És egyáltalán, mi köze a kettőnek egymáshoz? A Pesti Srácok törzsolvasói bizonyára séróból tudják a választ ezekre a kérdésekre, de érdemes lehet megmutatni, megosztani az infót azokkal az ismerősökkel is, akik önhibájukon kívül nincsenek mindezekkel tisztában. (Mert esetleg csak olyan sajtótermékeket olvasnak, néznek, ahol a valóság bemutatása helyett manipulálják, átverik őket.)
Vannak vállalható baloldali értékek is
A baloldal eredendően a munkavállalók, a dolgozó (kis)emberek, a vagyonnal nem rendelkezők érdekeit képviselte a tehetősebb, felsőbb rétegekkel szemben. Ha eltekintünk – a történelem során sajnos nagyon is megvalósított – baloldali szélsőségektől (osztályharc, vagyonelkobzás, kitelepítések, stb.), akkor a baloldali értékek teljesen rendben vannak, vállalhatóak. Mert tök normális, hogy az emberek tisztességesen meg tudjanak élni a munkájukból, ne legyenek kiszolgáltatva néhány nagyvállalatnak és ezek gátlástalan vezetőinek. Hogy rendelkezésre álljanak olyan közszolgáltatások (oktatás, egészségügy, szociális biztonság, stb.), amelyekből mindenki részesülhet, nem csak a privilégiumokkal rendelkezők. Hogy legyen társadalmi mobilitás: aki tehetséges, szorgalmas, aki tanul és dolgozik, az vihesse többre, juthasson előrébb, és ha van valamilyen különlegesen jó ötlete, képessége, akkor válhasson belőle akár gazdag ember is. Ne legyenek zárva sem lehetőségek, sem pozíciók, sem vagyoni vagy társadalmi státuszok azért, mert valaki „rossz helyre” született.
Ezen baloldali értékek mára zömmel megvalósultak. „Vicces” módon általában jobboldali kormányok által. Mert miközben – a jogos és vállalható törekvések mellett – a baloldali politikai erőket ideológiai túlfűtöttség és gazdasági hozzá nem értés is jellemezte, addig a jobboldali kormányok a kapitalizmus erejével – és a valósággal! – nem szembeszállva, társadalmi mérnökösködés helyett az emberiség természetes, genetikailag kódolt ösztöneit (önzés, győzni akarás) az egészséges verseny keretei közé terelve olyan gazdaságpolitikát folytattak, amely növekvő értéket és jólétet hozott létre. Ugyanakkor a baloldali törekvéseket is beemelve ezt a jólétet egyre szélesebb rétegekre is kiterjesztette.
És vannak nagyon káros baloldali “értékek” is
Nem mindenki számára és nem alanyi jogon – mert melózni, kitartani, próbálkozni, ettől még kell. Sokat. És sokszor még így sem minden sikerül, mert néha hiányzik a valóság még egy darabja: a szerencse. Ez az egyik nagy átverés a baloldali politikusoktól a mai napig. Hogy elhitetik az emberekkel, hogy létezik egyenlőség, hogy munka nélkül is lehet jövedelmünk. Felhergelik azokat, akiknek kevesebb van, azok ellen, akiknek több. (Az állandó korrupciózás ennek a legegyszerűbb, legolcsóbb módszere, de erről majd lejjebb bővebben.) Azt hazudják: a „gazdagok” miatt vagytok ti rosszabb helyzetben, de mi majd jövünk és megmentünk. Elvesszük tőlük és odaadjuk neked.)
Ez a klasszikus bolsevik recept, amit a baloldal a mai napig alkalmaz. Viszont nagyon megváltoztak a társadalmi viszonyok – és ezért veszítik, veszítették el a szavazóikat. Mert ma már szinte mindenki rendelkezik valamilyen kis tulajdonnal (lakás, nyaraló, autó, stb.), a legalsóbb rétegeket leszámítva mindenki el tud menni minden évben nyaralni, nem csak a Balatonra, de Görög- vagy Horvátországba is. Mindenkinek van valamije. Persze, lehet hergelni, hogy másoknak több van – de ha túltolják a „vegyünk el a gazdagoktól” mantrát, akkor hamar szembe kerülnek azokkal is, akiknek csak kevesebb van, de azért VAN. Ők is megijednek, hogy majd tőlük is elvesznek, vagy legalábbis jól megadóztatják őket. Összességében tehát: nem nagyon van már kit „megmenteni”, így elfogyott a szavazóbázis.
Újratervez a baloldal
Ezért találták ki az identitáspolitikát, ezért karolnak fel és lázítanak mindenféle – vélt vagy valós – kisebbségeket, hátrányos helyzetűnek nevezett csoportokat a többségi társadalom ellen; el kell velük hitetni, hogy áldozatok, és a baloldal a megmentőjük. Ezért tolják annyira pl. a melegházasságot is: sikerült addig lázítani a melegeket (a nem a Pride-on páváskodó, teljesen normális melegeket is), hogy meggyőzték egy részüket: nem elég, hogy tolerálnak benneteket, hogy nem ér hátrányos megkülönböztetés, nem elég, hogy élitek szép csendben az életeteket úgy, ahogy az nektek jó, bejegyzett élettársi kapcsolatban, senkit nem zavar… nem: lázadni kell és követelni. Például a házasság intézményét is. Ami egy több évezredes intézmény nő és férfi között.
A különböző kisebbségek hergelése működik ugyan, de aprólékos és macerás meló; mégiscsak egyszerűbb, ha tömegesen hozzá lehet jutni új szavazókhoz. Erre tökéletesek a bevándorlók. Tanulatlan, nincstelen tömegek, akiknek valóban semmijük sincs. Néha azért, mert maguk mögött kellett hagyniuk egy háborúban, gyakrabban azért, mert soha nem is volt. Az európai baloldali politikusok arra bátorítják Ázsia és Afrika nincstelenjeit, hogy jöjjenek. Pénzt, lakást kapnak. Munkát már nem annyira, mert dolgozni nemigen akarnak (minek is, ha ott a segély), és nem is nagyon rendelkeznek az alapvető képességekkel, amelyek a munkaerőpiacon szükségesek. De ez egyáltalán nem baj a baloldalnak: a segélyekért (és az állampolgárságért) cserébe stabil szavazók lesznek.
