“Nem hagyott más lehetőséget az MTVA: mi maradunk, holnapra pedig újabb tüntetést szervezünk. Részletek hamarosan” – írta Facebook-bejegyzésében Hadházy Ákos, egykori LMP-s képviselő.
A tüntetők a vasárnapi beszédeket követően Hadházy vezetésével vonultak az MTVA székháza elé, hogy a jelenleg mérhetetlen támogatottsági szinten álló Momentum Mozgalom öt követelését beolvassák. A képviselő állítja, nem mennek haza, amíg ez meg nem történik, és további ellenzéki képviselőket szólított fel, hogy csatlakozzanak a tüntetéshez a Kunigunda útján.
Forrás/fotó: Horváth Péter Gyula
Facebook hozzászólás
kivagyok!
2018-12-17 at 12:47
Az ATV-ben elmondhatta azt a rettentően fontos 5 pontos követelését Fekete-Gyűr. Igaz, alig kapott levegőt a felháborodástól, hogy őt nem engedték be a tévé székházba, mert nem országgyűlési képviselő. Az igaz, de akkor is egy nagyon fontos ember és ezt mindenkinek tudnia kellene.
Csak azt nem értem, eddig mindig megvetéssel beszéltek az M1-ről, nevetség tárgyává téve, hogy senki se nézi. Akkor miért ide mennek?
Olvassák be az RTL klubbon öt percenként meg az ATV-ben folyamatosan. Szerintük történni fog valami? Semmi. Az ATV riporterét meg majdnem megtaposták ezek a “békés” tüntetők,pedig nagyon velük volt, a rendőrök siettek a segítségére.
antilibsi
2018-12-17 at 11:59
Ami nem megy, azt nem kell erőltetni.
A végén nem a kormánnyal gyűlik meg a bajuk, hanem a nép 2/3-ával.
Kis segítség
2018-12-17 at 11:05
Az általános munkarendben (hétfőtől-péntekig) a túlóra havonta van bérszámfejtve, és kifizetve. A nem általános munkarendben, azaz Egyenlőtlen munkaidő beosztású munkahelyek a több műszakos (2 vagy 3 műszak), készenléti jellegű munkahelyek orvos, rendőrség, katonás, stb…).
Egyenlőtlen munkaidő beosztásban a dolgozók munkaidő-keretben (átlagban) vagy elszámolási
időszakban dolgoznak.
A munkaidő-keret azt jelenti, hogy a munkavállaló átlagban napi 8 órát, azaz átlagban heti 40 órát dolgozik, de amennyiben egyik héten sok a munka, akkor a dolgozót azon a héten több munkaórára
rendelhetik be, melyet a másik héten vagy következő hónapban lecsúsztathat. Így átlagban marad a napi max. 8 órás, azaz a heti max.40 órás munkaidő.
Pld.: Munkaidőkeret 10 hét. Akkor a dolgozó max. 400 órát dolgozik, méghozzá úgy, hogy 10 héten át max.40 órát dolgozik, de nem muszáj, hogy minden héten max.40 óra legyen. Lehet egyik héten például 50 óra, másik héten 30 óra. De ez alatt is ki kell adni heti 2 nap pihenőnapot a dolgozóknak.
Ott, ahol nincs kollektív szerződés, azaz nincs szakszervezet, így az általános munkarend esetében max.4 hónap, az egyenlőtlen munkaidő beosztás esetében max.6 hónap lehet a munkaidő-keret.
A max.6 hónapon túli munkaidő-kerethez már kollektív szerződés kell, amit csak és kizárólag szakszervezet köthet. A munkaidő-keret jelenleg max.12 havi lehet. Ahol nincs szakszervezet ott max. 6 havi munkaidő-keretet lehet alkalmazni.
A munka törvénykönyve jövő január 1-jétől kimondja: a munkaidőkeret tartama – ha ezt objektív, vagy műszaki, vagy munkaszervezéssel kapcsolatos okok indokolják – kollektív szerződés rendelkezése szerint legfeljebb 36 hónap. Eddig ez a passzus úgy szólt, hogy a munkaidőkeret tartama kollektív szerződés rendelkezése szerint legfeljebb 12 hónap – vagy 52 hét -, ha ezt technikai vagy munkaszervezési okok indokolják.
A max.12 havi munkaidő-keret felemelése max.36 havira munkaszerződéssel, és kollektív szerződéssel együtt lehet, amit a munkáltatón kívül a szakszervezetnek, és a munkavállalónak is alá kell írnia. Ez kötelező jogszabály!!!!!!!!!!
