Küldjünk fegyvereket Ukrajnának! Mi is vesszünk össze Oroszországgal! Mi is kezdjük el felvilágosultan vegzálni a nálunk levő orosz balett-táncosokat meg fociedzőket! Liberális demokráciához méltón mi is foglaljuk le a nálunk lévő orosz érdekeltségek magántulajdonait! Firkáljuk rá az oroszokhoz köthető boltok kirakatára, hogy „RUSSIAN SCUM”, ahogy a híresen toleráns náci Németországban csinálják most, meg a ’30-as években csinálták a zsidó boltokkal! Ilyeneket csinál amerikai parancsra, de talán saját agyalágyultságból is az Európai Unió elitje, és ilyenekre akarna rávenni minket a magyarországi baloldal. Jó, de utána mi lesz? A következményekért ki vállal felelősséget? Ki oldja majd meg őket? Egyáltalán érthető még a „felelősségvállalás” kifejezés?
Igen, igen, a morál az nagyon fontos. Amióta Nyugat-Európa újjáépült a világháborús pusztításból, majd elkezdett irreálisan magas életszínvonalon élni, azóta előtérbe került a morál. Amikor ők eljutottak ide, akkor nálunk még simán bebörtönöztek embereket egy rendszerkritikus punkdalért. Ennyivel előrébb járnak időben az elbutulásban. De aztán mi is eljutottunk ide; a magyarországi fogyasztás sosem látott szinten pörög, alig van parkolóhely a bevásárlóközpontoknál, az utcákon egyre fiatalabb és egyre jobb állapotú autópark flangál, és a budapesti agglomerációban meg a városok jelentős részében gombaként nőnek ki a földből az újabb és újabb Lila akác közök.
Egyre többen élnek olyan jómódban, hogy már nem kell aggódniuk a holnapi nap felől, mint amikor az MSZP-SZDSZ-kormány rommá adóztatta őket. Ráérnek hát moralizálni. Kitalálják, hogy a jómódjukat lehetővé tevő kormány helyett inkább olyan politikai erőt kéne hatalomba szavazni, amely tizenpár éve rommá adóztatta őket. Kitalálják, hogy teljes mellszélességgel álljunk bele az oroszok és az ukránok testvérháborújába, mert ugyan nem érint minket, de hát emberséghumánum, meg áldozatok, meg menekültek, meg hős Zelenszkij meg hatalommániás őrült agresszorsátán Putyin.
Oké, hogy morál meg ön-vállonveregetés, de azért ki vállalja a felelősséget, hogy Magyarországgal mi lesz? Hogy tízmillió emberrel mi lesz a TE jóemberkedésedért.
Gondoltál a következményekre?
Mi lesz a következménye Magyarországra nézve annak, ha összeveszünk az oroszokkal, mert a Fényességes Nyugati Morál meg persze még inkább az amerikai üzleti érdek ezt kívánja? Vagy csak a felelőtlen felnőttgyerekként lelki önmegvalósítás vakon bele a nagyvilágba? Így, hogy egyre kevesebbeknek kell aggódniuk a holnap felől, láthatóan el is szoktak tőle, hogy gondoljanak rá.
Magyarország nemcsak a lakóhelyed, hanem a hazád, az örökséged, és a többi magyarral együtt a közös feladatod is. Mi lesz vele ilyen zűrös nemzetközi helyzetben egy hónap múlva, egy év múlva, tíz év múlva? Van erről elképzelésed, miközben azt követeled, hogy sodródjunk bele egy konfliktusba, amihez semmi közünk, és csak veszthetünk rajta? Ki gondolkodik ennyi idővel előre a követelőzők közül? Vagy csak kiben merül föl egyáltalán, hogy ennyi idővel előre is kell gondolkodni?
A nemzetközi viszonyok és benne egy-egy ország közép- és hosszútávú sorsa az sok lépéssel előre átgondolt sakkjátszma, nem pedig óvodai fogócska, ahol egyszer te kapsz el, máskor téged kapnak el – tét nélkül.
Van olyan, hogy mindent elveszíthetünk?
Az első világháborúba úgy léptünk be, hogy igazából semmit nem nyerhettünk, viszont rengeteg vesztenivalónk volt, de a szövetségeseink annyira rá voltak izgulva, hogy most kell agyoncsapni az ellenséget, hogy végül belerángattak minket, és végül tényleg rengeteget vesztettünk. Dereng még ez a történet? Csaknem félmillió magyar és még 200 ezer más nemzetiségű magyarországi életet, 232 ezer négyzetkilométer területet, 13 millió lakost, ebből 3,3 millió magyart. Ebből a 3,3 millió magyarból rögtön a háború után tízezreket gyilkoltak meg a magyar területeket megszálló román, szerb és cseh hatóságok. Mindezt azért szenvedtük el, mert a bezsongott szövetségeseink győzködése és zsarolása hatására beugrottunk egy olyan konfliktusba, amihez semmi közünk nem volt, és nem volt érdekünk beleugrani.
