Ne mosd az agyamat!
26
A Nagycsaládosok Országos Egyesülete 30. születésnapját tartotta a hétvégén. Ennek alkalmából a Nemzetközi Családvédő Szervezet belga elnöke a menekült családok és az LMBTQ személyek jogait állította reflektorfénybe. Ki van eltájolva?
A magyar nagycsaládosok összegyűltek, hogy 30 éves közös küzdelmüket baráti, problémáikat értő közegben ünnepeljék. És ez így helyes, hiszen ők tisztességgel akarják nevelni gyermekeiket, ami kívülről nézve sem egyszerű.
Tisztelet Nekik!
Erre jött a kedves meghívott, Annemie Drieskens, ékesen felszólalni. Nos, ez nem igazán sikerült.
Van egy rendezvény, ahol apukák és anyukák ülnek, a mindennapos feladataikat kicsit elengedve. S az ominózus elnök hölgy az egyenlőségről, úgy LMBTQ kategóriában tart előadást, nem kihagyva a migránsokkal való szolidaritás szükségességét.
Állítólag meglepődött, hogy kifütyülték…
Mi ez az őrültség? Beszéljük meg ezt őszintén? Beszéljük!
Ott, ahol nagycsaládról van szó, igen ritkán van szó kedves, meleg, örökbefogadó párokról. Ott, a nagycsalád alapításánál van egy férfi és egy nő, akik úgy döntöttek, több gyermeket kívánnak felnevelni.
Akiknek a hajnali legfontosabb problémája, hogy minden gyerek kapjon reggelit, az uzsonna is be legyen pakolva az iskolatáskába, és még a kicsi se kapjon sírógörcsöt az óvodai jelétől. Ahol nincs munkaszüneti nap, ahol az ebéd és a vacsora is örökös nyüzsgés, nulla pihenés, mert ez egy hálás szolgálat. Mert ők így döntöttek.
És igen, kell az ő Egyesületük, kell a közös gondolkodás, kell, hogy védjük gyermekeinket. Ezt köpte szembe a Nemzetközi Családvédő Szervezet elnöke, úgy píszín. Mert beszélhetett volna valóban az esemény fényének megfelelő értékekről is, de nem tette. Pedig érdekelt volna.
És utána nagyon, de nagyon szívesen elbeszélgetek a melegek jogairól is.
Személy szerint én eléggé mérsékeltem lelkesedem ezért a dologért, azonban elfogadom, hogy valakit ez éltet. Ízlés dolga, de kötelező is?
Mert itt kezdődik a probléma! Miért muszáj ez a téma? Miért kell ehhez szabályozni a gondolataimat? Miért határozzák meg egyáltalán azt, hogy mi jut eszembe? Valaki meleg akar lenni? Hát legyen. Semmi közöm hozzá.
Ahhoz van közöm, hogy azt gondoljam a világról, amit akarok. Heteró akarok lenni? Talán megengedhető ez is. Liberális nem akarok lenni, ez magán igényem. Lehet ezt? Vagy már nem? Egyesek írtak egy szabályt talán, mindeneket felülírót, amely kimosni hivatott az agyamat?
A liberalizmus egy sajátos bűn. Terrort akar gyakorolni a lehetőségeinken. Személyes szférába tolakodja oda magát, aztán elmagyarázza, hogy neki ez jár, sőt, én örvendjek is neki. Azt mondja: legyél más! Félreértés ne essék, itt nem a melegségről, vagy bármi ilyesmiről van szó! A liberálisok azt mondják: legyél a miénk!
Ez az ő értelmezésükben a mi fizetésünket, életünket, lehetőségeinket jelenti. Hazánk, és történelmünk feladását. Nem kérik, hanem követelik ezt! Mert szerintük nekik ez az árat nekünk meg fizetnünk nekik.
Kérem a Kedves Olvasót, nézze el ezt nekem: nem érdekel, hogy valaki meleg, vagy sem! Semmi közöm hozzá. Nem gondolom azt, hogy ez határozná meg életemet. Biztos vagyok benne, hogy ez nem mérce, annak igen fárasztó lenne. Egyben viszont elég határozott véleményt alkotnék: a család érték!