Magyarul, amennyiben a munkáltatóknál lévő szakszervezetek nem fogadják el a max.36 havira felemelt munkaidő-keretet, akkor nem lesz ilyen munkaidő-keret, hiszen erről kötelezően kollektív szerződésben kell ebben megállapodni a szakszervezeteknek és a munkáltatóknak! Itt kell az érdekképviseletnek megfelelően képviselni, és dolgozni a munkavállalóikért hiszen a megemelt max. 36 havi munkaidő-keret nem kötelező, hanem lehetőség, azaz a munkaidő-keret bármennyi lehet a megállapodás alapján. Ami a túlórát illeti, a munkaidő-keret végén bérszámfejteni kell, illetve ki kell fizetni a kereten túl lévő ledolgozott munkaidőt, azaz a túlórát. Ami az évi 400 óra túlórát illeti, az, hogy a dolog pontosan így néz ki. A jelenleg hatályos jogszabály alapján évi 250 óra túlórát rendelhet el a munkáltató. Ez minden munkavállalóra vonatkozik. A munkavállalónak nem választható, hanem kötelező! Ahol szakszervezeti képviselet van, ott a kollektív szerződés alapján évi +50 óra túlórát rendelhet el a munkáltató. Ez összesen jelenleg évi max.300 óra túlóra. Ez a munkavállalóknak szintén kötelező! A törvény módosítás a szakszervezeti munkáltatók esetében évi +100 óra túlórát ad lehetőségként, azzal a kikötéssel, hogy ez a munkavállalóra nem kötelező, és ezért ehhez kötelező írásbeli megállapodást kötni a munkavállalóval arról a munkáltatónak, hogy a felkínált +100 óra túlóra munkát a munkavállaló elvállalja. Amennyiben ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, akkor semmi nem fog történni, akkor az a munkavállaló nem végez +100 óra túlórát. A szakszervezet ebbe ugyan konkrétan nem szólhatnak bele, de mivel a +100 órát csak a kötelező 300 óra túlóra után lehet alkalmazni, ezért a szakszervezetek a kollektív szerződés megkötésekor eltérhetnek a törvényben leírtaktól a munkavállaló javára, és kevesebb túlóra lehetőségről is megállapodhatnak. Amennyiben a szakszervezetek nem akarnak +150 (50+100) óra túlórát a munkáltatónál, akkor kössenek ki mást a kollektív szerződésben, hiszen a kollektív szerződés esetében bármilyen módon el lehet térni a munkavállaló javára. Az eltérés lehetősége jövőre sem változik!
A szakszervezetek kiköthetik, hogy náluk nemhogy 250+50+100 óra túlóra nincs, hanem legfeljebb csak 100 óra túlóra van, vagy max.290 túlórában hajlandó megegyezni, stb…..
Azok a munkáltatók, akiknél nincs szakszervezet, legtöbb esetben még a max.250 óra túlórát sem tudják elrendelni, max. néhány óra túlórát tudnak törvényesen elrendelni, mivel túlórára +50%-os túlórapótlékot kell kifizetni a munkavállalónak, és az ilyen munkáltatóknak erre nincs pénze. Megjegyzem a hivatalos elszámolt túlóra a munkavállalónak a majdani nyugdíjának összegét is növeli.
Az önkéntesen vállalt +150 óra túlóra a legtöbb ilyen munkáltatóknál szinte teljesen kizárt.
Ezen munkáltatók legtöbbje a 4., illetve 6.havi munkaidő-keretet sem tudja egyáltalán alkalmazni.
Gondoltam, kicsit megpróbálom érthetőbben leírni a fenti törvényeket, hátha így több embernek érthetővé válik a dolog. A szakszervezetek képviselik igazából azokat a munkavállalókat, ahol ezek a változások egyáltalán szóba jöhetnek. Itt nagyobb szerep hárulna rájuk a kollektív szerződések tárgyalásakor. A lehetőségen belül sok fajta megoldással tudnak élni a munkavállalóik javára. A nem szakszervezetes cégek közül nagyon elenyésző azon cégek száma, akikre a jövő évi változások vonatkoznak. Azon kevés cégeket, ahol nincs szakszervezeti képviselet, és akik ezeket a várható változásokat alkalmazni tudják, ott az illetékes hatóságoknak kell ellenőrizni, hogy betartják-e a módosított szabályokat. Nagyon hatékony a hatóságok eljárása arra, hogy megtalálják, észrevegyék, kiszűrjék, szankcionálják azokat, akik visszaélnek a jövő évi módosításokkal a munkavállalókkal szemben. Talán annyit még elmondanék, hogy a cégek munkavállalói ki tudnak maguk közül nevezni valakit üzemei megbízottnak, aki az érdekeiket képviseli a munkáltatóval szemben. Ő ugyan nem köthet kollektív szerződést, mert nem szakszervezet, de jelezheti a munkáltatónál, ha valami nem megfelelően történik, illetve fordulhat az illetékes hatóságokhoz. A 15-50 fő között foglalkoztató munkáltatónál üzemi tanácsot is létre lehet hozni, aki kicsit nagyobb hatáskörrel rendelkezik, mint az üzemi megbízott.
Igyekeztem a lehető legjobban, és legérthetőbben leírni a gondolataimat. Talán sikerült.
Kis segítség
2018-12-17 at 11:44
Látom, néhol kicsit zavarosan sikerült a gondolataimat leírnom, átadnom, vannak benne kisebb-nagyobb helyesírási hibák is, de mentségemre legyen mondva, hogy hirtelen vezérelt ötlet volt, és ahogy a gondolataim jöttek, úgy írtam, és gyorsan el is küldtem. Elnézést kérek a hibákért! Konkrét paragrafusokat azért nem írtam, mert már rengetegen megtették, és a törvény fenn van az illetékes kormányzat honlapján is.
idirablo
2018-12-17 at 13:34
Kösz.
Így már világos, miért hallgatnak a szakszervezetek a tüntetéseken: kerülik az ellenzék nyilvános lebőgetését.
laura ingels wilder
2018-12-17 at 10:53
Megszállták a TV székházat !!!!!!!!!!!!!!!
magyar
2018-12-17 at 10:52
Kitakarítani az MTVA székházat !
Mindent bele rendőrök!
