A liberális kormányok kétszer is kudarcot vallottak egy évtizeden belül. Először 2008-ban, amikor nem tudták kezelni a gazdasági válságot, majd 2015-ben a migrációs válságkor, amikor kudarcot vallottak az állampolgáraik és az országhatáraik megvédésében. A liberális demokráciának ebben az értelemben vége, mivel a liberális kormányok elvi alapja ez a liberális demokrácia volt – mondta Orbán Viktor miniszterelnök Rómában, az Edmund Burke Alapítvány Nemzeti Konzervativizmus című konferenciáján, ahol a patrióta-konzervatív-kereszténydemokrata európai politika több jeles alakja is felszólalt. Matteo Salvinivel viszont mégsem a konferencián, hanem négyszemközt tárgyalt Orbán Viktor. Az eseményen részt vett Novák Katalin, a Fidesz alelnöke is, aki telefonon azt mondta a PS-nek: a közös értékek és a közös életérzés hívta őket egy platformra a vendéglátóikkal. Mindkét országban, a fiatalok körében is egyre nagyobb az igény a nemzeti-keresztény gondolkodásra, többségük egyáltalán nem akarja átadni magát egy értékmentes jövőnek.
A Huffington Post olasz kiadása alapján a szélsőliberális Index-blog, azaz az Eurologus korábban arról írt, Matteo Salvini az utolsó pillanatban lemondta részvételét a hétfőn és kedden megtartott Nemzeti Konzervativizmus Konferencián, a magyar miniszterelnök pedig nem találkozott a Liga vezetőjével Rómában, ám a Miniszterelnöki Sajtóiroda közreadott egy képet, amelyen megcáfolta az indexesek értesülését.
A kétnapos római konferencia középpontjában a nemzeti konzervativizmus állt. A rendezvény kiemelten foglalkozott a nemzetállamok függetlenségének, önrendelkezési lehetőségének és vallásszabadságának kérdésével az Európai Unió “uralma” alatt. Azt vizsgálták, továbbra is kívánatos-e a nemzetek szabadsága, és ha igen, mit kell tenni ennek elérése érdekében. A konferencia beharangozójában arról írnak, mindenki számára világos, hogy Európa válaszúthoz érkezett. Egyesek szerint, az Egyesült Államokban és Európában tapasztalható erősődő nacionalizmus veszélyt jelent a II. világháború után kialakult liberális demokráciákra, mások ellenben úgy vélik, a patriotizmus és a nemzetek szabadságának hangoztatása a múlt század legjobb politikai hagyományainak folytatása.
A konferencia után a PestiSrácok.hu telefonon elérte Novák Katalin családügyi államtitkárt, a Fidesz szövetségi politikáért felelős alelnökét, aki a nap folyamán Orbán Viktor kíséretében a párt számos szövetségesével, köztük Silvio Berlusconival, a Forza Italia alapítójával is megbeszélést folytatott.
Különböző a nyelvünk és az életformánk, de mindkét oldalon nagy igény van a kapcsolatok szorosabbra fonására – mondta Novák Katalin arról, hogy közelebbé vált-e a római látogatáson a Fidesz és a Matteo Salvini vezette Liga kapcsolata. Az államtitkár szerint egyelőre nem a szövetség formája, hanem az európai közös gondolkodás a lényeg.
A most zárult rendezvény üzenete beleilleszkedik abba, amit Orbán Viktor gondol és mi gondolunk Európa jövőjéről
– felelte az alelnök asszony érdeklődésünkre, hogy miért mondott igent a kormányfő a konferenciaszervezők felkérésére. Novák Katalin szerint ma a megfutamodás jellemzi az ellenzék politikáját, miközben a kormány a keresztény gyökerű kultúránk ápolását tűzte ki célul, nem feledkezve meg arról, hogy ma is ez a kulturális alap határozza meg az életünket.
Valójában mindkét országban a fiatalok körében is nagy igény van a keresztény és nemzeti életérzésre. Többségük egyáltalán nem akarja magát átadni egy értékmentes jövőnek. Ezért vagyunk itt
érvelt megkeresésünkre Novák Katalin.
