Egyre többen hívják fel arra a világ figyelmét, hogy a XXI. században újjáéledt az antiszemitizmus, ám ezúttal a balliberális oldalon. Miközben a baloldaliak és a liberálisok támogatják a migrációt, addig élesen elítélik Izraelt, olykor pedig az európai zsidó közösségek konzervatív (vallásosság, családközpontúság) nézeteit kritizálják. A nyugati liberális elit főbűne, hogy nem képes megvédeni az őshonos zsidó közösségeket az arab bevándorlóktól – írja a Tűzfalcsoport.
Sokan úgy gondolják, hogy a modern antiszemitizmus európai központja éppen Brüsszelben van, hiszen onnan finanszírozzák az Izrael-ellenes politikai akciókat, valamint a bevándorlás támogatóinak is az unió „fővárosa” a szimbolikus központ. A baloldali és a vele szövetséges liberális elit az elmúlt időszakban az antiszemitizmus egy sajátos formáját képviseli: migráns-támogatók és Izrael-ellenesek. Közben pedig kulturális síkon küzdenek a zsidó-keresztény kultúrkörre épülő Európa ellen.
Azonban a baloldali politikusok mellett Európában az antiszemitizmus új formáját képviselik azok az újonnan létrejött iszlamista pártok Nyugat-Európában, akik egyébként rengeteg gondolatot átvettek a baloldaltól. A legnagyobb sikert eddig a hollandiai Denk nevezetű alakulat tudta felmutatni, akik 2017-ben bekerültek a parlamentbe is. A Denk programjának az alapeleme, hogy nem fogadja el a holland kultúrát dominánsnak az országban. A párt szerint egy muszlim nőnek jogot kellene arra biztosítani, hogy elutasíthassa egy férfi orvos segítségét. Hasonlóan a párt szerint egy muszlim adott esetben egy zsidó orvos kezelését is jogszerűen visszautasíthatná. Egyébként mindkét esetre volt már példa holland kórházakban.
Azt is érdemes megjegyezni, hogy a politikai támadásokon túl valós fizikai atrocitások is érik a zsidó közösségeket. A 2000-es évektől folyamatosan nőtt az antiszemita indíttatású támadások száma. A történelemben először az európai zsidóságot nem a szélsőséges csoportok támadták, hanem a baloldallal szövetséges muzulmánok.
Az antiszemitizmushoz kötődő cselekmények számának növekedése Franciaországban a rendelkezésre álló statisztikák szerint az elmúlt tíz évben gyakorlatilag a duplájára nőtt.
Tavaly közel 10 ezer nyugati-európai zsidó költözött Izraelbe, ami a valaha mért legmagasabb szám; közülük majdnem 8 ezren Franciaországból vándoroltak el, ami mögött valószínűleg ott van az a tény, hogy a franciaországi zsidókat éri a legtöbb támadás a többnyire muszlim szélsőségesek részéről.
A francia zsidó közösség biztonságát felügyelő szervezet arról ír, hogy az antiszemita támadások jó részét már nem külföldi terroristák követik el, hanem belföldiek, hiszen a terrorveszély mára inkább belföldi eredetű. 2016-ban a francia rendőrség összesen 808 antiszemita támadást rögzített, ami az egy évvel korábbihoz képest enyhe csökkenést jelent, 2013-hoz viszonyítva azonban csaknem a duplájára növekedett tavaly az ilyen incidensek száma. Európában, a kontinensen Franciaország rendelkezik a legnagyobb zsidó közösséggel. Különböző becslések több, mint félmillióra teszik a főleg Párizsban élő zsidók számát.
A liberális médiában a muszlim antiszemitizmus azonban tabutémának számít. Ez leginkább a német médialégkörre jellemző: a vezető lapokban, a közszolgálati tévékben és rádiókban leginkább a „klasszikus” vagy „régimódi” antiszemitizmust és a múlt bűneit ostorozzák. Az új muszlim zsidóellenesség tabutéma, de naponta érkeznek olyan hírek Németországból, amelyek arról szólnak, hogy a helyi zsidó közösségeket miként félemlítik meg.
Forrás: Tűzfalcsoport; Fotó: MTI/EPA/Sahzaib Akber
Fehér Anna
2019-09-01 at 11:06
Itt már megint mindenki sorsot vet szegény kis Magyarországra.
Én csak félve kérdezem, (Németh után szabadon) nem lehetne esetleg pápua föld a pápuaiaké?
Ez a tenyérnyi föld az egyetlen a világon, ahol senki nem kérdezheti meg tőlünk, (pápuáktól) hogy mi a francot keresünk itt.
Vagyis nem, hiszen átvitt értelemben minden nap megkérdőjelezik a jogosultságunkat a sorosista és egyéb idegenek, csak ma még mondhatjuk azt, hogy a jó qrva anyátokat. De ha ilyen büszkén bizonygatjuk, hogy nyugatról minden üldözött jöhet hozzánk, akkor két generáció és nézhetünk, mint Rozi a moziba.
NINCSENEK BARÁTAINK, ÉS NEM IS LESZNEK!
Fehér Anna
2019-09-01 at 12:24
Bocsánat, természetesen nem mindenki.
Gru
2019-09-01 at 09:48
Ezekből a hozza szolasokbol 1 valami szűrhető le !
