Miután az elmúlt hetekben több egykori tanítványa is azzal vádolt meg, hogy szexuálisan zaklatta, valamint fizikai erőszakot és lelki terrort is alkalmazott az edzéseken, illetve versenyeken, Turi György, a Magyar Úszó Szövetség szakmai alelnöke benyújtotta lemondását.
Turi György végleg lemondott a Magyar Úszó Szövetségben viselt tisztségeiről. Erről levélben tájékoztatta Wladár Sándort, a szövetség elnökét. A Blikk szerkesztőségéhez is eljutott levélben az áll, hogy Turi György úgy véli, az elmúlt időszak történései alapján a helyzet tarthatatlanná vált, és már nem a személye, hanem a magyar úszósport és munkaadója, a Kőbánya SC megítélése a tét.
A lelkiismeretem tiszta
– írta Turi György, hozzátéve: azon dolgozott az elmúlt 42 évben, hogy a rá bízott több ezer sportoló sikeres sportember, a magánéletében pedig boldog ember lehessen. Sikeressége bizonyítékaként a munkálkodása ideje alatt megszerzett, összesen 196 éremmel, amiből 104 felnőtt olimpián, világ-, illetve Európa-bajnokságon megszerzett medál.
Szerénytelenül hangzik, de igaz, hogy Európában biztosan nincs még egy úszóműhely, amely tartósan ennyi eredményt tudna felmutatni
– írja a levélben, amely a Blikk szerint felér egy beismeréssel: annak elismerésével, hogy az úszók által említett esetek valóban megtörténhettek, hiszen akkoriban ez volt a bevett módszer.
Ehhez az edzőnek/edzőknek és a sportolóknak – számos dologról való lemondás mellett – hatalmas, időnként emberfeletti munkát kellett elvégezniük. Vannak olyan edzéselméleti és módszertani kérdések, nevelési elvek és módszerek, amelyek hosszabb-rövidebb időszakhoz kötődtek, de korukban nem kérdőjeleződtek meg, és vannak olyanok, amelyek ma már fel sem merülhetnek.
– írja Turi, hozzátéve: elképzelhető, hogy a korábban alkalmazott módszerek vitathatóak, de akkor ezek vezettek a sikerhez, ám mára megváltoztak, egyes módszereket pedig elvetettek.
Különösen igaz ez a 2013 utáni időszakra, amikor a körülmények változása a nevelési módszerekre nézve már a jogi környezet változását is magával hozta
– fogalmazott a mesteredző. Turi György a levélben bocsánatot kér mindazoktól, akiket akarva-akaratlanul az elmúlt évtizedekben megbántott. Azt azonban kijelenti, hogy aki úgy érzi, sérelem érte, az forduljon a hatóságokhoz.
Ugyanis nem védekezhetek olyan, évtizedes múltú vádakkal szemben, amelyek vagy meg sem történtek, vagy nem úgy történtek meg, ahogy a sajtó hasábjain megjelentek, vagy a körülményekből kiragadva kapnak most, akár évtizedekkel később, visszamenőlegesen, már egy más korban értékelést
– írja levelében, amelyben kijelenti, hogy a sajtó rendelkezésére csak az esetlegesen meginduló jogi eljárások lezárta után áll majd, addig nem, emellett pedig a szövetségnek megköszöni az eddigi közös munkát.
Forrás: Blikk; Fotó: MTI/Illyés Tibor
Sötétben rejtőzködő piszkos - náci
2021-11-26 at 09:27
Ne legyünk már álszentek! Ha én edző lennék, és látnám azt a sok szép, kisportolt női testet, hát bizony ágaskodna, aminek ágaskodnia kellene.
És ha lenne konszenzus, bizony meg is ba…nám mindet.
Én a 40 éves érettségi találkozón szembesültem azzal, hogy a gimnáziumi lány-osztálytársaim szinte mind szerelmesek voltak a matektanárunkba (aki amúgy jó fej volt, és vonzó férfi lehetett a fiatal csajoknak) és bizony volt köztük olyan, aki be is adta a derekát (ezt nem minden büszkeség nélkül mesélte el annyi év után).
Úgyhogy könnyű Katit táncba vinni – ha ő is akarja, és bizony nagyon is akarja sokuk.
Nemhiába a lányok régen már 14-15 évesen férjhez mentek.