Orbán Viktor szerint a liberálisok nem szeretnének keresztény társadalmat, ezért csalogatják a muszlimokat
A távirati iroda tudósítása szerint, Orbán Viktor római konzervatív konferencián tett felszólalásában azt mondta, a gazdasági siker az egyetlen módja annak, hogy a nemzeti konzervatív, illetve kereszténydemokrata vezetők “túléljenek”. Ha ugyanis ez nem sikerül, ha egy konzervatív politikai vezető hibát követ el, és a gazdasági mutatók csökkennek, másnap reggel “megölik” – fogalmazott. Orbán Viktor ezzel kapcsolatban kiemelte, hogy Magyarországon a gazdaság évi 4-5 százalékkal bővül, a munkanélküliségi ráta 3 százalékra mérséklődött, és az államadósság is csökken. Hangsúlyozta egyúttal, hogy Magyarország stabil ország, az egyetlen olyan európai állam, ahol 1990 óta nem volt előrehozott választás. Arra is kitért:
a magyar konzervatív vezetés abban különbözik sok más európai társától, hogy egyrészt a magyarországi kormánypártokon nincs olyan nyomás, hogy alkossanak koalíciót más pártokkal, ugyanis többségük van a parlamentben. Másrészt a médiavilág nem olyan, mint Nyugat-Európában, ahol – mondta – a média 90 százaléka a progresszív liberálisoké és csak 10 százaléka a konzervatívoké. Magyarországon nagyobb az egyensúly
– jelentette ki, úgy fogalmazva, hogy mindennek köszönhetően ő az a szerencsés az európai konzervatív politikusok között, aki azt mondhatja, amit gondol. A populizmus vádjára Orbán Viktor úgy reagált: amikor fiatal volt a populizmus azt jelentette, hogy egy politikus ígér valamit, de nem tudja megvalósítani.
De ha, egy politikus megígér valamit és azt végre is hajtja, az nem populizmus, hanem demokrácia
– közölte, példaként említve, hogy kormánya 2010-ben egymillió új munkahely létrehozását vállalta 10 év alatt, és most 9 év után 860 ezer új munkahelynél tartanak. A liberalizmust bírálva kifejtette:
a liberális kormányok kétszer is kudarcot vallottak egy évtizeden belül. Először 2008-ban, amikor nem tudták kezelni a gazdasági válságot, majd 2015-ben a migrációs válságkor, amikor kudarcot vallottak az állampolgáraik és az országhatáraik megvédésében. A liberális demokráciának ebben az értelemben vége, mivel a liberális kormányok elvi alapja ez a liberális demokrácia volt
– mondta, hangsúlyozva, hogy
valami új kell, liberalizmus helyett kereszténydemokrácia.
A migrációs krízissel kapcsolatban jelezte, hogy
Magyarországon egyetlen muszlim migráns sincs, ezzel teljesen különbözik a nyugat-európai országoktól, ahol a muszlim közösség aránya nő, a keresztény közösség pedig csökken. A liberálisok szerint ez helyes, ők ugyanis nem szeretik a keresztény társadalmat
– tette hozzá, megjegyezve, hogy ez az ő dolguk, de azt kérte, ne akarjanak ráerőltetni Közép-Európára egy ilyen folyamatot. Azt is jelezte ugyanakkor:
a migrációs válság lehetőséget teremtett arra, hogy az identitásról beszéljenek, arról, “kik vagyunk”.