Persze, hogy egyre több embernek lesz elege ebből. Persze, hogy egyre többen ébrednek fel a meséből, az altatásból, az agymosásból, és lesznek jobboldali szavazók. Versenyfutás zajlik. Az egyre súlyosbodó migrációs helyzet, az egyre élhetetlenebbé váló európai városok (nem lehet ma már a gyerekeket levinni a játszótérre, parkba, az iskolákban zaklatják őket a bevándorló gyerekek, az utcákon mindennapos a drogárusítás, stb.) miatt egyre népszerűbbek a határozott fellépést sürgető jobboldali pártok, köztük a radikálisabbak is. De közben a baloldaliak importálják folyamatosan az új szavazókat, adják az állampolgárságot az illegális bevándorlóknak, akik egyből rájuk szavaznak. A kérdés, hogy ki győz: a jobb- vagy a baloldal. A kijózanodás vagy a szavazatimportálás.
Baloldali csodafegyverek: lelkiismeretfurdalás, agymosás
Persze, közben megy tovább az agymosás is. A bennszülött lakosságot továbbra is arról győzködi a baloldal, hogy lelkiismeretfurdalást kell éreznie mások nyomora miatt, sőt, bűntudatot, mert – a baloldal szerint – mi tehetünk a nyomorukról. (Közben persze a baloldallal szövetséges multicégek gátlástalanul dolgoztatják éhbérért a bangladesi gyárakban a munkaerőt, de ez már egy másik téma.) És abban is megy az agymosás, hogy ne lássuk a migrációban rejlő veszélyt. Bagatelizálják a valós problémát, és helyette álproblémákat generálnak, tematizálnak, manipulálják a közvéleményt.
Globális felmelegedés, rasszizmus, idegengyűlölet, homofóbia, stb. Csupa-csupa népszerű téma, főleg a jólelkű, naiv fiatalok körében. Mert persze, hogy legyen egészséges a környezet, és ne utálják egymást az emberek. De a fiatalokat különösen jól lehet hülyíteni, természetes együttérzésükre hatni a jégtáblán sodródó jegesmedve (manipulált) fotójával. Vagy azzal, hogy a valójában drogos, bűnöző, nőket erőszakoló feketét biztos csak a bőrszíne miatt bántja a gonosz fehér rendőr.
A múltat végképp eltörölni…
A mesterségesen felfújt ügyekkel (például a melegházasság erőltetésével is) azt akarja elérni a baloldal, hogy ne a valós problémákkal (pl. bevándorlás) foglalkozzunk, és ne vegyük észre, hogy ez a valós probléma épp az, amivel szavazókat akarnak importálni maguknak. Nem csak örökre megszerezni a hatalmat, hanem örökre megváltoztatni a megszokott, normális életünket is.
Ilyen mesterségesen felfújt ügy egyébként a korrupció is, ami mindig is volt, amióta létezik szervezett állam. De sokszor emlegetve, konkrétumok és tartalom nélkül, hamis példákat kiragadva, nevekkel dobálózva, ezzel is lehet hergelni. Országos korrupciós ügyeket kreálva, ezeket a kormányok nyakába varrva lehet elrejteni a lakosság elől a sokkal durvább, nemzetközi hálózatokba szervezett korrupciót. Ha egy helyi vállalkozó összebeszél egy állami tisztviselővel, drágábban építi a csatornát, mégis ő kapja, és ebből visszaoszt, de lebuknak – ezt mindenki érti. Ha milliárdosok fizetnek le nemzetközi politikusokat, hogy a kormányok az ő szervezeteiken keresztül pénzeljék – a „jótékonyság” címszava alatt! – a tömeges bevándorlást, azt nehezebb megérteni, átlátni. És mivel ki van szervezve a nemzetállamok, így a törvények hatásköréből, így pláne nincs, ki tetten érje és jogilag fellépjen ellene.
Ezért fontos tehát a baloldalnak az elterelés, ezért fújják a lufikat. Ezért tolják a korrupciós narratívákat, ezért beszélnek folyton környezetvédelemről meg rasszizmusról meg homofóbiáról… hogy egyrészt hergeljenek, másrészt lelkiismeretfurdalást okozzanak és jóemberkedésre idomítsák az embereket. De leginkább, hogy eközben sunyiban egyre csak importálhassák az újabb szavazókat a hatalom megszerzéséhez.
Vezető kép: MTI/EPA/Christophe Petit Tesson
Acsay
2020-12-25 at 14:19
Tisztelt Naprózsa!
Bár viszonylag “újfiú” vagyok a portálon, de hozzászólásait, -realitásukat figyelembe véve- kedvelem. Ezért merészelek -az Ön árnyékában- egy véleményt (abszolut laikus módon) megfogalmazni.
Az ellenzék győzelmét eleve kizártnak tartom. Biztosan elérnek valamilyen parlamenti köszöböt. Esetleg (ebben pesszimista vagyok), elérhetnek valami bársonystzéket is…
DE: a “meghalt a király, éljen a király” elve sok évszázadon át egy jogfolytonossági elv is volt. (L.: interregnumok, mik kivétel nélkül valamilyen valamilyen polgárháborúval is jártak.)
Egy “jó” (azaz konstruktív) ellenzék igenis, kell. De annak valami prodram is kéne… A “meghalt a király, élen a … tudjafenemi” nem alternatíva.
A “Le Orbánnal!” “pogramja a 2/3-hoz kevés. Itt az import “balodal” sem bevethető. Tehát, maradhat valami részeredmény. Mi is fog történni? a derék bal-oldali koalíció már a választás másnapján egymás torkát (nem Orbánét!) harapdálná. És ki lenne “karizmatikus” vezérük? Gyurcsány? (többszörös -és többször kimosdatótt-) fő korruptőr? Vagy Dobrev elvtársnő?
Ide kis emlék kívánkozik: Magyarország mindenkori állam- és korményfői megtették látogatásukat a Vatikánban, caládostul, a “rendszerváltás” után. Egydül Gyurcsány ment “szalmaözvegyként”. Egyszerű okból: az Ali Agca által ekövetett merénylet a bulgár titkosszolgálat “érdeme” volt. Akkori főnökét Dobrev elvtársnak hítták… Tehát Dobrev Klára nem kívánatos személy volt a Vatikánban. Persze, erről már nem ildomos szólni.
Összefoglalva: a “balodali” koalícit eleve nem tartom lehetségesnek a győzelemre. Ha meg bármely részeredményt el is érnek, egymást fogják kimarni…
Bakonyi Gábor.
2020-12-25 at 10:56
A társadalomban vannak egyrészt helyzeti előnyök, másrészt képességek.
Ha az a cél, hogy egy ország működése során a legjobb teljesítményt nyújtsa, az kell, hogy a kulcspozíciókba a legalkalmasabb emberek kerüljenek.
A baloldal célja valaha az volt, hogy fosszák meg a helyzeti előnyétől azokat, akik akkor helyzeti előnnyel rendelkeztek.
A probléma ott kezdődik, hogy a globalizáció és a világbéke is megjelent a baloldal célkitűzései között.
