Már nemcsak az számít mozgalomnak, ha valaki mindennel és mindenkivel szexuális életet él. Sajnálatos módon az elmúlt években kialakult egy olyan férfiakból álló társadalmi csoport, akik egyáltalán nem élnek nemi életet, de nem azért, mert nem akarnak, hanem mert valamiért nem tudnak. Az incel-mozgalom egyre több tagot számlál világszerte, a tagok pedig egymást hergelik bele a kilátástalanságba. Sajnálatos módon a “mozgalom” tagjaira jellemző a depresszió, az öngyilkosság, és természetesen az, hogy együtt gyűlölik a nőket, illetve azokat a férfiakat, akiknek egészséges az életük. Kroó Zitával és Dezse-Zelenka Dórával megpróbáltuk megfejteni, hogy mi állhat a jelenség hátterében, és néhány jó tanáccsal is ellátták a lányok a fiatal férfiakat.
A lányok egyébként rövid úton megfejtették: szánalmas férfiak mindig is voltak, és mindig is lesznek, de meglepő módon szerintük ez az új őrület/aberráció nem jelent veszélyt a világra nézve. Kifejtették: a végén úgyis mindig a konzervatív életfelfogás és családmodell az ideális megoldás, és erre előbb vagy utóbb mindenki rá is jön. Azzal kapcsolatban egyetértés született, hogy a közösségi média, de legfőbbképpen a társkereső alkalmazások nagyon rossz hatással vannak az emberi kapcsolatokra és rengeteg kárt okoznak az emberek önbecsülésében, azt azonban cáfolták, hogy ezek az applikációk alapvetően a férfiak tartós depressziójához vezetnének, szerintük ugyanis nincsen nagy különbség a kapott lájkok és a matchek tekintetében a két nem között.
Grimmbusz
2022-09-12 at 09:20
Jaj, ez de érdekes…
Ennek az “azért vagy incel/antifeminista/nőgyűgyölő/akármi, mert lúzer vagy” jelenségnek már külön neve is van. Shaming tactics, megszégyenítő technika.
A -gyakran nem is létező- észérveket helyettesítik vele. 🙂
Nekem tetszik ez az incel téma 😀 Végre valami új nézőpont:D
Dühös románszakértő
2022-09-12 at 01:15
Nos, ebből a videóból édes keveset tudtunk meg erről az INCEL-mozgalomról, viszont hogy a ferfi műsorvezető két hölgyvendégével mit gondol a témáról annál többet.
Nekem ez az egész mozgalom, vagy csoport – ami keveset itt megtudhattam róla, annyit igen,hogy bár én eddig nem hallottam erről, de én is INCEL-nek számítok a definíció szerint- valami nagyon gyermeteg mozgalom benyomását keltette, de ettől függetlenül fontos kibeszélőfelülete lehet a hozzám hasonló problémákkal kűzködőknek – bár minden bizonnyal üzleti szándék is meghúzódhat mögötte, ahogy a hozzászólásokban felvetették ezt is.
Mert a probléma, aminek ez az INCEL-“mozgalom” egy gyermeteg tünetének tűnik, nagyon is valós, és nem férfispecifikus, hanem nőket is kő keményen érint: a saját adottságokhoz képesti túlzott elvárásokból adódó kapcsolatnélküliség és magányosan való megöregedés.
Persze meg lehet próbálni lejjebb adni az igényeket, amint azt a fenti filmen a Jürgen-bort ivó, de vizet prédikáló Kroó kartársnő is kifejti. Az igényeket lehet lejjebb adni – egy bizonyos szintig. És ha a megkötött kompromisszumok sem elegendőek a pártaláláshoz? A fiatalok között közhelyes érvelései miatt népszerű “nagyon okos” Pál Feri atya jön azzal az elméletével, hogy az önképpel van a baj, mert először tisztában kell lenni azzal, hogy én magam mit tudok nyújtani, és ahhoz kell igazítani az elvárásaimat. Ok, de mi van, ha az, amit én nyújtani tudok, csak ahhoz elég, hogy a már lehető leglejjebb hozott szint alattiak jutnak nekem, amely felhozatal kevés ahhoz, hogy olyan párt találjak, aki legalább minimális szinten elég a boldogságomhoz? Mi van ha alapvetően csak az ellenkező nem 25%-a tetszik, de kompromisszumokkal le tudom tornászni az elvárásaimat úgy, hogy a felhozatal mondjuk 40%-ra táguljon, de a saját adottságaim még mindig csak a felhozatal 50% alattiakhoz elég? Mert a párkapcsolati boldogság megtalálása nem önkép függvénye, hanem hogy van-e az illető hatással rám, vagy nincs. Ha csak olyan jut nekem, aki nincs rám semmilyen hatással, az nemhogy csökkenti, de növeli a magányt, pusztán nem egyedül, hanem valaki mellett maradok magányos, csak púp lesz a hátamon (és viszont én is az övén). Akkor talán az is jobb ha egyedül maradok magányos, mert akkor legalább szabad maradok. Nem azzal van a baj, hogy Kroó kartársnő nem képes Jürgennél lejjebb adni, mert senki sem erőszakolhatja meg önmagát, az igényeket nem lehet vezényszóra egy bizonyos szintnél lejjebb vinni. Ami ellenszenvessé teszi a filmbeli viselkedését, hogy az ellenkezőjét símán elvárja férfi társaitól, továbbá az, hogy kizárólag lúzersággal magyarázza a papa-mama hotel jelenséget (és nősovoniszta módon csak a férfiakra), abba nem gondol bele, hogy a mai magyar rögvalóságba – (a gengszterváltás óta, tehát nemcsak 12 éve) milyen nehéz összegrundolni egy saját kecót, az átlag pesti horrorisztikus albérletárak pedig egy minimálbéres fizetést simán elvisznek. Ez a papa-mama hotel fő oka Magyarországon, nem a “lúzerság”, kedves Kroó kartársnő!