A mi kis hazánknak nincs szüksége semilyen mingransra , menekülre ,származási helytől ,hova tartozástól függetlenül !!
Gyurcsány és buntarsai pedig költözzenek és politizáljanak olyan országba ahol be fogadhatnak menekültnek nevezett migránsokat !!!
Az ő felesége Dobrev is Bulgária migrans leszármazott és ezzel akarja meghálálni az országunknak , hogy befogadtak anno a családját !
Hálátlan ,mocskos brigád
Amanda
2019-08-31 at 09:55
HUNGARY- val teljesen osztom a velemenyem!!!
Netta
2019-08-31 at 11:16
Szüksége is van a támogatásodra, annyira árvának érezte már magát.
aladin
2019-08-31 at 06:33
A legnagyobb antiszemiták a bal.liberálisok, az ellenzék és Soros mert ezek hozzák a zsidokra a veszélyt. Ès még ezek mellett kampányol az ATV. az ékszer TV. is.
zolatiguszti
2019-08-31 at 12:13
Különös mód az a Moszad aki simán tud bárkit likivdálni csendben valahogy nem leli a rájuk marha veszélyes Soros lakcímét. Eichmann álnéven élő Argentin német gyári munkásként is meg lett 20 év múlva.
Bakonyi Gábor.
2019-08-31 at 05:43
Azt mindig elfelejtik megemlíteni, hogy az arabok és a zsidók is szemiták. (Ábrahám gyermekei…)
gyozo2018
2019-08-31 at 11:31
Mégsem Káin és Ábel testvérharcáról van szó.
Benedek Károly
2019-08-30 at 22:37
Nyugat az unokatesóké. Közép az övék.
Naprózsa
2019-08-30 at 22:12
Ne feledjük: a Bilderberg nagy része is zsidó, akik mint már annyiszor, most is szívfájdalom nélkül beáldozzák a hittársaikat.
Tehát van Soros-Gyurcsányné féle jellemtelen, hazaáruló hüllőagyú zsidó, és van aki ezt írja:
…”Nekem szülőhazám e lángoktól ölelt kis ország…”
Na lehet tippelni, melyik típusra uszítják rá nácikat, muszlimokat vagy egyéb aktuális népirtókat…
Benedek Károly
2019-08-30 at 22:41
Egy kiváló színművész – a ne ét nem mondom, mert nem hatalmazott fel-, mesélte, hogy a 90-es években felkérték, hogy szavaljon a holokauszt emléknapon a zsinagógában. Ő Radnótit javasolta. Azt a választ kapta, hogy ott Radnóti soha nem hangozhat el. Azt válaszolta, hogy akkor ő sem teszi be oda a lábát. Ennyi.
Átsferi
2019-08-30 at 20:59
56-OS menekültjeinkhez annyit, hogy sokan közülük az akasztófa elől menekültek. Tény, jól fogadták mindenütt öket, viszont kikötésekkel: Azonnal beiratkozni a befogadó ország nyelviskolájába, a gyerekeket ovodába, iskolába adni, majd ki-ki képzettsége szerinti munkát vállaljon!
Ezekkel a fáról lemászott niggerekkel szemben, miféle követelményt lehet állítani, hiszen épp hogy csak makogni tudnak.
Izraelnek is megvan a baja a maga cionistáival, nekünk bigott, liberálbolsi genderharcosainkkal. Ilyen világot élünk. A magyarországi zsidóknak valóban sehol nincs ilyen biztonságuk, mint nálunk, és mégis , ez ganéj Gyurcsányné egyfolytában antiszemitázza a kormányt. Hogy találjon meg Brüsszelben egy iszlamista fejvadász, Klára asszonyság!!!
Hungary
2019-08-30 at 21:13
Igazad van, de én a véleményembe azért hoztam be az 56-osokat, hiszen az itt élő kisebbségeket egy kalap alá véve egyes emberek, nem éppen jó szájízzel reagáltak…Pl..a Zsidókról volt szó, nem a fekete, írástudatlan , beilleszkedni nem képes illegális migránsokról…Hiszen tudjuk, hogy ezek a népek (zsidók) üldözöttek még a mai napig is, és sokan a zsidó utálatukkal úgy fogalmaznak meg véleményeket, hogy a többséget egy kalap alá veszik…azaz akkor minden zsidó származású úgymond csak rossz lehet és maguknak köszönhetik azt, hogy üldözik őket évszázadok óta…Ez nyílván nem igaz,és én ezzel nem értek egyet, ezért kell sokkal reálisabban látni egy helyzetet…És ezt azért mindenki tudja, hogy nem a zsidók robbantgatnak, meg gátlástalanul gyilkolásznak Európa szerte!!
Szedlacsek
2019-08-31 at 02:25
Azért hoztad fel az 56-osokat, mert fegyenc is ezt emlegette. Ne mismásolj.
gyozo2018
2019-08-31 at 11:14
Szedlacsek!
Nálad a pont.
zolatiguszti
2019-08-31 at 12:09
Egyet felejtenek csak ki az 56-os befogadásnál.Nem szívjóságból fogadtak be minket.Hidegháború volt, minkét oldal tövig tolta a propagandát a saját népének.