Nem lehet elviselni, hogy helyettünk döntsenek senkik!
Fotó: mirror.co.uk
Zsuzsa
2017-10-16 @ 05:37
Olyan erőszakosan tolják a képünkbe, hogy ez által lesz kontraproduktív.
Bár ki tudja. A fiatal nemzedék mindenre vevő. Még a liberalizmusra is. Ez a legnagyobb veszély.
Karácsony Márti
2017-10-16 @ 14:58
Zsuzsa, egyetértek! És a fiatalság pláne vevő, ha lassan már óvodától kezdve ezt sulykolják majd, a középiskolák már csinálják, az egyetemek meg elkeseritő, hogy hol tartanak.. és ezek az egyetemisták lesznek a holnap vezetői?!?!? Safe place? Genderwc? Haha meg hehe meg sok hűhó semmiért..
Magd@
2017-10-16 @ 08:09
Azért az még ma is nagymértékben meghatározó, hogy milyen családi közegben nőnek fel az utódok, és az okos telefonok használata mellett is van normális családi élet, azaz párbeszéd.
Viktor
2017-10-16 @ 09:03
Egyetértek Drieskens-el. Nem a jómódú, jól szituált családokat kell védeni, hanem az elnyomott, üldözött kisebbségekben felnövő gyerekeket.
Dixtroy
2017-10-16 @ 09:30
Odamegy a nagycsaládosokhoz és az lmbqidkfa baromságról értekezik? Ember esze megáll. És miért nem a szervezők vezették ki?
Rakovszky István
2017-10-16 @ 17:15
Szerintem ezt a némbert azonnal egy Ausztriába induló autóba kellett volna pakolni és ott egy migráns-befogadó táborben kitenni. A migráns fiúk még hálásak is lettek volna a szabad zsákmányért. Ha a nőci belehel, akkor az jobb világot jelentett volna.
Kaktusz
2017-10-16 @ 12:45
Örülök, hogy a magyarok kinyilvánították a véleményüket ennek a belga idiótának.
Feri Tekeri
2017-10-16 @ 13:04
nem egyszerűen idióta, hanem arcátlan féreg …
tudnia , tájékozódnia kellett volna, hova jön , kik előtt fog, beszédet mondani !
ez tiszta provokáció volt !
…egy seprűt szét kellett volna verni a hátán – a nyelét meg feldugni neki
Nagy János
2017-10-16 @ 16:30
ezt ide akartam
egy állam által támogatott egyesület előtt beszél, akik általánosságban a nagycsaládosokat képviseli. legalábbis elvben. Mivel a meleg párok is nevelnek már gyereket, így köztük is vannak nagycsaládosok, arról nem tehet, hogy az egyesület csak a hetero nagycsaládosoknak szól.
masir lászló
2017-10-16 @ 15:20
ez a belga szennyláda a saját gyerekeire engedje a migránsokat akkor majd meglátjuk mekkora lesz a pofája/ vagy lehet még élvezné is ez a perverz állat/
Nagy János
2017-10-16 @ 15:56
Elég sok meleg pár nevel már gyereket Magyarországon is. Köztük is vannak nagycsaládosok. ha az egyesület csak a heterokat képviseli, akkor a nevükben mért általánosan nagycsaládosokat említ? Legyen Hetero Nagycsaládosok Egyesülete.
Nagy János
2017-10-16 @ 15:58
egy állam által támogatott egyesület előtt beszél, akik általánosságban a nagycsaládosokat képviseli. legalábbis elvben. Mivel a meleg párok is nevelnek már gyereket, így köztük is vannak nagycsaládosok, arról nem tehet, hogy az egyesület csak a hetero nagycsaládosoknak szól.
