Szankciók helyett fegyverszünet és béketárgyalások. Európa gazdasági bajaira csak a béke jelent megoldást! – fogalmazott közösségi oldalán Orbán Viktor miniszterelnök.
Magyarország a szankciókat mindig is ellenezte
– emlékeztetett a kormányfő. Rámutatott, hogy az európai egység érdekében viszont megszavaztuk ezeket a szankciós csomagokat.
Le kell ülni az oroszokkal, tárgyalni kell, tűzszünetet kell kötni, utána pedig béketárgyalásokat kell folytatni
– összegzett a miniszterelnök.
Forrás/Fotó: Orbán Viktor Facebook-oldala
Facebook hozzászólás
K
2022-07-18 at 10:29
“szankciók helyett fegyverszünet és béketárgyalások”:
Ez valóban nagyon helyes, és mi magyarok azzal büszkélkedhetünk hogy Európai Unió legnormálisabb politikusa Orbán Viktor DE…:
Valóban minimum a korábbi szankciókhoz való csatlakozást azonnal vissza kell vonni, Putyin agresszornak való minősítésével együtt, és bocsánatot kell kérni az oroszoktól.
Ezek után jöhet az EU ból való kilépés a HUXIT, mert károsabb az EU-n belül ,… mint kívül.
És ugyanez jöhet a NATO esetében is.
A NATO és az EU tagállamainak zöme ellenséges Magyarországgal szemben.
Az ellenséggel úgy kell bánni mint az ellenséggel.
Az Európai Unió SEM úgy viselkedik, mintha ki akarna térni Magyarországnak, és jó viszonyt akarna Magyarországgal.
https://hu.euronews.com/2020/04/03/orban-ellensegkent-beszelt-brusszelrol
HUXIT
kisdobos
2022-07-17 at 21:57
A Magyar kormánynak két pogány közt kell helyt állnia.
Az egyik a globalista érdekeket képviselő hazai ellenzék, a másik a tengerentúli globalistàk által megszállt Európai Unió.
Az uniós pénzek visszatartása egyértelműen jelzi a globalisták Magyarországhoz való rendkívül ellenséges viszonyulásukat.
1 Enaki
2022-07-17 at 20:47
Az utòbbi időkben a Fidesz szavazòk több kritikàt fogalmaztak meg a Kornàny felè. Kèpezheti vita tàrgyàt annak jogossàga,de sok igazsàg is napfènyre kerūl.Rèszemről es talàn sokunk rèsźeről a Kormàný emberfeletti tevèkenysègèt elismerjùk,de nem jelenti azt,hogy bòlogatò Jànoskènt kell viselkednūnk.Az eddigiek soràn mwgfogalmazott kritikàk a valòsàggal nèznek szemben,annak tūkrei.A PS mèdia a kommentek alapjàn tūkröt tart a Kormàny felè,ez nem görbe tūkör,làttatni szeretnènk,vèlemèny eltèrèsūnket.
Namond
2022-07-17 at 20:39
Nem árulják el, mennyibe kerül Európa legnagyobb tűzijátéka Nem árulja el a Magyar Turisztikai Ügynökség, hogy mennyibe kerül az augusztus 20-ára tervezett 3 napos, Európa legnagyobb tűzijátékának hirdetett állami esemény- Portfolió
kisdobos
2022-07-17 at 20:39
Ma 2022. július 17. van.
80 évvel ezelőtt, 1942. július 17-én kezdődött a Sztálingrádi csata, ami hónapokig tartott.
80 évvel később Németország vezetői azt állítják,hogy az Oroszország elleni embargó (gazdasági háború) nem ideiglenes.
Ha nem térnek észre nagyon nagyon gyorsan, akkor 2023. februárja lesz az Európai Unió Oroszország elleni gazdasági háborújának a Sztálingrádja.
Magyarországnak nagyon határozottan fel kell szólitani Németország, az Eu és az elborult agyú russzofób angolszász országok vezetőségét, hogy engedjék el Ukrajnát és fejezzék be a szankciózós gazdasági háborút.