Zelenka kartársnő felhozta, hogy a problémát pszichológus, szexuálpszichológus is tudja kezelni. Feltéve ha van elég pénze az érintettnek, hogy a méregdrága magánprakszist megfizesse. Egyébként marad az állami, amit kb. nagyjából a hajára kenhet, ha épp nem a micsodájára húzhatja, vagy feldughatja magának (saját tapasztalat).
Incel mozgalom nincs még Magyarországon, viszont a probléma, mármint a párkapcsolat-nélküli magányosság nagyon is létező társadalmi probléma, ezt szociológiai felmérések is alátámasztják: a nők sokkal nagyobb arányban diplomáznak, mint a férfiak, ezért a városokban nőtöbblet van, nagyrészt diplomások, falvakban férfitöbblet diploma nélkül, értelemszerűen mindkét szegmensben nagyon sok incellel. Namármost a városi diplomás nőktől aligha várható el, hogy összejöjjenek a vidéki diploma nélküli férfiakkal.
Nos ebben a demográfiai helyzetben nem feltétlen szerencsés a hagyományos családmodell kizárólagosságának erőltetése, arra kéne ösztönözni a (főként városi) magányos nőket, hogy mesterséges megtermékenyítéssel egyedül válalljanak gyerekeket, a magányos (főként vidéki) férfiakat, hogy ehhez adományozzanak örökítőanyagot.
46 évesen még nem volt párkapcsolatom, de mesterséges megtermékenyítéssel három anyukának öt csodálatos egészséges gyermeket nemzettem. Ettől még persze nem találtam meg a boldogságot. De mégis ad egy megnyugtató érzést, hogy nem frusztrál, hogy biológiai utód, nyomhagyás nélkül távozzak ebből a világból.
Ezekről kéne beszélni, nem a tünetről, hanem a valóságról, ami mögötte van.
Grimmbusz
2022-09-11 at 14:31
“A jelenlegi liberális filmművészet olyan példát állít az emberek elé, hogy ne csodálkozzunk azon ha azok magányosak maradnak akik ezt a gyagya liberális példaadást követik.”
Nem véletlenül mondott valami olyasmit a Sex és New York sorozat kitalálója, hogyha előre tudja, mekkora rombolást okoz ez a társadalomban, kidobja a fenébe az egészet. 🙂
Csak ezt valahogy a “stílusos és gondolkodó nők” elfelejtik idézgetni, helyette inkább a sorozatot használják bibliaként.
K
2022-09-11 at 13:16
Miután néhányan kedvükre felsőbbrendűen személyeskedtek, és leminősítettek néhány hozzászólót, nyugodtan meg lehet állapítani hogy az INCEL problémáról, vagy a női vagy férfi szingliségről, az ember magányos létéről a liberalizmus tehet.
A művészvilágban, a filmművészetben a tudományban különösen agresszor diktatúrát valósítottak meg a liberálisok, és nemcsak a művészetet , hanem az egész kultúrát ki akarják sajátítani, csak az lehet kulturált, tudományos, vagy művészi aki liberális.
A jelenlegi liberális filmművészet olyan példát állít az emberek elé, hogy ne csodálkozzunk azon ha azok magányosak maradnak akik ezt a gyagya liberális példaadást követik.
grimmbusz
2022-09-11 at 12:50
Ami a videóból kimaradt.
1. Valóban követtek el gyilkosságokat aminek okaként az elkövető saját incelségét jelölte meg. Megkockáztatom, aki tömeggyilkosságot akar elkövetni az talál úgyis indokot. Viszont elenyésző számú incel lesz gyilkos…
2. Egész csinos kis iparág épült a téma köré, szóval hájpolni kell a dolgot. A lényeg, hogy az incel fizessen: tanácsadásért, terápiárét, plasztikázásért, menőbb ruhákért, stb… Tehát kb olyan mint a fogyókúraipar: bélyegezzünk meg egy kevésbé szerencsés genetikájú réteget és szedjünk ki pénzt belőle a változás igéretével.
3. Ha egy nőt megerőszakolnak és valaki azt mondja, hogy minek ment oda ledéren öltözve, akkor az áldozathibáztatás, és fúj……ha egy férfit elutasítanak a nők és emiatt bekattan, akkor ott csak a férfi lehet a hibás, mert miért néz ki úgy és miért igénytelen, miért nem fejleszti önmagát, hogy megfeleljen a túlzó női elvárásoknak. Ez nem áldozathibáztatás, ugye….
4. Akkor mi van, ha úgy egyébként igazuk van, és tényleg a nők és az elvárásaik a hibásak a hollywoodi romkom agymosás miatt?
gansz
2022-09-11 at 12:47
Mert hipergámia. Mert nincs diplomád. 1000+1 női elvárás van. Mindig van mibe belekötni, miért nem vagy elég trendi.
https://www.ferfihang.hu/2022/08/31/vita-a-ferfiak-es-nok-felsooktatasbeli-helyzeterol/
Wolfchild
2022-09-11 at 12:16
Már önmagában azt sem értem, hogy ha a férfiak egy bizonyos rétegének a problémájáról van szó, miért két nő a beszélgetőtárs? Mert nekik legalább fogalmuk sem lehet erről az élethelyzetről? Remélem, ha legközelebb a nők párválasztási problémáiról lesz szó, akkor férfiak lesznek a vendégek!
Kátay Péter
2022-09-11 at 11:53
ISMÉT egy hajánál fogva előrángatott (kitalált) mesterséges ÁL-probléma…
Nem érdemes mégcsak figyelemre sem méltatni. Jön az új hét, még a szerkesztőségben lesz fűtés, meg kávé, és a “szerkesztő urak”
(és hölgyek) kitalálnak majd valami MÁS égetően-egetverő ÁL-problémát. Hajrá.