Ehhez aranyat ért ez a 200 000 Magyar.meg lehet nézni a technikát.Miért ne fogadta be az akkor 250 milliós USA azt a rohadt sok 200 000 magyart? Zömmel képzettek voltak sokan a hadseregben kötöttek ki?
Mert nem így voltak hasznosak.
Szétszórták őket mindenütt nyugaton, Svédektől az Ausztrálokig.Hiszen mi lehet jobb propaganda a kommunizmus ellen,mint egy közösségbe beköltöztetni 1-2 ilyen 56-ost? ÖNKÉNT, INGYEN, ÉS ABSZOLÚT HITELESEN MESÉLTEK HALÁLUKIG SŐT MÉG AZ UTÓDAIK az orosz tankokról, az elnyomásról, a kínzásokról a pénztelenségről etc…..Jobb mint 100 film meg ezer plakát.Mind magától megy és hiteles.Hiszen kinek hinnénk el ha nem annak aki átélte?
Aki esetleg megemlítette a zsidó szerepét a történetben azt szépen leolották és gyorsan megtanították neki hogy vagy kussban van vagy megy vissza.
csakafidesz
2019-08-31 at 22:24
Nettó butaság. A családomban van olyan aki 56 után ment ki. Kint örömmel fogadták, hiszen fehérbőrű, szakképzett európai. A munkáját is hamar megtanulta, mármint az eltérő miliőt és követelményeket.
Amúgy 1956-ban a menekültjeink többsége egyetemista volt. Ezeknek megadták a tanulás lehetőségét és nagyon hamar beilleszkedtek. Nem hallottam olyan 56-os menekültről aki a segély miatt ment az egyik országból a másikba. Akinek valahol volt rokona mehetett oda, másokat nyelvtudásuk, szakmájuk szerint elosztottak.
Feltöltött bankkártyát egyik se kapott (Igaz akkor ez még nem is volt feltalálva.)
pesti peti
2019-08-30 at 20:52
Akkor most kéne egy jó ótlet hogy mit is lehetne csinàlniuk nyugat európàba ahol eddig még szerették óket .
De mintha a történelem ismętlödne hogy megint az ö soraikból jön a sàtàn
Benedek Károly
2019-08-31 at 11:13
Soros mit is válaszolt a riporter kérdésére?
Őt nem feszélyezi, hogy 15 éves korában egy nyilas védelme alatt fosztogatta a zsidó néptársait.
A két vonulás összefügg: arabokat Nyugatra. Zsidókat Európa kellős közepébe, a Kárpát-medencébe. Nemcsak onnan jönnek, hanem New Yorkból is csőstül.
Zoli
2019-08-30 at 20:38
Az a probléma, hogy nem tudunk elvonatkoztatni a vallástól, a származástól, a bőr színétől, az izmusoktól, mert annyira sokoldalúra formált minket az evolúció. Mindenkiben az EMBERT kell látni, a hibáival és erényeivel együtt, és a szerint kell megítélni, hogy miként viszonyul embertársaihoz. Az egyetemes emberi jogokra ráférne egy jókora átértelmezés, hiszen ma a jogokat azok érvényesítik, (bitorolják) akik nem érdemesek rá. Nem szabad megvárni a soron következő népirtást, mert a tudatlanságunk miatt, amúgy is nagy a veszteség.
gyozo2018
2019-08-30 at 22:38
Jól van. Marxizmusból, demagógiából jelesre vizsgáztál.
Szedlacsek
2019-08-31 at 02:24
Ez nem marxizmus.
Ez veszélyesebb.
Ez a szinkretizmus.
Benedek Károly
2019-08-31 at 11:29
Szedlacsek!
Ja!
A hülyeséget a marxizmussal elegyíti.
Benedek Károly
2019-08-31 at 11:10
Ezt még a focimacin tanították.
A muszlimnak se nézd a vallását, a bőrszínét. De óvakodj a baltától, a machetétől, a késtől, amit a kezében tart, amikor barátkozni akar veled.
Zoli, Zoli…
zolatiguszti
2019-08-31 at 11:56
Hibáival meg erényeivel együtt a
Zsidókkal mindíg megszoptuk.
A kisebbségekkel dettó.
A Muzulmánokkal meg pláne.
Még a saját rokonaink a Mongolok is majdnem kiírtottak minket!
Mikor esik már le a tantusz? Ide Lengyeleken kívül ne jöjjön senki!
Az egyeteln nép aki ha idejött tisztelt minket, beilleszkedett, és FŐLEG SOHA NEM ÁRTOTT!
A többiek a WC -n le annyit értek.Rá kell nézni az országra, mitől néz ki így most?
Benedek Károly
2019-08-30 at 19:52
Gondoltam, hogy jönni fognak, jól érzik magukat, és itt is maradnak,
mert őket most egészen a világ legantiszemitább miniszterelnöke, kormánya, országa, népe karjaiba üldözik bele. De ők ezt elviselik.
