Az Európai Unió Bíróságának határozatai kötelezőek minden nemzeti bíróságra nézve – mondta az Európai Bizottság elnöke. Von der Leyen szerint tulajdonképpen az uniós jogrendszer tartalmazza a tagországok jogrendszereit, hiszen az Unió vezetői az Unió bíróságai segítségével értelmezik az Uniót megalapozó szerződéseket. És mindannyiunk őszinte meglepetésére úgy, hogy szerintük minden uniós hatáskör. Például uniós hatáskör az, hogy mi uniós hatáskör. Szép példája ez annak, hogy Isten nem mindig ad észt a hivatalhoz.
Von der Leyennek, ha képes lenne ilyesmire, döntenie kellene arról, hogy mi szeretne lenni, egy erős Európai Unió erős vezetője 5, esetleg 10 évig, vagy egy egyébként általa szétvert együttműködés istencsászára a saját képzeletében. Láthatólag az utóbbit választotta. Mi Magyarországon egyszer már kiélveztük a lopakodó alkotmányozás örömeit, hála Sólyom Lászlónak és bűntársainak. A jogi szövegek lényege az, hogy értelmezési keretük a bennük használt kifejezések, fogalmak definiálásától, azok terjedelmétől függ. Jogász körökben manapság pedig úgy változtatják (fejlesztik!) a fogalmakat, hogy elég egy “tanulmány” (sic!) a Transzszexuális Jurátus című folyóirat aktuális számában egy újabb alapvető emberi jogról, amit elfogad valamelyik Soros-féle NGO, és az gyakorlatilag máris benne van az európai jogban, sőt az Európai Unió jogában is.
Sőt, mindenféle uniós bürokraták azt azonnal elkezdik keresni a tagországok alkotmányában és jogrendszerében aztán, ha nem találják akkor patáliát csapnak és jön egy másik Soros-féle NGO, amelyik fellármázza az összes többit. Az a vita, amely a német alkotmánybíróság döntése alapján robbant ki, persze álvita. Mindenki tudja, aki nem teljesen vak, hogy az EU az elmúlt bő tíz évben egyre gyorsuló ütemben próbálja magához vonni a nemzeti szuverenitás minden elemét. Ezt eddig csak a később csatlakozott közép-európai országoknál erőltették látványosan, de az olasz és a görög szuverenitás csorbítása is érzékelhető volt.
Az innen Magyarországról nem volt élesen látható, hogy német jogászköröknek is lassan kényelmetlenné válik az, Brüsszelből mondják meg nekik mi is van a német jogban. Az üléspont határozza meg az álláspontot – tartja a mondás -, Von der Leyen német kormánytag korában bizonyosan lelkesen tett pikírt megjegyzéseket a brüsszeli hülyékre, Merkel vezér és kancellár társaságában. Most azonban, vérbeli nőként hirtelen észrevette azt, hogy a csipkedési sorrendben Merkel elé került és ilyenkor a politikusnők sosem felejtik el a régi barinőjüket emlékeztetni arra, hogy el van kenődve a sminkjük.
Az Európai Bizottság elnökének munkaköri leírásában jelenleg az szerepel az első helyen, egy mondatban azzal, hogy az Európai Birodalom formális és tartalmi kiépítése az elsődleges feladata, hogy a tagállami szuverenitások teljes begyűjtése és azok uniós hatáskörbe kodifikálása az élete célja. Ez mondjuk egy németnek eleve a génjeiben van, bármikor le tudja skiccelni azt a szolgálai utat, amelyet igénybe kell venni ahhoz, hogy ő nagy kegyesen megadhassa az engedélyt az alsódabasi óvoda konyhájában egy új merőkanál beszerzésére.
Von der Leyen szerint, még Németország sem szuverén állam többé neki teljesen elég, ha ő szuverén, ezzel minden istencsászár így szokott lenni egyébként. Az az igazság, hogy tulajdonképpen felesleges erről többet beszélni. Nekem személy szerint Von der Leyen nem főnököm, sem uralkodónak, sem a magyar szuverenitás birtokosának nem ismerem el. Csak annak, ami, egy felkapaszkodott gyenge kis senkinek (a Merkel-kormány egy bukott miniszterének), akit azért támogattunk, mert ő tűnt a többi érdekesség között a legkevésbé veszélyesnek. És elég, ha minden normális ember és állam így tesz és az államok a saját jogrendszerüket használják és nem az Unióét.
Az Európai Unió, mint együttműködési kísérlet megbukott, ezt mi itt Közép-Európában már pontosan tudjuk. Az egész struktúrája egy központosítási hatalomszerzési kísérlet szolgálatában áll, amelyet ráadásul olyan politikusok gründolnak, akik még a saját országuk politikájában is túl hülyének bizonyultak és a sóhivatalnak szánt Brüsszelbe szorultak. A gazdasági együttműködés helyes és természetes, a védelmi és a külpolitikai is, persze ezekben teljesített a leggyengébben ez a csodálatos szervezet mostanában, de semmilyen hatalmat nem szabad átadunk ennek a bandának többé. Teljesen felesleges az Európai Parlament, az uniós bürokrácia 95 százaléka, és az Európai Bizottság hatalmát is el kell venni, pontosabban azt a hitet kell kiverni belőlük, hogy ők bármelyik szuverén ország belügyeibe belepofázhatnak.
Von der Leyen, mint az Európai Bizottság elnöke az Unió szuverén országainak az alkalmazottja és az utasításokat az európai vezetők közösségétől kapja. Egy beosztott bürokrata, aki azt csinálja, amire parancsot kap. Uniós jog meg nincs. És, ha van, bármelyik magyar vagy lengyel vagy portugál bíróság felülírhatja, ha ellentétes a nemzeti joggal. Mert így kívánja minden szuverén ország alapvető nemzeti érdeke.
