Egyik szemünk sír, a másik nevet. A patrióta, népvándoroltatás-ellenes erők nem értek el átütő sikert tegnap, még ha jelentősen növelték is képviselőik számát az Európai Parlamentben. A bevándorláspárti többség így újabb öt évet kapott, hogy folytassa a lakosságcserés támadást a kontinens ellen. Bár Magyarországon ismét elsöprő, történelmi győzelmet aratott a Fidesz, ezt némileg beárnyékolja, hogy az SZDSZ legaljasabb nemzetáruló hagyományait a proli irigységgel ötvöző Gyurcsány-párt és az olimpiai álmainkat eltipró Momentum együttesen 26 százalékot szerzett…
Kötelezettségszegési eljárások, brüsszeli fenyegetések, Sargentini-jelentés ide, külföldről pénzelt „civil” maffiaszervezetek és puccskísérletek oda: a magyar kormánypártok a tavaly áprilisi 49 százalékos listás eredményüknél is jobban szerepeltek a tegnapi EP-választáson. A Fidesz-KDNP pártszövetség Európában a második legnagyobb választói felhatalmazást kapta, s 2009 óta már a nyolcadik választást nyerték meg hatalmas fölénnyel.
Ez bizony ismét egy történelmi győzelem Orbán Viktornak és a nemzeti kormánynak. Meg mindazoknak, akik a szivacsos agylágyulás jeleit mutató brüsszeli szivárványbirodalom helyett a kultúrájukat, önazonosságukat, határaikat védő nemzetek egyenrangú közösségeként képzelik el az Európai Uniót.
A honi ellenzék most már arra sem hivatkozhat, hogy összeadogatva ők többen vannak, mint a kormánypártok. Ha egymáshoz préselnénk a sok kis ellenzéki morzsácskát, akkor 47,7 százalékot kapnánk, ami még Gyurcsány Ferenc matematikai képességeit, prímszámok iránti vonzalmát ismerve sem kerekedhet fölül a kormánypártok 52,3 százalékán. És arra most ki se térjünk, hogy ezek az ellenzéki morzsácskák egymást sokszor majdnem annyira gyűlölik, mint a kormányt, így pék legyen a talpán, aki őket valaha összegyúrja.
Ugyanakkor
Noha a magyar ellenzék tovább gyengült, tortaszelete zsugorodott, a Jobbik, az MSZP és az LMP a kimúlás szélére sodródott, ne tagadjuk: sokunkat fogott el heveny hányinger, mikor a Colgate-mosolyú Gyurcsánynét és szemkilövető férje pirosló fejét néztük a tévén. (Utóbbi többek között arról hadovált, hogy a kormány „irányítja” a teljes magyar sajtót. Jó tudni, hogy az RTL Klub, az ATV, az Index, a HVG, a 444.hu, a 24.hu, a Népszava, a Magyar Narancs, a 168 Óra, a Klubrádió, a Mérce.hu, az Átlátszó.hu, az Élet és Irodalom és a több tucat egyéb, kormánygyalázó brosúra Orbán vezénylete alatt áll…) Gyurcsány örömködését látva pár kérdés csak előtört belőlünk:
Hogyan szavazhatott 550 ezer honfitársunk a „Degenerált Koalícióra”, amely az SZDSZ legaljasabb, magyargyűlölő hagyományaira és a mélysötét proli-irigységre alapozva folyamatosan a határon túli nemzettársaink ellen uszít, leukránozza a kárpátaljai magyarokat, miközben hazánk szuverenitásának maradékát is odadobná Brüsszelnek? Hogyan ikszelhettek ennyien annak az alaknak a szektapártjára, aki 2004. december 5-én elárulta, szembeköpte a magyarságot, két évvel később kilövette az ellene tüntetők szemét, most pedig egy hatmilliárd forintos csalási ügy fővádlottját „bújtatja” a jogszolgáltatás elől?
Talán mert buták, irigyek, gyűlölködők. Magyarul: prolik. Ám ha onnan nézzük, hogy Gyurcsányék 2004. december 5-én még a csonkahon 49 százalékát föl tudták hergelni a külhoniak megtagadására, most meg már „csak” 16 százalékuk van, akkor talán nem is olyan rossz a helyzet.
Karbonsemlegesség
Ám nemcsak a Gyurcsány-párt viszi tovább a néhai SZDSZ legrosszabb hagyományait, hanem „Fegyőr” András Momentuma is. A két párt összeadva 26 százalékot szerzett, ami még gombócból is sok. Nem felejthető és nem megbocsátható (igaz, nem is kértek bocsánatot), hogy a Momentum fúrta meg a budapesti olimpia tervét.
- Ugyanannak a pitiáner irigységnek, butaságnak, rombolási vágynak, „Merjünk kicsik lenni!” ars poeticának a jegyében, amely az SZDSZ-t és a DK-t is mozgatja.
Ne tévesszen meg senkit, hogy listavezetőjük, Cseh Katalin a „karbonsemleges gazdaság” ígéretével kampányolt, és tegnapi „győzelmi” beszédében is külön kitért erre. A klíma-blabla álcája alól ki-kilógicsál a vérliberális lóláb. Nyugodtan mérget vehetünk rá: az első adandó alkalommal ugyanúgy följelentik, elárulják, hátba szúrják majd Orbán Viktort és a magyar kormányt Brüsszelben, mint Gyurcsányék.
Záróra
Bár az elkövetkező napok-hetek alkudozásai még sok meglepetést tartogathatnak, az Európai Parlament összetétele alapján nincs okunk túlzott bizakodásra. A számok azt mutatják: az Orbán Viktor, Matteo Salvini, Marine Le Pen vagy éppen Jarosław Kaczyński vezette patrióta, népvándoroltatás-ellenes erők nagyon jól szerepeltek ugyan, és jelentősen növelték képviselőik számát, de nem értek el átütő sikert. Az árulóvá lett Európai Néppártnak (a valódi konzervatívok – például a Fidesz – megjósolható távozása ellenére is) a szocialistákkal, liberálisokkal és zöldekkel összefogva meglesz a masszív többsége a parlamentben, így a nemzetközi emberkereskedelmet és a népvándoroltatás-ipart zavartalanul működtethetik majd tovább. A legtöbb kontinensvesztő döntéshez meglesz a többségük, amihez pedig mégsem, ahhoz a már megtapasztalt eljárásjogi trükközésekkel megszerzik majd.
Ferkó
2019-05-27 at 12:47
Pupákok!
Most jön a 9 éve regnáló MINISZTERELNÖK aki,elégedett és kellő háttere van.
Ennyit kért tőlünk, “….szavazzunk….”, megtettük.
Nekünk nincs olyan hátterünk!
Hadvezérünket újabb csatába küldtük!
Galamb
2019-05-27 at 12:44
Az, hogy a komcsik egymás között átrendeződnek nem probléma, attól még nem lesznek többen.
A gond, hogy a Jobbik egykori 20%-os támogatottsága tűnt el a nemzeti oldalról, amit még nemzeti köpönyegben szereztek. A maradék 6%, meg Gyurcsány füttyére táncol.
zizu
2019-05-27 at 12:16
Én úgy látom, nagyon sok itt a csalódott ember, ami nem csoda. Többet akartunk, mert nekünk még mindig duplán kell teljesítenünk ahhoz, hogy helyben legyünk.
De lesz még itt ősz, amikorra az is fel fog ébredni, aki most úgy gondolta, ráér szunyókálni.
Elrettentésként álljon mindenki szeme előtt a dk s a momentum eredménye. Az egész nem más, mint az erőviszonyok átrendeződése, de ez is egy figyelmeztetés a magyarok számára!
Gijutsushi
2019-05-27 at 12:15
Az újságírás itthon és külföldön leszerepelt. Keresem az eredményeket a neten (magyarul, angolul, olaszul), hogy az egyes országokban (28 db) melyik párt KONKRÉTAN hány mandátumot szerzett, és MINDEN médium a jelenlegi EU parlament frakcióinak a változásait szajkózza. Kit érdekel ez? Teljesen át fog rendeződni a frakció szerkezet! Pl. ki szeretném számolni, hogy az összes(!) bevándorlás ellenes erő hány mandátumot szerzett (Le Pen + Salvini + Orbán + Kaczinsky + EGYÉB) pártja. Konkrét adat sehol, pedig ez lenne a legérdekesebb.
rianó
2019-05-27 at 13:19
Itt egy link: https://election-results.eu/national-results-overview/
Nem tudom garantálni, hogy nem Soros rakta összes saját kezűleg a statisztikákat.
Kiss Andrea
2019-05-27 at 12:06
Jó reggelt kedves Magyarország!! Semmi meglepő nincs a végeredményt látva! Remélhetőleg végre felébred az öntudatlan és ÖNHIBÁJUKON KÍVŰL, lelkileg meggyötört és megfáradt magyar emberek lelke és végre megérti, miért is lehetett, kellett ez a végeredmény most (is)!! “Köszönjük” meg a Fidesz-nek most (is), hogy egyáltalán a parlamentben a mai napig DK-s, MSZP-s, stb. nevezzük baloldali “képviselők” ül(het)nek, ami egyenes következménye az 1989-ben elcsalt “rendszerváltoz(tat)ás”-nak! AMI NEM VOLT, NEM TÖRTÉNT MEG! SZÍNJÁTÉK VOLT AZ EGÉSZ!! Továbbá az ifjú SZDSZ-es Momentum létét is “köszönhetjük” a kormányzópártnak és ezen ifjonti párt által szervezett sikeres és “dicsőséges” budapesti olimpia megvétozását is! Pedig a kormányoldal megtehette volna, hogy válaszlépésként, mintegy ellenkampányként azonnal ő is szervez aláírásgyűjtést, immáron az olimpia megrendezése MELLETT!! De ehelyett a kormány visszalépett és gyáván megfutamodott! Most bezzeg, helyette kap a magyar ember már ebben az évben budapesti Makkabi Európa Játékokat! S ezenfelül még hosszan lehetne felsorolni pl. az évek óta tartó igazságtalan és elkendőzött ítéleteket az állítólagos (I)gazságszolgáltatásban, csak mostanság : pl. úgynevezett Czeglédi-ügy, vagy a 4-es metró-ügy. Magyarország egy következmények nélküli ország!! S összenő, ami összetartozik! Ébredj MAGYAR! Védjük meg Magyarországot és éledjen fel az ősi magyar kereszténység ereje minden igaz magyar ember szívében! Fogjunk össze, segítsünk egymásnak! Ne bántsuk egymást! Mindenki tévedhet, hiszen senki sem tökéletes!! Nagy a baj, sok a gond országon belül és kívül egyaránt! Ismerjük meg, hirdessük az igaz magyar történelmet, mert aki nem ismeri a múltját, annak nincs jövője!! Vessük ki magunk közül a nemzetárulókat!! MOST kell összefognunk, vagy SOHA!