Kristóf
2018-12-17 at 10:47
A végtelen növekedés elérte mennyiségi korlátait a véges Földön. A XIX. században az uralkodó amerikai székhelyű birodalom káoszt teremt, sorra kapcsolja le a gyengébb peremvidékeket, hogy a maradék javakat és növekedési potenciált magához csoportosítsa. Most Európán a sor!
Az éghajlatváltozás tényezői is sürgetik a birodalmat, tulajdonéppen ezért kapcsolt rá a pusztításra 2015-ben a nigráns importtal. Ugyanakkor az éghajlatváltozás minket is haza tud vágni akár a közeli jövőben. Egy nagy európai aszály és élelmiszerhiány miatti elégedetlenségre már fegyőr budiék is rá tudnak szervezni.
Nem várok csodákat májustól, inkább egy patthelyzetet. Ha az ellenséges háttérhatalom számára elfogynak az olcsóbb politikai lehetőségek akarata áterőltetésére, akkor keményebb és drágább eszközöket fog választani. Franciaország lángokban, Németország időzített bomba. Pedig ezekre támaszkodva tudnának levezényelni egy európai polgárháborút, ahol a jó Nyugat küzd a rossz és “maradi” Kelettel a nigránsok “emberi jogaiért”. Kérdés, hogy a liberális Sátán-szolga nyugati vezetéssel vágnak neki, vagy előbb átalakítják őket Allah=Sátán szolgája kalifátussá.
Mátyás
2018-12-17 at 10:31
2022-ben meglesz az a 4/5.
PanzGen Manteufel
2018-12-17 at 10:13
Vízelzáró Hadházy pofájába egy vízágyúfröccsöt javasolok hátha észhez tér.
Ilona
2018-12-17 at 10:10
2012. évi XXXVI. törvény
28. § (2) A képviselő az Országgyűlés szavazásain köteles jelen lenni.
Ilona
2018-12-17 at 10:03
“2012. évi XXXVI. törvény
28. § (1) A képviselő joga és kötelessége, hogy kezdeményezően részt vegyen az Országgyűlés munkájában, elősegítse annak eredményes működését.
Kötelessége részt venni az Országgyűlés ülésein, továbbá annak az országgyűlési bizottságnak az ülésein, amelynek tagja.”
A közönséges viselkedés mennyiben segíti elő az Országgylés munkáját? Szerintem nem elősegíti, hanem zavarja, a zavarásra nem adtak jogot a választók, kizárólag csak a tisztességes munkára.
magyar ember
2018-12-17 at 10:02
Ezek tényleg a minden hatalom feletti cionista pénzvilág rendzavarói.
Köpök az ATV-re de tegnap végig néztem az erőlködésüket.
GYURCSÁNY a háttérből irányít. A tönegben hátrább nyilatkozgat,hogy addig nem lesz vége amíg le nem váltják az “Orbán rendszert.”
Készüljünk egy nagy-nagy BÉKEMENETRE. és hosszan tartó HONVÉDELEMRE.
Ilona
2018-12-17 at 09:47
A kereskedelemben dolgozók talán feltehetnék Kunhalminak ezt a kérdést:
Miért változtattok meg most? Miért követeltétek 2016-ban a vasárnapi nyitvatartást? Miért vettétek el a vasárnapjainkat?
Nekünk miért nem lehet 3-4 vasárnap havonta? Nekünk sem mindegy, hogy szabadnapot hétköznap tartunk vagy vasárnap családban töltve.
Bako Laszlo
2018-12-17 at 09:43
Hülye fizetett, hazaáruló primitív megélhetési tolvajok,vesztesek hagy fagyjanak meg mondanivalójuk nulla mint ők maguk, Ceu kiutalását jól tettük Prága után, jön az ünnep de nekik a pár tízezer forint kell S balhék miatt mert anyjuk sem szereti őket, emberi selejtek nem rendőröket hanem a kukasokat, a fokefe munkatársait kell kiküldeni jogyve humán szemetet a szeméttelepre vigyék
Ilona
2018-12-17 at 09:29
Javítva: Megnyugtatva ezáltal a még kétkedőket, hogy a túlmunka adott hónapot illetően haladéktalanul kifizetésre kerül, erre a törvény a garancia.
Szavi Béla
2018-12-17 at 09:50
Munkaidőkeret esetén (ha a keret hosszabb egy hónapnál), a hó végén az alapbér kerül elszámolásra, de a túlóra nem, mert a munkavállalóval esetleg még a munkaidőkereten belül lecsúsztatják.
Nem az az állítás, hogy minden munkaadó így fog eljárni, és a 36 hónapra növelt időkeret végéig húzzák az időt. De sajnos az új törvény lehetővé teszi ezt, és ez ellen nem lesz jogorvoslat.
Egy egyszerű számítási példa itt:
https://5percado.hu/munkaidokeret-a-gyakorlatban-1-resz/
Tamás
2018-12-17 at 10:10
Ember. Erről szól a munkaidőkeret. Ez nem kifizetés kérdése. Ehhez voszont kell a fentebb idézett Kollektív szerződés. Ebbe álljon bele a szakszervezet.
A rugalmas munkaidőkeret pedig azt engedi meg, hogy lehet olyan heted amiben max 48 órát dolgozol, alső határt nem ír.
Viszont azért, hogy ne játszon túl a munkaadó, az alapbért mindig ki kell fizetni! Mi történeht? Szezonon kívül 4 napokat dolgozol, szezonban meg hatot.
Ha egy cég annyira nem megy, hogy 3 évig játszadozik ezzel a kerettel, annak már úgyis annyi. Meló vizsont hogy-hogy nem van elég.
