Hát nem különös? Sokszor azért vádolnak meg valakit antiszemitizmussal, hogy eltereljék a figyelmet valamiről – például egy pénzügyi svindliről. Ez történt korábban a Sukoró-ügynél, és ez történik most a Figyelő-címlap esetében is. A Mazsihisz meg sem próbálta cáfolni, hogy nem tud elszámolni kétmilliárd forintnyi közpénzzel, inkább antiszemitázó ellentámadásba lendült, amihez csatlakoztak ismert segédcsapataik. Köztük a Szombat újságírója, aki előszedte a régi lemezt: az egész magyarság felelős a holokausztért, hiába próbálunk kibújni a felelősség alól…
Már megint antiszemitáznak. Pontosabban nem „megint”, hisz abba sem hagyták. Legfeljebb az éppen aktuális Netanjahu-látogatások voltak képesek csöppet lehalkítani a kántálást, mint éji bogarat a fal. Olyasvalami ez, ami a módszerváltás óta – rejtélyes módon – folyton-folyvást fokozódik, mindig a legrosszabb vészkorszakot idézi, és kizárólag jobboldali-nemzeti-konzervatív ember követheti el. Gondolattal, szóval, cselekedettel és mulasztással. Vagy éppen egy jópofa Figyelő-címlappal, mint legutóbb. Amely címlap természetesen súlyosan antiszemita – szól a kórus –, hiszen Heisler András Mazsihisz-vezér látható rajta pénzesőben. És ha egy zsidó embert pénzzel együtt ábrázolnak, az máris legrosszabb vészkorszak, antiszemita toposz és az előítéletekre való rájátszás.
Egy a fontos: a figyelemelterelés. Hogy egy büdös szó se essen arról, amiről a Figyelő tényfeltáró cikke szólt. Nevezetesen: Heislerék kétmilliárd forintnyi állami támogatással még nem számoltak el az Együttélés Háza-projektnél, amely körül a jelek szerint amúgy is elég nagy a sumákolás.
Ha innen, az el nem számolt kétmilliárd felől nézzük a dolgot, akkor igencsak baráti gesztus a Figyelő címlapszerkesztői részéről, hogy csupán néhány húszezrest reptettek Heisler feje körül. Inkább egy óriási aranymedencében lubickolva kellett volna megrajzolni őt, mint Dagobert bácsit.
Persze, más lenne a leányzó fekvése, ha Heisler András helyreigazítási kérelmet lobogtatva horgadt volna föl, amiért pénzügyi trükközéssel gyanúsítják. Ő azonban nem tett ilyet. Ehelyett közölte: a Figyelő cikke „színvonal alatti”, nem foglalkozik vele. Lefordítom magyarra: az írás minden egyes sora igaz. Ám mivel igaz, ezért nem szabad annyiban hagyni. Legjobb védekezés a támadás. Forgatókönyv a következő: valamelyik haver, netán egy Mazsihisz-közeli tanácsadó csörögjön rá az izraeli nagykövetre, hogy kezdjen már el aggódni, mire a nagykövet fölhívja Heislert, hogy aggódik. Rövidesen pedig mindenki aggódik, aki benne van a Mazsihisz telefonkönyvében. Leginkább Ronald S. Lauder, a Zsidó Világkongresszus elnöke, aki egyrészt jobboldali kormányzás idején rutinos aggódó, másrészt a bedőlt Sukoró-svindli óta úgy viselkedik, mint egy sértett pingvin.
Egy rutinos stempliző
Apropó, Lauder. Milyen érdekes, hogy a sukorói kaszinóbiznisznél ő is azzal próbálta elterelni a figyelmet a milliárdos korrupciós botrányról, hogy leantiszemitázta Budai Gyula elszámoltatási kormánybiztost. A Gyurcsány-kormányzat két magasrangú tisztségviselője letöltendő börtönt kap, a telekcsere-szerződést a bíróság megsemmisíti – Lauder viszont faji megkülönböztetést kiált. Micsoda pimasz, átlátszó trükk!
Hogy ki hergelte rá Laudert a mostani Figyelő-címlapra, csak sejthető, mindenesetre a nagyhatalmú ember ezután ráírt Orbán Viktorra, hogy azonnal ítélje el ezt az „antiszemita” montázst. Mint fogalmazott: egy ilyen kép
egyike a zsidó személyek legősibb és legszörnyűbb karikírozásának, és nemcsak a magazint, hanem egész Magyarországot nagyon rossz fényben tünteti fel.
Lauder tehát, aki a szavak szintjén egész életében a sztereotípiák, az általánosítás ellen küzd, lazán odaveti egy tizenötmilliós nemzet miniszterelnökének, hogy egész Magyarországot megvetés sújtja majd, ha nem határolódik el egy újság címlapjától. Egy országot – egy képért. Ilyenkor tehát szabad általánosítani, tessék mondani? Amúgy kár rá több szót vesztegetni, végtére is Orbán Viktortól megkapta a maga válaszát, és azt nem tette zsebre, inkább – gyanítom – jól megbangónézte a levelet. Azóta (három napja) nem jött újabb letorkollás Laudertől, és így nyugodtabban alszik az ország…
Csak az a címlap antiszemita, amire ők azt mondják
Hogy ki az antiszemita, azt természetesen mindig a Mazsihisz, Lauder és néhány erre fölkent szakember dönti el. Tudniillik náluk van a stempliző készülék – legalábbis ők azt képzelik. Amikor a Magyar Narancs címlapján Köves Slomó milliárdjairól értekezik, vagy a HVG Andy Vajnát „dollárpapázza”, az például teljesen rendben van.
S hogy a nyilvánvaló kettős mérce ne maradjon ideológiai aládúcolás nélkül, a Szombat című zsidó folyóiratban Gadó János sietett a segítségünkre, aki pénteki dolgozatában készségesen elmagyarázta:
A Figyelő a hazánkban nagy hagyományú, jobboldali, kormánypárti antiszemitizmus okozta sebeket tépi fel, immár nagyon sokadszor. (…) A Narancs címlapja viszont egyszeri eltévelyedésnek tekinthető, melynek nincsenek előzményei, így nem tép fel mély sebeket.
Világos. Azért én még emlékszem a 2000-es évek elejének kőkeményen zsidózó Matula magazinjára, amelyet három ballib újságíró szerkesztett: Bede Márton, Magyari Péter és Tamás Bence Gáspár (ma már a 444-nél aggódnak a mecénásukat, Gyurka bát sújtó antiszemitizmus miatt). A provokatív és viccesnek gondolt zsidózás mellett a matulások csináltak egy oldalt, ahova ha beírtunk egy nevet, kiadta, hogy az illető zsidó vagy sem. Hát nem jópofa? Éppen csak az nem rémlik, hogy akkoriban a Mazsihisz, Lauder vagy Gadó János telerettegte volna az étert emiatt.
A magyarság kollektíve bűnös!
A Gadó-cikknek egyébként van egy másik érdekes (vagy inkább botrányos) része, amelyben a szerző már-már a Mazsihisz szóvivőjeként nyilatkozik, és amelyben csodálatosan benne van mindaz, amiért sokunknak tele van a hócipőnk ezzel a posztkomcsi társasággal:
A Mazsihisz identitásának s a magyar zsidók identitásának fundamentuma a Holokauszt. Az az alapvető tény tehát, hogy 1944-ben a magyar állam kiszolgáltatta vidéki zsidó polgárait a hóhéroknak, a többségi magyar társadalom pedig mindezt segítségnyújtás nélkül végignézte és tízezrek (ha nem éppen százezrek) anyagilag is profitáltak ebből az aktusból. A Mazsihisz – amely más kérdésekben kompromisszumkész és együttműködő – ebben a kérdésben sosem fog engedni, mert azzal a Holokauszt relativizálása felé mozdulna el, ami a teljes erkölcsi hitelvesztést vonná maga után. A magyar áldozatiság mítoszát erőltető és a magyarság erkölcsi felelőssége alól kibúvót kereső kormány itt olyan akadállyal találja magát szemközt, amelyen nem fog tudni soha felülkerekedni, mert a zsidókkal szembeni erkölcsi adósság elismerése az 1945 utáni nyugati világ fundamentuma.
Tehát Gadó szerint „a többségi magyar társadalom segítségnyújtás nélkül végignézte” a hóhérkézre adást. Ez színtiszta hazugság. Tény, hogy sokan segítették, bújtatták zsidó honfitársainkat. Azt pedig a többiek szemére vetni, hogy nem kockáztatták a saját és családjuk életét: aljasság, bűntudatkeltés. Az sem kevésbé gyalázatos, amikor a „magyarság erkölcsi felelőssége alóli kibúvásról” ír.
