Miközben az első magyar LMBTQ-mesekönyv körüli botrányoktól hangos a média, lényegesen kevesebb szó esett arról, hogy miképpen befolyásolják az óvodáskorú gyerekek fejlődéslélektani folyamatait a vitatott tartalmak, a korai érzékenyítés. A Magyar Nemzet kérdésére az ismert szakember, Bagdy Emőke ismertette a gendermesék veszélyét a gyerekek nemi identitásának kialakulására nézve.
A szakember a Magyar Nemzetnek azt mondta: a korai érzékenyítés azért veszélyes, mert a szociális behatások olyan erőteljesek tudnak lenni, hogy megakadályozhatják a szabályozó gén kinyílását, vagy módosíthatják azt, ami tovább is örökítődik. Hangsúlyozta, hogy a szülőknek és pedagógusoknak azt kell erősíteniük, amit genetikailag hoz magával az illető, így teremtve meg a biológiai nem és a társadalmi nem összhangját, annak érdekében, hogy ne legyen krízis a gyermek lelkében. A klinikai szakpszichológus és szakterapeuta felhívta a figyelmet:
az időablak szerint 3–5 éves, tehát óvodáskor között kapja meg a gyermek azokat a kulcsingereket, amelyek hozzásegítik, hogy a biológiai nemével azonos társadalmi nemben vállalja, hogy hová, azaz melyik nemhez tartozik.
A genetikai időzónákkal együtt járnak a szenzitív pszichológiai időszakok. Ezekben a periódusokban alakulnak ki az életre szóló mély bevésődések, ezért ilyenkor minden ingerbehatásnak is különös értéke és jelentősége van. A szakember kifejtette: az evolúciós vastörvény kimondja, hogy a genetikai időablakok meghatározott időpontban kinyílnak, és kulcsingereket követelnek. Mint elmondta, nemcsak genetikai, hanem pszichológiai kinyílások is vannak, azaz akkor körvonalazódik, hogy mit kell megtanulnia az embergyereknek.
Ez az, amit lényegében a társadalom biztosít. Így szövődik össze a biológiai és a gender, azaz a társadalmi nem. A gender pedig ott kezdődik, ahol szociális behatások érik a születendő gyermeket
– szögezte le a klinikai szakpszichológus és szakterapeuta. A lap kérdésére a pszichológusprofesszor kiemelte, hogy ebben az időszakban a meséknek kiemelten fontos jelentőségük van, mert ezek révén bejuttathatók olyan üzenetek is, amelyeket a gyerek kritika nélkül fogad, mivel neki még kritikai érzéke és viszonyítási alapja sincsen.
Például ha arról hall egy történetet, hogy két herceg egymásba szeret, akkor ezt a gyerek megjegyzi, és számára már evidencia lesz, hogy a fiúk egymásba szerethetnek
– magyarázta az ismert szakember, aki szerint minden szülő és pedagógus feladata az, hogy az egyértelműségek és ne az elhajlások, azaz a devianciák irányába szocializáljanak.
Forrás: Magyar Nemzet
Naprózsa
2020-10-08 at 14:50
Pont a normális mesén felnőtt született homokosok léte bizonyítja, hogy ha valaki tényleg ilyen aberrációval született mégis áttér a vágyai csoportjába. De ezek elenyészően kevesen vannak és nem is haragudnánk rájuk, ha már megszólalnának és maguk is elítélnék ezt a nevükben tomboló tébolyult társadalomrohasztó bandát.
Csakhogy itt nem az igai ferde hajlammal születettekről van szó, hanem a kb 5-15%-ra tehető divatmajomról, aki vagy munkakerülésből, vagy 15 perc hírnévért, vagy pukkasztásból, kisebbrendűségi érzésből, vagyis aljas indokokból akarja növelni a divatból buz–zyk számát, hogy érdemek, munka nélkül csak a “melegségre” lehessen büszke, ezáltal az uralkodó elithez tartozó. Ezeknek kell a napi botrány, meg a leendő elfogadó pártoló új nemzedék.
Itt mesterséges társadalomátalakítás folyik, de az is feltűnő, hogy nem mernek, de nem is akarnak muzulmán gyerekeknek gendermeséket kiadni, mert az maga a halálos ítélet. Tehát igencsak furcsán szelektív ez a genderipar, ami a sok idióta sorosi samesznek feltűnhetne már, hogy talán pont az a célja a háttérhatalomnak (többek között), hogy minden deviáns aberrált feljöjjön a felszínre, és majd tudja rájuk uszítani a muzulmánokat.
Persze annak az észrevételéhez, hogy itt ők a balekok és csapdába lettek csalva, olyan aggyal is kéne rendelkezniük, aminek nem központi alaptémája, hogyan elégítsem ki magamat szexuálisan.
khm
2020-10-08 at 13:16
MEZ1414
Nem mindegy,hogy kiknek akarták írni?
