Az ellenzék ma sokkal rosszabb helyzetben van, mint nyár végén. Csak a Demokratikus Koalíció politikai túlélése biztos, a Momentumban és a Jobbikban nyilvánvaló vezetési válság van, az MSZP és az LMP már a megszűnési küszöb alá csúszott szervezetileg is, nemcsak a közvélemény-kutatásokban, a Párbeszéd meg eddig sem létezett. Az ellenzék kirakat-önkormányzata, Budapest pedig most omlik össze egy olyan korrupciós botrány miatt, amelynek „transzparenciája” új az ellenzéki balhék történetében. Miskolcon és Pécsett is összeomlott már korábban az ellenzéki összefogás, és ott is érdekes ügyek borzolják a kedélyeket. A Magyar Kétfarkú Kutya Párt viszont bizakodva várhatja a választásokat.
Nem mintha a baloldalnak ne lett volna millió korrupciós ügye már, csak eddig példátlan ügyességgel intézte el nekik a propagandagépezetük, hogy ne legyen belőle igazi botrány. Azonban változnak az idők és Karácsony Gergely önlebuktatási képessége magával ránthatja az egész társaságot. Ha visszaemlékszünk a 2010 előtti időkre, felidézhetjük, hogy Demszky Gábor páratlan inkompetenciája, és persze a szemet rendszeresen kiszúró fővárosi korrupciós ügyek nem gyakoroltak érezhető hatást Budapesten a baloldal és a liberálisok támogatottságára. 2010-ben és 2014-ben csak azért vesztették el Budapestet, mert országosan is tragikusan teljesítettek; a törzsszavazóikat akkor sem – ahogy most sem – érdekelte semmi más, csak az, hogy vesszen Orbán. Karácsonnyal 2019-ben mind a baloldali szavazók, mind a budapesti liberális elit a Demszky-korszakhoz tértek vissza.
Budapest páratlan gazdasági teljesítménye ellenére nem túl boldog város maradt a Demszky-érában, de a mindenkori liberális vezetés ügyei igazán nem gyakoroltak hatást az országos politikára. Persze 2006-ban az okos budapesti baloldali szavazók megmentették Demszkyt és vele valószínűleg Gyurcsány Ferenc miniszterelnökségét is, ami újabb csodás, lepusztulással töltött négy évvel ajándékozta meg Magyarországot és persze a saját városukat is. De a vidéket, az országot nem rettentette meg a liberálisok akkori budapesti ámokfutása; hála az akkori kormánynak, megvolt a maguk baja. De most új helyzet van. Mindenki érzékelte Tarlós István kilenc éve alatt, hogy mi is lehetett volna Budapestből, ha kompetens városvezetése van az előző húsz évben is. Tarlóst nem azért győzte le Karácsony, mert bármi jót is vártak tőle a pestiek. A választási trükkök, külföldi pesti lakosok szavazatainak segítségével is a Borkai-ügyet akarták megtorolni a Fideszen, amely bosszút aztán jó szokásuknak megfelelően végül saját magukon sikerült foganatosítani. Karácsonnyal sikerült látszólag az ellenzéknek kihasználnia egy rövid ideig a legerősebb közvetlenül választott politikai pozícióban, a főpolgármesterségben rejlő potenciált országosan. Szegény hülye Demszky is akart budapesti liberális pozícióból miniszterelnök lenni, miközben a „háromosztatú” politikai mezőről hadovált, középen a liberálisokkal. A hataloméhes liberális disznó centrális erőtérrel álmodott.
Aztán heteken belül szembejött a valóság, Demszky mindent elsöprő tehetsége, vidéken pedig az emberek mindig is alapvetően röhejesnek és undorítónak találták az SZDSZ-t, a liberálisokat; a projekt gyakorlatilag azonnal elhalt a közvélemény-kutatások tüzében. Karácsonnyal vidéki gyerekként akarták eladatni ugyanezt a mutatványt; ez az illúzió legalább hosszabb ideig fennmaradt, mint Demszky álmai. Budapestet 1944 óta csak Tarlós kilenc évében vezették normálisan, és ez azért sokaknak feltűnt. Karácsony első két évében a főpolgármester országos politikusként flangált, és így vezetésének nyomait nem nagyon lehetett felfedezni Budapest utcáin. Nagy volt a visszaesés, és az is kiderült közben, hogy ha Karácsony nem fog vezetői képességeket, városvezetői kompetenciákat növeszteni magának valami transzklinikán, akkor inkább az ország tönkretételével foglalkozzon, ne közvetlenül Budapest hajléktalanszállóvá alakításával tesztelje a budapestiek liberalizmustűrő képességét.