Lehet, hogy egy gyors népszavazásra lesz szükség Magyarországon, ami kimondja minden ellenséges szankció azonnali eltörlését. Sőt egy Nato-ból való kilépésről is dönt. Ez az, amit a jelenlegi kormány még nem akar és nem mer megtenni.
Három hónap múlva kezdődik a fütési szezon és már most alig, vagy nem lehet tüzifát kapni.
dr. Kolompár Genitália
2022-07-17 at 20:00
Fogalmam nincs, hogy egy esetleges fegyverszünet és béketárgyalás miként lehetne befolyással arra, hogy hazaáruló aljas európai politikusok megváltoztassák azokat a lépéseiket, amit az USA követelt ki tőlük. A németek megmondták, az oroszok elleni embargó nem ideiglenes.
Ráadásul nem szépségverseny van, hogy Orbán világbékéről papoljon, hanem öngyilkossági verseny. A rákot nem lehet imával gyógyítani. A jelenlegi helyzet nem időszerű az unióból való kilépésre, de arra igen, hogy keresztbe feküdjünk nekik, és ne letérdeljünk eléjük.. Ki kell bekkelni, míg a jelenlegi európai vezetőket elzavarják a választóik, és majd akkor el lehet dönteni, hogy a romokon lehet e még közösen építkezni. Addig is ablaküvegnek kell nézni őket, és nem alkudozni. ÉS FŐKÉPP EGY CSEPP GÁZT SEM ADNI NEKIK!!!!!!! Fulladjanak bele a saját főztjükbe!
Nekünk egy tárgyalni valónk van az oroszokkal – a bocsánatkérésünket követően – a további energia vásárlásaink körülményeinek a biztosítása és a bennünket nem büntető vételár elérése.
kisdobos
2022-07-17 at 19:43
Addig tart a hülyeség, amíg a jólét.
Csak pár hétig kell télen egy 5 fokos szobában aludni,
azt követően garantáltan visszatér az ember politikai tisztánlátása.
Namond
2022-07-17 at 19:34
Orbán nyilatkozatainak (és személyének) köszönhetően nem fog az Uniós támogatás hazánkba érkezni.
Erre reális lehetőség Orbán lemondása és új miniszterelnök választás után lesz, aki kialakítja saját kormányát.
csakafidesz
2022-07-17 at 17:46
Kedves Viktor! Teljesen egyedül állóan csak mi mondjuk ezt az Európai Unióban, és a többi állam vezetői fel sem fogják szavaink jelentését.
Vàltozz előnyödre.
2022-07-17 at 17:05
Mi visz rà valakit,hogy önmagàval tàrsalogjon;kūlönböző nick nèv alatt.Talàn ìgy vezeti le a feszūltsègèt;ès nagyon ràèr
úgyamintvan
2022-07-17 at 15:33
béketárgyalások de kivel?-különben is európa ellensége-brzezinsky tanulmánya és friedman nyilatkozata szerint is :az egyesült államok és ha az egyesült államokat
az orosz atomfegyverkészlet nem tudta 8 év alatt érdemi tárgyalásra késztetni
akkor mi fogja?nem tárgyalni kell-hanem fellázadni és az ep-ből és az eu-központból kirugdalni a korrupcióval,megfélemlítéssel amerikai ügynökké tett áruló képviselőket és vezetőket-igencsak félő hogy a békés megoldásokat már túlhaladta az idő és az amerikai megszállók kapzsisága és elvakultsága
Orientál
2022-07-17 at 15:02
…. És képtelen vagy figyelembe venni hogy Trianonban ilyen kommunisták mint Szamuelyék károlyiék és mára 8 év alatt a Gyurcsányék eladósításukkal a minket úgy kinyírtak minket mint a törökök és a tatárok.