NINCS HELYE,sem az óvodában,sem az iskolában! És leszarom a gazdag hülyét akire hivatkozik,a gyerekemért ÉN FELELEK,s nem az a szülő. S talán a pedagógus is!
Egyáltalán nem vagyok megengedő ebben a témában! A kisgyerek védtelen ezen baromságok ellen. És azt hiszi,a Náncsi néni,csak jót akar,még ha szúr a sörtéje is.
Naszóval! Időben kell helyretenni ezeket,mert később elpofátlanodnak!
Mez1414
2020-10-08 at 12:47
Bocsánat, csak a végèt szerettem volna, de kijelöltem a teljes cikket :S
“Akiknél pedig tényleg vannak ilyen vonzalombeli elhajlások – tette hozzá –, velük a legnagyobb lelki finomsággal kell bánni és
a gyereket is toleranciára kell nevelni, viszont ezt nem óvodáskorban kell megtenni.
– Minden kornak megvan a saját nevelési feladata, de ennek nem az, hogy a megkülönböztetési érzékenységre neveljük a gyereket, mert ebben a korban a saját nemi identitás rögzítése a feladat, hogy a gyerekből egy harmonikus és kiegyensúlyozott felnőtt váljon, aki képes lesz majd elfogadni más ember devianciáit – hangsúlyozta Bagdy Emőke.”
Mez1414
2020-10-08 at 12:39
Nagy rajongója vagyok Bagdy Emőkének, és örülök, hogy a PS egy ilyen szaktekintélyre hivatkozik. Az azonban kimaradt a cikkből, hogy ezt a könyvet általános iskolásoknak írták. Nyilván lehet azon vitatkozni, helye van-e ennek a témának alsó tagozatban, viszont a mesekönyvben található mesék jelentős része nem erről szól, hanem a fogyatékosság, más kultúra/bőrszín, és egyéb “kisebbségekkel” kapcsolatos (pl. idős emberek), amiről szerintem igenis kellene beszélni az iskolában. A nemiséggel kapcsolatos kérdéskört én biztosan nem pedzegetném felső tagozat előtt.
Vízöntő
2020-10-08 at 11:08
Ezt az alja célú mocskot kiadó leszbi egyesület nem rendelkezik véletlenül statisztikával arról, hogy a leszbik és támogatóik között hány pedofil van? Mert azok most kaján vigyorral …
Tehát van statisztikájuk vagy listájuk?
Kása mása
2020-10-08 at 11:02
Hahó Polgármesterek !
Be kell tiltatni a területükön lévő könyvesboltoknak az LMBTQ könyv
forgalmazását !
docee
2020-10-08 at 10:40
+ a normális szulok sem mernek már felszólalni , mert annak komoly kovetkezményei lesznek: bizonyára minden trendi anyu ismer legalább egy momentumos selejtet akinél lehet hisztizni………..
docee
2020-10-08 at 10:38
Egyszeru képlet: trendi anyu ( mercedes cabrio és három általános) elsokent fogja a gyerekkel az oviba kuldeni a q..a draga trendi mesekonyvet, amit az óvónéni nem mer majd elvenni , mert trendi anyu kicsinálja…..utána a terndi anyuk kovetelni kezdik hogy az óvónéni abból olvasson, nem maradi sz..r mesekonyvekbol….és úgy lesz mert óvónénit senki nem fogja megvédeni a hulladék szulokkel szemben…..torvény kell, óvoda szinten ennek nem lehet útját állni, pedig biztos vagyok benne hogy néhány telepített hulyén kívul, az óvónok nagy resze is undorodik ettól ami megy
Királytigris
2020-10-08 at 10:24
Minden óvodába kell telepíteni olyan bedarálógépet, amit Duró Dóra használt a disznó “mesekönyv” ledarálásánál, hogy az óvónénik azonnal használhassák, ha valaki egy ilyen disznó “mesekönyvet” bejuttat az oviba, és ott ezzel megbotránkoztatja a kicsiket.
Az Evangéliumból:
“Aki megbotránkoztat csak egyet is ezek közül a kicsik közül, akik hisznek bennem, jobban járna, ha malomkövet kötnének a nyakába és a tenger fenekére vetnék.
A botrány.
7Jaj a világnak a botrányok miatt! Elkerülhetetlen ugyan, hogy botrányok ne forduljanak elő, mégis jaj annak, aki botrányt okoz! 8Ha kezed vagy lábad botrányt okoz, vágd le és dobd el! Jobb csonkán vagy sántán bemenned az életre, mint két kézzel, két lábbal az örök tűzre kerülnöd. 9Ha szemed okoz botrányt, vájd ki és dobd el, mert jobb, ha egy szemmel mész be az életre, mint ha két szemmel a pokol tüzére vetnek.