Karácsony főpolgármesteri alkalmatlanságát értelemszerűen egyszerre bizonyította miniszterelnöki alkalmatlanságának látványos bemutatásával, és visszakullogott elfelejtett és meghaladottnak vélt munkahelyére, a Városházára. A baj az ő szempontjából most viszont az, hogy igazából senkinek nem érdeke, hogy ő maradjon a főpolgármester. A Fidesz joggal gondolja, hogy a várható tavaszi választási győzelme és az elmúlt két és fél évnyi budapesti ellenzéki vergődés után meg tud nyerni egy időközi főpolgármester-választást. Az ellenzék titkos urai is azt gondolják, hogy remélt választási győzelmük után megnyernek egy főpolgármester-választást, ha a fene fenét eszik is. Sőt, ők még azt is gondolhatják, hogy egy tavaszi zakó után is megnyernék azt, hiszen a budapesti O1G-szavazók meg az önkormányzati választásokon szavazó külföldiek érzéketlenek a tényekre. És egy értelmes főpolgármester nagyon jól jönne az ellenzéknek. Már ha a személyzeti politikájuk megengedi egy ilyen ember pozícióba juttatását.
A Városháza-gate eddigi tényei alapján az sejthető, hogy Karácsony minek a hatására adta át a terepet Márki-Zaynak, és az is, hogy ez az üzenet nem az utóbbi hetekben lapító Gyurcsány–Dobrev-klán irányából érkezett. Olybá tűnik, hogy Budapesten nagyhatalmú pénzemberek összevesztek egynéhány tucat nagy értékű telek tulajdonlásával kapcsolatban, pontosabban azon, hogy ki veszi meg azokat az önkormányzattól. Csúnya dolgokra képes a bírvágy, az egyik elvtárs „meghadházyzza” a másik elvtársat, majd még nyilvánosságra is hozza a felvételeket (hacsak az nem egy harmadik elvtárs volt). Egy ilyen politikailag kényes időszakban. A pesti pletykák szerint van még muníciója Anonymusnak, elleszünk egy darabig ezzel az üggyel, akár tavaszig is. Ez rávetül Márki-Zay önálló miniszterelnök-jelölti ámokfutására szintúgy, mint a listaállítási megbeszélésekre, ami számtalan ellenzéki politikus utolsó szalmaszála lesz. Nagy kérdés, hogy ez milyen hatással lesz a vidéki szavazókra, akik megtekinthetik, ahogy a budapesti észkombájn, az ellenzék majdnem miniszterelnök-jelöltje porrá zúzza az ellenzék teljes korrupcióellenes kampányát.
A Fideszt tolvajozó kampány – erre már szinte nem emlékszik senki – huszonkilenc éve, 1992-ben indult. Akkor is, mint mindig, az volt a célja, hogy a mindig félelmetesen korruptnak bizonyuló balliberálisok azt adják be az embereknek, hogy a Fidesz sem jobb a Deákné vásznánál. Azt meg sem próbálták már hazudni, hogy ők nem rablóvezérek; az volt a kommunikációjuk egyetlen csapásiránya, hogy a Fidesz is olyan, mint ők. Sok ember szemében tűntek eddig „tisztának” az ellenzéki pártok – na, most ez a tünemény a szavazásnál a saját érdekeikre is figyelemmel lévő választók egy részénél el fog múlni.
Tizenkét év fideszes kormányzás után azonban az a szomorú igazság elfelejtődött, hogy a balliberálisok a földet, a vizet, a levegőt, valamint minden egyebet is mindig és újra és újra ellopnak. Karácsony Gergelynek és csapatának (a Demszky Gábor-emlékbrigádnak) hála a magyar választók újra megtudhatják, felidézhetik, hogy milyen is a kompetens balliberális városvezető, és miben is kompetens. A vagyontárgyak, bárki vagyontárgyainak külföldieknek történő, „jutalékos” rendszerű átjátszásában. Mert ebben a konstrukcióban a vagyontárgyak nem drágák a „vevőnek”. Ugye nem kell mondanunk, hogy a komplett ország az eladási listájukon van és jelenleg tárgyalják a jutalékot.