Elég sokat költünk rájuk, hogy ezt a szép kitüntető bélyeget nap mint nap
megkapjuk. Cserébe a sok-sok milliárdunkért, amit a kulturális
hagyományaik ápolására, a filmjeikre, a Maccabira áldoztunk és még
fogunk is. Habár pl. engem nem kérdezett senki, hogy nem akarom-e
inkább a Kurultájra, az Ősük ünnepére, a magyar irodalom nagyságainak a műveire, azok színpadra állítására, a legfontosabb, sorsfordító történelmi eseményeinkről és hőseinkről szóló alkotásokra (képzőművészet, irodalom, film stb.) költeni. Mert ugye, a magyart
nem kérdezik meg, mert Schmidték szerint a magyar tehetségtelen, mivel a többségük konzervatív/keresztény/nemzeti elkötelezett. Ezért csak a tehetséges liberálisok, nem antiszemiták, nem rasszisták, viszont kirekesztők és gyalázkodó magyargyűlölők kapják a magyarok pénzét. Vagy mégsem?
Mo
sziporka
2019-08-30 at 19:38
Ne panaszkodjanak ,ne mással kapartassák ki a gesztenyék köszönet helyet antiszemita bélyeget kaptunk .
Hungary
2019-08-30 at 19:44
Ez általánosítás…!!!Mindenhol vannak rossz szándékú emberek, de nem lehet egy népre valamit ráhúzni, hogy akkor márpedik egy bizonyos réteg miatt az összes többi ilyen…Ön tévhitek illúziójában él….
Szedlacsek
2019-08-31 at 02:21
Megszólalt a józan és bölcs Hang. Köszönjük! Mire mennénk a hozzád hasonlók nélkül?! Hozsanna néked, oh Értelem!
Gáspár Anette
2019-08-31 at 11:06
Ezt megmondanád azon zsidóknak, akik származásunk alapján antiszemitáznak, rasszistáznak minket és genetikailag alattvalóknak neveznek?
Elfogadják a milliárdjainkat, cserébe világszerte gyaláznak, rágalmaznak?
Nem kell idejönni. Van már országuk. Védjék meg.
Meg az “újsvédek” és “újhollandok” is mehetnek oda, vagy védjék meg
Hollandiát, Svédországot.
Átengedték a hazájukat a muszlimoknak, aztán jönnének ide a nyakunkra.
MI NEM ERRE SZAVAZTUNK HÁROMSZOR IS 2/3-OT!
Benedek Károly
2019-08-30 at 19:57
Tévedsz!
A tisztességes, aki megbecsüli, amit itt kapott, kap, mint a fehér holló.
Hungary
2019-08-30 at 20:06
Nem tévedek!!Én egy általános véleményt írtam le összefoglalóan…Ne haragudj, meg de bennem nincs gyűlölet…Nekem nincs bajom velük…Inkább ilyen legyen az Országban mint muszlim robbantgatók, ha a kettő közül választani kellene..Te álalánosítasz, mert az összeset egy kalapba fogod azzal, hogy okosnak hitt kijelentéseket teszel…Ez az igazság..Nem hiszem hogy az összes zsidó , vagy cigány, vagy kisebbség csakis rossz és kizátólag rossz lenne….!!!A magyarok többségében is olyan undorító emberek vannak, hogy hihetelen!!!!!!!Azért hiszitek mindenkiről és feltételezitek is azt, mert a kisebbségi csoportokban is az ilyenektől hangos a sajtó..Ha már itt tartunk, egyébként ami ennél is sokkal gázabb, amikor Tusványoson, és a határontúli támogatott magyar kisebbsége között is érdekes megjelentek az Orbán és a agyar kormány gyűlölők, és az ellene tüntetők…Rááadásul az ottani támogatások még többe fájnak.Lehetett ilyet is olvasni…Szóval, ha valakinek sértő az, hogy nem vagyok gyülölkődő ember, az ne olvassa el az általános véleményem..Vagy aki nem képes az általános szó, fogalom jelentését felfogni az lapozzon fel egy értelmezési kéziszótárban…Köszönöm!!!!!!
Benedek Károly
2019-08-31 at 11:07
Hungary!
Ezzel a demagógiával nem sokra mész.
zolatiguszti
2019-08-31 at 12:16
Csak miután a zsidóság zömmel korrupcióval szerez a könnyen jött jószágot úgy becsüli mint mindenki más….
VAM
2019-09-01 at 11:24
“Hungary”!
Ha nem kell általánosítani, akkor miért általánosítasz?! Az ’56-os menekültekről illetve a kinti életükről, fogadtatásukról, lehetőségeikről olvass többet, vagy beszélgess olyanokkal, akik hazajöttek. Jobb, ha ülve hallgatok őket…
sziporka
2019-08-30 at 19:36
Éppen eleget a magyarokat n-cizták elégedetlenkedtek , magyar kormány a s.ggüket kinyalta az tetszett , magyarok mellé sose álltak , mindig a kommunistákkal tartanak , bajukat oldják meg Brüsszelben .
Török
2019-08-30 at 20:04
Így van! Magyarország nem menekülttábor, aki szerint ide lehet menekülni az távozzon a picsába!
Hungary
2019-08-30 at 20:16
Senki nem mondta, hogy Magyarország menekült tábor lenne, de azért megnéztem volna azon magyarok arcát is, már nem azért, akik 56-ban menekültek más országokba, azokkal a magyar menekültekkel sem viselkedtek így más országbeli népek, hanem szépen lassan , idővel befogadták őket..!!Ahelyett, hogy menekültek volna, lettek volna olyan tökösek és ők is kiálltak volna a saját hazájuk szabadságért….De nem tették, hanem a menekülést választották, míg több fiatalt, akik forradalmárok voltak és a hazájukért harcoltak kivégezték a francba…Ha már véleményeket írunk más kissebbségekről ezt sem kellene hírtelen elfeljeteni…..!!NEM KELL ÁLTALÁNISÍTANI….!!!Az általánosítás nélkül is lehet tényeket felsorolni nevekkel együtt!!!!