Megérte beleokoskodni mások háborújába?
A második világháborúban igazából már választási lehetőségünk sem volt, hogy melyik szövetségi rendszer szippant be minket teljesen: a németek ráncigáltak minket magukkal Sztálingrádig, aztán vissza egészen Ausztriáig. Dereng még ez a történet? Rommá vált az országunk, és elvesztettünk 350 ezer katonát, a málenkij robotról soha vissza nem tértekkel együtt 150 ezer civilt, belehalt a holokausztba 400 ezer magyar zsidó, és a háború végén Jugoszláviában, Romániában, Csehszlovákiában ismét meggyilkoltak összesen 100-150 ezer magyar civilt. Ez összesen több, mint egymillió magyar ember halála – azért, mert a legfőbb szövetségesünk ragaszkodott hozzá, hogy mi is vegyünk részt az ő őrületében.
Hányszor lehet belelépni az úton ugyanabba a szarba?
Érdemes harmadszor is megpróbálni, milyen az, amikor semekkora mozgásterünk nincs? Jó lesz ez? Igen, rettenetes látvány az utcán fekvő halottak, a síró gyerekek, a hontalanná vált menekültek. Akin tudunk, segíteni kell, és közben hálát adni a Jóistennek, hogy ezúttal ez nem magyarok százezreivel történt, ahogy az elmúlt száz évben többször megesett. Épp ezért ismét megeshet velünk is. Akarod látni? Jó lenne, ha megint megtörténne? Megéri ezért beleokoskodni mások háborújába?
Megér nekünk ennyit Ukrajna, amely nem katonai szövetségesünk, nem politikai szövetségesünk, és ahogyan üldözi a kárpátaljai magyarokat, még csak nem is barátunk? Megéri harmadszor is bepróbálkozni mások érdekeiért? Azért, hogy egy csapat dologtalan baloldali politikus meg a jóléti unalmukban folyton moralizáló figurák Jó Embernek érezhessék magukat?
Biztos nagyon fontosak ezek az egyéni lelki önmegvalósítások, de ezt legyenek szívesek nem Magyarország sorsával játszva intézni!
Kinek az érdeke?
Miből fogsz fűteni októberben, ha elzárják a gázcsapot a teljesen elhülyült EU-s vezetők, ahogy azt a hazai baloldaliak is követelik? Mi lesz, amikor elkezd fázni otthon a gyereked? Szívesen megvásárolod három-négy-ötszörös áron az amerikai palagázt? Persze, tudom, amiatt nem lesz pénzed a sokkal drágább gázra, mer’ a Zorbán ellopta. Azt hiszed, ha Márki-Zay meg Gyurcsány megcipőzi Mészáros Lőrincet, akkor hirtelen mindenre is lesz korlátlan mennyiségű pénz, igaz? Nos, ha Mészáros Lőrinc teljes likvid és befektetett vagyonát azonnal szétosztanák az emberek között, egy hónapra sem fedezné azt a különbözetet, amennyivel drágább lesz a gáz, ha lekapcsolódunk az orosz csőhálózatról. De mondjuk, hogy ezzel kihúzod te is az októbert. És aztán?
Mivel fogsz fűteni novemberben? Mi lesz, ha fázni fog a gyereked? Vagy mi lesz, ha éhes lesz, de te már minden pénzedet elfűtötted, és Mészáros Lőrinctől se tudtok már többet elkobozni? Hol fognak az emberek dolgozni, ha kellő földgáz híján bedől az országunk ipara? Miből lesz megélhetésük az embereknek?
Az lesz, hogy újra nyitva lesz az út az elszegényedés felé, amit a baloldal a 2000-es években már egyszer olyan szépen kikövezett az ország népének. De ez az út csak az európaiaknak lesz nyitva. Neked. Az európaiak lesznek rákényszerítve, hogy megvegyék az amerikai gázt, és ezzel megcsinálják az USA-nak a nagy üzletet. És mire kényszerülnek rá eközben az amerikaiak? Joe Biden elnök egyik tanácsadója, Cedric Richmond beszélt a lehetséges olajipari szankciókról, amelyeket az Egyesült Államok hozhatna Oroszország ellen:
„Amikor az olajról beszélünk, arról beszélünk, hogy itthon az amerikaiak fájdalmai fokozódnak, és megemelkednek a gázárak és a mindennapi kiadások” (…) „erre a döntésre még nem állunk készen”
Az amerikaiak fájdalmai, azok nagyon fontosak, úgyhogy ők nem szankcióznak. Inkább megparancsolják az európai csicskaállamaiknak a szankciókat, fájjon nekik! Legalább olyan önzetlen, jóbaráti hozzáállás ez, mint amit a Magyarországot kifosztó, katonáinkat vágóhídra küldő náci Németországtól tapasztaltunk legutóbb, amikor belerángattak minket az ő konfliktusukba.