Z-KOM
2019-05-27 at 13:11
Andrea nagyon igaz és szépen megfogalmosztad gondolattaidat ,csakis összetartással egymást tisztelve , nem önérdeket nézve és nemzetünk érdekeit képviselve tartsunk össze .Ez a nemzet erősödik napról napra , anak ellenére hogy még mindig vannak haza árulók mint a Gyurcsány banda pl .Ami a választást illeti ,az utolsó órákig megvolt a 14 mandátum ! Ennyi ,és az eredmény tudatában Klára aszony rögtön a háttérben szorult , tehát a taktika a Fletó nevét halva , a választók nem letek volna olyan aktivak !!!
Kristóf
2019-05-27 at 11:43
Talán az ÁVÓ-s körmös bauer magyargyűlölő fia? Felejtsd el. (Amúgy ahol hazaáruló nyer, ott csak annyi történik, hogy helyi ügyekben megáll az idő.)
Kristóf
2019-05-27 at 11:40
1. Nem jönnek vissza. Van 50%, aki előtt világos a kép, azóta hogy a Gonosz kibújt a fényre.
2. Ha visszajönnének, nem maradna aki ráébredhetne a tévedésére. Mert kő kövön nem maradna.
3. Aki lelkében is a külső ellenséghez igazodik, annak akkor sem változik meg a tudata, ha a gazdája feláldozza őt.
Kristóf
2019-05-27 at 11:36
Találó analógia. Írhattam volna kábítószerest is.
Kérdés, hogy mi a Nyugat? Ha a pénz, és a természetpusztító mesterséges világ gépszövevénye, akkor még ideig-óráig virul, bár már hanyatlik. Ha az ember, aki létrehozta, akkor éppen elpusztul.
Én az embert nézem, számomra az élet és Teremtője a szent. Te meg az életet elemésztő gépezetet és a pénzt tiszteled, számodra annak sötét Ura, maga a Gonosz a szent. Akkor is, ha nem éred fel ésszel, hogy ezt teszed.
MaEmb89
2019-05-27 at 11:33
Én pedig azt mondom, Magyarországnak ki kell lépni.
“Örök emlékezetül!
Ismét felszakadnak a híres magyar nemzet sebei, a nemzet megsértett szabadságának annyiszor mostohán kezelt sebesülése, s most már az a veszély fenyeget, hogy tagjai lassú sorvadása közben az ausztriai uralkodóház végzetes uralma alatt az egészséges törzset is a végső halálos pusztulásba dönti, s azt
követeli, hogy karddal vágjuk ki. Sokan megrendülten állanak, megdöbbentette őket a háborgó nemzet megújuló forrongása, a világ közben csodálkozva látja, hogy ezt a nemzetet, mely oly sok évszázadon át rendíthetetlen dicsőségben s békés nyugalomban virágozva állt, most mint ragadja magával a rohanó idő, a változás gyászos végzete; sokan viszont tévesen ítélik meg a helyzetet, s mindezt a király iránti hűtlenségnek, velünk született felforgató hajlamunknak tulajdonítják. Bocsássatok meg a jogos fájdalomnak és panasznak, lazítsátok meg kissé becsületes lelketek zárját, ti, kikb ől a hamisan tájékoztatott értelem előítélete vagy a magánviszályok heve váltott ki méltánytalan érzést, s legyetek pártatlan bíráink, míg előadjuk jogos hadbavonulásunk okát. Századok múlnak el, s mi egyre azon tépelődünk, hogyan kaparintották meg az osztrákok mohó uralomvágyból a királyi hatalom jogait, behálózva előkelőinket az álnok királyi keggyel. Ha pedig alaposabban fontolóra vesszük a múlt minden szakaszát, a történet évkönyvei s az újabb kor egyaránt fennen hirdeti, hogy kárhozatosan mindig álnok cselszövényeket terveztek országunk ősi szabadsága ellen.”
Z-KOM
2019-05-27 at 11:57
Amit a FIDESZ akart az megvan . Lásd a Franciákat , Olasszokat ,Német stb .2015 -től egyet fujni naponta töbször megunja a nép , és a DK -t azzal a multal hagyni hogy feljőjönek az sem szerencsés . A legnagyobb FIDESZ támogató is megunja hogy Gyurcsány szórakozik a kormánnyal ,minden bíróságot megnyer , börtönből hordja ki a büntársait stb .Ha két harmaddal nemfog törvényeket módositani a képviselőkre védetségre viselkedésre a kormány és hagya magát zsarolni , akkor mit ér a töbsség !
Ezektől nemszabad egy percre sem lazitani ! Hajrá FIDESZ – KDNP
navisos
2019-06-18 at 18:31
Ez Rákóczitól származik?
Hesslerezredes
2019-05-27 at 11:33
Egyszer Ferenc József egyik tábornokáról azt híresztelték, hogy megvesztegethető. A vizsgálat megállapította, hogy a híresztelés nem igaz. Ez után Ferencjóska magához hívatta az illetőt és megkérte, hogy önként mondjon le. Amikor az megdöbbenve kérdezte, hogy miért, annyi volt a válasz, hogy nem elég tisztességesnek lenni, de annak is kell látszani! A Fidesszel is az a baj, mint ezzel a tábornokkal.
A migránsszekér valóban túl lett tolva. És a gerinctelen hezitálás a kilépés-nemlépés körül szintén taszító volt. Ez az eredmény látszólag jó. Valójában nagyon is fenyegető: alaposan elemezni kell és változtatni a ‘látszaton’…
Kristóf
2019-05-27 at 16:27
Ha az ellenséged kezében van, hogy te minek látszol, akkor vagy a hasonlat nem áll meg, vagy az eredeti példa hibás.
csakafidesz
2019-05-28 at 09:08
Nem lehet eléggé túltolni a migránsszekeret. Utazzál le Marseillesbe. Fehér ember ott már lassan csak turista. Rémes a közbiztonság és félelmetes a város. (A konyha viszont jó.)
Zenész
2019-05-28 at 22:36
KEDVES EZREDES! EMIATT A GONDOLKODÁS MIATT VESZTETTÜNK EL KÉT VILÁGHÁBORÚT.
Namond
2019-05-27 at 11:23
A D(obrev) K(lán) és Momentum viszonylagos sikere részben a FIDESZ és nagyrészt a pedagógusok hibája.
FIDESZ-KDNP lényegében a hazafisággal kampányolt, de beemelték-e maguk mellé a nem kormányzó, de hazafias Munkáspártot?
A pedagógusok összességében abszolút sikertelenek, már ha a céljuk a logikus gondolkodás, nem pedig egyes kontraszelektált tanárok – vezetői és szakmai ellenőrzése hiánya miatti – ideológiai meggyőződésének elsajátítása.
A gyerekek ás fiatalok kontroll nélkül elhiszik a marketing dumát, nem csak azt, hogy melyik csoki a legjobb, mi a követendő divat, a menőség viseleti szokása, de azt is, hogy melyik lózung, kampány jelszó követendő, divatos anélkül, hogy értenék mit jelent.
A fiatalok éretlenek, nincs élettapasztalatuk, fel sem merül bennük döntéseik lehetséges következménye és ez a pedagógusok bűne, akik hat éves korukat követően napi 10 órát töltenek velük.
A pedagógusok, képzésük, válogatásuk szart sem ér, méltatlanok a kiemelt fizetésükre.
Nem gondolkodni és tanulni, hanem az általuk elsajátított axiómák, visszaöklendezésére, szajkózására tanítanak.
Torockó
2019-05-27 at 11:18
Magam is ezt fogalmaztam meg tegnap éjjel: újra itt van az szdsz. És nem értem, hogy a magyar embereket ismét és ismét át lehet verni. Nem látnak? Nem működnek önvédelmi reflexeink. Nincs ellenségfelismerő képességünk?
Kristóf
2019-05-27 at 11:15
Az alkoholista sem retteg attól, hogy meg fog halni.
Ha a halál jön nyugatról, akkor az is jó, csak mert nyugatról jött?
kbandi1
2019-05-27 at 11:05
Megy tovább a libsi böszmeség. Tudjuk, merjük, tesszük. Sok még a maradék ballib Magyarországon.
Kristóf
2019-05-27 at 11:02
Nyugaton erre az eredményre számítottam, (ahogyan többször hangoztattam is ezen az oldalon.)
Viszont ezen aztán nincs mit keseregni.
1. Ez így még jó is! Ha valami csoda folytán Nyugaton is a nemzeti erők nyertek volna, akkor a globálsátán politikai mozgástere elfogyott volna. Annak lettek volna földindulás-szerű beláthatatlan következményei: konkrétan polgárháború. Így marad számunkra az az oldalazgatás, ami eddig is volt és haladunk tovább az EU szakadása felé. Hozogatják a határozatokat és ítéleteket, mi meg lényegbevágó dolgok esetén nem hajtjuk végre, nem vesszük figyelembe. Megvonják a támogatást, mi meg megadóztatjuk az országaiktól egyre jobban elszakadó cégeiket.
2. Mégsem meglepő, hogy itthon a legsötétebb hazaáruló labancok tarolták le a tagadás térfelét. Igen éles volt a szembenállás. A Gonosz pedig hatékonyon összpontosította erőit hű szolgáihoz.
2015. óta az úgynevezett ellenzékről egyre csak Arany János sorai jutnak eszembe:
„Minden tüzes ördög népet, falat ont: Töri Drégel sziklai várát.”
3. Mindenki azt kapja, amit érdemel. Mi is, a Nyugat is. A Nyugatot a Gonosz saját romlottságánál fogva tartja a markában. (Láthattuk a minap Ausztriában is: lekvárból nem lehet várat építeni, hitvány emberekből nem lesz hajthatatlan kormány. A hitvány szavazók meg letörlik a szembeköpést és nyomják az ikszet a szemükbe köpő hitványra.) Ez Nyugaton így volt mindig is, végig az elmúlt évezredekben. Most csupán nem történt változás. Miért is történt volna?