Benedek Károly
2019-08-31 at 11:03
Hungary!
Ez a mese, a csúsztatott történelem.
Gru
2019-09-01 at 09:34
10/10 pont
Ennyi nem kell túl beszélni !!!
Hungary
2019-08-30 at 19:30
A hollandok maguknak köszönhetik hogy egyáltalán egy ilyen iszlám brigád bekerült a paralmentjükbe és onnan osztják az észt, ez ennél még sokkal durvább lesz…Már most ők akarják egy idegen országban megmondani, hogy az ő tövényeik szerint kellene az ott élő Őshonosoknak élnie…Szánalmas…És nagyon veszélyes…Egyébként meg kellene fékezni ezt az antiszemita hullámot..A zsidók keresztények, szóval jár nekik a védelem…Egyébként volt egy hozzászóló akinek igaza van abban, hogy valóban nagyon sok okos koponya került ki a zsidók közül…Meg lehet nézni, hogy pl a 20.század legnagyobb tudósait, feltalálóit sok magyar zsidó is gazdagította….Nekem nincs bajom a Zsidókkal, Jézus is zsidó volt és a kereszténység alapjai Izraelből származnak, szerintem általánosságban a zsidókra így kellene gondolnunk…Tény azonban, közöttük is nagyon sok olyan van aki nem éppen szeretne jót a saját zsidóinak, de ez minden népcsoportban sajnos meg van..Nézzük csak meg, hogy hogy lehetséges az, hogy saját népünkben is sok a magyargyűlölő…Nekem ez a mai napig nem fér meg a fejemben…Egyébként az is tény, hogy egész Európán belül Magyarországon érzik magukat a zsidók a legbiztonságban….Itt nem kell a többi országhoz képest quazi üldözöttnek éreznie magukat.Kicsit lehetne azért bennünk több együttérzés, hiszen a Zsidók több 100 éven keresztül üldözött nép volt, nem hiszem, hogy nekünk is jól esne az, ha mi is üldözöttnek éreznénk magunkat, nagyon rossz lehet ez az érzés, el sem tudjuk képzelni…De egyébként Magyarország egyik lényege az is, hogy kiálljunk az üldözött kisebbségekért, így a Magyarországon élő zsidószármazású magyar állampolgárokért, a határon túl élő magyar származású kisebbségekért, és magyarország világ szinten példaértékűen kiáll az üldözött keresztényekért, és ez is mindegy ki melyik országból vagy milyen bőrszínnel való és vagy rendelkezik….Meg kell fékezni az Iszlámot és annak terjedését…De, ha a Nyugat ennyire ostoba, és hagyja, hogy a saját Országaikban ez féktelenül tomboljon, előbb utóbb azon fogjuk észre venni magunkat, hogy menekülni kezd az őslakos fehérnép, és hova??Közép-és Kelet Európai Országokba, mert ha reálisan nézzük a muszlimok nem arról híresek, ha már majd szépen nagyobb többségben leszenek ,akkor ott megtűrik maguk mellett a fehér libcsiiii árulókat….Azok is majd ide fognak jajveszékelve menekülni….!!!Nyugat és a baloldaliak a zöldekkel karöltve nagyon rossz, nem reális, hanem irreális és nagyon veszélyes politikát folytat…
Európa nem képes eltartani Afrikát, sem más Földrajzi térségeket, és majd a fehérek menekülése során a Közép-és Kelet Euróai Országok sem fogják tudni eltartani a milliós nagyságrendű fehéreket…Ezt a keveredést nagyon gyorsan meg kell állítani….Hihetetlen, hogy mennyire elvesztették az emberek a fejüket, és nem képesek látni a fától az erdőt…Nyugaton épül az Új Oszmán-Muszlim Birodalom!!!!!
molmar
2019-08-30 at 22:31
Csak egy kérdés:
Honnét tudjuk, hogy Jézus zsidó volt?
A kanonizált evangéliumok közül Márk és János nem ír a születéséről, származásáról.
Lukács és Máté József Dávidtól valószármazását írja le.
Milyen forrás ad erre biztos választ ?
mm
Szedlacsek
2019-08-31 at 02:18
Talán meg kéne kérdezned tőle. De ha nem válaszol, elkezdhetnéd olvasni, mikről beszélt. Evangéliumoknak hívják. Addig sem írnàl “hány sarka van a körnek” típusú kérdéseket.
Laca
2019-08-31 at 06:39
Az anyakönyvi kivonat.
Nyugodtan kérd el tőle!
Benedek Károly
2019-08-31 at 11:02
Laca!
Mária nem volt zsidó.
Isten sem zsidó.
A fia sem zsidó.
zolatiguszti
2019-08-31 at 12:31
1 A judaizmus nem térítő vallás hanem születés révén öröklődik, betérni lehet de azok akkor is II oszt zsidók.Zsidó az akinek az anyja zsidó volt.
Márpedig Jézus valahogy folyton a zsinagógában köt ki és vitázik a bölcsekkel gyermekkorában. Felnőttként se jupiter templom előtt veri ki a pénzvétókat a templomból.