A miniszterelnök azt is hangoztatta, hogy Európában új kihívásokra és energiával teli új mozgalmakra van szükség, különben a kontinens nem lesz versenyképes. A kormányfő az Európai Unióról szólva kifejtette, hogy
ma két eltérő megközelítés létezik Európa felépítésének kérdésében: az egyik alulról szeretné építeni a kontinenst, ami a nemzetek egyfajta együttműködését jelenti; a másik koncepció szerint viszont felülről kell építeni Európát, ami egy föderalista, “birodalomorientált” megközelítés, amelyben nem szerepelnek szuverén államok. A versengés folyamatos e két hozzáállás között, és ez az oka a nyitott vitáknak az európai vezetők között
– fűzte hozzá. A Fidesz európai pártcsaládjáról, az Európai Néppártról (EPP) Orbán Viktor azt mondta:
az EPP bármilyen módon szeretne részt venni az EU hatalmi struktúrájában. És ha ennek az az ára, hogy feladjon bizonyos értékeket és, hogy kompromisszumot kössön a baloldallal, akkor megteszi, lépésről lépésre elveszítve identitását. Ha a pártcsalád nem nyit egy új fejezetet – folytatta -, akkor mindig csak baloldali, liberális irányba fog mozogni, mert többek közt a média és az egyetemek részéről érkező nyomás arra készteti, hogy feladja eredeti ideológiája egyre több elemét.
Hozzátette, ő mindenesetre megpróbál egy “ellenforradalmat”. Közép-Európát illetően azt hangsúlyozta, hogy ma ez Európa legsikeresebb régiója, és amikor Magyarország sikeréről beszél, akkor meg kell említenie a környező országok sikerességét is, így kiemelte például a szlovákokat, a cseheket, a lengyeleket, a horvátokat és a szerbeket, és azt is mondta, hogy mindenhol a régióban – pártcsaládhoz tartozástól függetlenül – politikájuk alapelvét tekintve, nemzeti konzervatívok a kormányok.
A rendezvényen Orbán Viktor mellett az Olasz Testvérek párt elnöke, azaz Giorgia Meloni és több neves diplomata és kutató, köztük Anna Maria Anders, Christopher DeMuth, Rod Dreher, Yoram Hazony, Ryszard Legutko, Marion Maréchal, Douglas Murray, John O’Sullivan és mások is felszólaltak.
Forrás: MTI, ATV, vezető kép: A Miniszterelnöki Sajtóiroda által közreadott fotón Orbán Viktor miniszterelnök és Matteo Salvini, a Liga vezetőjének találkozója látható/Miniszterelnöki Sajtóiroda/Benko Vivien Cher
bl
2020-02-16 at 16:46
Bergoglio találkozott Lulával(a börtönből minap kiengedett volt brazil elnökkel), az egyenlőtlenségek legyőzéséről egyeztettek. Hehehe.. Túl sok western filmet nézhetett a pápa, hogy a rossz a jó és a jó a rossz. Ez így nagyon csúfságos lett. A földi paradicsom lett a cél? Hehehe.. Miért? Nincs égi paradicsom? Nincs erkölcsi törvény, csak földi sár? Nincs akarat és elszántság csak determinált anyag? Nincs remény? Az a remény, hogy egyre kevesebb lesz a remény? Hehehe….
bl
2020-02-10 at 22:10
Salvini perétől félnek újabban. Az a baj, hogy évekig elhúzódhat és annyi hatása mindenképp lesz, hogy a mindenkori belügyminiszter, meg akármilyen miniszter attól fog félni, hogy az intézkedéseit valamilyen ürüggyel valaki megtámadja a bíróságon. Tehát értelmét veszti a kormányzás, mert a döntések átkerülnek a bíróságokhoz.
Az emberrablás vádja azért nevetséges mert egy belügyminiszternek joga van lassítani a bevándorlást, ha ezt is megtiltják neki,akkor gyakorlatilag adminisztráció marad csak a feladata.
Az olasz bírók meg sose lehet tudni mit döntenek, képesek ugyanabból bármit és az ellenkezőjét is kiolvasni és képesek Salvini 90 éves koráig is elhúzni a pert.
Tulajdonképpen az lenne a legjobb,ha az olasz bíróság kimondaná az ország megszűnését valamely ítélethirdetéssel egy korábbi időpontra. Akkor ezzel tudná saját magát is hatályon kívül helyezni. Hehehe. Ha van sajnálnivaló szerencsétlenség magunkon kívül, akkor ez a maradék keresztény lelkületű mindenképp az, ahol ráadásul ugyanúgy tobzódnak a komcsik mint itt. Sőt! Jobban, erősebben!!
Hesslerezredes
2020-02-06 at 11:52
Elmondom én a magyar Krédót!