Ilona
2018-12-17 at 09:26
Egyetlen egy képviselőt sem jogosítottak fel a választóik, arra, hogy stratégiai intézményekbe úgy járkáljanak ki, be, ahogy ők akarnak és ahogy nekik tetszik, és akkor, amikor csak akarnak, az intézmény rendjét, működését teljesen figyelmen kívül hagyva, illetve a közvetítést teljesen megzavarva.
Megdöbbentő az ellenzéki képviselőket úgy látni, hogy semmibe sem veszik a szabályokat a törvényeket előírásokat.
Petíciót akarnak beolvasni? Miért nem a parlamentben tesznek, illetve tettek javaslatot, a munka törvénykönyvével kapcsolatban?
Az az ő munkahelyük, ott kell javaslatokkal előjönni, ha netalán van értelmes javaslatuk.
Gondolom a tv-s “szerepléshez”, önmutogatáshoz előzőleg minimum egyeztetni kellett volna, hetekkel, napokkal előtte és vagy kapnak lehetőséget, vagy nem.
A kapott reagálást viszont illik betartani, az ostoba hőzöngésre egyetlen képviselő sem kapott engedélyt a választóiktól.
Nem hiszem, hogy jó ötlet egy hatalomra éhes kormány ellenes erőknek lehetőséget adni a tv-n keresztüli lázításra, hamis hírek terjesztésére.
Az viszont nagyon is időszerű lenne,ha a kormány oldaláról, valamelyik szakértő elmagyarázná főmüsoridőben a munka törvénykönyvvel kapcsolatos tényeket, cáfolva a hamis híreket.
Megnyugtatva ezáltal a még kétkedőket, hogy a túlmunka adott hónapbot illetően haladéktalanul kifizetésre kerül, erre a törvény legyen a garancia.
Feltételezem a nézők értelmes többsége inkább a kormány oldalról érkező tájékoztatás érdekli, mintsem Bangóné beordítsa, vagy Kunhalmi, Vadai, az alábbiakt: Felnőttünk!….Felnőttünk!
Elég volt!…… Elég volt! Gyertek az utcára!
Egyébként is nevetséges Vadai bősz tiltakozása, hiszen a főnöke Gyurcsány a túlmunka törvényre igen gombot nyomot. Elfogadva ezáltal a törvényt. Ha nem akarta volna , akkor nem szavazza meg, de megtette.
Szavi Béla
2018-12-17 at 09:48
“Egyetlen egy képviselőt sem jogosítottak fel” – de igen, méghozzá az Országgyűlésről szóló, 2012. évi XXXVI. törvényben.
“Miért nem a parlamentben tesznek, illetve tettek javaslatot” – a kormánypárti többség lesöpör minden javaslatot, a kormánypárt erőből átvitte a túlórabővítés, és a különbíróságok ügyét. Amikor az ellenzéki képviselők felszólaltak, pimasz módon elvették tőlük a szót.
“közvetítést teljesen megzavarva” – nem történt ilyesmi, az adás, a munka zavartalan volt az épületben. A szabálytalanságokat végig a biztonsági szolgálat követte el.
Tamás
2018-12-17 at 10:05
Érdemes lenne nézni a közvetítéseket ilyen buta állítások helyett. Az ún. obstrukció lehetőségével élhete egy képviselő, amit a gyűlés levezető elnöke a rend fenntartása érdekében “lekeverhet”. Mindenki csak azt tette amit tehetett.
A felszólalásoknak megvan a maga helye és ideje. Ebbe profiként bele KELL férni. 11.20- lett volna erre bőven lehetőség. Legalábbis “a pár nap alatt keresztülnyomják” szájhabzáshoz képest. Az egész tervezet indokolással együtt nem egész 9 oldal. 10-15 perc szakértő olvasással felfogható, véleményezéssel együtt rászánok 2 órát és megvan az ütős felszólalás szövegezése is, ami 1 percben előadható.
A közvetítést pedig valóban nem zavarták meg, mert nem hagyták nekik…
gyozo2018
2018-12-17 at 09:24
Hadházy inkább a mentelmi jogának afelfüggesztésére gyúrjln, mert ha benne volt a családi termőföldsíbolásban, még ngyon megszívhatja.
Szavi Béla
2018-12-17 at 09:19
A fizut havi szinten fizetik, de aki munkaidőkeretben van, annak a túlóraelszámolás a munkaidőkeret végén lehetséges. Előtte nem is ismert, hogy mennyit kell fizetni, hogyan fizethetnék ki?
Egy gyakorlati példa erre itt:
https://5percado.hu/munkaidokeret-a-gyakorlatban-1-resz/
Mátyás
2018-12-17 at 09:08
Remélem a rendőrök az új törvénynek köszönhetően nem csúsznak ki a 400 órás túlórakeretből, és hó végén a túlórapénzüket is megkapják. 🙂
ómió
2018-12-17 at 08:49
“Sződd a selymet, efftárs”! Idiótább, sőt, aljasabb már úgysem leszel!
Netta
2018-12-17 at 09:02
Dehogynem!
A tárházuk végtelen.
Csámpás Marcsa
2018-12-17 at 09:07
Kemény fagyok jönnek.
