A nemzetközi baloldal, a vele szövetséges médián keresztül, évtizedek óta igyekszik elhitetni a világgal egy hatalmas hazugságot. És ebben a hazai ellenzéki média is kiveszi a maga részét, a Telextől a mérce.hu-n át az Euronews magyar változatáig. Hol nyílt, hol burkoltabb eszközökkel, tolják az agymosást évek óta: Izrael, az agresszor. Izrael lebombázott egy kórházat Gázában. Izrael megtámadta a palesztinokat…
Valahogy mindig “elfelejtik” hozzátenni, hogy előtte a palesztinok rakétákat lőttek ki izraeli városokra… hogy sorozatos késeléseket hajtottak végre zsidókon (köztük gyerekeken és asszonyokon) Jeruzsálemben… vagy hogy “Ölj meg egy zsidót” felszólítású kihívásokat futtatnak a Tik-Tokon.
A zsidók tényleg nagyon régóta ott vannak
A mai, modern formájában 1948-ban alapított zsidó állam több ezer éves múltra tekint vissza. Júda és Benjámin törzse (plusz a másik 10, “elveszettnek” nevezett törzs, akiket a hódító asszír birodalom űzött el i.e. 722 körül), mindig is ezen a vidéken éltek, és rendelkeztek a korabeli viszonyoknak megfelelő államisággal. A Biblia természetesen tele van referenciákkal, de a legvaskalaposabb, legbigottabb ateisták számára is tengernyi történelmi, tudományos forrás áll rendelkezésre. Palesztinokról, mint népről azonban sehol nem találunk említést. Palesztin államiság pedig soha, egyetlen percig sem létezett a történelemben. Júdea provinciát nevezte át Hadrianus császár Szíria-Palesztinává, mivel ez az elnevezés akkor már évszázadok óta használatos volt a nyugati világban a Földközi-tenger keleti partvidékére. Palesztina egy valóban létező földrajzi régió, mint például a Balkán. Földrajzi régió. Nem nép, és nem állam. Képzeljük el, milyen abszurd lenne, ha a szerbeket, horvátokat, macedónokat, stb. elkezdenénk „balkániaknak” nevezni. Nem földrajzi értelemben, a Balkánon élő népekként, hanem úgy, mintha ők nem szerbek, horvátok, macedónok, stb. lennének, hanem egy másik nép: a balkáni.
Vagy ha az évtizedek alatt Európába, elsősorban Németországba érkezett török vendégmunkások, plusz a mostanság özönlő, észak-afrikai, közel-keleti és közép-ázsiai migránsok egyszer csak kitalálnák, hogy ők nem törökök, szírek, eritreaiak, berberek, afgánok, stb. Hanem nagy-adriaiak. (Nagy-Adria nevet adták a tudósok annak az „elveszett földrésznek”, amely kb. 240 millió évvel ezelőtt levált a déli, Gondwana nevű őskontinens észak-keleti, nagyjából a mai Közel-keletet alkotó részéről, és a tektonikus lemezek mozgása során az északi őskontinens, Laurázsia alá gyűrődött, nagyjából a mai Európa területén.) És mint az őskontinens egykori lakói, nem csak hogy nem vallanák magukat többé töröknek, szírnek, stb., hanem mint „Nagy-Adriaiak”, jogot formának a németek, franciák, stb. által lakott Európára. És ezt az igényüket agresszióval, terrorcselekményekkel próbálnák érvényesíteni, közben arról győzködve a világot, hogy ez valójában az ő területük, jár nekik, és az itt élő európaiak elnyomják őket… hmmm, ismerős?
A Közel-Kelet etnikai viszonyai…
Vagy mondhatnánk még egyértelműbb példát: a Kárpát-medencében ezeréves államisággal rendelkező magyarokat is nevezhetnék elnyomónak az idők folyamán ide bevándorolt, betelepített különböző (főleg szláv) népek. Kitalálnának egy új nevet maguknak, hogy ezentúl nevezze így őket a világ, és a nemzetközi közvéleményt is meggyőzve elkezdenék maguknak követelni Magyarország és a Kárpát-medence területét… Hallatlan, micsoda elképzelhetetlen abszurditás, mi? Ja, nem. Hasonló a helyzet Palesztinában is. Ott is vannak különböző népek, főleg szírek, jordánok, egyiptomiak (Jasszer Arafat, a PLO, vagyis a „Palesztin Felszabadítási Szervezet” egykori vezére például maga is egyiptomi volt.). Ezek az országok rengeteg lakosukat telepítették át a zsidókkal vívott háborúk során. Ezek között az arab államok között nem találunk olyant, hogy Palesztina. A palesztinokat semmi sem különbözteti meg a jordánoktól, szírektől, egyiptomiaktól. És ezt nem csak mi, gonosz, fehér rasszisták mondjuk. Zuhair Mushin, a PLO katonai parancsnoka maga jelentette ki. hogy:
Nincs különbség a jordánok, szírek, palesztinok, libanoniak között. Mindannyian egy nemzet alá tartozunk. Pusztán politikai okokból azonosítjuk magunkat palesztinként.
És ez a politikai ok: az Izraellel szembeni harc. Egyiptom és Jordánia már korábban békét kötöttek a zsidó állammal, Szíria ugyan ma is ellenséges, de ez inkább egy hidegháborús viszony; katonailag Szíria nem lép fel Izraellel szemben. Akár békét is köthetnének, de ezzel Szíria nemzetközileg eljelentéktelenedne. Elbukná a kezében lévő geopolitikai aduászt, a Golán-Fennsíkot. Pontosabban a lehetőséget, hogy onnan kényelmesen lehet lőni Izraelt. Szíriának érdemes ebben a felemás állapotban lavíroznia. Ahogy Háfez el-Aszad, előző elnök (Bassár el-Aszad apja) mondta: Szíria nélkül nincs háború és nincs béke Izraellel.
