A két, egymással homlokegyenest szemben álló tartalmú Európa-kép lejött az óriásplakátokról megvívni, hogy kiderüljön, melyik az, ami a valódi problémákra valódi megoldásokat ajánl, és melyik a jól hangzó, de üres, utópisztikus vágyálmok csokra. Az eszményi, egyesült Európát Dobrev Klára, a baloldal új üstököse, új reménye és legújabb messiása, a status quót az alapszerződések bajnokaként pedig Orbán Balázs, a Miniszterelnökség parlamenti államtitkára képviselte a Méltányosság Politikai Elemzőközpont szervezte vitaesten.
Orbán Balázs van annyira régi ismerősünk, hogy a Magyarország európai politikájáért felelős minisztériumi államtitkárként se tudjon minket meglepni semmivel. A vitában felkészülten és a régi MDF-es igazikonzervatívok elismerő csettintését kiérdemlő higgadtsággal képviselte a politikai realitást, míg Dobrev Klára az ellenzék minden felelőtlenségével felvértezve dünnyögte az új mesét, az internacionalista liberalizmusét. De „új” politikai szereplőként is érdekesebb Dobrev Klára személyiségrajza, ami a kampányok biztonsági buborékvilága után végre elérhetővé és éles vitahelyzetben is megtekinthetővé vált. El kell ismerjük, működik a férje által kitalált, közéleti közelmúltunkból talán legjobban Lendvai Ildikóra emlékeztető karaktere, hiszen az elképesztő intellektuális felszínességet és a hibátlanul bemagolt euroblablát ügyesen csomagolta be az értünk aggódó, napközis óvónő szerepébe, aki kedvesen, de mégis erélyesen beszél le a fikaevésről, ám csak azért, hogy később addig terrorizáljon, amíg el nem fogy a tökfőzelék is.
A meglepetés
A közhelyes tanmesék formájában előadott európai ábrándok között fél pillanatra hirtelen őszinte és önmaga lett Dobrev Klára.
Szőke ciklon
2019-06-11 at 13:21
Hát nagyon fájt, így aztán nem tudtam végig nézni, mert fel ment a vérnyomásom. Ez az apró unoka a betanult panelokon kívül saját gondolatokkal nem rendelkezik. Ott kapcsoltam el, amikor előjött az űrkutatási számokkal. Nyilván fleto tanácsolta neki, arra gondolva, hogy na most megfogjuk a vitapartnert. Ő is ezt csináltra azon a “vitán”, amikor nem volt agy igaz szava sem! Valamikor azt hittem, hogy milyen komoly emberek kerülnek a parlamentbe, az milyen megtisztelő feladat számukra, sőt egy eu-parlament az még ennél is komolyabb dolog. Aztán rá kellett jönnöm, hogy az megy, ami a kádár-korszakban, a nagy-elvtárs megmondja ki lesz a képviselő, a prolik meg rábólintanak! Olyan demokratikus koalíciósan. Ha belegondolok, hogy ez a liba az emberek adójából, majd 4-5 milliót is megkaphat, les se kell érte hajolni, elég neki mocskolódni, hazát árulni!
Átsferi
2019-06-10 at 11:55
Vitának én nem nevezném, Gyurcsányné felmondta a “terépcsecsőző” Fletó kampányszövegét, Rónai Egon haver pedig megtámogatta. Amikor elkezdett “tolvajozni” a nacsasasszony, na akkor Orbán Balázs jó idegrendszerének köszönhetően, nem lett szék felrúgás, szó nélkül ment tovább Gyurcsányné misztikus baromsága az Egyesült Európáról. Ez a magát zseninek tartó némber, -akár a “Kárpátok géniuszának neje,Elena asszony! – aki nem akármilyen cégbirodalmat irányít , hagyta magát beáldozni az eszement, elhülyült Fletótól. Ez mindent elmond róla, hiszen szemmel láthatóan csöppet sem örvendezik , hogy itt kell hagyni a szemlőhegyi, elzabrált villanegrát, és bizony el kell mennie Brüsszelbe, egy ugrásra az ottani No-go zónától. /Fletó szava ennyire parancs lett a Dobrev-házban? Ej, Ej, okosabbnak, szuverénebbnek gondoltam ezt a fejhangon handabandázó némbert! / Végső csapásnak berántotta barátnőjét, ezt az országvarangya Kálmán Olgát. Kössz! Mint hallani, ezzel ugrott 5-6 százalékuk. Bravó Gyurcsányné!