Itt ugyanis megérkeztünk a kollektív bűnösség elvéhez. A magyarság egészének nincs, nem lehet semmiféle erkölcsi felelőssége a holokausztért. Aki ilyet állít, az egy egész népet igazságtalanul megbélyegez. A németek által megszállt Magyarország egyes állami vezetőinek volt felelőssége a történtekért, nem a „magyarságnak”.
Lejárt a lemez
Tán ennyiből is látszik: az antiszemitázás egyeseknek jövedelmező üzletág. Segítségével meg lehet rágalmazni és védekezésre lehet kényszeríteni a politikai vagy egyházi riválisokat, egyszersmind el lehet terelni a figyelmet egy-egy zűrösebb ügyről: Sukoró-svindliről, Együttélés Háza-milliárdokról. Az antiszemitázás mellett a másik lejárt szavatosságú termék a bűntudatkeltés, a magyarság kollektív megbélyegzése, amely egyébként semmivel sem különb a rasszizmus egyéb formáinál: egyes emberek bűneiért egy egész népet hibáztatni. E téren Gadó és a Mazsihisz mellett például a genetikázó Kertész Ákos alkotott még maradandót. De ők már a múlt. Bár időnként még kibukkan a fejük az általuk kavart kulimászból, a magyar zsidók többségét szerencsére már nem képesek fölheccelni, összeugrasztani a többséggel.
Németh Ferenc
2019-02-14 at 17:18
Zsidókáim az összes ellenetek irányuló támadásról magatok tehettek. Először beszéljétek meg odahaza miért pénzelték a zsodó bankárok az összes eddigi háborút. Hogy egy két zsidó belepusztul azt a bankárjaitok járulékos veszteségét könyvelik el.
Szathmári Veronika
2019-01-12 at 11:11
A FIDESZ miért lett a likud testvér(?) pártja???????????? Megbocsájthatatlan!
Hesslerezredes
2018-12-10 at 11:37
1944.március 19-ig Magyarországról nem deportálták a zsidókat. 1944. októberében Horthy – holott már német megszállás volt – leállíttatta a budapesti zsidók deportálását. 1943-ra Románia, Horvátország, Szlovákia vagy saját maguk kiirtották, vagy eldeportáltatták a saját zsidajaikat mindet. Az amerikaiak és az angolok nem fogadták be a menekülő zsidókkal teli hajót, azt visszaküldték és a rajta lévő összes zsidót kiirtották a nácik. A szövetségesek egyszer sem bombázták az Auschwitzba tartó vasúti vonalakat, holott tudtak arról, hogy ott mi folyik. Churchillék 1943-44-ben azon izgultak, hogy Magyarország csak ki ne lépjen idő előtt a háborúból, hogy a németek ne szállják meg túl hamar Magyarországot és ne kezdődjön el a zsidók deportálása túl korán. Ez a tények. Ezek A tények!
Fehér István
2018-12-09 at 13:57
Finkelstein könyvét hol lehet megszerezni?
Majoros Béla
2018-12-09 at 13:08
Érdemes lenne lefordítani: I cannot forgive, autor Rudolf Vrba,Alan Bestic 1964- könyve.
Ebből az is kiderül, hogyan titkolt8k el a Magyaroszagi zsidó vezetők /Kasztner/ a deportálást, annak ellenere , hogy figyelmeztetve voltak ket megszökött rab altal /Auschvitz/.Miert nem viseltek a zsido vezetők sarga csillagot, miert nem bombaztak a szovetsegesek a halaltaborokat, mier nem engedtek be a menekult zsidokat Izraelbe USA-ba? Ez mind a Magyarok büne, mert akkortájt a Magyarok iranyitottak az egesz vilagot.
zolatiguszti
2018-12-08 at 17:22
Nem Roth hanem Rosenfeld.
Ilona
2018-12-08 at 16:01
“Már megint megkaptuk, hogy az egész magyarság felelős a holokausztért…”
Kollektív bűnözés nem létezik. A vezetők bűneiért a nép nem felelhet, legfeljebb ő is elszenvedője a történteknek.
Vitathatatlanul a legfőbb felelősség a németeké, nem a magyaroké.
A németek építették a koncentrációs táborokat, nem a magyarok.
A náci Németország csapatai 1944. március 19-én megszállták Magyarországot, a megszállás azt jelenti, hogy a németek átvették a korlátlan irányítást Magyarország felett.
A németek döntöttek, úgy a belpolitikában, mint a külügyben. Azt tették az országgal sajnos, amit akartak.
Egy azonban biztos, akik a II. világháború befejezése után születtek semmi közük az elkövetett szörnyűségekhez, akár német, akár osztrák, akár magyar……….
polizza
2018-12-09 at 19:17
De hogyha bűnösnek állítják be, akkor elvehető tőle minden – munka, lakás, vagyon, szabadság és az élete is -, bűnösségére hivatkozva ki lehet túrni az ország vezetéséből.
Tehát akik a helyére akarnak ülni, azok minden rossznak fogják beállítani, egészen addig, míg végül még az utódai is elhiszik, hogy az.
Mert beszélni sem mer azoknak az utódoknak a valóságról, mert ha kiderül, hogy beszél, hogy még emlékszik, vége neki és családjának is.
Ez történt Horthyval is.
Ha elismerték volna azokat a dolgokat, amiket itt sokan feljebb leírtak, akkor mire alapozták volna azt, hogy őt is, meg azt az egész réteget, akik hozzá hasonlóan gondolkoztak, teljes mértékben kiszoríthassák a komcsik.
Akik közötti arányok ismertek. Mindig és mindenütt hasonlók voltak.
Ezt eltagadni nem lehet, mert ismert tény.
Netta
2018-12-08 at 14:29
Norman Finkelstein még él?
Sorra haltak meg a feltáró könyveket írók.
Benedek Károly
2018-12-08 at 13:35
A férfiak és nők is kötelezően mennek katonának.
Az állam és a vallás ott erősen összefonódik,
de ők is megosztottak.
Izrael állam elnöke nemzeti-konzervatívnak számít,
védi a hazáját, de Soros-féle hordalék ott is van. Vallási viták, veszekedések is tarkítják az életüket.
Itt két fő tábor háborúzik a mi pénzünk kezeléséért: Heisler és Köves.
Ha úgy adódna, hogy a magyarok megálljt parancsolnának
a milliárdok számolatlan osztogatásának, meggyőződésem,
hogy Köves is ellenünk fordulna.
Egyáltalán mi az, hogy “Együttélés Háza”???
Hány szervezetük van ezeknek Magyarországon, melyek viszik a pénzünket?!
Más kisebbségek nem élnek ebben az országban?!
Bolond Istók
2018-12-08 at 12:46
A magyarság identitás-alapjának egyik fő alkotórésze a Gulag-holokauszt, ezért ideje arról beszélni, hogy melyik nép fia volt Kun Béla(Kohn), Varga Béla(Weiss), Pogány József(Schwartz), Kunfi Zsigmond(Kunstatter), Korvin Ottó(Klein) vagy Szamuely Tibor(Sámuel), vagy Oroszországban Trotzkij… stb. vagy, hogy a kor leggazdagabb zsidó bankárja, Jacob Schiff, a Kuhn, Loeb banktól dollármilliókat adott a cár megdöntésére és a kommunizmus építésére…
Bakonyi Gábor.
2018-12-08 at 12:42
Az a furcsa az egészben, hogy miközben a zsidók nem nemzetiségnek, hanem vallásnak jegyeztették be szervezeteiket, mégis “antiszemitizmusról” beszélnek. Másik furcsaság, hogy noha nincsenek külön a zsidókra vonatkozó törvények, mégis különleges elbánást várnak el. Harmadrészt tudtommal nincs nyilvános lista a zsidókról, sárga-csillagot sem hordanak, akkor pedig hogyan lenne kötelezhető bárki arra, hogy tudja, hogy ki a zsidó és ki nem az? Egyébként éppen ők ragaszkodnak a névtelenséghez, a zsidó voltukat mint jokert néha előrántják…
Amikor piszokságot csinálnak, akkor “magyarok”, amikor meg bajban vannak, akkor “üldözött zsidók”?
Ha szerintük a “holokausztért” a magyarokat kollektív felelősség terheli, és ők a saját elmondásuk szerint magyarok lennének, akkor őket magukat is felelősség terheli. Ez más csak azért is igaz, mert akárcsak ők, a magyar társadalom sem tudta, hogy mi folyik Aushwitch-ban. Ha pedig a kollektív bűnösség elve használható, akkor akár Hitler is jogosan használhatta volna? Vagy egyszerűen nem jogról és jogtalanságról szól a dolog, hanem győztesekről és legyőzöttekről?