Alex
2017-10-16 @ 18:37
Hát igen, mint Móriczka. Mindenről az jut az eszükbe, és bármiről van szó a seggbekuki a témájuk. Az ugyanis igazi gendersemleges eljárás, fiút és lányt egyformán seggbe lehet kúrni. A feminnácik, akarom mondani feministák teljesen odavannak érte. Egy pénisz behatolása a hüvelybe az súnya szexizmus. De a megkülönböztetés nélküli fartúrás, no az demokratikus. Hogy jön ez a nagycsaládhoz? Nos úgy, hogy ezek helyett, a degeneráltak helyett ők vállalnak gyereket, hogy legyen jövő, legyen utánpótlás.
A genderhívők pedig a nagycsaládosoktól egy írtózatosan nagy pofont érdemelnek, és sajnos a nagycsaládosok békés emberek. Pedig nincsen szebb, mint egy kékre-zöldre vert gerdernáci
Nagy János
2017-10-17 @ 12:01
“Hogy jön ez a nagycsaládhoz? Nos úgy, hogy ezek helyett, a degeneráltak helyett ők vállalnak gyereket, hogy legyen jövő, legyen utánpótlás”
Ez nem igaz. Rohamosan növekszik a gyereket nevelő meleg párok száma, a magyar törvények viszonylag liberálisak ebből a szempontból, vagyis köztük is vannak nagycsaládosok.
Klárika
2017-10-16 @ 19:32
„nem egyszerűen idióta, hanem arcátlan féreg …
tudnia , tájékozódnia kellett volna, hova jön , kik előtt fog, beszédet mondani ! „
Legalábbis arcátlan féreg! Sztem tudta, nagyonis jól, hogy hol, kik elött mondja a beszédét. Tuti, hogy egy ilyen családokat abajgató civil szervezet hívta meg a belga személyt.
(Hiszen nem is hazabeszélt, mintha maga is egy olyan LMBQ&, lenne! Meg több ilyen elött!)
Csak azzal nem számoltak, hogy mint Öcsényben is, a nem fövárosiak még normálisak s még nem félnek annak hangot is adni.
A hallgatóság meg azzal nem számolt, hogy egyáltalán ilyesféle embertelen, mindenkit és mindent degeneráló szándékokkal és célokkal fogják öket traktálni.
Legyen világos! Ezeknek nem egyszerüen a melegeknek és a leszbikusoknak születettek támogatása a céljuk! Ami még rendben volna, ha azok nem boldogok. Ez az eltérés ismeretes, a jelenség nem is új. Tulajdonképpen akkor sincs semmi keresnivalója ennek az eltéresnek a még a hátára akasztott migránsokkal is együtt a nagycsaládosoknál. (éberen örködni kéne mindenhol, hogy mikkel traktálják a gyermekeket, különösen a fiatal, az újmódian kiképzett káderek)
Hanem! ez az LMBQ& ez egy mesterséges túlnövesztése, szaporítása a nemi aberrációknak!!
Mi több, nyugatabbra már az is elhangzott, hogy nem kéne e a pedofíliát is elismerni mint nemi hajlamot? Igen, igen, egy pár szabályocska kíséretében,…
Egyébiránt, kérdés lehet az, hogy „Heteró akarok lenni?“
És feleletként: Hát akkor jó, elfogadjuk azt is, mert mi nem vagyunk kirekesztök?
Atyaisten, az vagyok! Függhet, illetve, függhessen ez egy akarattól? A megengedhetöségétöl?
Mint ahogy, teszem azt, valaki májbajos akarna e lenni? Akarhat, és ahhoz egészséges létére elegendö ethylalkoholt kell innia, ha meg szembajos akar lenni, akkor methylalkoholt.
(Ha meg tudományos akar lenni, akkor méricskélheti, hogy milyen szögben forr a víz. Ha ha )
Ezt kínálják fel már az ovódában. Igyanak személyiséget megváltoztató mérgeket, annál is inkább, hogy az ovódások, az iskolások még nem tudhatják, hogy az mivel jár, ha úgy hatra, vakra operálnak majd a biológiájukkal.
Ez a szabadság, hogy ne legyen az ember az aminek született, amire a szervezete berendezkedett? Egészséges pedig ugyancsak ne! Hanem kezdje meg idejében a szellemi állapotának a megváltoztása segítségével a biológiai létének a változgatásait?