Nahát
2019-06-09 at 20:59
Nem néztem meg a vitát, mert nincs gyomrom Gyurcsánynéhoz, viszont nem értem ezt a hisztit, ami itt a kommentelők körében megy. Mi az, hogy Orbán Balázs legitimizálja ezt a nőt? Egy frászt! Gyurcsánynéval egy államtitkár állt le vitázni, nem a Miniszterelnök. Igenis szükség van arra, hogy a baloldali szavazók gondolkodó része számára nyilvánvalóvá váljon a különbség. El vagytok ti itt tévedve, milyen alapon akarjátok megtiltani a vitát? Okosabbnak képzelitek magatokat a vezetőinknél? Amit itt olvasok, komolyan mondom, jobbikos szavazói tempó. Onnan jöttetek, nemde?
Atosz
2019-06-09 at 09:50
Meg van pofaja ennek az apro antal tomeggyilkos fattyanak a bolgar dobrev klaranak politizalni ???? Hogy rohadjon meg ez a ringyo klara a hibbant zakkant CsotanyFerivel egyutt !!!!
Dragon
2019-06-09 at 00:43
Áron ,ha szeretnél főpolgármrster jelölt jelölt lenni akkor szívesen összedobunk neked 2000 aláírást és vitatkozhatsz egy jót olgaval meg gerivel és a többi bohóccal és ha el nem csalják még az előválasztást is megnyerheted.
salamander
2019-06-08 at 23:43
Ragacsos, ragadós ez a banda, hiszen már az SZDSZ esetében megmutatkozott a magyarok egyértelmű állásfoglalása: családközpontú, keresztény konzervatív európai nép vagyunk. Nem tàmogatunk külföldi érdekeltségű balibbant, zöld, liberális pártocskákat…
1867 óta folyamatosan dolgoznak azon egyes pénzügyi körök, hogy meghonosítsák azokat a rendszeridegen struktúrákat, amelyek alapvetően az állam külső érdekek mentén való bekötésében érdekeltek. A Dobrev-Gyurcsány szarpáros ennek a mesterségesen beékelődött érdekltségnek a kiszolgáló csapata.
Mutassuk meg egyszer és mindenkorra ezeknek SZDSZ klónoknak, hogy ilyenekre NINCS SZÜKSÉGE Magyarországnak!
Andromeda
2019-06-08 at 21:51
Merkelék az elmúlt 9 évben a következő európai országokban váltották le a jobbos kormányokat vagy bevándorláselleneseket : Görögország, Macedónia, Spanyolország, Olaszország (Berlusconi), Ausztriában egy hét alatt a kormány összes tagját lecserélték. Simán le tudják állítani az EUs támogatádokat, ha van egy jó ürügyük. Simán. Az ürügy a Néppárt elhagyása. Rosszul látod, egy 5%-os gazdasági csökkenéssel lázadást tudnak kiprovokálni, Budapest szavazóinak nagy része már most is komcsi. Salvinivel majd összefogni, ha megerősíti Olaszország gazdaságát, és visszaveti a náci Németország támadását.
Valika
2019-06-08 at 21:51
Nekem az a bajom velük, hogy nincs közöttük bányász meg útkaparó.
Bokor Géza
2019-06-08 at 20:44
Teljesen logikus, ésszerű volt Dobrev Klára jelölése. Nem jött be az ajtónak futás, földön fetrengés, idióta erőszakoskodás, gyalázkodás.
Próbáljuk meg az ellenkezőjét, s bejött.
A cél ugyanaz, az eszközök mások, de nyilvánvaló, hogy ésszerűbb egy viselkedni tudó nőt előtérbe helyezni, mint egy hisztiző tahót.
Szerintem ezzel nemcsak a DK nyert, hanem Magyarország is. Inkább Dobrev képviselje az ellenzéket Brüsszelben, mint olyan nők akiknek a viselkedését szégyellni kell, ellenzéki és kormányoldalon egyaránt.
László Ferenc
2019-06-08 at 19:01
Biztosan többen észrevették, hogy amikor Orbán Balázs komoly határozottsággal mutatott rá az igazságra, a műsorvezető, a cseppet sem független Rónai Egon, (ismerős a bal oldali elkötelezettsége) azonnal magához ragadta a szót és bizonyos kötöszöveget mondva segítette, hogy gyurcsányné felvegye a beszéd fonalát!Klára nagys. asszony köszönje meg Orbán Balázsnak, hogy az úriemberként nem hozta elő a gyurcsány család által elkövetett gazemberségeket – ami miatt például a nagyságos asszonynak most is menni kell az unióba – nehogy elérje itthon az igazságszolgáltatás keze. (Benne van a Czeglédi sikkasztásban – ő adott, mint egy bank, súlyos milliókat Czeglédinek. Ezért kellett kimennie.Remélhetően 5 év uniós tagság után, már mentelmi jog nélkül, eléri az igazságszolgáltatás!)