Fotó: Horváth Péter Gyula/PestiSrácok.hu
Zsoltné Pongrácz
2021-11-20 at 17:14
Nem!!! nem kell semmit eladni! Hanem rendbe kell hozni!
Vajon miért is érné meg a külföldinek eladni, csak azért a pénzért, ami így is úgyis elfogy…utána meg dupla áron béreljük? Vicc a köbön.
Etel
2021-11-20 at 16:24
Csányi, látom nem zavarja, hogy itt mi most másról beszélünk. Hacsak nem azt akarja velünk elhitetni, hogy ha eladják a városházát, akkor jobb lesz a forint. Ugyanis rosszabb lesz, fogadja el ezt egy szintén közgazdásztol.
Etel
2021-11-20 at 16:05
Lesz egy nagy “na és?”, sőt már most az van.
Mert a baloldali korrupció az jó.korrupcio, EU-konform, majd nézzétek, hogy ölelgetik szavak helyett az európai polgármesterek a Karácsonyt.
TalEle
2021-11-20 at 14:31
A Karácsonyhoz hasonló aljas Soros ügynökök nagyon jól tudják, hogy a választók többsége nem racionálisan, hanem impulzív módon, érzelmi alapon, a közösségi médiák fake news híreitől felheccelve dönt! Azt is jól tudják, hogy a korrupció sejtetése minden ügy mögött, azaz a téma, amivel érzelmi alapon, leginkább fel lehet heccelni a gyanútlan, bizonytalan választókat! Nem is akár hogyan: a felheccelt emberek képesek, akár, a saját személyes érdekeikkel ellentétes döntéseket is hozni, például: rezsi és adó csökkentés, családtámogatás ellen szavazni… Ezért lenne nagyon fontos, hogy eddig a ballibek által „hazai pályának” hitt területen a „lőrincezés”, a „stadionozás” terén lepje meg a jobboldal Gyurcsány-Márki-Zay hitvány szivárványos csőcselékét!
Orientál
2021-11-19 at 19:32
Demszkyék állandóan szdsz-esekként úgy loptak mint az országot csődbe taszító Gyurcsányék mszp-seikkel együtt ,ők voltak azok akik miatt elloptak 20 milliárd eurónyi értéket vagyont az országtól ,ennyi tehát 20 milliárd euróval adósították el újra a magyarságot mint a gyilkos Kádárék – Gyurcsányék és Demszkyék – tanáraik az országot.
"az nem lehet..."
2021-11-19 at 17:46
Sajnos azt hiszem semmekora hatással nem lesz.Ilyen-talán kisebb volumenű mutyikkal igent mondtak Karácsony Gergelyre,számtalan szocis dk-s polgármesterre vagy képviselőkre. Akik őket megválasztották-akkor is őket választják meg ha egyenesen kést tartanak a torkuknak. Az Orbán elleni gyűlöletre évek óta felépített kampányuk-rendkívül sikeres-hiába mutatsz nekik adatokat-lelpleződnek le a csalások ,hazugságok-akkor is őket fogják választani. Nincs ellenszer-csak a CSODA!!!A Fidesz ill.a PS stratégiája is elhibázott.Nekünk-kormánypártiaknak nem kell leleplezni őket-azokkal kellene valamit kezdeni:pedagógusok, orvosok, diákság ,művészek, stb-akik minden ellenére-ezekre a csaló szélhámosokra szavazni fognak .Talán egy jó pszichológussal kellene beszélni-és talán meg kellene érteni-hogy a tömeg miért választja mindig újra és újra BARRABÁST???De tényleg???A választások a tét!!!!
Rolo
2021-11-19 at 15:55
Csányi2021-11-19 at 15:11
Mennyi is volt akkor a minimalbér? 🙂
Tudjuk hogy a libsiknél örökérvényű minden…adjunk el mindent mint 2010 előtt!