Nahát
2022-09-11 at 11:48
Bocsássák meg nekem, de csak kicsit hallgattam bele a beszélgetésbe, beleolvastam a kommentekbe, és csak annyit szeretnék kérdezni, hogy ez a mozgalom vajon nem egy már megint mesterségesen szervezett valami a nyugati ember számára, nehogy nyugodtan tudjon élni? A másik kérdésem az, véletlenül nincs összefüggés a férfiakban a nőkről kialakult képnek (tökéletes test és erkölcsi toprongyság) az általánosan elterjedt pornónézéshez?
moliere
2022-09-11 at 11:47
Grimmbusz
😀
Tele vagy kérdőjellel, az inceleknek meg az a bajuk, hogy egy merő felkiáltójelnek érzik magukat, a csajok nagy része meg azért panaszkodik, mert szeretne tele lenni felkiáltójelekkel.
🙂
grimmbusz
2022-09-11 at 11:40
Számomra az sem teljesen világos, hogy ez mitől “mozgalom”.
A videoban kb annyi hangzik el, hogy hasonló cipőben levő férfiak neten megbeszélik, hogy milyen rossz tapasztalataik vannak a nulla jó mellett.
De vajon tüntetnek-e? Ráerőltetik másokra a cölibátust? Petíciókat,kiáltványokat írnak? Pártot alapítanak? Vagy mitől válik ez mozgalommá?
Róluk pl még egyszer se hallottam, hogy végigrandalíroztak volna egy utcát, ellentétben a fociultrákkal. De az ugye nagyon alfahímes dolog.
Tele vagyok kérdőjelekkel…
grimmbusz
2022-09-11 at 11:34
“moliere
2022-09-11 at 11:22
A cikk szerzője, és a két udvarhölgye kiváló m unkát végeztek, mivel ez az egész egy nyomorult clickbait és comment bait cikk. ”
Asszem ez a lényege a dolognak 😀
moliere
2022-09-11 at 11:30
Orientál valójában a Hegylakó! Generációk sorával tud beszélgetni életük különböző szakaszaiban, nyomon követi életútjukat, csalódásaikat, és neki gyónnak ifjúkori hibáikról, megbánásaikról. Orientál talán egy kisisten.
moliere
2022-09-11 at 11:28
Meg is kaptuk a választ arra, amit nem is kérdeztünk: K azért hülye a kérdéshez, mert ő valójában agykutató, Orientál meg statisztikus. 😀
És az sem sokat segít, hogy együtt kábé 155 évesek, és már nagyon régen fél hatnál állt meg náluk az óra. (Sőt lehet, hogy már rég lejjebb lóg a kismutató, mint a nagy…)
Mehr Licht és Végső Anna pedig jól látja, és ha kimennének privibe, tisztázhatnák, hogy Anna foglalt-e, és ha nem, soha többé nem kéne ilyenekhez hozzászólniuk… legfeljebb csak úgy, mint nekem. 😀
moliere
2022-09-11 at 11:22
A cikk szerzője, és a két udvarhölgye kiváló m unkát végeztek, mivel ez az egész egy nyomorult clickbait és comment bait cikk. Tudván, hogy az olvasók között férfitöbbség van, a férfitobbségben pedig- pláne a jobboldalon (vajon miért?) – erős érintettség van e kérdéskör tekintetében, működni fog a dolog. Hát működött is. Egy idő után ha jól csinálták, önműködik. Egymást gyepáljuk. 😀
Van öreg maradi, vannak frusztrált jól képzettek, vannak, akik bármikor felmondják a polgári katekizmust, és mindig van egy-egy libsi liba provokátornak.
Ha valamelyik karakter hiányozna, akkor valamelyik szerkesztőcske beugrik mondjuk Harlekinnek. És jobban fizetnek a hirdetők.
Grat és kösz!
Amúgy a téma egy fontos társadalmi problémát nem jár körül, csak buta módon szaggatja provokatív nőifodrászat szintű közhelyek csattogtatásával. Ehhez nem grat és nem köszi. Ez szégyen.
K
2022-09-11 at 11:05
moliere
2022-09-11 at 10:41
Azt írod :
“Incelnek kell lenni, hogy mindent ennyire a nők nyakába varrjunk.
És az mi is? Érzelmi intelligencia nélküli nőgyűlölő faszverő.”
—-
Te is inkáb csak kettő darab agysejttel személyeskedő primitív troll vagy, mert normális érvek helyett személyeskedsz és még trágárul is beszélsz.
Én is tudok személyeskedni mint te :
Két darab agysejted van neked is, szuper.
Orientál
2022-09-11 at 11:03
moliere Elnézést de nem is várom el tőled hogy megdicsérjél. Én nem azokról írtam akik valamilyen betegségükből kifolyólag nem nemzettek gyereket ,viszont van olyan ismerősöm is akik spermájuk által segítségével jutottak gyermekekhez , ÉS TELJESEN ODAVAN NA GYERMEKEKÉRT ,JA ÉS A GYERMEKEK GYERMEKEI ŐÉRTE.
Orientál
2022-09-11 at 10:55
moliere Én azokra céloztam akik tudtak volna de lustaságból önzésből nem akartak gyermekeket nemzeni és felnevelni ,mert a gyermekek felnevelése rengeteg időt is igényel ,én rengeteg olyan gyermekteleneket ismerek akik idős korukra nagyon megbánták és megbánják hogy nincsenek unokáik dédunokáik na és gyermekeik ,nekem ők azt mondták hogy sivár az idős koruk és ha nekik valami gondjuk van nem tudnak a gyermekeikhez unokáikhoz fordulni. Többségükre ez vonatkozik amit leírtam tehát már idős korukra megbánták ,volt aki azzal töltötte az élete nagy részét hogy minél több pénze legyen ,mára meg üresnek tertja az életét.
K
2022-09-11 at 10:54
moliere
2022-09-11 at 10:41
Idézet a fenti szövegből a vastagbetűs rész 2. sorának végén…:
“mert valamiért nem tudnak”
-Légy szíves olvass utána a szakirodalomban….:
-Amit leírtam nagyon is reális és valós,…:maximum “egy milliomod rész”.
Az Isten nagyon is jól teremtette meg az embert, és a férfiak 100%-a nagyin is “tud”.