Teljesen mindegy, hogy Von der Leyen kit képvisel, sem neki, sem a bürokráciájának nincs semmi hatalma Európa egyetlen országában sem. Egyrészt mert senki semmi hatalmat nem adott át neki, másrészt amit ő és az elődei megszereztek valahogy, azt most, hogy kiderült a lopás, visszavesszük. Mert mi komolyan vesszük a német alkotmánybíróságot. A német állampolgárságú Von der Leyennel ellentétben.
Vezető kép:MTI/EPA/Stephanie Lecocq
egon samu
2020-05-19 at 22:38
Dr Schäuble, a berlini szövetségi parlament elnöke már néhány évvel ezelött elszólta magát, miszerint Németország 1945 óta egy percig sem volt szuverén állam.
Jogilag még mindíg létezik a Német Birodalom, csak közigazgatási szervezetek és hivatalok hiányában nem müködöképes. Ezt egyre többen ismerik fel Merkelisztánban, ezak az ugynevezett “Reichsbürgerek” azaz “birodalmi polgárok” akik nem ismerik el a Szövetségi Köztársaságot mint szuverén államot.
Mert ugye a mai napig nincsen agyöztes hatalmakkal kötött békeszerzödés, nincs a nép által megszavazott alkotmány és nem volt államalapítás sem.
Csak kommunista hatalomátvétel és Németország kisemmizése és a bárgyú német birkák eltüntetése van müsoron.
Zsike
2020-05-13 at 22:10
Bálint Botond írása KIVÉTELES! – abban az értelemben, hogy az összes jó, remek stb cikke közül is a legeslegebb! Akkora benne a hit, az erő, mintha az ország összes 2 / 3 – a – jobboldali és józan gondolkodású baloldali polgára adta volna neki hozzá a hátszelet, a kurázsit! Minden mondata, megállapítása kiállja a valóság és az igazság próbáját. Küzdeni kell a nemzetek Európájáért, mert az világosan és higgadtan kell látni, h az EU-ba nem volt egyszerű belépni, de nem is lehet onnan kilépni sem! Már a brexit elején világossá tették – expressis verbis -, h a briteket meg fogják nyúzni, olyan feltételeket teremtenek a végtelenségig húzódó tárgyalások során számukra, h elmenjen mindenki kedve a kilépésnek még a gondolatától is! Ha Mo ki akarna lépni, azonnal a nyakunkra lépnének és kihúznák alólunk az országot! Komoly emberként felesleges azt hajtogatni, h ki kell lépni az EU-ból! Mo nagyságrendje, helyzete nem egyenlő a világhatalom Nagy Britanniáéval. A miniszterelnök kiválóan látja, hajszálpontosan érzékeli a lehetőségeinket, s ennek megfelelően dönt, lép, egyensúlyoz, még abban is és akkor is, amikor – látszólag – nem is uniós témában jár el. Jó munkatársakat választott, jó az újabb megközelítés, stílus, s meg fogják találni a mozgásterünket, a lehetőségeinket “az Óperenciás tengeren innen és túl”. Az állampolgároknak pedig azért kell tenniük, h Orbán Miniszterelnök maradjon a helyén a következő ciklusban is.
yindzsang19
2020-05-13 at 14:43
-bizonyos illető könyve szerinti amerikai gyarmat(és amerikai ideiglenesen ott állomásozók által ‘segített ország) ugyan mitől is lenne szuverén állam?
Torockó
2020-05-13 at 08:38
moszkva (ill. leningrád is), berlin, washington (szerintem illik a sorba), brüsszel…
Tudományos libsizmus
2020-05-12 at 11:26
Az EU szerintem veszélyesebb képződmény, mint volt a Szovjetunió.
Theo
2020-05-11 at 18:37
Nincs erős EU hadsereg, határőrizet, EU tudományos kutatás, jelentős találmány, közös egészségügyi fejlesztés, járványvédelem, EU űrtudomány, űrhaderő. Az eredetileg közös kultúrát épp most építik le.
Nyugodtan vissza lehetne lépni a Közös Piachoz, valamiféle vámúnióval, –pontosan mit vesztenénk?
csakafidesz
2020-05-12 at 02:39
Tudod, hogy nem lehet. Benne vagyunk a zsákutcában, nem lehet visszafordulni.
János
2020-05-12 at 15:17
A zsákutcából csak visszafordulni lehet. Összekevered az egyirányú utcával!
Torockó
2020-05-13 at 08:43
Például értéktelen gazembereket: junckereket, verhofstadtokat, cohnbenditeket, sargentiniket, gyurcsánynékat, botmixereseket…
Gullwing
2020-05-11 at 17:31
A féreg fajtád van rászorulva a gazdik pénzére.
Mert mindig minden tönkretesztek, korcs.
2010 előtt is ezt tettétek.
És most is tennétek ha a kibaszott selejtes fajtád többségbe lenne.
János
2020-05-11 at 23:07
Ballib!
És akkor még nagyon finoman fogalmazott Gullwing.
Te csak tűrd a jogos gyalázatot, megkapott azt a pár ezüstöt érte.
Frakk
2020-05-11 at 16:36
Von der Leyen hagyott jova plussz 300 millio t a koltaegvetesben is.
Es a Szekely nemzeti tanacs peticioja is hozza kerul.
Zsike
2020-05-13 at 22:19
Nem hozzá kerül, hanem azt a “salamoni döntést” hozta / hozták meg a Bizottságban, h továbbítják az anyagot az E. Parlamentnek, majd az fogja tárgyalni!