Inkább nézd meg az újabb Anonymus videót 😉
Ülj le egyes
Ej vadász te sz@pni jársz ide! 🙂
Tuti
2021-11-19 at 15:27
Csányi 2021-11-19 at 15:11
abban a helyzetben az igaz volt, es mivel az orszag devizaban volt eladosodva ez kihatott mindenkire!
a donteseket mindig az adott gazdasagi helyzethez merten kell meghozni es nem ugy mint a ballibek, ami remsegesen egyszeru: “aggyuk el efftassak!! uccse tudunk vele miccsinani!”
csakafidesz
2021-11-19 at 15:11
Elég volt! Demszkiék 178 milliárdot loptak el a metró mutyin, és ezt az EU állapította meg. A Városháza eladásából nyerhető pénz épp úgy magánzsebbe fog menni, mint a Postapalota, MÁV székház, tévészékház, stb. olcsón elkótyavetélt közvagyon. Törvény kell rá, hogy nagyobb közvagyont csak az Országgyűlés hozzájárulásával, nyílt tenderen lehessen eladni!
Tuti
2021-11-19 at 14:41
ez az Csányi!!!
mutass peldat…az utolso toltenyig!
mar rajtatok rohog mindenki, ahogy garda mellenyben, dk-s zaszlo alatt, momentumos kituzovel tanciztok egy zold lmp-s kamionon, ami robog egy szakadek fele es az internacionalet eneklitek bajnai stilusban!
mindannyian olyan vagytok mar mint a hugyfoltos havas henrik: enyhen szorakoztato, de leginkabb szanalmas es irritalo!
eszetek annyi, mint forrotamas zoknija: NINCS!
vegyetek mar eszre,h mar a partjaitok dobtak 2022-t!!!
szerinted miert adtak nektek ezt az eszetlen markizajt???
ennyire nem lehettek birkak,h mar ennyire mindegy!
itt ez a vedhetetlen karigeri, aki a kontarsag es a hozza-nem-ertes archetipusa, ti meg ezeknek csapoltok!!!
Occccccsem…igy leszarva lenni szar lehet…
G.P
2021-11-19 at 14:33
Negyedik 2/3 !!!!! Budapest meglepetést fog hozni , többen fognak a Fideszre szavazni mint gondolnak !!! TUTI Biden is úgy volt beállítva mint a nagy “megmentő “ ! Mára a 38% a támogatottsága = teljes KÁOSZ ! ( Sorosek nem kapják meg Magyarországot )!!!!!!!!!
api01
2021-11-19 at 14:22
Feri
2021-11-19 at 13:44
Mikor hazudtam ?
Feri
2021-11-19 at 13:44
api
012021-11-19 at 13:18
Konkrétan melyik intézmény állította?
???
Te is olyan vagy, mint a főnid, gyurcsányi. Folyvást hazudsz.
api01
2021-11-19 at 13:18
Budapesten történhet bármi, aligha lesz következmény. A szavazók nem változnak, és nem állíthatóak át, ebből kell kiindulni.
Az egyik közválemény-kutató néhány hete azt állította, hogy jelenleg Budapesten egyetlen választókerületben sem győzne a Fidesz. Sajnos elhiszem.
(Annak idején nevettem azon, hogy a Závecz feszt állította, hogy a Karácsony utcahosszal vezet Tarlós előtt. Erre tessék, igaza lett.)
Nagyon észnél kell lenni, és jha a jobboldaliak félvállról veszik a tétet, nem fogunk nyerni.
Lé és tudat
2021-11-19 at 13:09
Feri
2021-11-19 at 12:55
Rájöttem, miért. Mert náluk
A LÉ HATÁROZZA MEG A TUDATOT !
Papa Lima Papa
2021-11-19 at 13:08
Demszky emlékbrigád… nagyon találó jelző. Csak azt nem tudjuk, hogy a névadó miért nem rohad valahol egy sitten… Az nem a kommunisták sara…
Feri
2021-11-19 at 12:58
Kátay Péter
2021-11-19 at 12:38
Neked meg nagyon liberálbolsi szagod van, mintha Bide evtársúrból kerekedtél volna ki.
???
Sas
2021-11-19 at 12:56
MÁR HOGYNE LEHETNE ENNEK HATÁSA, AMENNYIBEN A PESTI TÖMEG EGYÁLTALÁN TUDÁSSAL BÍRNA RÓLA? DE AZ ELLENZÉKI SAJTÓ LEFOJTJA-A NEMZETKÖZI SAJTÓ HALLGAT RÓLA-A FIDESZ MEG IDE KOMMUNIKÁLJA.