Tiszta belterjesség ez a gyurcsány családban. Képzeljék el, ha ugyanez előfordult volna (nem fordulna elő!)a miniszterelnök családjában, hogy a feleségét jelöli a Fidesz uniós képviseletének a vezetésére? Azóta már kitettek volna bennünket az Unióból, az ENSZ-ből, stb. A média csak azzal foglalkozna! Gyurcsányéknál ezt természetesnek veszi a sok agymosott – ugyanúgy tapsolnak neki, mintha szabad pártnapon lennének.
Majd egy év múlva kérjék meg a klárikát – adjon számot az ígéreteiről: a magas nyugdíjakról, stb, stb.amit ígéretéhez híven, elintéz az unióban!Ha-ha-ha.
Hogy többen is számot kapjanak a klárika és családja valódi “szociális elkötelezettségéről” – erről itt egy cikk, aminek még a valamikori Jobbik járt utána, már mint a dobrev klán valódi “elkötelezettségéről”. (igaz az a mondás, hogy mindegyiknek maga felé hajlik a keze) Itt egy bizonyíték, a kimentett milliárdokról:
https://www.sokkaljobb.hu/content/gyurcs%C3%A1ny%C3%A9k-indon%C3%A9zi%C3%A1ban-avagy-indon%C3%A9ziai-ember%C3%BCnk
aladin
2019-06-08 at 17:06
De miért is áll le egy úri ember mint Orbán Balázs egy ilyen paraszttal vitattkozni. Olyan hangja van ennek a Gyurcsánynénak, hogy nem tudja az ember, most nyávog vagy beszél, kimondottan egy tésasszony kinézete van aki a túrot árulja a piacon. A multkor még arra lettem figyelmes egy ilyen hangra, még megfordultam, hogy mit keres itt Gyurcsányné a túros eladok sorába.
Ilona
2019-06-08 at 16:22
Dobrev túlértékeli önmagát, illetve azt a látszatot akarja mutatni, hogy kivételes egyéniség. A videóban, szerintem egy ideges nőt láthattunk végig tele belső feszültséggel. Az első 15 másodpercig, míg a lábát is lehetett látni állandóan mozgatta megállás nélkül, ez viszont nem a magabiztos, okos, nyugodt nőkre jellemző.
A beképzeltség, önteltség magas foka az, ha azt hiszi, a Fidesznek igényt kellene tartani rá. Dobrevnek a szakértelmét miért a Fideszben kellene alkalmazni, ha a férje sem tartott rá igényt a Gyurcsány kormány idején?
Dobrev nevét az EU-s választásokig mindenki tudja nem a szakmai tudása tette ismertté, őt nem a szakmai munkája miatt ismerjük. Ismertté családja története tette.
Egyébként milyen különleges, egyedüli, kivételes végzettsége van, hogy a Fidesznek alkalmazni kellene, ami miatt nélkülözhetetlen lenne?
Majdnem úgy nyilatkozott, mintha Nobel díjjal is rendelkezne és nem csak diplomával. Nem csak egyedül neki van Magyarországon, jogász, vagy közgazdász, mérnök, vagy esetleg orvos végzettsége, hanem százezrek is rendelkeznek hasonló végzettséggel, mint Gyurcsány felesége.
Bízom benne, hogy a FIDESZ saját embereiből továbbra is tud megfelelő végzettségű embereket alkalmazni és soha, semmiképpen nem szorul Gyurcsány feleségének tudására, amelyet a közvélemény nem is ismer.
„Én csak olyat ígérek, amit betartok : „ mondja a videón látható felvételen. Nem volt még képviselő sohasem, most került be az EU parlamentbe, így nem tudhatjuk mit fog betartani és milyen ígéretet nem.
A kampányban könnyű helyzetben volt, mert ígérni könnyű, de azt betartani már sokkal nehezebb lesz. Ígérni mindenki tud, még a legszegényebb képességű ember is.
A képviselőnő álma az Egyesült Európai Államok maradjon meg álomnak. Magyarország érdeke, hogy a nemzetek legyenek erősek, egy gazdaságilag fejlett erős Európában.