– A változás abban áll, hogy amíg alkotójuk kezében eddig ők voltak Káin, most már ők Ábel. Vagy még inkább a német-római Romulusból német-római Remus lett. Eddig kegyeltek voltak, most halálraítéltek. Nem tehettek arról sem, erről sem.
– Változás még a mi fejünkben történt, és már a választás előtt, ami óriási eredmény. Lehullt a lepel a Nyugat hamis látszatáról, amit Attila még élesen látott és távol is tartotta e föld népétől. Majd ezer évig azt nevelték belénk, hogy az a hamis világ lenne a való és igaz. Miközben a nyugati „keresztények” mindig is pogány gazemberek voltak. A sajátjaikkal és másokkal is, különösen velünk. És teljesen igaza van Timmermansnak: mindig is egy gyékényen árultak allah fiaival, sőt valóban szellemi testvérei is egymásnak. Nekünk viszont nem, egyik sem!
Itt az ideje felismernünk a szemfényvesztést az élet valamennyi területén, értve azt a teljes pusztító gazdasági rendszerre és a komplett modernitásra. Ittuk is a nyugati hazugság és csalás levét ezer évig, legyen belőle elég ennyi. Már ha nem akarunk a tegnap Káinjaival, a ma Ábeljeivel együtt elpusztulni.
Namond
2019-05-27 at 11:48
Szép hozzászólás.
Ki fogja megértetni a gondolkodásra ki nem képzett szavazókkal, hogy az időjárás 10-20-50 éves ingadozása NEM KLÍMAVÁLTOZÁS.
Az időjárás változása CSAK a természetes tengeri hideg- és meleg víz-, és a légáramlatok akadályozása nyomvonalába beavatkozás – fúrótornyok, távvezetékek, sugárhajtóműves, rendszeres légi járatok és a vulkán kitörések – hatása.
Hogy a klímaváltozás a földrajzi és mágneses pólus helyének rendszeres változása, vagy kis bolygókkal ütközés kozmikus katasztrófája után következik be?
Hogy a szén-dioxid kibocsájtás érdektelen lehet, sőt hasznos?
Hesslerezredes
2019-05-27 at 12:59
Egyetértek! a klíma = az az, ami az utolsó jégkorszak óta tart, hálistennek a mai napig, tehát ez a kellemes idő, rövid telekkel. Az időjárás, meg az ami napról napra van. Hát abban tényleg vannak fura és gyors változások. De!!! egyik sem múlik rajtunk. Mivel a kellemes klímaperiódus vége felé járunk, lassan ideje lesz azon törni a fejünket, hogy hogy a vérbe fűtsük fel a bolygót, ha jönnek az egyre hosszabb és keményebb telek!
Namond
2019-05-27 at 21:38
Colonel,
Ön írja “Mivel a kellemes klímaperiódus vége felé járunk,”
Észak-amerika parti geológiai vizsgálatok kimutatták, hogy 500-550 évenként viharok és tenderárak ostromolják a partokat, egy emberöltőig.
Hasonlóképpen US középnyugati területein periodikusan növekszik a tornádók száma és ereje, a folyók áradása.
Nos a legutolsó kimutatott parti tengerár óta kb az 508. év telt el.
Megjegyzem 534-536-ban és 540-ben történt vulkánkitörés hatása – éhínség, járványok, elvándorlás, életmódváltozás – a maja városoktól skandináváig hatott a földtani réteg vizsgálatok szerint.
Globális hatású volt, de a klímát nem “csak” az időjárást befolyásolta 3-6 évre.
Európában pestis járvány bizánci területeken 534-ben, az nyugat római területen az atlanti partok felé, emlékeim szerint 542 körül volt.
Mátyás
2019-05-27 at 12:12
Ezt szépen összefoglaltad, csak egyetérteni lehet vele. A Magyar néplélek teljesen más volt, mint a többi, de szerencsére ezer év alatt sem tudták kiírtani belőlünk. Talán a nyelvünkben él, és amíg az megvan, addig a lelkünk is.
Andromeda
2019-05-27 at 13:31
Jobban meg kell érteni a “Nyugatot”. Ők is tudják nagyon jól, hogy a muzulmán bevándorlás esetleg elpusztíthatja a nyugati civilizációt, de leszarják. Az ő horizontjuk csak maximum az unokáik életéig tart, és azt mondják, addig nem lesz baj. Másrészt a migránssimogatás náluk csak propaganda, a világhatalom megtartásának a céljából. Úgy látják, hogy így tudják a politikai és gazdasági hatalmat megtartani, és kihasználni mindenki mást. Eddig ez működik nekik!!!!!!!!
Kristóf
2019-05-27 at 16:24
Megértem én. Aki már évezredekkel ezelőtt is a pillanatnyi előnyök csalással való megszerzésére építette fel a világát, az ide jut.
És akkor próbáljuk megérteni magunkat is. Mert ezzel szemben nálunk a Teremtés rendje igazgatta az országot időtlenül hosszútávú fenntarthatóságban. Ennek lenyomata pl. az ország felajánlása mennyei királynőjének, a Szent Korona tan, az ősiség törvénye. Ezt a jogban/a joggal mára sikerült lebontani, de a többség lelkében még ott van a világ fentről kapott rendje. Nyugaton ez hiányzik, kutyából nem lesz szalonna.
Amúgy jól ki van találva ez az EU. Ahhoz, hogy a népeinek érdekét a parlamentjében képviselni lehessen, szinte lehetetlen többséget szerezni. Ha mégis, akkor ott van az “intézményrendszer”, mely zárójelbe teszi a parlamentet.
Atosz
2019-05-27 at 11:00
Az a baj hogy meg van 20%-nyi agyhalott hazaarulo liberal-bolsevik patkany magyarorszagon !!!! Adja ISTEN hogy iszlamista terrorista betolakodo migransok boldogitjak oket meg a csaladjaikat ezeknek a rohadek migranssimogato tetveknek!!!!
Paphalmy Gyorgy
2019-05-27 at 14:35
Jól hangzik!!!
márko
2019-05-27 at 10:57
Egyetértek az egész elemzéssel, a lényeg meg van mondva.
Mint “szélsőséges populista + nacionalista + patkány + … ”
örülök a FideszKDNP sikerének.
/
Vártam hogy a DK sikeres lesz
MERT
nagyon sikeresen átgondolta, megalkotta Gyurcsány Feri az egész kampányát.
Ezt el kell ismerni és belőle tanulni.
Sikeresen megmozgatott olyan réteget mely Fideszre soha nem fog szavazni.
/
Gondba ejt a Momentum sikere
MERT
ez megszólított egy fiatalok rétegét ( gondolom 20 – 35 évig )
mely a jövőben tartósan rá fog szavazni.
Fidesz ezeket nem tud megnyerni.
Néhány fiatal orvossal, fogorvossal, nővérrel beszélgettem
melyek nagyon elégedetlenek ( 180.000 Ft bérrel = 540 euró = SZÉGYEN )
és MOMENTUMRA szavaznak
/
SZÉGYENLETES orvosi bér az 6 évi egyetem + 3-5 szakosítás,
és milyen felelősség.
/
FIDESZ nagyon gondolja meg mit tud tenni,
mert ilyen réteg a jövőben NEM FOG RÁ SZAVAZNI,
kár elveszteni.
Kristóf
2019-05-27 at 11:11
A FIDESZ azt is megszólította, aki nem szereti őket. Szerintem igen sokan szavaznak a FIDESZRE fanyalogva. Aki gyűlöli, annak meg tolhat a segge alá Kánaánt, akkor is gyűlölni fogja.
Ennyi ember van Magyarországon, aki labanc módra a globálsátán fejlődéshite, modernitásának látszata, globalo-véleményhatalma felé hajlik, a globálsátán szemfényvesztésében áll a vallásos hite. Ahelyett, hogy a saját élete, utódainak élete érdekelné, és az a magyar Haza, melynek ő is köszönheti a puszta létét is.
Karácsony Márta
2019-05-27 at 12:31
Az egészségügyi bérezéseknek azért nem ártana ha utána nézne kicsit, nem lehet igy általánositani. Rengeteg a paraszolvencia pénz is, orvosok nagyobb része rendel magán is a közellátási betegeinek sokszor a kórházi rendelőjében, stb.
saghy rozalia
2019-05-27 at 13:06
Ha kétszer akkora lenne a fizetése, akkor is ez lenne.
Namond
2019-05-27 at 20:01
Így igaz.
Ha tízszer akkora lenne a fizetése, akkor is ez lenne.
És ez igaz;
A pedagógusnak nevezett munkavállalókra is.
saghy rozalia
2019-05-27 at 13:08
A migráns majd fizet az orvosnak meg a nővérkének is…
Namond
2019-05-27 at 20:20
saghy rozalia
Miből?
Ha nem tudná azok is ingyen egészségügyi ellátást kapnak, akik nem fizetnek eü járulékot, nincs érvényes TB kártyájuk.
D.Attila
2019-05-27 at 10:48
Mi és talán Kelet-Európa még kiharcoltunk valamennyi haladékot, de Ny.-Európa elveszett. Nem túl biztató a helyzet. A momentumnak, az szdsz pondróknak meg ne legyen nagy szájuk, hiszen az lmp is így kezdte.És most hol van? Hát ahova való. A dk pont annyival lett erősebb, mint amennyivel gyengébb lett a többi hazaáruló pártocska. Az ő zombi “hadseregükből” csábították át fanatizált FIDESZ gyűlölőket.De örömmel láttam az eredmény értékelőn hogy gyurcsány, meg a böszme szoknyás gyurcsány nem felejtett el hazudni, sőt még tudják fokozni a fokozhatatlant is.
[email protected]
2019-05-27 at 10:40
És Gyurcsány megint számolt! Kijött neki, hogy a Fidesz veszített a szavazóiból. Ez a 16% nekem gyanúsan sok. Soros keze ki tudja, meddig ér…
Namond
2019-05-27 at 11:01
Ezt én is gyanúsnak találom.
Vízöntő
2019-05-27 at 10:28
Ha már az SZDSZ feléledéséről beszélünk akkor egy összevetés, mit ígért az SZDSZ 1990-ben, amivel bejutott az OGY-be? Elszámoltatást! Volt?
Mit ígérgetett Dobrev Klára a DK élén az elmúlt hetekben? Európai nyugdíjat és bért! Meddig tartott? Az urnák zárásáig. Azóta hallották tőlük azokat ígérgetni?