Ha nincs verseny az országok között, semmi sem ösztönzi azokat a hatékonyság növelésére, tehát már nem kell a legmegfelelőbb embereket tenni a kulcspozíciókba.
A globalizáció és a kakokrácia egymás nélkülözhetetlen kellékei. Első lépésben csak a követelmények nélküli világ jött létre, de mivel az fenyegetve érezte magát a követelmények világától, a baloldal a kakokrácia és a kontraszelekció oldalán találta magát.
Most már nemcsak fordítva ülnek a lovon, de egyre veszettebbül sarkantyúznak is!
endre
2020-12-24 at 14:55
Tisztelt Jeszenszky úr,
javaslom, hogy készítsenek egy táblázatot, amelyben össze lehet szedni, hogy a mit adtak a baloldali és mit a jobboldali kormányok a magyar népnek. A baloldal mindig a nép nevében lopta el a pénzt, és a rendszerváltásig szovjet fegyverekkel a háta mögött tartotta fenn a hatalmát. A rendszerváltás után a jobboldali kormányokat nem fegyverek juttaták hatalomra, hanem az a normálisan gondolkodó többség, amelyik szeretne normálisan, polgári értékrend szerint munkából, evidens emberi értékek szerint élni. A korrupció és a fehérgalléros lopás az egész világon létezik – ami persze nem jó – de nem magyar sajátosság. Tehát, ha ezt az elemet kivesszük, akkor a választónak az a kérdése, hogy mi jutott, mi maradt neki egy adott kormányzat alatt. Ezért lenne jó, ha a megvalósult dolgokat mérlegre tenné valaki, hogy a hívő baloldali szavazó is lássa, hogy át lett verve – ha már az ötven év baloldali uralom nem nyitotta fel a szemét.
Jakab Csaba
2020-12-24 at 09:37
És az abnormalitás sosem győzheti le a normalitást. Legalább is nagyon bízok benne.
Jakab Csaba
2020-12-24 at 08:53
Kedves Nagy Béla!
Így van. Ez ilyen egyszerű.
antilibsi
2020-12-23 at 20:44
Ezt már mindenki tudja: a szavazatokért támogatják a bevándorlást és a buzikat. Ezt ilyen röviden is meg lehet fogalmazni.
Rézmüves Gusztáv
2020-12-23 at 19:59
No, az értelmetlen dagonyában fetrengeni azért nem kéne, mert amit ez a cikk érint az bizony komoly kutatásokon álló történelem
Mire is lehet itt gondolni.
Bizony – bizony arra, hogy a történelemben a kereszténység tette a leghatározottabb előre lépést az emberiség szabadságának kérdéskörében.
Amikor is a gerenikus egyenlőtlenségre hivatkozva kijelentette minden ember egyenlő.
Ezzel megkísérelte azt a beidegződést föloldani, hogy a rabszolga nem teljes értékű ember,
Önmaga fölött nincs semmi joga.
Nos, az emberiség először ezen lépet túl, de még a mai napon is uralkodik az elmékben a sötétség, hiszen időről időre felüti a fejet a közösségekben ez a megvetendő eszme.
Mint valamennyien tudhatjuk az, hü, béri vezetés eredményezte rangok és címek, mint az Őrgróf, Báró, Herceg és ezek föld kiutalásai eltörlésének követelése.
Tette volna lehetővé a jogok mindenkire vonatkozó jogegyenlőségnek. alkalmazását.
De ez is csak viszonylagos vívmánya az emberiségnek, hiszen a polgári társadalmi rendben igen csak gyakori a vagyoni-anyagi helyzet figyelembe vétele.
Aztán pedig az egyenlő teljesítmény egyenlő jutatás elképzelése is csorbát szenved az ember életében.
Hiszen ha egy átlagos foglalkoztatott és egy középvezető státuszú személy ugyan azt a munkát teljesíti, végzi el, a vezető ugyan azért a munkáért több jutatást szerez napjaink üzemeiben nem de.
A társadalmi különbségek bizony nem a termelési, hanem a fogyasztási lehetőségek kielégítésének feszültségeiben találhatók Maurice Halbwachst polgári elgondolása mentén is.
Ilyenek ugye az életvitel feltételei mejek vagyoni természetűek ugye ezt pedig úgy nevezik meg.
A társadalomban törvényes hatalomból való ré szedéshez rendelhető, mint például a legkiválóbbakból álló elitnek nevezet grupp.
Aztán pedig a polgárjogot nyert az a vélekedés hogy az alsó közösségi réteg az a csekély inteligenciályu, csoportokra vonatkozandó.
Mert alacsony iskolázottságuk szakértelem és készségek nélküli, hiszen ambíció és kondíciók, tulajdon munkanélküli tömegekről van szó.
Ugye hogy egyértelműnek hangzik, de az már nem hogy észre kel venni, hogy az elitnek nevezet klikk mindezekből a törvényes hatalomból való részesedéssel igyekszik kizárni a szélesebb tömegeket.
Mert az az elit éltető alapja hogy ez neki törvényes járadéka.
Minden olyan állandósult társadalmi felosztást, ami állandó rang külömbségre épül és a hol az egyes csoportokat a másiktól távolság választja el.
Tévedés ne essék mindezek a látások a polgári sociologia nézetei.
Ralf Dahrendorf, Max Wéber, E.T. Hiller. Maurice Halbwachst
oshon
2020-12-23 at 15:49
En is Orban miatt szakitottam par ugymond barattal … nem is banom ! Ezek a tetuk az utan vadultak el miutan “ki mentek magyarba” , es onnan ‘elorehaladottan’ jottek haza Orbanfobia gerjesztokkel … Csak annyit kerdek : mondja el mikor es mit lopott Orban , mert en csak a megtizszerezett aranytartalekot , a mindennapossa valt fejlesztesek atadasat , es a Magyar Nemzet szolgalataban vivott harcat latom … Volt aki felkeresett es bocsanatot kert es azt javasolta hogy ne politizaljunk tobbet es igy folytassuk a ‘baratsagunkat’ … Mondtam neki csak akkor , ha Orban Viktor mellett all ki , es sajat maggyozodesebol … sikerult is , de egyedi eset , es nem is vagyunk ugy mint regen … EZ VAN !
Magd@
2020-12-23 at 13:37
@Naprózsa 22:41
“Számtalanszor feltettem már ezt a kérdést élőben, tipikus jól eleresztett ismerősöknek és CSAK és KIZÁRÓLAG Orbángyűlölettel és korrupciózással válaszoltak, az iszlám témát úgy kerülik mint az ördög a tömjénfüstöt.”
Néhánynak én is feltettem, azóta nem beszélünk egymással!