Feri
2021-11-19 at 12:55
Feri
2021-11-19 at 12:37
Egyetlen ellenszere van annak, hogy az úgynevezett “baloldali” és ingadozó szavazók jelentős részét magunk mellé állítsuk: olyan jelentős
ANYAGI TERMÉSZETŰ
igérvényt kell tenni a részükre, amelyet már vagy részben megkaptak vagy még meg fognak kapni a választásig, de csak
FELE RÉSZBEN,
és a másik felét csak a választás után kapják meg, ha ránk szavaznak. Ami fontos, olyan igérvény legyen, melyet csak mi vagyunk/leszünk képesek teljesíteni, az ellenzék pedig nem. Rövid határidőre szóljon, max egy évre!
Kátay Péter
2021-11-19 at 12:38
SEMEKKORÁVAL ! Még majd megpróbálják a BAROM-Karácsonyt vígasztalni
és tisztára mosni, mert NEKI fognak hinni…
A FIDESZ-nek mást kell kitalálni ! ! ! Ez az Anonymus-faszság (biztos hogy a FIDESZ ál mögötte) nem jött be… BIZTOS hogy előre eltervelt AKCIÓ volt ugyanis ki kellett előbb (valakiknek) találni, hogy MIT és MIKOR vesznek fel. “Kilóg a lóláb”…
Az örök kérdés ugyanis: “kinek áll érdekében”?
VAGYIS: Anonymusnak nagyon FIDESZ-szaga van…
Feri
2021-11-19 at 12:37
-Hát nem érdekes?
-Nem, mert megszoktuk. Megszoktuk, hogy az itt kommentelő liberálbolsik konkrétan és érdemben semmihez nem tudták hozzászólni, akár cáfolni azokhoz a tényekhez, melyeket BB itt felvetett.
Részükről maradt az egyetlen eredményes módszer, a gyűlöletkeltő mantra. Ami – valljuk be – hatékony. Szerencsére egyre kevésbé!!!
Köszönet a cikkért BB. Helyén van. ???
Sas
2021-11-19 at 11:51
2010-ben ésszerűen szabályozgatni kellett volna a sajtót. NÉPNEVELÉSILEG. Nem azt csinálni, hogy…”Fas…om:DullSzabik,TótaWék,ÚjPéterek írogatnak-bármit? Hát fas..om…., nem baj…- hadÍrjanak, meg ALAPELV , hogy MINDEN ga..é?-INDEX-filozófia?( kisbuksi fiataloknak)-hát fas..om: DEMOKRÁCIA!”CSEPELEN EZ MÉÉÉÉÉÉÉÉ nem hatott? Nyílván ott nem buborék-kommunikáció van, és kevesebb 444-et-meg DULLSZABIT Fogyasztanak.
Sas
2021-11-19 at 11:41
1 VESZÉLY VAN-az, hogy akkora a demokrácia, hogy abba a —lakosság-relatív többsége belehülyűl–teljesen szabadjára lett engedve a demokrácia-ez köztudottan életveszélyes az IQ-ra-mint a kereskedelmi TV-k többsége is-pesten pedig végképp tombol a hvg-444-terror-bágyadt Fideszes háttérrer.CSAK NEKÜNK KOMMUNIKÁL A PÁRT.Se tüncizés, se semmi látványos-a Békemenetet leszámítva.Az sincs kiplakátorízva, hogy igazándicskából–mennyi–pénzecskét-is kapogat a kirakatembernek is kretén –MAGAS-VÉKONY.
Sas
2021-11-19 at 11:34
Tarlós volt az első, és egyetlen-megfelelő-nem balos-nem szdsz-es jelőlt anno Budapesti vezetőnek-Jobboldali részről-a Fidesz soha nem választotta ki jól a Budapesti embereit-Tarlós kívétel volt-. Egyébként pedig nincs budapesti Fidesz-kommunikáció-itt üzengetnek a fideszes buboréknak-meg a HírTv-ben.A többi pl. RTL-Hatás alatt van-meg hvg-444.