Mert ha nem próbálja meg, akkor azáltal kirekesztett mindenféle szabadságot jelentö „ocsmányságból“? Mi ebben a személy, a társadalom haszna?
Hogy a nembeli átalakulásaival annyi elfoglaltság jár, hogy észre sem veheti a MuttiMacronJunkerTimmermanns praktikáit,…?
Klárika
2017-10-16 @ 21:28
„Azt mondja: legyél más! Félreértés ne essék, itt nem a melegségről, vagy bármi ilyesmiről van szó! A liberálisok azt mondják: legyél a miénk! „
„Egyben viszont elég határozott véleményt alkotnék: a család érték!“
Nem azért, mert liberáliséknál is érték a család!
Gyakran van egy 25 évesnek 3 éves nagynénje, az egyik oldalról.
Az apák és az anyák nem mindig a szülöi is a gyermekeiknek.
A legmulatságosabb a mozaikszerü femili, ott mindenki mindenkié vagy egyiküké sem, fö dolog hogy uralkodik a szeretet!
A 21 éves hajlandó a még nem nagykorú nagyapjára vigyázni vagy öt ide-oda elkísérni, életbölcsességekkel megtraktálni.
Nem lehet minden rokonnal egyszínü a börük vagy hasonló a szemek vágása, és angolul kell beszélniük egymással, ha azt mindenképpen akarják.
Egyugyanaz gyereknek idövel felgyülhet 2-3 apja, ugyanannyi anyja, beláthatatlan testvéri, unokatestvéri és nagyszülös hálózattal. Világos, hogy a mérsékelten lehetséges látogatásokat az elvárható ajándék mibenléte fogja eldönteni.
A migráns apát illik a beházasodott, vagy csak gyereket csinált honi családjának eltartani, a barátait fogadni, az érzékenységeikre figyelemmel lenni. Öket semmiért sem bántani, mert az önbíráskodás. A migráns persze hogy nem aképpen verte el a sógora húgát, hiszen az náluk mindennapi szokás; sajnálatos ugyan, de az náluk nem a szeretetlen, a jogilag visszaélö önbíráskodás kategóriájába esik.
Meg aztán hogyan lehetne elvárni a migránsoktól a beilleszkedést betelepülésük helyének a kultúrájába, ha a hazai nem illeszkedik öbelük? Már csak azért is, mert az európainak nincs is saját kultúrája, csak az a lehetetlenül sokféle nyelve. Külön füzetet kell gyártani emiatt minden használati utasításnál, minek folyományaként azután érthetetlenre kell lerövidíteni a tulajdonképpeni utasítást. Na ugye,…, ki beszél,…
Különös megértéssel és türelemmel kell foglalkozni A MIND GYAKRABBAN SZÜLETÖ -vajon miért- aszociális, idegileg túl felpörgetett, összeférhetetlen gyerekekkel (vagy agyon gyógyszerezik öket, nem mellékhatások nélkül), a többféle szintü autistákként születökkel (egyesek közülük, hát jó, ugyan egyoldalú, de kiváló képességekkel rendelkeznek, ugyebár); megkülönböztetetten emberségesnek számít a mind több, károsultan születönek a tudatos!, vállalása.
Szó sincs tehát arról hogy a liberális ne lenne családbarát! Annyi, hogy a felfogása nem alapul a régi, kirekesztö MI-n, hanem a személyiség fejlesztö, értékesebb, mivel nyitottabb ÉN és Te -n!
A jövö társadalmának is kell mindenki csak nem nehezen irányítható csoportokba tömörülve, nem az önzö családizmus vírusával fertözötten.
Alex
2017-10-16 @ 21:50
„Azt mondja: legyél más! Félreértés ne essék, itt nem a melegségről, vagy bármi ilyesmiről van szó”
Klárika! Ne vedd át a szóhasználatukat, ne legyél piszi! Ezzel máris behódoltál ennek az aljas bandának. Meleg az a kályha és a télikabát. Ember esetében homoszexuális, de köznyelven: buzi.