A “palesztinok” létének békében nem lenne értelme
Az úgynevezett palesztinok számára pláne egzisztenciális kérdés, hogy ne is legyen béke. Számos ország, részben ideológiai okokból, részben saját közvéleményük elvárásait teljesítve, komoly anyagi támogatást nyújtanak a Palesztina területén élő araboknak a zsidókkal szembeni „szent” háborúban. A támogatásból harci eszközök mellett propagandára is bőven költenek. Széleskörű, Izrael-ellenes lobbitevékenységük eredményeként a nyugati közvélemény is áldozatként tekint a palesztinokra. A 70 éve még a zsidó állam létrejöttét ünneplő tömegek ma már Izrael ellen szerveznek tüntetéseket világszerte. Összességében tehát: Izraelnek, a zsidóknak minden joga megvan a Szentföldre, történelmi okokból. De van-e joga a tisztességes életre a különböző más, arab népekből álló palesztinoknak? Természetesen van. Izrael ezt a lehetőséget megadja: az ország lakosságának 21%-a arab. Dolgozhatnak, élhetnek, vallásukat szabadon gyakorolhatják. Egy részük teszi is ezt. Másik részük azonban harcol, késel, robbantgat.
Hogy mindenben igaza van-e Izraelnek, a zsidóknak? Nyilván mindig vannak részigazságok, mérlegelhető szempontok. Előfordulhatnak vitatható esetek. Bármilyen etnikai konfliktusban – de egy házastársak közötti vitában is – mindig lehet némi igazság mindkét fél álláspontjában. Az alapkérdés viszont itt (is) egyértelmű. Hogy ki az agresszor és ki az áldozat. Hogy ki alkalmaz erőszakot, és ki az, aki jogszerűen, indokoltan, arányos mértékben védekezik a puszta létét fenyegetőkkel szemben. Mindez persze akár lényegtelennek is tűnhetne nekünk, magyaroknak. Mit foglalkozunk mi ezzel az egésszel – merülhet fel a kérdés. Kell-e állást foglalnunk, van-e dolgunk a közel-keleti konfliktusokkal? A kényelmes válasz az lenne, hogy nincs; elég messze is vannak, meg hát oldják kis meg ők maguk…
Kik is a mi szövetségeseink?
De úgy is felmerülhet a kérdés: kell-e szimpatizálnunk a zsidókkal? Pláne hogy a neológok, különösen a valójában vallástalan zsidók mindent meg is tesznek, hogy semmivel se legyenek szimpatikusabbak a kövekkel dobálózó palesztinoknál. Akár itthon lázítanak, antiszemitizmust kiabálva minden sarkon, akár Izraelbe vándoroltak és onnan fröcsögnek vissza Magyarországra. De nem szabad Vásárhelyi Máriák, Dániel Péterek alapján általánosítani. A zsidóság, a zsidó vallás és a zsidó nép nagyon is tiszteletre méltó. A hithű, ortodox zsidók pedig végképp. És ma már ők is abszolút tisztában vannak vele, hogy a hithű keresztényekkel egy oldalon állnak. Meg is van a kölcsönös tisztelet egymás felé. Persze, Kohn mindig meg fogja próbálni eladni neked a romlott szardíniát, de egyrészt ugyanígy megpróbálja eladni Grünnek is. Másrészt pedig te vagy a hülye, ha anélkül veszed meg, hogy előtte beleszagolnál…
És ha már a mások melletti kiállásnál tartunk… Emlékszünk ugye – ha más nem, a történelemkönyvek segítségével – arra, hogy 1956-ban a világ mennyire nem állt ki mellettünk, magyarok mellett. A „saját” problémáikkal foglalkoztak, és nem érdekeltük őket. Vagy arról is gyakran esik szó, hogy a 40-es évek deportálásai során milyen sokan nem álltak ki a meghurcoltak mellett. Mert aki nem zsidó, azt nem érinti. Aztán amikor egyre többeket mégis érintett, egy idő után már nem maradt, aki értük állt volna ki…
Izrael léte és biztonsága nélkül nincs geopolitikai egyensúly
Ha máskor nem, a 2015-ös migrációs válság során kiderült, hogy Izrael a mi háborúnkat is vívja. A „mi’” alatt egész Európa értendő. Ha Izrael elbukik, óriási iszlám fundamentalista erők szabadulnak fel, teljesen a hódításra fanatizálva. És akkor mi leszünk a következő célpont. Ha Izraelt elfoglalták, Európa jön. És ha megpróbáljuk megvédeni magunkat, akkor mi leszünk az állítólagos „elnyomók” az Európába bevándorolt muszlim tömegekkel szemben. És nem lesz, aki minket megvédjen, aki mellettünk kiálljon. Mert addigra mindenkit meghódítanak. Most kell kiállnunk Izrael mellett, most kell összefogniuk azoknak az országoknak és politikai erőknek, akik még nem hülyültek el teljesen a propagandától. A világot elnyomókra és elnyomottakra osztó neomarxista agymenéstől.
Ugyanezek a neomarxisták nem véletlenül gyűlölik Izraelt is. Mert ők a globalizmusban, a „Világ proletárjai egyesüljetek” gondolat modernizált, technologizált mai verziójában hisznek. Izrael viszont egy nemzetállam, ráadásul vallásos. Benjamin Netanjahu óta pedig különösen gyűlölik Izraelt a globalisták; ő ugyanis kifejezetten szembeszállt velük, köztük az egyik legnagyobb, legbefolyásosabb globalistával, Soros Györggyel. Soros György gyökereit nem valló, vallástalan zsidóként nem véletlenül támogatja a palesztin törekvéseket. Mert ha Izrael elbukik, vagy legalábbis meggyengül, onnantól Európába szabad préda nem csak az iszlám fanatizmus, de a globalizmus, vagyis a világkommunizmus számára is.
Bakonyi Gábor.
2021-05-21 at 17:46
Így kötődik szóval: “Oldjak-e? kössek-e?”
Ne feleljetek rá, körözsi halászok!
Kétélű a kérdés, bajt hozna reátok;
Kötni: összekötné hálótok egy bogba,Oldni: széjjeloldná hosszan a habokba
Tudományos libsizmus
2021-05-20 at 16:15
Izrael cigányai a palesztinok. Koszosak, bunkók, tanulatlanok, utálnak dolgozni és másokkal akarják eltartatni magukat. Aztán nekik áll feljebb.