2 Az mondja Jahve-ra az az a zsidók istenére: “Az én atyám!” Vagy “Atyám háza” Jahve a zsidók istene a fia zsidó, hiszen Mária is az.
3 Akinek zsidó az anyja az zsidó.Mária az. neve a Mirjam változata.Ez Egyiptomi-héber név.
Anyja Anna apja az idős Jokáim. Mindkettő Juda nemzetségbeli.Mária ugyanúgy Isten közbenjárásra születik az idős jokáimnak ahogy majd unokája Jézus. Az úr angyala ígéri meg hogy megszületik, még a nevét is kiköti az angyal ill közli hogy a gyermek születése kezdetétől tele lesz szentlélekkel.Jézus tehát kétszeres Isteni beavatkozás révén jön világra.Régen Anna majdnem olyan tiszteletnek örvendett mint Mária, hiszen mindketten Isteni beavatkozásra fogantak.
4 Meg azért is Zsidó, mert Róma átküldi ítéletre Heródeshoz aki a zsidók királya, bevádlói a zsidó főpapok és végül ők nyomására ítéli el Pilátus.
5 Maguk a Rómaiak is az írják fel a keresztre “Jézus a Zsidók királya!”
6 Egész életében zsidók között bolyong, kivéve ha rómaik között bolyong.
Valahogy egy szkíta, egy gót, egy kartahgói nem keveredik a történetbe, sőt Mózes után még Egyiptomi se pedig elég közel vannak ma is.
Na eléggé zsidó Jézus vagy keressük meg a személyiéjét is?
Namond
2019-08-31 at 12:33
molmar
Teljesen életszerű és hiteles, hogy Dávid király leszármazottja József, a magát és családját vándormunkásként fenntartó, ács.
Akinek anyja nem zsidó, az nem született zsidó, de lehet betért. Ha betérés a Talmud aMászechet gérim traktátus szabályai szerinti és a személyt 3 kiváló rabbi elfogadja.
Naftali Kraus-tól:
Betért volt Rut, akitől Dávid király származott, és akit a zsidó bölcsek “a királyság anyjának”, imá sel málchutnak tituláltak.
Egy midrási forrás szerint Ábrahám és Sára maga is “betért” volt, hiszen ők voltak az első monoteisták a földön(Bámidbár Rábá 8:9.).
Néha egész népcsoportok tértek be, mint például az egyiptomi kivonuláskor a zsidókhoz csapódott csőcselék, az erev ráv, amelynek tagjai a Tóra-adáskor váltak zsidókká.
“A zsidóság egyedülálló nemzetvallás, a zsidóság nem ismeri a “félzsidó” fogalmát: a mérvadó az anya”
Lehetnek izraeli állampolgárok a más valláshoz tartozó, nem judaista emberek, de nem lehetnek a zsidó nép tagjai.
Ahogyan a betért azonnal egyenrangú zsidóvá válik, úgy a kitért zsidó halachikus vonatkozásban zsidó marad. Pl: Rákosi, Kun, stb
Az amerikai alkotmány előírásai szerint az állampolgárságért folyamodónak öt évet kell várnia, le kell vizsgáznia angol nyelvből, valamint az Egyesült Államok földrajzából és történelméből.
zolatiguszti
2019-08-31 at 11:48
Picikét tanulni kellene már a történelemből.Főleg a sajátunkból.
A 11 Noebel díjasból kikhez az országnak köze volt 1 az az egy volt az aki itt Magyarként lett az.A többi köszönte szépen kicaplatott külföldre és ott lett sztár.Mi meg taníttattuk őket.
3 Eset a Zsidó-Magyar viszonyból:
1541-Buda török kézre kerül.Mindenki menekül kivéve a zsidóság.Nekik üzentek hogy nyugi nem bántják őket.Cserében kémkedtek és segítették a Törököket. Tették ez a visszavívási ostromkor is.
1919-A zsidóság csóró része bolsevik puccsot csinált, sem az itteni sajátjaik, sem az amerikás barátaik nem ültették le őket a székre hogy ne basztassátok azokat akik 100 éven belül az összes nemzeti kisebbséghez képest a leggyorsabban adták meg nektek a nemzetiségi sttuszt.Nem, inkább tömték az amerikások pénzzel a bolsevikokat.Ugya kedves Jackob Schiff?
1945-1989-Között többszörösen áll bosszút a hazai zsidóság az őket hazával ellátó Magyarságon.Ráadásul jogfolytonosan! Maga Rákosi-Risenfeld Mátyás is benne volt már a 19-es zsidó puccsban is! ugyanazok az alakok vagy utódaik jönnek vissza, már Szovjet tisztként vagy NKVD-s tisztekként.
És hóttra ugyanazt a full zsidó vezetést építik ki.Milyen érdekes ezek itthon sose lelnek elég jó Magyarokat maguk helyett.Ahol pénz van oda csak zsidó a jó.