Akkor mi legyen?
Nézd a menekülőket! Magyarok ezrei is jönnek. Többek között nekik nem akarta megadni a baloldal a magyar állampolgárságot. Most már persze nem tehet mást, beletörődött, hogy megkapták, de a baloldal sose adta volna meg. Még erőteljes ellenkampányt is csinált 2004-ben az erről szóló népszavazásra. Most viszont milyen jól jön, hogy a magyarság összetartozása nemcsak érzés, hanem papír is van róla. Ezek a magyarok így nemcsak menekültként jönnek, mint az ukránok, hanem haza, mert ők itt is otthon vannak. Azért, mert Magyarország 2011-től végre felelősséget vállalt értük. Az előrelátó felelősségvállalás kifizetődő. Hallod, baloldal?!
A kormányt már az foglalkoztatja, hogy az ukrajnai menekülteket becsatornázza a közmunkaprogramba, a magyar munkaerőpiacra, a gyerekeket pedig az oktatásba, hogy valamilyen szinten tudjon folytatódni az életük az itt tartózkodásuk idején. Ez az előrelátó felelősségvállalás, ami tényleg segít embereken. Nem pedig az, amikor ötliteres termoszt kunyerálsz kölcsönbe a Facebookon, hogy 300 forintos ráfordítással lefőzött cukros teával pózolj a Jó Ember szerepében.
Zoli
2022-03-15 at 03:49
Hogyan maradhatnak ki bármilyen háborúból NATO tagként? Bele fognak rántani minket és szét fogják lőni megint Budapestet, mert ismét egy kibaszott szövetségi rendszerbe tagozódtunk bele
bl
2022-03-08 at 21:11
Két világháborúban hadviselő fél volt az ország. Nekünk már az összes eljövendő háborúból meg kell próbálni kimaradni. Aki ennek az ellenkezőjét mondja az bolond.
khm
2022-03-08 at 06:45
” bedől az országunk ipara? Miből lesz megélhetésük az embereknek?”
Mi lenne már?
Sikerülne az úniós mocskoknak szert tenni újabb OLCSÓ munkaerőre,akik a fényes német országot sikálnák tisztára az arab nagyurak felügyelete alatt!
Senki ne lepődjön meg. EZ A CÉLJUK! Ahogy az USSA-nak is a legújabb proxi háborújával is.
PG
2022-03-07 at 17:46
Jó ez a fejtegetés és ráadásul igaz is. Igaza van a kormányunknak, hogy maradjunk ki belőle. (Kinek nem inge, ne vegye magára)
Az ellenzék meg menjen önkéntesnek Ukrajnába, de személyesen. Élükön MZP-vel és Gyurcsánnyal.
Nimród
2022-03-07 at 17:46
Ha Zelenszkij lemondana, nem lenne több halott és nem törne ki a világháború.
Ezt viszont nem engedik neki a gazdái a tengerentúlról, mert a végső cél a világháború, a COVID sajnos nem volt elég a great reset-hez.
Vladtepesch
2022-03-07 at 17:06
SzaboRoza
2022-03-07 at 16:56
Biztos nem fogunk a számokon összeveszni, ugyanis – egyre jobban összeszoruló szívvel – azt látom, hogy a maradék magyarság meg most, ebben/ezekben a pillanat/okban fogy el végleg Kárpátaljáról.
Sok esélyt én sem látok, hogy ez a terület hozzánk tartozzon.
Ha igaz az, amit Putyin mondott, hogy minden ukrajnai nemzetiséget megilleti az önrendelkezés joga, akkor itt inkább arra lehet számítani, hogy a kárpátaljaiak saját maguk népszavazzák el saját magukat a maradék Ukrajnától.
Én, ha kárpátaljai ukrán, vagy ruszin lennék, ész nélkül NEM AKARNÉK Ukrajnához tartozni.
Ukránként, ruszinként is százszor inkább Magyarországot választanám, mint egyszer Ukrajnát.
Persze most józan megfontolás alapján gondolkodtam.
Egy begőzölt nacionalista ukrán biztos, hogy nem így gondolkodik Kárpátalján sem.
Nekünk meg persze az utóbbiakra, mint potenciális terroristákra, semmi szükségünk.