1. Magyar férfi magyar nőt szeret és viszont.
2. Magyar ember magyar gyereket csinál, amennyit csak tud.
3. Magyar ember tiszteli a honszerző és hazavédő magyar hősöket.
4. Magyar embernek magyar ember a barátja és ha a magyar ember bajban van segíti a magyar embert.
5. Magyar ember magyar bort, sört, pálinkát iszik – mértékkel – és disznót öl, hogy legyen sok kolbász és szalonna (különösen sózott, 10 cm vastag fehér szalonna!!!)
6. Magyar ember pörköltet eszik, meg töltöttkáposztát, paprikás csirkét, halászlevet, és a legmagyarabb ember birkapörköltet eszik hatalmas szelet fehér kenyérrel és erőspaprikával, utána pálinkát rája!
7. Magyar embernek fáj Trianon, amelynél az elszaggatott hazarészekről soha nem mond le, ezt megtanítja a gyerekének is, és a csonkaország határain kívülrekedt magyarokat édestestvéreinek tekinti.
8. Magyar ember magyar (mondom: MAGYAR!!!) írókat olvas, úgy mint Jókait, Mikszáthot, Mórát, Móriczot, és biblia helyett Gárdonyi Géza Egri csillagok-ja van az éjjeli lámpája mellett.
9. Magyar ember ismeri az alanyi és tárgyas ragozást és soha nem mond olyat, hogy: alszoK alszoM helyett!
10. Magyar ember nem néz le más népeket, de pontosan ismeri, hogy a más népek mekkora hitványak és óvatosan viselkedik velük, semmiképpen nem bízik abban, amit mondanak és ígérnek.
Ennyi.
K
2020-02-06 at 13:30
https://www.tantaki.hu/nyelvtan/az_igek_ragozasa
Netta
2020-02-06 at 08:37
“Szent II. János Pállal kapcsolatban kifejtette: bár személy szerint kálvinista, többször is találkozott vele. Hangsúlyozta: mindig úgy tekintettek rá, mint a közép-európai országok legjelentősebb védelmezőjére a világpolitikában.”
Nem református?! Én úgy tudtam.
Bakonyi Gábor.
2020-02-06 at 10:03
A “kálvinista” és a “református” ugyan az. A “pápista” és a “római katolikus” ugyan az. A “lutheránus” és az “evangélikus” ugyan az…
Naprózsa
2020-02-05 at 22:18
Sem a kereszténydemokráciát sem a liberalizmust nem érti a saját életére vonatkoztatva a “liberálisokra” szavazók többsége. Ők csak azt az ígéretet látják, hogy mennyire humánusan akarnak mindenki ellátni Soros bácsiék, Dobrevék, Momentumék, egyenlően anyagi javakkal, nyugati bérekkel, felzárkóztatási segélyekkel, lám , bizonyítják is, hisz felkarolják a menekülteket és a cigányokat.
Náncsi néniknek azt kell csak elmondani, hogy ez azért nem lehetséges, mert nálunknál 3-szor nagyobb afrikai és ázsiai idevándorlóknak nem jut, nincs annyink, nincs annyi CT-nk, lélegeztetőgépünk, ház ahol lakhatnak, iskolák, kórházi ágyak. És ez nem Orbánon múlik.
Azt kell elmagyarázni, hogy a muzulmánok nem szeretnek dolgozni, hanem azt szeretnék, hogy mi azt csináljuk amit ők többségben akarnak, ők nem akarnak magyarul beszélni, nekünk kell majd arabul tanulni, betiltják a sonkát, szalámit, kolbászt, hurkát, meg a kutyatartást, és elcsábítják a lányaikat és hárembe viszik, ki sem engedik. A nagyszülők nem láthatják az unokáikat. A fiúkat meg átképzik janicsár katonának, és elviszik Afrikába harcolni a keresztény négerek ellen.
Ha így és sokat mondjuk, apránként beivódik a tudatukba.
Bakonyi Gábor.
