Bemutatták a 2Rule magyar sportruházati márkát, illetve a hozzá kapcsolódó termékeket pénteken, újságírók előtt Budapesten. Kővári Ágnes, a Magyar Sportmárka Zrt. vezérigazgatója a sajtóbeszélgetésen kiemelte, hogy már három NB I-es labdarúgócsapattal van szerződésük.
Elmondta: magyar szakemberek és magyar vállalkozások bevonásával új, innovatív, világszínvonalú sportruházati márkát szeretnének felépíteni. Felhívta a figyelmet arra, hogy sok országnak van nemzeti sportmárkája. A vezérigazgató hangsúlyozta:
a cég termékeinek 20-30 százaléka magyar gyártású, a tervek szerint ezt két éven belül megdupláznák, a harmadik év végére pedig a 90 százalékos arány elérése a cél.
Ekkorra a szükséges anyagok hazai gyártását is el szeretnék indítani, a textilt ugyanis jelenleg külföldről kell beszerezni. A Magyar Sportmárka Zrt. most négy hazai varrodával dolgoztat; folyamatban van saját varroda kialakítása is.
Kővári Ágnes tájékoztatása szerint a 100 százalékban magyar tulajdonú társaságot tavaly decemberben alapították, többségi tulajdonosa a Talentis Group Zrt. 70 százalékos részesedéssel, 30 százalék a vezérigazgató részesedése. Úgy fogalmazott: a befektető biztosítja a szükséges összeget; ahogy bővül a cég, folyamatos tőkeinjekcióra van szükség. Erről, illetve a társaság által erre az évre tervezett árbevétel mértékéről egyelőre nem kívánt adatokat nyilvánosságra hozni. A vezérigazgató elmondta:
több, mint húsz üzleti partnerrel írtak már alá szerződést. Köztük van a szombathelyi Haladás, a Puskás Akadémia, illetve a Diósgyőr.
Az NB I-es csapatok már be is mutatták a 2Rule sportruházatot.
A társaság a többi között a vívószövetséggel és a Vasassal is kötött megállapodást, ezeket az egyedileg gyártott termékeket szintén bemutatják majd, ahogy a többiekét is – mondta, hozzátéve, hogy nem csak a futballra szeretnének koncentrálni. A tervek szerint jövő héten elindul a webshop is, ahol 2Rule termékeket lehet vásárolni.
Forrás: MTI; Fotó: MTI/Balogh Zoltán
Attila S
2019-05-26 at 22:34
2 RULE
Tökéletes, mi tudjuk mit jelent, és ez a fontos.
Az alma egy nagyon bárgyú márkanév, de apple ként, veszik mint a cukrot.
Marketing fogás, a lényeg, hogy amikor kinövi magát, a magyar GDP -hez járuljon hozzá.
Paulik F.
2018-08-03 at 14:43
Saját sportmárka jó gondolat. Az embléma sem lenne rossz, de…
A 2 (two) mint angol szó hogy kerül egy kimondottan nemzeti logónak és terméknek szánt szóba? A rule végén pedig az e hogyan hangzik, ha magyarul olvassuk ki, mert azért az is előfordulhat ugye(?), hogy magyar ember szeretné majd kimondani, ha már magyarnak szántuk. A hangsúlyról pedig még nem is szóltam. Amennyiben pedig kimondottan angol (idegen) hangzásra tervezzük, akkor csak annyit, hogy ez az anglomán igyekezet az eredeti nemzeti szándékot éppen megsemmisíti.
Magyarul így hangozna: kétrule. Persze így semmi értelme sincs.
Ha a “Turul” nevet kapta volna, azzal mi lenne a baj? – nem elég trendi?
Jézusom! – hová süllyedünk?
.alma.
2018-08-01 at 05:36
https://magyaridok.hu/velemeny/a-2rule-es-a-csotanyok-3342755/
Végre egy hasznos cikk.
És a márkajelzés levédése nélkül is ugyan úgy esély lett volna utólag is bejegyeztetni.
A foci, ahogy többnyire minden sportág ugyanúgy profit orientált minden országban, és az országok között is. Nemzeti és külföldi befektetők érdekeltségével.