Kovács Zsuzsa
2022-03-07 at 17:02
Nafta: ha esetleg megnézte volna a Korm. határozatot és/vagy a 24.soros.com “kibontja az igazság minden részletét”, és nem idèzi szándékosan hiànyosan a Korm. rendetet, kihagyva annak 4. pontját, akkor a következőket is olvashatta volna:
“Magyarország alapvető biztonsági érdekei védelme érdekében szigorúbb nemzeti politikát alkalmaz, és így nem engedélyezi az Európai Unió Tanácsának (KKBP) 2022. február 28. napján meghozott, a halálos erő célba juttatására tervezett katonai felszereléseknek, valamint platformoknak az ukrán fegyveres erők számára való biztosítása céljából az Európai Békekeret keretében megvalósuló támogatási intézkedésről szóló 2022/338/KKBP határozata hatálya alá tartozó eszközöknek (halálos erő célba juttatására tervezett katonai felszereléseknek, valamint platformoknak) Magyarország területén szárazföldi és légi úton Ukrajnába történő szállítását;”.
A Korm. határozat maradéka, leszámítva ezt az egyetlen rendelkezést – amely épp az az elvi sarokpont, amit a maguk siserehada, plusz sajtója, plusz a magát nagykövetnek beállító szláv takaritónő ezerrel támad (a továbbiakban együttesen: “árulók és provokátorok”), egyszóval a maradék mind nato-kötelezettségeinkből következik, és az árulók és provokátorok már a Vilàgmindenség összes erőinél feljelentették, a nyilvánosságban keresztre feszitették a kormányt, h majd ezeket nem fogja megtenni.
KI ITT AZ ELVTELEN?? Aki megteszi, amit nemzetközi szerződéses kötelezettségeiben foglaltak miatt megtenni muszáj, vagy az, aki előre azt hazudja mindenhol, hogy ezt majd nem teszi meg a kormány – aztán mikor mégis megteszi, ezért leelvtelenezi??? Komcsi/bolsi tempó.
“Békét akar” – mért, a nato nem azt állitja (hazudja), h “békét akar”??? (Pedig dehogy, usa-vezénylettel europát akarja végleg lehúzni a klozetban (jól megérdemelt helyére, egyébként), PLUSZ fegyvereket eladni, plusz megtartani a fejőstehén krajnát, plusz benyomulni a ruszkik pofájába, még beljebb és beljebb!
Ezzel szemben van-e olyan épelméjű ember eu-nak ezen a földrajzi pontján, aki ne akarna békét – pont azért, amit a cikkíró leírt, abszolút helyesen.
ÍGY HAZUDNAK MAGUK, REGGEL, ÉJJEL MEG ESTE! Takarodnának már a francba, van elég baj az ilyen árulók és provokátorok nélkül is!
SzaboRoza
2022-03-07 at 16:56
Vladtepesch
2022-03-07 at 16:28
Köszönöm válaszát. Az ukránoknál 2001-ben volt utoljára népszámlálás. A 150.000 fős magyarság onnan ismert. De volt öt éve egy kiterjedt (magyar!) vizsgálat, erre keressen rá, SUMMA 2017 névvel (Az előbb fonetikusan írtam) Frissebb számok, sajnos jelentős csökkenéssel. Ha érdekli, keressen rá.
Hiszek Magyarország feltámadásában, de abban nem, hogy az Első bécsi döntés kárpátaljai területei hozzánk tartozhatnának a közel jövőben. A környező országok kiabálnának. Ma, most úgy hiszem, Ukrajna, mint önáll ország is megmarad.
Vladtepesch
2022-03-07 at 16:28
SzaboRoza
2022-03-07 at 13:56
Kérdés a vetítési alap. Ha a megnövekedett területű országot nézzük, akkor úgy van, ahogy Ön írta. Ha a Csonkaországot, akkor is minimum a 2. helyezett vagyunk veszteségek szempontjából.
Kárpátalján én úgy tudom, hogy 150 ezer magyar maradt (mostmár aból is kevesebb).
Kárpátalja sorsa azon múlik, hogy egyáltalán megmarad-e Ukrajna.
Ha igen – mondjuk a felére, vagy annál is kisebbre csökkentve, mert a keleti felét Oroszország annektálja – akkor az oroszok érdeke az, hogy a maradék meg nyugaton csökkenjen: a Lemberg-i terület kerüljön Lengyelországhoz, Kárpátalja meg hozzánk (ha a lengyeleknek nem kell, akkor az is hozzánk).
Mi a II. vh. óta, meg 56 után is (ha nem is látványosan) “vonakodó szövetséges”, “kelletlen szövetséges” voltunk, jól jön nekik egy olyan NATO-tag, akinek vitái vannak/lesznek a NATO-n belül egy ilyen területi változás miatt.
