Manfred Weber, az Európai Néppárt frakcióvezetője és csúcsjelöltje vérig sértette a magyar választókat – írta Varga Judit, a Miniszterelnökség európai uniós kapcsolatokért felelős államtitkára a Facebook-oldalán.
Az államtitkár szerint Weber azzal sértette meg a magyarokat, hogy péntek este a német közszolgálati televízió vendégeként azt nyilatkozta, hogy amennyiben a Fidesz szavazataival tudna csak bizottsági elnökké válni, akkor nem fogadná el a megbízatást. Hozzátette: nem szeretne jobboldaliak szavazatával nyerni, ő középről akarja Európa jövőjét alakítani.
Az ilyen nyilatkozat megengedhetetlen. Manfred Weber vérig sértette a magyar választókat, akik Európa többi polgárához hasonlóan egy demokratikus választás során fognak képviselőket küldeni az Európai Parlamentbe
– hangsúlyozta Varga Judit, hozzátéve: ismét bebizonyosodott, hogy Weber a bevándorláspárti baloldal túszává vált.
Forrás: MTI; Fotó: MTI
Facebook hozzászólás
ómió
2019-03-31 at 09:31
És veres csellagot tetováltatott már a homlokára ez a pondró?
Klárika
2019-03-30 at 23:29
Üdvözlet Zsanett! A Máté T. idejében nem élezödött még ennyire a “lét vagy nem lét”; szebb idök voltak azok.
Egyébként nekem is eltünt egy pár hsz.-em, az mit nem is lehet kommentelni. Hová jutottunk? pedig ez itt nem is fb.
Klárika
2019-03-30 at 23:26
A Manfréd úr már annyi mindent mondott, hogy laikusként nem tudnám valóban kommentálni az újabb fröcsögéseit. Titokban pedig arra gondolok, hogy eddig is súgtak neki, ezután meg a szövegeit is meg fogja kapni.
Az viszont nem titok, hogy Mani az álláspontjuk változtatását várta el a magyaroktól, vagy legalábbis kihasználható ígéreteket. Ez nem történt meg, tehát egyértelmüen ellenség lettünk. Akkor is ha W. semmit nem mond vagy annak az ellenkezöjét.
Nemcsak Weber vizsgálódott, a mazsihiszi azt is mondta, hogy szorosz ugyan olyan amilyen, tudják azt ök is, de ha egy hittársukat nyiltan szidják az akkor arra a bizonyos borzalomra emlékeztet, s azt pedig nem szabad.
“..ezért sértegetéssel el akarják érni, hogy a Fidesz magától lépjen ki az EPP-ből” Világosan látható céljuk
Mindkét keresztény egyházat a kormány tartja ki Németo-ban. A katolikusok vagyonosabbak, de ott sem számíthat arra senki, hogy kormányellenessége esetében meg tudna lenni. A nép munkában tanusított nagy sikereket biztosító fegyelme ott kiterjed az élet egyéb területeire is. Így néz ki. Az evangélikusok meg rég megzöldültek a teremtés és a másféle emberek méltóságának védelme érdekében.
Az üldözött keresztényeikkel meg nem törödnek, de hogy miért erre egyikük sem akar kitérni.
“..ezért sértegetéssel el akarják érni, hogy a Fidesz magától lépjen ki az EPP-ből”. Mindegy hogy hogy, de ez világosan látható céljuk.
Nemcsak Weber vizsgálódott, a mazsihiszi azt is mondta, hogy szorosz ugyan olyan amilyen, tudják azt ök is, de ha egy hittársukat nyiltan szidják az akkor arra a bizonyos borzalomra emlékeztet, s azt pedig nem szabad.
Mindkét keresztény egyházat a kormány tartja ki Németo-ban. A katolikusok vagyonosabbak, de ott sem számíthat arra senki, hogy kormányellenessége esetében meg tudna lenni. A nép munkában tanusított nagy sikereket biztosító fegyelme ott kiterjed az élet egyéb területeire is. Így néz ki. Az evangélikusok meg rég megzöldültek a teremtés és a másféle emberek méltóságának védelme érdekében.