Benedek Károly
2018-12-08 at 13:37
Mert ez így marad zsaroló potenciál és folyamatos fejés.
Hesslerezredes
2018-12-11 at 15:46
Ez a malomjátékbeli csikicsuki: ha elkövetnek egy disznóságot, akkor rögtön zsidók, akiket nem lehet bántani. Ha szóvá teszed a zsidó disznóságaikat, nyomulásukat, faji gőgjüket, akkor ők csak egy vallás, dehogy nemzetiség!
Szathmári Veronika
2019-01-12 at 11:27
Manapság már nem kisebbségnek tartják magukat…. Ha kinyitom a tv-t minden nap újabb és újabb szépséges szemita jelleggel rendelkező arcocskák tünnek fel. Nincs az a hivatal, stb., hogy ne őket látnánk az előtérben. Kik is vezetik ezt az országot??? Azt még az a lökött (bocs) szargentini is tudja – mégis kevés neki, totális kapitulációt akar. Olyan Szájer úr féle fizimiskákkal.(?)
OVA
2018-12-08 at 12:29
Végül de nem utolsó sorban egy kis áttekintés.
Anno IV. Béla a tatárjárás után az újjáépítéshez kölcsönöket vett fel a már akkor is itt élő-sködő néhány pénzembertől, majd amikor azok már kifizethetetlen kamatot számoltak fel, egyszerűen kifizette nekik a felvett kölcsönt és még a hozzá járó tisztességes kamatot, majd kiebrudalta őket e hazából.
Aztán lassanként újra visszaszivárogtak és szépen gyarapodtak.
A nagy áttörés majd csak 1867 es kiegyezés után elfogadott zs emencipácions törvény elfogadásával történt, amikor rövid 2 évtized alatt a Kelet-Európából üldözött népes tábor befogadtatott hazánkba.
Aztán ahelyett, hogy tisztességesen gyarapították volna a befogadó , nekik hazát adó nemzetet és maguk is tisztességes gyarapodással éltek volna, elkezdtek gazemberkedni a mérhetetlen uzsora által.
De az igazi nagy nagy gazemberség a 19 es bolsevik terror idején következett be, amikor is a Tanácskormány 24 bolsevik népbiztosa közül, 22 a kiválasztottak közül került ki.
Ekkor igazán meghálálták a befogadást magyarok ezreinek kiirtásával.És tegyük hozzá azt is, hogy a Kunbélák, Linderek Jászik nélkül Trianon sem következik be, mert ha a hazatérő de még felfegyverzett 100 000 fős katonaságot Erdélybe irányítják, akkor a Rumnyik a büdös életben nem teszik magyar földre a lábukat.Legjobb példa az ellenállásra Törökország, aki ellent mert mondani és felvette a harcot még az Antanttal is, nem hogy egy semmire ne való bocskoros bagázzsal.
Ezek után valóban jött egy senki által nem kívánt későbbi megtorlás az un zs törvények által, de azt se feledjük, hogy Mo 1944 márc 19 német megszállása nélkül, itt nem lett volna holokauszt.
Hiszen nem más, mint J.F. Montgomery, volt USA nagykövet eképpen fogalmaz a -Vonakodó Csatlós c könyvében-
,, 1944 márc 19 ig a Pireneusuktól keletre Mo a béke szigete volt az itt élő közel 900 000 Kárpát medencei és a közel 100 000 ide menekült európai zs számára!”
Igen. Ez a szomorú dolog bekövetkezett, de nem a magyarság és nem Horthy Miklós miatt. Mi több, a Bp is zsság éppen neki köszönheti megmenekülését.
Érdekes az is, hogy a művelt nyugat miközben nagyvárosainkat porig bombázta, egyetlen támadást sem hajtott végre az ország északi részein a Lenyel o ill Német o felé vezető vasútvonalak ellen. Vajon miért?Pedig az elhurcolás megakadályozásához annyi bomba is elég lett volna amennyivel 1944 jun 02-án Debrecen egy részét porig bombázták!
És végezetül a kép úgy hiteles, ha ejtünk néhány szót a II. vh- t követő bolsevik megtorlásokról és az azt követő 1990 ig tartó rendszerről, ahol a pol. élet megtorló vezetői szintén nagy számban reprezentáltattak a kiválasztottak köréből.
Csak néhány név:Rákosi, Gerő, Farkas, Apró , Marusán, Aczél,stb. Majd 90 után jöttek a körmös Bauerek, Petők és még sokan mások az országpusztítók soraiból mind a mai napig.
Katalin
2018-12-08 at 17:30
10/10
Fehér István
2018-12-12 at 08:54
OVA – ebben minden benne van!
Szathmári Veronika
2019-01-12 at 11:20
II.József 1780 után, Óbudára hozott be zsidókat – a mai Lajos utcán, a Duna parton telepítette le őket. Akkor zsidó utcának hívták. Nagyon elszaporodtak. Úgy szólt egy mondás: “annyian vannak mint zsidó Óbudán”…. Az óbudai svábok termelték a szőlőből a bort – ezek árúsították. Már akkor sem dolgoztak.
csakafidesz
2018-12-08 at 12:10
Ezesetben nem arról van szó, hogy “A zsidó lopott” antiszemita kampány folyik, hanem arról, hogy nyilvánosságra merte egy baloldali lap hozni, nem stimmel egy zsidó szervezet pénzügyi elszámolása. Ebben semmi antiszemitizmus nincsen. Tessék a pénzzel elszámolni, a hiányzó forintokat visszafizetni. ennyit kell megtenni, nem magyarellenes kirohanások és az antiszemitázás a a helyes válasz
Szathmári Veronika
2018-12-08 at 12:05
Nem megy a fejembe, hogy miért kell nekünk szemita szeretőknek lennünk. Mi okunk lenne? Mi okot adtak rá? Megismétlem Ungvári történész szavait = a két VH között hazánk iparának 80 %-a és földbirtokainak 60%-a zsidó kézben volt. Tehát a magyar paraszt és munkás nekik dolgozott. Goldberger, Weiss, Chorin és még jó néhányan csicskáztatták a gojokat az utolsó fillérükig. Csoda ha nem nagyon akarták őket védeni. DE! DE! Mégis védték. Gyárak, egész kerületek – ma is – zsidó kézen voltak. (Bakaruhában). K.S. úrnak nem rég még semmije sem volt – ma már milliárdok felett rendelkezik – a kitalációs “Házak” sokba kerülnek. Miért nem hajléktalanok kapnak “nincstelenek” házát ezeken a
milliárdokon? Tudni illik- minden a magyar adófizetők pénzéből finanszírozódik. Miután minden embert egyformán kell szeretni ezen a Földön – legyen már vége ennek a kitalált -“kiválasztottságnak! Ennek a “csak mi védhetjük meg magunkat”. Mi, akik ha hihetők az idők előtti meséink , bizony írmagig irtottunk ki egész népeket, mindenestől, és vettük el országukat. Mert mi mások vagyunk! – a többiek “kutyák” – ugye S. úr? Ugye L. úr? A magyarok a többi “kutyákkal” milyen jól megvannak évszázadok óta – csak az acsarkodókat nem szeressük. Biz’a, tisztelt uraim!
csakafidesz
2018-12-08 at 16:08
Pl. Weiss Manfred egészen pontosan az I. világháborún gazdagodott meg. A hadikölcsönt soha vissza nem fizették, de az abból gyártott fegyver a Weiss Manfréd cégének hozott hasznot.
OVA
2018-12-08 at 11:57
Mindenkinek figyelmébe ajánlom Marschalkó Lajos Országhódítók , valamint Dövényi Nagy Lajos, Tarnopolból indult el c. könyvét.
Tanulságos olvasmányok.
OVA
2018-12-08 at 11:51
Anno Csurka Istvánnak volt egy kis összefoglalója a Bp-Demszkij éra alatti privatizácions visszaélésekről, melynek címe a
Tízből tíz vala.
Érdekessége a dolgoknak, hogy mind a 10 priv visszaélés mögött felsejlett a kaftán!
Volt is nagy sivalkodás ezen írás miatt, de érdekes, hogy perelni nem mertek , mert tudták, hogy csak nagyobb bajt okoznak egy országos hírű persorozattal.
Maradt a Csurka antisemitázása, majd szépen elült a dolog.
KáZsé
2018-12-08 at 11:40
Az oszkár után a Príma Primisszima is elfelvő lett.