Teljesen más az érés egy kamaszlány és egy kamaszfiú esetében.
Az előbbiek ugyanabban a korcsoportban sokkal érettebbek a velük egykorú fiúknál.
Nem volt az akkora hülyeség régen, amikor a középiskolák nem voltak koedukálva.
Egy kamaszodó fiúnak teljesen más nevelési igénye van, mint egy nővé váló lánynak.
Szóval aki a bakfis lányát élsportolónak adja, az vegye tudomásul, hogy lehet, hogy az edzője által “fel lesz avatva”…:))))
Theo
2021-11-25 at 23:02
Moliere,
Sajnos teved, ” az eoszakban nevelt fiaink” igen eredmenyesek tudnak lenni, uszoink vilagelsok. Az orosz balett is csodas, pedig a mesternok palcaval igazitjak a balettos lanyok labat a megfelelo magassagra….
Sok sport nagyon durva, vizilabdaban pl halomra pofozzak, rugdossak egymast a jatekosok a meccsen. Ezt vagy negszokjak meg elotte a hetkoznapokban, vagy megszoknek.
Mindazonaltal sok a pocsek edzo, pont ugy mint pl a pocsek tanar, fegyelmeznie kell, mert amugy nem.eleg jo a szakmaban, –avagy eleve perverz es azert ment oda.
Ahogy lejjebb irtam: mindez a sportveztes es a szulok kozos felelossege, de serdulokor utan mar a sportoloe is. Ha erdekbol megis ott marad, akkor kesobb ne sirdogaljon. Az elsport nem kotelezo.
moliere
2021-11-25 at 18:35
Galamb
Ezekkel most teljesen egyetértek. Hogy a szülő mennyire tud állat lenni a gyerekével, azt sokan tudják az óvónők közül. Amikor a négyéves reggel (!!!) is lázas, 38 felett, és telenyomják lázcsillapítóval, és beviszik az óvodába. Az az ember (?)… az szülő?
Az NDK-ban működő embergyár, aranyéremgyár orvosai mondták név és arc nélkül az erről készített dokufilmben, hogy a szülők úgy vitték az egyesületekhez és az orvosokhoz a gyerekeiket, hogy bármit csinálhatnak vele, csak sikeres legyen.
Érdemes meghallgatni egy gyerek focimeccsen a szülőket… nagyon-nagyon sok ember nem képes embert nevelni, mert vagy buta hozzá és vagy vele is ezt csinálták.
A generációs láncolatot nehéz megszakítani, a minta továbbadódik.
.
Hogy mikor mi volt a korszellem, az lehet, hogy változtat a dolgon talán. Az, hogy ma más a korszellem. Ezt nem kapcsolnám azért a BLM, LGBT, gender elleni értelmes és jogos harchoz. Walesben hosszú éveken át titokban és tömegesen estek gyerekfocisták, tinédzserek áldozatul egy-két edző maffiaszerű nemi erőszakolási gyakorlatának, és a vele járó fizikai ütlegelésnek. Már hallom, hogy “és? lám, eredményt is elértek vele, négy közé jutottak az EB-n, bucira vernek bármikor minket”. Igen. Eredményes volt. Gary Speed öngyilkos lett, mert családapaként SEM bírt ezekkel az élményekkel aludni, nevetni, élni.
És nagyon fontos ponthoz jutottunk: ahol kimondja valaki, ha csak magában is, hogy “a gyengék mindig kihullanak”, nem is kell több kérdést feltenni, ott a totalitárius diktatúrák örök pribékje, a lélek nélküli ember.
Vízöntő
2021-11-25 at 18:31
” A lelkiismeretem tiszta ….
– írta Turi György,”
rohadék, az soha nem lesz tiszta!!!
Ne hazudozzon, és ne védje képmutatóan senki!
Hány éves kortól jártak oda gyerekek? 6-8 éves kortól, védtelenül, kiszolgáltatottan!
Fiút, gyereket papuccsal összeverni, lányt felpofozni úgy, hogy a csattanásokat emeletekkel fentebb is hallani lehetett, ő ezzel embereket nevelt!
Ja, embereket, olyanokat akik a kisebbekért nem álltak ki, nem vágta pofán senki azzal hogy elég, embert aki 9 éve Szepesi Niki ellen gyűjtött aláírást, most meg közli hogy Szepesi mégis igazat irt!