Egyébként arról is szó esett, egyelöre csak úgy meseként, hogy merkel tyúk is pályázik valamilyen uniós posztra. A körülmények döntsék majd el, hogy megmarad még kancellárnak, vagy átadja azt az utódjának, ha a zunióban nagyobb szükség lenne rá.
bl
2019-03-30 at 19:22
Weber nem a fidesz szavazataival nem akar nyerni, hanem nem akar nyerni. A jobboldaliságot nem lehet sárba tiporni, hiszen minden attól szökken szárba. A szolidaritás és a mások szabadságának biztosítása csak akkor lehetséges, ha van egy erős-bizalommal-teli-önmagára-támaszkodó-valódi-tömeg-közép. A szolidaritásra és a szabadságra ácsingózók szavazataival nem lehet nyerni. Mert ácsingóznak.
antilibsi
2019-03-30 at 18:50
vagyis a segélyfüggő szavazókkal.
antilibsi
2019-03-30 at 18:49
…hanem a bevándorló hátterű szavazókkal, az hót ziher.
zord vazul
2019-03-30 at 18:47
Én díjazom Weber úr nyilatkozatát amely szerint a Fidesz szavazataira nem tart igényt. Kitűnően szinte forgatókönyvszerűen süllyed a mocsárba Weber uram, kezdve magyarországi kanosszájától a Bajor politikai pártok ” pálfordulásán ” át a mostani TV nyilatkozatig.
Azért díjazom mert egyre erősödik az a meggyőződésem, hogy a józan paraszti döntést rövidesen Magyarországnak meg kell hozni, azaz HUXIT ről kell dönteni. Az Európai Unió oly mértékben retardálódott, hogy a Fidesznek esélye sem lesz bármiféle politikailag innovatív perspektivát kieszközölni. Bár lehet, hogy miniszter elnökünknek van még valami a tarsolyában.
Ami gazdaságilag történik az egyenesen botrány, a ” profitként ” kitalicskázott támogatás 80 %-a visszakerül a feladónak a németeknek. Hű de jó ez nekünk. A multik zsoldjában dolgozókról is lehetne említést tenni. Az Unió elárasztja országunkat alacsony minőségű szemét élelmiszerekkel, ők viszont válogatnak a Magyar export árúalapokban mint tyúkok a kendermagban.
Összefoglalva: Csak sértegessenek bennünket, ez hozzásegít bennünket a gondolkozáshoz, miszerint elemezzük már, hogy mi jó van nekünk ebben ?
Hogy Weber úr is értse:
Ich zolle Herrn Weber die Erklärung, dass er die Stimmen von Fidesz nicht verlangt. Herr Seufzer seufzt auf szenische Weise, Herr Weber, angefangen von seinem Kanu in Ungarn über die “Wende” bayerischer politischer Parteien bis zur vorliegenden TV-Erklärung.
Ich bin lohnend, weil ich zunehmend davon überzeugt bin, dass die nüchterne bäuerliche Entscheidung bald von Ungarn getroffen werden muss, dh für HUXIT. Die Europäische Union ist in einem solchen Ausmaß zurückgeblieben, dass die Chancen von Fidesz, keine politisch innovativen Perspektiven zu haben, beseitigt werden. Es mag sein, dass unser Premierminister etwas damit zu tun hat.
Was bei dem Skandal gerade wirtschaftlich geschieht, werden 80% der “Gewinnhilfe” an die Deutschen zurückgegeben. Das ist gut, aber es ist gut für uns. Es könnte auch über die Mitarbeiter des multikulturellen Söldners erwähnt werden. Die EU überschwemmt unser Land mit minderwertigen Abfallnahrungsmitteln, nimmt aber ungarische Exportgüter als Hühner in Hanfsamen auf.
Fazit: Beleidigen Sie uns einfach. Es hilft uns zu überlegen, was für uns gut ist.
Namond
2019-03-30 at 20:14
T zord vazul
“Én díjazom Weber úr nyilatkozatát amely szerint a Fidesz szavazataira nem tart igényt.”
Ne úgy értse ahogy elhangzott.
Mannie elébe ment annak ami – nem véletlen – a tudomására jutott, és azt lépte amire a kiszivárogtató számított.
zord vazul
2019-03-30 at 21:05
Tisztelt Namond !
Köszönöm észrevételed. Természetesen amit írtál az is egy szempont. Úgy látszik túlzottan le egyszerűsítettem a Weber nyilatkozatot.
zord vazul
2019-03-30 at 21:01
atörökszultán ! Igazad van a németségem ilyen. Legközelebb angolra fordítom az jobban megy. Nem ismerem a jobbikos vazult. Öreg zord vagyok már. Kvára unom ezt az uniós szarfűrészt.
Köszönöm az észrevételed.
Esvány
2019-03-30 at 18:13
Weber féreg. Gerinctelen.
Levente_c
2019-03-30 at 17:47
Am legyen. A fidesz ne szavazzon a weberre se senkire. Tartozkodjon. Kijelenteseknek vannak kovetkezmenyei!!!
Atosz
2019-03-30 at 17:27
Elmebeteg gender allat ez a gerictelen senkihazi weber!!!!
hozzaszolo
2019-03-30 at 17:26
Csupa jó hozzászólást látok. Azért azt tudni kell, hogy a magyarok soha nem számíthattak másokra, lásd a történelmünk. És abból azt is tudhatjuk, hogy a magyarokra sem számíthatunk, mert mindig igyekeztünk elharapni egymás torkát is. Ez van. És rendszerváltás(?) után is gyorsan visszaszavaztuk azt a társaságot, amelyik a víz alá nyomva tartott.