Mutant Pig
2021-05-20 at 15:43
Az izraeliek nem lesznek jó emberek csak mert lelőtték a magyar Malév 240-es járatát nőkkel és gyerekekkel és nem kértek bocsánatot.
A palesztinok sem leszenk gonoszak csak azért mert nekik nincsenek tankjaik.
Az Egyiptomból odavándorolt arab palesztinoknak legalább annyi joga van ott élni, mint az Európábol odaköltözött török kazároknak. Főleg, ha ők legalább egy perccel korábban már ott éltek, mint ahogy az Exodus kikötött Haifában…
Ha a zsidóknak joguk van megvédeni magukat, akkor a palesztinoknak is joguk van hozzá.
Ha a zsidóknak joguk van egy saját országhoz, akkor a palesztinoknak is joguk van egy saját országhoz.
Torockó
2021-05-19 at 08:52
“Szerencsétlen palesztinok, gonosz izraeliek.” (J.ZS.)
Bakonyi Gábor.
2021-05-19 at 05:49
A helyzet ismét úgy van elrendezve, hogy mindét oldalon zsidóké a főszerep: a történetben a globalista-zsidók és a zsidó állam áll szemben egymással, tehát mindenképpen a zsidókat kellene támogatnunk.
A kérdés viszont az, hogy nem játszik-e össze egymással a két látszólag ellentétes oldal. Azzal, hogy a globalisták tömegesen szállítanak terroristákat Európába, lényegében Európát belerángatják egy véget nem érő harcba, amely a másik oldalt előnyökhöz juttatja: egyrészt tehermentesíti, másrészt közös ellenséget teremt, amely jó együttműködési lehetőségeket jelent.
Torockó
2021-05-18 at 23:35
Szemita vitában nem mérvadó a cikkíró, elfogult. Megtudhattuk abból, amit a Heti TV-ben mondott. Filoszemitaként antiszemitázik, csak a nekünk tetsző “globalista” szót használja. Ez rendben is van, ha megszülethet egy realistább magyar cikk is.
Joris
2021-05-18 at 23:03
Tisztelt Esvány,
Gondolja, hogy Finkelstein vagy Slomo Sand, vagy hasonlók átírhatják Isten változhatatlan kijelentését? Márcsak a magam megóvása érdekében sem mernék leírni ekkora marhaságot, melynek “magyar” neve: aposztázia.
Aki át akarja írni Isten Igéjét annak ezzel kell számolnia:
“Mert bizony mondom nektek, hogy amíg az ég és a föld el nem múlik, egy ióta vagy egy vessző sem vész el a törvényből, míg az egész be nem teljesedik.”
– Máté evangéliuma 5,18.
“És ha valaki elvesz e prófétálás könyvének beszédeiből, az Isten annak részét eltörli az élet könyvéből, és a szent városból, és azokból, amik e könyvben megírattak.” – Jelenések 22, 11.
Gondolkozzon, amíg nem késő!
Q
2021-05-18 at 22:13
“Ha máskor nem, a 2015-ös migrációs válság során kiderült, hogy Izrael a mi háborúnkat is vívja. A „mi’” alatt egész Európa értendő. Ha Izrael elbukik, óriási iszlám fundamentalista erők szabadulnak fel, teljesen a hódításra fanatizálva. És akkor mi leszünk a következő célpont. ”
Izrael nem bukott el, viszont az óriási iszlám fundamentalista erők elárasztották Dél és Nyugat- és Észak-Európát.
Nem kis részben az Izrael-USA keltette arab-tavasz nyomán
Esvány
2021-05-18 at 22:08
Meg kell nézni néhány korábbi térképet, (úgy 1940-től napjainkig)amelyeken látható, hogy a palesztinokat hogyan szorították a kazárok egyre kisebb területre, menekült táborokba, elűzték földjeikről, aztán gondolkodni lehet arról, hogy vajon én mit csinálnék hasonló esetben. Arthur Koestler: A tizenharmadik törzs, Norman G. Finkelstein: A Holokauszt ipar, Slomo Sand: Hogyan alkották meg a zsidó népet. Ezekben a könyvekben megvan a válasz a mostani helyzet kérdéseire.
Joris
2021-05-18 at 22:06
Máté evangéliuma, 25, 31-46.
AZ UTOLSÓ ÍTÉLETRŐL
“Amikor pedig az Emberfia eljön az ő dicsőségében, és vele az angyalok mind, akkor odaül dicsősége trónjára. Összegyűjtenek elé minden népet, ő pedig elválasztja őket egymástól, ahogyan a pásztor elválasztja a juhokat a kecskéktől. A juhokat jobb keze felől, a kecskéket pedig bal keze felől állítja.
Akkor így szól a király (KRISZTUS) a jobb keze felől állókhoz: Jöjjetek, Atyám áldottai, örököljétek az országot, AMELY KÉSZEN ÁLL SZÁMOTOKRA A VILÁG KEZDETE ÓTA. Mert éheztem, és ennem adtatok, szomjaztam, és innom adtatok, jövevény voltam, és befogadtatok, mezítelen voltam, és felruháztatok, beteg voltam, és meglátogattatok, börtönben voltam, és eljöttetek hozzám. Akkor így válaszolnak neki az igazak: Uram, mikor láttunk téged éhezni, hogy enned adtunk volna, vagy szomjazni, hogy innod adtunk volna? Mikor láttunk jövevénynek, hogy befogadtunk volna, vagy mezítelennek, hogy felruháztunk volna? Mikor láttunk betegen vagy börtönben, hogy elmentünk volna hozzád? A király így felel majd nekik: Bizony mondom nektek, valahányszor megtettétek ezeket akár csak eggyel is az én legkisebb testvéreim közül, velem tettétek meg.