Orientál
2022-07-17 at 14:51
moliere USA együtt két legyet akar/t gazdaságilag agyoncsapni , egyik az egész EU aminek Soros markában lévő elvtársai közöttük a dk-s Dobrevveékkal ,momentumos Cseh Katalinékkal ,mások pedig Oroszország. Sorosék ott b@szták el hogy az oroszok nem az elkényelmesedett déli nyugati és északi eu-s emberek. Ahogy én látom az eu-s országokban rajtunk kívül minden ország önkéntesen belement a levesbe ,lengyelek is egy kis unszolásra.
Orientál
2022-07-17 at 14:41
Sajnos Sorosék együtt a lefizetett balliberális zöld és áruló hamis kereszténydemokratáikkal ,eu-s elvtársaikkal nem hajlandóak tudomásul venni hogy általuk ránk azokat a balliberális zöld kommunistákat fasisztákat akarják ránk kényszeríteni akik a kommunista hazug tolvaj Gyurcsányéktól egészan a fasiszta zsidózó Gyöngyösiékig és Jakabékig terjednek.
K
2022-07-17 at 14:25
Az oroszok nemcsak az összes keresztény érdekében vívják háborújukat.
Nemcsak önvédelmi jogos háborút vívnak,
hanem, a normalitás egyedüli védelmezői.
Hajrá Putyin győzni fogsz.
Hesslerezredes
2022-07-17 at 13:25
Úgy tűnik, hogy Orbán mégiscsak olvassa a PS kommentjeit.
Mi – én – itt ezt hangoztatjuk már február 24-e, illetve már a Krím visszacsatolása óta.
Kurva gyorsan le kell szállni az oroszokról.
Veszett kutya az, amelyik abba a kézbe mar bele, amiből az ellátását kapja.
dr. Kolompár Genitália
2022-07-17 at 13:09
Orbán arra hivatkozik, hogy az európai egység érdekében szavaztak meg minden szankciót. Tekintettel arra, hogy pl. az olaj embargó kapcsán mi, és mások is kilógnak a sorból, így egység csak a nagy orosz falloszra csatlakozás tekintetében következett be.
Ugyanakkor nem lett volna fontosabb a MAGYAR EGYSÉG érdekében dönteni az embargó tekintetében?
w
2022-07-17 at 12:30
@moliere
Nem, nem ugyanazt mondod!
Európa nem tud erőt felmutatni, mert nem gazdag se energiában, se nyersanyagokban! Európa csak együtt Oroszországgal szoros szövetségben tudna erőt felmutatni és éppen ez az, ami ellenkezik az USA geopolitikai érdekeivel. Kissinger csak annyiban más a Szaros Gyurkánál, hogy világosan látja, hogy az USA mindent elveszít, ha Oroszország felszámolja az Ukrán bábállamot, és nácitlanítja! Szaros Gyurka erre még nem jött rá! Ezért szorgalmazza Kissinger, hogy adjunk egy kis területet az Orosuknak, és tartsák meg Ukrajna 93 %-át, mert ez az USA geopolitikai érdeke! A lényeg, hogy sikerült szétválasztani Európa technikai tudását az orosz energiától és nyersanyagoktól, és ezzel egy kis időt nyernem a Kínával szembeni geopolitikai harcukhoz, mert az USA gazdasági világhatalmára nem csak Európa és Oroszország békés gazdasági együttműködése jelent veszélyt, hanem a dinamikusan fejlődő Kína is! Kínát még nem sikerült Oroszországgal összeugrasztaniuk, úgyhogy még törhetik a fejüket, hogy Kína előretörését hogyan akarják megállítani.