Reszelő Alaldár
2020-05-11 at 16:00
Van benne némi irónia, amikor a német területen sok németországi dolgozóval működő EKB tevékenységét elpicsázza a német alkotmánybíróság és ezt szóváteszi a bizottság német elnöke. Egyúttal a saját országát a európai birodalom (hehe) egy tartományává degradálja. De persze a lipsi vonatot megállítani, de még fékezni sem szabad.
Pár éve egy demokrata kötődésű kerületi bíró tiltotta meg a republikánus elnök egy rendeletének végehajtását. AKkor ez teljesen rendben volt, sőt ez demonstrálta a fékek+ellensúlyok működését.
Kovács Zsuzsa
2020-05-11 at 15:59
Erre gondol? (Remélem, hallott már Thomas Piketty-ről, BALOS sztárközgazdász):
“Thomas Piketty számításai szerint 2010 és 2016 között a profitok és más tőkejövedelmek éves kiáramlása átlagosan a GDP 7,2 százalékát tette ki Magyarországon, tehát ennyivel csökkentette a külföldi tulajdonú gazdaság a nemzeti jövedelmet. A közgazdász szerint ugyanebben az időszakban az uniótól hazánkba érkező éves nettó támogatások átlagosan épphogy elérték a magyar GDP négy százalékát.”
7,2 – 4 = 3,2. Tehát az ÉVES GDP-nk 3,2%-ÁVAL VAGYUNK MÍNUSZBAN AZ EU(s országok) FELÉ. Piketty szerint!!
Ehhez Lóránt Károly azt fűzte hozzá, hogy természetese Piketty a hivatalosan elérhető adatokból számolt. Ennél fogva az a jövedelem- és vagyonkiáramlás, ami a szürke zónában zajlik, mindenféle tanácsadói díjak, IT és egyéb szellemi tulajdon használati díjak, stb jogcímén, és egyéb “adóoptimalizáló” és “kreatív” technikákkal – a sima adóelkerülést és – csalást is hozzátéve -, TOVÁBBI NAGYSÁGRENDEKET tesz az eus (főleg német) zsebekbe a GDP-nkből.
Emlékeztetnek továbbá a német pénzügyminiszter kb. két évvel ezelőtti kijelentésére, melyben óvott Magyarország túlzott gazdasági megfenyítésétől, mondván, hogy mindaz az EU-s pénz, ami Magyarországra érkezik, bőven visszaáramlik Németországba.
CSAK EZT AZ ÓCSKA BALOS SZÖVEGET HAGYNÁK MÁR A TÚRÓBA!! Azt maguk egyébként komolyan gondolják – számokkal való alátámasztás nélkül is, pusztán mint elvet -, hogy egy kapitalista ország/befektető nekünk v bárkinek INGYEN, szívességből ad BÁRMIT???!
Ezzel az ócska eu-támogatás dumával etetik magukat a szellemi vezéreik, és maguk annyira képtelenek az önálló gondolkodásra, h még be is veszik, és csak ismétlik, ismétlik, vég nélkül, ha a “trigger pontjukat” megnyomják.
Kovács Zsuzsa
2020-05-11 at 16:21
… meg hát persze trollok is. De uncsik!
marika
2020-05-13 at 12:44
…minden meg(ki)termelt 10e-bol, 8e megy vissza a “meltanyos”,nyugati befektetok bugyelarisaba.Atlagosan minden volt szoci orszagra nagyjabol igaz ez!,csak a prolik ez nehezen ertik,nincs ra kapacitas vagy nem is tudjak,mert ilyen aprosagokkal nem torodnek.
Scarabeus
2020-05-11 at 15:21
Az Eu-nak nincs penze. Az Eu bizottsagokbol, parlamentbol, tanacsadoknol es lehutokbol all. Az Eu a tagallamok koltsegvetesrbol befizetett penzekkel rendelkezik, es zsarol Az Eu-nal a mi penzunk van. Amiert mi is dolgoztunk es adoztunk. A mi adonk egy reszet is befizetjuk a koltsegvetesbol, es az Eu cimkezve osztja vissza. Leegyszerusitve. Honnanlenne Ballib uram vagy holgyem az Eu-nak penze? Gondolkozzon. Elonyere valik.
csakafidesz
2020-05-11 at 22:55
Az egész EU arra van tervezve, hogy kavarja és hűtse a trutyót. A léhűtés ott komoly munka, mert forrón mégse lehet megitatni senkivel..
marika
2020-05-13 at 12:29
Igy van,de o ezt nem v.nem akarja latni,mert ez nem illik az ertekrendjebem.A kakan is csomot keres…..minden aron!
Poppy
2020-05-11 at 14:46
Befizetők vagyunk agyhalott!
Bocskor Klára
2020-05-11 at 14:14
Csak azt kapjuk vissza, illetve abból egy keveset, amit a rendszerváltozáskor és az utána következő 30 évben bagóért átadtunk nekik vagy kivittek
az országból! Nem ildomos azt emlegetni, hogy bezzeg a pénzük az kell…. szó sincs az ő pénzükről!