Akkor szól a bal keze felől állókhoz is: Menjetek előlem, átkozottak, az ördögnek és angyalainak elkészített örök tűzre! Mert éheztem, és nem adtatok ennem, szomjaztam, és nem adtatok innom, jövevény voltam, és nem fogadtatok be, mezítelen voltam, és nem ruháztatok fel, beteg voltam, börtönben voltam, és nem látogattatok meg. Akkor ezek is így válaszolnak neki: Uram, mikor láttunk téged éhezni vagy szomjazni, jövevénynek vagy mezítelennek, betegen vagy börtönben, amikor nem szolgáltunk neked? Akkor így felel nekik: Bizony mondom nektek, valahányszor nem tettétek meg ezeket eggyel a legkisebb testvéreim közül, velem nem tettétek meg. ÉS EZEK ELMENNEK AZ ÖRÖK BÜNTETÉSRE, AZ IGAZAK PEDIG AZ ÖRÖK ÉLETRE.”
A bibliai példázatban a király=Krisztus Urunk. Az Ő legkisebb testvérei a zsidók. A juhok az igaz népek, aki nem hagyják megtéveszteni magukat a hamis világ erőszakosságától. A kecskék a természetükből fakadóan gonosz népek, melyek vagy ellenségesen, vagy közömbösen nézik végig a zsidók szenvedését. (Pl. a holocaustot, vagy a mai válságot.) Ez a magyar lépés, ha végig ki tudunk tartani mellette, örök dicsőséget szerez a magyarságnak! Ma a menyországban a magyarok dicsőségét zengték az angyalok 🙂
ITT MOST NYILVÁNVALÓVÁ LESZ SOK SZÍV GONDOLATA, HOGY KI A HITHŰ KERESZTÉNY ÉS KI AZ, AKI A KERESZTSÉGRBEN CSAK VIZET KAPOTT, NEM HITET!
Yusuf
2021-05-18 at 17:36
Régen idegesített fel egy publicisztika ennyire, mint a mostani, aztán főleg, hogy szokásomtól eltérően kommenteket is olvastam, hát….
Úgy tűnik a közel-keleti tűzfészek barikádjainak a pártolásában visszaállt a hidegháború alatti logika: magyar jobbosok izraellel, balosok az arab világgal (meg kellett anno szakítanunk a diplomáciai kapcsolatot Izraellel, mert ők túlnyerték a ’67-es háborút, aztán a jenkik kihúzták őket a szarból 1973-ban, mert az arab kolíció nyerésre állt).
A jeruzsálemi al-Aksza, vagyis legtávolabbi mecset azért kiemelten szent helye a muszlimoknak, mert az iszlám hagyomány szerint ez volt a második szent hely, Mekka után, amit Istennek építettek, sőt a kezdeti időkben a muszlimok Jeruzsálem felé fordulva imádkoztak.
A nagyon cuki és a cikkben sztárolt ultraortodox zsidókról viszont kevesen tudják, hogy elítélik a cionizmust, nem ismerik el Izrael államot, nem katonáskodnak, nem veszik fel az állampolgárságot, hanem JORDÁNIAI útlevéllel utaznak, és rendszeresen kiállnak a palesztinok mellett az ellenük elkövetett atrocitások miatt. A hírhedt jeruzsálemi negyedük egyébként magyar vonatkozású, szatmári ortodox Vészkorszak-túlélők alapították, ma is satmarer-nek hívják őket.
Minél régebb ideje foglalkozom ezzel a konfliktussal, annál több zavaró, csavaros elemet találok benne, és már egyre kevésbé értem, pedig igyekeztem elmélyülni benne, de mostanra már kezdem únni, őszintén.
Azt meg a legtöbb muszlim hiába szajkózza, hogy a Korán a könyv népeinek Izrael fiainak nevezi őket, elismerve, hogy Mohamedig szinte csak ők kaptak kinyilatkoztatást. És igen, az iszlám világ többször adott az elűzött, vagy életveszélyben levő zsidóknak menedéket, mint az Oszmán Birodalom a szefárdoknak, vagy Marokkó a francia zsidóknak a WWII idején.
Egy magyar muszlim
Hesslerezredes
2021-05-18 at 17:13
Bakonyi Úr,
a vallások hatalmas mesék, rettenetes mozgósító erővel és megdöbbentően erős belső támasszal.
Mi magyarok legfeljebb elnézően mosolygunk Hunor és Magyar csodaszarvas legendáján.
De az ennél jottányit nem reálisabb zsidó és muszlim mítoszok és hittételek véres rögvalóságot jelentenek a benne mélyen és megingathatatlanul hívőknek.
A zsidó vallás összes hittételét, történetét, eseményét mára tételről tételre megcáfolták, kezdve a sosem volt egyiptomi fogságon.
Ezékiel próféta még le is írja az “””Isten””” járművét annyira pontosan, hogy a NASA meg is valósította a kerékben forgó kereket (jól értsük: természetesen nem “Istennel” találkozott Ezékiel, hanem egy nagyon fejlett másik civilizáció EMBERÉVEL).
Ott vannak az őshüllő-fosszíliák. Százmillió évekkel korábbról.
Ott vannak a természettudományok tényei.
Mindezek sem a zsidó, sem a keresztény, sem a muszlim híveket jottányit nem zavarják.
Hiszik vallásuk meséit rendületlenül.
És ezen mesék mélységes mély hitében vígan gyilkolásszák a másikat.
Csak egy kérdésem van a drága palesztinokhoz és a zsidókhoz is: tessék mán megmondani nekem, hogy egy rakéta árán mennyi tengervíz-sótalanító szerkezetet lehetne megvenni/legyártani????
Hogy aztán az így nyert édesvízzel mondjuk üvegházi csöpögtetéses technológiával (amúgy izraeli truváj) jó sok zöldséget lehessen termelni, meg gyümölcsöt, oszt jóllakatni ezzel (is) a népet??????
Például szerintem ez is megoldás lehetne a problémákra.
Dolgozni kéne az isten lova ba…a meg ezeket a lusta kereskedő népeket!!!
Új értéket előállítani mindenekelőtt.