Cseh emberként nulla!
Mi volt a környezettel, az egyesületi vezetéssel, a szövetség vezetésével? Hogy nem tudtak róla? Nem tudtak a szadizmusról a pedofilról?
Hogy mennyi érmet szállítottak? Hogy annak köszönhetően?
Anélkül nem lett volna?
De, lett volna, csak más edzőkkel, emberségből, pedagógiából jelesekkel!
Hogy úgy nem?
De igen!
Emlékeznek még az olimpiára? A magyar lányokra.
12. hellyel írt sporttörténelmet az egyik, 4.hellyel a másik (a bicajával már VK versenyt is nyert azóta), vagy a makacskodó lóval küzdő öttusázónkra?
Verték őket? Nem!
Az akkoriakat se lett volna szabad (bűn volt az a javából!), ráadásul ki tudja hány tehetséget, érmet vesztettünk az elmenekültekkel!
Ne beszéljen mellé senki. Ha most felvonulna a múlt és visszaadná az verést neki az összes érmet odadobva mellé, mindenki sajnálná Túrit, az öregembert, de a gyerekeket ma se sajnálná, védené senki?
Tiltsák csak ki az uszodákból, oktatási intézményekből örökre mindet aki részese volt annak a múltnak, nincs felmentés!
moliere
2021-11-25 at 18:26
Az a gond, hogy a mi erőszakban nevelt fiainkat mindig legyőzték a civilizációban nevelt-edzett nyálas kis nyugati bohócok… Cseh Lászlót is… Lehet, hogy nem kellett volna kiverni belőle azt a kis pluszt, amit a szeretetteljes biztonságérzet jelentett volna. Ki tudja? Ugye?
.
A másik:
Kis lászló erőszakolós botrányánál is nagyon jól megoszlottak a hozzászólások. És precízen megmutatták, hogy mekkora gond van a Fidesz szavazótáborával. Hogy az idős, és többségben lévő fanatikusok túlnyomó része bizony kommunista. Minden arra jellemző lelki- és elmebetegséggel feldíszítve.
Itt még az is előkerült valamelyik szörnytől, hogy Cseh László milyen sokat köszönhet gyárfásnak. Nos, ennél precízebb igazolás nem is kell fenti soraimhoz.
moliere
2021-11-25 at 18:20
Hazafi – gondolom – marha büszke a három gyönyörű gyerekére, a hét csodálatos unokájára, meg a tizenkilenc angyali dédunokájára, és együtt örüljünk vele, mert mindből remek magyar ember lesz, hiszen megkapják az adagjukat, ha nem értik meg elsőre a kutyafittyet.
És persze lesz, aki továbbadja a hagyományt, a tisztességet és a céltudatosságot, így 2100-ban is lesz magyar siker. Meg alkoholisták, idegbetegek, ököljogászok, hülyére vert tizenévesek, és apjukat gyűlölő fiúk, lányok.
Védeni kell azokat az idősebb edzőket is, ahogy Hazafi is teszi példamutatóan, akik – hiszen hát emberből vannak – véletlenül néha rákívánnak a csibenyakra. Nem lesz attól a két három puszitól semmi baja a kislánynak, legfeljebb tudja majd, hogy amikor a korosztálya érdeklődik a szemérme iránt, akkor mi a dolga a nőnek. Régen is így ment, mégis felnőttünk, egészségben becsületben, tisztelve a szüleinket, tanárainkat, máma megy egy simogatással mingyá tele a média.
Ugye, Hazafi?!
Galamb
2021-11-25 at 16:49
Itt páran a szülők hallgatólagos együttműködéséről írnak. És attól kevésbé fáj a verés, kisebb a megalázottság érzése?
L. Aladárt menti az a körülmény, hogy a felesége is tudott, beleegyezett, hogy megrontsa kiskorú gyermekét? Na ugye?! A helyzet az, hogy a szülő ezzel odaül a Turi-félék mellé a képzeletbeli vádlottak padjára.
Azért, mert a szülőnek jogai vannak és ezt mostanában helyesen, bizonyos területeken megerősítik, ne essünk át a ló másik oldalára! Itt emberek képtelenek eltalálni egy emberséges középutat.
A korszellemre való hivatkozásról meg annyit, Pető Iván is azzal védte Vásárhelyit.