Döme
2017-10-17 @ 08:22
Klárika! Elég negatív szövegkörnyezetben ír az autistákról. Egyik unokám autista..Remélem én értettem félre, de elhiheti a szülők semmivel sem “érdemelték ki”, hogy autista gyermekük szülessen.Nem arra vágytak, hogy egész életében “beteg” legyen a gyerekük. Kérem , máskor gondolja meg mit és hogyan ír, ez most nagyon fájt nekem.Általában egyetértek Önnel, de most nem.Üdv.
Klárika
2017-10-17 @ 23:26
Kedves Döme! Nagyon bánom és sajnálom, hogy ilyen hatást keltett Önnél az amit leírtam.
Tudom, hogy mit jelentenek a gyerekek, azok gyerekei, az unokák. A hön várt családi folytatás, a remények és a családi örökség, az önnön jövö hordozói. Akiket az ember nevelni, tiszta szívvel, bensöségesen, a nap 24 óráján keresztül szeretné, akarja szeretni, szorosan magához ölelni, de az „autista lényeg“ ezt nem engedi meg.
Annál a “-vajon miért-“nél, mint közbevetett kérdés, egyáltalán nem a szülökre gondoltam, mint okozókra, vagy „megérdemlökre“.
Eléggé ügyetlen voltam, hiszen nem gondoltam meg azt, hogy csak ez a két szó másvalakinek nem fogja mindazt jelenteni amit én oda besürítettem, amit máskülönben csak hosszasan tudnék leírni; szerintem mégis idetartozik, a család és a változó társadalmi körülményeink viszonyát illetöen. Most eltekintve a nyilvánvalóbb, a környezeti szennyezödés okozta bajoktól.
Megjegyzem, hogy a férjem családjában, a távolabb esö ágon két autista van és az egyik ismerösünk is az. Mindnyájan felnöttek és a betegség egy gyengébb kifejezödésü változatában van náluk jelen. Az egyikük édesanyja egyszer sírva mesélt a fia gyerekkoráról, egyszer pedig a felesége zokogott… Az ismerös gyakran szomorú felesége miatt ha hozzáfértem olvastam is erröl a betegségröl. Nem sok eredménnyel a szimptomákon kívül. Nem túl régi a betegségszámba menö besorolása, több megjelenési formája van, okáról vagy kezeléséröl nem is találtam semmit.
Nem utolsó sorban, örülök, köszönöm, hogy „felhívott“az okozott fájdalom miatt. Így megpróbálhatom -hihetöen?- elmondani azt, hogy soha de soha még eszembe nem jutott, hogy akárki is, a megveszekedett ellenségem sem, „megérdemelhetne“, vagy hogyan is mondjam találóbban, mindegy, hogy kinek és mikor, de gyermeket csak makkegészséges, kedves, rendes gyereket kívánnék.
———————————————-
A „-vajon miért-“ közelebbi magyarázatát megpróbálom holnap, amilyen röviden csak tudom, összefoglalni. Úgy gondolom, hogy ezzel még tartozom.
Nagy János
2017-10-17 @ 15:14
meleg, meleg, meleg, meleg.
Jelenleg te vagy a PC, mert másoknak akarod megmondani, hogy mikor milyen szavakat használjon. Bolsevik módszer. Szólásszabadság van.
Döme
2017-10-18 @ 05:35
Köszönöm Klárika.
Klárika
2017-10-17 @ 18:54
Dehogyis, Alex, kérlek, nem hódoltam én be semmiféle píszínek!
Azt a mondatot MátéTé- töl idéztem, ott van a cikke végén.
A többi meg válasszerüség arra, hogy milyen is lehet, mivé válhat mind gyakrabban a család a ballib szellemiségü társadalmi közegben. Egy párat ismerek is személyesen a leírt családi formációkból vagy a részletekböl, a környezetemböl.