😀
Szomoru
2018-12-17 at 08:44
Ezert kar volt kihagyni mar a masodik Kacsameseket
Csámpás Marcsa
2018-12-17 at 08:58
:-DDD
gyozo2018
2018-12-17 at 09:06
Felállt a Kacsacsapat Ákos, Betti, Andi sajtótájékoztatót tartani. :-DDD
Deutsch:
“Az ellenzéki képviselő, Szél Bernadett élő Facebook-videóban dokumentálta, hogyan próbálták bejutni az MTVA stúdiójába, beolvasni petíciójukat, sikertelenül. Közben őt és Hadházy Ákos képviselőt is kidobták az épületből. Deutsch Tamás fideszes politikus az esetet egy posztban kommentálta, azt hangsúlyozva, a ValóVilág és az MTVA nem összekeverendő”.
László Ferenc
2018-12-17 at 08:42
Virginia Harangozó Bell! (fent a Facebookon)
Mi van? Már nem ment az üzlet Floridában? A https://www.facebook.com/CservariArtCollection/ “név alatt” működő piroslámpás ház “madam”-jaként már nem hozott eleget a konyhára? Az ottani Floriai megyei magyarok (Kossuth clubba járó magyarok)szerint előbb te is “dolgoztál” csak miután kiöregedtél lettél madám és próbáltad irányítani a lányokat! Úgy látszik, az már nem hozott annyit a konyhára, ezért hazajöttél mocskolni a kormányt.
Jó ha tudod, itthon nem sok babér terem az ilyen kivénhedt csatalónak!
saghy rozalia
2018-12-17 at 09:13
Ki ő?
Benedek Károly
2018-12-17 at 08:33
Azt hiszik ezek a trógerek, hogy biztonságstratégiai intézményt csak úgy elfoglalnak.
Csámpás Marcsa
2018-12-17 at 08:32
„Kidobtak minket” – Hadházy Ákost és Szél Bernadettet is eltávolították az MTVA épületéből…
HEHE!
:-DDDDDDDDDDDDDDD
Netta
2018-12-17 at 08:38
a vasárnapi tüntetést követően az ellenzék egész éjjel az MTVA székházában maradt, hogy reggel sajtótájékoztatót tarthassanak, ám a kártyák ellenére sem engedik át őket a biztonságiak. Szél Bernadett folyamatosan élőben tudósít a helyszínről. Hadházy Ákos végül megelégelte a dolgot, majd a lépcső külső részén felmászott az emeletre.(…) A biztonságiak végül kidobták Hadházyt és Szél Bernadettet is az MTVA székházából, az élő közvetítés jelenleg pedig szünetel, a többi ellenzéki politikus még bent van az épületben.”
Garázdaság, középületeknél nem tudom, hogy nevezik a “magánlaksértést”.
Szavi Béla
2018-12-17 at 09:12
Szia! Képviselőként megtehetik. Országgyűlésről szóló, 2012. évi XXXVI. törvény alapján bejárásuk van a közintézményekbe és tájékoztatást kérhetnek azok működéséről.
http://www.njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=148174
Az MTVA ellenben ezt a törvényt áthágta, és pimaszkodott velük. Egyszerűbb lett volna átvenni azokat a beolvasandó pontokat, mindenki nyugodtan hazamehetett volna.
A közmédia működése zavartalan volt, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy a híradóban szó sem volt semmi balhéról, az adás sem szakadt meg.
Kétes
2018-12-17 at 09:41
A lépcsőházy mászó Hadházy mindössze bemutatta, hogyan kellett volna Latorcainak felmásznia az országgyűlési ülésterem pulpitusára, amikor a bandatársai elállták az útját.
Szavi Béla
2018-12-17 at 15:59
Heló! Ezen azért jót nevettem hogy Lépcsőházy 🙂
Vízöntő
2018-12-17 at 16:00
Ezután merje valaki azt mondani, hogy nálunk nincs a nemek között egyenjogúság!
jobb-ágy
2018-12-17 at 08:20
Sallai R. Benedek a fő bűnös, hogy csak akkorát ütött!
Füge
2018-12-17 at 08:14
Ezek holnap azért mennének ki, kint a nyuszika viccben van. Ha van sapkája azért, ha nincs meg azért. Ezek csak balhét akarnak és ez azt jelenti, hogy tehetetlen, szánalmas az…hát nevezzük ellenzéknek, bár inkább egy csőcselék az egész bagázs.
Füge
2018-12-17 at 08:15
mint ..helyesen…bocs
Ilona
2018-12-17 at 08:05
Sokat gondolkoztam a 400 túlóra kereten. A tüntetők lecsillapítására célszerű lenne a túlóra keretet kettéosztani a munka törvénykönyvében, a) pontra és b) pontra.
Maradna, kötelezően előírva a korábbi 250 túlóra ez lenne az alap kötelezően előírható túlmunka időkeret ez az a) pont. Külön pontban szerepelne a törvényben a munkavállaló által önként, szabadon választható 150 túlóra ez lenne a b) pont.
Az a)pont és b) pont így értelem szerűen megadná az összesített 400 túlmunka időkeretet.
Túlmunka időkeret összesen 400 óra ez az a) és a b) pont összesítve.
– Ebből:
a) pont munkáltató által kötelezően előírható 250 túlmunka
b) pont kizárólag a dolgozó szabad akaratától függő 150 túlmunka.
Összesítve: a) és b)pont együttesen 400 túlmunka időkeret.