Ez olyan mint egy bigott vallási, szektás őrültek közössége, vagy mint a híres 3 majom!
Karanténba valók, de olyanba, ahonnan nincs kitörés!
A II. Világháborúban a németeket a világ minden olyan táján, amelyek nem Hitler kürtjébe fújtak internálótáborba zárták, többekközt a jelenlegi Dalai Láma oktatóját
Heinrich Harrer-t is.
Remélem az Opni épületét rendeltetésszerűen fogják használni a helyreállítás után.
Magd@
2020-12-23 at 13:21
@Salamander 18:29
Tökéletes látlelet!
Homöopathie: azonossal gyógyítsd a beteg “részt” avagy “ den Spieß umdrehen”!
Azaz a saját fekáliájukkal nyakon önteni őkelméjüket!
Oszt a reakciót elemezni és a “ gyógymódon” javítani!
nagy béla
2020-12-23 at 12:44
Jeszy!
Túlbonyolítod!
Egyszerűen van kétfajta ember ma és itt: normális és nem normális.
Ki a nem normális? Aki a gyurcsányi oldalra szavaz.
odu
2020-12-23 at 08:02
Arabokkal együtt, hát az szerintem a pokolnak és a tébolydának egy sajátos elegye volt.Gondolom ez nem változott.
Naprózsa
2020-12-22 at 23:28
Igen, ezzel a fenyegetőzéssel is foglalkozni kell, kedves Zé. Nincs olyan, hogy aki nem beteg, de nincs is beoltva, az nem mehet akárhova. Az az emberi jogok alap megsértése. Bizonyítsák be, hogy beteg, és csak akkor szabhatnak feltételt.
Apropó, hogy is van az Európába behurcolt “menekültekkel”? Azoknak mégsem kötelező az oltás, mégis mehetnek akárhova?
Óvva intem a kormányt ilyen rabszolgatartási kényszerítő eszközök mégcsak felvetésétől is, hacsak nem paktáltak le Soros-Gates-Bilderbeggel…
Visszatérve a cikk kapcsán felvetett választást befolyásoló kérdésfelvetésekre:
Azt is el kell kezdeni kiszámolni és köztudatba bevetni, hogy amennyiben visszaszavazzák Gyurcsány-moslékkoalíciót, akkor tessék kijelölni, hogy mely kórházakat adjuk át migránskórházzá, kiknek lesz ott arabul megtanulva kötelezően gyógyítani, melyik város melyik zsúfolt negyedének kiürítésével vagy melléje építkezéssel építik meg a Gyurcsányék által már első közben a 34 millióból ránk eső kb. kétmillió (mert ugye eddig nem fogadtunk, ezért most bosszúból duplaanyit kell majd) muzulmánnak a lakónegyedeit?
Aztán azzal is foglalkoznunk kell, hogy kiknek lesz kötelező a muzulmánokat arabul oktatni, mely iskolák lesznek átadva. Mely fürdőkbe nem mehet be többet nő, mely templomokat adjuk át mecsetnek. Mely boltokban nem lehet többet sertéshúst árusítani. Írjuk össze hány kutyát kell a gazdi költségén kiirtani, hány sertéstelepet birkatenyésztésre átalakítani, hol lesznek a halal vágóhidak, melyik volt keresztény templom mellé épüljön minaret és hány órakor verjék fel onnan a környéket…stb. stb, ja és a muzulmán “menekültek” ellátása mennyi adóemelést követel?
Foglalkozzunk konkrétan a feladatokkal, csakhogy mindenki szembesüljön, hogy az ő mély filantrópiája – ami csak a bu*zik és munkakerülő muzulmánok irányában nyilvánul meg, végül is milyen technikai és pénzügyi feladatokkal és többletterhekkel jár – a VALÓSÁGBAN!
Naprózsa
2020-12-22 at 22:41
Igen, kedves Zé. Ezek a Soros pénzén élősködő magyar nyelvet megtanult, de megvetésből a magyarok iránt még ékezetet sem használó ügynökök még mindig adósak azzal a magyarázattal, hogy mitől baloldaliak a milliárdos országtolvajok és korrupt patkányok Bidentől Soroson át Gyurcsányig. Hogy ha ennyire emberszeretők, akkor miért nem osztják szét a vagyonukat és a családtagjaik nevén tartott vagyonokat, miért nem helyben segítik a migránsokat abból a pénzből amibe a “mentőhajóik” kerülnek, miért nem a saját pénzükön tartják fenn a menekülttáborokat, miért a mi vagyonunkat akarják elvenni Klaus Schwab tervei szerint, miért nem saját villáikban látják vendégül az oly hőn szeretett migránsokat?
Igen, akárcsak kedves Infidel, most már az általános emberi meg nemi jogok helyett arról szeretnék minden Gyurcsányra, moslékkoalícióra szavazótól választ kapni, neki miért jó, ha betelepítenek 8-szor annyi muzulmánt mint mi vagyunk itt Magyarországon, meg miért van vadidegeneknek egyáltalán joga Európában dönteni rólunk és ingyen ellátást kapni mikor mi mindenért fizetünk?
Aztán az is érdekelne, hogyan képzelik a balosok az Orbánmentes jövőjüket együtt élve a muzulmánokkal, ki miből, kinek a szomszédságában akar nekik városokat emelni, mit szólnak majd, ha nem jutnak be a saját kórházukba, mert ott előjoga lesz annak aki a legerőszakosabb, és az biztos, hogy a muzulmán.
Az is érdekelne, miből gondolják, hogy Gyurcsány megvédené az országot, hogy idegenek ne szívják le az összes vagyonunkat, hogy ne gyújtsák fel autóinkat, ne erőszakolják meg a lányainkat. Miért hiszik el, hogy az “álproblémák” nem akarnak itt letelepedni, mert “nekik szegények” vagyunk?
Számtalanszor feltettem már ezt a kérdést élőben, tipikus jól eleresztett ismerősöknek és CSAK és KIZÁRÓLAG Orbángyűlölettel és korrupciózással válaszoltak, az iszlám témát úgy kerülik mint az ördög a tömjénfüstöt.
Az egyértelmű, hogy a Fidesz gyűlőlet élteti őket, semmilyen jövőképük nincs egyébként.
Ahogy most fentebb sokat megfogalmaztuk, 2022-ig nap mint nap ezt kell kérdezni tőlük, hogyan képzelik együttélést a muzulmánokkal, hányat akarnak eltartani és lakásaikba befogadni, merthogy ne a mi munkánkból és adónkból legyenek jólelkűek, humanisták és filantrópok. Tessék akkor vállalásokat tenni, amit mi számon is fogunk tartani…
Szalay Miklós
2020-12-22 at 21:48
Egy tömör és (szerintem) objektív összefoglaló a homoszexualitásról:
https://egyvilag.hu/temakep/051.shtml
(A kisbetűt ki lehet hagyni benne.)