Carolus
2021-11-25 at 15:50
Nem elbagatellizálva ami történt, de az akkoriban elfogadott volt, különösen a versenysportban. Egy felnőtt férfi sirálmolása meg nem volt elfogadott. Most fordítva van. Lacika, aki a magyar adófizetők pénzén beutazta a világot és ezentúl is mi fogjuk tartani, most érzelgős. önsajnáltatós “önvallomást” tesz, aztán követi több másik is, a jövőbeni jó pozíció megszerzése érdekében. Miért? Kit érdekel ez már?
Mi a haverokkal nem voltunk élsportolók, csupán a mozgás öröme és a társaság miatt jártunk napi szinten edzésre. Ha késtünk, teljesen mindegy milyen jogos okból (pl. villamospótlóra vártunk stb.) a minimum a 100 fekvőtámasz büntetés volt, de egy visszalólás is megért minimum egy nyakast, he nem pofont). Ettől még nem lettünk lelki sérültek, és a Dunának sem mentünk.
Fogalmam sincs mi ment az uszodákban, de jó lenne ha elismernék a panaszolók, önsajnáltató volt sportolók, hogy amennyiben sikeresek voltak az Turi edzésmódszereinek köszönhették, amennyiben pedig nem, azért nem Turi volt a hibás.
Theo
2021-11-25 at 15:20
Sztem a problema mar megoldodott azzal, hogy a szulok is ott lehetnek az edzeseken.
A legnagyobb szenya a buzy Szechy volt,,halistennek mar nincs kozottunk.
Be kell fejezni a vilag tulfelen tartott ellenorizhetetlen edzotaborozasokat is.Kamerakat az uszoda folyosokra, vegyenek fel kabinos neniket megint, perverz gyurokat azonnal kirugni, azok konnyen potolhatok. Intezmenyi igazgatokat megbuntetni, ha naluk tortenik valami, akkor majd jobban figyelnek. Muszaj negelozni az elsport tekintelyenek erodalasat, mert arra negy ki a jatek a harminc eves meetoo ugyekkel. Mintha az elsport csak errol szolna!
Hans Landa
2021-11-25 at 15:06
Cseh László nagyon sokat köszönhet Turi Györgynek és Gyárfás Tamásnak.Jóllehet eredményeit az akkori hazai uralkodó Széchy-féle brutális módszerek biztosították.Ezen eljárások a keleti blokk országaiban teljesen elfogadottak voltak,mivel errefelé az élsport=politika elv érvényesült.Való igaz az USA-ban vagy Kanadában efféle módszerek nem igen voltak alkalmazottak(bár az USA női tornaválogatott botrány?????).Pályafutása nagy részén Cseh nagykorú volt,valszeg a szülei is tisztában voltak az uszodai “helyzettel”.Hosszú Katinka 2016-ban Rio előtt karakánul kiállt az elvei mellett,-saját bőrét vitte a vásárra-súlyos kritikát fogalmazva a hazai úszószövetség felé,ezt követően pedig bizonyított(Rio:három arany,egy ezüst),hogy “egyéb” módszerek is eredményesek!!Akkor Cseh hallgatott.
Reménykedjünk,hogy humanizálódnak a hazai edzésmódszerek az eredmények megtartása mellett.
Dobos Róbert
2021-11-25 at 15:04
Miért nem akkor méltatlankodtak a sportolók? Így utólag elég gusztustalan ez az egész.
Zolee
2021-11-25 at 14:03
Hazafi: nagyon szánalmas az olyan pedagógus/edző/szülő, aki csak fizikai erőszakkal tud “nevelni”. Áruld már el, mi abban a “keménység”, és milyen ember az, ha valaki a neki kiszolgáltatott emberrel, főleg gyerekkel szemben fizikai erőszakot alkalmaz? Ráadásul még utólag is gyáván mentegeti magát, hogy márpedig ő ilyet nem csinált (valószínűleg ez az a típus akit vagy magát is terrorizáltak otthon, vagy csak a kisebbségi komplexusát kompenzálja valahogy). Igen az élsport a kőkemény edzésről szól, de számtalan sikeres edző van, aki fizikai erőszak nélkül is tudja motiválni a tanítványait.