Végük az USA éppúgy el fog bukni mint hajdan a Római Birodalom, csak idő kérdése!
moliere
2022-07-17 at 12:10
Namond
Na ez az!!!
moliere
2022-07-17 at 12:02
w
Igen. Ugyanezt mondom. Kissinger jókat mond, de sajnos attól tartok, hogy ugyanúgy kiröhögik, mint ahogy Orbánt kiröhögik most ezzel a békemissziójával mindenütt. A szarosgyurkát azt nem röhögik ki, lehet, hogy titokban várják a halálát (mondjuk akit ő fizet, az nyilván sírna… fél Európa politikai elitje meg a firkászok), de azt is tudja mindenki, hogy nem szabad csak attól változásra számítani. Én sem vagyok optimista, de a megközelítés, ami akár optimistává is tehetne, az az lenne, hogy Európa – akár amerikai ernyő alatt is, akár oroszokkal szemben is, átmenetileg – végre erőt mutat. De ne velünk szemben, meg a lengyelekkel, mert az nem erő, csak a kisgyerek megverése a homokozóban.
moliere
2022-07-17 at 11:52
Alapgondunk, hogy Európa egy kágyilló a vöröshangyák vonulási útvonalán. Önvédelemre képtelen lassú, nyálkás fehérjehalmaz, és most megkezdődik a hentelés.
Az európai közös érdek, ha van olyan, még az orosz politikához áll a legközelebb. Még nekik lenne leginkább érdekük egy olyan Európa, amelyik magára talál. Egy olyan Európa tisztában lenne azzal, hogy jó együttműködéssel jó alkukat köthet Oroszországgal, és így az nem fenyegeti őt. Ezt nem látják, látjuk a hályogtól, amit a szemünkre növesztettek. Megfontolandók lennének Kissinger szavai is, aki ebbe még az amerikaiakat is belevette, mivel jól látja, hogy a Nyugat határai nem Bresztnél vannak, hanem Vlagyivosztoknál. Az ellenoldal a nem fehér világ, ahol a zsidóság problémáira nem (úgy) érzékenyek, a nácizmus és más vonalas ideológia tombolására nem (úgy) tekintenek, és ne várjuk ki a végét, hogy ha a kínai-indiai-muszlim-néger vonal egy tengelyre kerül, akkor milyen felhánytorgatott bűnöket kérnek számon a kollektív bűnösség elve alapján akár rajtunk is. Kissingernek úgy van igaza, hogy nem mondja ki a lényeget: a fehér világot kell megmenteni, mert mi csináltuk a világot, mi is basztuk el, az más kérdés, de meg is nekünk kell és lehet csak menteni.
Orientál
2022-07-17 at 11:38
Sajnos több ország irányító politikusai nem veszik azt sem figyelembe hogy maga az USA hamis demokratái természetesen Bushékkal együtt akik hamis köztársaságiak 1990-óta több mint 50 háborút Lázítást felforgató tevékenységet hajtottak végre más országok belügyeibe így ellen ,ez alól az igaz köztársaság elvű Trump az egyedüli kivétel.
Nick Rivers
2022-07-17 at 11:35
Libsi köcsögök 0%-os pártlakök. Lehet szopatni a 100E busz soförjet és utasait, de ti akkor is 0%-os köcsögök maradtok.
Orbán Viktornak nem igaza van, hanem igaza lesz!
Ti meg 0%-os liberálnácik menjetek a jó büdös francba.
w
2022-07-17 at 11:32
@moliere
Ne legyenek illúzióink!
George Friedmann szerint a Republikánus politikusoknak sincsenek barátaik, csak geopolitikai érdekeik! Ha a Republikánusok nem is támogatják azokat az aberrációkat, amik minden normális társadalmat elpusztítanak, mint a BLM mozgalom, és a GENDER őrület, a geopolitikai érdekeik sajnos megegyeznek a pénzügyi magántőke és a Szaros Gyurka seggéből kibújt “Demokrata” politikusok geopolitikai érdekeivel, így az USA-ban bekövetkező esetleges politikai erőviszony változás az Ukrán-Orosz háború szempontjából szinte semmi változást nem jelent!
Dezső
2022-07-17 at 11:28
Sajnos tény, hogy az USA érdeke az, hogy most az ukrán majmokat pumpálja fegyverekkel, pénzzel…..
És amig ez így van addig ez a háború csak dagadni fog.