Érdekes lehet továbbá a következő bevezető a gender tanba:
https://egyvilag.hu/temakep/050.shtml
egy jobbos
2020-12-22 at 21:39
Valóban, a (túltolt) nacionalizmus csak szembefordítja az embereket. Igazi balos , felforgató eszme. Pont arra találták ki, hogy létező: helyi, városi, vallási, nyelvi, rendi stb. identitásokat eltöröljenek, helyettesítsenek vele. Ismerős? Így hatékonyabban lehetett milliókat vérpadra küldeni, egymás elleni fölösleges háborúkban. Azóta szintet léptek, a nemzet sem kell már, nem hatékony. Most a b****másnál, vagy inkább azon túl, ld. 90 gender – a klasszik b***k nemsoká ugyanolyan páriák lesznek mint a heterók tartunk, mint “társadalomszervező” (valójában: társadalommegosztó) erő.
A nacionalizmussal egy baja van a Felforgatóknak: tartósnak bizonyult, elkezdtünk ragaszkodni hozzá, a városi, helyi önigazgatásától és identitásától megfosztott tömeg nagy része a nemzetben látja a normalitás egyik utolsó oszlopát – joggal! Ez a legvégső demokratikus szint, ahol még valódi beleszólása lehet bárkinek a sorsát érintő ügyekbe. Efölött: EP, EB, ENSZ, NGO-k… és kitudja milyen, kinek az érdekeit szolgáló szörnyek uralma van!
És ne tagadjuk, a nemzet valóban szerethető, megtartó erő, identitást képez és ráadásul vannak Eúrópában valódi, nem tervezőasztalon született nemzetek is, többezer éves múlttal… veszélyes, a ballonnak. Éppen ezért védjük az utolsó pillanatig…
heman
2020-12-22 at 20:32
Tanulságos olvasmány: Van e nyugatnak baloldala
https://www.paulcraigroberts.org/2020/12/16/does-the-west-any-longer-have-a-left/
https://www.paulcraigroberts.org/2020/12/16/does-the-west-any-longer-have-a-left/
Cseresznye Balint
2020-12-22 at 19:59
Ezt siman meg lehet forditani. Nem azert beszelsz meleghazassagrol, bevandorlokrol, mert el akarod terelni a szot a korrupciorol, intezmenyesult rablasrol?
Eleg ertekelhetetlen cikk. Tele van alaptalan feltetelezesekkel
– a baloldal tamogatja a bevandorlast, szavazatimport – volt 12 ev baloldali kormanyzas Magyarorszagon, lehetett volna ezt valamivel alatamasztani, mar ha igaz lenne
– a baloldallal szoverseges multilk – hulyeskedsz? – megis melyik? Attol hogy egy multi utalja a Fideszt, meg nem baloldali, csak Fidesz-ellenes. A kulfold tulnyomo tobbsege utalja a Fideszt, meg csak nem is kell multinak lenni hozza.
– nem lehet levinni a gyerekeket az utcara nyugati nagyvarosokban a drog kereskedok miatt – ezt megis honnan veszed? Magyarorszagon kivul jartal mar? Inkabb engednem egyedul a gyereket az utcara Berlinben, mint Miskolcon.
Ha kivesszuk az alaptalan allitasokat, nem sok marad a cikkbol. A Pesti Sracok kozonseg persze kajalja, de ez csak a kritikus gondolkodas hianyat mutatja.
Salamander
2020-12-22 at 18:29
1. Az amit a cikkíró baloldalnak nevez lényegében NEM baloldal.
2. Ez a hevenyészett társaság egy politikai vállalkozókból összeállt üzleti-gazdasági társaság, akik a hatalom megszerzésében látják meggazdagodásuk vagy jogellenes módon összeharácsolt vagyonuk védelmét.
3. Magyarországon minden politikában értelmezhető értéket a Fidesz összegyűjtött, értelmezett és jelenleg ő mutatja ezeket fel. Ezért nincs semmilyen esélye a szétesett ellenzéknek politikai programmal legyőzni a kormányzópártokat.
4. Ennek a következménye az is, hogy csak konspiratív módon külső pénzügyi támogatással, speciális médiatámogatással, színjátékokkal próbálják meg a hatalmat magukhoz ragadni az erre felbérelt ügynökök. (Ennek eklatáns példáját nem oly régen az USA kampányában láthattuk teljes egészében megvalósulni).
5. Nincsenek tehát képviselendő “baloldali értékek”, mert ami maradt (tehát a Fidesz nem értelmezte és emelte be), az terhes Magyarország kommunista múltja miatt. Ilyen például a baloldali kultúra, a szocialista erkölcs, a kommunista múlt feltárása vagy a munkásképviselet. Ezek “büdös” területek, amelyik politikai formáció hozzájuk ér menthetetlenül megrohad. Így a loncsos ellenzéknek maradnak a túldimenzionált emberi jogok, a “buzik-leszbikusok és még 90 elmebeteg formáció” képviselete, valamint a globális tőkéhez dörgölődzés.
Infidel
2020-12-22 at 16:44
@Naprózsa 15:13
Állandoan azt magyarázzuk az ellentábornak, hol értelmesen hol anyázva, miért nem jó a betelepítő migráció.
Egyszer meghallgatnám az ellentábort is arról MIÉRT JÓ. Ilyen nyilatkozattal, leírással, hozzászólással nem találkoztam még sehol az ellentábor részéről. Az, hogy egy 90 éves megalomániás így gondolja jónak nem magyarázat, az sem, hogy “ Európa elöregedett, sajtószabadság, egyenlő jogok, LMBTQ jogok, jogállamiság, nácizmus, fasizmus, Orbán monyjon le, takarodjon a Fidesz vagy CSAK” sem elfogadható. Amúgy is egy párhuzamos társadalom kialakulása után ezek a szavak mind jogfosztottá válnak az iszlám nem tolerálja öket. Feltételezve, hogy Europa nem svéd agysebészeket szeretne betelepíteni.
Szóval, várom még azt az értelmes magyarázatot és talán akkor tisztábban látnám kikkel állok szemben.
Benedek Károly
2020-12-22 at 16:29
Mert globálliberálgenderfasiszták.
Az országnak minél rosszabb, nekik annál jobb.