Annamária
2020-05-11 at 15:30
re: Ballib
Tényleg rendkívül unalmas az állandó mészárosozás. Önöknek pedig többek között van egy dúsgazdag Ferencük. Nézze, engem nem irritál, ha valakinek sok pénze van, és főleg akkor nem, ha tudom, hogy több ezer embernek ad tisztességes munkalehetőséget, adót fizet, számtalan nemes célt szolgál, és még sorolhatnám. Vegyék végre tudomásul, hogy a jobboldalnak is szüksége van egy erős gazdasági háttérre. Gyurcsány miniszterelnöksége kezdetén a balosoktól azt hallottam, hogy Orbán Viktor bizonyára egy jó jogász lenne, ne törjön a továbbiakban miniszterelnöki babérokra, hiszen még gazdasági potenciál sem áll mögötte. Bezzeg Ferenc a sikeres vállalkozó tudja, hogy mit kell tenni! (sicc!!) Most értelemszerűen azért “morcosak”, mert a polgári kormány mögött is kialakult a gazdasági potenciál. Hát ennyi Tisztelt Ballib! Szeretném kérni ennek tudomásulvételét, és a mészárosozás befejezését.
khm
2020-05-12 at 04:59
Eredj liburnyák az utcasarokra,anyád már vár a napi bevétellel.
marika
2020-05-13 at 12:17
Kedves Annamaria,annyiban korrigalnam a hszolasat,nekik tobb Ferencuk van,sot meg most is nekik van a joval tobb es meg mindeg azzal a filozofiaval manovereznek,ami a Tied azaz enyem is,ami az enyem,ahoz Neked semmi kozod!Ballib vagy erdekelt ilyen szinten,vagy ezt nem veszi tudomasul vagy egyebb….??!!!
Bizonyitek az “erzekeny,meltanyos es nagyvonalu” adakozasuk,segito kezseguk.Egyetertek Onnel
vélemény
2020-05-11 at 14:05
V.d.L. is csak egy beépített tégla az eu recsegő-ropogó tákolmányában.
Über alles háttere ”jogosan” predesztinálta őt az általa betöltött pozícióba,
mert sikerrel működött közre hazájának ismert szintű lezüllesztésében.
Az eu többsebességűvé zsugorításában – ki nem mondottan – egyre tevékenyebben aktivizálja magát azzal,
hogy apparátusával sebességkorlátozás nélkül hajtanak bele a tűkanyarba.
K
2020-05-11 at 13:55
Maximálisan egyetértek a fenti írással, de…
különösen azzal értek egyet hogy :
“Von der Leyen … Csak … egy felkapaszkodott gyenge kis senkinek (a Merkel-kormány egy bukott miniszterének), akit azért támogattunk, mert ő tűnt a többi érdekesség között a legkevésbé veszélyesnek.”
Von der Leyen még az EU jogászkodó szofista szócsavarásához is ügyetlen és buta, és talán csak abban lenne szakértő hogy az EU liberális aberráltságát meggyógyítsa mint renegát orvos.
Von der Leyen ugyanúgy renegát és elhagyta orvosi hivatását, mint Merkel a fizikus hivatását, mert rájöttek hogy szakmájukban értéktelenek. Ursula ugyanolyan bábú mint Junker, és semmiféle igazságos vagy értelmes ötlet nem várható tőle.
Az Európa Unió alapja a Maastrichti Szerződés, és a jelenlegi EU lopakodó jogalkotása ezt a szerződést akarja kibővíteni.
Ursula bármit is mond a liberálisok által indítva, sugalmazva,
Semmi jó nem származhat ezektől, mert ellenségek, Orbán Viktor is ellenségnek minősítette Brüsszelt, amit az EU-ban is nyilvántartanak.
https://hu.euronews.com/2020/04/03/orban-ellensegkent-beszelt-brusszelrol
Ellenségekkel úgy kell bánni mint ellenségekkel.
Egyértelmű hogy a mindennapos zaklatás célja az hogy Magyarországon is az aberrált beteg liberalizmus legyen uralkodó a politikában, az igazság cseppet sem érdekli őket.
Hazudnak, rágalmaznak.
Az ellenzék számára is biztosítani akarják a szabad hazudozás, rágalmazás, és hamishír terjesztésének jogát.
Ezt le kell állítani, következetes határozott fellépéssel .
A 2022-es választások sikere is ezen múlik.
Andromeda
2020-05-11 at 22:02
Egyetértek, hogy 2022 döntő jelentőségű. De szerintem nincs remény. Budapest, 13. Kerület, időközi önkormányzati választások Karácsony puccsa után, 2020 tavasta: MSZP+Momentum együtt 80%. Az ország az önkormányzati választásokkal már elveszett.
K
2020-05-12 at 10:41
Az önkormányzati választásokon:
Tarlós 2014-ben 290 675 szavazattal nyert,
Tarlós 2019-ben 306 608 szavazattal veszített.
Tehát Tarlós legutóbb nagyon sikeresen és jól szerepelt, csak háááát….
A moslék szövetség összeállt.
2022-ben ez nem fog megtörténni, a “moslékszövetség” ne reménykedjen.
Igen hamar és egyre jobban nyilvánvaló hogy sokan rosszol választottak az önkormányzati választásokon.
K
2020-05-12 at 10:45
https://www.valasztas.hu/helyi-onkormanyzati-valasztasok-2019
https://static.valasztas.hu/dyn/onk14/szavossz/hu/foejelolt.html
marika
2020-05-13 at 14:21
En azert megneznem a hazassagkoteseket.Statisztika nem hazudik,viszont,ha kamuznak a berlakasokkal,ha az onkormanyzati valasztasoknal bejott a bervalasztok voksa,miert nem lehet pl kamu hazasagal megturbozni a parlamenti valasztasokat,plane libsi felfogasu fiatalok reven,akiknek ez csak egy jo moka,egy “jo es hasznos”ugyben.Minden ballib keruletben atertekeltek a lakas politikat,ennek oka van.Nem konspiralni szeretnek,de ezekbol minden kitellik.Szeretnem,hogy ez csak egy orult otlet lenne es nelegyen semilyen jozan alapja,de minden aljassagra kaphatok,minden irealis otlet ami nekik bejon,az a nemzet halalat jelentene.