Namond
2019-03-30 at 20:01
atörökzoltán
Hogy jön a tisztelet az egyet vagy egyet nem értéshez?
Ön szerint Tekintély-t tisztelni kell?
Ön szerint a tisztelt Tekintély-el egyet kell érteni?
Ez nem olyan autroktata, Lenin elvtárs megmondta, szocialista-náci dolog?
Az egyetértés nem vita eredménye?
Nem személyeskedő veszekedés, vita!
Ért engem?
puszipacsicsá
Theo
2019-03-30 at 23:08
Én aztán nem!
kerekferke
2019-03-30 at 16:57
Evidens.
Ez is liberálfasiszta.
Vinczer S.Péter
2019-03-30 at 16:50
Éketverők
2019.03.24. 19:19, Vinczer S.Péter
.
Csak a vak nem látja, hogy mi a céljuk a tizenhármaknak. Éket verni a Fidesz, és a KDNP kormánykoalíció közé. Ezzel azt akarják elérni, hogy a Fidesz maga ne kapjon elég szavazatot a következő választáson. Szerencsére a késnek két éle van, és a további tárgyalásokon, jelöléseken ott marad a KDNP, így a Fidesz mindenről értesül, és a KDNP-n keresztül mégiscsak részt vesz a párt tevékenységében.
Orbán Viktor nem ma mászott le a falvédőről, mint a támadói, Ő jól tudja meddig érdemes egy gyékényen árulni a Néppártba behúzódott kommunista kaméleonokkal.
Orbán miniszterelnök úr nagyon helyesen döntött, hogy megvárja a májusi választások eredményét. A én értelmezésemben ez azt jelenti, hogy ha a bevándorlást ellenző erők kerülnének többségbe, akkor visszalehet téríteni a pártot a kereszténydemokrata elvekhez, és akkor maradunk a párt megújulási folyamatában.
Ha a balratolódás tovább folyna, akkor viszont elengedhetetlen a kilépés, és egy Kereszténydemokrata Néppártot alapítani, amely képes lenne Európát is irányítani.
Ezzel megvalósulni látszik a kétsínen haladó Európa, és további kerítések építése.
Tehát lesz egy Keresztény Európa, és egy muzulmán Európa, melyet áthatolhatatlan kerítésekkel kell elválasztani.
A NATO a Soros hálózat markában van, arra nem lehet számítanunk.
“Két farkas közt egy hazáért…” kerülünk újra ebbe a helyzetbe, vagy a hatalmas muzulmán erő harapófogójában Oroszország lehet az egyetlen alternatíva a kereszténység közös megvédése érdekében. Az Orosz föderáció nélkül lehetetlen az erőegyensúly a muzulmánokkal szemben.
Csak idő kérdése, hogy mikor ismétli meg magát a történelem, és egy hasonló, de nagyobb háború jöhet létre, mint volt Spanyolországban a mórok kiűzésekor.
Nem hiába adtam a címet, hiszen a V4-eket is megakarják osztani azzal, hogy Szlovákiát nem támadják. Az oszd meg és uralkodj alapon éket akarnak verni mindkét esetben.
.
A keresztényeknek nincs más lehetőségük, mint visszatérni a gyökerekhez. Ehhez azonban az egyházaknak is meg kell szabadulniok az új “békepapoktól”, Ferenc pápától, a Püspöki Konferencia püspökeitől, akik a Soros elveket vallják, az Evangélikus Egyház árulóitól…
Kétlem, hogy ez a nagy tisztulási folyamat hamarosan végbemegy. A pápát már nem a bíborosok választják, vagy váltják le. Így volt ez már 1909-ben is…
Eleve fontos lenne, hogy az országok definiálják magukat keresztény, vagy nem keresztény országnak, és a keresztény országba való betelepülés alapfeltételeként a keresztség felvétele legyen kötelező.
Mint Konstantinápoly ostromakor az európai országok nem siettek a nyolc kilométeres várfalakra segíteni, mostanában ugyanúgy magára hagyják, sőt támadják a Tizenhármak a kereszténységet védő Kelet-közép Európát.
Még nem fegyverrel kell harcolni a betolakodók ellen, hanem egy X-el a májusi választáson.
Ez az első csörte! Nyerjük meg a szavazatainkkal!!! Tegyünk eleget Orbán Miniszterelnök Úr kérésének: menjünk el szavazni!
Vinczer S. Péter
a Tenkes kapitánya
2019-03-30 at 16:42
Wéber Frédi egy hazaáruló, gerinctelen f@sz!