250 kötelezően előírt túlmunka + 150 kizárólag szabad akaratbeli túlmunka = 400 összes túlmunka
Szerintem nem lenne rossz ez a kettébontás végül is tisztán látszana, hogy a munkáltató kötelezően csak 250 túlmunkára kötelezhetné a munkavállalóit egy évben. A dolgozónak viszont a 250 túlórán túl, ha ez a keret kimerült már, akkor a munkavállaló önként vállalhatna még a 250 túlórán felül 150 órát, de az a) pont és a b) pont tartalma értelemszerűen csak 400 óra lehet összesen és nem több.
Így az ellenzék méregfoga ki lenne húzva, hiszen az alap az változatlan lenne, de mellette a munkavállaló teherbíró képességének függvényében, kizárólag saját akaratából vállalhat még 150 órát.
A munkavállalói szabad akarathoz viszont már sem Kunhalminak,…………… sem Bangónénak és sem a többi őrjöngőnek nem lehetne már semmi köze . A munkavállalóknak szerencsére nem dirigálhatnak erre nincs joguk, hiszen nem ők a munkáltatók és ők e két nő nem maga a törvény.
Ha rajtam múlna, és javasolhatnám, ezt tenném a kormány helyében. Így nem lenne ok a Bangóné félék ordibálására, közönséges színpadias szereplésére.
A törvény védené a munkavállalókat, ha nem bír többet csak maximum 250 túlmunkát vállalni, akkor, ezzel neki véget ért az éves túlmunka.
Nem hívható be túlmunkára a törvény értelmében.
Amennyiben a munkavállalónak van kedve és természetesen igény is van rá, a munkáltató részéről akkor indulhat a törvény ide tartozó b) pontja, vagyis az önként, szabadon vállalható 150 túlmunka.
A túlmunka elszámolás pedig a törvény alapján minden hónapban kötelezően el lenne számolva és kifizetve.
Ezek után, aki, kimenne az utcára ebben a témában az már csak a botrány a káosz és az anarchia miatt menne ki. Az ellenzéket, pedig mivel ok és minden indok nélkül így csak botránygyártók, a rendőrségnek lenne, dolga helyén kezelni a törvények által előírtak szerint.
Atosz
2018-12-17 at 08:04
Ideje lenne mar jol pofan vagni ezt a rohadek beteg klodoktor hadhazy(szarhazit) !!!!
Kétes
2018-12-17 at 09:35
Fel kell venni Sallai R. Benedeket biztonsági őrnek és Hadházy kéccer is meggondolja, hogy bemegy-e a tv székházba.
Füge
2018-12-17 at 08:02
Óbégassatok, tüntikézzetek, nem 2/3 lesz itt, jóval több. Akkor mit csinál majd ez a bűnöző, most tüntikéző csőcselék. Értelmes megnyilvánulása egy “felszólalónak” sem volt. Ezekre rábízni bármit is, SOHA! Előbb, utóbb megunja ez a nép az ilyen csőcseléket, már feszegetik a határokat. Egy ország népének az ünnepeit próbálják tönktetenni, hülye hazug szlogenjeikkel, az a sok ifjonc pedig a hőzöngésen kívül mit tud ennek a népnek a történelméről, szenvedéséről? Túlzott ez a tolerancia velük szemben. !
Nahát
2018-12-17 at 07:30
A nyugdíjaskínzó Hadházy a mozgalom élén? Szép.
Szavi Béla
2018-12-17 at 09:06
Szia! A nyugdíjaskínzásról legyen elég annyi, hogy ezt a Magyar Idők találta ki, a hirado.hu is átvette, és a bíróság mindkettejüket helyreigazításra kötelezte emiatt, mert hazugság volt.
https://magyaridok.hu/belfold/helyreigazitas-2-3715610/
kivagyok!
2018-12-17 at 12:11
Kedves Szavi Béla, ön nagyon független mindkét oldaltól állítása szerint, de Hadházyt az utolsó véréig védi. Az idős nyugdíjas hazudott és megrágalmazta Hadházyt? Egyébként meg, hogy a bíróság mit tart megalapozottnak az megint egy más kérdés, nem tudom, hogy akkor élt-e még az idős bácsi, de egy jogi végzettségű, amúgy teljesen arcátlan emberrel szemben pereskedni nem olyan egyszerű.
Szavi Béla
2018-12-17 at 14:41
Kedves “kivagyok!”
Úgy gondolom, hogy a történet abban a formájában, ahogy a Magyar Időkben olvasható volt, hamis alapokon áll, lejáratási célú.
Nekem a Magyar Idők saját maguk által is elismert módon hamis híre nem tűnik elég alapnak ahhoz, hogy Hadházyt gátlástalan embernek tartsam. Elfogadom, hogy sokan nem értenek vele egyet, akik a kormányt támogatják. De szerintem az, hogy a kormányból még a kormánynak is érdeke kilökni a korrupt embereket, az evidens. Tehát a kormány akkor járna jól, ha ezt maga is belátná.
“jogi végzettségű” – Hadházy amúgy tudtommal orvos, nem jogász.
Nem hiszem, hogy Hadházy minden cselekedetét maradéktalanul el tudom fogadni, de egyetértek vele abban, hogy
– segítene a kormány korrupciómentesítésében az Európai Ügyészség
– hogy a különbíróságok nem tesznek jót a jogbiztonságnak
– a kormányfüggetlen közmédia országunk hosszú távú stabilitását segítené elő
kivagyok!