(Juncker is ostobaságnak gondolja minden isiásza ellenére az Egyesült Európai Államok vizióját.)
túródóra
2019-06-08 at 15:18
Tele van velük Budapest,de vidéken is “lecüvekeltek” belőlük jócskán!Ritka rosszmájú,rosszindulatú ,törtető ,harsány, büdös,gyilkos népség!Ezektől mentsen meg bennünket az Isten ,hogy nehogy még egyszer döntési helyzetbe kerüljenek az alávalók !Ezek romba döntötték Magyarországot,csak törmeléket,halálhörgést,szegénységet,siralmat hagytak maguk után!Ezek egy pillanat alatt a szegénységbe taszítanának ismét!Adóztatnának,ránk szabadítanák ismét a belső migránsokat. Pofa alapállás lenne megint mindenkinek.Piszok egy népség,csak az a baj,hogy mindig voltak a szemeteknek támogatóik,a legalja prolik!vagy az azokból lett ,felkapaszkodott ,kinevelt pribékjeik!
Tgolyó
2019-06-08 at 15:05
Vannak ilyen asszonyok akik meg tudnák szögelni a disznó ól ajtaját is , ha az ura este ezért megdicséri aztán talán meg is jutalmazza . Ám ennél egy lépést sem tehetnének egy rendes ház udvarán .Klára asszonyság csak nyugodtan gyakorolja a szögelést !Az európai egyesült államok gondolatát több mint száz évvel ezelőtt a magyar libsik már megálmodták . Ez volt az első szög a magyarok koporsójában .Végeredmény Trianon .
csakafidesz
2019-06-08 at 15:57
Már a Rómaiak megálmodták, sőt hozzá is fogtak..
Mária
2019-06-08 at 14:27
Dobrev Klára, DK Gyurcsány hazug politikájának zászlóvivője, jó tanítványnak bizonyul! Megfelelő, szimpatikus köntösbe burkolja mondanivalóját! Sajnos, sokan el is hiszik! A Nagy Európai Unió, Magyarország függetlenségének TELJES elvesztését jelenti! Igen, párbeszédre szükség lenne,……nincs kivel, így, értelmetlen! Két külön vágányon halad az ország sikeres megvalósítása:-DK, Momentum, (ahonnan pénzelik) A világ milliárdosainak akar megfelelni egységes Európa képében.
Fidesz – KDNP előtérbe helyezi a magyar nép akaratát, az irány jó, Magyarországot akarja erős-sikeres állammá tenni!
Annamária
2019-06-08 at 14:26
Dobrev Klára szakértelme? Sőt olyan, amit a Fidesz-KDNP hasznosítani tudna? Ennek a nőnek egyáltalán van önkritikája? Egyébként irritáló, ahogy előadta mondandóját. Mintha a néző gyenge elméjű lenne. Számomra elfogadhatatlan személy Dobrev.
csakafidesz
2019-06-08 at 15:55
“Ennek a nőnek egyáltalán van önkritikája?”
Értelmetlen kérdés. Neki csak kritikája van ‘ön-‘ nélkül.
Tuskerózsa
2019-06-08 at 14:22
Ennek a nönek fogalma nincs miröl beszél A fellegekben jár a feje és csak imételgeti nagy vonalakban a témákat amit megfogalmaztak a választási programukban. Ugyanezeket a globális témákat ismetelik a szocialista balliberáalisok minden országban Europa szerte. Ezt Grurcsányék csak lemásolták és nagy valószinüségben trainingben is részt vettek, ez a predikájuknak az alapja de nincs tartalma. De ennél senki nem jut tovább, met egy közös megoldásra senki nem képes.
Ilyenfajta demagógok vannak már Bruszelben elegen. Csak felszedik a rengeteg pénzét az adófizetöknek, de kormányozni nincs eszük.
Isten örizze az embereket ezektöl az “Európa megváltóktól”. Klára a kövér fizetéséért Európát nagyon szivesen még tovább a szakadék szélere taszitaná.
Különben kár az idöért ugyanugy a studióban, mint ennek az interjunak a meghallgatása szempontjából. Ugyanolyan hülyeségeket beszél mint a Gyurcsány párja. Az alma nagyon a fája tövébe esett. Csak azt nem értem, hogy a választóiknak hol volt a józan eszük amikor az X-et behuzták nekik.
kerekferke
2019-06-08 at 13:57
DKG
Többször is megméretett, és könnyűnek találtatott: dkg.