Ha viszont az oroszok gyakorlatilag megszüntetik Ukrajnát, csinálnak belőle egy föderáción belüli tagköztársaságot, akkor persze Kárpátalja marad ebben az Ukrajnában, esetleg belső autonómiával, mert akkor nem érdeke Oroszországnak, hogy egy NATO-tagállam területe növekedjék a báb-Ukrajna rovására.
Talán – talán – a beregszászi és nagyszőllősi járást – ahol abszolút magyar többség van – kaphatjuk meg, de ezt is azért, hogy viszályt szítsanak köztünk és a (rabló)szomszédaink között, hogy lám-lám lehet a határokat a többségi-lakottsági elv alapján is húzogatni.
Grenknight
2022-03-07 at 16:06
Te vagy a király!
Orientál
2022-03-07 at 14:13
Még több most már ukrán nemzetiségű menekült akiket nekünk kell majd pénzelnünk és ellátnunk ,mi szívesen szeretettel fogadjuk gondozzuk és látjuk el őket mert jószívvel adakozunk is ,nem úgy mint Sorosék USA-ból von der Leyenék , az eu-s központból eddig csak ígérgettek ,semmivel nem segítik a háborús menekülteket Márki-Zayjukkal együtt.
SzaboRoza
2022-03-07 at 13:56
Vladtepesch
2022-03-07 at 10:08
Tisztelt Vladtepesch!
Hozzászólásának érdemi részével egyetértek, maradjunk semlegesek.
Csupán a tényszerűség kedvéért (egyébként meg statisztika) a 2. világháborús emberveszteségek a lélekszám arányában (civil+katona együtt):
Lengyelország 14,8 %
Szovjetunió (a bevallott) 8,4 %
Magyarország 6,5 % (13,7 millióból kb. 900.000)
Németország 6,4 %
Más – Kárpátalja népessége ma kb, 1.200.000 fő
Ebből magyar (a magukat magyarnak valló cigányokkal együtt) 120.000 fő, azaz 10%.
(Szumma 2017-es vizsgálat, nem az utolsó 2001-es népszámlálási adat)
Kárpátalja ma Ukrajna része. A ruszinokat nem ismerik el önálló nemzetiségként Ukrajnában, ezért ilyen náluk nem létezik. Ugyan mi vinne rá egy többségi nemzetet arra, hogy autonómiát adjon – a statisztika szerinti – egytizednyi lakosság miatt?
Illúzió.
Torockó
2022-03-07 at 13:31
Eszét vesztve fenyegetőzik Zelenszkij, ahelyett hogy felült volna egy El-Al gépre…
Heuristx
2022-03-07 at 13:04
Aki ma féktelen dühöt színlelve szólamokkal szőnyegbombázza a diplomáciai teret, az dilettáns felelőtlenséggel rombolja a jövőt, már előre aláaknázza a békét.
Cikk: https://www.ki-philipp-verseket-keres-itt-sikeres.com/2022/future.html
Vladtepesch
2022-03-07 at 12:25
Azt is megtehetné a magyar kormányzat, hogy felfüggeszti a tagságát a NATO katonai szervezetében.
Ugyanúgy, ahogy ezt annak idején De Gaulle tette és még utána – ha jól tudom – több francia elnök is folytatta.
A NATO politikai tanácskozó testületében ott maradtak, csak a katonai mozgásterüket függetlenítették – részben – a NATO-tól.
Ez kicsit a Mátyás-királyi cselédlány hoztam is ajándékot meg nem is története, de hát már egyszer működött.
Borzasztóan hiányzik a kreativitás a magyar külügyből.
ZUGLÓBA NEMMEGYEK MERT ELÁSNAK
2022-03-07 at 12:03
Soha többé háborút vérbenfürdő Magyar embereket azért hogy a yenkiket finanszírozzuk. Nincs, nemlehet indok amiért fiatal életeket önként eldobjunk. Inkább eszek zsíroskenyeret mintsem életeket adnék délibábért.
Uncle Ment
2022-03-07 at 11:17
-Tudod, mi lesz holnap és holnapután?
-Most ezt újságíróként vagy magánemberként kérdezed?
Locksmith
2022-03-07 at 11:10
Hazaszeretet2022-03-07 at 10:36
Jól látod! Zelenszkij úgy járt az amerikaiakkal, mint mi 56-ban.