Gottwald Zsolt
2021-11-19 at 11:30
Ballib:
Az Ön reagàlàsa alapjàn azt Kell irjam, Ön fel sem fogta, mit irtam.
Miért baj, ha valaki külföldre megy?! Persze van különbség:Dobrev, Berg, Cseh Katalin, mzp és a többiek mind beszervezett CIA/soros ügynökök. (elég csak az életrajzukba bele olvasni, ha valaki kicsit is értelmes, annak rögtön kiszurja a szemét), hogy Orbàn Viktor lànya az lenne, nos eléggé valoszinütlen.Jelentem én sem vagyok az.
A Màsik nagyon nagy baj, hogy fletoék szétloptàk az orszàgot, és most Budapesten ugyanezt csinàljàk!!!
Senki nem mondja, hogy a Fidesz tökéletes lenne. Szo sincsen róla. De nem loptàk szét az orszàgot. Ha Ön ezt màsképp làtja, az Pech, de Talàn ezeket a lozungokat be is kéne bizonyitani.
A halado nyugatrol meg csak annyit, hogy több mint 20 éve élek külföldön, és Nyugat-Europa a béka s@gge alà merült, mind erkölcsileg, mind gazdasàgilag, mind tàrsadalmilag.
Németorszàgban, Ausztriàban, Franciaorszàgban, a Benelux àllamokban,màr lassan kissebbségben vannak az europaiak, az embereket “idomitjàk” mit kell majd csinàlni, ha nem lesz villany, gàz, meg fütés! Csak el kell menni egy kicsit Németorszàgba, és megnézni mi folyik ott! Elképesztö, milyen sebességgel zuhan Németorszàg az egykori kapitalista fellegvàrbol, egy öko-kommunista diktatura felé! (görögdinnye diktatura)
Igaz, az sem véletlen, hogy annyi külföldi vesz Magyarorszàgon ingatlant. Persze a balliberàlis “független, szabad” médiànak megint van valami egetverö vàlasza, amit önöknek jol be lehet adni.
Föleg, ha még az én néhàny soros iràsomat sem képesek megérteni, felfogni. Hogyan fognàk akkor fel,Borvendég Zsuzsanna, vagy Mezö Gàbor iràsait.
Sas
2021-11-19 at 11:24
CSEPELEN NYERT-MEGINT-A FIDESZ. VISZONT -NAGYNEMZETI-HELYEKEN VESZTETT-PL. BUDAI VÁR. NYÍLVÁN UN. BUBORÉK-KOMMUNIKÁCIÓT CSINÁLNAK-CSAK A FIDESZES TÖRZSSZAVAZÓKNAK DUMÁLNAK-ÁTÜTŐ EREJŰ AKCIÓK NINCSENEK.
Rajongó
2021-11-19 at 11:14
Én is azzal az állásponttal értek egyet, hogy a külföldi lakástulajdonosok szavazata döntött, Karácsony azért főpolgi. Nagyon úgy néz ki a dolog, hogy még több külföldi lakás-cég-egyéb tulajdonos lesz Budapesten.
nemzeti
2021-11-19 at 11:11
Legalább nekünk is el kellene menni időnként kommentelni
a Propellerre,HVG-re stb.
Ők nem jönnek ide olvasgatni. Sőt az M1-et sem nézik. Van aki már
ki is törölte az M1-et a csatornakínálatából.
ATV náluk a király. Meg a piacsarok Dobrevvel.
Márki-Zayt most emésztik.
Bubu
2021-11-19 at 11:09
Zoltai Guszti
2021-11-19 at 09:53
Helyes a meglátása! Ezt látom, mondom, írom már jó idelye. Természetesen a budapesti választást megbundázták, elcsalták, ellopták,nevezzük ahogy akarjuk. Csak a vak nem látta. Tavasszal ugyanez fog jönni, a bolond nép majd néz ki a fejéböl, hogy jé, mivan itt! Nahát! Stb. Külfüldön döntöttek OV. sorsáról, mennie kell mint ahogyan Trumpnak is mennie kellett. Olyan államokban buktatták meg, ahol 80%-ban reá szavaztak.
Ne legyen senkinek illúziója, a Fidesz tavaszi leváltása már boritékolva van.