OVA
2018-12-08 at 11:38
Ne bántsd a zsidót!
De üldözd a bűnt!
És ahol valóban üldözik a bűnt, észre sem veszik, hogy megszabadultak a zsidótól.
TS
2018-12-08 at 10:42
Orbán válasza Lauderhez zseniális volt, bárki írta is. Főleg a két címlap elküldése. Azóta tényleg bekussoltak. Mindig így kell ezt!
Persze az is várható, úgy oldják meg a problémát, hogy: az a cudar Orbán antiszemita címlapokat küldözget szegény Lajudernek. Nem a HVG lesz antiszemita, az tuti!
Rohoska István
2018-12-08 at 10:17
Volt egy atyai barátom, aki történetesen holokauszttúlélő zsidó volt. Idézem a mondását. “Mi nagyon sokat köszönhetünk Horthy Miklósnak. Nélküle sokkal több embert elvittek volna.” Mindig zsidó vallású magyarnak vallotta magát. A német népet sem hibáztatta a történtek miatt. Ezek a paprika jancsik a bokájáig nem érnek fel. Azon is szoktam gondolkodni, hogy mit szednek ezek a normalitás ellen.
Dukrét Lajos
2018-12-08 at 10:12
Kik hozták létre a kommunizmust,kik pénzelték Hitlert,kik pénzelik a migrációt és a többi tűzfészket és országok feldarabolását.Kik mérgezik a világot, hogy utána gyógyszergyárakból és fegyvergyártásból gazdagodjanak hát ugyanazok.
idirablo
2018-12-08 at 10:06
“a rasszizmus egyéb formáinál: egyes emberek bűneiért egy egész népet hibáztatni. E téren Gadó és a Mazsihisz mellett például a genetikázó Kertész Ákos alkotott még maradandót.”
A bőgatyázó Landeszmann György bp-i főrabbit kihagytad;-)
A Gadó-família is hírhedt magyargyűlölő.
A Szombatba író Gadó János apja Gadó György, szintén a Szombat szerkesztője, főszerkesztő-helyettese, majd rövid ideig, 1991 nyarán történt lemondásáig főszerkesztője. Gadó György 88 évesen még ma is együtt fröcsög és irígykedik a magyarságra, a 86 éves Kertész Ákossal együtt, a Kanadai Magyar Hírlapban.
A másik Gadó-csemete, Gadó György Pál fordította Saul Alinsky követőjének, Srdja Popovicnak az Útmutató a forradalomhoz c. művét.
pufff
2018-12-08 at 09:56
MAZSIHISZ vezetősége az ilyenekkel együtt mint a őket pártoló Szombat újságírója is leplezni igyekeznek a zsidóság pénzét amit az dolgozó zsidó emberek adóikból is kaptak állami juttatásként nem tudnak és nem is akarnak elszámolni ezzel mindenkit megloptak. Az a nemzetközi vezetője a zsidóságnak aki korrupciót elkövetett itt nálunk nem csodálkozom ilyen viselkedésén , ő nem akar nem is fog megváltozni ,neki is bírósági irata van a korruptságáról ,viszont börtönbe miért nem zárták az ilyent?
csakafidesz
2018-12-08 at 16:13
Ki más pártolná a Mazsihiszt, mint a Szombat? A zsidók mindig egymást pártolták és ezt ügyesen is csinálják.
ómió
2018-12-08 at 09:18
Hazudozásban, sz@rkenésben már/még mindig “nagyok” az efftársak, még ha lebuknak is, de ezt a migráncsmódis antiszemitizmus-terjesztést már másokra hazudni is nehéz lesz!
Piszematyi
2018-12-08 at 08:48
Sok hozzászóló helyesen megírta, amit kell. Gyalázatosnak tartom, hogy egyes zsidók folyamatosan “melegen tartják” a holó-témát, és állandóan bűnöst kiáltanak. A magyar NÉPNEK semmilyen bűne, sem felelőssége NINCS ebben a dologban! Van viszont hiányérzete pl. a 20. századi magyar történelemben zsidók által magyarsággal szemben elkövetett súlyos bűnökkel kapcsolatosan! Ezekről mikor fogunk nyíltan beszélni a mindenféle sajtótermékekben? Mikor óhajtja mindezt elismerni a zsidóság? Vagy most megint az van, hogy ezt csupán felemlíteni is “antiszemitizmus”? Kun (Kohn) Bélától kezdve Kádárig a kommunista érában az élet minden területén túl voltak reprezentálva a zsidók! És ma sem ők azok, akik a világban vagy Magyarországon a fizikai munkát végzik! Messzemenőkig ki vannak szolgálva ma is mindenhol, de ezeknek soha semmi nem elég! Csodálkoznak, hogy minimum nem szívleli őket senki sehol. Unjuk már nagyon sokan az örökös sivalkodásukat! A magyarok soha sehol nem kaptak kárpótlást semmiért, senkitől – a zsidóktól sem! Ha valami nem stimmel, állandó a panasz, miért maradnak mégis a szerintük “fasiszta, antiszemita, bűnös” magyarok hazájában? El lehet menni…
csakafidesz
2018-12-08 at 16:17
“Kun (Kohn) Bélától kezdve Kádárig a kommunista érában az élet minden területén túl voltak reprezentálva a zsidók!”
————————————————
Ez tévedés! Kádár nem volt zsidó. Rákosi éppen úgy antiszemita volt, mint Marx, és a Szovjetunióban Sztálin a Buharin per után sorra kinyíratta a zsidókat a vezetőségből. Berija sokallta az ÁVH állományában lévő zsidók számát.
zolatiguszti
2018-12-08 at 17:20
Nem csak ő és nem csak az AVH-ban. Nagy Imre azért lett kiválasztva Rákosi váltására 56 előtt mert túl sok zsidó volt a vezetésben.Hruscsovék direkt ezért támogatták. Nagy és Kádár díszgoj volt.
Piszematyi
2018-12-09 at 13:32
Kádár Csermanek névvel zabigyerek volt. Olvastam, hogy az anyját (cseléd volt a Felvidéken) a zsidó gazdája ejtette teherbe, tehát apai ágon bizony zsidó volt! A komcsi zsidók névsora hosszú, sajnos látszik is a magyarság nagy részén.
Szathmári Veronika
2019-01-12 at 10:54
Zsidó popsik szájjal és nyelvvel való illetése zajlik kicsiny hazánkban. Innen elmenni??? Ugyan kérem. Csak ha viszik a fejet is a popsi közelében. Különben is – a legjobb úton haladnak, hogy a naccsosos asszonynak újra magyar paraszt/munkás cselédlánya legyen. Kezükben legyen minden ami kézzel fogható. Közel, hogy a magyar “tőkés” nyakát kitekerjék, vagyonát megszerezzék. Simi- ék nagyban dolgoznak rajta.
Vízöntő
2018-12-08 at 08:38
2 milliárd Ft-val nem számoltak el, vagy nem tudnak elszámolni!
Az Alaptörvény vagy a Btk. melyik §-a veszi ki a Btk. hatálya alól a MAZSIHISZ vezetőit?
Egyik se!
Akkor?
A magyarság egésze elleni gyűlöletkeltés az minek minősül a Legfőbb Ügyész szerint?
Csak úgy jelzem, a magyarság egészében a magyar zsidóság is benne van!
Na kezdjük elölről, kik ezek az aljas figurák, kik által fizetett miféle hálózat ez?
Fehér István
2018-12-08 at 09:01
Itt a pont!
apro_marosan_petergabor
2018-12-08 at 08:34
A kollektív bűnösség régen kiment a divatból… Ugyan Sztálinék, Rákosiék nagyon szerették.
Másrészt ha eltűnt 2 milliárd (bagatell…) akkor nem Laudernek kell igazoló levelet írni, hanem a felelősöket kell megbüntetni a törvény alapján.
Harmadrészt, ha mégis igazoló levelet írok, ezte 2 milliárdos apróságot megemlítem benne, ugyanis páran biztosan elolvassák…
polizza
2018-12-10 at 07:55
Úgy emlékszem nem igazoló jellegű volt a levél.
És az, hogy nyilvános, az sokat mond.
Naprózsa
2018-12-08 at 08:22
Üzenet
Csak nyugodtan folytassák a világ egyik legbéketűrőbb, legbefogadóbb népének állandó gyalázását. Mikor nyugaton a szemita rokonaik majd újranyitják a koncentrációs táborokat, csak már a tehervagonokat “Allah macht frei” feliratok fogják fogadni, akkor ne tessenek idejönni migránsként megint menedéket kérni, mint őseik a cári pogromok elől, vagy a II. világháború után többen jöttek ide zsidók az egyetlen befogadó országba, mint amennyit innen a németek kivittek.