Persze ehhez dolgozni kéne és nem az asszonyt abajgatni, hogy aztán szülje rakatra a purdékat, miközben mi elkávézgatunk meg ostáblázunk a haverokkal vízipipázás közben!!!
Bakonyi Gábor.
2021-05-18 at 16:53
Úgy tűnik, ismét mindkét oldalon zsidóké a főszerep Jeszenszkij cikke szerint. Vagy a zsidó világuralom, vagy a Zsidó-állam központi szerepe a világ rendjében, így hát nekünk magyaroknak vagy a zsidó világuralmat, vagy a zsidó államot kellene mindenképpen támogatnunk. Külön érdekesség az a logika, miszerint ha utáljuk a zsidó kommunistákat, és a bal-oldalt, akkor a Zsidó-államot kell védenünk.
E helyett a bugyuta logika helyett jobb lenne a magyar érdekeket állítani a középpontba. Mivel mindkét oldalon zsidók vannak, ezért az antiszemitizmus vádjával vagy éppen a zsidóbérencség vádjával így is, úgy is szembekerülünk. Ebben a helyzetben pedig szabadon tehetünk bármit, a magyar érdek szerint.
A hidegháború és a világháborúk logikája szerint csak két oldal létezhet. Ezzel szemben a négyszín sejtés következtében békeidőben négy oldal lehetséges, azaz a térkép csak legalább négy színnel szinezhető ki, vagy többel… A magyar érdekeknek megfelelően tehát bőven kell hogy legyen sok más lehetőség a felsorolt kettőn kívül is. Persze figyeléembe veendő, hogy a zsidó világuralom a magyar érdekekkel ellentétes, ám a Zsidó-állam nem.
Másrészt Izrael állam csupán az USA segítségéből létezhet. Észrevehető, hogy a zsidó biztonsági cégeknek távlatokban igen nagy lehetőséget jelent az EU nyitott határok politikája. Vajon a háttérben összejátszik-e a két ellentétesnek vélt oldal: az egyik terroristákat utaztat Európába, a másik meg segít harcolni ellenük…
csakafidesz
2021-05-18 at 13:57
Zsindelyes 2021-05-18 at 09:28
A “jó zsidó” és rossz zsidó” meghatározás abszurdum. Ki dönti el, hogy jó vagy rossz? A zsidóság többezer éves kálváriája után megérdemel egy kis helyet az őshazájában. Ami a zsidó tőkéseket és bankárokat illeti, tény, hogy a világ gazdagjainak kb. 10%-át ők teszik ki, de azért, mert tőkés valaki még nem biztos, hogy gonosz ember.
Welszibard
2021-05-18 at 13:30
Egy lényeges dolgot Jeszenszky úr nem világosított meg számomra (bármennyire is értékelem fantasztikusan jó mediatori képességeit): Zolatiguszti hozzászóló mellékelt térképét, rajta a zsidó-arab népesség arányváltozásával, 1946-2000:
https://defence.pk/pdf/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.thehypertexts.com%2Fimages%2Fisrael-palestine_map.jpg&hash=d09366e0cea1c3a5a5c8893a49159ee5
Ha ezt meggyőzően valaki elmagyarázza nekem, hogy ki a térfoglaló, akkor megköszönöm.
Hozzáteszem: nem vagyok egyáltalán Hamasz párti, de úgy gondolom a térkép sok mindenre rávilágít.
Joris
2021-05-18 at 12:56
Csodálom, hogy azok, akik állítólagosan a keresztény oldalon állnak és nem a sötét oldalon, milyen engesztelhetetlen gyűlölet él a zsidóság ellen. Pedig tudhatnák ezek az emberek:
Vagy Isten oldalán állnak, vagy a Vesztő (a “szétdobáló”) oldalán. Jól jegyezzék meg: itt nincs kétfelé sántikálás: Vagy ez, vagy az. Azt is ajánlatos észben tartani: A sötét oldal örök bukásra lesz ítélve hitetlensége miatt. Isten nem akarja ezt! Azonban senki emberfiát nem kényszerít! Önkéntes döntése alapján fog valaki vagy a mennybe, vagy a kárhozat helyére jutni.
“Higgy az Úr Jézusban, és üdvözülsz mind te, mind a te házad népe.”
Vannak, akik ultima ratioként Etelközre hivatkoznak. Nos, a Szentírásban nem szerepelnek külön népként a magyarok, az meg pláne nem, hogy az Etelköz nekünk járna. A zsidóknak azonban kifejezetten kijelentette, hogy örökkévaló szeretettel szereti őket, és azt a földet, ahol részben ma élnek, azt nekik adja, az számukra Ábrahám öröksége. (Nb. mivel a zsidók többször is hűtlenül pogány népekkel, istentelen eszmékkel paráználkodtak, Isten bünteti őket, de végül helyre is állítja őket. Márpedig Isten nem ember, hogy hazudjon, és kijelentett akaratát (ami a Bibliában olvasható) senki nem képes megváltoztatni! Mást mondok: Isten elképzelhetetlenül jobb, ingyenes és különb utat ajánl minden nép, így minden ember számára! Hogy ennek ellenére milyen kevés a hívő keresztény, az mutatja, hogy a sátán le tudja részegíteni istentelenségének haragborával szinte az egész emberiséget…
“hogy minket is, akik halottak voltunk a vétkek miatt, (Isten) életre keltett Krisztussal együtt – kegyelemből van üdvösségetek! – és vele együtt feltámasztott, és a mennyei világba ültetett Krisztus Jézusban, hogy megmutassa az eljövendő világban kegyelmének mérhetetlen gazdagságát irántunk való jóságából Krisztus Jézusban. Hiszen kegyelemből van üdvösségetek hit által, és ez nem tőletek van: Isten ajándéka; nem cselekedetekért, hogy senki se dicsekedjék.”
lesi
2021-05-18 at 12:55
erzso hogyan lehetne össze fogni nálunk még az ellenzékbe ilyen köcsög rohadt tudatlan újságírók vannak
zolatiguszti
2021-05-18 at 11:50
Hesslerezredes
Attól hogy az iszlám gyengitette meg az országot megvizsgálta maga , hova mentek előtte a szefárd zsidók a Rekonquista alatt?