Khm… DK1G
Átsferi
2019-06-08 at 13:50
Napnál világosabb volt, hogy Rónainál merre lejt a lejtő. Úgy fészkelődött ott a székében, ha Orbán Balázs beszélt, majdnem a székére rottyantott idegességében. Gyurcsányné hihetetlen álszent! “Oktatásegészségügy”, meg a Tudományos Akadémia. Ez volt a visszatérő fájdalma egy Gyurcsánynénak! Na meg a “politikai kultúra!” Orbán Balázs helyében azért rákérdeztem volna: Az volna a politikai kultúra, amit az ellenzéki horda a parlamentben, és az MTVA székházban előadott? Netán az, amikor hitesura le-gazemberezi Magyarország miniszterelnökét? Gyurcsány Ferenc ma a magyar politikai élet Győzikéje lett, neje őnagysága pedig a lepcses szájú Be’ja asszony. Ennyi zöldséget, amit ez összehordott!!!
Andromeda
2019-06-08 at 13:32
Salvinivel, Le Pennel, a lengyelekkel, az AfDvel együtt is kisebbségben vagyunk, kb. 20%. Csak akkor lenne értelme szakítani, ha a másik csoport együtt 50% felett lenne, de ez lehetetlen. Azonkívül a német ipar a német médiával és a német politikával ellentétben még befektet, a legnagyobb külföldi befektető, de egy frontális ellenállás esetén kénytelenek lennének kivonulni. Miért nem lehet ezeket a rém egyszerű tényeket nem megérteni?
VAM
2019-06-08 at 12:55
D.K. családi kényszerből és további anyagi haszonszerzés céljából elvállalt szerepköréből, hogy nincs egyelőre visszaút, az látszik az állandó kényszermozgásán, erős gesztikulációin beszéd közben, amivel eltereli a figyelmet mondanivalójáról, ami nem baj, de erősen megviselt idegállapotát jelzi. Valószínűleg tudja, érzi, hogy jobb lett volna otthon maradni és esténként mesével álomba ringatni gyerekeit. Jobban járt volna mindenki.
Viszont Orbán Balázs kitűnő volt összességében.
Vízöntő
2019-06-08 at 12:21
Ez mire volt jó?
Egy vitához partner is kell, az ellenzéki térfélen olyan jelenleg nincs, Dobrev Klára sem az!
Dobrevet ráadásul leválaszthatatlanul kíséri a nagyapó Apró Antal és a szülők árnya és férje, Gyurcsány Ferenc politikai múltjának minden terhe!
Ez bizony súlyos politikai hiba volt a döntést hozók részéről, mert kizárt hogy Orbán Balázs döntött volna a megjelenéséről!
csakafidesz
2019-06-08 at 12:03
“Hát nem veszítette észre, hogy az EU harmadik legnagyobb országa (Nagy-Britanniát leszámítva), Olaszország ellen frontális támadást indítottak Salvini miatt”
Pont ezért kellene nekünk is melléjük állni és a Weber-félékkel még kezet sem szabad fogni.
csakafidesz
2019-06-08 at 11:56
Dobrev Klára bolgár és ezért képtelen megérteni és elfogadni, hogy a magyar államiság több, mint ezer éves. Nekünk itt van a Szent István királyunk teremtette Magyar Állam, és nem kívánunk egy másik államban, egy Európai Egyesült Államban élni. Mi akkor is saját ezeréves európai államunkban élünk és ráadásul magyarok vagyunk. Akkor is így van, ha ez nem tetszik a nem-magyar liberálisoknak.
polizza
2019-06-10 at 11:05
De nem az a baj vele, hogy bolgár, hanem, hogy efftársi és ki tudja valójában mennyire bolgár efftársi egyebek keveréke.
Lyukat beszélni a hasba, azt tud, olyan beszélőkéje van. Jellemzőjük.
De hogy igazi, az ország számára hasznos gondolatok mennyire vannak a leállíthatatlan duma mögött? Ki-ki döntse el saját maga, hogy érzi.
Akik meg a Fideszt akarják büntetgetni, nem látják, hogy nincsen könnyű helyzetben? Egyensúlyoznia kell a késpenge élén.
És nagyon nem mindegy az országnak, hogy sikerül-e neki.
OK, elfogadom, hogy egyesek nem kedvelik, hogy nem szimpatikus nekik OV, sőt ingerli őket a személye. Ilyen van.
