Annak érdekében, hogy növekedjen Magyarország vonzereje, folytatni kell a közúthálózat fejlesztését – mondta a külgazdasági és külügyminiszter kedden, amikor átadta a 471. számú főút Debrecen-Hajdúsámson közötti, négysávosított szakaszát.
Szijjártó Péter elmondta, 2010 óta félezer kilométer autópálya, illetve gyorsforgalmi út készült el az országban, és hatezer kilométer főbb utat korszerűsítettek.
Ebben az évben 214 útfelújítási projekt 642 kilométer úrszakaszt érint, 2024-ig pedig ötezer milliárd forintot költenek közúti és vasúti fejlesztésekre
– sorolta a tárcavezető.
Forrás/fotó: MTI
Facebook hozzászólás
Namond
2020-08-25 at 23:44
Igaza van, de ez nem külügyi és külgazdasági kérdés, hanem belügyi.
Pintér a hőscincér beteg?
Ba
2020-08-25 at 15:33
Kedves ballib,
Botka, karácsony, Czeglédi, Gyurcsány, Bangóné, Újhelyi, Niedermüller, Horváth, Dobrev, Cseh , Kórózs, Jakab, Fekete-Győr, gyuri, SzTimi ,Hadházy, Tóth , Tüttő, Kerpel-Fronius,Dorosz stb,stb. Nem gondolja, hogy ilyen kínálattal inkább a saját portáján kéne sepregetni ha már 2022 lebeg a szemei előtt?
Ugye Ön sem gondolja a komolyan a “a nem jövő migransok ” kitételét? Nézzen körül!
Nézzük_magát_a_dolgot
2020-08-25 at 15:08
Tisztelt Ballib! Szánalmas az Ön rágalomhadjárata. 1. Szíjjártó úr NEM nemzetgazdasági és nem területfejlesztési miniszter, hanem külügyi és külgazdasági miniszter. Tehát nem rajta múlik, hogy ki nyer el egy építési tendert. 2. Az ilyen volumenű beruházások mindig nyílt tenderen dőlnek el. Ha van róla tudomása, hogy a Zemplénkőnél és a Ka-Víz Kft ajánlatánál volt jobb, de Ön szerint korrupcióval jutottak hozzá az említett cégek, akkor tegye meg a feljelentést, és ne itt pampogjon általánosságokban. Ha nem tesz feljelentést, mert nem volt korrupció, akkor viszont pofát súlyba!
DrBibi
2020-08-25 at 14:23
A csheknèl is szar az osztràkoknak meg vannak jó útjaik is ez igaz
Logikus
2020-08-25 at 14:00
Azért nem kell leaszfaltozni mindent.
A közúthálózat Ausztria kivételével messze nálunk a legjobb. Ukrajnában még Sztrádák sincsenek, nemhogy közutak. Romániában-Szerbiában dettó. Horvátország és Szlovénia most építi. Szlovákiában meg szintén nemsok jó közút van.
Ba
2020-08-25 at 13:54
Kedves ballb vidd el te ” egy körre ” : ) meglátjuk mit fogsz kapni!
Amúgy szerintem először a forgalomszervezéssel kéne kicsit foglalkozni. Igaz nincs benne annyi pénz ,mint az útépítésben, de csak annyit :
Bp-Világos , Világos-Bp kb 210km szombaton 9 óra!Gratt! : ( Az illetékesek azért kicsit “kényeztethetnének” mielőtt elmennek a .csába!
Királytigris
2020-08-25 at 13:50
Kókával ezzel a kóklerrel jössz? Na ne…! Egy lapon nem lehet Szijjártóval említeni.
Királytigris
2020-08-25 at 13:26
Ballib!
Ez mindenütt a világon így működik. Amikor egy párt győz a választásokon, hatalomba kerülése után, az őt támogatókat hozza helyzetbe.
Jelen esetben magyar cég kapja a tendert, itt adózik, munkahelyeket teremt, termelőmunkát végez az ország javára.
Miért lenne jó, ha nem így működne?