****
Azért mert ma a férfiak nagy része egyedülálló(szingli), nem a férfiak tehetnek hanem a liberális társadalom, a liberális “trend”, ami tönkreteszi az emberi kapcsolatokat.(liberális filmművészet stb.)
Végső Anna
2022-09-11 at 10:54
“Mehr Licht”
Tökéletesen egyetértek. A probléma az, hogy a baj e téren már olyan súlyos,hogy lassan a szexualitáshoz való keresztényi, igényes hozzáállás ( ami az ember életét kiteljesíti és gazdagítja ) abnormálisnak számít.
A média ( de főleg az internet!!) azt sugallja, hogy az ember életének ez az egyedüli értelme és célja, legyen az a szexualitásnak bármilyen elfajult formája.
És sajnos ehhez a jelenséghez (az igényes férfiak elbátortalanodásához) mi nők is nagyban hozzájárultunk az elszemérmetlenedésünkkel.
moliere
2022-09-11 at 10:41
K
A nők félnek, hogy gyerekük lesz, mert a férfiak nem akarnak gyereket, és egyedül nem igazán vágnának bele a családalapításba.
Nem igazán vagy tisztában az arányokkal. Százezrelék meg milliomod, mi?
Incelnek kell lenni, hogy mindent ennyire a nők nyakába varrjunk.
És az mi is? Érzelmi intelligencia nélküli nőgyűlölő faszverő.
Esetleg bizonyos százalékban egy konvencionálisan nevelt nő életen át tartó gyötrője.
grimmbusz
2022-09-11 at 10:40
K az abortusz ellen ágált, már az is baj?
Mi az, hogy “férfi létére”? Akkor a férfinek már véleménye se lehet róla?
Akkor a nők se szóljanak bele, hogy egy férfi ragaszkodik-e az anyjához vay sem. Meg hogy én coitálok velük, vagy maradok szűz. “Én testem az én döntésem” Vagy ez csak az abortusznál van érvényben, kedves liberálisok?
moliere
2022-09-11 at 10:37
Carolus
Nagyon igaz!
Ma mindent túlgondolunk.
“Ha elég sokat gondolkodunk rajta, minden probléma megoldhatatlanná fejleszthető.” (W. Allen)
grimmbusz
2022-09-11 at 10:23
Summa summárum: az alacsony pasik a magyar társadalom ellenségei. Bezzeg a Jürgen…..
Lapozhatunk. 🙂
K
2022-09-11 at 09:23
Mehr Licht
2022-09-10 at 23:19
Nekem van feleségem és gyerekeim , unokáim , de én sem tudnék a mai tudálékos egyetemet végzett férfias nők között párt találni.
A mai liberális “filmművészet” olyan irányba rontotta meg az embereket, hogy lehetetlenné teszi az emberi kapcsolatokat.
Minden filmsorozatban vagy filmben veszekedés, és hitvány értékítélet mutat példát, és ezt a példát mindenki követi.
Azt kívánom neked ..:, remélem hogy rövidesen megtalálod az igazi nőt, és életed ezen a területen is teljessé lesz.
Kopanyi Ferenc
2022-09-11 at 08:38
Ilyenek mindig is voltak, vannak es lesznek. Ez tipikusan az a reteg, aki gyava elmenni szorakozohelyekre, ismerkedni, kommunikalni, es a masik oldalon is gyava elmenni egy haboruba zsoldosnak(vagy mujaheddinnek az Iszlam allamba), ha mar maskepp nem szerezhet nőt. Meg ahhoz is gyava, hogy Thaifoldre vagy fiatal nőtobbleletes helyre menjen, mint Oroszország (vagy volt Szovjetunió) nőt szerezni. Otthon ül és mereng a fejlődés helyett… A tarsadalmak regen sem voltak jobbak! Ez egy tévhit!!(lasd arzenes asszonyok a Horthy korszakban, akik megöltek a hadirokkant ferjeiket, de irhatnank a török háborúk korárol is: a legtöbb Oszman katona vagy magyar vegvari vitéz is nőtlen volt, mert körülményes volt a csaladot hurcolaszni ide-oda). Persze egy világháború rendesen atforditotta ferfitobbletbol nőtöbbletbe a dolgokat. Nem lehet mindenki sikeres ezen a területen, csak az aki erre tette fel az eletet. Kompromisszumot is kell kötni (gyerekes nő, idősebb nő stb.) mert az ÉLET erről is szól.
K
2022-09-11 at 07:59
Az ENSZ a liberális ideológia élharcosa, és ennek megfelelően a kapcsolatok megrontására törekszik, hogy nehogy túlszaporodjon az emberiség (jelenleg 8 milliárd). Ez működik minden társadalomban, még hazánkban is a jobboldali kormány ellenére.
K
2022-09-11 at 07:27
“de nem azért, mert nem akarnak, hanem mert valamiért nem tudnak”……:
Na ,….az ilyen férfiak vannak nagyon kevesen, legfeljebb a társadalom 1 ezreléke vagy 1 százezreléke vagy milliomod része .
De viszont társadalmunkban viszont tömeges az a jelenség, amikor a nők félnek a szexuális élettől, mert attól félnek hogy gyerekük lesz.
Ennek a félelemnek vaskos bizonyítéka a lakosságcsökkentő szaporodási ráta, amit jelenleg is évi 25 ezer abortusz (tömeggyilkosság) biztosít hazánkban annak ellenére , hogy az alkotmány szerint is “védelem illeti meg a magzatot”.
Ez a félelem megrontja a párok közötti kapcsolatot , és a homoszexualitásba kergeti a nőket és a férfiakat.
Nem azzal kell foglalkozni hogy a “férfiak nem tudnak”, hanem azzal hogy a nők nem “akarnak “….(gyereket).
Az ENSZ szerint is inkább az egyetemen tanuljanak tovább a nők, mint gyereket szüljenek, mert szerintük túlnépesedett a FÖLD ,8 milliárd emberrel.