A ,,népnek” meg el kell fogadnia, hogy soha nem fogja tudni előre, de még azonos időben sem, hogy az ország vezetői mit szándékoznak tenni, éppen mit tesznek. Hiszen ha ők tudják, tudná az ellen is. És EU ide, meg EU oda, az összefogásával, meg mindennel együtt, minden ország, nép igyekszik a saját érdekeit érvényesíteni. És egyáltalán nem abnormális. Sőt, az ellenkezője lenne abnormális.
Az OV ellenesek gondolják végig, hogy van-e jobb megoldás számunkra?
Az ellenzék nagyobb része egyértelmű, hogy kicsoda. Tőlük mentsen meg az Isten.
De a Jobbikkal se jöjjenek, azon az alapon, hogy valamikor még hazafias megnyilvánulásaik voltak, mert azóta kiderült, hogy csak szöveg volt az egész.
Ha nem csak az lett volna, akkor semmiképpen nem álltak volna össze azokkal, akikkel képesek voltak összeállni. Szóval mára már tőlük is mentsen meg az Isten. Sajnálom a valószínűleg az ilyesmikért lemorzsolódott szavazóikat, mert jól becsapták, nagyon arculcsapták őket.
POROSZLAI RÓBERT
2019-06-08 at 11:32
Napról napra egyre rondább! Mit szedhet szépség ellen?
Bejla
2019-06-08 at 12:00
Fletót 😛
Ágnes
2019-06-08 at 13:14
ISTENI BEJLA !!!!!
Csámpás Marcsa
2019-06-08 at 14:49
Megverte őt marx és lukács szelleme egy viszkis butykossal.
Minket meg vele.
Andromeda
2019-06-08 at 11:24
Azért, hogy bizonyítani lehessen, hogy a kormány párbeszédet folytat. Nem kell a DKra szavazni ezért.
Andromeda
2019-06-08 at 11:22
Hát nem értitek, hogy az EUs választások eredményeinek ismeretében a Fidesznek nincs mozgástere, nincs más választása, mint a kármentesítés?????? A jobboldal nem győzött az EUban, ezért a Fidesz tehetetlen!!!! Nincsenek csodák, de azért nem a Fidesz felelős. Mégis mit akarsz elérni azzal, hogy a szövetségesek gyengesége miatt a Fideszt szidod? Ha a Fidesz kilépne a Néppártból, azonnal lerohannának. Hát nem veszítette észre, hogy az EU harmadik legnagyobb országa (Nagy-Britanniát leszámítva), Olaszország ellen frontális támadást indítottak Salvini miatt, vagy burokban éltek? Költségvetési eljárást, olyat, mint Orbánék ellen 2011-ben, azzal a nyilvánvaló céllal, hogy megdöntsék Salvinit. Megfenyegették Orbánt, hogy ne merjen Salvinivel szövetséget kötni. Az osztrák sunyi jobboldali kormányt egy hét alatt megdöntötték, mert még a zsarolt Kurz dem volt nekik eléggé kezes. Miért nem értitek meg???????
Tamás
2019-06-08 at 11:22
Tisztelt hozzászólók!
A demokráciához hozzátartozik az amit a másik féltől is elrnánk: el kell fogadni mások másmilyen véleményét.
16% erre a nőre szavazott. Ugyanúgy értelmetlen ócsárolni őket mint ahogy a bal oldal teszi velünk.
Orbán Balázs épp ezzel mutat jó példát! Reflexből én is azt gondoltam, hogy minek legitimálni egy ilyen személyt, de rá kellett jöjjek hogy ezzel nem lett volna igazam. A legitimációt a 16% már megkapta. Tetszik vagy sem el kell fogadni olyannak amilyen.
Ha gáz – és ez pont így derülhet ki – majd a szavazói legközelebb nem állnak mellé.
csakafidesz
2019-06-08 at 12:00
Tamás! Azt is el kell fogadni, hogy Apró Antal unokáját sokan nem tudják szeretni. A Dobrev papa is magasrangú belügyes volt, szóval a család híre egy kicsit (vagy nagyon) rossz csengésű. Különösen azoknak akiket üldöztek anno.
Tamás
2019-06-10 at 16:05
Igazad van. Én mondjuk úgy, határozottan nem szeretem. Az is tény hogy valszeg jobb híjján szavaztak rá. A kormány képviselői viszont muszáj beszéljenek a 16% okán hogy beszéljenek vele.
Amit viszont kimondottan utálok, hogy egyesek a helyzet miatt Orbán Balázst utálják – ezzel Fidesz népszerűség-csökkentő hangulatot keltve!