A Momentum? Fogalmam sincs hogy valójában ki ez a magát pártnak kinevezett társaság, de Cseh Katalin tisztázhatná most már a bla-blát, mit is jelent a karbonsemleges gazdaság” ígérete amivel kampányolt. Mert a magyar gazdaság rendben van!
A klíma dumát próbálják ki Kínában, Franciaországban, a szénbányákat visszanyitó Németországban és folytassa például a legnagyobb szarvasmarha tenyésztő országokban, mert bizony a metán nem csak büdös …
Megteszi?
Namond
2019-05-27 at 11:03
“Cseh Katalin tisztázhatná most már a bla-blát, mit is jelent a karbonsemleges gazdaság” ígérete”
Engem is érdekelne mit ért rajta, sőt hogy érti-e.
AKissLaci
2019-05-27 at 11:46
Ja, a Momentum Csehül áll. Ha karbonMENTES-ről beszélnénk, az még csak-csak (bár úgy hülyeség, ahogy van), de -SEMLEGES?
Tekintve, hogy az élőlények karbon (szén) alapú létformák (amit a derék doktor nyilván nem tud), a “semleges” egy valamit jelenthet: buzipropagandát. Csak így jobban hangzik, mint mondjuk non-stop Pride.
Paphalmy Gyorgy
2019-05-27 at 14:46
Ugyan azt amit az amerikai demokraták képviselője Aleksandria Okazio Kortez szeretne! A szél Amerikából , a demokrata oldalról fúj !
Namond
2019-05-27 at 20:06
AKissLaci
És miközben jártatja a száját, szénsavjából kibuborékoló CO2-vel terheli a környezetet.
A klíma katasztrófa hívőket el kellene tiltani a beszédtől, a szén beviteltől és szén leadástól.
olszal
2019-05-27 at 10:27
10/10
Szőke ciklon
2019-05-27 at 10:20
Hazánkban 16+10 %-on dühöng a zsigeri gyűlölet, ami az atv-n meg az rtl-en lógó ostoba és végtelenül gonosz vénasszonyokból, meg a volt pártmunkásokból és munkásőrökből, valamint felmenőikhez hű leszármazottakból jön össze. Persze nem ezek fognak hazánknak ártani, ahhoz kevesen vannak, és elég silány emberek, bár a gyilkos kommunista nagyapával rendelkező Gyurcsányné ezt megígérte, hanem az Európát eláruló többi európai pártok összessége. Európa rövidesen két részre fog szakadni, a hazug, teljesíthetetlen, számon nem kérhető ígéretekkel bejutott áldemokratákra, meg Európát, hazájukat és állampolgáraikat féltő, óvó nemzetiekre. Természetesen őket lefasiztázzák, lenácizzák, mert az antiszemitázás mellett, érvek hiányában ezek az ő, tartalom nélküli minősítő jelzőik.
Karácsony Márta
2019-05-27 at 12:20
A vénasszonyokon kivül…mi van az inforádióban szórakoztatókkal, a kereskedelmi tv-k fiatalabb agymosóival, az internetes ellenzéki portálokkal, az egyetemisták többségével, a szinészek, rendezők többségével, a közintézmények vezetőinek többségével, a filmalappal, stb.?
saghy rozalia
2019-05-27 at 12:54
És hiába kapnak, mégis a kormány ellen dolgoznak. És van is miből.
Mátyás
2019-05-27 at 09:55
Én értem, hogy vannak akik soha nem szavaznának a fideszre, de könyörgöm pont Gyurcsányra? Elment az emberek esze? Ha ellenzéki szavazó lennék 100x inkább adnám a voksomat a kétfarkú kutyapártnak.
Andromeda
2019-05-27 at 10:19
Még kell értenünk a pszichológiáját, és a valós okokat is, különben Budapest elveszik idén ősszel, és akkor az ország is elveszhet.
polizza
2019-05-27 at 17:20
És ha kiderül, hogy a negyedik Czeglédy lesz?
Mert lehet változtatni, máshogy dönteni.
Vagy a közbensők lemondanak.
nemzeti
2019-05-27 at 09:51
Már hónapokkal előbb látszódott,hogyx a Fidesz kampámyfogása kevés.
Sajnos be is jött. Nem szabad lett volna előre engedni a hazaáruló,nemzetellenes
bandát.
Andromeda
2019-05-27 at 09:41
Köszönöm ezt a cikket!!!! Egyetértek, de hozzáfűznék egy-két dolgot. A DK nyugdíjaspárt is, mint tudjuk, és az időseknek van egy-két gondjuk, amit a Fidesz nem vesz figyelembe. Budapest 5. Kerületében nem lehet orvoshoz már időpontot sem kapni. Idős szüleim órákat ülnek a Rendelőintézetben, hogy egyáltalán időpontot kapjanak. Aztán kijön a pofátlan asszisztens, hogy nincs időpont, jöjjön vissza időpontért később. Valószínűleg a fizetős betegek lekötnek minden kapacitást. Csak akkor ne csodáljozzon a Fidesz, ha többek között az 5. Kerület is elveszik.
.
Andromeda
2019-05-27 at 09:46
Szorosan követem a német sajtót. Már ma reggel kiadták a hadüzenezetet Orbán (és a lengyelek) ellen, mondván a tanulság az “antidemokraták” győzelméből, hogy még erősebben fel kell lépni Orbánék ellen, ami ugyebár a 7-es cikkely továbbfolytatását, és általában a rasszista, antidemokratikus, cinikus, nacionalista Német Terror folytatását és megerősödését jelenti.
Andromeda
2019-05-27 at 09:49
Ez bizonyos értelemben sokkal rosszabb, mint a DK- Momentum, ahogy a cikkíró azt jól összefoglalta.
csakafidesz
2019-05-27 at 12:24
Ha ezt elolvasod mindent megértesz!
https://neokohn.hu/2019/05/25/tenyleg-a-mostani-valasztason-mulik-europa-jovoje/
Jozsika
2019-05-27 at 10:24
A komunista rendazerbe szocializálodott apuka ,anyuka nehezen ébreszti fel a gyermekét.Nem ertem azt a fiatalt akinek több munt 40 milliot ad a Fidesz kormány gyermekvállalásra és a DK ra vagy a Momentumra szavaz
csakafidesz
2019-05-27 at 10:52
Hiába éltem a kommunizmusban a gyerekemnek nem tudtam elmagyarázni, hogy milyen az amikor az ember csak “összeköttetéssel” tudja megvásárolni azt amire szüksége van. Egyszerűen nem érti, nem értette meg soha, hogyan lehetett, hogy a hentesnél csak a haverok számára volt karaj, vagy bőrös virsli.
Andromeda
2019-05-27 at 10:59
Nem akarnak gyereket, ez a réteg csak a kakis pelenkát látja meg a gyerekben. Remélhetőleg kihalnak.
Karácsony Márta
2019-05-27 at 12:13
Ez nem elég, mármint az anyagi támogatás… nem volt rendcsinálás még az elmúlt 9 év alatt sem és úgy néz ki nem is lesz.. Mindenhol ott vannak a posztkommunisták és az szdsz utódai. Neomarxista professzorok, liberális kockásinges tanárok, akik uszitják a diákokat, egyetemistákat, stb. Sötét idők jönnek, az eu már fenyegetőzik, ami eddig volt, az csak előjáték.
saghy rozalia
2019-05-27 at 12:49
Azt hiszik, hogy a pénz a fán terem. És nekik több is járna.
Áron
2019-05-27 at 10:31
Svédországban már a beten rendelünk idöt az orvoshoz.Rendelöben nem vár senki sem. A sürgösségin minimum 5-6 orát kell várni mig az embert ellássák.S ha nem lopkodták volna össze a világ minden részéröl az orvosokat az egészségügy rég összeomlott volna.Be lehet telefonálni is s akkor egy ápolo eldönti mikor kao az ember idöt de néha hetekig kell itten is várni erre.
csakafidesz
2019-05-27 at 10:55
Menjél át Angliába, ott nézd meg az orvosi ellátást.. Szerencséd van ha látsz doktort a rendelőben. Persze ott vannak, de csoda, ha elébük kerülsz.
Namond
2019-05-27 at 10:52
Andromeda,
Ehhez ne a kormány beavatkozását várja, szülei nyilván idősek, így Ön kapja el az illetékes tökeit.
Hogy tudja a fizetős betegek szakmai kiegészítő szolgáltatás kategóriába esnek, amely nem mehet az alapellátás rovására, azaz kizárólag az üresjárat hasznosítható fizetős beteg ellátására.
Szülei az állami egészségbiztosító – ETB – szerződéses ügyfelei, az egészségbiztosító szerződéses kötelezettségét megbízottjain, az általa finanszírozott ellátó helyeken keresztül kell teljesítse.
Háziorvosi vagy szakrendelő?
Háziorvos a ETB finanszírozást a hozzá, mint szolgáltatóhoz bejelentkező helyi lakosok után kapja. Ha a szülei máshoz mennek utánuk nem kap és ez lavina hatású.
Szakrendelő vagy ETB vagy önkormányzati fenntartású.
Ha önkormányzati – pl Hold utca – nyilván van helyi önk képviselő, polgármester, testület az alapellátás kapacitás hiánya, illetve az alapfeladattal kapcs visszaélés kezelésére.
Ha ETB fenntartású, úgy az intézményvezetőt, ha nyűgösködik, ETB-t kell elkapni, pl: szerződés szegés, gondatlan veszélyeztetés, korrupció, pénzügyi visszaélés lehetőségének felvetésével.
Saját példa:
Szakrendelőben nem volt kielégítő sem az asszisztencia, sem a szakorvosi ellátás. Az igazgatónak írott jelzés – nem kívánom a szolgáltatást a továbbiakban igénybe venni csodát tett.
Szakrendelőben nem lehetett időpontot kérni, az igazgatói titkárság felkeresése után, helyettem intézkedve, azonnal időpontot kaptam és kiemelt kedvességet az ellátás során.
Ne hagyja sem magát sem szeretteit, de tartson mértéket, csináljon úgy mintha az ellátás a normál menet szerint történt volna, a partnerek személyes büszkesége kedvéért. De tudja Ön nyert.
Andromeda
2019-05-27 at 12:10
Kösz a tippet. Ennek ellenére a Fidesznek kell valamit csinálnia, mert a DK nyugdíjast nem érdekli.
polizza
2019-05-27 at 10:58
Nekem van egy olyan érzésem, hogy az egészségügyben dolgozók/vezetők OV-t nem kedvelő része direkt rájátszik arra, hogy hergelje a betegeket.