Bressa
2021-11-19 at 11:09
Akinek több esze volt mint egy cipőkanál az eddig is tudta, hogy ez egy gátlástalan rablóbanda! Ezúton is gratulálok azoknak akik a főpolgármesteri székbe szavazták! De “aki a kerületi politikában nem szerez évi 100 milliót, az hülye!”
nemzeti
2021-11-19 at 11:04
Nem foglalkoznak ezzel.Nyomtatják a szórólapokat nálunk is.
“””””””””Most győzzük le az Orbánt. Demokráciát stb.” uniós nyugdíjat,uniós bért stb stb…….”””””””
khm
2021-11-19 at 11:01
Amúgy várható volt,hogy a Tarlós úr ideje alatt felhalmozott 190 milliárd nem lesz elég,és amikor kiürül a kassza,összevesznek az utolsó filléren az ebtársak. És olyankor van az,hogy valakit kihagytak az osztozkodásból és rájuk borítja a bilit.
Remélem kitart ez tavaszig,bár a gátlástalan szemellenzős liberálbolsevikburnyákoknak mindegy,hiszen az Orbán lop! Az ő embereik pedig mind angyalok. Ezért kell elküldeni mindegyiket az anyjához.
khm
2021-11-19 at 10:55
Látom fáj ez a liberálbolsevikburnyákoknak,hiszen tele csaholták ezt az oldalt is. Pedig jobb lenne,ha az anyjukat látogatnák a kamionparkolóban,mert az ebtársaik le fogják nyúlni a napi bevételt (is)-
Gullwing
2021-11-19 at 10:22
Évtizedek óta ezt csinálják, hazudnak, csalnak, lopnak.
Gottwald Zsolt
2021-11-19 at 10:08
@ Ballib:
Az Ön hozzàszolàsa példaértéküen mutatja, milyen idiotàn godolkodnak Önök, hogy hol is van az a bizonyos hiba az Önök készülékében (a fejükre gondolok).
1 Miért ne mehetnek ki Orbàn lànya külföldre?!
2 Mi köze van Ennek a dolognak a fenti cikkhez?
3 Hàny vezetö/nem vezetö politikusnak él a gyermeke külföldön!
4 Hàny ballibsi elitista politikus gyerek él màs orszàgban mint a szülök.
Na és?! Egyébként igy lehet sok tapasztalatot gyüjteni, hogy sok helyröl, sok Mindent tanulok, és ami esetleg jo, azt àt lehet késöbb ültetni Magyarorszàgon is.
De hàt Önöknél csak a mantràzàs megy mindenféle jozan ész nélkül! Ezért van az, hogy ilyen hazaàrulo patkànyok uraljàk Magyarorszàg fövàrosàt!
Tisztelettel
Vladtepesch
2021-11-19 at 10:02
A válasz röviden: semmilyen hatással nem lesz.
Hosszabban?: még annyira sem.
Az ellenzéki/ellenségi szavazóknak csak egy dolog fontos: hogy a Zorbán takarodjon mer’ lop.
Észérvek náluk nem számítanak: ahhoz először birtokolniuk kéne némi ‘ész’-t.
hufi
2021-11-19 at 09:54
Tisztelt “ballib”!
Ballib2021-11-19 at 09:35
Jó nagy marha vagy, akárki meglátja!
Tisztelettel hufi.
Zoltai Guszti
2021-11-19 at 09:53
Téves cikk.
Elhallgtja azt a tényt, hogy vaszeg két hálózat harcát látjuk. A 2008 után ejtett Dobrevékét és Bilderberg-Soros -Libás vonalét.
Ha csak telekmutyi lenne, mi a lófasznak húzná Anonimus rá a Libásra a Gaspergert? Itt a fő cél a libás láthtatlanná tévő festékének a lekaparása, és ezen az se változtat ha a Libás nyilatkozta igaz.A fő célpont ő csak előbb körbe lőtték hogy a személyi kört be lehessen mutatni amibe a végén beleültetik láthatónak.
Karácsony visszalépése pedig Bilderberges parancs volt , mert a talonban HMVH tárolt Maki még nem kapott semmit az előválasztási adok kapokból ezért jobban hozó jelölt még.
Karácsony viszont fél évvel választások előtt láthatóan csúszik lefelé.
Az hogy ki nyeri a főpolgi választást akármikor fényesen bebizonyosodott Tarlós bukásakor, ugyanis nem a kompetencia döntött hanem a választási manipuláció.