2020-02-06 at 20:19
A bal-liberrált oldal utópiák megvalósítását ígéri, de borzalmakat tesz…
Nehéz versenyre kelni olyan elképzelt világgal, amelynek hibáit és megvalósíthatatlanságát sokan képtelenek átlátni, ugyanakkor a bal-liberrált oldal folyamatosan irreverzibilis, visszafordíthatatlan lépéseket tesz, hogy ha később rá is jönne a sok balek, hogy menyország helyett pokol épül, már ne legyen visszaút.
Bakonyi Gábor.
2020-02-05 at 14:54
A baj gyökere az, hogy a gyarmatosítás korszakában a gyarmatokon a fejlett európai technológiák és a természeti kincsek bősége olyan párosítást alkotott, amely tápot adott az utópista elképzeléseknek. A gyarmatokon kialakult társadalmi és gazdasági rendszer Európába importálása viszont katasztrófális következményekkel jár a Nagy Francia Forradalom óta minden esetben. Az a radlógazdálkodás ami az Új-Világ bőségében működött, az az Ó-világ szűkösebb körülményei között működésképtelennek mutatkozott.
Közben viszont már az Új-világ bősége is kezd végetérni, a több száz év fosztogatás után. Ebben a helyzetben az lenne a logikus, hogy a takarékosabb és hatékonyabb Ó-világi megoldásokat exportálják az Új-Világba, nem pedig fordítva. Sajnos az utópiák meggátolják az ésszerű megoldást, veszélybe sodorva a teljes nyugati civilizációt.
Hesslerezredes
2020-02-05 at 15:44
és azt még kevesebben tudják, hogy az Újvilágból elrabolt rengeteg arany és ezüst egy igen jelentős (sokak szerint: döntő) része a török elleni háborúkra ment el! By the way szidnak minket a kalandozásokért, de soha senki még nem mérte föl, és kísérletet sem tett arra, hogy ha ezek a “kalandozások” rablóháborúk lettek volna, akkor a sok “rablott” Ny-Európai kincs hova a túróba is tűnt el az évszázadok során??!! A válasz az, hogy szó nem volt “rablóháborúkról” (most ide nem értem a legyőzött ellenség minden hadsereg által elfogadottan gyakorolt kifosztását), mert ezek kiterjesztett honvédő háborúk voltak, az ellenség (a teljes nyugateurópai oldal és Bizánc) támadóerejének gyengítését, kiiktatását szolgálták egyébként eredményesen.
Bakonyi Gábor.
2020-02-05 at 16:24
Megkezdődött az USA haláltánca:
Mivel ideológiát gyártottak a bőség korszakának megoldásaiból, a bőség elpárolgásával párhuzamosan nemcsak egy utópiát igyekeznek visszahozni Amerikában, de az ok és okozat összekeverésével igyekeznek újra erőssé válni, sőt ezt Európába exportálva terjeszkedéssel ellensúlyozni a lecsúszást.
Az USA-nak váltania kellene, de képtelen rá: megakadályozza ebben a sok sületlen liberális ideológia, túl nagy mérete, na meg persze a jelenlegi állapotának haszonélvező elitje…
A nagy birodalmak képtelenek az irányváltásra… Például pem Európát kellene most egyesíteni, inkább az USA-nak is szét kellene esnie ahhoz, hogy talpra tudjon állni a nyugati civilizáció!
Bakonyi Gábor.
2020-02-08 at 16:12
Lényegében nem újat kell kitalálni a bal-liberalizmus helyett, hanem pótolni kell az elmúlt két évszázad kisiklott fejlődését.