Karácsony.sk
2018-07-22 at 13:26
Joseph
2018-07-22 at 11:13
Válasz!
Értem, hogy a „Joseph“ szintén Magyar honfitársunk miért szeretné mindenáron feltüntetni M.L. nevét a fenti kommentekben, ugyanis álruhába bújva ez mögött semmi más nem rejtőzik, mint a nem létező ellenségkép mindenároni megalkotása a Magyar bipoláris politikai életben! Ebben a kezdeményezésben fel kell ismerni ( ez csak akarat és jószándék kérdése ) azt a társadolom felé közvetített nagyon pozitív üzenetet, miszerint igenis fügetlün a politikai hovatartozáshoz tennünk kell és áldozatokat kell hoznunk a közös nemzeti ügyünk védelmében, ami a jelenkorban nem jelent semmi mást, mint a megmaradásunkért vívott harcot!
„Joseph“ nagyon meg volnál lepődve, ha feltüntetnénk mindazon baloldali orintált jól menő válalkozások nevsorát is , akik pont a Ti (Te) hüjeségeitek végett nem akarják ezt a nyilvánnoságot vállalni, hozzá teszem jogosan! Azt ajánlom Neked, hogy gondold átt azt az általotok hirdetet értelmetlen és céltalan madrákat, miszerint minden rosz és haszontalan, amit a nálatok másként gondolkodók saját kezdeményezéssükkel meg akarnak valósítani értunk Magyarokért, tehát érted is!!
Szlovákiából………………
Joseph
2018-07-22 at 11:13
Szerintem elég furcsa, hogy a fenti cikkiró (és az egyéb kormány barát média) meg sem említi M. Lőrinc nevét a céggel kapcsolatban. Tudjuk, hogy a közérdeklődés nagy, ezért többet árt a mindenki által ismert tény elsunnyogása. Az ilyen elkenés csak újabb alapot ad a balos (néha sajnos jogos)támadásoknak. Jó ötlet a magyar sport márka, sok sikert, de normálisabb és egyenesebb dolog lenne nyíltan felsorolni a befektetőtet, tulajdonosokat.
Karácsony.sk
2018-07-22 at 08:41
Éva
2018-07-21 at 09:50
Válasz, mert mi a Duna egy oldaláról nézzük és ezért így is látjuk a világot nagy tisztelettel.
A tudás ( nem feltétlenül felsőfokon) hatalom. A hatalom az fegyver. A fegyverrel bánni tudni kell!! A nemzeti márkát a fenmaradásunkért vívott harcban egy nagyon békés, eszmeiségében alkotó és ezért legyőzhetetlen fegyvernek tartom. Csak gratulálni tudok a kezdeményzőknek, az őket támogatóknak és támogató kommentelőknek is.
S hogy a hatalom az fegyver s a fegyverrel bánni tudni kell, mert ha ennek a láncreakciónak a végén egy buta ember van, akkor a kezébe kerülő fegyverből egy visszafelé elsülő tömegpusztító fegyver lesz! Lássd a buta Gyurcsányt, ahogy csőd széllére vágata Magyarországot 2010 végére. Majdnem elpusztította épp úgy Őt, mint ahogy azt tudatosan tette az USA 1945-ben Nagasakival és Hirosímával!
Szlovákiából……………………
Galamb
2018-07-21 at 11:09
Azért nem ártott volna alsóbb osztályokban tesztelni 1-2 évet a minőséget. Blindre leszerződik három NB1-es csapat kapásból?
Nézzük_magát_a_dolgot
2018-07-21 at 12:42
Szerintem a minőség tesztelése felesleges időveszteség, legalábbis a foci és kézilabda mezeknél. Átlagos textilből sem lehet elrontani a pólót és gatyát. Tehát NB1-es csapatok látatlanban is megvehetik, ha fontos számukra a hazai termék. Már Kossuth Lajosnak is ez volt az egyik célkitűzése, amit a külföldi konkurrencia minden eszközzel igyekezett kijátszani. Pl. a szövetek szélső jelölősávjába ezt szőtték a morva szövetgyárosok, amivel aztán le is buktak: “Honi poszlo” 🙂 Más kérdés a márkajeles minőségi szabadidő-cuccok kérdése. Azok a bevezetéséhez szükségesnek vélem a márkának a sportpályákon történő népszerűsítést, és a megfelelő színvonalú divattervezői munkát – ez utóbbiban tényleg nem vagyunk világbajnokok, de bízzunk!