Nagyon tele van a hócipőnk az állandó mocskolásunkkal és fosztogató élősködéssel, meg a Simon Perez féle aljas kijelentgetésekkel, hogy megvettek minket.
Mert úgy fognak járni, mint a idióta kölök, aki addig riasztgatta a földeken dolgozókat a “Jön a farkas!” kiáltozásokkal, amíg a farkas valóban jött, és nem volt aki megvédje!
Önök is így fognak járni mikor Párizs után Stockholm, Berlin, London is lángol már.
“Vigyázó szemeteket ideje Párizsra vetni” a mi gojok, kafírok állandó gyalázásunk helyett, vagy lehet menni nyugatra a többi felsőbbrendű gőgű szemitához!
Benedek Károly
2018-12-08 at 08:32
Ez arról is szól ám, hogy amikor tömegesen idemenekülnek Nyugatról, a muszlim invázió elől, akkor fogjuk be a szánkat.
Naprózsa
2018-12-08 at 09:30
Így igaz, kedves Károly. Csakhogy fordítva fog elsülni. A magyar nemcsak megbocsátó, de tanulékony is. Többet nem fogjuk elkövetni a hibát, hogy az élősködő minket gyűlölőket befogadjuk. Válogatni fogunk. Libsi ki, munkakerülő ki, szorgalmas, alkalmazkodni képes nyugati áldozat jöhet. Az internet nem felejt. Tudni kiket kell vissza vagy átdobni a nyugati moslék-pocsolyába mint méreten aluli, avagy mérgező halat a muszlim cápák közé.
Benedek Károly
2018-12-08 at 14:23
Biztos vagy ebben?
Ha kimutatják, hogy a felmenőik Történelmi Magyarországon éltek,
automatikusan megkapják az állampolgárságot. Ebben a pakliban ez vastagon benne volt és van.
Netta
2018-12-08 at 14:26
Naprózsa!
Biztos vagy ebben?
Ha kimutatják, hogy a felmenőik Történelmi Magyarországon éltek,
automatikusan megkapják az állampolgárságot. Ebben a pakliban ez vastagon benne volt és van.
Gyzoltan
2018-12-09 at 09:18
Benedek Károly
2018-12-08 at 14:10
-csak itt van lehetőség a fenti bejegyzésedre reagálni, mellyel mélyen egyetértek!
Érzékelhető, hogy a zsidóságot ismerő, a zsidóságot tanulmányozó, abban elmélyedő gondolkodó, hozzáértő véleményeknek az ismeretével rendelkezel…
zolatiguszti
2018-12-08 at 17:14
Majd fogadunk be pár migrit amennyivel még elbírunk és rögtön eldobálja a felmenői papírjait és veszi elő a 3-ik útlevelét.
Egyébként sokan két dolog miatt nem költöznek oda.
1 Ott nem előny zsidónak lenni, ha tehetségtelen hülye vagy óbégatással nem mégy sehova, melózni kell.
2 Van 3 év sorkatonai szolgálat ha nő ha férfi, na nagy cionizmus itt szokott elfogyni, amikor 3 évig kuss van és azt kell csinálni amit mondanak.Ráadásul leszerelés után is évente be kell menni 2 hétre tartalékos képzésre.
Szabadavélemény?
2018-12-08 at 08:11
Ezek a nyomorultak miért nem néznek utána, hogy mennyi zsidó maradt meg a szomszédos országokban? Szinte nyomuk veszett! Hova tűntek? Meg tudnák-e magyarázni ezek a gazemberek? (De nem azért gazemberek, mert zsidők, hanem azért, bert aljasan hazudnak, ferdítenek!)
zolatiguszti
2018-12-08 at 17:09
Idén láttam a vetítőben egy pacák életrajzát.A tag már a 30as években komcsi volt cipész.Igazi Pelikén elvtási fordulattal lett Washingtoni konzul nyelvtudás nélkül majd TelAvivi nagykövet még Rákosi idején.
Azt mesélte akkoriben Izrael lakosságának 12% Magyarorszégi Zsidó volt….honnan a nagy Holokausztban?
polizza
2018-12-09 at 18:11
Mert 6 millió.
Csakhogy a 6 milliós számot ők emlegették már az első világháború elejétől. Akkor pedig hol volt még Hitler uralma és következményei.
Vagy ez a szám náluk valami hagyomány?
Eltitkolt történelem:
/www.youtube.com/watch?v=rMH9PqyuPZA
Beszédes
2018-12-08 at 07:50
Amikor a magyarokat vegzálják a történelmi határokon belül , az érdrkes, hogy senkit sem zavar kerek egy világon. Mihelyst elhandzik egy kis zsidózás , vagy cigányozás / okkal, vagy ok nélkül/ azonnal elindul az antiszeminizmust kiáltók kórusa.
gyozo2018
2018-12-08 at 08:26
Néhány hónapja egy rabbival volt interjú a Polbeatben. Elhangzott a kérdés: mi a véleménye a magyargyűlölet és kereszténygyűlölet megnyilvánulásairól?!
Álságos, farizeussággal siklott ki, mint az angolna: ő ilyet nem tapasztalt.
Amikor egy kérdező a zsidó olimpiát firtatta, hogy Izraelben is rendezhetnénk-e magyar olimpiát, akkor kifejtette, hogy igen is, itt kell megrendezni, mert az előző Berlinben volt, és kvázi nagyon is ránk fér egy zsidó olimpia. A milliárdos költségeivel együtt- teszem hozzá én.
Na, de Budapestre igen is ráfér, az előző Berlinben volt… tetszik érteni a ráutalást a “bűnős nemzet” megbélyegzésre, ugye?!
Tetszik érteni?!
Katalin
2018-12-08 at 15:41
Igen értem.
Kikérem Magamnak a rabbi megnyílvánulását!
Sem koromnál sem származásomnál sem vallásomnál és gondolkodásmódomnál fogva nem lehetek náci.
Viszont a cikkben szereplő és az általad említett rabii cionista, mely igencsak sok rokonságot mutat a fasizmussal.
Akkor ki is a kirekesztő bűnös?
A cikk nagyon jó, tetszett!
Szathmári Veronika
2019-01-12 at 10:41
Olyan ügyesen kitaláltak magukra a “kiválasztott nép” jelzőt, hogy évszázadok óta alkalmazzák, teljesen bele élték magukat, hogy ők mások, kiválasztottak. Ebben van valami – senkit a világon annyira nem utálnak mint őket.
Benedek Károly
2018-12-08 at 07:48
Amikor egyetlen személyt megvetek, akkor nem a népet vetem meg, amelyből származtatja magát.
Pl. Heisslert, a két Kertészt, Gadót stb.megvetem.
Szeretem Babitsot, Radnótit, Karinthyt, Demjén Rózsit (nagyon), …. sorolhatnám.
Ez a Gadó és társai a csürhe. Márai tűpontosan jellemezte őket.
Én
2018-12-08 at 07:42
A világon egyetlen népcsoport alkotott egy globálisan is adaptált szót (antiszemitizmus) válaszul az őket ért kritikákra (nem ez, nem a holokauszttal kezdődött). A zsidóság nem vallási hanem származási kérdés a legtöbb magát ‘zsidónak’ valló ember számára, így nem is képviselhetnek olyan értéket, ami alapján okuk lenne erre az erkölcscsősz szerepre.
A hitelüket csak még tovább rombolja, hogy az antiszemita muzulmánokat importáló politikai terv ellen nem emelik fel a hangjukat, mindig a magyar kormányt antiszemitázzák. Így valóban nehéz szimpatikusnak lenni.
Kétes
2018-12-08 at 07:14
Aki a magyar társadalmat teljes egészében antiszemitázza, az a zsidó származású 48-as zsidó honvédek tetteit, a ‘67-es emancipációs törvények elfogadottságát, a Nagy Háború hőseit, de a magyar Nobel díjasok társadalmi hátterét sem ismeri el.
Gyzoltan
2018-12-08 at 09:13
Kétes!
Talán nem kellene honosítani a Nobel díjas zsidókat, de az Oscar díjasokat sem.., a nemzet színészei körül is lehet kérdés…
-csak igen kevés zsidónak engedtetett meg a beolvadás, az is inkább érdektelenségből, figyelem hiányból, mert a szigorú könyörtelen rabbi-rendszer kegyetlen szigorúsággal vigyázza a zsidó tisztaságot.