Hesslerezredes
2020-02-05 at 12:48
Kérdezem, halkan, csöndesen: itt Magyarországon a népesség hány százalékának van érdemi fogalma a “kereszténydemokráciáról”?? Megsaccolom: talán 2 %? De lehet, hogy csak 1. Nagyon fárasztó egy olyan mantrát ismételgetni unásig, amiről a népesség messze túlnyomó részének halvány lila gőze sincs. Ráadásul Orbán szájából ez igencsak hiteltelen, mivel ők az első szabadonválasztottban még vígan csuhásoztak, ha vallási/egyházi kérdésekre került a sor! Persze Paulus is Saulusból lett, oké. Ha azonban azt mondaná, hogy a valamikori Szingapur-i miniszterelnök, Li Kuang-jao elveit követjük, akkor, állítom többen be tudnák azonosítani a filozófiáját: liberalizmus akkor van – szabadosság (értsd: LMBTQ, gendertéboly, klímatéboly stb.) nélkül – ha az állampolgár előbb teljesíti a kötelezettségeit. A sorrend: No.1. : kötelességek No.2. : jogok!!! Ez világos beszéd lenne! És elmehetne mindenki más a jó édes anyjába!
Girolamo
2020-02-05 at 13:28
Kötelességek,aztán jogok.Ezzel hitelesen próbálkozni akkor lenne esélye bárkinek is,ha az emlegetett kereszténydemokráciából nőhetne ki.Buksisztáni legények rögtön karlengetésbe kezdenek,mert becsapottak,és joggal türelmetlenek.A Fideszkormányoknak egymilliót kell a munka világába terelgetni,libero ellenszélben.A Jobbik kapcsán megtörtént,hogy nemzeti felelősséget,jogot,kötelességet vetített,csak közben másra gondolt.A fegyelmezett gazdálkodásnak örül a pénzvilág,a kisboltost,meg tönkreteszi egy pénztárgép.Egyáltalán egy Fidesz mértékű stabilitás kell ahhoz is,hogy a gazdaság szereplői a politika mögé álljanak,persze “reményekkel”.Pénzügyi háttér,gazdasági sikerek,pozitiv visszajelzések,aztán kakaslépésekkel a jog,és kötelességek felé.A képben feltűnik majd bogarasi atya is,hogy a lassúságérzetünk is megerősödjön.Az életünk közben lepereg.De az elején nekünk,üres volt a zsebünk.
Megértem,amit mond,mert én is láttam volna ,egy kisgazda szellemű vidéket,mezővárosokkal.Aztán felébredtem.
Hesslerezredes
2020-02-05 at 13:46
A ’73-as arab-izraeli háborúban – állítólag – volt a Golan fennsíkon egy olyan helyzet, hogy a teljes erővel tomboló tankcsatára homokvihar tört rá. Az arab és izraeli harckocsik teljes összekeveredtek. Ekkor az izraeli parancsnok kiadta a parancsot, hogy izraeli harckocsik délkelet 25 fok, kiválni! És a zsidó tankok apránként össze-össze koccanva egymással és az arab tankokkal is, kiváltak a gombolyagból. Majd oldalt egy dűnén felsorakoztak és különösebb célzás nélkül a porviharra/porviharba sortüzeket lőttek. Amikor a porvihar elült, amerre a szem ellátott kilőtt arab (T55-ös, T62-es stb.) tankokat lehetett csak látni. Nos ez egy példabeszéd volt: Orbánnak, vagy másnak ki kell adni a parancsot a “kiválásra”. És akkor világos lesz, hogy vagyunk mi és van az ellenség. És nincs irgalom és megbocsátás és maszatolás. Vagy ők – vagy mi! Azaz: aki mellénk áll, az fegyelmezett katona, teljesíti a kötelességeit és ha megvan mindennel akkor kér és esetleg kap kimenőt. De addig pofa súlyba! Aki pedig libsi degenerált és hőbörög a jogaiért azt (lelőjük, mondanám szívem szerint, de ehelyett) elküldjük a jó édes anyjába!!!
bl
2020-02-05 at 11:51
A liberalizmus fősodra a genderwécékben csúcsosodott, onnan már hanyatlás van. Az abortusz, a drogliberó, a noborder, az offshore, az eutanázia, a gender, a “csináljunk mindent másképp mint tegnap” volt a fővonal. Különös elegye a gonosz perverzióknak és az infantilis szeretet kultusznak. Ma már csak az erőszak felé tud nyitni, minden más kaput már kinyitott. Kérdés, hogy mi jön majd helyette? Vagy esetleg beteljesedik? Káosz, szenvedés és őrület?