Zebulon
2020-05-15 at 18:57
Sajnos a helyzet kicsit rosszabb. Az EU alapja a Lisszaboni Szerződés.
Sclerotic
2020-05-11 at 13:33
Természetesen minden tagállam kiléphet az EU-ból… A normális emberek olyan egyesülésben maradnak meg saját akaratukból, amelyik a számukra kölcsönösen előnyös. Amikor akadnak olyanok, akik úgy gondolják, hogy valamiféle liberális eszmék mentén másokat kiokíthatnak, zsarolhatnak, akkor bizony meggondolandó a maradás kérdése.
Az is természetes, hogy ilyenkor normális alternatívában kell tervezni a jövőt…
TalEle
2020-05-11 at 12:57
Németországnak van egy, úgynevezett “magalkotmánya” amihez – nagyon helyesen – még az Uniónak sem engednek hozzányúlni… Nekünk is ilyen Alaptörvény kellene!
egon samu
2020-06-05 at 17:23
Németország “Alaptörvényét” a nyugati gyöztes hatalmak írták elö az általuk megszállt területek civil rend szerinti irányítására. A német népnek ebbe nam volt beleszólása. 1990 szeptember 30-án még ezt is hatályon kívül helyezték az “újraegyesítés” szerzödéseivel. Németországnak sem békeszerzödése sem alkotmánya nincsen. Söt még állam sem létezik. Vagy megtalálta már valaki az állam alapítás napját, évfordulóját vagy ünnepét?
Én 40 éve itt a helyszínen keresem, de eddig senki nem tudott róla…
fürgerókalábak
2020-05-11 at 12:22
Ursula “seprűnyeles” von der Leyen most végleg beárazta magát. De most őszintén, ki számított másra?
Nahát
2020-05-11 at 12:11
Kiváló cikk, mindennel egyetértek! Dobrev Klára pedig leállhatna az Európai Birodalom, azaz az Európai Egyesült Államok mantrázásával. Tele már a hócipőnk a hazug lelkendezésétől. Már táskás szemű Dobrev is elitta az eszét.
márko
2020-05-11 at 12:08
A cikk tartalmával teljesen egyetértek
/
A @ballib hozzászólásai egy olyan kemény “humanista ballib” = agymosott
HOGY semmi értelme ilyennel vitázni
/
HA a kormány nem áll a nép mellé
AKKOR
. Mi magyarok mindenkinek NULLÁK vagyunk
. 9,5 millió magyar ez = NULLA, NULLA, NULLAAAA
. Sztálin egyből ennyi embert áttelepített Szibériába, szemrebbenés nélkül
/
És még egyszer
az EU szerkezete + minden szerve = ANTIDEMOKRATIKUS PROJEKT
ezt a gépezetet szemétre kell dobni.
/
És, ahogy Nigel Farage szokta az EU parlamentben mondani
. “I like Europe , but I hate EU”.
. “And that is simply as that”.
. “EU is frankly an ANTIDEMOCRATIC PROJECT and this project is in denial”.
https://www.youtube.com/watch?v=LIgmfpHBiDw
/
Nigel Farage abalja Herman van Rompuyt , mely szédeleg
https://www.youtube.com/watch?v=1zyHU4SkLMA
/
Ilyen antidemokratikus projektet még sokan nem értik meg
az EU = (Jancsi + Juliska mese ),
EU = kívülről = csokoládéból + mézesmázas ház
melyben a Vasorrú bába = KANIBÁL ,lapátra tesz, kemencében megsüt
Greg
2020-05-11 at 12:04
Piszkos, szennyeslelkű hazáruló az összes féreg, aki bármely agyament ideológia mentén működő hatalmi formáció érdekében a saját népe, a saját gyökerei, a saját fajtája ellen fordul. Ez a némber sem külömb. A hatalomért eladta a lelkét, a becsületét, az emberi mivoltát úgyanúgy, ahogy a bűntársai, az elvtársai. Az egész Únió már csak ezekből áll, a hatalom megszállottaiból. Az oda tartozásért bármikor, bármilyen aljasságra képesek bárki ellen. Ez tartja együtt az egész gittegyletet.
Schenkhyalfonz
2020-05-11 at 11:30
Pelosi asszonynak ezen típusú vigyorra van “feltuningolva” az arca?
Zita
2020-05-11 at 12:03
a múmia-preparátorok csak ilyet tudnak
apro_marosan_petergabor
2020-05-11 at 11:08
Sajnos, bár van der Leyen nem a legrosszabb ember, de ő is támadható.
7 gyerek, nagy család, ki tudja mit csinálnak, hová vezetett a sorsuk. Van der Leyen egy ideig úg ytűnt önálló gondolkodónként, entitásként végzi munkáját. Egy ideje ez megváltozott. Ilyenkor mindig el lehet gndolkodni az okokon.
Annó Dávid Ibolya is normálisan mozgott, majd 180-fokos kanyart vett. Khm. Majd kiderül fia kábítószeres ügyekbe keveredett, s a mamának mentenie kellett őt…
Lehet, hogy a ballib csapat összeült, átnézte az anyagát, s megtalált azt a pontot, melyen keresztül távvezérlésre alkalmassá tehető…
(Ebben a bolsevikoknak nagy a tehetségük, jól tudjuk…)
Theo
2020-05-11 at 18:23
Ilyenkor le is lehet mondani.
Andromeda
2020-05-11 at 21:54
Nem tudtam konkrétan, hogy Dávid Ibolyát a kábítószeres fiával zsarolták. Mondjuk ez sem mentség neki, mert azonnal ki kellett volna lépnie a politikából. De az is biztos, hogy van der Leyent is megszorongatták.
polizza
2020-05-13 at 07:22
Keveredett? Vagy kitervelten keverték. Ki tudja? Egy biztos, DI abban az időben úgy nézett ki – lefogyva, szürke arccal … -, mint egy utolsó stádiumos rákos.