E rabbi rendszerben bíznak Európa zsidó cionista hatalom-bitorlói, a Junckerek, Merkelek, Macronok, hogy az általuk betelepített afrikai-ázsiai intelligencia fajtakeveredése őket, a rabbik odaadó tevékenysége révén, nem érheti el, nem szenvedhetnek hátrányt.
S végre, gyakorló földi Istenként, s megkülönböztetésként egyedül, ők maradnak fehér emberek, kik hivatva vannak uralkodni az egyéb emberállatok felett!
Kétes
2018-12-08 at 09:37
Sok mindenről írtál @gyzoltan. Sok tekintetben igazad is van. Én viszont “csak” a magyar adófizető nép toleranciájára, befogadó képességére gondoltam és arra, hogy mindez lehetővé tette a hazai zsidóság részére is, mintahogy mindenkinek, hogy a magyar kultúrát, sportot és tudományt gazdagítsák eredményeikkel.
Benedek Károly
2018-12-08 at 14:10
És önmagukat gazdagítsák a magyar nyelv és a magyar kultúra nyújtotta páratlan lehetőségekkel. Nem egy Nobel-díjas magyar tudós mondta ki, hogy ha nem magíyar nyelven válik gondolkodó emberré, művelt emberré, akkor nem vitte volna a Nobel-díjig. Teller pedig kimondta, hogy ha nem magyarul vált volna tudóssá, akkor legfeljebb középiskolai tanárságig vitte volna.
Szóval ők kaptak, s általuk az emberiség is, mi is.
Csak hát vannak ám más szempontok is: a kiszorítás a kezdetektől érvényes úgy a kultúrában, a tudományban, a művészetekben, mint egyéb más szakmákban is. Több hivatást belterjessé tettek, s nem is titkolják.
A volt főnököm fia a jogi karra felvételizett, végig kitűnő, az érettségije és a felvételi írásbelije is, a szóbelin is remekül szerepelt. A végén rövid beszélgetés, s a vizsgabiztos azt találta kérdezni, hogy “mit keresne maga ezen a pályán, mikor sem apja, sem anyja nem jogász”. És jé, “helyhiány miatt” nem vették fel. Ez így volt. Aztán később egy másik egyetemen elvégezte.
zolatiguszti
2018-12-08 at 16:07
Csak rábasztak mert a migránsok nem keveredni akarnak velük hanem elvégni a torkukat és haladnak is vele nyugaton elég szépen.
Netta
2018-12-08 at 07:10
Hát persze!
Mi hívtuk be 1944. március 19-én Hitlert. Az út szélén tömegesen állva horogkeresztes vörös zászlókat lengettünk a tiszteletére.
Meg az újnyilas Jobbik összes zsidógyalázásáért is mi vagyunk a felelősek.
Ja, nem.
csakafidesz
2018-12-08 at 12:01
Hitlerék csak úgy tudtak bevonulni, hogy Horthyt kicsalogatták Klessheimbe. Kerek-perec megmondták neki, hogy a Birodalom határa előtt (akkor Bécs még a Birodalom volt) fel akarják tartóztatni az oroszokat. Horthy kereken nemet mondott arra az ötletre, hogy Magyarország frontország és ütközőzóna legyen. Erre ott fogták három napra és amig ő kint volt addig bevonultak. Horthy a már megszállt országba jött vissza. Két lehetősége volt. 1./ Azonnal lemond, de akkor még lehetőség sincs semmi tűzoltásra. (Ha azonnal lemondott volna garantáltan egyetlen zsidó sem maradt volna életben.) 2./ Valahogy megpróbálja a németek elleni manöverezést. Igazából -nem is ok nélkül- bízott a balkáni angol-amerikai partraszállásban. (Nos ennek köszönhetően sikerült Horthynak a budapesti gettót, több, mint százezer zsidót megmenteni.)
De mégis mi vagyunk a holokauszt okozói és Edmund Veesenmayer Magyarország Gauleiterje már 1951-ben szabadult..
Hogy is van ez?
Karácsony Márta
2018-12-08 at 12:40
Hogy is van az, hogy a társadalom többsége még mindig hörög, ha Horthy nevét meghallja? Mit tanitanak a fent megirt dolgokból a történelemórákon?
Netta
2018-12-08 at 14:02
Pontosan. Úgy van ez, hogy ez örök biznisz.
Gondolják ők.
El kellene kezdeni legalább 1919-nél a kár pótlásokat.
Minden magyar-gyalázásért, kereszténygyalázásért, a jelképeink gyalázásáért, magyarok rágalmazásáért elégtételt venni, fizessenek, mint a köles.
Szathmári Veronika
2019-01-12 at 10:25
Úgy van az kérem mint a mesében – minél színesebb, rengeteg feje van a sárkánynak, feneketlen bendője a farkasnak, és tűzre teszik a boszorkát….. annál izgalmasabb a sztori. Te meg csak tátott szájjal figyeled, hogy jééééééé, de izgi….és egyre beljebb kerülsz a mesebeli erő sötét belsejébe.
Öreghold
2018-12-08 at 06:27
Elmebajos 1 társaság. Aki nem élt akkor, annak mi köze hozzá?
Zsidónak zsidó ugyan úgy volt hóhéra….a kommunista rendszerben szinte csak zsidó volt tisztségben. A kártérítésekről nem is beszélve. Míg azok a magyarok, akár oaraszt, akár polgár, a földjeit, vagyonát elvették a komcsik, 1 fillér kárpótlást nem kaptak, nemhogy az ingatlanokból bármit, azóta sem.
Abba kellene már fejezni a rinyálást. Csak magukról adnak rossz képet.
Netta
2018-12-08 at 08:09
Kaptak némi kárpótlásfélét, amiben bele volt tervezve a zsíros biznisz. Egy filmes ismerősöm dicsekedett vele, hogy mire a magyarok (!!!) felocsúdtak, ő néhány társával fillérekért vásárolták fel a jegyeket, nagy vagyonra tett szert általa, amiből kiválóan megél a családjával, s forgatja is szépen. Pedig nyilván voltak a kárpótoltak között zsidók is.
A legnagyobb aljasságnak tartom a kifosztottak másodszori kifosztását.
Akkor?!
Szathmári Veronika
2019-01-12 at 10:19
“Szinte csak zsidó volt tisztségben….” miért? most kik vannak, még a szakszervezetek, tüntetések, bankok….stb élén???? De a qrva bankárnak nem kell túlórázni, hogy a nyugdijas megkapja a járandóságát. Pedig legalább 5 óra(nem 400) belefért volna pénteken, hogy több százezer ember megkapja pénzét azok után, hogy decemberben a hónap elején volt utoljára kifizetés.
aladin
2018-12-08 at 06:25
Csak már azt nem értjük mi magyar emberek, hogyha a zsidoság nem érzi jól magát Magyarországon, közben a magyar kormány már éppencsak, hogy kinem nyalja a seggüket, akkor mi a francért nem húznak el a francba izráelbe. A világon még nincs egy olyan elnök mint Orbán, aki ennyire kiáll a zsidok mellett, biztonságot ad, védi öket és még mindég fújják az antiszemitizmust, mit akarnak még!
Benedek Károly
2018-12-08 at 08:00
Vissza is foghatná magát kicsit. Már az ország karácsonyfája is talptól a csúcsig kék. Adventkor meg a keresztény ünnepen kellene megjelenni, nem pedig hanukázni.
A “zsidó-keresztény európai kultúra” pedig ordas nagy hazugság.
A történelmi és kultúrtörténeti tény: az európai kultúra görög-latin-keresztény +az őshonos európai népek saját, egyedi kultúrájának ötvözete.
A zsidóság mindig is elzárkózó kisebbségi volt,
Mi például csak a 19. sz. utolsó negyedében emancipáltuk őket. Rájuk hatott némiképp az európai civilizáció és nem fordítva. Igazolja ezt a zenei és dallamviláguk sokszínűsége: német, balkáni hatások. Sőt, a honi zsidók legkedvesebb dala egy erdélyi magyar virágének, a Szól a kakas már… A szövegnek csak két sorát változtatta meg a rabbi, akinek megtetszett. A klezmer pedig arabus és balkáni vonásokat visel.
Karácsony Márta
2018-12-08 at 12:16
Igaz! Mi is unjuk már az örökös zsidó-keresztény kultúra emlegetését…
wolf janos
2018-12-08 at 13:39
Nagyon jó, tanulságos, és végsőkig igaz hozzászólások.Gratuláció.Ha tetszik valakiknek, ha nem.
zolatiguszti
2018-12-08 at 15:58
Sztem az Zsidó Keresztény alapja Jézus aki zsidó volt meg az az ószövetség ami sztem annyira üti az újszövetséget hogy ziher hogy bebasztak a zsinaton amikor kilelték hogy ez egy könyv két része.