Mér pedig ez az eszköz rakja a legtöbb helyen vezetői pozícióba a vezetőket nyugaton is lásd Bidé.
Mi okunk lenne feltételezni azt hogy nem lesz meg ez az eszköz most is?
Lényegtelen mennyivel volt jobb Tarlós, mert nam az dönt!
Itt a cikk még a pályát se találta el szte nem hogy az eredményt. Ebből következik hogy BP megnyerése főleg a választési manipulciók elháríásán múlna ha nem egy divat Igazságügyminiszterünk lenne és lenne benne kodifkációs hajlandóság.
Ugyanis az az ami valódi választói akaratot blokkolja.
Vagyis a feldadat a blokkolás elhárítása nem az eredmények simételgetése.
Mondjuk módosítnai az önkormányztai választás szabályait legalább annyival hogy szavazásra jogosult aki:
“Ért, Beszél, ír, olvas folyékonyan Magyar nyelven? ”
Ugye Varga? Volt rá 2 éve addig csak…Anna bál, hegedű meg foci az kell nekünk meg a Kassai gyorsforgalmit átadni….
Grimmbusz
2021-11-19 at 09:51
És megint a jó öreg ballib trükk: ha a cikk témája kellemetlen, kezdjünk beszélni valami másról.
Mondjuk ahogy a miniszterelnök gyerekeiről beszélnek a sajtóban, el is hiszem, hogy inkább a békesség kedvéért lelépett.
Retzkír
2021-11-19 at 09:51
Ballib!
Engem érdekel.
Péter
2021-11-19 at 09:37
A hangsúly nem az ellenzéki szavazókon van.Őket ilyesmi nem érdekli, hacsak nem kormánypárti politikusok megvesztegetéséről van szó.
2010-ben romhalmaz,és mérhetetlen adósság hátra hagyása után is kb.45% rájuk szavazott.
A bizonytalan szavazók megszólítása a lényeg,ők fogják eldönteni a választásokat,
annak kellene megtalálni módját,hogy belássák egy bűnszervezet vezeti Budapestet,
és ez történne az országgal is.(tüntetések szervezése a városháza elé)
Vak Pali
2021-11-19 at 09:30
Ha a magát NEMZETInek mondó éleslátásúnak egy 40 milliárdos spekuláció “PORBAFINGÓ” , akkor mi lehet az az összeg, ami eléri az ingerküszöbét???
Gondolom, az, ha a jobb oldalon valaki 1 perecet vesz a repiköltségéből….
Kinizsi Pál
2021-11-19 at 09:29
Szomorú,de sajnos nem sok. mármint az ellenzéki szavazókra. Talán a bizonytalanokra,igen.Remélem,minél több ember “megvilágosodik”. Mármint ,szavazók.
puncius pinatus
2021-11-19 at 09:25
Amit a ballibsik tesznek, a jobb oldali becsületes polgárokra nincs hatással, ismerik őket, egyel több.
Meglepő, furcsa lenne, ha ezek ellenkezőjét tennék.
A választóiknál ez természetes, annyira gyepes vagy kretén, hogy belefér a lelkivilágába.
kermesse13
2021-11-19 at 09:18
” A balliberálisok a földet, a vizet, a levegőt és minden mást ujra és ujra ellopnak” Ez tűpontos, és sajna Demszky 20 évig demonstrálta! De Gabi miért nincs sitten?
márko
2021-11-19 at 09:08
egyetértek
@Gáspár Anette 2021-11-19 at 08:55
/
nagyon jó meglátások
Gáspár Anette
2021-11-19 at 08:55
A választóik nem tudnak róla, vagy nem hiszik, vagy nem vesznek róla tudomást.
2-3 hülye idejár pofonért, mert nekik a tények nem számítanak.
kamcsatka
2021-11-19 at 08:48
semennyit, mi tudtuk ilyenek, ok meg leszarjak. csak O1G… ez a lenyeg. ja meg lölö
Miki
2021-11-19 at 08:46
Semekkorara…nem ezen fog mulni
nemzeti
2021-11-19 at 08:45
Foglalkozzon a Fidesz a saját politikánk határozott végrehajtásával
ne porbafingó ügyek feltupírozásával.