Nem tarja furcsának hogy nagy északra menetelés Konstantinnápoly elestével pont a több évszázados Rekonquista végével esik egybe? Az utolsó város épp a Kolombusz látogatása előtt esik el a Spanyol királynál…Megnézte mega a sok aga, vezír, mllyen visletről vette át az új turbános divatot és milyen nevekről Törökösített?
Vagy hogy hogy lehet az, hogy 1600-ra elkezdenek ott is megbuzulni meg elfajznai az iszlám ellenére?
Mondja mega semmit se tud arról miért nem menekült el a zsidóság Budáról amikor török bevonult? És miért kémkedett nekik a visszavétel alatt?
Vagy hogy milyen jól jött a szitén szefárd Fortunátus Imre tevékenysége pont a Török invázió előtt?
Igen az iszlám adogatott a zsidók meg lecsapták.
Megint a szovjet felszabadulás logikai problémájánál vagyunk és láthatóan nem sikerül megigrani azt a megoldást hogy van amikor mindkét opció UGYANAZ A SZAR EREDMÉNYT ADJA.
Történelmileg és területielg az araboknak van igaza. Ugyanis az 5 kersztes háborút átolvashatom oda is meg visszafelé is de hogy akkor se látok abban sehol zsidó hadakat, királyságot, de még egy tetves város államot se az ziher.És ennek 800 éve minimum…Ettől még az iszlám ugyanolyan dögvész ránk mint a több évszázados Magyarellenes zsidó tevékenység.
Iszlám vs zsidóság
Nácik vs szovjetek
Német-Római Vs Bizánc
Habsburg Vs Török
Hányszor nem sikerül még felismerni a hazai lakosságnak a problémát?
Van amikor mindkettő rossz megoldás, sőt vana mikor minden megoldás rossz.
Morálisan viszont agresszor mellé állni mindíg rossz.
Térkép meg nem hazudik se nálunk se ott:
https://defence.pk/pdf/threads/maps-of-israel-palestine-from-1947-2000.219857/
Pedig már ez is 21 éves.Pont mint a miénk 1941-ben……..
zolatiguszti
2021-05-18 at 11:34
Leopard
Én ebben a zsidók csinálják, nem zsidók csinálják mesében egyszerűen teszek rendet az 1919-eálás probléma átvizsgálása óta.
ELHATÁRÓLÓDIK-E A CSELEKMÉNYEKTŐL AZ ÉRINTETT FÉL VAGY SEM, ELŐTTE,DE LEGALÁBB KÖZBEN?
ÉS NEM UTÁNNA,MERT AKKOR MÁR KÖNNYŰ!
Ugyanist pont ezzel vádolnak minket a zsidóságot ért atrocitások kapcsán a 44-45-ös ügyekben….
Erzsó
2021-05-18 at 11:28
Gyerekek. Muszáj nekünk ilyen bonyolult témában mindig állástfoglalni?
Javasolnám, hogy maradjunk itthon. A mi kis hazánkban is van elég megoldatlan probléma. Talán itt kellene jobban összefogni.
Schenkhyalfonz
2021-05-18 at 11:22
A filiszteusok léteztek, nevet is adtak egy római provinciának.
A muszlim arabok pedig megszállták Jeruzsálemet, vallásváltásra kényszerítették/ inspirálták a helyi keresztény arab törzsek egy részét (a másik részéből meg lettek a maroniták, akik éppúgy rühellik a velük egy nyelven beszélőket, mint a szemita unokatesók).
Searching For Liberal Bullshit
2021-05-18 at 11:05
“Vagy mondhatnánk még egyértelműbb példát: a Kárpát-medencében ezeréves államisággal rendelkező magyarokat is nevezhetnék elnyomónak az idők folyamán ide bevándorolt, betelepített különböző (főleg szláv) népek. Kitalálnának egy új nevet maguknak, hogy ezentúl nevezze így őket a világ, és a nemzetközi közvéleményt is meggyőzve elkezdenék maguknak követelni Magyarország és a Kárpát-medence területét… Hallatlan, micsoda elképzelhetetlen abszurditás, mi? Ja, nem.”
Jeszy!
Ez megvalósult! Nem merted leírni? A vlachok, vagy oláhok kitaláltak maguknak egy mesét, miszerint ők a rómaiaktól származnak, ennek bizonyítására többek között a településeken elkezdtek Romulus-Rémus szobrokat emelni (a 3. testvérről Romanusról megfeletkezve…:-D), elnevezték magukat rómainak (románnak), így neveztetik magukat azóta is, kijelentették, hogy ők több, mint 2000 éve vannak a Kárpát-medencében, ahol a minimum 1100 éve ott lévő magyarok elnyomják őket, majd elrabolták a Kárpát-medence közel harmadát maguknak, azt a területet, amin elszaporodtak, sőt még annál is többet.
Leopard
2021-05-18 at 10:59
ViAM. Anno a jobboldal azért támogatta a ” palesztinokat” mert pl. A Rákosi rendszerben stb a zsidóság egy része túltengett. Illetve aztán jött a hülye szdsz. De ezek nem zsidók. Látszatzsidók. Karrier- zsidók.
Hesslerezredes
2021-05-18 at 10:54
Tisztázzuk: van a Pénzvilághatalmi Háttérállam. Ennek semmilyen nemzete nincs, csak eredete: a zsidó (főleg, de nemcsak zsidó) eredetű cca. 300 hullagazdag család.
Ezek a zsidóságot mindig, az egész történelem során, ha arra volt épp szükségük, eszközként, hivatkozási alapként használták, majd ha megszűnt a szükséghelyzet, akkor magasról lesza…ták őket, de persze a talonban folyamatosan ott tartották.
A jelenlegi helyzetben a jogos védelem inkább a zsidók oldalán van.