Theo
2018-12-09 at 00:46
zolatiguszti: Jézus nem volt zsidó.
Hesslerezredes
2018-12-10 at 15:11
Attól “zsidó-keresztény”, hogy az Újtestamentum elején van egy mondat, hogy Jézus Dávid-házából való. Mivel akkoriban Jézus a zsidókkal volt alapvető hitvitában, ezért ha nem minősítik Jézust – utóbb – zsidó származásúnak, akkor senki nem vette volna komolyan, amit hirdetett – színtiszta politika. Jézus sosem volt zsidó. Szkíta-parthus herceg volt, és nem zsidó. Helyesen római-keresztény hagyományról kell szólni, mert az egyház másik pillére a római jog kánonjogként továbbélve.
gyozo2018
2018-12-08 at 08:14
Ezt már ismerjük.
Netán Heissler, Gadó felhívták Laudert, hogy ” csináljon már valamit, mert itt nem hagyják őket hogyishívjákolni”?!
Hová folyt ki a rengeteg pénzünk?!
Az antiszemitázó gyanúsítottak nyakába olyan rágalmazási pert akasztanék, hogy attól kolduljanak!
Kecskeméti Ilona
2018-12-08 at 08:52
Ezt én sem értem : Miért nem mennek Izraelbe??? Ezt magyarázzák meg nekem !!
Karácsony Márta
2018-12-08 at 12:36
Hát pl. azért nem, mert ott dolgozni is kell, nincs szükség annyi ügyvédre, egyetemi professzorra, a fiatalokat, még a lányokat is, besorozzák, meg ilyesmi, gondolom…
Benedek Károly
2018-12-08 at 13:33
A férfiak és nők is kötelezően mennek katonának. Az állam és a vallás ott erősen összefonódik, de ők is megosztottak.
Netanjahu nemzeti-konzervatívnak számít, védi a hazáját, de Soros-féle hordalék ott is van. Vallási viták, veszekedések is tarkítják az életüket.
Itt két fő tábor háborúzik a mi pénzünk kezeléséért: Heisler és Köves.
Ha úgy adódna, hogy a magyarok megálljt parancsolnának a milliárdok számolatlan osztogatásának, meggyőződésem, hogy Köves is ellenünk fordulna.
Egyáltalán mi az, hogy “Együttélés Háza”???
Hány szervezetük van ezeknek Magyarországon, melyek viszik a pénzünket?!
http://www.mazsihisz.hu/kiemelt-magyar-zsido-intezmenyek-30.html
https://hu.wikipedia.org/wiki/Egys%C3%A9ges_Magyarorsz%C3%A1gi_Izraelita_Hitk%C3%B6zs%C3%A9g
Más kisebbségek nem élnek ebben az országban?!
Karácsony Márta
2018-12-08 at 12:09
..és kitömi őket pénzzel, elismeréssel, mindenféle szervezetek, intézmények vezetésével, stb.. eltűri, hogy a kitüntetések átvétele után már másnap a kormányt rágalmazzák, ráadásul külföldön is, stb. stb. És még mindig nem hallottunk egy szót sem a kormány részéről, hogy lesz egy kis rendcsinálás a filmalapnál, az MTA-nál, az egyetemeken, a biróságokon, lehetne még folytatni a sort.
Benedek Károly
2018-12-08 at 13:56
A filmalapot ki kell venni Vajna kezéből, sézlnek ereszteni a parazita kurátorokat vele együtt.
A Magyargyűlölő Áltudományos KAKAdémián pedig a nyugdíjkorhatárt leszállítani az általános nyugdíjkorhatárra. Ott aztán nagyon komoly “vérfrissítésre”, pontosabban szellemi-tudományos frissítésre van szükség.
Számos tudós még csak levelező tagságig sem viheti, mert ezek ott eluralják az összes meghatározó pozíciót.
Kásler miniszter úr jól beszélt a PS-nek adott interjújában, de nagyon nehéz ügy.
Ugyanis a hálózat nagyon erős és szerteágazó, ha rést vágsz rajta,
akár a te soraidból is készen állhatnak olyanok, akiket azonnal aktiválnak, amint pozícióba emeled őket. Lásd Prőhle, L. Simon, Szőcs stb.
Ezek pontosan tudják, hogy mikor, hol, kiknek mit kell mondani, szónokolni, de valójában soha nem a te érdekeidet fogják szem előtt tartani, amikor dönteni kell, hanem félszemmel, laposan, balra lesnek.
Tőlem L. Simon olyan “megható” előadásokat tarthat, amilyet csak akar, annyi szobrot, emléktánlát avathat, amennyit csak akar.
Örökre lejáratta magát, amikor akaratlanul is megnyilvánult éles helyzetben, hogy valójában megveti a határon túli magyar értelmiséget, meggyőződése, hogy a nemzeti-keresztény alkotók tehetségtelenek. Ezt mondta, ezt már visszavonni, megmagyarázni nem lehet, akár hány beszélgetéssel akarná is elterelni a figyelmet, feledtetni.
Az ócska ötletei, miszerint el kell törölni a rokkantak,
6 éven aluliak, 70 éven felüliek, a pedagógusok,
a muzeológusok és a múzeumok társintézményei
kutatóinak az ingyen belépőjét, és attól majd a múzeumok
költségvetése fellendül. Meg hogy meg kell szüntetni
a NKA-t, és egy másikat kell felállítani. És persze ott is ők fújnák a passzátszelet. Meg Buglya és Fekete Pál, akire azt mondják a
liberális filmesek, hogy “ő rendeben, ő a mi emberünk”.
Az MMA is tele van velük, ott vannak a vezetésben és a szakosztályok vezetésében, kuratóriumokban.
A kormánypártoknak volt közel 30 évük, hogy kineveljék a saját
embereiket! Hol vannak?!
Jantó-Petneházi Péter
2018-12-08 at 21:21
Nagyon ideje lenne már, hogy a kormány rendet tegyen, és azoknak akik csak a magyarságot gyalázzák, csak becsmérelni tudják a magyarságot, nem adnék egy fillért sem a filmjeik, könyveik, kutatásaik finanszirozására. Mint ahogy Nemes Jeles László kapta a sok százmilliókat a Saul fiához, és utána nem is tartotta magát magyarnak.
Szathmári Veronika
2018-12-08 at 12:13
Maccabizni is idejönnek! Érdekes – nem Párizs a kedvencük – pedig nagyon feldobná a “sót”, kis migráns szin keveredne a kékkel. Úgy tűnik saját pofátlan, ócska hazugságaik tömege sem zavarja őket.
Netta
2018-12-08 at 14:13
A rabbi, akivel a PS interjút készített, majd kimondta, hogy Berlinben is volt, itt is lesz, mert “megérdemeljük”. Hányinger.
József Zatyi
2018-12-08 at 15:54
44-45-ben elvitték a vidéki zsidóságot, de a BP-i megmenekült. Ez lett az eredménye. 45 év bosszú és még 28 évnyi macera meg keresztbe verés az országnak.
Ezek után mi lesz? Vonjuk le azt a tanulságot ha legközelebb szarban vannak majd jól végig nézzük de mostmár tényleg, és nem segítünk ennyit se , mert megint megszívjuk?
Szathmári Veronika
2019-01-12 at 10:14
A béredet és a bőrödet, te csacsi!
Szathmári Veronika
2019-01-12 at 10:35
Pénzt! Sok-sok pénzt!!! Mert újabb “HÁZAT” építenek.
Míg másokat kilakoltatnak – ezeket kitömik milliárdokkal.
POROSZLAI RÓBERT
2018-12-08 at 06:17
Jó cikk! köszi Tomi!
Gyzoltan
2018-12-08 at 06:12
A zsidóság jobban tenné, ha végre egyszer, magába szállna! -de erre semmi remény, ilyen velük nem fordulhat elő!
Látásukat teljesen eltorzítja, hogy elsüllyedtek a kirekesztő rasszizmusban, mely csukott szemeket eredményezett…
Az emberiség, a nem zsidók többsége tisztában van vele, hogy a zsidóság egyértelműen saját magának a hóhéra volt! -de ennek beismerésére nincs remény részükről…
Van viszont helyette minden értékelő gondolatot letorkoló, liberálisnak álcázott zsidó tudati terror!
Aki kérdezni, felvetni, pláne védekezni mer, az antiszemita ellenség!
Netta
2018-12-08 at 07:43
Most kik is állnak az Európa ellen indított, szervezett migráns biznisz mögött?