Az USA-t le kellene kicsit terhelni, mondjuk azzal, hogy az EU-t nyomás alatt tartó migránsokat odaszállítani nekik még nagyobb fejfájást okozva a meglévő mellett és ezzel leterhelni a gazdaságukat, hogy ne legyen további amit ukrajnának tudnának támogatásként adni….
Vagy.
Ha az orosz vezetésnek, most lenne egy kis gógyi a fejében, miután az USA ennyi pénzt és fegyvert beáldozott az ukránok oldalán, egyszer csak gondolni egyet és se szó, se beszéd kivonulni ukrajnából hátrahagyva a romokat és a rengeteg felűjításra szoruló városokat országrészeket.
Röhögnének egy jót a markukba, míg az USA – és mellette az EU – (már ha hajlandóak) tovább pumpálhatják a pénzt ukrajnába az ország rendbetételére…. miközben gazdasági csődbe hajszolják magukat…
Nnnnnaaaaaa…..
moliere
2022-07-17 at 11:22
De van egy másik gondunk is Amerika mellett: Kína.
A kötelező mantra: a háború miatt van minden. Hát nem.
A háború előtt is már robbantak az árak, és az energiaárakra is már jóval a háború előtt lehetett következtetni. Már önmagában az inflációnak a kiváltásában semmi szerepe nem volt a háborúnak. Azt nem vitatom, hogy most sok eszköz van Moszkva kezében, hogy mondhatni engednek-e levegőt venni Európának, vagy megfullasztják. De a probléma gyökere az, hogy – akár energiából is – minden termékből, amit a fejlett fogyasztói társadalmak elfogyasztanának, szinte kétszer annyi kell, mert az utóbbi években Kína és még néhány tucat társadalom elérte azt, hogy globálisan a jóléti társadalmak szummája szinte megduplázódott. A Covid két évig ezt az új helyzetet egyrészt elfedte, másrészt szinte rárobbantak a piacokra a vásárlóerejükkel ezek az “újgazdagok”. Nincs és egy darabig nem is lesz termelő kapacitás ekkora igények kielégítésére, és a Nyugat buta, stratégiamentes gazdaságpolitikájának köszönhetően Kína házon belül döntheti el, hogy kié az elsőbbség: nyilván az övé. Nincs áru: száguld az infláció. Kína azonnal megvesz szinte minden felszabaduló gázt és olajat: mindenki szív, aki önként lemond az olcsó gázról és olajról.
De ez nem most dőlt el. Akkor dőlt el, amikor a világ pénzügyi rendszerének nyomására a politika elfelejtette például a Tienanmen teret, Tibetet, a falunkung egyházat, úgy általában minden jogos vagy túlértékelt emberi jogi aggályát, és az olcsó könnyű pénzért befektetett Kínában. Jó volt, amíg elsősorban keresni lehetett vele. Csak hát a kínai kommunista párt agytrösztje nem olyan barmokból áll, mint például Brüsszel. Harminc év alatt világhatalommá fejlődtek, háromnegyed milliárd ember fejlett jóléti szinten él, háromszáz km/h -val száguld a vonatokon, vagy százzal az autópályákon, szerte Kínában, rajtuk múlik, van-e turizmus az országok felében, vagy akár profi futball rentábilisan, de sajnos továbbra is rajtuk múlik, hogy van-e műanyag lavór, gyapjú trikó, mobiltelefon vagy éppen járólap. Ezt nagyon “elkúrtuk”, mondhatná a fejlett nyugati világ. Ezt a sok mindent gyárthatnák olyan helyeken is, amelyeket sokkal könnyebben lehet kézben tartani, de legalább nem egy konkrét birodalom kénye kedve szerint exportálnak, de hát hol vannak a varrodák Ukrajnában, Romániában, Kelet-Magyarországon, Lengyelországban? Nem sokkal jobb lenne, ha nem kéne közmunkával bohóckodni, meg nem csak az uniós forrás létezne mondjuk Békés vármegyében?