1989-2010 szépen átmenti magát a korábbi bosszúálló zsidó banda, a gyerekeik mögé majd unokáik mögé bújva. A korábbi 40 év zsigerelést megfejelik még 25 évvel és pofátlanul átjátsszák a nemzeti vagyont zömmel annak az Amerikás zsidó bandának akik szarban hagyták őket 43-44-ben amikor az ország kiugrásával meg lehetett volna menteni az itteni zsidóságot.Ehelyett hagyták őket elvitetni , majd minket húztak le miatta 25 évig de lehet hogy még ma is, miközben köszönték a segítséget a “Magyar” zsidóknak a privatizációért és szépen zsebbe tömték a lét.
Tegyük hozzá minden nemzetiség akit mi tömegével befogadtunk az cirke 2-300 ében belül saját országot akart a mi területünk rovására.
Érdemes tehát tömegével befogadni idegen népet az egész történelmünk erről szól, zsidót meg különösen érdemes befogadni. Feltéve ha nem tervezünk tovább létezni.az új Mini-Magyarország a befogadások után mekkora lesz? 4 vagy 3 megyényi?
Bakó László
2019-08-30 at 19:27
Nem ok nélkül, őnsajnálattal semmire sem mennek
Bakó László
2019-08-30 at 19:26
Jól teszik,de unalmas a sok őnsajnálatuk, végre okuk is van rá
kamcsatka
2019-08-30 at 19:02
megnéztétek oszt megvettétek, huzzatok innen amig van labatok…
mondjak a muszlim bevandorlok a zsidoknak.
márko
2019-08-30 at 19:01
muszlimok mindig hivatkoznak arra (Dániában nyíltan )
HOGY
Az Európába keresztények MEGHÍVÁSÁVAL JÖTTEK
lakás + eltartás = FIZETVE + jár
/
vallásuk szerint
MINDIG JÓL cselekednek , felsőbbrendűek
ÉS mindig igazuk van.(keresztény törvények = NULLA )
/
Az európai civilizáció és törvényei számukra = NULLA
és nem gondolnak változtatni.
/
semmi közük Európa értékeihez, NULLA tartalmú “több Európa” mántrákhoz
/
sajnos, DE merkelke kotyvaléka = JAVÍTANI LEHETETTLEN
zolatiguszti
2019-08-31 at 11:23
Na most kellene nekik beröffenteni a kisbajszos mozgalmát .Ők meg felsőbbredű árják= ők mindíg helyesen cseelkeszenek. Oszt beszélgessék meg a sarija barmokkal.Kettőt pislantanának a kendő fejűek és már minden Német múzeumban felújítanák a kemencéket meg kibasznák a szuvenires pultot.
antilibsi
2019-08-30 at 18:43
New Yorkban viszont nem, és csak az számít az ő “felső tízezerüknek”.
Nahát
2019-08-30 at 18:28
A nyugati liberális elit főbűne, hogy nem AKARJA megvédeni az őshonos zsidó közösségeket az arab bevándorlóktól. Sőt!
Benedek Károly
2019-08-30 at 19:55
Mert benne van a tervben: a muszlimok Nyugatra, onnan a zsidók Közép-Európába.
Naprózsa
2019-08-31 at 16:56
Igen, ez a terv.Ha jól emlékszem, Simon Perez vágta a képükbe, hogy már megvették Magyarországot. És nyilván Ukrajnával összekapcsolva képzelik az új Izraelt.
Nekünk a muszlim és a zsidó is csak az ingyenrabszolga, cseléd szerepét szánják. Úgyhogy többszörösen le kell ellenőrizni ki akar itt letelepedni. A származását, vagyonát múltját. Mert se holokausztvádból megélő, se buzy, se Willkommen menekült sem kell. Csak és kizárólag olyan, akinek nem volt szerepe Európa tönkretételében, soha nem hitt a migráció jónak hazudásából, hajlandó dolgozni, és magyarul megtanulni, de elsősorban hajlandó harcolni, hogy hazáját visszaszerezze.
Csakis ilyeneket látunk szívesen – de akkor is csak – vendégül és nem állampolgárként vagy új urainkként.
gyozo2018
2019-08-30 at 22:34
Bocsánat! A zsidó közösségek Európában nem őshonosak. Bevándoroltak,
letelepedettek.
Gru
2019-09-01 at 09:30
Ezt rosszul tudod !
Két fele zsido létezik a szefárd és az askenazi
Az askenazi európai zsido .
A zsido vallás közel áll a keresztény valláshoz .
A zsido vallás a megelegedetlen keresztények vallása . Inkább zsidók jöjjenek mint muszlim,muzulmán tudatlan ,barbár migransok akiknek minden más vallás ellenség ,alsóbb rendű mert nem alah hívők !
Náluk az ember élet és a női nem nem számít !!!
zolatiguszti
2019-08-31 at 11:17
Én meg egészen azt hittem a zsidóságot a zsidóknak kell megvédeni! Vagy mikor jön a Moszad Minket megvédeni? Itt élünk egy rakás minket gyalázó zsidóval, olyanok utódaival akik ezer szám irtották a Magyarságot, de a Déli Határzárnál már láttam Tót, Labanc, Lengyel határőrt rendőrt is csak Izraelit vagy Zsidót nem.
Ott a Tett és Védelem alapítvány ment itt az arcoskodás hogy így antiszemitizmus ellen meg úgy. Nem látom az aktivistákat lenn segíteni a kerítést őrizni, pedig ott az antiszemitizmus a kerítés túloldalán….Egy Eichmannt el tudtak rabolni a világ másik végéről és elítélni, egy rakat embert el tudtak tenni láb alól, most meg néznek mint bornyú’ az új kapura.