Képzelj el egy jelenetet : Mike Tyson felbiztat téged, hogy húzd meg a Fekete Laci fülét, köpd le, lökdösd meg…stb, úgysem mer bántani, mert ott áll a hátad mögött. Te megteszed, aztán egyszer az utcán összefutsz a Lacival, mikor Tyson éppen alszik. Kapsz egy akkora fülest tőle, hogy egy hétig egy irányba szaladsz. Fekete Laci renoméja oda van örökre, te meg belerokkansz. Majd panaszkodsz Tysonnak, de ő azt mondja most nem ér rá, mert épp a gatyás szekrényben kell rendet raknia. Konklúzió:Téged bepaliztak rendesen. Most veszi észre Zelenszkij is, hogy csak a csalánverésre kellett a lába közt fityegő himbilimbi. Putyin renoméja örökre oda, Zelenszkij meg mehet a rokkantsági ellátásért. Tyson meg keresi az újabb balekot.
UFF
chatillon r
2022-03-07 at 10:53
A mi háborunk nem az orosz-ukrán. Nem vagyunk benne a háborúban, a mi országunkat nem bombázták szarrá, nem menekülnek a magyarok. csak szeretnék gyuribáék hogy belekeveredjünk. Ők Orbánra vadásznak. a mi háborunk az hogy megmaradjon az energiabiztonság, mert addig orbánt nem tudják megbuktatni. A kígyók itt is sziszegnek, fegyverekről sziszegnek, hogy a háború még tovább tartson hogy nyugat ukrajnát is szarrá bombázzák hogy még több ember jusson kataszrofális helyzetbe. nem a békéről beszélnek, gyűlölnek, a háború folytatása az érdekük de a fő cél itt nálunk: az ország és a magyar emberek vagyonának megszerzése, orbán bukása. ez a mi háborunk, ezt kell megnyerni
Hazaszeretet
2022-03-07 at 10:36
Amerika addig hergelte az ukrán vezetést,míg el is hitték,hogy az egész nyugat teljes mellszélességgel velük van.Aztán jött a felismerés,hogy egyedül maradtak.Ha Zelenszkij meg akarja menteni a népét,akkor MONDJON LE az ország vezetéséről.Ő ugyanúgy az amerikaiak bábja,mint nálunk Márky-Zay.Belegondolt már valaki abba,hogy lehet párt nélkül 4 év politikai múlttal Márky-Zay min.elnök jelölt? Amerika kijelölte arra,hogy Magyarországot meg kell semmisíteni!Árpilis 3-án dönthetünk arról,hogy békében,fejlődésben élünk tovább,vagy kiszolgáljuk Amerikát és a háborúra,a megsemmisülésre szavazunk.Márky-Zay egyenlő az ország halálával!
Királytigris
2022-03-07 at 10:32
Azok a sorosi sameszes politikusok, és követőik, akik Magyarország beléptetését akarják a háborúba, azok külső parancsra a magyar emberek vesztére játszanak.
Akinek szimpatikus az a taktika, amit a Nyugat diktál, semmi gond, menjenek önkéntesként harcolni az orosz-ukrán frontra, de ne mások farkát verjék a csalánba, hanem a sajátjukat!
Nosza rajta, lássuk, milyen a sorosi sameszes virtus!
Egyszerű Polgár
2022-03-07 at 10:26
halacska
2022-03-07 at 09:21
“Orosz nyelvet tudó tanárok járhatnának oktatni a kisdiákokat.”
Jönnek tanárok is a menekültekkel akiknek nem gond fiatalokkal, gyerekekkel vagy akár csecsemőkkel foglalkozni. Azokat kell megkeresni és megszervezni az egészet. Mindenkinek jól jönne ha munkába állnának. Nekik plusz jövedelem a további menekültek számára új lehetőséget az ideiglenes vagy hosszan-tartó beilleszkedésre.
Vladtepesch
2022-03-07 at 10:08
Bizony, bizony lakosságarányosan Magyarország veszítette el legtöbb állampolgárát a második világháborúban és annak közvetlen következményeként, nem a szovjetek, nem a lengyelek, hanem mi.
Semlegesnek kéne lennünk végleg, soha többé semmilyen katonai tömbhöz nem tartoznunk.
Kárpátalja meg szabadon dönthessen, hogy kihez akar tartozni, akar-e egyáltalán valakihez tartozni?