Vagy rosszul emlékszem?
Nem mentegetni akarom. De igy emlékszem.
Frakk
2020-05-11 at 11:06
Azert akqrta atnyomni ezt, merz maskulonben az Euro veszelybe kerul. Miert kell ilyen lekezeloen irni mindenkirol?
Folottem irtak hogy Pelosi meglatogatta.
Azert hivta meg mert Pelosi mahdnem letrehozott egy nemzetkozi politikqi valsagot mert elinditotta az impeachmentet.
Elegem van ebbol hogy mindenkit szidni kell.
Vannak jo cikkek itt, de ez inkabb velemeny mint ujsagiras. Es ez az indexre is igaz.
olszal
2020-05-11 at 11:03
Anyukád kap pénzt a Zuniótól?
Vagy te kapsz a sorosfillérekből?
Mert én csak annyit kapok vissza amennyit minden évben befizetek és amennyit elraboltak tőlem az unió rabszolgatartói.
Találd ki, hogy kikről beszélek, te balfácán.
Warlord
2020-05-11 at 14:29
Ballib, hagyd már ezt a “mészárosozást”! Mészáros nem lopta a pénzeket, hanem pályázatokat nyert és komoly teljesítményeket mutatott fel. Nagyon sok embernek ad munkát. A koronavírus veszély alatt sem 20 maszkot adott, mint az a feslett életű Gyurcsányné.
hivő
2020-05-11 at 10:59
Pelosi, a vén szörnyeteg,
meglátogatta Van der Leyent
hogy ..felvilágositsa..mint
obama meglátogatta ..gélát,
hogy ..felvilágositsa,
biztositva hogy nem értik
félre melyek azok a nem
megkérdőjelezhető atlantista érdekek.Nem
mindig a vén zsiványt küldik.
ambrosio
2020-05-11 at 10:53
Németország cca 1945 óta NEM szuverén ország!!
Miután megszálló csapatok állomásoznak benne – sic- még csak be sem hívták őket szeretett vezetői,mint minálunk!!Arra jó hogy termeljen ezzel konkurenciát képezzen a nem Amerikának parírozó országokkal szemben-tehát csak gazdasági eszköz idegen kezekben.Társadalmi kísérlet a nyájalapú népesség modellezésére, az egoizmus alapvetésére és a hamis demokrácia érzet rögzítésére.A viszonylagos jólét kirakat politika ami már nem tartható sokáig.Deutschland unter alles…
jani1
2020-05-11 at 12:53
Erröl van szó, N.o. nem “szuvenir(-rén)45. máj. 8-én
volt a “kap.tuláció, azóta “megszállott” ország.
Nincs békeszerzödésük!
Ez Nem titok, nyiltan kamerába mondta a “sojble, mürküll”&Co= nem döntés hozó. a “fon der lejen-ék” is megkapták az ukázt a kiképzö-“beképzelt hegyen!!
Andromeda
2020-05-11 at 14:10
Szerintem tévedsz, az újraegyesítésük után erőre kaptak, és ez az EU szörny nagy részben az ő kreálmányuk, de elkezdte felfalni őket is.
énmegmondtam
2020-05-11 at 10:48
Ballib te teljesen hülye vagy, esetleg csak naponta kétszer, de lehet többször is…? Nem küldenek azok egy fillért sem ingyen, átadtuk a piacainkat, meg szinte mindent, rengeteget fizetünk be és abból kapunk vissza egy keveset, de cserébe hetente jól megrugdalnak bennünket…! Kell ez nekünk…?
Sziszi
2020-05-11 at 11:00
Ezeknek hiába mondjátok! Agymosott lusta irigy ballib társaság, akik a dolgozó emberekből ingyen akarnak élni.
Igénytelelen senkiházik. Németország megint háborút akar, mint mindig. Jó volt e keletnémet
elzárás, mert azok a legnagyobb fasiszták.
Nahát
2020-05-11 at 12:09
Kapunk tőlük finom német csirkét is tonnaszám. Rá van írva, hogy alaposan meg kell főzni, a levét meg ki kell dobni. Miért? Mert egyrészt tele van nyomva antibiotikummal, másrészt szuperbaktériumokkal fertőzöttek, amik ellen az antibiotikumok már teljesen hatástalanok. Kétszer vettem ilyen csirkét: először és utoljára.
lacika
2020-05-11 at 10:46
Németországot megtámadták. Hátulról, sunyiban, az általa alkotott szörny csápjai. Ezek majd csak felfalják önmagukat. Jó étvágyat!
Andromeda
2020-05-11 at 14:08
Egyetértek, Lacika, mert az EUt ebben a formájában valóban Németország hozta össze Sorosékkal szövetségben. De azért a német alkotmánybíróság túl nagy falat lesz, meglátjuk.
Tuskerózsa
2020-05-11 at 10:42
Tudtam az elejétnél fogva hogy ide fog kerülni a sor. A nyugaton ez tulajdonképpen jellemzö minden politikusra. Ha már egyszae megválasztották elfelejtik, elárulják és megtépazzák a saját népüket, ebben az esetben az Unióban levö szuverén országokat. Csak a saját sikerük számit. A Nancy Pelosi felkarolásával Von der Leyen teljesen és nagyon rövid idö alatt kimutatta a foga fehérjét´és nem különbözik a Timmermans meg a Junker féléktöl a világon semmiben.
A viselkedése nem más, mint egy áruló aki a hátba késeli a szuverén országokat akik neki megadták a lehetöséget hogy hatalomra kerüljön.
