, ha valaki erre reflektálna.
odu
2020-12-04 at 09:36
Ne álljunk meg a migrációnál, beszélni kéne a sorososan rócsildos örökjáradék kötvényekről és a nagy közös felelősséggel /spanyolokkal, görögökkel stb./felmarkolt hitelekről is.Talán vannak még értelmes közgazdák akik elmagyarázzák a “jónép” gondolkodásra képes részének, hogy transzklári “európa segít” című az internet minden bugyrából ömlő reklámja valójában mekkora cumi.
Németh Ferenc
2020-12-04 at 09:33
Ez a lengyel magatartás azért nem ad teljes okot a nyugalomra,lehet hogy a miniszterelnök úr nem látja a fáktól az erdőt.
Jakab Csaba
2020-12-04 at 09:32
Ezek után mindenki biztos lehet benne, hogy végig fogja csinálni.
Egészen kivételes ember, és brilliáns politikus. Büszke vagyok rá!
Girolamo
2020-12-04 at 09:25
Adott az EU, jólismertnek beállított párvilággal szerkezettel.
A ZÖLD pártok,környezetvédő,természet és állatbarát,a környezeti terheléseket minimalizáló programmal.
Létezik ilyen program úgy,hogy eleve nem foglalkozolik a túlnépesedéssel?
Kézzel-lábban hadonászva követelik a migrációt.
Vajon miért?
khm
2020-12-04 at 09:13
“Úgy tűnik, hogy aki kilépett, az sokkal hasznosabban képes képviselni az érdekeit”
Remélem ezt tovább is fogja gondolni Miniszterelnök úr!
Vécsi László
2020-12-04 at 08:57
“Menjetek be a szoros kapun. Mert tágas az a kapu és széles az az út, a mely a veszedelemre visz, és sokan vannak, a kik azon járnak.
Mert szoros az a kapu és keskeny az az út, a mely az életre visz, és kevesen vannak, a kik megtalálják azt.” Máté ev. 7, 13-14
Az erőszakolt feltételek melett a Vétó az egyetlen helyes út. Keskeny, szoros, de nem Soros!
Lajos
2020-12-04 at 08:54
A szolidaritás kölcsön ellen, igencsak tiltakozom. Ha akár a jó szomszédom is, de el cseszi a pénzét mert elhülyéskedi, akkor legfeljebb adok neki, hogy kihúzzam a bajból. Vagy örökbe azt felejtsük el, v. kölcsön ha megtehetem. Azt én döntöm el, higy megengedhatam e magamnak ezt.
De, hogy pusztán ezért én vegyek fel hitelt és akár egy egész életre adósságba verjem az egész családomat csak mert a szomszédom,akármilyen aranyos is de rosszul gazdálkodott, na azt már NEM!!!
Ebben a formában, ki mit főzött, egy is meg! De csak is ő!
K
2020-12-04 at 08:36
34/27= 1,26 Millió bevándorló jut egy tagállamra.
Lakosság arányosan pedig:
Magyarország lakossága az EU 2,23%-a, így lakosságarányosan arányosan 758 ezer nagyon gyorsan szaporodó bevándorló jut Magyarországra.
Ez a bevándorló mennyiség a szaporodások miatt 10 év alatt megtízszereződik, vagyis rövid időn belül a bevándorló elérnék az 50%-hoz közeli lakosságszámot.
::::::::::
Ez a kezdeti állapot, ami csak növekedik idővel.
Ez nagyon súlyos teher lenne, ezt támogatják a libernyákok.
Magyar ember
2020-12-04 at 08:32
Orbán Úr! Nincs visszaút, ezt végig kell járni, mint Jézus keresztutat! Sok hiéna lebzsel a zsákmány körül a koncra várva! Nem adjuk! Halál a Magyarország belső és külső ellenségeire! A vén (***)t meg lekell tartóztatni, börtönbe vele! Ez az “EU” halott, vakvágány! Döglött lovat lovagolni olyan, mint a szocializmus és kommunizmus!
Ventus
2020-12-04 at 08:28
Kétes
Igen, Vergilius – Aeneis, mint az köztudott.
K
2020-12-04 at 08:13
Az EU-ból nemrég kilépett Egyesült Királyság (Anglia) már védőoltást kap , az Európai Unióban meg sajnos nem. Ezen emberéletek is múlhatnak.
A felelőtlen EU vezetés nem a járvánnyal foglalkozik, hanem a liberális baloldal bevándorlási és egyéb beteges mániáival.
Az EU-nak a járványra kellene koncentrálnia, ugyanúgy ahogy Magyarország teszi.
SpaceBug
2020-12-04 at 07:51
Tisztelt miniszterelnök Úr!
Ha nem csinálják végig akkor, 2022 a jobboldal elveszett.
Jön a tomboló baloldal minden átkával és hülyeségével.
Kétes
2020-12-04 at 07:50
Ne higgy a görögnek, mégha ajándékot hoz is! Trója kegyetlenül megbánta. (Másként: Félek a görögöktől, mégha ajándékot hoznak is. Vergilius?) Mindent megígérnek az EU-sok is, azután jön egy EU főtanácsnok és azt mondja, hogy a tartózkodó szavazat az igen szavazat, vagy az Európai Parlament mondja azt, hogy ők a jogállamiság alatt mást értenek és a megállapodások üket nem kötelezik.
La Tulipe Noire
2020-12-04 at 07:44
Isten óvja és adjon erőt,kitartást a miniszterelnök úrnak !