Ha a népszavazás mellettünk döntene, katonailag akkor sem szabad bevonulni oda, és a határőrizetet is a kárpátaljaiakra kell bízni. És persze teljes körű autonomiát kell adni nekik. Egy korláttal: egyik nemzetiség sem uralkodhat a másik fölött ott (sem).
chatillon r
2022-03-07 at 10:05
Az első orosz háborúba az ország kétharmada veszett el a másodikban észak erdély (az oroszok semlegességért cserébe észak-erdélyt a magyaroknak hagyták volna). A harmadikban ne vegyünk részt. ha véletlenül atomháború lenne, nem mindegy, hogy a mi országunk területére is dobnának vagy nem. zelenszkij, kuleba és nyugat úgy látom nem a megegyezést keresi, hanem mindennap újabb és újabb hergelésekkel irracionális követelésekkel áll elő. mintha tesztelnék a közvéleményt, hogy támogasson egy atomháborút az oroszok ellen. nem a feszültség csökkentése zajlik, hanem az élezése. zelenszkij atomháborút akar kikényszeríteni? egyre nagyobb az őrület. Jobb lenne ha lengyelek és a románok is letérnének zelenszkij útjáról, mert belesodorhatják egész európát a pusztulásba.
mzp, cseh, donáth, gyurcsányé mögöttük az eu ballib veszettjei, gyuri bá és rohamosztagosai csak arra játszanak, hogy Magyarországot rávegyék az orosz szerződések felmondására. nem lenne fűtés, villany, munka stb. orbán azonnal megbukna jönnének ők, hitelfelvétel gyuri bától örökös kamatra, az ország és a családok eladósítása, következő lépcsőben az állami vagyon eladása potom áron (mivel nincs pénz mert orbán ellopta, plusz nincs ingyenebéd-mondanák) azután a családok vagyonának elvétele (mint a devizahitelek idején-nem tudnak fizetni, ahogy bajnai mondta akkoriban aki nem tud fizetni adja el a házát) és a muszlim migránsok beengedése. hihetetlenül gyorsan gyarmati státusz, lényegében az ország már csak névleg maradna meg egy birodalom jelentéktelen részeként nyomorban. hasonló fenyeget vagy még rosszabb mint 1918-19-ben, ha nem vagyunk észnél. gyuri báék biztos hogy tovább akarják fokozni a szankciókat, hogy európa gyarmat legyen és benne magyarország is, ami persze nekünk fog fájni nem az oroszoknak.
ki kell húznunk a hurokból a fejünket. mint a fegyverszállításnál. nem ellenezzük de nem veszünk részt benne. Különben elveszik az ország. észnél kell lenni és keménynek a mi háborunkban és nem az ukrán-oroszban.
Dániel Irén Viola
2022-03-07 at 09:49
Azok akik ma az oroszokat gyűlölik, nemrég térden állva hívták be 1956-ban az oroszokat , hogy verjék le a magyar forradalmat. Ezek az Apró félék ma s*gget nyalnak az oroszoknak, holnap meg legyilkoltatnák őket az amcsikkal. Szerencsére a Blinken okosabb és jobban fél az orosz atombombaktól mint a hazai baloldal. Inkább nevezzék gyávának mint hullának.Minden áron nem kell oroszellenesnek lenni!!!
ViAM
2022-03-07 at 09:34
Az oroszokkal összeveszni pontosan akkora baromság lenne, mind április 3-án a hazai ellenségre szavazni.
Öngyilkossággal érne fel!
Nemhogy holnapután, de holnap sem lenne, mert megszűnne – minden, Magyarország is.
Vésey! Szokás szerint szuper írás, minden szava helytálló!
Andromeda
2022-03-07 at 09:30
Egyébként nem mellesleg már Lengyelország is észbe kapott, mégsem szállítanak MIG 29-eseket, ők is rájöttek, hogy Lengyelország ugyanúgy veszít, mégha meg is nyert egy háborút elvileg, mint ahogy 1945 után is “nyertes” volt.
ERZSI
2022-03-07 at 09:27
Sok ilyen okos, értelmes, hazaszerető ember kellene , mint Orbán Viktor! A hülyéket vissza Kanadába, ott lehet csoportosan hülyülni!
Andromeda
2022-03-07 at 09:27
Évezredes tény, hogy vannak, akik nagyon-nagyon jól keresnek a háborúból. Az amcsiik egészen biztosan, az olajjal és gázzal foglalkozó cégek Oroszországot kivéve egészen biztosan, akik felvásárolják a csődbe menő cégeket, azok egészen biztosan. Na meg a Magyarországot romba döntő ballib is egészen biztosan.
Andromeda
2022-03-07 at 09:22
Magyarország ellen a ballib már 32 Éva háborút folytat, illetve már 1919 óta. Az viszont tény, hogy a napokban szintet léptek. Magyarországot nemcsak Oroszország, hanem Ukrajna, az EU és az amcsiik is súlyosan veszélyeztetik, ill, ami folyik, az (meg) fegyverek nélküli totális terror Magyarország ellen. Trianon 2 és a 2. Világháború fegyveres szakasza előtti percek.
halacska
2022-03-07 at 09:21
Orosz nyelvet tudó tanárok járhatnának oktatni a kisdiákokat.