Ami az Unióból való kilépést illeti, én már szinte nem tudok várni. A kérdés nagyon kényes és rettenetesen bonyolult a jövö évi választás miatt is,
de mi lesz akkor ha a baliberális csapat mindent megragad és még csalással képesek lennének nyerni. És akkor mi fog történni? Nagyon nagy tétek állnak kockán, de ha az ember belegondol hogy 2022-ig még mennyi mindent kell elszenvedni, nem hiszem hogy nehéz lenne választani. A kérdés persze az is, mennyire van felkészülve a magyar nép hogy ezt meg lehessen valósitani.
A cikk fantasztikusan meg van fogalmazva, a kellö hangnemben és a pontos tartalommal, mint mindig.
István Kopasz
2020-05-11 at 15:09
Az EU tagságunkat “lazán” kell kezelnünk. A politikai támadásokat vissza kell verni, egyébként meg mosolyogni kell rajtuk! Ami az anyagi támogatásokat illeti, ami jár az jár! Ha tőlünk el akarnak venni, akkor másoktól is el kell venniük, ami ellen azok is tiltakoznának. A lényeg az EU-val kapcsolatban, hogy szükséges rossz! Hagyjuk magunkat sodortatni az árral a jó értelemben, nem szabad komolyan venni őket! Ezenkívül meg járjunk a magunk útján!
István Kopasz
2020-05-11 at 10:04
EU-jogrendet felejtsük el, elég a miénk! A védelmi kérdések szintén nulla. Senki nem fog megvédeni senkitől sem, csak magunk! Erős, önálló hadseregre van szükségünk! Szerencsére kiépítése megkezdődőtt! Határvédelmünk vonatkozásában nem kaptunk semmi anyagi juttatást az EU-tól, pedig az ő határaikat is védjük! Külpolitika, hát ennek sincsen sok értelme, inkább hátránnyal mint előnnyel jár. Gondoljunk arra, hogy Oroszország elleni külpolitika mekkora károkat okoz nekünk már régóta gazdaságilag. Csak az EU-n belüli gazdasági együttműködésnek van jelentősége, amit inkább a nemzetállamok és a vállalatok/multik/ egymás közötti megállapodásai koordinálnak! Egyedül csak az anyagi támogatásnak van értelme fontos dolgok megvalósítása céljából, mert ebből az az ország is profitál, amelyik esetleg több pénzt fizet be a közös kasszába! Tehát ennyi az EU, és kész!
János
2020-05-11 at 23:25
Ha közös gazdaság van, akkor közös védelem is kell, különben elveszik mások.
De kell a közös külpolitika is.
Vízöntő
2020-05-11 at 09:43
“Von der Leyen szerint tulajdonképpen az uniós jogrendszer tartalmazza a tagországok jogrendszereit, hiszen az Unió vezetői az Unió bíróságai segítségével értelmezik az Uniót megalapozó szerződéseket.”
A mondat második fele a minden probléma eredője, amit a tagállamok vezetőinek kellene leállítani, mert a tagállamok írták alá, a parlamentjeik ratifikálták a Szerződéseket (van ahol népszavazásnak kellett elfogadni), tehát nekik kellene értelmezni, azonban mintha ezt a jogukat nem akarnák gyakorolni!
De ez nem tegnap vagy ma kezdődött Von der Leyen-nel, ez ment már Barroso alatt is, ez a bűvészkalap, amit egykor Rodolfo ha elővett mindig figyelmeztetett: Vigyázat, csalok! De ezt minden belépő benyalta eddig, mert boldogan nyugtázták hogy beléphettek, csak az apró betűkre nem figyeltek. Viszont ezt a rést használja fel a pénzvilág stb.
Tessék a rést bezárni!
Mondjuk, hogy az EU Szerződés őre a Bizottság, holott a gyakorlatban nem a az, nem képes a jogértelmezésre, hát fedezi magát a Bírósággal, amely meg hozza a senki által nem választott főtanácsnokok javasolta politikai döntéseket!
Az EU nem önálló állam, a tagállamok (és nem az EP-ben hőzöngő pártok) aláírta Szerződés hozta létre!
A megoldás a Szerződés(ek) értelmezésére és az ebből eredő jogalkotás felügyeletére egy, a nemzetállamok alkotmánybíróságai egy-egy képviselőjéből felállított testület lehetne (mondjuk azonnal kiugrana Hollandia vagy Finnország jogállamiságának kérdése, mert náluk nincs független, hatáskörökkel rendelkező Alkotmánybíróság, de oldják meg) mint az EU Szerződés értelmezője, jogi őre és a nemzetek szuverenitásának őre, az értelmezése, álláspontja kötelező lenne az EU minden szervére, intézményére az Európai Tanács kivételével, akit viszont, mint alkotót, megilletne a felülbírálat joga, és kész!
A kérdés csak az, hogy az Európai Tanács ráébred-e végre, hogy a saját választóiknak tartoznak felelősséggel, a saját államuk szuverenitását kell védeniük egy Szerződés céljának és tartalmának kiforgatóival szemben!
Az ébredeznek az kevés, már dönteniük kellene!
csakafidesz
2020-05-11 at 23:00
“A kérdés csak az, hogy az Európai Tanács ráébred-e végre, hogy a saját választóiknak tartoznak felelősséggel,”
Oszt ki a faxom választotta az Európai Tanácsot?
János
2020-05-11 at 23:22
Nem kell sem parlament, sem bizottság oda!
Bőségesen elég az ET. Az végezze el a végrehajtást és ellenőrzést de csak a konszenzusos döntésekkel kapcsolatban.