Évekkel ezelött, amikor még csak kezdeti próbálkozásainál tartott a píszí. Itt meg ott egy egy, szerintem értelmetlen intézkedés, furcsa, természetellenes vélemény,… már akkor megéreztem, hogy szükségtelen mesterkéltségböl áll, esetleg elfajulhat. Anélkül hogy tudhattam volna, merre és hogyan. Lassacskán meg is ijedtem töle már akkor, annyira zavartak ezek az új tünetek. Anélkül, hogy tudtam volna mi is az. Neve sem volt még mint egy összefüggö valaminek.
Emiatt arra gondolok, hogy belölem már soha nem lesz píszí, úgy sem ha elírnék valamit (ez ugyan nem mentség mert ezt a másik fél nem tudhatja).
Az ajró bevezetésekor is rögtön arra gondoltam, hogy ez nem lesz jó, nemkülönben annak idején, amikor uniót csináltak, unióra keresztelték át az addigi európai gazdasági együttmüködést.
A sport is, tulajdonképpen nem érdekel, viszont alig hallottam Fegyörröl és a Nolimpiás ténykedéséröl, megsejtettem, hogy Fegyör egy, a velejéig haramia. Be is vált, sajnos.
solothurn
2017-10-17 @ 20:30
Nagyon balga az a belga.
De hát belgák tulajdonképpen nincsenek (Móricka kivételével) csupán
– vallonok
– flamandok meg frízek, kevesebben (nem egykutya de atyafiság)
és sok-sok , szociális segélyböl élö, meghatározhatatlan identítású de migrációs hátterü, zömében È-Afrikai meg valamivel kevesebb (és kedvesebb) fekete-Afrikai nagycsaládos “agysebész”
Döme
2017-10-18 @ 05:35
Köszönöm Klárika.
Klárika
2017-10-20 @ 19:24
Kedves Dömi!
Így és emiatt került be az autizmus a hozzászólásomba.
Megbízható statisztikából tudom, hogy nött a különbözö fogyatékosságokkal születök száma.
Viszonylagosan, tehát nem egyszerüen azáltal, hogy ha több az ember akkor több a sérült, a fogyatékos is.
A fogyatékos % a legnyilvánvalóbb a nemileg sérülteknél . Ott vannak még a hiperaktivitás zavar (ADHD)-ban szenvedök elégtelen koncentráló képességgel, elszoruló szívvel mondom, az autizmussal élöknél is: „ a gyakoriság látszólag (egyes szerzők szerint valóban) növekszik”.
Az orvostudomány igyekszik, fejlödik, mégsincs kevesebb beteg sem betegség.
Mindegyre jelentkeznek újak, úgy is nevezhetnök mint egy, az illetö kor betegségei.
Elszaporodhatnak meglevö, de addig ritka, vagy nem mint olyannak felismert kórok is. Ide tartozhatnak az autisták is, egy nem túl rég megnevezett diagnózis. Azért is mert többféle formában lép fel. Biztos, hogy régebben is voltak, de akkor ök lehettek azok akiket különösen önzöeknek, maguknak valóknak, az ún. ferdéknek tartottak, a „nagyon különös egy valaki, az ám…”
Azok a betegségek, elferdülések amik egy szigorú rendü társadalomban megvetettnek, rejtenivalónak számítanak azok fájnak a viselöiknek, de társadalmi szinten „szabályozzák magukat“, ritkábban is jelennek meg; feedback, a visszajelzés müködése.
Ennek a jelenségnek a fordítottja, ha a „megvetett hiba“ az elismerése által „felszabadul“, ezt sokan emberségesnek tartják, és az lesz a viselöje szempontjából is, annak könnyebb lesz az élete.
Egyúttal azonban ez az elfogadás, felerösítöként hathat a társadalmi tudati vagy tudatalatti síkon, s ezáltal (a fordított, a másik irányú feedback) ténylegesen kihathat a felsorolt betegségek, fogyatékosságok felszaporodására is. Az általam felsoroltak mindenike végül is idegrendszer- pszihés-hormonális kapcsolódású.