Carolus
2022-09-11 at 02:28
A jelenség létezik és valóban veszélyes a társadalomra, de ilyen rövidítésekkel és általánosításokkal illetni elég gáz. Egyébként, ha meghallgatom harmincon túli haverok és havernők panaszát a legtöbb éppen ilyenek miatt nem talál párt. “mi velem a baj, hogy nem találok egy hozzámvaló nőt?” kérdi egy haverom. Majd azzal folytatja, hogy aki minden tekintetben hozzávaló nő, szép, okos, kedves, nem nézi le (pedig minden alapja meglehetne a nőnek, hogy játssza az agyát, szóval azzal meg azért nem randizik egy találka után, mert “mi lehet vele a baj, hogy ennyire szép és jó, és mégsem talált senkit eddig? Biztosan selejtes…” Pedig nem, a nő éppen azért nem talált senkit, mert túl jó. És akkor itt egyből eljutottunk annak problematikájáig, hogy egy iszákos, nőverő pali akinek semmilyen vagyona vagy biztos egzisztenciája nincs mindig talál nőt, míg egy szuper pali nem feltétlenül. A másik oldalról közelítve pedig egy ribi aki még csak nem is szép, nem is kedves, nem is becsületes, nem házias stb., az előbb talál magának egy fickót és lesz családja, akár több is!, mint egy szuper-kaliberű nő. Ez van.
moliere
2022-09-11 at 00:54
Ez az incel egy érdekes dacos jelenség. A férfiakat elvileg a nők elérhetetlensége és kezelhetetlensége, megtarthatatlansága sokkal nagyobb tömegben érinti a nyugati világban, mint az incelből tűnik.
A nyugati férfiak nagyobb hányadának erre az a válasza, hogy elválik, és összeszűri a levet egy másik frusztrált elválttal, vagy még házas nővel. Ugyanúgy marcangolják egymást, de van két előnye: rendszeresen basznak, és nem kell elválni.
Egy kisebb réteg, de még mindig nagyobb, mint az incel, az meg egy nagyon praktikusnak tűnő, a hozzá hasonló fehér nők szintén veszélyes szokásával párhuzamos és komplementer stratégiát választott: rendel asszonyt a neten.
Az aranyérem asszem még mindig a filippínáké, de Kína, Oroszország, Latin-Amerika, Vietnam, Thaiföld, Ukrajna, a Balkán a slágerterület. Az iszlám világot és a néger nőket kerülik, mert bolondok, illetve igénytelen ősemberek. Tisztelet a kivételnek, de azok meg nem állnak le fehér emberekkel, mert nem mohamedánok, illetve a hiedelmek szerint nem igazi férfiak. (Értse mindenki úgy, ahogy akarja!)
Ugyebár így fennmarad egy rakás fehér nő, akik viszont pont hogy a négerekkel, arabokkal szűrik össze a levet, több-kevesebb sikerrel, már ami a családalapítást, fenntartást illeti, de hát a sok szuka csikicsoki fiúkára vágyik, aztán egy darabig még jó, aztán egy darabig még lehet hazudni magunknak, hogy jó, aztán egy kis ideig még másoknak is lehet úgy hazudni, hogy jó a niga, hogy már nem jó, aztán meg vége. Jó esetben békésen. De a kis tejeskávé unoka már mindig ott lesz mellettünk, mikor anyuékhoz megyünk.
Így barnul ki az ember Európából. Elsősorban a fasság miatt, ami ugyebár sajnos terjedésben erős. Gyorsabb, mint a fény. Ki kéne használni, hogy a kanyarokat szarul szedi.
moliere
2022-09-11 at 00:45
Grimmbusz
Hát igen.
Mehr Licht
Ez mind okosan ki lett bontva, egyetértek. Tényleg nem tudják eldönteni, hogy mit akarnak. Kénytelen vagyok azt mondani, hogy ezek a srácok ott benn egyszerre akarnak baszni is és szűzen maradni. Ez esetben ez a gyönyörű magyar mondás azt takarja, hogy ugyebár nagyon konzervatívnak kell lenni, mert hát a piaci szegmens, meg hát ez adja az állást, ugyanakkor meg menőnek kell lenni, fiatal menőnek, amit meg még a mai tudomány nem választott el a fasságtól.
(Bocs, ha provokatívnak tűnik a stylus 😀 )
Hunn
2022-09-11 at 00:43
Incelnek lenni, azaz hosszú évekig, évtizedekig nem önkéntes cölibátusban élni egy férfi számára lelkileg és mentálisan pont olyan pusztító, mint egy nő számára az, ha éveken-évtizedeken át minden nap megerőszakolják.
jani129
2022-09-10 at 23:55
Ideális esetben életreszóló módon kell egy kizárólagos partnert választani. Az ettől való eltérésnek következményei vannak. A nemek közti természetes biológiai különbség miatt a vonzó férfiak sokkal több partnert tudnak lekötni, mint a vonzó nők. Így lehet az, hogy néhány férfinak nem jut partner. Nevezheted őket ahogy akarod, ha sokan lesznek, akkor képesek megborítani a társadalmi stabilitást. Evolúció szempontjából is hátrányos lenne egy ilyen társadalmi berendezkedés. Javasolható a katolikus egyház párválasztási modellje, megelőzi ezt a problémát is. A többi mind bohóckodás.
Úgy értem, nevethetsz egy csávón, hogy nem jut neki partner mert nem eléggé ápolt, nem eléggé művelt, nincs benne elszántság, akármi, de ha ez tömeges akkor veszélyt jelent mindenkire. Ha nem válsz el, fekszel le fűvel fával, akkor hopp kiegyenlítődnek a lekötetlenek a nemek között és bár csak 1et kaphatsz meg, de másnak is jut. A probléma létezik, a konzervatív társadalmi modell a megoldás.
Grimmbusz
2022-09-10 at 23:40
1. amíg a nők a magas lóról ilyen szavakkal dobálóznak, hogy “mamahotel-papabank” meg adott esetben “aputest” és hasonlók, addig kösz, de inkább vagyok egyedül, mint ilyen arrogáns nőkkel. Bezzeg ha férfi használná nőre, akkor egyből metoo meg bodyshaming.