Épp tisztelnünk kell a mi képviselőinket, hogy a meló mocsok részét is elvégzik!
Bejla
2019-06-08 at 12:02
ne felejtsük el, hogy a 16% jó része csak ‘jobb híján’ szavazott rá!
túródóra
2019-06-08 at 11:20
Hozzá sem kellene szólni ehhez az apróantal féle ,libsi koca disznóhoz,nemhogy vitatkozni vele.Ők örülnek ennek,mint a majom a farkának!Ki engedte ezt meg?Ki találta ezt ki?Kerülni kell őket,mint a görényt!!!!!
Mátyás
2019-06-08 at 11:09
Én csak egyetlen birodalomban szeretnék élni, a Hun birodalomban. 🙂
Janos Szabo
2019-06-08 at 10:59
ÚZ VÖLGY ! ENNEK A/NÖ ?/NEK NEM MOND SEMMIT !GYURIBÁCSI AZ IGEN !
székely
2019-06-08 at 10:47
Hát ez hihetetlen!Leállni egy ilyen ócska hazaárulóval ! Nem azon kellene dolgozni,hogy nyilvánosságra kerüljön a Ceglédyvel kapcsolatos ügyek?Mit csinál a Fidesz?
gyozo2018
2019-06-08 at 10:04
Orbán Balázs miért avatja egyenrangú féllé a gyilkos Apró unokáját, azt a Dobrev Klárát, aki feltehetően az EU -képviselői mandátuma által élvezheti a jogi számonkérés alóli védelmet?!
Egy ilyen alja csürhe vezetője nem lehet vitapartner.
varurfi
2019-06-08 at 11:10
Hát édes barátom, ebben mélységesen egyetértünk.
De annak is van értelme, hogy Furcsányné színt valljon.
Derüljön ki, mit képvisel valójában ez a némber, hogyan próbál érvelni, mit maszatol összevissza. Pl. Európai Egyesült Államokon belüli nemzeti függetlenség…
Fából vaskarikát a bognár készíti, vagy a kovács kalapálja?
Fárasztóan ostoba ez a Furcsányné (Dobrevnek hívja a papája, Klárának a férje).
csakafidesz
2019-06-08 at 12:07
Valóban nem vitapartner Dobrev Klára. Ő nem érti, nem is akarja érteni, hogy Magyarország Szent Istvávtól több, mint ezer éve önálló államiságot kapott. Neki, mint bolgárnak semmit sem mond Szent István neve.
Benedek Károly
2019-06-08 at 14:05
Mondhatna mint bolgárnak, de szegény bolgárok is megszenvedték az ilyen Dobreveket. Nem tehetnek arról, hogy odaette őket a fene, mint ahogy mi sem
tehetünk róla, hogy onnan meg ide, és egymásra is találtak.
A honfoglalásnak nevezett korszak előtti időszakban is kapcsolatban álltunk a bolgárokkal.
Egy neves bolgár történész “A tényleges történeti kapcsolatokat a bolgárok és a magyarok között a IX. század harmincas éveitől (837) számítja, amikor is a Theophilosz bizánci császár uralkodása (829–840) alatt kirobbant bolgár–bizánci konfliktusba a magyarok a bolgárok oldalán avatkoztak be az Al-Dunától északra fekvő területeken. Ez a bolgár–magyar kapcsolatok alsó időhatára (post quem). A történeti irodalom azonban mind magyar, mind bolgár részről már ezt az időpontot megelőzően beszél bolgár–magyar érintkezésekről, azokat a magyar honfoglalást megelőző, őstörténeti korba helyezve. “
csakafidesz
2019-06-08 at 15:51
Károly! Történelmileg helyes, de ne feledd el, hogy mikor nekünk Szent István révén saját államunk volt a bolgárok a Bizánci Birodalomhoz tartoztak.b Később a török ült a nyakukra, de jóval tovább, mint 150 év..
MJF
2019-06-08 at 09:56
Miért süllyedünk le odáig, hogy ezzel kommunista szörnyellával, a kormányoldal
leül vitatkozni, a híresen bolsi-libsi, tovább nem folytatom, Egon vezetésével?
Miért kell őket, akár indirekt módon is népszerűsíteni?
gyozo2018
2019-06-08 at 10:06
Elég sok fura gesztussal szembesülhet az ember a kormányoldal részéről.
A Heti Hetes sztár Csiszárból is nagykövet lehetett.