2018-12-17 at 16:35
“Abban a formában nem igaz”, látod ezért utálom a jogi területet, mert mindent relativizálni tudnak. Nem ismerem a vádat, de hogy egy ember életét megkeserítette az biztos. Egy nála jóval kiszolgáltatottabbét az biztos. És akkor még nem beszéltünk a földmutyijáról, amiben az egész kedves családja benne van. Az igaz viszont, hogy állatorvos és annak külön örülök, hogy nem gyakorolja a szakmáját. De a politika területéről is tűnjön el, mert akkora az elutasítottsága, ami már-már vetekszik a Gyurcsányéval.
Szavi Béla
2018-12-17 at 18:03
A folyóirat helyreigazítása külön kitér a földmutyiban érintettségre is. A Magyar Idők helyreigazításában így fogalmaznak, hogy megsértették Hadházy jóhírnévhez fűződő személyiségi jogát “azzal a valótlan híreszteléssel, hogy
– személye és környezete tele van korrupciós ügyekkel,
– családja a Tolna megyei földmutyiban érintett,
– kínos ingatlanügyeivel tönkretett egy kisnyugdíjast és egy fogyatékkal élőket foglalkoztató vállalkozást”
Nekem úgy tűnik, hogy aki Hadházit a fenti három dologgal vádolta, az már visszavonta azt. Amúgy ilyesmit tévedni csak megfelelő szándékossággal lehet. Szomorú, hogy egy folyóirat ilyen álhíreken töri a fejét. De ez már a Magyar Időket minősíti.
aladin
2018-12-17 at 05:57
Most gázmaszkákat vesznek fel, bekéne vetni a vizágyut akkor már biztos, hogy buvár ruhában fognak jönni.
Csámpás Marcsa
2018-12-17 at 08:12
Amennyi eszük van, tengeralattjáróval közelítik meg a Parlamentet. ?” Uszi, uszi, etye-petye, hopszssza” ??
Rizikó
2018-12-17 at 01:05
Tényleg a híres Márki a Zay a nagy hīvő ateista világi elnõk hol van?Hol van amikor társai felgyújtani akarják a Karàcsonyfát rugdossák a Kisded jászolát,gyalázzàk a keresztènyeket?Hol vannak akik ezt megakadályozzák?
Szavi Béla
2018-12-17 at 09:03
Szia! Erről nincs vita, a szánkók összetörése balgaság volt, rendbontás egy tüntetésen. Nekem az a pár barom jut eszembe erről, akik a 2006-os, jogos népharag idején az MTV-székházba bejutva kirabolták a csokiautomatát: mindannyian értjük, hogy ő nem nagyon értette a tüntetés jelentőségét, csak balhézni ment.
Provokatív és uszító a Gulyás kormányszóvivő részéről ezt keresztényellenességnek nyilvánítani.
Mellesleg van olyan párt, aki megpróbálja jóvátenni a vandálok szánkótördelését:
https://azonnali.hu/cikk/20181216_osszegyult-a-penz-az-uj-szankokra
rabszolga
2018-12-17 at 09:58
Mi a biztosíték,hogy ez a hír igaz ? Szeretném látni annak a civil alapítványnak a vezetőjét megnyilatkozni,aki az eredeti szánkókat ajándékba vette a szegény gyerekeknek, Hallottam ezt az embert nyilatkozni,aki sérelmezte a vandálok viselkedését és tetteit.Amíg ö ki nem jelenti,hogy megkapták a jóvátételt,addig ez a hír csak kacsa és nem szánkó…..
Szavi Béla
2018-12-17 at 10:24
Szia “rabszolga”! Én remélni merem, hogy igaz a hír, mert bár a tüntetések követeléseinek egy részével egyetértek, de a szánkók tönkretétele szerintem is otromba dolog volt. Lássuk a végét, nézzük, hogy megtörténik-e ez a szánkópótlás.
Rizikó
2018-12-17 at 00:56
Azèrt ennek az Mtv foglalàsnak remèlem következménye , úgy a betörőknèl mint akik ezt hagytàk.Ha nem akkor a Sorosbèrencek a büntetlen bűnön felbátorodnak.
Ezek után beszèlhetünk az”ellenzèk” diktatúrájáról?
Minden álarc lehullt már.Ilyen Karàcsony,keresztèny ès nemzetellenes tàmadást mèg az elődeik sem mertek megtenni kõztõrvènyesekkel jàszolba rúgni…..
gyozo2018
2018-12-17 at 08:07
Beengedték őket. Most ott kotlanak, sajtótájékoztatnak, rendőröket akarnak uszítani.
Csak hát sok rendőr emlékszik arra is, mit művelt velük Gergényi és Gyurcsány. Mert hogy köztük is voltak sokan, akik nem értettek egyet a terrorral.
Az MTV székház védőit meg cserben hagyták, a vezetőjük kimenekítette az embereit, mert nem küldtek erősítést. A provokátoroknáltal felgyújtott autóból a két rendőrt a tünetôk mentették ki!
(Toroczkai azóta sem tisztázta magát, miért csalta oda a békés tüntetőket, ő meg eltűnt a balfenéken.)
Rizikó
2018-12-17 at 00:40
Jól látni kik vannak bent ebből a soroscsūrhèből!Vadai, Varjú Szèl,Hadházy,Nyakó,Staller és mèg egy jobbikos szdszes.Aztàn a Fegyőr,és a maszopós barbinyanya kunhalmi .Borzalom.
Lenyúlják a Showt! Hát már Szanyi Kapitány ès Újhūlye pisti be sem olvashat valami kõvetelést.Hogy lesz így belőlük Eu kèpviselő?
Csámpás Marcsa
2018-12-17 at 07:59
Ezek képesek lennének beleordítani a mikrofonba, kamerába, hogy:”átvettük a hatalmat”.