Érdekli őket, hogy Nyugat-Európában zaklatják, veszélyeztetik a zsidókat?
Az üzlet az üzlet, akkor is, ha a sajátjaikat veszélyeztetik vele?!
A Gadó-félék a zsidóság legalja söpredéke.
Az ügyészség meg ne hezitáljon! Ott kell keresni, ahol a legnagyobb a rágalmazó-visító kórus hangja!
Szathmári Veronika
2019-01-12 at 10:13
Kell nekik a munkaerő, az olcsó, majdnem ingyenes feketék, arabok. Nem számít senki, semmi csak a pénzük, a tőkés gyarapodjon. Milyen szörnyű, hogy a mai UNIO-s fejek, megfelelő segítői lettek ennek a zsocskos midó bandának.
Darázsfullánk
2018-12-08 at 05:53
Van egy kellemetlen adalékom a cikkhez: a szendvics szindrómára való figyelmeztetés. Hogy miről van szó? Hát arról, hogy a holokauszt előtt és után is véres zsidó terror volt, amely Kohn Béla rémuralmától ívelt Rosenfeld Mátyás forradalomba és szabadságharcba torkolló országlásáig. Mintha sokan nem lennének tudatában annak, hogy Rosenfeldék csak a megszálló szovjet állam és hadserege segítségével kerültek hatalomra; felszámolták az ezeréves keresztény-nemzeti magyar világot, amire nem volt társadalmi felhatalmazásuk, és elvették mindenki magánvagyonát, amire megint csak nem volt kollektív felhatalmazásuk. És még ennek a bandának van bőr a képén bármit is számon kérni a “magyarságtól.” Volt magyar “holokauszt” is, volt zsidó bosszú is, úgy hogy minimum kvittek vagyunk, mert a kommunista zsidók által kiszolgált oroszok is kb. 300 ezer magyart pusztítottak el a munkatáborokban, és kb. félmillió magyar nőt (köztük sok “felszabadult” gettózsidót) erőszakoltak meg. Ezek után elveszett a zsidók erkölcsi joga arra, hogy bármit is számon kérjenek a magyaroktól. A német szövetséget egy szuverén ország parlamentje hagyta jóvá 1938-ban, és ennek a szövetségnek geopolitikai ára volt, tetszik-nem tetszik. A szovjet kapcsolat pedig idegen megszállás, erőszak és elnyomás volt, az idegen Rosenfeldék ezt szolgálták ki. Ennyit a “kollektív” felelősségről. Jeruzsálemben tessék kollektívkodni.
Oriza Triznyák
2018-12-08 at 11:28
Apám a keleti fronton harcolt, voltak velük munkaszolgálatosok (lövészárok ásás, – hasonlók). Mivel jó szívű embernek született, esetenként adott cigit, ennivalót az ott dolgozó munkaszolgálatosoknak. Beszélgettek is. Egy ilyen beszélgetés kapcsán felmerült, mi lesz a háború végén?! Az egyik szolgálatos, aki történetesen zsidó származású volt azt mondta: nézze, maga egy rendes ember de megmondom őszintén, magukon magyarokon ezt ezerszer le fogjuk verni! Hát ennyi!
Gyzoltan
2018-12-08 at 14:37
Mit vernek le?
Tiszti vesztesség húsz százalék (22%) felett
Sorállomány vesztesség 15%
Munkaszolgálatos vesztesség 8%
Az adatok megerősítéséért szíveskedjetek a Foxi-Maxi CEU genderszakához fordulni, mert nekik joguk van azt kutatni, amit csak akarnak, az államnak meg kutya-kötelessége őket finanszírozni!
Szathmári Veronika
2019-01-12 at 09:54
Nem tudta a szerencsétlen, hogy idehaza Eichmann amikor betette a lábát – legelső dolga volt ZSIDÓ TANÁCSOKAT felállítani és velük megbeszélni az elhurcolás módjait. A gazdagabbja nem a keleti frontra, nem KZ-be, hanem Svájcba “emigrálhatott”. Ma már egyetlen esetben sem említik a zsidók saját szerepét a megszállás után történtekben. Hazugság viszont évről-évre dagad, újabb pénzeket követelve. Mert hát a pénzről szól minden – erről nem tudnak leszokni.
Karácsony Márta
2018-12-08 at 12:04
Köszönet a remek és igaz hozzászólásért! Szükség van arra, hogy többen legyünk, akik ki merik mondani az igazságot. Jó ideje próbálom kérdezni, hogy ha van nulla tolerancia a kormány részéről az antiszemitizmus iránt, akkor pl.miért nincs a magyargyalázás ellen is, hiszen a tótaw-félék, vannak elegen, folyamatosan gyalázkodnak.
Netta
2018-12-08 at 13:39
100/100!!!
Állítson fel as kormány a Tett és Védelem Alapítvány (amit mi tartunk fenn súlyos pénzekért) mintájára egy
Magyarság Védelem Alapítványt. Azt meg fizessék a zsidó szervezetek.
Bodor Miklós László
2019-02-14 at 16:00
Nevelőanyám (apám testvér-nénje…) Irgalmasrendi apácaként, rendi utasításnak, és saját emberségének engedelmeskedve tevőlegesen mentett üldözötteket. A Rákosi érában Ő, és rajta keresztül a közeli rokonság “jogán” osztályidegenek lettünk a holo-túlélők minősítése szerint. Háládatosak, az szentigaz!
zolatiguszti
2018-12-08 at 15:19
És jogfolytonos volt éppen pl Rosenfeld Mátyás csodálatos Rákosi Mátyássá változás folytán, vagy annak a Lukács Györgynek az ideológiai munkája alapján ami szintén 19-es népbiztosként kezdte majd fő szakkorifeusként meg pártfő-titkárként manifesztálódva 45 után… Míg a Magyarság már azért se lehet kollektív bűnös mert Rákosiék kiírtották azokat a lakosokat akik bármit is tettek a zsidóság ellen ill bérmit is profitáltak a vagyonukból.Osztályharc volt rémlik? Akinek a legkisebb vagyona volt azt mind elintzték, vagy elüldözték.
zolatiguszti
2018-12-08 at 15:42
Nem azért de az 1938-as szuverén országgyűlési jóváhagyás is hogyan is ment?
Véletlen nem cenzusos választójog volt 45-ig?
Vagyoni és műveltségi cenzus.Nők 3 éves kortól szavazhattak csak.
Vagyoni cenzus: az adóívek voltak a választási névjegyzékek alapja. Ehhez csapódott a műveltségi cenzus. Érettségivel 2 szavazat járt és bevonuláskor aut tiszti rang.
Miről is szólt akkor Nummerus Clausus a híres első zsidó törvény? Nem arról hogy más is szerezhessen műveltségi cenzust?
Ha pedig a zsidóság felül reprezentált volt az oktatásban akkor ők aránytalanu többen is szavaztak nem? Tegyük hozzá Ungváry Krisztián kutatásait ami 1920 és 45 között kutatta az adóíveket, és kiderült az 5%-nyi zsidóság kb 1938-ra lenyúlta a nemzeti vagyon 25%-át….
Kinek a gyérai gyértották a : 35M Csaba páncélgépkocsit? a 43M Zrínyi rohamlöveget? A Toldi kisharckocsit és a Turánt? A Héjja vadészgépet?
Nem Weiss Manfréd gyára?
Ki gyártott tetűírtót, fertőtlenítő szert és kalmopyrin gyulladás csökkentőt a hadseregenek is?
Nem Richter Gedeon?
Még csak érdekeltek se voltak a hadba lépésben……És miről szavazott az én Magyar nagyapám 6 elemivel + egy asztalos szakmával? Nagyanyám 4 elemi háztartásbeliként? De elment a nagyfater 43-ban 30 évesen Voronyezs alá fogságba esni 4-5 évre….És hol volt a Weiss család vagy a Richter?
De szavaztak, és kerestek is rajta…..
zolatiguszti
2018-12-08 at 15:48
Bocsánat lemaradt egy 0. A nők 30 éves kortól…
Hesslerezredes
2018-12-10 at 14:18
A háború után volt egy vicc: “Miért van olyan sok zsidó? mert auschwitzban felnégyelték őket…” Akkor senki nem vette komolyan a hollókausztot. Egyébként a deportálások a zsidók érdekét szolgálták: már a háború előtt be volt nekik ígérve palesztína, de jól tudták, hogy az a terület több millió embert nem tud eltartani, ha rázúdulnak egyszerre. Meg kellett szelektálni magukat, hogy csak a legéletképesebbek kerüljenek ki. A hülye németek ennek voltak az eszközei.