2. az “incel” fogalom, pont olyan bölcsészkaros-szociológus süketelés, mint a 72 gender, amin itt annyit gúnyolódtak. Azért létezik, mert valaki elnevezte, hogy könnyebben tudjon süketelni róla a diplomamunkájában.
3. Sosem járt a Tinderen, de jól megszakérti…Nem néznek pornót, de kapásból tudnak jópár webcímet. Vicces…..
4. Nem hiszem el, hogy a háború-gázár-forintárfolyam-brüsszeli kekeckedések-II. Erzsébet halála idején pont ezen idegesítem fel magam ennyire.
Mehr Licht
2022-09-10 at 23:19
34 évesen még nem volt dolgom hölgygyel. Most akkor én is incel lennék? Persze egyetértek azzal, hogy elvakult mozgalommá szerveződve ez sem normális, de azért álljunk már meg egy szóra. Már a cím is provokatív: “Veszélyt jelenthetnek a társadalomra a nem szexelő férfiak?” Végighallgattam a beszélgetést, de nagyon elszomorodtam, hogy magukat kereszténynek és jobboldalinak tartó emberek milyen erkölcsileg relativista felhangú szöveget toltak közel fél órán át. Most akkor propagáljuk a szabad szerelem mozgalmat? Mégis milyen teológiai megközelítés alapján? Nincs még elég probléma és Sátán általi megkötözöttség az ifjúság körében így is? Úgy beszélni a szűz férfiemberekről, mint holmi leprásokról, akikkel jobb, ha minimum két méter távot tart a társadalom, botrányos. De a Pesti Srácok a szellemi szabadesést sajnos nem ma kezdte. Most ne menjünk bele abba, hogy az agyontetovált piercingezett műsorvezető úr mennyire hitelesen adja vissza a konzervativizmust, de már lassan azért leszek én a liberális, mert nem én vagyok az általuk felvázolt “életrevaló magabiztos alfahím” archetípusa. A két hölgytől se keresztényi tanúbizonyságot hallhattunk a témát illetően, hanem hogy ki hány centi magasságtól meg hajszíntől számít az igazinak meg ki hogyan kivel matchel a randioldalakon. Ó, hagyjuk már! Miért e világ szerinti mércével mérnek, ha magukat kereszténynek tartják? Elárulom: azért, mert az elhangzottak alapján ők hárman valójában csak kultúrkeresztények, de nem újjászületett hívők. Máskülönben nem hordanának össze ennyi szamárságot és vágnának bele a műsorba ennyi trágár beszédet. Noha megállapítják, hogy a társadalmom alapja az Isten, haza, család, – nagyon helyesen! – feltűnő az, ahogy a műsor egy pontján kitérnek rá, hogy “hát VISZONT nők esetében van az a típus, akinek szilárd tartása van”. És kérdem én, férfiak esetében nincs??? Az a fiú, aki nem követi az általuk is oly sokszor ócsárolt korszellemet, és nem fektet le minden hétvégén más lányt a bulizás után, már nem is igazi férfi, meg beteg??? Mégis, meddig lehet még süllyedni, kedves PS? Véleményem szerint ez az újpogány ideológia, amit sokszor ez a hírmagazin képvisel, hosszú távon káros a keresztény nemzeti oldalra nézve! Még mielőtt bárki azzal jönne, hogy hát itt a családalapítás eszméjét népszerűsítették…. hát nekem nagyon nem ez jött le. Csupán húztak krétával szépen egy vonalat hogy húszévestől felfele aki fiú és nem nőcsábász típus, az a szavaik szerint “lúzer”. Itt tart ma 2022-ben a jobboldal helyi altrightos szubkultúrája. Nem kell mindent mindenáron importálnunk a tengerentúlról, a jobboldalon se. Csak ami igaz és értékes.
grimmbusz
2022-09-10 at 23:16
Továbbá szeretném megjegyezni, hogy amíg a modern nők ilyen degradáló szavakat, mint “mamahotel-apubank” “aputest” “tengeralattjárózás” “ghosting” stb szemrebbenés nélkül használnak férfiakra, elvileg intellektuális műsorokban, addig én úgy vagyok vele, hogy inkább senkivel nem vagyok, mint ilyen arrogáns nőkkel….
Miközben ha egy nő alakjára bármilyen jelzőt akasztasz az már “bodyshaming” meg “metoo” ha meg célzok rá, hogy csak a pénz miatt van a pasival (atm-nek használja, aranyásó) akkor meg felháborodik lekurvázásért…
Kettő: az “incel” pontosan olyan bölcsészkaros szociológiai dolog, ami csak azért létezik, mert valaki elnevezte, hogy valami nemlétező dolgoról könnyebben tudjon szakdogát írni. Pontosan ugyanaz a szint mint a 72 gender, amin itt annyit gúnyolódtak már…
Három: én vagyok a hülye, hogy a gázár, háború, forintárfolyam, szankciók meg brüsszeli pénzmegvonások közepette pont ilyen piszlicsáré dolgon durran el agyam ennyire 😀
Grimmbusz
2022-09-10 at 22:55
Flood:
Azt azért jó tudni, hogy ezekszerint jelenleg többet ér a külvárosi drogos-alkesz-nőverő munkanélküli, aki valahogy mindig kap nőt és felcsinál egyet-kettőt és van gyereke, mint az aki egyébként diplomás és gyenge átlag külsejű csak épp nem elég jó “stílusos gondolkodó nőknek” így nem jut szexhez…
És ha a sokadik pofára esés után panaszkodik egy másik hasonló cipőben járónak, még érezze is rosszul magát… Mert ha valaki felsorolja a tényeket, hogy nem csillámviliszexésnyújork az élet, akkor az depressziós és szuicid hajlamú lehet.
