November 2-án reklámfilmmel indult a Magyar Telekom új márkakampánya, szembeszállva a negatív sztereotípiákkal, pozitív példákat, sikertörténeteket mutat be a „tipikusan magyar” fogalmának újragondolásához. Az új kampány reklámfilmjét a megjelenés óta szokatlanul nagy érdeklődés övezi, társadalmi vitát indítva a közösségi médiában. A reklámfilm célja, hogy párbeszédet indítson a témában, hogy az emberek elmondhassák, ők mit gondolnak a kérdésről – olvasható abban a közleményben, amelyet a Telekom juttatott el szerkesztőségünkhöz szerdán.
A kampány fő üzenete, hogy a Most Generációnak mindenki tagja, a pesszimista gondolkodás megváltoztatásához ma adottak a lehetőségek, amihez a Telekom biztosítja az eszközöket. Ezúttal az eddigiektől eltérő, merész vállalást tett a Magyar Telekom azzal, hogy felteszi a kérdést, mi a „tipikusan magyar”. Egy meghatározó, felelős vállalat feladata az is, hogy merjen társadalmi kérdésekben véleményt formálni, újat mutatni, párbeszédet, vitát indítani. A film eleje a negatív sztereotípiákat mutatja be, majd a sikeres magyarok innovációi, eredményei nyújtanak pozitív példát arra, hogy a jelenben mire legyünk büszkék – hívta fel a figyelmet a cég közleményében Szabó Béla Attila, a Telekom márka és lakossági kommunikációs igazgatója.
A kampányarcok azok a sikeres magyarok, akik országhatárokon átnyúló elismerést szereztek, rájuk legyünk büszkék és őket nevezzük „tipikusan magyarnak”, magunk mögött hagyva a negatív képzettársításokat. Lévay György mesterségesintelligencia-kutató is feltűnik a Telekom filmjében, aki 2010-ben veszítette el karját, ma pedig saját robotkezének fejlesztése révén nyújt merőben új megoldást sorstársainak fogyatékosságuk leküzdéséhez. A színtévesztés korrigálására szolgáló szemüveg kifejlesztésével Wenzel Klára alkotott kiemelkedőt és segít a rendellenességgel élőknek. Axente Vanessa, a jelenleg legsikeresebb magyar szupermodell, aki a világ legnagyobb divatmárkáival dolgozik, most először vállalt hazai reklámfilmben megjelenést. A példamutatók közt világhírű sportoló, fizikus és feltaláló is szerepel, többek között Keszthelyi Vivien, a világ legfiatalabb háromszoros túraautó-bajnok pilótája – olvasható a Magyar Telekom közleményében.
Fotó: Youtube
Panka
2018-11-09 at 12:01
Felmerül bennem a kérdés, hogy mi lett ezzel a cikkel:
pestisracok.hu/beintett-a-telekom-a-bunko-magyaroknak-le-a-huszarokkal-es-a-kalocsai-mintaval
?
Mintha olvastam volna pletykákat arról, hogy a kis újvilágrend-oktatófilmért egy NER-haver cégnek fizettek. Csak nem arról van szó, hogy az informálatlan kőkemény PS-kolléga túl hamar követte el az írást, amit némi fenyítés hatására törölnie kellett a betonkemény főszerkesztőségnek?
Itt van ez a kis nagyító a jobb felső sarokban, de hiába írom be oda hogy “Nehéz hova tenni a baloldali politikai projektek és az ellenzéki média finanszírozásában mindig élen járó, de Kovács Ákost a nem” (ennyi maradt meg belőle a google találati oldalán), nem talál semmit.
Nagyon jó lenne, ha visszakerülne, vagy ha nem, akkor legalább itt egy keménytökű ’56-os szellemiségű ifjú vagy vén forradalmár pesti srác beismerné amit be kell (hagy ne én adjam a szájukba. (A szavakat. (Se.))).
Szépvölgyi Csaba
2018-11-08 at 16:07
Összemossa a nem sorbanálló genyót a magyar hagyományokkal? Levenni a képernyőről! A most nemzedéke?? helytelen! Nehogy már a jelen nemzedéke mondja meg!
Szépvölgyi Csaba
2018-11-08 at 16:04
Igazad van!
Matagi
2018-11-08 at 13:59
Egészen sértőre sikeredett és vacak filmecske. Hű de utálom. Vigyék a szemétbe.
kivagyok!
2018-11-08 at 10:25
Tudod mi a tipikusan magyar? Hogy ilyen ócska, zavaros, visszataszító reklámfilmeket csináltok. A reklámfilm piacot is a teljesen tehetségtelen, semmihez sem értő, nihilista emberek uralják Sok pénz, semmi tudás. Lenne tippem, hogy ki volt az ötletgazda. Viszont azt aki ezért a szarért pénzt adott el tudnám képzelni napi nyolc órában utcai reklámhordozóként.