Olyan sztorikat hallok, amikkel pl nekem teljesen ellentétes tapasztalataim vannak. És nem a mesélő hazudik, mert őt/őket ismerem.
Másik dolog: van aki annak ellenére, hogy tb biztosított, már eleve a magán felé indul el, tb-s irányban fel sem veszi a telefont, tehát még oka sem lett rá. És szinte kérkedik vele. Persze a csak pénz orientált orvosok rá is játszanak erre.
Hallottam, hogy valaki ugyanannak az orvosnak a magánrendelésére is jár, meg a hivatalosra is.
A magánnál 10-15 percenkéntre van beosztva egy beteg, a vizsgálat végén kiadott papíron rajta a következő időpont és az, hogy ha nem megy el és ennyivel/meg annyival előtte azt nem jelzi, akkor ki kell fizetnie. Az orvos hivatalos rendelésén meg nem lát olyan pörgő tömeget.
Andromeda
2019-05-27 at 12:09
A hergelés nagyon valószínű. Tudomásul kell venni azonban, hogy a szakembert meg kell fizetni. Mindig azt szoktam mondani, hogy egy ügyvéd többet keres egy óra telefontanácsadással, amikor még nem is csinált semmit, mint egy orvos jóval több munkaidővel.
Namond
2019-05-27 at 19:53
polizza,
Csak nem arra gondol, hogy – akár a VGMK-k – a szakorvosok, a maguk és kölcsönösségi alapon a haverok magán rendelésére irányítják a betegeket? A diagnosztikát pedig TB terhére rendezik?
Olyat ugye nem hallott, pedagógustól, pedagógusról; “hogy megbuktatok hármat, nyáron felkészítem a pótvizsgára és megvan a horvátországi nyaralás” ?
Namond
2019-05-27 at 20:11
Andromeda,
Az orvosnak is meg kellene fizetnie a szakembert, víz-, gáz- stb szerelőt, könyvelőt és hála pénzt is kellene adnia előre és utólag.
előre – opciós díj
középen-munkadíj
utólag- bonusz
D. Imre
2019-05-28 at 06:41
2011 óta 3 műtétem volt. Kórházlátogató körúton vettem részt. A következő kórházakban feküdtem: Irgalmasok, Városmajor, Széher út, Szent János, Városi, Korányi. Teljesen rendben volt minden.
csakafidesz
2019-05-28 at 09:03
D. Imre!
Volt egy műtétem. A prof. nem vállalta (noha lett volna hálapénze). Elmentem egy magánkórházba. A főorvos elolvasta a prof. szakvéleményét, őt is tanította az egyetemen. Utána kinézett az ablakon, majd megfordult. Én meg fogom műteni. Sikerülni fog? Bízok benne. A műtét jól sikerült. Végülis kevesebbet fizettem, mint amennyi meg nem határoztató hálapénzt gondoltam a prof.nak. Nos a magánkórházak így fogják kiütni a hálapénzes kapzsi, öreg dokikat.
Tessék? Hogy nincsen mindenkinek pénze magánkórházra? Elárulok valamit. Jobb, mint kétéves városlistán szenvedni, vagy zsebbe tenni pénzt egy felelősséget elhárító prof.nál.
Kristóf
2019-05-27 at 11:23
Sokszor mi is sokat várunk a kicsi gyerekekkel, és van szakrendelés, ami csak maszakban megy, mert az időpontra már kb. megnő a gyerek. Mégsem vagyunk hazaárulók. Az V. kerületet régebben nem Pető Iván szokta hozni? Máshol van az a kutya elásva…
saghy rozalia
2019-05-27 at 12:47
Sajnos igaza van.
Hesslerezredes
2019-05-27 at 09:30
Riasztó, hogy van ötszázezer vérkommunista még mindig, de szerintem ki fognak halni (DK). Legalább ilyen riasztó, hogy van egy csomó hülye, aki a kétfarkút komolyan vette. A legriasztóbb azonban a momentum sikere. Erre kell igazán figyelni, mert a Fidesz valamit kurvára elbaltázott a fiatalok körében (szerintem az internetadóval kezdődött a dolog). Sajnos becsületes baloldali az egész országban mindössze: 14000 ember; ők szavaztak Thürmer Gyuláékra. A Fidesz pedig azzal veszített pont annyi szavazót, aki a 2/3-hoz kellett volna, ahogy szarakodott azon, hogy kilépjen-e vagy sem a néppártból? Ez egy hányinger volt, és Orbán az utolsó pillanatig tökölt.
Andromeda
2019-05-27 at 09:56
Szerintem Orbán jól taktikázott, addig nem szabad kilépni a Néppártból, amíg nincs védelmünk az EU (valójában a náci német birodalom) cinikus, antidemokratikus, rasszista, nacionalista terrorja ellen. Tudomásul kell venni, hogy a túlerő gigantikus, mint a 16. Században az oszmán birodalom ellen, lásd Eger sorsa vagy Kőszeg.
polizza
2019-05-27 at 10:45
De végül is a Néppárt nem védett meg semmitől.
Főleg a vezetőik.
Igaz, akkor sem szabadott kilépni, a választás eredményének megismerése előtt.
Kizárni meg valóban ne hagyjuk magunkat. Inkább lépjünk ki.
Ne legyen meg az örömük. Az is számít.
csakafidesz
2019-05-27 at 10:48
Nem fognak kihalni, mert ezek már új kommunisták. A gyom újra és újra kinő.
Ferkó
2019-05-27 at 13:01
Európa ereje: nálunk van : ORBÁN VIKTOR
Bugris
2019-05-27 at 23:19
Hessler ezredes! Igazad van. A Két Faszú Kutyapárt helye pedig a kutyapiszokgyűjtő -edényben van.
olszal
2019-05-27 at 09:21
Lehet, hogy politikai alku történt?
Mert járva az országot én nemigen láttam (de legalábbis nem gyakran) olyan óriás plakátot,amely a Fideszre jelölésre buzdított volna.
Annál több (rengeteg!!!) kis méretű, Gyurcsány Roziról szóló hordozható plakáttal találkoztam.
A rájuk szavazók szinte valamennyien butuska prolik, akiket rendesen megvezetett a bibsi “kislány”. Ígéret cunamival hitegette a potenciális szavazóit az Apró unoka.Olyannal amit nem lehet per ma betartani, de szerintem holnap és holnapután sem.
Azt sem vették észre a butuska népek, hogy a megígért bér,-és nyugdíj reformokat nem is kötötte időponthoz. Majd…
De olyan jól hangzik.
A DK-ra szavazók zömének nem kifejezetten erős oldala a gondolkodás…és a haza szeretete.
A Momentum (meglepő) sikere miatt is nagyon komoly elemzést kell lefolytatnia a jelenleg kormányzó pártnak.
Bár nekem úgy tűnik, mintha Fidesz kissé elfáradt volna.
Ez az eredmény egyébként nekem olyan, mint amikor azt mérlegeljük, hogy a pohár félig tele, vagy félig üres állapotban van…
Summa summárum én a magam részéről nagyobb választói aktivitást vártam, és a megtörténtnél is magasabb Fidesz sikert, eredményt.
Aki azt mondja, hogy az Orbán egyik szeme sír, a másik meg nevet, az szerintem beletrafál a lényegbe.(Magam és elvbarátaim is így gondoljuk.)
Van még itt munka Uraim bőven, sok sikert ehhez.
Andromeda
2019-05-27 at 10:21
Elsősorban vissza kell jelezni a Fidesznek, hol kell javítani a választók kiszolgálását, mert az önkormányzati választásokon az fog dönteni.
Karácsony Márta
2019-05-27 at 12:04
Csak a káposzta is megmarad meg a kecske is jóllakik politika nem vezet, mert nem szokott, semmi jóra.
csakafidesz
2019-05-27 at 12:22
Másféle politika nem lehetséges. A kapitalizmusban különösen nem. A politika lényege, hogy a kecske és a káposzta között egyensúlyt teremtsen.
N. Katalin
2019-05-27 at 09:17
Nagyon sok fiatal szavazott a “pillanatra”.Velük kellene többet foglalkozni, és nem csak a választási periódusban! Fontos, hogy leginkább az interneten keresztül, mert ők állandóan a számítógépgép előtt ülnek és a libsik folyamatosan mossák az agyukat.
Kellene egy jó stratégia, hogy a fiataloknak hogyan lehet felnyitni a szemét, kitisztítani az agyát, és felébreszteni a szívét.
Karácsony Márta
2019-05-27 at 12:02
Mondjuk eltávolitani a sok liberális pedagógust, tanárt,neomarxista professzort? Ez már késő! Takaritani kellett volna már 1990-ben, de legalább 2010 óta..
Jenő
2019-05-27 at 08:53
Szerintem veszélyes idők jönnek. Egyre inkább a kommunizmusra emlékeztet az egész. Akkor is meghatározták, hogy mit szabad gondolni, mit nem, miről szabad beszélni, kit kell szeretni. Csak akkor nem értettem, hogy hogyan alakulhatott ki az a “népi”, de népellenes, “demokratikus”, de demokrácia ellenes hatalom, amit akkor a Szovjetúnióból irányítottak. Most megkapom rá a választ. Látom, hogy jön létre egy demokráciának nevezett hatalmas diktatúra. Lehallgatnak, megfigyelnek, követnek (okostelefonok, internet, közösségi oldalak, okosórák)
V4EXIT!
csakafidesz
2019-05-27 at 10:46
Óh, a régi jó besúgórendszer legalább 20% hibával működött, a mai megfigyelés alig 2-3% tévedéssel.
TS
2019-05-27 at 08:51
Nem tetszik a cikk, mert ugyanúgy “rendszerhibának” tartja azoknak az embereknek a szavazatát (26%!), mivel azok tán hazaárulók meg effélék, mint ahogy a DK-s “értelmiség” bunkónak, nem-európainak tartja azokat, akik a Fideszre szavaztak. Ne legyünk már olyanok, mint ők!!!
Éppen elég embernek van elege a mai kormányzásból, hogy megvizsgáljuk annak a reális okát is, miért lett ez a 26% Ami azért nem olyan sok, a Fidesz a mai választási rendszerben, ha nem lesz valami katasztrófa a gazdaságban, minden választáson tarolni fog az 50% körüli eredményekkel, de azért óvatosabban kellene a régi gazdasági elitet lecserélni – hogy finoman fogalmazzak.