Grimmbusz
2022-09-10 at 22:52
moliere
2022-09-10 at 22:22
Köszönöm. Asszem most teljesen egyetértünk. A hozzászólásod olvasva nekem is sorra ugrottak be a sztorik az ismerősi körömből…
Csak példák, miért is van dobva valaki évek óta, aki egyébként értelmiségi munkát végez, gyerekekkel is foglalkozik a munkája okán, és családi házban lakva nem ijed meg se a kapától, se a fúrógéptől:
– Suzukival ment a randira és az milyen gáz már.
– Két hét együttjárás után nem vitte őt a horvát tengerpartra, mikor őmadmazellsége nyaralni óhajtott menni.
– Túl unalmas, nem jár vele bulizni.
– Az agyára ment a jólneveltsége, hogy még a széket is ő húzza ki a vacsoránál. Lehetne spontánabb.
Meg a másik halálom: a “mamahotel” Igen, van olyan hogy a felnőtt férfi a szülővel/szülőkkel lakik. De senki nem mélyed el a témában miért…
-mert mondjuk beteg a szülő és sokkal egyszerűbb ott laki és fél szemmel figyelni rá, mint elköltözi és egész este azon aggódni, hogy hol borult fel éppen, ha meg meghal még a bűntudat is mardossa, hogy nem volt ott. (De ha a randin elmeséli a gondjait, akkor le is van pattintva, ahogy az el is hangzott a videoban)
-vagy mert a nagy hodály ház fenntartását ketten-hárman könnyebben megoldják. Ha elköltözik, a szülőknek is kevesebb marad, meg ő is fizethet tök feleslegesen külön rezsit, miközben ott az üres szoba otthon (Ja persze ha elköltözik, az bevétel a közmműnek)
-vagy mert nem tud mellényzsebből bármikor kicsapni 10-20 millát külön lakásra eladósítani meg nem akarja magát (mert akkor meg azért lenne lepattintva az első randin)
-a nő meg se próbálja elviselni az apóst/anyóst. Régen simán működtek a többgenerációs családok, most a nők sikítva menekülnek, ha esetleg olyan helyre kéne a pasihoz költözni, ahol az anyós közel van (mert ő ugye gondolkodó, tudatos igényes nő, neki ne pofázzon bele senki se a háztartásba,se a gyereknevelésbe, aztán sír, hogy neki nem segít senki és különben is minden nő áldozat mert a munkahelyen meg otthon is helyt kell állni- de segíteni ne próbáljon senki, mert jaj annak)
És igen, pontosan a női magazinok, romantikus hollywoodi agymosó filmek meg a celebek tehetnek róla, hogy aki nem túl jó géneket kapott (pl alacsony és nem csak magasságban kevés a centije, vagy nem atletikus termettel született (Hír: van piknikus és asztémiás is, akik soha nem lesznek izmosak, ha beledöglenek se) azt nem is veszik férfiszámba a nők (ld fent Jürgen). Ugyanők pedig picsognak, ha a férfi megnéz egy photoshoppolt nőt…
Ja és a végén ki a hibás: a fehér heteroszexuális férfi…. Hol is hallottunk ilyent?
És folytathatnám, miért csúsztatás ez az egész video.
moliere
2022-09-10 at 22:23
Győző
Ja.
Vagynem.
moliere
2022-09-10 at 22:22
Grimmbusz
Nagyon egyetértek!!!
Szerintem ezt nagyon jól kaptad el.
moliere
2022-09-10 at 22:19
Orientál
Hát én sem tudlak megdicsérni, pláne érintettként 🙂
Valami ilyesmi a maximum, amit Te hozzá tudsz tenni a világunkhoz? Vagy valahol csinálsz valami jót is?
Grimmbusz
2022-09-10 at 22:18
Csak így oratóriumszerűen, ami eszembe jutott…
1. A video alatt egész végig nem jöttem rá, hogy itt most az incel mint jelenség a baj, vagy az, hogy mozgalomba tömrörülnek, hogy kimorogják magukat egymásnak? Vagy az , hogy nulla szexből nem lesz gyerek? És akkor aki életében egyszer szexel és soha többé (tehát incel) de abból gyerek van, az mégiscsak jobb ember, mint aki legyet is röptében, de nem fogan belőle gyerek?
2. Gyakorlatilag folyamatosan degradálóan beszélt a hölgyike a férfiakról (mamahotelben lakik, nem incel hanem lúzer, baj ha alacsony, baj ha albérletben lakik ötödmagával, baj ha nincs semmije, meg tudomisén) Ugyanakkor a férfi a rossz, mert túl magasok az elvárásai a szétfilterezett női modellek miatt. De azért neki csak a „Jürgen” típusok jönnek be…De a férfinak ne legyen női ideálja…
3. Aki ráér, olvasgassa egy kicsit a bizonyos „stílusos és gondolkodó” női portálokat, hogy hogyan és miket írnak a férfiakról. Spoiler: azt hiszik a Sex és New York sorozatban élnek….És vajon miért nem próbálkozik náluk senki, nem is értik….
4. Szépek ezek az elméletek egy bizonyos osztályszinten. Ugyanakkor valahogy az incelek valahogy sosem a külvárosi/falusi lepukkadt, alkalmi munkából élő, drog- és alkoholfüggő srácokból lesz. (akik tényleg „lúzerek”) Nekik valahogy mindig akad nőjük….
5. A leglogikusabb eszmefuttatás a bejátszott srácé volt, aki kifejtette a 20-80%-os elméletét. Ehhez képest le lett hurrogva az elmélet, olyasvalaki által, aki sosem volt még társkeresőn csak annak idején mégis…
6. Most tényleg ott tartunk, hogy fejkvóta szerint kell szexelni is? Az is szaralak, aki nem szexel, az is aki sokszor, meg az is aki sokakkal?