Ennyi. Meg egy Bambi.
ViAM
2020-05-11 at 09:38
“Ez mondjuk egy németnek eleve a génjeiben van, bármikor le tudja skiccelni azt a szolgálai utat, amelyet igénybe kell venni ahhoz, hogy ő nagy kegyesen megadhassa az engedélyt az alsódabasi óvoda konyhájában egy új merőkanál beszerzésére.”
Ebben a mondatban minden benne van, ami jellemző rájuk és a halálos beteg EU-ra.
Andromeda
2020-05-11 at 14:05
Már Karinthy Frigyes is leírta ezt a mentalitást a Barátom, a német karcolatában.
Pál
2020-05-11 at 09:34
REMEK, lehet fordítani angolra és németre ?
Zolika Lassu
2020-05-11 at 09:26
Azt a paszta cipőpaszta!
1984
2020-05-11 at 09:20
Ez a luvnya is csak a háttérhatalom bábja.
Királytigris
2020-05-11 at 09:15
Von der Leyennel közölni kellene, hogy a farok (EU) nem csóválhatja a kutyát (Tagállamokat)!
Mert nem az EU alkotja a tagállamokat, hanem a tagállamok alkotják az EU-t!
Tomastom
2020-05-11 at 09:06
Egyet elfelejtenek közölni a tagállamokkal felvételkor, hogy a politika berendezkedés csak bal-liberális-kommunista lehet….
csakafidesz
2020-05-11 at 09:04
Nyugtalanít a magyar nép megmaradása szempontjából, hogy még mindig tagjai vagyunk az EU-nak.
Alcapi
2020-05-11 at 11:37
KP!
Tetszik ez a menetrend, már én magam is építgettem magamban ezt a forgatókönyvet. Arról nem is beszélve, hogy “a nemzetközi helyzet fokozódik”, ami egyre inkább valószínűsíti ennek a lépésnek a megtételét. Ha Salvini kormánypozícióba kerül, és stabilizálni tudja azt, akkor meg is fogják lépni, szerintem velünk együtt. Sőt van esély. hogy a V4-ek (illetve akkorra már csak V3-ak) 🙂 is velünk tartanak.
Andromeda
2020-05-11 at 14:03
KP, egyetértek. Azon kívül, amit írsz, még az is kell, hogy legyen több szövetséges az EU nevű antidemokratikus, cinikus, rasszista birodalom demokratikus lebontásához.
Zebulon
2020-05-15 at 18:52
Olaszország nem fog kilépni. Már szorosan fogják ott lennt.
Ez sajnos elment.
Tomastom
2020-05-11 at 09:01
Nektek még a támogatások lehívása is gondot okozott…
oshon
2020-05-11 at 09:22
Meg azt amit sikerult lehivni azt elloptak !
Tarr F.
2020-05-11 at 11:26
Na Kicsi Janicsár! Megtanultad a leckét…
A tény az, hogy az EU-s pályázatok túlnyomó részét “formai hibára” hivatkozva utasítja el Brüsszel. Látott már EU-s pályázati űrlapot? Csak a dédapám ludtalp betétjének vásárlási bizonylatát nem kérik….
Gladács
2020-05-11 at 09:00
Persze hogy küldik a pénzt, az egészségügyi védő felszereléseket, a lélegeztető gépeket dögivel. Vagy nem az EU-tól kaptunk mindent? Mindig tudtuk, hogy számíthatunk rájuk.
khm
2020-05-11 at 10:40
Na liburnyák
Kaptunk ingyen dolgokat Kínától,a Türk országoktól.
Az úniótól,meg szopatást akartak adni Nekünk. Szemmel látható a különbség.
Ergo nem tartozunk az úniónak semmivel! És semmi közük,mi történik Nálunk!
olszal
2020-05-11 at 11:05
Ezen jót nevettem, bocsi inkább röhögtem.
Molnár József
2020-05-11 at 11:28
A kisasszony annyit tett, hogy mosta kezeit. Ennyi volt részéről a járványkezelés.
Ez bizony harmatgyenge. Egy ekkora szervezettől ez inkább gúnyolódás!
Tomastom
2020-05-11 at 08:59
Mé, mi a szuverén állam?
Csak nem véletlen az amelyik saját maga hozza döntéseit?
Judit
2020-05-11 at 08:49
Milyen pénzt? Jaa ,a miénket ,visszaküldeni belőle kicsit..!
Nick Rivers
2020-05-11 at 09:08
+1
Jah, pontosan idejöttek, privatizáció címén, beszántottak mindent. Kioktatnak demokráciából, idehordják a selejtet, eladják annyiért, amennyiért nem szégyenlik…. mért a nyugatimadók majd elhiszik, hogy ez finom és jó.
Szóval kurv@ra nem parttnerként kezelnek illetve kezeltek eddig sem.
Aztán, ha kiderül, hogy itt is vannak törvenyek, mint náluk otthon,aminek megsértéséért súlyosan megbüntetik, akkor megsértődnek és náci fasiszták leszünk. Nincs új a nap alatt a sz@r ember és politika bizony nyugati is lehet.
Judit
2020-05-11 at 08:47
Tetszik a cikk, jó lenne az egyértelmű rend,muszáj vágyni rá nem szabad lemondani róla.
dajkstra
2020-05-11 at 08:39
Ha mán a Nancy Pelosit is fogadja,akkor nem a mi emberünk,nem is volt,nekem első pillanattól gyanús volt,vonzódik a libsi-komcsi bandához,López Aguilar-ral az élen.Az az ürge 1o-szer rosszabb lesz MO-nak,mint a szar Gentini.LIBE biz.,azt kéne először megregulázni,tele hibbant libsibolsival.