Gullwing
2020-12-22 at 16:10
Nekem az tetszett a legjobban mikor a baloldali értékeket a milliárdos pártvezérek képviselték:
Kóka – szdsz
Elqró – mszp
Kápolyi – mszdp
Szályon fosott ballibcsik.
aladin
2020-12-22 at 15:50
A Gyurcsány féle moslékpárt na pont ezért fog vesziteni. Nekünk az a jó ha egyedül csak a Gyurcsány házaspár viseli a kalapot a választáskor, mert ezt a két alakot utálják a magyarok a legjobban. Az volna baj ha más név szerepelne.
oshon
2020-12-22 at 15:35
Angyalfold – Nezd csak , az olahoknal most 2 hete voltak valasztasok , de itt mindenki szavazhat , es szavazott is , ha akar 20-25 eve mar Olaszorszagban , spanyolban , vagy valahol e vilagon el ! Eees ezek a kulhoni szavazatoknak koszonheti az AUR part a 8%-at ! Tudni , az AUR a legnagyobb magyarellenes part , ezek a magyargyulolok ott voltak az Uzvolgyi temetogyalazason , es minden sportos esemenyeken megjelennek es ultaskent uszitanak a magyarok ellen !!! Ezekhez az olahokhoz kepest egy kis szaros semmitevo vagy , maradj az , es ne is szaporulj TeTu !
Naprózsa
2020-12-22 at 15:13
Mindig elgondolkodom azon, hogy a mai “balodal” benne milliárdosokkal egyáltalán mitől baloldal, de most hagyjuk.
Azt viszont nagyon fontos lenne megérteni, hogy amelyik balos szavazó elhiszi a vezetőik, akik egytől-egyig pszichopaták egyenlőségről meg a bevándorlásról, meg a szolidaritásról és az elnyomott bu*zykról szóló mesét – pláne azóta, amióta milliós horda vonult itt a Balkánon és rajtunk keresztül – az vajon milyen aggyal rendelkezik.
Nem mentség, hogy fiatal, naiv, mert 18 éves korára már kellene annyi eszének lennie, hogy egy sokszázmilliós feltűnően csak muzulmán fiatal férfi tömeg számára nőket, lakást, orvosi ellátást biztosítani másképp nem lehet, csak úgy, hogy az ő lakásaikat, barátnőiket, munkalehetőségeiket kell megosztaniuk – a valóságban nem is megosztaniuk, hanem ingyen odaadniuk.
Ennek a felfogásához nem kell valami nagy ész, de nekik úgy fest, még ennyi sincs. S akkor nem beszélünk arról, hogy maguktól világért se néznének legalább alapszinten utána, hogy kik is ezek a bevándorlók, milyen menekült aki otthon hagyja a gyengébb családtagjait és itt erőszakol? Az sem tűnik fel ezeknek a fiatal és öreg “jóembert” játszóknak, hogy nem inkák, eszkimók jönnek, hanem csak gazdag muzulmánok, akiknek több pénzük van embercsempészre minit nekik az összes vagyonuk?
Ehhez, hogy ne fogják fel a veszélyt – amit a legbutább kajmán is tud a természetben – , miszerint én fogok éhen halni vagy leszek táplálék, ha a területemre azonos igényű idegen állatot engedek be, ahhoz kell valami elmeszintű agybaj. Az a gyanúm, hogy nemcsak irigység, nemcsak szellemi agymosás zajlik, van itt valami agykárosító is, mely megtámadja a gyengébb agyakat, és ezek már csak a kész szlogenfrázisokat képesek ismételgetni, mint fentebb a mellékelt libsi hozzászólók.
Angyalfold
2020-12-22 at 15:08
Gondolom mar eleg keso otthon es nem fogok egy szidalom aradatot magamra szabaditani.
En ugy dontottem amikor megnyitottak a hazai szavazast, hogy nekem nincs erkolcsi alapom befolyasolni az otthon elok eletet. Meg akkor se ha allandoan kovetem a hazai helyzetet.
Nem minden itteni ismeros koveti a peldamat.
hivő
2020-12-22 at 13:46
Jeszy,you made some
good points,but I think
the answer to,why the
left is supporting
migration and gay marriage
is not so simple.Consider
the destruction caused just
so far.You were also
too generous to the left,
when you listed their
achievements, in view of
their actions in the last
100 years.
Remember,you can please
some of the people some
of the time but you can
not please everybody all
the time.
Tg
2020-12-22 at 13:42
Egy apró helyesbítés: balo.i értékek S O H A nem léteztek.
’19,a teljes szovjet éra, ’56 utáni megtorlások,’68 stb.
MINDIG csak rombolni, gyilkolni tudtak.
Ma “csak” álságosak: MINDENT a HATALOMÉRT !
torony
2020-12-22 at 13:31
Aki itt a határon túliak szavazati jogán rugózik, annak fura (feris) a jogfelfogása. Az nem gond, hogy miért szavazhattak Karácsonyra a lakcimmel rendelkező nem magyarok? A határon túli magyarok szavazatáról a parlament döntött, ez nem tetszik ugye? A másik rendben van a posztkommunistáknak!
hivő
2020-12-22 at 13:21
Ne keverjük össze a
nacionalizmust,a nemzeti
sovinizmussal.
Ha nem szereted a hazádat
el is veszik tőled és
akkor hol leszel otthon?
kbandi1
2020-12-22 at 12:57
A lényegre fordítva a választ: a balhibbantak a nemzet és az ország felszámolásának árán is, tömegbázist akar magának építeni a kreténekből és az anarchistákből, nem számolva a más kultúráról. A balhibbant oldal soha nem volt érdekelt a magyar kultúra hagyományainak megőrzésében, lásd a 100 éves történelmüket.
jámbor lászló
2020-12-22 at 12:39
Baloldali csodafegyver addig is amíg megérkeznek a hőn vágyott migránsok, nemrégibe a KANDAHÁR HÁREMEINEK RÓZSASZÁLA, az- az akarom mondani Szabó Tímea, a parlamentbe azt fejtegette , hogy miért baj az ha valaki lefényképezi a szavazatát emlékbe Háááát csak azért mert így akarnak csalni, ha elhintik, hogy egy lefényképezett szavazat száz ezret ér még azok is elmennek szavazni akik soha semmilyen körülmény közt soha nem szavaznak Aki eddig a Fideszre szavazott száz ezerért még az is oda fog szavazni a baloldal az évszázad csalására készül Sorosnak nyilván van rá pénze
Poppy
2020-12-22 at 12:28
A szavazatokért támogatják. Örök diktatórikus neokommunista hatalmat akarnak.
Magd@
2020-12-22 at 12:21
@István Kopasz 10:42
“Micsoda torz felfogás a hatalom megszerzése érdekében!”
Torz agyakban, csak ilyen gondolatok születhetnek meg.
Nézzük csak meg az állatvilágot, hogy például a majom- vagy nagy macska félék keverednek-e egymással?