Bocsánat, de ez most valahogy nem jött össze…..
moliere
2022-09-10 at 22:13
Udvariasságból lett talán egyoldalú ez az értékelés, vagy pedig az egy másik témakör és cikk, hogy mekkora tömegben vannak hisztérikus, követelőző, szinte mindenre alkalmatlan, legfeljebb átlagosnál valamivel dekoratívabb nők, akik ugyanígy kétségbeejtő állapotban, és egyedül toporognak. Mint a szarógalamb…
Nagy probléma, hogy nagyok az igények, illetve hogy elszakadtak egymástól az igények, mert van a totál igénytelenség, amikor egy férfi beéri fogatlan, alkesz, bármire hajlandó lábtörlővel, és egy nő egy buta, lusta, toprongyos tuskóval, aztán nagy szünet, és efölött meg jönnek azok, akik értelmetlenül magasra teszik a mércét, saját magukhoz képest is, önismereti hiányosságokból és média-hatásra, és nem ismerik fel EGYMÁSBAN a párjukat.
Négy okot jelölnék meg.
Az első, hogy elszakadtunk Istentől, vallástól, egyháztól, és legfőképpen az organikus egymásért felelős közösségtől. Abban a világban többnyire mindenki megtalálta a párját, némi külső segítséggel.
A második, hogy szétestek a családok, rengeteg szülő-gyerek kapcsolat torzult, beteg világban roncsolódik, én is ismerek fiatal nőket, akik évek óta nem mennek haza még Szentestére sem, mert gyűlölik az anya és a nagyanya “mikor hozol már valakit” kérdését. Párhuzamosan a másik véglet: munka után négy (!) óra telefonbeszélgetés minden nap (!!) anyával. Néha ezek nem is nők (!!!).
A harmadik a már régóta, filmen, tévében, és nem neten terjesztett amerikai értékrend, ami inkább emlékeztet a farkasok társadalmára, mint emberekére. (Kis sarkítás!) Már a “Grease” c. film is ezt sugallja és azóta száz, meg száz: az alfahím és az alfanőstény szép/gazdag/táncol jól/énekel szépen tehát nekik lehetnek utódaik, míg a többieknek nem, ők a közös vadászatért, a leesőért vannak csak, nagyobb egzisztenciális megbecsülést vélve, vagy hazudva maguknak. Nagy károkat okoz ez a lebutított proli amerikai értékrend. Már szinte tinédzserkor előtt elkezdődik, és nagyon romboló a hatása.
A negyedik pedig a teljes elanyagiasodás és önzés hatása. Nagyon durva a válási statisztika, aminek önmagában is nagy távoltartó ereje lehet a párválasztástól, sőt akár szextől is! De ha megvizsgálnánk azokat a házasságokat, amelyek mégsem esnek áldozatul (!!!) a közös gyereknek (ugyanis átlagban az 5-8 éves korú közös gyerek éli át a válásokat), akkor szinte minden “működő” házasságban fennáll a körülmény: apa túl jól keres, hogy anya széthisztériázza a házasságot, sőt (!!!) hogy egyáltalán ügyet csináljon egy(-egy) félrelépésből.
A házasságokat ez alapján bizony nem a szeretet, vagy a többi közmondásos tényező (szerelem, szex, a gyerekek, hit stb.) tartja össze, hanem iszonyat nagy arányban a pénz. És ez a pénz kizárólag az apa által behúzott pénz.
Vannak kivételek, mindenki tud. De ez A tömeg helyzete. Valljuk be magunknakL Orbán VIktor kormánya is igazából a mocskos anyagiakkal tudott némi javulást elérni.
Ilyen körülmények között nagyon nehéz a párválasztás. Ráadásul a párválasztás nélküli szex is egyre bonyolultabb. Egyre nagyobb a média hatása a szexre is, lehetne akár a pornó az ötödik tényező. Elmebeteg fiatal felnőttek elmebeteg elképzelésekkel.
khm
2022-09-10 at 21:01
Olyan szép és változatos a világ. (és a nők)
Miért kell valakiknek valamilyen elvi síkon beleszarni? Nem veszik észre,hogy ventilátor a hátukra keni az egészet?
Molnár Nándor
2022-09-10 at 19:26
Orientál, te barom! Volt már az életedben olyan, hogy egyszer zsigeri indulat nélkül, a világ bonyolultságát tekintettbe véve, hozzá tudtál böfögni valamihez?!
Két leánygyermekes édesapaként kérdezem ezt.
Habcsók
2022-09-10 at 18:51
Ha most kellene választanom ezekből az önző, férfias, nőkből, hát akkor inkább egyedül.
Theo
2022-09-10 at 18:36
Már nem tudnak mit kitalálni, hogy kikből is képezzenek újabb erőszakolt “csoportokat”.
Ettől függetlenül kedves Balázs a csoport az AMELY, NEM AKIK!!!!!!!!!
Tessenek már megtanulni, hisz ez a szakmájuk!
Rendkívül zavaró ez annak, aki még tudja a magyar nyelvtant.
Angolban lehet bármire bárkire “that” el hivatkozni, de nekünk még vmegan a fogalomra való hivatkozásra a külön szavunk és ez az AMELY .
Sokszor ertelemzavaro is az örökös akizas és sztem egyszerű lustaság, ami a mára vegtelelenul lepusztult angol nyelv sima leforditasabol ered.
Ne hagyjuk a mi byelvunkkel is ezt!
Vizi János
2022-09-10 at 18:30
Megdöbbentő jelenség : Japánban már 20 éve a boltok sarkában kitett vastag pornó manga képregényeket lapozó férfiakat lehetett látni, meg se veszik, csak a képek nézése közben gondolatban élvezkednek.
Falanszter társadalom.
A szobájukba zárkózó és csak éjjel előbújó, a családjukkal sem kommunikáló fiatalokról (hikikomori) már nem is beszélve.
Orientál
2022-09-10 at 18:25
A gyermekeket nem nemző és fel nem nevelő férfiak azt érdemlik hogy a mások által felnevelt gyermekek az ilyeneket ne gondozzák ha bármikor kórházi vagy más ellátásra netén öreg korukra szükségük lesz. Az ilyeneket migráns analfabéta lusta muszlimjaik gondozzák.
Győző
2022-09-10 at 18:21
A legtöbbjük szerencsétlen, komplexusos, az anyjuk szoknyáján ülő nyomoronc. Ott vernyognak a gyakori hun, ahelyett, hogy élnének.