Beobachter
2019-05-27 at 09:36
Szakadékot nem lehet két részben átugrani, így a komcsikat azonnal ki kell rúgni!
Karácsony Márta
2019-05-27 at 11:47
Ami meg most jön, az sokkal rosszabb lesz, mint korábban volt. Ezerrel fognak támadni bennünket és még olyan képviselő sem lesz, aki legalább védi a magyar mundér becsületét, lásd Morvai Krisztina. Vae victis, hiába az 52 %, vagy miféle győzelem ez, bögrés klárival és hazaáruló társaival a brüsszeli kloákában?
Andromeda
2019-05-27 at 10:36
Az egyik polgári oldal “NEM STADION” aláírással közöl fideszes fejlesztéseket, közérdekű építkezéseket. Ez egyben finom kritika is. A legtöbb embert nem érdeklik a stadionok, a fideszes szavazók többségét sem. Belátom, hogy a Puskás stadiont még be kell fejezbi, de aztán elég!!!!!
csakafidesz
2019-05-27 at 10:42
Meg kell várnunk amig az 1920-ban épült stadionok leomlanak, mint a Heysel stadion?
https://hu.wikipedia.org/wiki/Heysel-trag%C3%A9dia
Lilu
2019-05-27 at 13:21
A stadionok EU parancsra epulnek nem hobbibol…
AKissLaci
2019-05-27 at 11:13
Az ok nagyon egyszerű: ellenzéki médiahazudozásnak hívják. Meg olyan emberek hiszékenységének, akik, khm, alulinformáltak és mondjuk 75 évesek. Mit is hazudozott Klárika? Egységes európai nyugdíj?! Nyilvánvaló demagógia (ugyanaz, mint a Jobbik kétéves hazudozása a devizahiteleseknek) – vagy ha valaki tényleg meg akarná valósítani, az bizony csak úgy menne, hogy Magyarország költségvetése brüsszeli hatáskörbe kerül. De legalább a kisonoka kap ájfónt karácsonyra.
Karácsony Márta
2019-05-27 at 11:52
Ez azért nem olyan egyszerű, hogy 75 éves… Mi van a tüntető diákokkal, akik már most agymosottak? Na ők milyenek lesznek 75 éves korukra? Szóval alulinformált, félrevezetett, retek-klub és valóság”só” imádók vannak minden korosztályban.. Ahogy nem minden panellakos “proli”DK-s és nagyon sok “kőgazdag” pedig magyar- és nemzetellenes.
csakafidesz
2019-05-27 at 12:15
A 75 évesek nevében tiltakozom! Mi átéltük az 56-ot és nem kérünk a brüsszeli elnyomásból sem.
csakafidesz
2019-05-27 at 12:19
Karácsony Márta! Sajnos a panel lakóktöbbségben a legszegényebbek, őket lehet minimálbér-emelés, stb. szavakkal megvezetni. Hová megy a bérnövekedés? Nos felszívódik. A lakásár az égbe ugrott, az élelmiszerárak folyton nőnek. Éltem Nyugaton. Tudom, hogy az ottani kereset csak átszámítva nagy, a helyi boltban vásárolva már nem is annyira magas az a jövedelem.
ómió
2019-05-27 at 08:37
A “fél karunkat egy gázáremelésért mozgalom” idehaza csak tömörülni volt képes!
Beobachter
2019-05-27 at 08:08
Úristen, győztünk! Úgy nyertünk, hogy közben az ajrópunióban vesztettünk! A baloldali térfélen nem történt más, mint a “baloldali tortát” újra szeletelték. Pinokkió egy kicsit nagyobb késsel(handzsárral) esett neki az édességnek!
saghy rozalia
2019-05-27 at 12:42
Ha mi elveszünk téged sem fog megmenteni semmi és senki.
KovácsZs.
2019-05-27 at 08:03
Innen gratulálok mindenkinek a választásokhoz és sikereket kívánok! De kik azok a természetes személyek akik a rendőröket megdobáló, majd ezt nyilvánosan felvállaló Momentumra tették le a voksukat?! Magyar emberként, hogy lehet az, hogy egy olyan pártra szavaz aki kiáll azok mellett akik Hazánkat ócsárolják, akik minden áron tönkre akarják tenni azokat akik nem kérnek a bevándorlásból és védik saját szuverenitásukat?!
Bumeráng
2019-05-27 at 08:20
Ezt én sem tudom, de ahogy néztem a fővárosi szavazateloszlást kerületekre bontva, nekem úgy tűnt megint a saját fővárosunk árulta el a nemzetet.
Volt olyan kerület ahol a DK 20% felett kapott, de szinte mindenhol az országos átlag felett.
Az 1956 után az allampárt kitűnő munkát végzett Budapesten, olyan szinten sikerült kiirtani a nemzettudatot a fővárosiakból, hogy még ma sem állt teljesen helyre.
Természetesen tisztelet a kivételeknek… Budapesten is élnek hazaszerető emberek, remélem gyarapodni fognak és egyszer megérem, hogy egységes nemzet fővárosa lesz…
nem értem
2019-05-27 at 08:52
Viszont azt is látni kell, hogy azokban a kerületekben, ahol tavaly a dk nyert, ott is csökkent a támogatottságuk, nem is kicsit.
Bár ettől még nagyon csíp a 16%!
csakafidesz
2019-05-27 at 10:37
Budai kerületekben toronymagasan vezet a Fidesz. A pesti panelproliknak kell Gyurcsányné, meg a szivárványos pártok. Budán polgárok élnek, Pesten lumpenek és a Rákóczi (ma Teleki) téri ringyók még a seggbekukit is vállalják.
D. Imre
2019-05-27 at 23:08
VEDD MÁR ÉSZRE A NAIVITÁSODAT!1919 – BEN IS A FŐVÁROS VOLT AZ ÁRULÓ. HALLGASD MEG HORTHY MIKLÓS BESZÉDÉT, MIT MONDOTT A BUDAPESTRŐL!
polizza
2019-05-27 at 10:09
Egy olyan pártra, aminek a listavezetője egy orvosnő, aki szülész-nőgyászként volt rezidens, amíg orvosként dolgozott, és aki olyan nagyon boldog és büszke arra, hogy Emma Bonino mellett kampányolhat, egy olyan nő(?) mellett, aki abortusz téren olyat tett le az asztalra, amit nem sokan.
Vagyis: Fiatal nő, férjes, szülész-nőgyógyász és ezek szerint abortusz párti?????
Vagy tévedek?
És ha nem tévedek, akkor megkérdem, hogy kik azok, milyen lelkületűek, akiknek egy ilyen lény a megfelelő képviselője országunknak?
Értelmes, diplomás ismerősöm, egészségügyis, dr, aláírta nekik a nolimpia ívet, és lelkesedett, hogy milyen csillogó szemű fiatalok.
( lehet a gyerekei voltak hatással rá, akik pont abban a korban levő diákok? ) Vajon ehhez mit szólhat? Nem merem megkérdezni tőle.
polizza
2019-05-27 at 10:35
Ja, és miért nem akart olimpiát? Hát hogy ,,Orbánéknak ne legyen alkalma még többet lopni!” – mondta.
sanyi
2019-05-27 at 07:55
Meg lettünk szivatva. Az EU parlament nem egy törvényhozó szerv, tehát nem parlament.
Két célja van:
1, Létezése hierarchiát teremt, az igazi nemzeti parlamentek “egy szinttel alatta állnak”. (Ez akkor is így látszik, ha valós hatalma nincs a kretének gyülekezetének.)
2, A brüsszeli hatalom valós birtokosai mikor zárt ajtók mögött törvényeket alkotnak a többet fizető lobbista megendelései szerint ezen nyálacsorgó idióták megfelelő frakciójára tudnak mutogatni: hiszen az európai választók akarták ezt.
Pl. ha az embercsempész maffia több “mentőhajót” kér az eurotours-tól, izé, Frontextől, akkor lehet majd mutogatni a nagyon hangos nagyon zöldekre. Ők ingyen is a megszavazzák majd, a szociknak ingyen vacsora jár ugyanezért, a német konzervatívok meg kp-t kérnek a szavazataikért, amíg ők is le nem buknak. Akit meg semmivel sem lehet megvesztegetni, az nácifasiszta populista maradista nacionalista.
Az EU parlament a brüsszeli intézményesített korrupció fedőszerve.
Táncsi
2019-05-27 at 07:44
Fletóné & Co.? Pfúj! Nagy hiba.
Molnár József
2019-05-27 at 07:25
Valóban, én sem értem. Az olyan lózungok, hogy minimálbér meg minimálnyugdíjj, az mégis miből lenne? Ezt a kérdést senki nem teszi fel? Az államnak amire hivatkozni szoktak (há aggyon a zállam), az àllamnak az a pénz áll rendelkezésére amit mi aktív dolgozók, vállalkozók adófizetők befizetünk.
Amúgy az is érdekes, hogy a liberálisok létrehozták anno a Fidedz, majd amikor szembefordult ezzel a beteges liberalizmussal, akkor létrehozták a Miépet, majd amikor az is önnálósította magát, akkor a centrumpártot. Ezután létrehozták a Jobbikot, most meg a Mi hazánk mozgalmat. Mindezt azért, hogy a nemzeti oldalt gyengítsék. Ezek a szerveződések azért kellettek, hogy a libsik ellenőrizzék a nemzeti oldal mellett elkötelezett embereket. Amikor viszont az ilyen párt túl erőssé vállik, akkor elengedik és újat hoznak létre.
Szomorú, hogy a fiatal értelmiségi réteg viszont átvéve a zsigeri gyűlöletet a Fidesz iránt, a Momentumra adta a szavazatát. Tehát ők is annak a hívei hogy merjünk kicsik lenni. Ne legyen olimpia, ne legyen semmi. Nekik az a jó, ha mindenkinek rossz.
TS
2019-05-27 at 08:57
Tessék ennél a rétegnél is eredményeket elérni. Nem lenézni kell őket.
Ágnes
2019-05-27 at 07:24
ÉN AKKOR IS–minkét senkiházi párt 4 és 2 szavazata dacára—GYŐZELEM—EZZEL A ELHATALMAZÁSSAL TALÁN MÉG A KILÉPÉSÜNKET IS VIZIONÁLNÁM ÉS SZORGALMAZNÁM ebből a gittegyletből !!!!!!!!