Ez egy kierőszakolt, érdekek mentén alkalmazott keveredés, összezavarás, amelynek negatív következményei, főleg az egykori gyarmattartó országokban már több évtizede láthatóvá, érezhetővé vált!
,
oshon
2020-12-22 at 12:19
SP – Pontosan ! Mondtam mar tobszor , ezek a manerek a legnagyobb magyargyulolok , ezeket egyszeruen le kell utni ott ahol ratalal az ember “oszt” ! Jol tudnak ezek a dogevok mindent , de elmondom megegyszer : Kolozs megyei , Erdelyi mezossegen szulettem , magyar terulet/haza volt , es latszik jol minap is minden epuleten , Kolozsvaron vagy kissebb nagyobb telepuleseken , falvakon . Nagyszuleim a haboruba haltak meg , szolgalva a Magyar Nemzetet / Hazat , ellenben a “manerek” elodjeikkel akik ekozben arultak az enyemeket , ellenuk szervezkedtek , hatbanszurtak es szetvertek a Magyar Nemzetet es a Magyar Hazat … nekik koszonheto TRIANON !!! Azota vagyunk mi szetvagdalva , es 2/3 resze kissebsegben elunk szulofoldunkon !!! Namost ezeket a “manereket” rogton irtani kezdtek azok nemzetek akik ajandekben kaptak orszagreszeket , es jol tudtak hogy ez a nagy “szerencse” csak a manerek arulasan kovetkezhetett be – ezert pl az olahok rogton IRTANI kezdtek a manereket , es igy vol a szerbeknel , csehszolvakoknal , ukranoknal vagy barmely szomszedos orszagban is … csak a CSONKA megmaradt Magyarorszagon NEM – ide inkabb menekultek a tobbi elcsonkult terulekrol a “manarek” … itt nyugodtan tudtak tovabb muvelni a “magyartalanitast” minapig (2010-ig!) mert egyedul a MAGYAR volt annyira buta es kenyszeritve hogy ezek ellensegeiket eltartsak hosszu evekig , nagy privigeliomoknak orulve (lsd apro-dobreveketis !) Teltek az evek es valtozott a vilagpolitika is , igy a MAGYARSAG is remelni kezdett az igazsagban , az ujraegyesulesben (elsosorban lelki , szelemi , kulturai,stb.) De a manerek elso gancsolasuk nem maradt el , igy 2004 dec 5-i nepszavazason a manerek gyurcsibandavezere ellenunk buzditott es elertek azt hogy ne legyen kettos allampolgarsag … SZEGYEN , de ez volt ! Aztan nagyban kapcsoltak a “magyarpusztitast” elkerulhetetlen volt az eroszakos nepirtas/pusztitas … ezek a magyargyulolok ralottek a nepre , szemeket lottek ki agyba fobe vagva minden MAGYART akinek volt batorsaga vagy kivancsisaga kimenni az utcara 2006 oszen !!! https://www.origo.hu/itthon/20201109-igy-kinoztak-gyurcsany-rendorei-embereket-dramai-beszamolo-2006-oszerol.html – Ez a tortenet is egyedulallo 2006 EUROPAJABAN , innen is jol latszik milyen szintet kapott a magyargyulolet , a magyarellenseg Magyarorszagon … mire kepesek a manerek , a hazaarulo , hazug , tolvaj rablo , maffiagyurcsibanda – MINDENRE ! Na most ezeknek fenyeben kerdem : KI AZ IGAZI MAGYAR , EN , MI A KULHONI MAGYAROK , vagy a Magyarorszagon eloskodo , befeszkelt “manerek” ???!!! Azert konnyu nekunk , kulhoniaknak , rogton eltavolitani a szart a majrol , ezert nem csaphatnak mar be minket , es ezert sem engedjuk meg egy “manernek” sem hogy igy beszeljen es viselkedjen VELUNK , mert ez a MI HAZANK , a MI NEMZETUNK !!! Az olahok nagyon jol tettek hogy irtottak , most es soha sem lesz bajuk … ezt kell tegyuk mi is – Hajra Magyar Nemzet , Isten aldjon !
Királytigris
2020-12-22 at 12:02
Kakukk Ferenc!
Igen ez a “lopnak” frázis ismételgetése…
Csak azt nem értem, ha bármilyen lopásról tudnak, miért nem tesznek feljelentést?
Sőt, ha valaki lopásról tud, és nem tesz feljelentést, az is bűncselekményt követ el. Azt sem értem, amikor a FIDESZ-t lopással gyanúsítják, miért nem tesz azonnal feljelentést, vagy kér a témában önmaga ellen kivizsgálást, akár az ellenzéki pártok részvételével is. Ezzel ez a lopási mantrázást be lehetne szüntetni, sőt az alaptalan vádaskodót meg lehetne büntetni, és szavazatokat lehetne elvenni az ellenzéktől.
Nahát
2020-12-22 at 12:00
Királytigris hiányolja, hogy nincs szó arról, mi lesz akkor, amikor a migránsok többségbe kerülnek. Ez megér egy teljes cikket Jeszenszky Zsolt részéről! Én röviden összefoglalva így látom: amikor a muszlim migránsok többségbe kerülnek egy országban, átveszik a hatalmat. A baloldali fehér emberek pártjai ugyanúgy mennek a süllyesztőbe, mint a jobboldaliak. Azokban az országokban muszlim lesz a miniszterelnök, az államelnök, a kormány és az összes polgármester. Megszüntetik a fehérek jogrendjét, és helyébe lép államtörvényként a sharia. A fehéreket ki fogják irtani, vagy elüldözik az országukból. Megindul a nyugati fehérek beáramlása a kelet-európai országokba. Emiatt még időben le kell zárjuk a határainkat, mert ha a nyugati menekülő fehéreket beengedjük, itt a liberális gondolkodásukkal pontosan azt a folyamatot fogják beindítani, mint amivel a saját hazájukat tönkretették. Nyugat-Európában nincsenek a mi értékrendünk szerinti nemzeti elkötelezettségű konzervatív emberek, mert őket a PC-vel már átnevelték. Jó volna odafigyelni, hogy akik manapság települnek Magyarországra Hollandiából, Franciaországból, Németországból, milyen beállítottságúak! Igaz, hogy a baloldal űzte el őket otthonról, de élek a gyanúperrel, hogy ők is baloldali szavazók!!!
TS
2020-12-22 at 11:52
Kakukk Ferenc, te tulajdonképpen kikről beszélsz Magyarországon?
Örülök, hogy a polgártársak méltón megfeleltek a balog hablatyolásnak (kivéve a pogány káromlásokat, amiket azért megértek).