Nekünk magyaroknak az iszlám csak rettenetes borzalmakat adott a történelem során, minden mai nyomorunkat, Kismagyaroszágot és Körmagyarországot annak az elátkozott 150 évnek, de visszamenve Zsigmond király korára, mondhatjuk, hogy minimum 300 évnek “köszönhetjük” (hiszen a török elleni védelmi harcok már jóval korábban elkezdték elvonni az erőforrásokat tőlünk).
Én, mint hajdú származék magától az iszlám szótól iszonyodom (biztos van abban valami, hogy a gének tanulnak és az emberrel történtek beleivódnak a génekbe, és át is hagyományozódnak generációkon át), és megmondom őszintén – nevessetek ki nyugodtan – a kezem önkéntelenül rászorul egy képzeletbeli kardra és azt érzem, hogy ezeket az állatokat legszívesebben miszlikbe aprítanám!!!!!!
Ha tehát választani kell, akkor én már inkább a zsidókat választom.
Halál az iszlámra és halál minden muszlimra!
Ez az én “intifádám”.
ViAM
2021-05-18 at 10:52
Leopard
Idáig sem volt nagy egyetértés az állítólagos jobboldaliak között, de a személyeskedés, méghozzá a primitív fajtából előtör egyesekből, mint ebből a “Leopárdból”, aki még a nevemet sem tudja helyesen leírni és a jelzőit osztogatja. Minimum elnézését várok!
Leopard
2021-05-18 at 10:52
A hülye Jakab ír Iblisz néven. Most megint megengedte neki Dobrev a zsidózást.
Leopard
2021-05-18 at 10:50
IBLISZ IS HÜLYE. ORBÁN MINDEN ERŐCENTRUMMAL KERESKEDIK. ZSIDÓ, OROSZ, KÍNAI. EGYENSÚLYT HOZ LÉTRE.
Girolamo
2021-05-18 at 10:39
Egy-egy pillanatnyi politikai,vagy harci helyzetet megítélhetek.
Így,vagy úgy.
Attól függetlenül,hogy magyar vagyok,zsidó,vagy palesztin,a véleményemet,az akaratomat,az érzelmeimet tudnom kellene kontrolálni.
A muszlimok addíg igénylik a nem muszlimok egyetértésėt,amíg alárendelt helyzetűek.Ha felülkerekednek,nem kérdeznek meg,hanem kėnyszerítenek.
A zsidóság,az emlegetett időszámításnál jóval régebbi,elképesztő tapasztalatokkal bíró nemzet,mindent tudnak,az intellektusukbôl kifolyólag,csak ideig-óráig lehetnek alárendelt szerepben.
Ahol szerepet vállalnak,ott rányomják egyėniségüket a történésekre.
Ėrdekes példa,hogy egyes antiszemiták kėtségbevonják a Kazár birodalom létét.Más ma élő zsidók szerint ma is csak ez az egy birodalom van.
Na,ezekhez képest gondolom,hogy ha már nem lesz igaza valamelyik fėlnek,a hitemhez igazodva úgyis ellent kell mondanunk,magyarok.
Tehét,nem csak azėrt nem ígérhetek,azoknak,akik neken semmit sem ígérnek,mert okoskodom,hanem,mert nem jár.Isten szerint,aki VAN az ėgben.
Leopard
2021-05-18 at 10:38
Hülye vagy Viam.
Leopard
2021-05-18 at 10:37
A KariGeri tīpusú gazfickók azért védik a ” palesztinokat” mert arabokat akarnak telepíteni Magyar területre- SZAVAZÓNAK. Ezeket diliházba vagy bõrtönben kellene tartani. Főleg az ÁLVIDÉKI , TANULÁSRA ALKALMATLAN CSELÉDET. 99 ÉVIG.
ViAM
2021-05-18 at 10:35
Na, ez a cikk is íródhatott volna a fióknak. A tárgyilagosság annyira van távol tőle, mint Makó Jeruzsálemtől. Vagy még messzebb.
Leopard
2021-05-18 at 10:30
Ugyan. Izrael szupermodern állam. A ” palesztin” entitás ” kőkorszaki”. A puszta létezése bizonyíték arra hogy Izrael amennyire lehet : kíméletes. Órákon belül megsemmisīthetné a szerencsétlen marhákat. Akkora technikai és civilizációs fölényben van.
fűtési szezon
2021-05-18 at 10:27
Ha Izrael elveszik, akkor mi leszünk a következők. Az iszlám nem nyugszik, különösen amíg ennyi jóakarójuk van a nemzetközi baloldalon. Először mindig a Szentföldet akarja az iszlám, aztán ha az megvan, jön Európa. A Szenföld most végre erős kezekben van, ezért lelassult az iszlám hódítás, de egy pillanatig sem álltak meg.
Leopard
2021-05-18 at 10:23
Nem kell az un. Belpesti ” diplomás prolikat” zsidózni…Ezek úgy zsidók ahogy pl. KariGeri magyar. Gyökértelen senkik.
Leopard
2021-05-18 at 10:18
A ” palesztin” nem más mint arab.És önsorsrontó. Pl. Túlszaporodnak. Illetve eltűrik az elmebeteg vezetőiket akik BÉKÉBEN NEM TUDNÁNAK NÉLKÜLÖZHETETLENNEK TŰNNI. HÁBORURA VAN SZŰKSÉGŰK HOGY A HÜLYE ” PALESZTIN” ÛGY ÉREZZE: EZEKRE SZÜKSÉGE VAN. A ” PALESZTIN” HARCOSOK PEDIG NŐK ÉS GYEREKEK KÕZÕTT BUJKÁLNAK. GYÁVA TAKNYOK. 1981- ben pl. Un. Menekülttáborban voltak.
TS
2021-05-18 at 10:16
Ami egyben nehezen érthetővé teszi a dolgot: a balog “véleményformálók” és politikusok nagy része is zsidó…
Leopard
2021-05-18 at 10:12
A nem létező nép( ” Palesztin”) vezető mindig ” palesztin ” nők, gyerekek között éltek. EGY BIZONYOS JASZIN SEJK PL. EMELETES HÁZBAN LAKOTT- MINT MOZGÁSSÉRÜLT- ONNAN HÍRDETTE HOGY IZRAELT EL KELL PUSZTĪTANI- 5 – 6 ÉVES GYEREKEK UGRÁLTAK MELLETTE ÉS KAPTA A TEJBEPAPIT ” PALESZTIN” ASSZONYOKTÓL. AKKOR LŐTTÉK KI AMIKOR LEVITTÉK LEVEGØZNI. AZTÁN JÁRT A PO..JUK EGYESEKNEK HOGY ” KITÖRTEK AZ ABLAKOK”.