bl
2020-02-05 at 11:56
A kulturális liberalizmus nem azért vonzó, mert vonzó. Egyszerűen azért vonzó mert ezt adják, eszi nem eszi alapon. Mi a vonzó abban egy drogosnak, hogy ő harmincévesen majd már ötödször kerül a be a pszichiátriára, miközben a kisgyerekeivel is ebédelhetne, kirándulhatna. Mi a vonzó benne? Semmi. Csak mivel nem mutaják fel neki az értékeket, csak a deviancákat ezért azok hatása alá kerül. Az időablaka (amiben előre lát) nem IQ problémára utal, hanem a rossz szocializációra. (Persze vannak akik nem szocializálhatóak,de a devianciák térnyeréseés növekedése egyértelmű bizonyíték arra, hogy régen valamit jobban csináltak.)
Girolamo
2020-02-05 at 12:52
Az erőszak felé tud nyitni.Már nyitott is,mert felszámolta a nemzeti liberalizmust.Nem előítélet a részünkről ezt feltételezni.Minden mozdulatuk gyanús,már az”alapító” szándék is szélsőséges erőszakosságot fed le.
Képzeljük el,hogy Viktor átlép a Néppártból!Az aknáik be vannak építve,el ne képzelje senki,hogy nem így van.Jön a probokátor,ès már ismét szélsőségesek,fasiszták vagyunk.Egy kézlegyintéssel el lehet bennünket intézni.
Namond
2020-02-05 at 11:33
Isten bocsásson meg neki, Én nem fogok.
Királytigris
2020-02-05 at 09:55
Isten nem bottal ver….
csapo laszlo
2020-02-05 at 14:33
Isten nem ver bottal, hanem Sorossal.
Boszorkány
2020-02-05 at 09:18
Ha most mind elolvassuk ezeket a hozzászólásokat, látjuk, hogy egy provokátor mekkora vihart tud kavarni. Szorozzuk be sokkal, és már érthetjük, mennyi energiánkat veszi el, hogy erre reagálunk. Inkább vicceljük el őket, az hatásosabb, és a provokátorok fognak megpukkadni, mérgökben. Ez az energia-nem-átvitel szabálya.
Királytigris
2020-02-05 at 09:59
Sajnos, amit a sorosi sameszek művelnek, az nem vicc, nem lehet tréfára venni! Nemzetünk léte, vagy nemléte forog kockán.
K
2020-02-05 at 07:43
Én bízok a FIDESZ-ben és Orbán Viktorban.
2015-ben kialakult bevándorlási problémát a társadalom és az értelmiség elutasította, és ezt a FIDESZ felkarolta.
Semmi politika nem volt ebben, csak a problémák megoldására való szakmai törekvés.
Ebből lőtt öngólt a liberalizmus, mert a problémát politikailag kiélezte .
Így a liberalizmusra terelt figyelemben az emberek meglátták hogy a liberalizmus súlyosan defektes, aberrált , alkalmatlan az emberek érdekeinek képviseletére.
Naponta látjuk hogy az aberráltság miatti agyi károsodásuk milyen súlyos hibák elkövetését ösztönzik a liberalizmust.
K
2020-02-05 at 07:45
javítás:
Naponta látjuk hogy az aberráltság miatti agyi károsodásuk milyen súlyos hibák elkövetésére ösztönzik a liberalizmust.
apro_marosan_petergabor
2020-02-05 at 06:57
A kersztény összefogás hiánya miatt vesztettük el a Balkánt 600 éve, s hiba szorítottuk ki őket a Balkán nagy részéről fegyverrel, most más módszerekkel Ny-Európában egyre nagyobb a jelenlétük. 1000 éve keresztények vagyunk, s meg akarunk maradni annak.
Nincs más lehetőség, csak a keresztény gyökerekhez való ragaszkodás, különben felolvadunk az iszlám tengerben. OV-nek és társainak igaza van, ehhez hasonló gondolkodású szövetségeseket kell találnunk.