Ragnar
2018-11-08 at 10:10
A marketing egy áltudomány egy értelmetlen zagyvaság. A nagy dumás semmihez nem értő emberek gyűjtőhelye. Egy dologra jó a fiatalok és az alacsonyabb értelmi képességű emberek befolyásolására. Egy értelmes, szilárd eltökéltségű embert nem lehet befolyásolni. Szép, színes reklámokkal. Én három szakon is tanultam, de egyszer se jött át a marketing életérzés… a legszebb, hogy oktatják az átvágásos marketing stratégiát is. A kedvencem viszont egy marketing szakos ismerősöm marketing tankönyve volt, ahol a F_U_C_K és a FUKC betűk felcserelésről szóló amerikai kampányról több tíz oldalon áradoztak, hogy mekkora merészségű, de milyen nagy ötlet volt…. Amúgy ebből a reklám filmből nem jött le hogy a Telekom reklámja csak most, hogy olvastam. Onnatól kezdve, hogy a csaj férfihangon szólal meg elvesztettem az érdeklődésemet.
Pandora
2018-11-08 at 09:48
Ennek a cégnek inkább a saját szolgáltatásával kellene törődnie,amely korántsem kifogástalan,ellenben nagyon drága és nem kellene közvélemény kutatónak,valamint társadalomformálónak képzelnie magát.A béka is elefántnak képzelte magát és aztán hogy járt………
ómió
2018-11-08 at 08:33
A szándék egy dolog, az meg egy másik, hogy nem az jött ki belőle.
Én
2018-11-08 at 07:50
A reklámfilm szándékosan megosztó, a suttyóságot ‘konzervatív magyarnak’ ábrázolja, a sikereket a ‘haladó gondolkodásmódnak’ tulajdonítja.
Nem kell pszichológusnak lenni, hogy lássuk, ez a reklám valós üzenete.
Monika
2018-11-08 at 07:47
Hát valóban indulatkeltő.
De úgy kezdődik tipikusan magyar e, és van egy pár dolog, majd azt mondja a lány, vagy sztereótípia?
Tehát nem lehet azt mondani mi a tipikusan magyar szerintük.
Végülis azt jelenti, hogy majd a magyarok maguk eldöntik mi a magyar.
Kár volt elhajítani a hímzett blúzt, persze ez a divatbemutató része.
Ez a reklám a nemzetet nem foglalja magába, és, mint minden reklám felesleges és rossz, bár van amire szükség van.
Ágnes
2018-11-08 at 06:06
Csak tátottam a szám—nem akartam elhinni hogy erre a mocsokra pénzt költöttek!!!
Azonnal betiltani !!!!!!
Katalin
2018-11-08 at 05:50
Vegyék le a képernyőről!!!!!!!!!!!!!!!!
Old
2018-11-08 at 01:37
A reklámfilm arra inspirál engem, hogy az egyetlen mobil előfizetésemet is elvigyem a cégüktől. Az a baj, hogy a többi sem normálisabb.
Zorro
2018-11-08 at 06:00
Igazad van én is ezt fogom tenni!!!
Reklámozzatok Németországban a sok agymosott akkor!!!
Kis Mihály
2018-11-08 at 00:33
Az antidepresszánokon élő, művigyorú nyugati multik üveggyöngyeire nem fogjuk lecserélni, többezer éves csodálatos kultúránkat, annak ellenére, hogy ezt a globalisták valamiért nagyon szeretnék.
Kása Lehőcz
2018-11-08 at 00:27
A hamis nyugati jókedv-kényszer boldogtalanságánál, sokkal magasabbrendű keleti gyökerű kultúránk keser-édes, balladisztikus életérzése, ami például csodálatos Himnuszunkban is kifejeződik.
a Tenkes kapitánya
2018-11-08 at 00:20
A nemi, vallási, nemzeti büszkeség sárbarángatása
a globalista Világ-Falanszter terv szerves része.
a Tenkes kapitánya
2018-11-07 at 23:52
Ha már rémálom ellenzéknek nem megy, akkor a globalista nagytőke kezd el helyettük direkt politizálni. Mi ez, ha nem a globalisták nyílt diktatúrára törekvése? (A film amúgy hallatlanul ocsmány, felismerni benne a globalisták elképesztő önistenítő gőgjét, ami a bumeráng hatású, természetesen.)
Tyranno
2018-11-07 at 23:27
Na, azért ne átkozódjon, még ha igaza is van!