Ez a vonat már elment, Kínával kell valahogy kereskedni, illetve sokkal nehezebben és szokatlanul drágán kell létrehozni (újra) a Vörös Csillag ruhagyárakat, meg a Videoton mobiltelefont, például. Nyilván nem csak nálunk, mindenhol. De Amerika meg ránktehénkedett, és még ezt a fullasztó gazdasági realitást sem kezelhetjük úgy, ahogy Európának azt kéne.
w
2022-07-17 at 11:12
@Namond
Na ezek a szükséges intézkedések, és az USA geopolitikai érdekei azok, amik teljesen ellehetetlenítik a Békének még a gondolatát is, így hosszú, akár évekig tartó háborúra kell felkészülni, ami gyakorlatilag Európa végét jelenti.
Magyarország feladata a Béke illúzió folyamatos hirdetése mellett a hosszan tartó háború következményeire való felkészülés!
moliere
2022-07-17 at 11:09
Sajnos addig, amíg a jelenlegi kormányzat meg nem bukik Amerikában, ez hiú ábránd. Amerikában pedig még sosem voltak előrehozott választások, azaz 2023/24 fordulójáig ez a kormányzat marad. Ősszel persze teljesen lebénulhatnak a hátralévő időre, mert kisebbségbe kerülhetnek a kongresszusban. De – pláne orosz kérdésben – a republikánusok mindig is még véresszájúbbak voltak, mint a demokraták. Ugyanolyan – hajaj! – demokráciaexportőrök, ráadásul a kedvezményezett lobbiérdekeket (gáz, fegyver) még jobban képviselik hagyományosan.
Igaz, hogy Amerika háttérbe kezd szorulni, de még messze az az idő, hogy valaki móresre tanítsa, és elfogadjon egy ekkora vereséget direkt az oroszoktól. Habár az idén már egy Afganisztánt le kellett nyelnie, de igazából azt ez a kormányzat így is tervezte, csak nem ennyire így, ilyen elbénázottan. Hosszú távon nem fog beleférni Amerikának Európa kontrollja, csak mi meg nem bírjuk ki a rövidtávot, ami viszont belefér neki. Szaros Dzsordzs is eldobhatná a kanalat, annak bizonyára egy tízszámjegyű embertömeg tudna őszintén örülni, talán még a szunniták is pezsgőt bontanának, de ki tudja, hogy az megoldás lesz-e, mert Amerika valódi természetével van a gond. Csak el kell olvasni a híradásokat, hogy hogyan tárgyal, miket mond Biden a Közel-Keleten.
Amiért lehet drukkolni, hogy Amerika belső feszültségeitől robbanjon be, de valljuk be, túl nagy tartalékokon ül, túl nagy hatalma van ahhoz, hogy ne fogadják el a dollárt, és túl buta a népe, még a világátlaghoz képest is, és ami Európában már szokatlan, sőt nevetség tárgya (sajnos), mélyen fanatikus nacionalista. Ezért kéne drukkolni a latin migránsoknak, a BLM-nek, a buziknak és a kretén feministáknak, a buta kommunista egyetemistáknak, akik jó dolgukban nem tudják mit csináljanak a mari hónalja alatt, hogy siker koronázza minden törekvésüket, mert akkor Amerikának tíz éve sincs hátra. Trumpnak is győznie kell, mert az még jobban, polgárháborús szinten megosztaná Amerikát, és Európa létérdeke, hogy kibújjon végre a napra. Nem várok mást, ésszerű döntéseket, életszerű tájékoztatással. De sajnos a sorosizmus idejében pont ez lehetetlen.
Iref
2022-07-17 at 11:08
“Namond”
Leírtad a háború befejezését szolgáló 15 éves tervet! Kb. 20 év alatt teljesíthető.
Namond
2022-07-17 at 11:00
Ez most igaz, de Orbán is tudja, hogy nincs rövidtávú realitása és a hosszútávú is kétséges.
Ez a nyilatkozat csak az Orbán által nyilvánosan hülyének nevezett, brüsszelidióták tollait borzolja.