Olaszország, Ausztria, V4-ek egy jó irány. A liberalizmusnak nevezett katyvasz, a bolsevizmussal együtt széttúrja a társadalmat, s NY-Európa elvész, ebben nekünk nem kell résztvennünk, sőt, kitartásunk talán NY-Európában is fordulatot hoz létre.
márko
2020-02-05 at 06:56
Liberalizmus mai tartalma = SEM SZABADSÁG , SEM DEMOKRÁCIA
Liberalizmus = TOTALITARISTA IDEOLÓGIA
/
milliárdos urak pénzzel teremtettek maguknak
egy réteget = “agymosott gépezetet”
MELY “haladónak + emberszeretőnek” trendinek tartja magát
“Civilszervezetek , milyenek ezek , látom hogy = klozet” mint Amnesty, Helsinki + kiképzett ( vezetőik + aktivisták )
TISZTA FEKETÉBE öltözve férfi + női aktivisták
/
fizetett pártjai + bohóckodó agitátorokat (Fekete-Győr + Donáth Anna + Cseh Katalin + ??? )
EU parlamentben 460 fizetett zombi = fizett “piszoár = klozet )
/
milliárdos médiák PROPAGANDA GÉPEZETE = ( Welt + Bild + FAZ + Guardian + Spiegel + német tv-k sorozata ”
/
liberalizmusban nem találok pozitívumot,
/
NEM lehetek liberális
MERT
nincsenek millióim
HOGY ne dolgozzak ( mint Fekete-Győr + Donáth Anna + Cseh Katalin + helszinkisták )
Rizikó
2020-02-05 at 00:09
Látom eltünt ez Zsindexes zsizsikes pizzás.A fake newsos kamujuk öngól a római zsizsik index tudósitó bakot lőtt!Salvini t@rgyalt Viktorral!
Kata58
2020-02-04 at 23:39
Sajnos lesz helyette más, és Pécsen is lesz felvonulás. Hányinger?
Logikus
2020-02-04 at 23:13
Orbánnak igaza van!
Királytigris
2020-02-04 at 22:30
Ezt a sorosi szameszes liberalizmust nem nevezném progresszívnek, inkább dekadensnek.
A többi stimmel.
Kétes
2020-02-05 at 00:50
10/10!
Madocsay Péter
2020-02-05 at 03:20
Hajrá Magyarország , Hajrá Magyarok !!!!
Királytigris
2020-02-05 at 09:54
“Nem veszed észre, hogy KIZÁRÓLAG a szexuálisan beteg deviánsok, és a betelepítendő 3. világbéliek jogait védik????”
Igen, már régen észrevettem, ezért nevezem dekadensnek.
Namond
2020-02-05 at 11:32
A Nemzeti Szocialista Német Munkás Párt (Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei) liberális lett volna?
Mussolini nem az Avanti nevű Olasz Szocialista Párt (PSI, Partito Socialista Italiano) lapjának főszerkesztője volt?
A „Forradalmi akció szövetsége” (Fasci d’Azione Rivoluzionaria, FAR), a Harci szövetségek (Fasci di Combattimento) alapjain létrehozott Nemzeti Fasiszta Párt (Partito Nazionale Fascista) nem szocialista, hanem liberális lett volna?
Maga szerint a nácik, fasiszták ellentéte a kommunista bolsevikokkal nem a Szocialista Internacionálén belüli ideológiai különbségek, a munkásjogok érvényesítésének eltérő módszerei miatt voltak?
Namond
2020-02-04 at 21:58
A gazdasági siker fontos.
De rend legyen az országban, ne kelljen a patrióta konzervatív keresztény fehér magyar férfiaknak és nőknek, demokratikus intézményeinknek félnie sem fizikai sem verbális provokációktól, támadásoktól.
A támadásra hajlamos képződmények tünjenek el a közéletből!
Rizikó
2020-02-05 at 09:17
Most jól fogalmaztál.Karanténba a szórakozásból gyilkoló unalombólrablogyilkolo “mélyszegény ” debilekkel soroskevencekkel!
Ha lesz közrend lesz gazdasági fellendūlès lesz társadalmi béke.Szegregálni kell a deviáns elemeket.A kiutasitani az országbôl amig nem késő a felbújtókat!