A közelébe sem szabad őket engedni. Viszont mindent rögzíteni kell, amit ott, folyosón művelnek.
A rendőröket meg nem tudják uszítani.
Leköpik, lökdösik, füstgránáttal dobálják őket, majd aggódnak értük?
Az unokaöcsém rendőr, és azt üzeni nekik, hogy a durva anyjukat!
justiceforhungary
2018-12-17 at 00:28
nem lesz túl sok a túlóra?
azért mindennek van egy határa 🙂
az EU fizeti zsebbe?
Rizikó
2018-12-17 at 00:28
Mi van? A ” rendőrsèg” beengedte az MTV Szèkházba Hadhàzy fèle csürhét?
Holnap én is bemegyek ès beolvasok egy proklamációt! Minimum közérdekü ūzem megzavarása!Akkor ès most is azok teszik ezt akik 2006ban.
J0 lenne már ha valaki megsz0lalna a Kormányból.
tiborka
2018-12-17 at 00:34
Csatlakozom. Pintérék valahogy nagyon puhán kezelik a helyzetet. Nem kellene attól befosni, hogy jaj mit szól a “nyugati sajtó”. Én nagyon nem vagyok elégedett azzal, hogy a rendőröknek tűrni kell a fizikai támadásokat, és azzal is, hogy a híres/hírhedt TEK nem csinál rendet, amikor kell. Nem azt mondom, hogy a szemüket kellene kilőni (ahogyan ők tették velünk 2006-ban) de néhány ólombakkancsos seggberúgás nem ártana a csőcseléknek.
gyozo2018
2018-12-17 at 07:53
Várd ki a végét!
Ez a csürhe minél tovább vonulgat, annál jobban lejáratják az őket bujtogató politikusokat is.
Damm Andikának az ex MSZMP párttitkár anyuci viszi a reggelit, vacsorát, mint a taxis blokádosoknak?
Szavi Béla
2018-12-17 at 08:54
Szia Rizikó! Ha országgyűlési képviselő vagy, megteheted azt, hogy bemész egy közfinanszírozású intézménybe, és ott kérdést teszel fel. A rendőrség szabályosan járt el, amikor az Országgyűlésről szóló, 2012. évi XXXVI. törvény 10. fejezet 9. alapján járt el, és beengedte a képviselőt.
http://www.njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=148174
Ezt a szabályos eljárást viszont akadályozta az MTVA biztonsági szolgálata, amikor az ott szabályosan tartózkodó képviselőt eltávolította.
Közérdekű üzem megzavarásáról szó sem volt, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy a köztévében egy szó sem hangzott el ezekről, és a műsor is szakadatlan volt.
Vízöntő
2018-12-17 at 09:24
Hadházy bemehetett, feltehette a kérdéseit a biztonsági őröknek, aztán megkérték távozzon, nem ment, kirakták! Helyes!
Hadházy az elhunyt idős tulajdonostárstól a vizet is elzáró, ne oktasson jogról, erkölcsről, de ugyanígy a többi társa se. Számukra a munka világa az idegen, a mi számunkra meg ők! Csak a saját jövőjükért balhéznak nem a mienkért! Ideje végleg letűnniük!
Szavi Béla
2018-12-17 at 09:28
Szia Vízöntő! Ez a vízelzárós marhaság jól beágyazódott a köztudatba, pedig csupán kitaláció. A bíróság helyreigazításra és kártérítésre ítélte miatta a Magyar Időket és a hirado.hu-t.
https://magyaridok.hu/belfold/helyreigazitas-2-3715610/
Kétes
2018-12-17 at 09:29
Csak a közérdekű üzem megzavarásának kisérlete történt.
Amerigo
2018-12-17 at 09:43
Tasz?HB?TI?OSF? Mennyit kapsz havonta? És adót is fizetsz?
Kérdőjel kérdőjel hátán!
Szavi Béla
2018-12-17 at 10:21
Szia Amerigo! Bár nem tartozom neked elszámolással, de azért megírom. Mérnöki munkámért fizetést kapok havi szinten, melyből törvény szerint adózom. Nem is keveset. Az általad felsorolt csoportokkal nem állok kapcsolatban, bár a Tasz-ról tudom, hogy létezik.
Politikai hátteremről annyit, hogy konzervatív szabadelvű középosztályiként engem sajnos éppen senki sem képvisel a parlamentben.
Ha van kedved, írd meg, hogy ezekkel Te hogy állsz.
Kovács Nóra
2018-12-17 at 00:28
Istvan Kurucz, így van, ne is hagyjátok abba, különben nem kaptok zsét a gazdátoktól.
Csak minket hagyjatok békén, céltalanul ne vonúlgassatok, mert nekünk most még dolgozni kell és készülni az ünnepekre.
Czirok András
2018-12-17 at 06:31
Állítólag Sorosék dühöngenek, mert túl sokba kerül neki ezt a sok léhűtő,
szemét embert eltartani.
Magd@
2018-12-17 at 00:26
Remélem a földbe fagynak!
Kása Lehőcz
2018-12-17 at 05:13
Az antikrisztusi erők Advent harmadik vasárnapján.
Nagy Bendegúz
2018-12-17 at 06:19
Ép eszű ember nem gondolhatja, hogy ha a globalista nagytőke honi zsoldosai,
az okádék ellenzék – akik egyébként valójában lenézik és gyűlölik a népet – hatalomra kerülne az jót tenne az országnak.