Több ezer éven keresztül, körülbelül azok voltak a közösségi megkülönböztetö kategóriák, mint a természetesnek tartott normális, a többféle kissebbségiség és az ami torznak számított.
A klasszikus liberalizmus „felfedezte“ a toleranciát, ide tartoztak a személyiségzavarral küzködök is, mondhatni, emberséges változás.
A hódító neoballib ideológia azonban szinte csakis a nem szokásossal foglalkozik, a nem természetesen normálissal. A fogyatékosságot, a sérültséget szinte hogy „éltetik“ és minden módon, áron támogatják. Lassan hogy kultusz lesz az ilymódon károsultakkal történö foglalkozásból.
Így hozzájárulhatnak, serkenthetik a korunkban fellépö „bajokat“ és azok elszaporodását is. Sokan látják, értelmezik ezt így; nem mindenki, de én is. (nem beszélve arról az egyenesen mesterséges LMBQmizé-röl!)
Szerintem ez a mindinkább terjedö és hódító neoballiberális elfogadása mindannak ami nem szolgálja hagyományosan egy társadalmi egység, közösség, család összerejét, egyben megosztó és felosztó is. Hangsúlyosabbá teszi a TE meg az ÉN életfelfogást a MI-vel szemben.
„Az autizmus szociális, kommunikációs kognitív készségek minőségi fejlődési zavara, amely az egész életen át tartó fogyatékos állapotot eredményezhet.“ -írja egy cikkben.
A mindenféle formájú autizmusoknál -nagyjából- közös, hogy az illetö nem tudja átérezni egy másik ember állapotát, érzéseit, nem tudja magát belehelyezni egy másik ember helyzetébe, se átélni azt ami egy másik embernél jelen van, jólesik neki vagy sértö a számára, attól függetlenül, hogy milyenek a fennálló viszonyok.
Ezt helyzetet, a viszonyok ilyen „mellözését”t úgy jellemezném egy autistánál, hogy az ÉN az ami nála megvan de a TE, a TI azok többé kevésbé ismeretlenek, felfoghatatlanok az ö számára. Akikkel nem nagyon tud mit kezdeni, egyúttal azonban rájuk van szorulva.
Nálam, de ez egyedi meglátás, vélemény!!, felmerült emiatt egy lehetséges analógia, az, hogy a neoballib ideológia maga is lényegében autista. Központi célja a nemzet, a család, az egynyelvü és egyvallású közösségek felbontása, a mindenek keverése ami szintén értetlenséghez vezet, sokszor áthídalhatatlan konfliktusokhoz, kommunikációs lehetetlenségekhez, agresszióhoz.
Következésképpen „autista társadalmi helyzethez, állapozthoz” vezethet.
És lám, milyen hozzáállással jön ide ez a belga személy, hogy a természetesen normális nagycsaládosokat az egynemü fogyatékosok általi gyerekvállalás okozta komoly gondok megszépítésével traktálja, azoknál az összeegyeztethetetlen életfelfogású migránsok szeretetét szorgalmazza.
(Hasonlót tesz, mint amit elterjedten a nyugati kórházakban, a fogyatékosok „megérzékenyített” ápolói a hozzátartozókkal szemben hangoztatnak.)
Vagy, mit olvasok a magyar nyelvü internetben:
„Külföldi adatok alapján számolva 16-22 ezer autisztikus személy él Magyarországon.“ Ezt megtudni, ehhez külföldi adatokra van szükség?, vagy a civil szervezetek által gyüjtött, de elöször külföldön leadott adatokról van szó?
Ezt a, fentebbi, analógiát felfokozva pedig oda jutottam hogy az „unió is autisztikus” és ugyanolyan társadalmat akar.
Mindez benne van abban a „-vajon miért-“ -ben. Viszont semmi személyes vagy egyedi!
Engedelmet, ha a fentiek nehezen vagy nem is érthetök, de ha már beleléptem a…, szóval ebbe a még kiforratlan de aktuális slamasztikába, a magyarázatból most ennyire futotta.
Klárika
2017-10-20 @ 19:28
Az agymosás elleni tiltakozásként.