Ha velük jól bánunk, akkor Magyarország újra példát mutathat szépen csendben. Lesznek fülek, szemek, amelyek majd emlékeznek erre…
Puncius Pinatus
2022-03-07 at 08:57
Mindig annak ellenkezőjét kell cselekedni amit a hazaáruló ballibsi, bérenc ellenzék szeretne, “követel”.
Ma holnap, holnapután.
Április 3-ig.
Utána szívlapát, seprő, ciánozás, stb. És “a haza fényre derül”
A BALOLDAL EL AKARJA PUSZTÍTANI AZ ORSZÁGOT!
2022-03-07 at 08:56
Miért hagyja magát tematizálni? Miért mészároslőrincezik a cikk írója?
Elég, ha rámutat, ha elzárják a gázt, bedől az ipar, bedőlnek a vállalkozások, nem lesz adófizető, nem lesz vendéglátás, kereskedelem, nem lesz fűtés, melegvíz, nem lesz mit enni!!!
Győző
2022-03-07 at 08:48
“ Mi lesz vele ilyen zűrös nemzetközi helyzetben egy hónap múlva, egy év múlva, tíz év múlva?”
/
Jaj, hát internáciknál, proliknál ismert válsz:
Lerombolják, kifosztják, aztán megállapítják, hogy “ ez egy szarország, nem is kell, bőrönd csomagolva, bankkártyák, oszt Haway”.
Csak hogy, ha az USA és Brüsszel akarata szerint belerángatják az internáci ügynökök a hazánkat a háborúba, akkor nem lesz hova menekülni, mert akkor egész Közép-Európa kaput.
Ne legyünk naívak! Az USA térképen Magyarország törlése, átnevezése nem véletlen.
Aljas, sötét provokáció.
Ismét egymás ellen ugrasztani a közép-európai országokat, népeket, uszítani a kárpátaljai magyarok ellen.
A HÁBORÚT AMERIKA AKARTA!
ROHADJON MEG PUTYIN ÉS BIDEN IS!
nemzeti
2022-03-07 at 08:46
A ZORBÁN !
Piszkos ellenzéki sajtó még olajat is önt
a tűzre.
Persze a világpiaci áron fűt,azt is az
Orbán csinálta.
Szemét népség.
márko
2022-03-07 at 08:43
NEM KELL démonizálni ( DÉMONIZÁLNI … DÉMONIZÁLNI )
. NEM KELL démonizálni az orosz népet
. nem kell DÉMONIZÁLNI Putint
/
nekünk semmi ok rá
/
ÉS miért kell ???
. BEDÖNTENI az SBER bankot ( ÉS a mi kárunkra ) miért kell ???
. miért kell Magyarországot használni MINT brüsszelíta KARRIERISTÁK ESZKÖZEKÉNT ???
. miért nem fizetnek 3 milliárd eurót a kerítésre — brüsszelíta karrieristák ???
. miért vagyunk BAKANCSOSAN rugdosva a humbuk JOGÁLLAMISÁG miatt ???
/
az “EU egységes döntések” , ezek ESZKÖZ karrieristák kezében
. ( ÉS mind a mi kárunkra )( minket gyűlölnek )
/
ÉS
. az ” EU egységes döntések ” az BAKANCSOS fekália ,
. ÉS ezek brüsszelíta ÖNKÉNYES eszköz — TÁVOL A józan észtől
/
ÉS
. MIÉRT kell nekünk ” feka egységesen ” torkig úszni a PSZICHOPATA Eurokraták hibáiban ???
/
NORMALITÁS KELL ( gondolom én )
béka
2022-03-07 at 08:36
Lelketlen baloldal mindenáron háborúba akarja zavarni hazánkat. Okos döntés Orbán Viktor Miniszterelnöktől, hogy mindenképp ki kell maradnunk ebből a háborúból.
Angie
2022-03-07 at 08:34
Most épp az olaj ára van az egekben, mert szankcionálni kell a világ egyik legnagyobb olajkitermelőjét, Oroszországot, hogy Amerika jót röhöghessen, hogy jól romba döntötte Európát. Aztán majd még jobban nem lesz benzin, így minden marhára emelkedik. Aztán egyszer csak megszűnik a szállítás. Persze a moslék akkor is a ZORBÁNT fogja hibáztatni, nem az elcseszett, zsebre dolgozó brüsszelitákat és libernyákokat, akik behódoltak Amerika holdudvarának, Sorossal az élen. Eszement idióták! Szúrjuk tényleg ennyiszer tökön magunkat? És még ti birkáztok?!
Cassandro
2022-03-07 at 08:25
Közben Soros shortolja a forintot és OTP vesz!