Etel
2021-11-25 at 13:57
Remek, Cseh Lászlónak ismét gratulálni kell, csak az a kár, hogy ettől az esemény utáni megvilagosodastol még mindig nem lett olimpiai bajnok. A bűnbakkeresésben viszont verhetetlen.
Királytigris
2021-11-25 at 13:55
Maradjunk annyiban, hogy Cseh Lacika a fészkébe szart…
Ha bármi problémája volt, akkor miért nem lépett le az első”pofonnál”???? Kereshetett volna másik klubot, másik edzőt.
Minden sikerének kovácsa Turi úr. És akkor ez a köszönet? Hogy nem sül le Lacika pofájáról a bőr!
Szégyelld magadat Cseh Lacika! Jó úszó vagy, de mint ember hitvány.
Galamb
2021-11-25 at 13:34
Hazafi
“Nem azért járatjuk edzésre az élsportolónak szánt gyerekeket,…”
Nincs több kérdésem.
Még csak annyit, Isten irgalmazzon a te gyerekednek, már ha van egyáltalán!
Hazafi
2021-11-25 at 13:18
Látom, hogy mi oldalunkat is egyre inkább megfertőzi a libsi puhányság. Gáspár Anette példái éppen azt bizonyítják, hogy a kemény nevelés egyrészt működik, másrészt pedig elengedhetetlen ahhoz, hogy embert faragjunk a fiatalokból. Az élsportókkal foglalkozó edzők világa talán az utolsó, ahol ezek a bizonyítottan hatékony módszerek a napjainkban is alkalmazhatóak voltak.
dr. Kolompár Genitália
2021-11-25 at 13:16
Sosem volt bajom a szurkolókkal, a rajongókat azonban rühellem.. Az olyan elfogult, egyoldalú, szánalmas ragaszkodás. (Katinkának is a szara sokak számára illatosabb, mint egy középszerű szerény úszónak a kölnie)
Ne essünk tehát át a ló túlsó oldalára. Cseh Lászlót nem verték agyba-főbe, mindössze elcsattant néha egy tasli. Csak úgy építő jelleggel. Persze ez nem egy magától értetődő dolog, ahogy az sem, hogy bárki tud bajnokot faragni egy úszóból. Az úszó-edző viszony egy hallgatólagos szerződés. Éns rád fordítom az időmet, te pedig azt csinálod amit mondok neked. Biztos vagyok abban, hogy Turi György nem a pofonnal kezdte. Ahogy abban is biztos vagyok, hogy senki után nem ugrott a vízbe pofont adni. A medence szélén történő visszapofázást pedig ebben a körben büntetik. Ő megúszta pofonokkal, mást nem kapott pofont, mert elhajtották. Ki járt jobban?
Witness of History
2021-11-25 at 13:13
Legalább ez után lesz ideje megtanulni úszni.
—————————————–
Csöndben mondom, hogy minden teljesítmény-sportból ki kéne szállnunk: ma már csakis doppingolással lehet nyerni mindegyikben.
Erre most atlátikai stadiont építünk.
Elment az eszünk.
Hazafi
2021-11-25 at 13:10
Galamb! Csak a győzelem számít. A második helyezettre senki sem emlékszik. Nem azért járatjuk edzésre az élsportolónak szánt gyerekeket, hogy önmagukhoz képest jól teljesítsenek, hanem, hogy bajnokok legyenek és a hazának dicsőséget hozzanak. Az élsportolók edzését én inkább egy katonai kiképzéshez hasonlítanám, az élsportókat pedig a katonákhoz, akiknek késznek kell lenniük mindent feláldozni a sikerért. Ehhez pedig a megszállotság és a kemény kéz elengedhetetlen.
Nonvideor
2021-11-25 at 12:58
Hazafi
2021-11-25 at 11:57
Ne mondd!
És az a “legnemesebb”, ha összeveri, megalázza?
És ha mégsem nyer a futamon, akkor lelövi?
Gáspár Anette
2021-11-25 at 12:56
Hazafi!
”
” “a sportolónak a legkönyörtelenebb edzői praktikákat, fizikai és lelki kényszerítést és megaláztatást is el kell viselnie.”
.