K
2021-05-18 at 10:07
“Izraellel (a zsidó állammal )és a radikális iszlamista Hamásszal kialakult konfliktus” inkább egy vallásháború. Ez egy testvér-háború is egyben, mert szemiták háborúznak szemitákkal.
A keresztény Biblia tartalmazza az Ószövetségi Szent Iratokat is, és így a keresztények egyben zsidóknak is tekinthetők.
Az Iszlám így egyben nem csak zsidó ellenes, hanem keresztény ellenes is . Az Iszlám ezért keresztényellenes, és ezen sajnos nem lehet változtatni mert az iszlám nem akar megbékélni.
Sajnos a zsidó-arab ellentét visszavezethető a II.Világháború ideje alatti náci-arab kapcsolatokra.A zsidó-arab ellentét akkor kezdődött el, amikor az arabok a nácikkal barátkoztak.
A problémát csak a zsidó keresztény iszlám megbékélés oldaná meg, ami ezek szerint csak szavakban létezik.
Julcsi
2021-05-18 at 09:49
Teljesen egyetértek a cikkel. A palesztinok saját maguk telepítenek Hamasz támaszpontok mellé óvodákat, iskolákat, lakóházakat, hogy ha Izrael megtámadja a Hamasz központokat, akkor csecsemők és nők is meghaljanak. Amivel aztán telekürtölik a világsajtót részvétért. Ez persze egy európai gondolkodás számára felfoghatatlan, de ők nem európai módon gondolkodnak. Ezeket a nőket, gyerekeket kiskoruktól képzik arra, hogy majd valamikor meghaljanak a “szent” ügyért. Ennyi.
botocska
2021-05-18 at 09:46
Az egyetemi éveim alatt volt szerencsém az arabokat megismerni,
egy nagypofájú, lusta emberek képében, ráadásul amíg nem kaptak
egy pofont addig nem is vettek emberszámba. Történt egyszer hogy
a kollégium ablaka alatt mentek el a csajok és ezek kitalálták, hogy milyen jó onnan öntözni őket szegények (mármint a lányok) siettek is. Mi az arabok feletti szobából szemléltük a történteket
és szobatársam egy vödörrel zúdította rájuk vizet. Az arab
mérgében felszaladt hozzánk (keresetlen szavak kíséretében) de
kapott szobatársamtól két hatalmas pofont és kidobta a folyosóra.
Ez után olyan szorgalmas, előre köszönő évfolyamtársam nem volt,
pedig nem tőlem kapta.
bl
2021-05-18 at 09:44
Európában is ugyanaz lesz, mint Izraelben csak fáziskéséssel. Még nem rakétáznak Európában, de a terror már a mindennapok része. A rakétázás is eljön majd. 10 év. 20 év. Eljön. A balliberális gondolkodás a talaja, az ágyaz meg neki. 70-es években még durván összeszedték a migránsokat és visszavitték őket. Ma pedig ha hozzájuk nyúlnának, már kitörne a polgárháború. Az a nép, amelyik nem tanulja meg az “erősnek lenni” szabályát megtanulja a “lefeküdni szabályát”.
Dániel Irén Viola
2021-05-18 at 09:42
Nagyszerű bemutatása az Izrael és környező arab államok”palesztinok” közötti ellentétre. Gyermek voltam amikor édesanyám mesélte hogy kivándorolnak a romániai zsidók Palesztinába.Nagyon sokan kb. 400000 zsidó hagyta el az idők fólyamán Romániát a 800000 zsidó összlakósságból.A másik 400000 zsidót az Antonescu kormány deportálta a kivégző táborokba. Ma kb. 10000 zsidó él Romániában, szemben Magyarországgal aahol több mint 200000-t számlál a zsidó közösség. Ha valaki nem ismeri a zsidóságot akkor olvassa el a “Zsidóságunk tanításait” amit Benoschofsky Imre főrabbi írt. Csodálatos könyv. A zsidóság sorsa és hányattatásai ellenére túlélte a római birodalmat, a török birodalmat, a világháborúkat és ezt a hitének és összetartásának köszönheti. Éljen Izrael és az egyetemes zsidóság!!!
Namond
2021-05-18 at 09:41
????
Mi a mondandó?
Két mondatban ha lehet.
JG
2021-05-18 at 09:40
AHA!
“A mai, modern formájában 1948-ban alapított zsidó állam több ezer éves múltra tekint vissza.”
Ha kivonjuk belőle azt a “néhány” száz évet, amikor nem is létezett.
Ilyen alapon Etelköz sokkal inkább a miénk, mint a most ott élőké!
NE LEGYÉL MÁR ENNYIRE NAIV, EMBER!
nemzeti
2021-05-18 at 09:32
NA NA !
Kérem ne szépítsük ezt ilyen formában.
“Az ártatlan izraeliek “??
Zsindelyes
2021-05-18 at 09:28
Ööö, emlékezzünk rá: van a “jó zsidó” és a “rossz zsidó”. Most éppen rossz, mert olyan ember vezeti Izraelt, aki nem gyűlöli Orbánt,nem köpködi Magyarországot, sőt még meg is dicséri! Na most ő a rossz, tehát mindenáron el kell érni, hogy őt elmozdítsák vagy gyengítsék.
Emlékszünk még arra, amikor Netanjahu Budapestre látogatott? Még le is antiszemitázták! Tüncikéztek…
De nem csak ezért rossz. Hanem most már az antiszemitázást is egyre kevesebben veszik be. Most mást kell mondani. Már a nácizás sem menő, főleg, mióta a kommunista-bolsevikok összeálltak a nácikkal.