ciki
2018-07-21 at 09:52
Kedves P.Zs. miért probléma ,hogy egyre több magyar vállalkozót hoznak helyzetbe és nem a külföldi multikat szponzorálják:
Maga nem tudom milyen végzettséggel rendelkezik(van sejtésem), hogy minősítgeti Mészáros Lőrincet(gázszerelő), aki 1990-es évek eleje óta vállakozik, már akkor molliárdos volt mikor a Fidesz került hatalomra 2010-ben. Ahhoz, hogy valakinek legyen üzleti érzéke nem kell a diploma.Foglalkoztat több mint 20 ezer embert, megélhetést biztosít nekik, mi ezzel a baj, ja, hogy Orbán Viktor barátja, Felcsúton lakik? Javaslom, ha annyira diplomás okos csinálja utána és ne rágalmazzon, meg irigykedjen.Míg magának semmi felelőssége nincs magán kívül addig M.L. azért dolgozik, hogyx azt a több mint 20 ezer embernek megélhetést biztosítson. Amúgy nem az egyetlen nagy vállalkozó Magyarországon van belőlük több tízezer, de valahogy bele kell rúgni Orbán Viktorba, ha M.L. nem ismerné O.V.–t a kutyát nem érdekelné, hogy hány vállalkozása van, mennyi milliárd forintja van.
Éva
2018-07-21 at 09:50
Kedves P.Zs. miért probléma ,hogy egyre több magyar vállalkozót hoznak helyzetbe és nem a külföldi multikat szponzorálják:
Maga nem tudom milyen végzettséggel rendelkezik(van sejtésem), hogy minősítgeti Mészáros Lőrincet(gázszerelő), aki 1990-es évek eleje óta vállakozik, már akkor molliárdos volt mikor a Fidesz került hatalomra 2010-ben. Ahhoz, hogy valakinek legyen üzleti érzéke nem kell a diploma.Foglalkoztat több mint 20 ezer embert, megélhetést biztosít nekik, mi ezzel a baj, ja, hogy Orbán Viktor barátja, Felcsúton lakik? Javaslom, ha annyira diplomás okos csinálja utána és ne rágalmazzon, meg irigykedjen.Míg magának semmi felelőssége nincs magán kívül addig M.L. azért dolgozik, hogyx azt a több mint 20 ezer embernek megélhetést biztosítson. Amúgy nem az egyetlen nagy vállalkozó Magyarországon van belőlük több tízezer, de valahogy bele kell rúgni Orbán Viktorba, ha M.L. nem ismerné O.V.–t a kutyát nem érdekelné, hogy hány vállalkozása van, mennyi milliárd forintja van.
TS
2018-07-21 at 08:53
peter zsába, persze mindjárt meg kell jelennie egy “fanyalgónak”! Talán sajnálod, hogy az magyarok cége keres itt is? Persze, nem te, de menjél nyalni, akkor jut neked is. Ha más nem, szar, amit érdemelsz.
.alma.
2018-07-20 at 22:03
Amikor először olvastam a brand-ről azt hittem viccelnek, futólag került a szemem elé egy cikk.
De most, hogy látom, ez egy létező nemzeti sportmárka, nagyon örülök.
Szerintem sikeres lesz, ha jó minőségű a ruhák anyaga.
Nagyon szép a márkajelzés, kifejező, csak gratulálni tudok hozzá, hogy ilyen ötlet a szellemi alkotónak eszébejutott.
A webshop elengedhetetlen a terjesztéshez.
Sokkal szebb a márkajelzés, mint mondjuk az adidas, vagy a nike.
De, mivel nemzeti sportmárka, nehezebb lesz eladni, nemzetközi szinten, azt, hogy oldják meg?
Sok sikert kívánok a cégnek, nagyszerűt alkottak.
Én fogok venni, és ajánlani másoknak is, és biztos vagyok benne, hogy nagyon sokan fognak így tenni.