Amennyire én ismerem Izrael történetét úgy tudom 48-ban amikor kritikus lett a helyzet az arabokkal, úgy alijjáztattak zsidókat pl Jordániából hogy kamu merényleteket hajtott végre Izrael a helyi diaszpórák ellen, miközben telepélakátolták az orszégot hogy menjenek Izraelbe lődözni az arabokat.
Izrael minden kínszenvedés ellenére fogyó lakosságú többen költöztek el a migri váláság előtt mint amennyien odaköltöztek.Sztem elég csak a Moszad tétlenségét nézni és kitalálható mi folyik.Izrael erősödik Európa Kvalisifkált munkaerőt és tőketulajdonosokat veszt. Az igaz hogy a motivációk miatt talán Európának sokkal kevésbé jelentős a veszteség, mert a zsidóság mindíg kétfejű, de Izrael egyértelműen nyer.Sztem nem véletlen az USA-beli muzulmán tevékenyésg se.Hagyományosan Izraelbe menekülés után inkább caplattak az USA-ba át a zsidók.Hát ne tudjanak oda költözni se.
Akárki Duplán
2019-09-01 at 11:26
Én veled ellentétben nem ismerem a mai Izrael történetét. Olvastam ugyan Josef Flavius Zsidó történetét, de csak kiegészítő olvasmányként Róma-i tanulmányaim mellékleteként, De az rég volt, az írás is több mint 2000 éves. Azt azonban tudom, hogy a világ és benne Hazánk, a magyar zsidóknak sokat köszönhet. Hogy vannak köztük szemetek, mocskosak, stb,stb… Minden nemzetben van. Brüsszelben éppen most egy a sok közül árulja el saját hazáját. A gyűlölet nem vezet sehová, csak elvakít és segíti a hibás, rossz döntések születését. Ennek az országnak pedig ez hiányzik a legkevésbé.
Fehérlófia
2019-08-30 at 18:23
A brüsszeli képmutatók bosszantására Orbán Viktor hívja meg azokat a Nyugat Európában élő zsidókat Magyarországra letelepedni, akik félnek a migráns és liberális politika által tönkre tett hazájukban!
Többet nyernénk velük, mint a bantu agysebészekkel és berber gépészmérnökökkel.
csakafidesz
2019-08-30 at 18:48
Orvosok között sok zsidó van, többnyire jó orvosok. A zsidóság nagyon sok kiváló koponyát adott a világnak!
Benedek Károly
2019-08-30 at 19:54
Sok kiváló magyart.
Török
2019-08-30 at 18:59
Elég lesz most már ebből, szépen menjen mindenki haza a saját országába, ide nem kell semmilyen menekült, se migráns se fehér zsidó, se fehér nyugat-európai libsi, az országom nem menekülttábor.
khm
2019-08-30 at 19:24
Rosszul ragozol.
Nem országod,hanem országunk. Avagy netán KIRÁLY őfenségéhez szóltam? És mikor lett megválasztva? És hol?
Török
2019-08-30 at 19:30
khm kifizették már neked a 444-nél a tartozást, vagy másképpen kaptad meg a jutalékodat? :-))) Sírjál csak, ősszel is bukni fogtok :-))))
Szedlacsek
2019-08-31 at 02:13
Végre egy normális ember!
Már unalmas ez az agymosás.
Benedek Károly
2019-08-30 at 19:54
Már meghívta. Hogy nem vetted észre?
Bakonyi Gábor.
2019-08-30 at 21:31
A zsidók egy dologban nagyon jók: a látszatteremtés mesterei. Évezredeken át azt gyakorolták, hogyan kell a gagyi árut tetszetős csomagolásban feldicsérve eladni, valamint más áruját leszólni. Nem véletlen, hogy Houdini és Rodolfó illuziunista volt… Hogy aztán a zsidó agysebészek között mennyi az illuzionista, azt ugyebár sohasem tudhatjuk…
Benedek Károly
2019-08-30 at 22:32
A magyar, keresztény agysebészek viszont zsenik.
http://medicalonline.hu/gyogyitas/cikk/ismet_a_bangladesi_ikrek_muteterol
Jozsika
2019-08-30 at 23:04
Tanuld el töllük és te is sikeres leszel.
Gru
2019-09-01 at 09:21
Ezzel a Bakonyi névvel azért óvatosan nyilatkoznék a zsidóságról !
Nézz körül a családba elosszor !!!
A muszlim, muzulmán elleni harcban szükséges a zsidósággal össze állni mert minket keresztényeket nem véd semilyen törvény míg a zsidóságot igen .
A zsidósággal lehet együtt élni de ha a muszlim,muzulmán csőcselék többségben lesz Európában mi is gondban leszünk !
Akárki Duplán
2019-09-01 at 11:06
Ez hülyeség és nem igaz. Az elfogultság csak bajt okoz.
Szedlacsek
2019-08-31 at 02:13
Végre egy normális ember!
Már unalmas ez az agymosás.
nilson
2019-08-30 at 18:23
A legnagyobb szegyen, hogy egy zsido finanzirozza az antiszemitakat, soros.
Benedek Károly
2019-08-30 at 19:53
Bizony. És nem Sorost szidják, hanem minket.