KICSIT RAFINÁLTABBAN,OKOSABB JOGÁSZKODÁSSAL MINT AZ ANGOLOK !!!!!!
Áron
2019-05-27 at 07:18
Ha összeszámolodnak a határ tuloldaliak szavazatai s többsége Fidesz Kdnp -re szavazott akkor meglehet e a 2/3??
Logikus
2019-05-27 at 09:35
most nem szavaztak a határon túliak…
Jozsika
2019-05-27 at 10:14
Szavaztak a magyar állampolgárok.A Vajdaságbol 60000 levélszavazat fog jönni s nem hiszem higy a DK ra szavaztak volna.
nem értem
2019-05-27 at 06:39
Nem kapok szikrát! 16%-on a DK?!
Mégis hogy? Normális életet élő, dolgozó és családos (tehát nagy felelősséget vállaló) ember nem szavazhat olyan pártra, amelyik megadóztatja az adót is, elvesz egy rakás nyugdíjat, ráadásul közgazdász szempontból is nonszensz uniós minimálbér, minimál nyugdíj hülyeséggel kampányol.
Ki az, akinek nem jó a kevesebb szja befizetése?
Ki szavazott a családpolitika, a magasabb fizetések ellen?
Az a nyugdíjemelés, nyugdíjprémium, amit a két kezünkkel meg tudunk termelni?
Akkora csalódás a megtévesztő kampánnyal 16%-ot hozó DK eredménye, hogy fel sem tudom fogni az 53%-os FIDESZ-KDNP sikerét.
Ui.: az MSZP-P-nek még az az egy mandátum is sok. Ne reménykedjenek, ez nekik és a Jobbiknak még nem a lejtő alja. A Momentum pedig majd LMP-sen fog elsüllyedni – bár addig is rengeteg kárt tudnak/fognak okozni.
Bumeráng
2019-05-27 at 08:04
Egyet értek veled.
Annyit fűznék hozzá, hogy nem az MSZP fogja a legnagyobb kárt okozni Magyarországnak, hanem Gyurcsány gyülevész bandája.
4 képviselő pont 4-gyel több mint amennyi egészséges lenne.
Karácsony Márta
2019-05-27 at 11:16
Ráadásul nem lesz egyetlen tökös képviselő sem a nemzeti oldalon, nekik liberálisan kell viselkedni. Morvai Krisztina hiányozni fog.
csakafidesz
2019-05-27 at 12:12
Karácsony Márta! Morvai tényleg nagyon fog hiányozni. De őt épp úgy semmibe vette a nagyságos nyugati elit, mint az összes kelet-európait.
M5
2019-05-27 at 08:35
Szerintem nagyon sok ember van, akit könnyű félrevezetni. Nyugdíjasok, akik a DK-s megmozduláson lelkesen ütlegelik a miniszterelnök úr hordóra ragasztott képét, vagy például az unokázós csalók áldozatai (még ha más téma is).
De tegyük fel a kérdést: hány ember fedezte fel SAJÁT erőből, hogy a Spongya Bob című rajzfilm egyik szereplője homoszexuális? Hányan vették észre, hogy a MacDonalds reklámjának középpontjába két leszbikust állítottak? No és hányan látták meg maguktól, hogy a Vodafone jelenleg futó reklámja maga a sátánizmus? Ezerből talán csak néhány!
De nehogy azt higgye valaki, hogy akkor a többség védett, mert nem is fogja fel, mit lát! Szó sincs róla! Tudat alatt bizony náluk is működik az agymosás! Erre bizonyíték a ’70-es években alkalmazott, majd később betiltott módszer, amikor mindössze egyetlen képkockát vágtak be a mozi-filmekbe, például pattogatott kukoricáról, vagy egy pohár kóláról. Ezt a szem nem képes külön érzékelni, de tudat alatt mégis működött, drasztikusan emelte a büfé forgalmát a szünetben. Rettentően aljas módszer, ezért is tiltották be.
Szerintem ez a legfőbb baj! Az emberek jelentős része még ahhoz sem elég érett, hogy TV-t nézzen, nemhogy szavazzon. Félrevezethetők, befolyásolhatók, ez magyarázza ezt a szégyenletesen magas ellenzéki sikert.
Zita
2019-05-27 at 09:59
Teljesen igaz. Sztem nem csak nyuggerek szavaztak a Degenerált Kollaboránsokra. Az európai egyesült államok-szlogen fiatalabbakra is hatással volt
Karácsony Márta
2019-05-27 at 11:22
A sort lehetne folytatni.. Sorozatok kellettek ahhoz is pl hogy Obama elnök lett. Auchan reklám “élj, változz, szeress” csak egy példa, Ikea, szolgáltatók, multik, tv, újságok, magazinok mindenhol nyomják ezerrel az agymosást. Budapestet meg ne felejtsük ki,
mert a közel 27 % lefogadom itt jött össze..
saghy rozalia
2019-05-27 at 12:36
Kétségbeejtő, de akkor mi legyen és hogyan?
Kektarnics
2019-05-27 at 09:21
Nekem az a meggyozodesem, hogy lefizettek a szavazokat.
A tavaly tavaszi valasztasok kudarca utan, kitalaltak ezt a fogast, es nem pitiztek elelmiszer csomagokkal, hanem komolyabb osszeget igertek, mert bIztosra akartak menni. Gyurcsanyeknak van penzuk, es kaptak az EU-tol is 80 milla kampanypenzt, a Momentumosok meg Sorosbacsitol, es az Aldetol lettek megtamogatva. Kiterveltek, es veghezvittek. Gyurcsany mar annyi gazemberseget veghez vitt, ezen nem is kell fennakadni.
Nyugati orszagokban a vesztesre allo partok, alkalmazzak ezt a praktikat.
Péterpál
2019-05-27 at 14:05
Szerintem is ez lehet a megoldás. Nagyon könnyen lehet találni olyan lumpenprolit, aki pár ezer Forintért arra szavaz, akire megfizetik, “mibe kerül ez nekem” jelszóval.
Lebuktatni legfeljebb azt a strómant lehet, aki beszervezte ezeket az embereket, de ő nem fog beszélni, mert a hallgatásért újabb pénz jár, a beszédért pedig egészen más.
bl
2019-05-27 at 06:33
Jó Reggelt!
A küzdés úgy látszik sose szakad meg egyetlen pillanatra se. A lejtőn való legurulás mesterei nagyobbat nyertek a kelleténél.
POROSZLAI RÓBERT
2019-05-27 at 06:31
GYŐZTÜNK!
csakafidesz
2019-05-27 at 11:56
Ez tévedés!
A lisszaboni szerződés jóvoltából a Kelet-Közép Európa súlytalanná vált, a szavazások csakis a nagy országokban számítanak.
De érdemes erről a zsidó elemzők véleményét is elolvasni, a lényeget azonnal meglátó értelmiségieket adott a világnak. Henry Kissinger nem véletlenül volt a legjobb politikus a XX. században.
https://neokohn.hu/2019/05/25/tenyleg-a-mostani-valasztason-mulik-europa-jovoje/
Akinek még nem egyértelmű. Kelet-Közép Európa a cselédszoba lett. A lisszaboni szerződést elsőként rögtön mi szavaztuk meg, még csak el se olvastuk. A Fidesz is azonnal csatlakozott hozzá. Tulajdonkép magunk lelkesedtünk a legjobban annak, hogy hurrá a nagyon csicskásai vagyunk, csatlakoztunk a “Nyugathoz”.
Kristóf
2019-05-27 at 17:57
Mármint Fletó írta alá a Lisszaboni szerződést, nem “mi”. (Részemről a csatlakozás ellen is szavaztam.)
Többek között ezért IS fog szakadni az EU. Mert ugye egyrészt a szerződés kétoldalú, másrészt annyit ér, amennyit betartanak belőle.
csakafidesz
2019-05-28 at 08:49
Kristóf! Ébresztő! A nagykutyák mikor tartottak be valaha is egyezményt, ha éppen nem nekik előnyös. Amig jó nekik addig betartják, ha nem jó akkor tesznek rá.
1941-ben Sztálint hajnalban felébresztették, hogy a németek megtámadták az országot. Olyan nincsen motyogta álmosan, meg nem támadási szerződést írtunk alá velük.. Később Molotov elsétált a német követségre és magyarázatot kért. Schulenburg nagykövet lakonikusan közölte, hogy igen, valóban meg van támadva a Nagy Szovjetunió, tekintsék a helyzetet hadiállapotnak..
Ilona
2019-05-27 at 06:27
A cíkk címe szerencsére téves. Gyurcsányék nem 26 százalékot értek el , hanem 16 százalékot, mely így is döbbenetesen magas arány. Tragikus, hogy 16 százalék szavazó nem ismeri Gyurcsányék korábbi aljas tetteit – vagy hasonló mentalításuak, mint Gyurcsány – és így rájuk szavazott.Elfelejtették, hogy elvették a gyed harmadik évét, a népbe lövettek 2006-ban, 2004-ben pedig a külhoni magyarok ellen hergelték a magyar népet, magyart, magyar ellen.Óriási volt Gyurcsány kormánya alatt a munkanélküliség, eladósodott az ország…..Ezek nem érdekelték a 16 százalékot. A Momentum sikerén csak a fejem kapkodom, nem értem. A Fidesz-KDNP-nek gratulálok, de jó lett volna , ha meg van a 2/3, de így is csodás a győzelem.
nem értem
2019-05-27 at 06:58
16+10=26
benne van a cikkben
TS
2019-05-27 at 08:55
10% körüli “szadeszes” van nálunk, ezeket vitte el a Momentum.
Ez van, őket meg a guta ütögeti, hogy az a nemzeti tábor nem akar 50% alá menni.
AKissLaci
2019-05-27 at 11:00
Nem kell a Momentum sikerén kapkodnod a fejed. Meg a többin sem. Nagyon egyszerű a képlet:
1. A Jobbik egykori szavazói átmentek a Mi Hazánkhoz, vagy nem mentek, mert ez a gittegylet vállalhatatlan. Vagy felébredtek.
2. A Gyurcsány-szekta leszalámizta az MSZp-t. A nyuggerek eddig azt hitték, hogy Kunhalmi “Ajtósi Dürer” Ágnes a Kádár János unokája. Most azt mondták nekik, hogy Dobrev Klára az.