Az unió és oroszok közti békéhez, le kellene állítani a fegyverszállításokat, elítélni a zsoldosokat, tudomásul venni Ukrajna területi veszteségeit, fel kellene oldani a gazdasági szankciókat és közlekedési korlátozásokat, vissza kellene adni a lefoglalt vagyonokat és vagyontárgyakat, kártalanítani a ruszófóbia áldozatait és elítélni az orosz ellenes rasszizmust.
Sőt az oroszok birtokában levő dollárkötvényeket ismét piacképessé kellene tenni (ugyanis a FED ezek törlésével küzdött a dollár infláció ellen) és hozamukat ki kellene fizetni visszamenőleg.
ViAM
2022-07-17 at 10:59
A lelkük mélyén még a legelveteműltebbek is békére vágynak, csak nem merik kimondani, vagy nem tudják, hogy kezdjék el a visszakozást.
Magyarország legyen az élharcosa e nemes cél elérésére, okosan, józan ésszel fordítsa vissza az eltévelyedetteket.
Mielőbbi sikert!!!
grimmbusz
2022-07-17 at 10:36
Érdekes, hogy minden cikk alatt van egy hozzászólás, minek a fő mondanivalója az, hogy miért nem valami másról szól a cikk (lehetőleg olyanról, ami megfelel az épp aktuális fóbájának).
Ez is valami Alinsky-féle kommunikációs trükk lehet…
(Tényleg, ha az Alinsky-szabályok ilyen közismertek évek óta, hogy nem dolgozott még ki semmi valami hatástalanító metódust? – ha nekik sincs rá ellenszerük, nem lehetne őket is ugyanilyen trükkökkel támadni?)
gyozo2018
2022-07-17 at 10:27
“az Ukrán nácizmust se lehet az USA akarata ellenére megszelídíteni és tárgyaló asztalhoz kényszeríteni.”
.
Az ukrán náci maffia állammot az USA táplálja, támogatja.
HITLERT IS UGYANAZ A HÁTTÉRHATALOM ÉPÍTETTE FEL, ÁLLÍTOTTA PÁLYÁRA ÉS TÁMOGATTA, MINT MOST ZELENSZKIJT.
.
Ők eszköz az USA VILÁGHÁBORÚJÁBAN.
Józan gondolkodás
2022-07-17 at 10:15
Ha csendben maradtál volna, bölcsebb maradtál volna! Menj tüntikézni a hozzád hasonlók közé!
Lacuska
2022-07-17 at 10:05
A magyar miniszterelnök Úrnak megint igaza lesz! Ha nem, akkor Európa a háttérhatalom végleges árdozata lesz!
Iref
2022-07-17 at 09:56
Kiváló gondolat a fegyverszünet, a béke!
Követelje az USA, GB, az EU, Kína és akkor talán.
Most az újabb fegyverek megjelenése a harctéren nem a békéről, hanem a növekvő áldozatokról szólnak.
Hm
2022-07-17 at 09:43
Ez szépen hangzik, de sajna ez nem érdeke az USA-nak, így ebből nem lesz semmi. De ahogy a második világháborúban se lehetett a náci Németországot a nácizmusról lebeszélni, hanem el kellett egész Németországot foglalni, úgy valószínűsíthető, hogy az Ukrán nácizmust se lehet az USA akarata ellenére megszelídíteni és tárgyaló asztalhoz kényszeríteni. Az Ukrán nácizmust is csak a teljes Ukrajna elfoglalásával lehet egyszer és mindenkorra nácitlanítani és az USA geopolitikai érdekeinek a követésétől eltántorítani, az USA, Brit és Kanadai katonai kiképző és hadművelet irányító egységektől teljesen elzárni, a külföldi katonákat hadifogságba ejteni!
Szépen hangzik, hogy béke kellene, és tényleg szükség is lenne rá, de Putyin stábja is tisztában van vele, hogy akkor Ukrajna örök háborús gócpont maradna az USA jóvoltából, így még évekig nem lesz béke, amíg egyetlen külföldi katona is tevékenykedik az országban, és amíg nácik vannak szabadlábon!