Ezzel nem értek egyet. Mert akkor ez más nevelési szinten is érvényes
kell legyen, nem? A 60-as években húzta meg a pajeszomat a tanítónéni,
mert nem értettem elsőre az osztást. Otthon felejtettem a körzőmet,
össze kellett fognom az ujjaimat, és a fejes vonalzóval csapkodta
az ujjaim végét. Ha beszélgettél, akkor az egész osztályt felállította és
mindenkinek magasba kellett tartania a karját akár negyedórát is. Próbáld ki.
Szadista tróger, pedagógusnak nulla, akinek csak fizikai-lelki fenyítés van a tarsolyában.
A katonákat sem verik, viszont lehet, hogy dupla adagot kell teljesíteniük.
A szovjet katonákat ájultra verték, ha fegyelmi vétséget követtek el.
.
dr. Kolompár Genitália
2021-11-25 at 12:52
Hogy a miértre is legyen tippem. Most, hogy Lacika már nem sportol, helyet keres magának. Világos, hogy nem a hüvösvölgyi Nagyréten lévő céllövöldében szeretné a diabolót söpörni. A szövetségben azonban ott volt Turi György.. Most már nincs ott.
Gáspár Anette
2021-11-25 at 12:51
Az egyik az ő szempontja.
A másik a neveltjeinek a szempontja.
Közös cél a győzelem volt.
De milyen áron? Voltak, akiknek nem érte meg.
.
Hol az ellenpélda, akinek a személyisége, pedagógiai eszközei
voltak a motiváló erők és nem a megszégyenítés, verés, abuzálás?
dr. Kolompár Genitália
2021-11-25 at 12:44
Jenő bemegy a vendéglőbe. Miután a megrendelt három fogást elfogyasztotta, a tányérokat alaposan kitunkolva-kitörölgetve széles mosollyal nyugtázza a pincérnek, hogy jólakott. Majd hazaérve leül a számítógépe elé, és feljelenti a vendéglőt , hogy milyen szar és kevés ételt szolgáltak fel.
Ezt a Cseh emberkét már akkor megutáltam, mikor a szeretettel közelítő médiának kijelentette, hogy ő Nem Cseh Laci, hanem Cseh László..
Az álszerény álarc mögött egy beképzelt majom lakozik. És mindemellett gerinctelen. Neki lett volna lehetősége időben felszólalnia, ha történt volna olyan incidens ami nem vállalható, mivel az édesapja is elismert úszó volt. Lapítottak, vagy most hazudik Lacika. Ha lapítottak, akkor azért, mert akkor az volt az érdekük, hogy a legjobb edző foglalkozzon Lacikával. Most már utólag az edző egy terrorista. Egy férfiembertől – külünösen egy sportolótól – szánalmas az “add vissza a homokozó lapátomat”.
Galamb
2021-11-25 at 12:24
Hazafi
És arra nem gondol, hogy esetleg olyan versenyzők küzdjenek meg egymással sportemberek módjára, esetleg 2 másodperccel kevesebbet teljesítve, akiket nem vertek kékre, zöldre?
Nem, Barátom. Itt vannak megszállott, karrierista emberek, akik mindenen átlépnek a siker érdekében. Akiknek még ez is kevés, azoknak a következő szint a dopping. Vagy a megbabrált párbajtőr.
És a szemtelenségért, alkalmi csíntevésért kiosztott atyai pofonokat ne keverjük a permanens terrorral. Mert az inkább egy súlyosan alkoholista családfő napi gyakorlatához hasonlítható.
Hazafi
2021-11-25 at 11:57
Az edzőnek ez a feladata, hogy a szó legnemesebb értelmében betörje a sportolót!
Eljutottunk oda, hogy még sport céljából sem szabad kemény nevelésben részesíteni a gyerekeket. Először az atyai pofont kriminalizálták, most pedig szinte az összes hastásos edzői módszert.
Ebben a túlérzékenyített világban egyre kevesebben értik, hogy a sikerért a sportolónak a legkönyörtelenebb edzői praktikákat, fizikai és lelki kényszerítést és megaláztatást is el kell viselnie.
Az pedig a szülő felelőssége is, hogy az élportolónak szánt gyermekét úgy nevelje, hogy sikertelenség esetén ne az edzőjére panaszkodjon, hanem inkább önmagában keresse a hibát. Mert erről van szó!
Uncle Ment
2021-11-25 at 11:40
A 2032-es olimpián nem lesz magyar aranyérem úszásban.
(Hacsak nem egy srác a lányok között…)
De ez nem csak a Cseh László hibája.