A két folyamata: a bevándorlás és a fatarók támogatás okaként van egy értelmesnek tűnő magyarázat, amit már elírtak, de nem árt felidézni: ezen az úton zúzzák össze a nemzetek államait egy nagyobb egység érdekében. Ez tipikus komcsi tempó, mert ugyan miért lenne jobb egy európai óriásállam, mint a nemzetek államai. Vagyis be akarnak vezetni egy elképzelést, pedig a belső fejlődéssel elért eredmények a használhatóak, vagy ha másoknak valami jobban ment, azt átvenni. A kommunisták isa saját elképzeléseiket vélték jobbaknak, bele is halt 100 millió ember.
A másik magyarázat: ez az egész bosszú az európai népeken.
Kakukk Ferenc
2020-12-22 at 11:38
@SP
Tudod mi a szomorú az egészben. Többször voltam kint Erdélyben. Beszélgettem emberekkel, hallgattam a rádiójukat. A szomorú az, hogy ott éreztem a magyarságot. Ott éreztem a magyar tudatot. Azóta mondom azt, hogy sokkal magyarabbak vannak odakint mint itthon. Mégis az itthoniak verik a mellüket, hogy ő magyar, ő kiáll magyarságáért, neki van nemzet tudata. Én is azt szoktam tőlük kérdezni, hogy mire vagy büszke, mert szerintem semmi magyar nincs benned. Jártatod a szádat, mert ez dívik, hangzatos mondatokat használsz, de a gondolataid teljesen ellentétesek a kijelentéseiddel. Tényleg nem értem, hogyan sikerült kinevelni ezeket az un “öntudatos” embereket.
Kakukk Ferenc
2020-12-22 at 11:29
Kérdés, hogy mit lehet, lehet-e e egyáltalán tenni valamit ellene. A sötétséget, az emberi irígységet nem lehet ész érvekkel megváltoztatni.
Jó példa egyik ismerősöm:
Jó menő vállalkozó. Vagyona, hát sok 100 milliókban csak úgy megbecsülve. De nem is ez a kérdés, hanem a növekmény. 2010-hez képest megháronnszorozta vagyonát – az ő elmondása szerint is. Állandó utálat a jelenlegi kormányzat, s intézkedései ellen. Többszöri beszélgetésünk vége.
Kérdéseim, válaszai:
Meg voltál elégedve a korábbi kormánnyal? NEM
Jó lenne ha visszajönne az előző kormány és annak gazdasági intézkedései? : NEM
Sokkal többet adózol mint korábban? NEM.
Javult a vagyoni helyzeted, megélhetésed ? : IGEN.
Akkor mi a bajod? Az, hogy lopnak!
MSZP kormányzása alatt szidta, az MSZP-t, hogy sok a korrupció, sokat lopnak. Emlékszel? Igen
Vagy szerinted akkor is loptak, most is, akkor nem inkább az a baj, hogy ők jobban gazdagodtak, mint te? IGEN
Szóval írígy vagy rájuk? Igen
Elfogadom amit mondasz, de jelenleg csak két út látszik, vagy a mostani, vagy az. hogy visszajön a korábbi. Tisztában vagy vele? IGEN
Elmész szavazni? Igen.
Ha nem titok kire szavaznál? Mindegy csak ne a FIDESZ.
Na még egyszer, jelenleg vagy a FIDESZ, vagy az az előző társaság, akit szintén nem akarsz. Tisztában vagy vele? Igen
HA nem a FIDESZ, akkor neked vélhetően rosszabb lesz? Vélhetően.
Akkor? Mindegy, csak ne a FIDESZ, mert lopnak.
Szóval egyes esetekben reménytelennek látom a helyzetet. Nincs érv, nincs gondolat, nincs szemlélet amelyről lehetne beszélgetni, csak egy berögződött szó: LOPNAK.
Petya
2020-12-22 at 11:08
Aha, a határon túli magyaroknak ne legyen szavazati joga.
Nyilván. Hiszen az csak a Magyarországon lakcímmel rendelkező holland, német, svéd, francia, a nyelvet nem beszélő, a nemzethez semmiben sem kötődő 100.000 kitudjakiknek jár az önkormányzatin, igaz?
Azzal nincs baj, mi? a kurva anyátokat!
Királytigris
2020-12-22 at 11:00
Egy dologról nincs szó a cikkben. Mégpedig arról, hogy ha a migránsok többségbe kerülnek, akik egyértelműen integrálhatatlanok, akkor mi lesz. Már most látható, hogy a multikulti megbukott, és párhuzamos társadalmak alakulnak ki. Az őslakosok kisebbségbe kerülnek saját hazájukban.
Mi lesz? Polgárháború, népirtás!
Felmerül a kérdés, hogy akik a migrációt támogatják, szervezik, pénzelik, azok ezt a sötét jövőt nem is sejtik? Nem buták ezek, tudják, hogy mi lesz. Ha sejtik és tudják, akkor gazemberek! Tehát gazemberekre nem szavazunk!!!
Van még nálunk egy speciális helyzet, még pedig az, hogy nincs még egy ország Európában amely területének 2/3-át elveszítette volna. Ez a trianoni békediktátum. Trianon, a török hódoltság utáni, ma nemzetiségeknek nevezett migránsok betelepítésének a következménye.
Akarunk még egy hasonló migráns betelepítést? Akarunk még egy Trianont? Nyilván nem!
Ezért sem szavazunk a álbaloldali, sorosi sameszes nemzetrothasztókra, legalábbis magyar ember ilyet nem tesz.
Nahát
2020-12-22 at 10:52
Köszönöm Jeszenszky Zsoltnak a magyarázatot, nagyon jól összefoglalta a lényeget. Kristálytisztán lát.
oshon
2020-12-22 at 10:32
PS-fan – Ezek a terdenjaro labmosok … kb derekig …
bl
2020-12-22 at 09:59
A balliberálisok háborúja a nyugati kultúra elgyengítése. A parazita-gondolkodás csak egy gyenge gazdatesten tud élősködni és már túl vannak azon a ponton amikor még figyelembe tudnák venni a gazdatest érdekeit is. Nekik ez a harc már a végső és sajnos nekünk is. Bármi ami gyengíti a valamikori nyugati kultúrát és benne a teljesen eltűnő kereszténységet az nekik jó.
Jakab Csaba
2020-12-22 at 09:55
Nagyon jól összefoglalta Jeszenszky. Aki ebből nem érti meg a lényeget, az nagyon hülye, vagy nem akarja megérteni mert nagyon aljas.
csakafidesz
2020-12-22 at 09:45
Mint a viccben, hogy a zuhanyozóban senki sem mer a szappanért lehajolni..
General Katana
2020-12-22 at 09:39
Pszichopaták. Pont.