3. A zsigeri Orbángyűlölők, akik viszont nem akarnak komcsi szektákra szavazni, eddig az LMP-re szavaztak. Aztán látták mit művelt Hadházy és Bernike az elmúlt évben (egy közvélemény-kutatás szerint az átlagpolgárok háromnegyede még mindig azt hiszi, hogy ezek LMP-sek), szóval leszavaztak a Momentumra. Plusz az egykori SZDSZ-es szarháziak. Egy 10-15%-nyi libsi tetű itt mindig lesz.
Ennyi.
Helga
2019-06-26 at 09:34
Ez a 16 százalék a kilóra megvett értelmiségiek, és azok tették ki, akiket sikerült megtéveszteni az eu-s minimálbér és a beígért eu-s nyugdíj minimum beharangozásával. Sokan a nyugdíjasok közül olyanok is átálltak, akiket az mszp a tényerén hordott. Pedig mennyi pénz folyt el az ún. nyugdíjas kubbokon keresztül biztositott ingyenes számítógépes tanfolyamok, ingyenes kirándulások szervezése, bográcsozás, s a névnapi bulik anyagi támogatása révén. A hülyitésükre szolgálnak a különböző senior szabadegyetemek, és még sorolhatnánk. Szegeden például a nyugdíjasok bevonásával tartja a polgármester az éves beszámolóit a torony alatt, a díszteremben, ahová azért nem mindenkinek adatik meg az oda való belépés. És mégis! Ez után már csak az lehet a vigasz, hogy azt a 16 %-ot, no meg az SZDSZ utánpótlás a közel 10 %-ot is csak a többi ellenzéki párt rovására volt képes összehozni. Ennek ellenére nincs itt a kávéivás ideje. Nincs bizony! Talán nekünk is jobban kellene kényesztetni az öregjeinket, nemcsak a haszonszerzés hatsó gondolata miatt, hanem elsősorban azért, mert megérdemelnék.
Helga
2019-06-26 at 10:53
Bocs! Nemcsak nekem, de a számítógépnek is melege lehet.
Javítások:
* Ezt a 16 százalékot…
* … az mszp a tenyerén hordott.
* … nyugdíjas klubbokon keresztül […]
* hátsó gondolata…
Áron
2019-05-27 at 06:24
Sok már az ujeuropai afrikai s közel keleti s ezek a szocikra s bevándorláspártiakra szavaznak s 5 év mulva még többen lesznek sajnos.Szaporodnak mint a nyulak .
Bugris
2019-05-27 at 06:24
Igazad van. Ugyanis folytatódik (helyesebben fojtatodik) a nyomásgyakorlás Magyarországra. Jelenleg még van elég felgyújtható templom Franciaországban és Ausztriában, de előbb utóbb ideérnek Merkel és Macron dédelgetett gyermekei, és akkor vége Magyarországnak. Tényleg el kellene hagynunk az Úniót. Az Únió megreformálhatatlan, akár a kommunizmus.
Contrabass
2019-05-27 at 06:21
Gyurcsányné műpityergése meghatotta a szoci-nyugdíjasokat, így a Lukácsista túlkorosok összekapták magukat. A momentum egyértelműen soros favoritja, ezért nem véletlen az elért eredmény. A jobbik is meglepett, azt gondoltam az öt százalékot sem fogják megugrani. Az lmp és szoci bohóctársulat eredménye nem meglepetés (patkányozás, fetrengés stb…stb…, erre senki sem kíváncsi)! Az egész EU-t tekintve, nincsenek valami jó kilátásaink, ezért nem túl vidám a mai reggel.
sanya
2019-05-27 at 09:27
A gyurcsótány-párt azért is szerepelhetett jobban, mert a választók felejtenek: ezért gyakran nyomatni kellett volna a Youtube-n ismert Best of gyurcsány összeállításokat, és nap mint nap emlékeztetni őket, hogy milyen kétszínű, aljas és hazug ez a tetű banda.
De még most sem késő, mert folyamatos kampány van, és a soros-hálózat keményen , egyre n
intenzívebben kampányol ellenünk
Kerek Georgia
2019-05-27 at 06:20
Igen, kikell lepni az EU bol.
Én
2019-05-27 at 06:16
“A honi ellenzék most már arra sem hivatkozhat, hogy összeadogatva ők többen vannak, mint a kormánypártok.”
Az Index már megmagyarázta, hogy aki nem ment el szavazni az mind ellenzéki, tehát még mindig többen vannak :\
apamaci
2019-05-27 at 08:18
Ebben semmi új nincs!
Már hagyomány, hogy a választásokon vereséget szenvedett pártok arra a “többségre” hivatkoznak, amelyik el sem ment szavazni!!
rianó
2019-05-27 at 12:48
Nem mondott ilyet az Index. Van linked?
Kristóf
2019-05-27 at 13:29
Hát itt vagy troll?
D. Imre
2019-05-27 at 06:00
KI KELL LÉPNI AZ UNIÓBÓL. EZ AZ EGYETLEN BIZTOS MEGOLDÁS. AZ UNION KÍVÜL IS VAN ÉLET.NEM AZ UNIÓTÓL EURÓPAI EGY ORSZÁG.
rakos ferenc
2019-05-27 at 06:29
Hogy mit akarnak azt csak az isten tudja /ha tudja/Földi halandó csak sejt(het)i??
sanyi
2019-05-27 at 07:42
Mi megpróbáltuk… HUXIT!
Logikus
2019-05-27 at 09:34
Az unióból való kilépés, miért jelentené azt, hogy Oroszországhoz csatlakozunk? Honnan az az agymenés?
csakafidesz
2019-05-27 at 10:25
Aláírom! Ebből az unióból AZONNAL ki kell lépni!
D. Imre
2019-05-27 at 22:58
Egy semleges Magyarország lenne az igazi. Nem kell sem a vörös rongy sem a kék. De azért még Dosztojevszkij , meg Puskin meg Csajkovszkij európaiak és az ortodox orosz egyház is keresztény és európai. Ők megőrzték az ősi szertartásokat, bezzeg a nyugati liturgia feladta a gyönyörű gregoriánt, Palestrinát, Mozartot. Cserébe jejejéznek a misén, mint egy rossz falunapon.
zizu
2019-05-27 at 12:10
Ez igaz, de hova, hol, hogyan. Hova menjünk utána?
Ez csacsiság.
csakafidesz
2019-05-28 at 08:41
Milyen buta vagy zizu! Hová menjünk? Ezer éve itt élünk, köszönjük itt maradunk. Nem menni akarunk, hanem azt, hogy ide senki ne jöjjön a nyakunkra.
Galamb
2019-05-27 at 12:32
Na azt nem fogják hagyni, akkor beüzemelik a gleiwitzi rádióállomást, vagy bombázni fogják Kassát.
Nem szabadulunk mi onnan olyan könnyen.
Szabi
2019-05-27 at 05:53
Nézem a BBC élő adását, folyamatosan azt a nőnek kis túlzással nevezhető Ska Kellert mutatják, a zöldek vezetőjét. Darálja,darálja a sok közhelyet a zöld politikák gyakorlatba ultetéséről, meg hogy a civil rights-okat is be kell tartatni, pl Hungaryban.Szóval nem jönnek könnyű idők, de hálisten olyan miniszterelnökünk van, aki küzdő típus..
Hazádnak
2019-05-27 at 14:37
Kedves Szabi, a “sógoroknál” volt egy mondás, hogy “a magyar csak a betört, vérző fejből ért”.
Ez az EU-s választás rávilágított arra, hogy Nyugat Európa még abból sem ért, – “2017.05.23. 13:12 INDEX. 18 támadás, 300 halott másfél év alatt”- De ők már akkor is elvesznének ha gyökeresen megváltoznának, ott ugyanis már nem lehet megállítani, visszaforgatni a dolgokat. Nálunk még egy darabig a Fletó/Fegyőr páros talál JÓINDULATÚ IDIÓTÁKAT, de ahogy az SZDSZ lufi is kipukkadt, az övéké is ki fog lukadni.
zolatiguszti
2019-05-28 at 01:35
Nem az a kérdés hogy kippukkan e vagy sevagy hogy kiderül -e vagy se valami.Régóta figyelem a Soros féle logikát.Nem érdekli.Csinál újat ha befuccsol van rá lé bőven.Neki egy dolog számít: amit akar az a megfelelő időben legyen kész.Azt ő már szarja le ha miután megvan amit akart kiderül 4-5 év múlva hogy ő szervezte, mert addigra okoznak annyi kárt , módosulást hogy elég onnan visszahátrálni.
Az SZDSZ hülyeségeit se hevertük ki még most se teljesen azóta se.Nem kerülhetnek hatalomba mert nyomorékként már hiába kergetjük el őket.
Gondoljatok Trianonra vagy 1526 utánra , a mai napig nem hevertük ki.Ezen az hogy akkor kipukkad amikor már megcsinálta a bajt nem sokat segít.Jön a másik.Lásd Moma = Szdsz 2.0.
csabi57
2019-05-27 at 05:46
Ez a győzelem felér egy veszteséggel. Most aztán fel kell kötni a gatyánkat, mert eddig nem tettük meg, vagyis nem elég jól.
TS
2019-05-27 at 08:52
Na! Azért 52,3% tarolás!
csakafidesz
2019-05-27 at 10:23
Nemcsak Magyarországon múlik. Hiába van nálunk masszív többség a bevándorlás ellen. Nyugaton pedig a tegnap érkezett nevesincs, (vagy ha van akkor rögtön nyolc van) január 1.-én születettek bankkártya mellé szavazati jogot is kaptak az eredmény érdekében.
Lássuk be, hogy az EU-nak semmi köze a demokráciához. Ahol addig nem ragadnak a borítékok amíg nem a megfelelő szavazatok kerülnek bele, vagy a pont szavazás előtt változtatnak a szabályokon, mint a Sargentini jelentés “megszavazásakor”.
Ez egy sikeres gazdasági unió volt (EGK)és egy politikai unió lett, elnyomó, kizsákmányoló szuperállam. Éppen olyan, mint a Szovjetunió, úgyhogy innen el kell menekülni, ki kell lépni.
Ferkó
2019-05-27 at 13:35
Ha lennék ambivalens, megtalálnám: ki fizet többet, így-vagy úgy. Ha hazafi vagyok, értelmét veszti a küzdelem! Hazámat szolgálom! Erre esküd tesznek
Ki fizeti a révészt! Soros az? Vagy már lejárt a sora!
Ferkó
2019-05-27 at 13:11
Csabi57
A győzelem a hadvezér számára MÁS!