A PS is olyan alakokkal ül le egy asztalhoz, akik folyamatosan gyaláznak minket,
veszélyt jelentenek a magyarságra, az országra, pl. Hadházy és söpredék társai.
Ágnes
2019-06-08 at 13:09
CSATLAKOZOM!
NEGLIGÁLNI KELLENE AZ ÖSSZEST–HISZEN A HÍRNÉV,RANG ÉS PÉNZ MOTIVÁLJA ezeket !!
HA SZÁMBA SEM VESSZÜK ezeket—KIHÚZZUK A LÁBUK ALÓL A TALAJT !!!!!
székely
2019-06-08 at 10:39
csatlakozom!!!
Zsike
2019-06-08 at 12:12
Miért nem lehet megérteni azt az alaphelyzetet, főleg a mindenható kommunikáció évszázadában, h nem állunk le mindenféle színvonalú alakokkal – legyenek azok bár önjelölt és hangos világmegváltók -, NEM állunk le vitatkozni, mert NEM EMELÜNK BÁRKIT az arra MÉLTÓ vitapartner szerepére!
Egy felkészült Orbán Balázs – uram bocsá’ – nem süllyed arra a szintre, h érdemi vitapartnerként üljön le – az ország nyilvánossága előtt! – egy közismerten arra méltatlan személlyel! És ehhez hadd ne részletezzem, miért méltatlan egy Gyurcsányné (Apró-Dobrev) Klára!
Már Gyurcsány szerepét is – a magyar nyelv szavainak stilisztikai szerepével sajnos, tisztában nem lévő – jobboldali szakértőink rosszul fogalmazva, túlértékeltették a hallgatósággal, jóllehet, maguk ezzel nem lűtszanak tisztában lenni! Ez ugyan nem sokkal több, mint stilisztikai hiba, de Orbán Balázs és mások szerepértelmezése több tekintetben hibádzik!
Ráadásul Orbán Balázs sose lesz olyan színész, mint Gyurcsányné, ami önmagában plusz szavazatokat hozhat – na, kinek, vajon? – Gyurcsánynénak! Atv képernők előtt sokféle ember ül…
Szathmári Veronika
2019-06-08 at 09:51
Most kellene megkérdezni őnaccságát, hogy az Úz-völgyi konfliktus, hogy fér bele egy – általa reklámozott – egyesült Európába?????????????? Istenverte, átkozott fajta románokkal????? A többieket nem is említve. Ez a nő nincs tisztában a magyarok európai helyzetével. Dolgozni, kirabolni – azt igen, szeretik – de elismerni “érdemeinket” magyarságunkat – azt már nem. Őt biztos befogadják, sőt! De nekünk meg pont ő, meg a fajtája nem kell. Hazaárulók ne adják az észt nekünk – mindig volt magunkhoz való, elég eszünk, azért vagyunk még itt – csekély ezer éve!
Andromeda
2019-06-08 at 09:47
Köszönöm a tudósítást. Különösen azért, mert egy ideig biztosan nem fogom tudni rávenni magamat, hogy az Apró-Gyurcsány politikai maffiaklán ezen tagját meghallgassam. Nekem elég, hogy nem akarok európai egyesült államokat EEÁ), amely valójában már Juncker isisászos 2014-es megválasztásával megvalósult. És ez az EEA úgy beszél, úgy kezeli Magyarországot, annak törvényes ês demokratikus kormányát 2010 (!!!!!) óta, mint Hitler a zsidókat. Ha ugyanis egy egyszerű kísérlet teszünk, és kicseréljük a “magyar” szót “zsidókra” a német média 2010 óta tartó fröcsögésében, akkor visszaérkeztünk 1933-1945-be. Merkel és Weber egyszerűen undorító nácik, és akik őket akarják, mint a DK, azok szintén azok.
gyozo2018
2019-06-08 at 10:08
1000/1000!!!!
hivő
2019-06-08 at 09:44
Tudni kell kivel állunk szemben,mégha könnyü fajsulyú is ez a nö,de
megjeleniti az magát elitnek nevező és kiváltságosnak hivő
csoport képét.
Fehérlófia
2019-06-08 at 11:24
MSZP-s vélemyény Gyurcsányékról:
„Ismerem jól a Ferit, amikor múlt hétfőn kiállt, és azt mondta, ott vannak Karácsony mögött, akkor sejtettem, hogy ez azt jelenti, van újabb jelöltjük.”
MacMondeau
2019-06-08 at 19:36
könnyű fajsújú-csak a ami rejtőzködik mögötte(birodalom) az nem az!