Ágnes
2019-03-30 at 16:28
HELYES ,EGYETÉRTEK KHM !!!!!
Ágnes
2019-03-30 at 16:24
JELLEMTELEN ,GERINCTELEN FÉREG vagy te söpredék !!!!!
Namond
2019-03-30 at 15:06
Remélem O. V. május 26 után, EPP közgyűlésén elmond egy beszédet a Szabadságról vagy a Demokráciáról esetleg a Vallás és Nemzet címmel, BÚCSÚ képpen.
zöld zsömle
2019-03-30 at 14:55
ManFika, egyszerűen senki vagy.
Én
2019-03-30 at 14:54
Nem túsz ez, hanem egy gerinctelen talpnyaló.
Ilona
2019-03-30 at 14:25
Akiknek igazán fontos a magyar szuverenitás és Európa kultúrájának népeinek megmaradása az május 26-án elmegy szavazni a Fideszre.
Most csak a Fideszre kell tekintettel lennünk és nem Weberre. Semmi más május 26-án nem lehet fontosabb, mint a Fideszre szavazni, hogy minél több képviselője legyen az EP-ben.
Úgy tűnik, nekünk Fideszre szavazóknak sajnos már teljesen mindegy, hogy melyik balos lesz a nyerő a nyíltan balos Timmermans, vagy az állandóan immáron balra tolódó és már ma is szintén balosnak nevezhető Weber. Weber kijelentése bizonyítja, hogy nem fogja akadályozni a fekete kontinens akár egész népének beáramlását Európába, nyilván az sem lenne ellenére, ha az arabok mind Európába jönnének a pakisztániaiakkal……afgánokkal stb. tudatlanságot hozó népséggel, melynek révén elpusztul néhány évtizeden belül a kulturált több ezer éves Európa.
Ha Webernek nem tetszik, hogy a Fidesz szavazókkal lesz esetleg befutó, akkor álljon szavának, és ha tényleg a Fideszeseken is múlt, hogy EP elnök lehet, akkor rögtön mondjon le, mint most itt nagyképűsködik, ha nem bírja elviselni a Fidesz által kapott voksokat, akkor az előnyét se élvezze.
Május 26-ot követően, pedig jöhet a Fidesznek, a nyergelj, fordulj!
Salviniék, Marine Le Pen , az osztrák szabadságpárt, holland bevándorlás ellenes párt, ….lengyelek, szlovén ellenzékiek… által közös blokk, szövetség(bevándorlás ellenes európai párt) megalakítása, amely immáron egységesen elutasítja az európai őslakosok kicserélését ez európai néptől mérföldekkel lemaradt analfabétákra.
Ma már a sziámi ikreket is könnyű szétválasztani, szerintem egy ideológiai nézetkülönbség miatti szétválás adott pártból sem lehet nehezebb, mint előzőleg említett biológiai szétválasztás.
Logikus
2019-03-30 at 14:18
Weber egy gerinctelen pincsi, akinek sem tudása, sem tehetsége nincs semmihez, helyette inkább hízeleg olyanoknak, akik magasról tesznek rá a háta mögött…
Karácsony.sk
2019-03-30 at 14:12
Te barom Weber nem az a kérdés, hogy te kivel akarsz nyerni vagy koalícióban túlélni a 2019 májusi EP válastásokat, hanem az, hogy mikor fog Németországban kitörni a polgárháború, amit senki sem akar, főleg a német autóipar külföldi – kelet európai bedolgozói!! Ébredj föl nyálosszájú! Nálatok már utcai harcok folynak a bevándorlók és az őshonos Német közösségek között!
AZ ADF-et Te barom Weber a tehetetlenségeddel és elvtelenségeddel Te tenyésztetted ki, akiknek most már már van olyan tapasztalata az otthoni ellenállásban, hogy igenis garanciát tudnak adni a hazaiknak minimum annyira radikálisan, mint ahogy őket nyírják a parazita kecskeb@szó bevándorlók!!! Te már politikai értelemben egy halott sz@rrakás vagy, csak mivel a gerinctelen csúszómászóhoz tartozól, a kis agyaddal ezt már nem vagy képes észrevenni és fölfogni!!!
Szlovákiából…..
Theo
2019-03-30 at 23:00
Hadd kérdezzem meg, kire volt érdemes ma szavazni az ottani magyaroknak?
Az itteni Híradókból nem lehetett határozottan kivenni, hogy kit preferálunk.
Öcsi
2019-03-31 at 08:51
Igen: az AfD-t Németországban és az FPÖ- Ausztriában, illetve a többiek is jobboldali pártok. E pártok erősödése tudja csak felébreszteni és megújítani Európát
Karcsi bácsi.
2019-03-30 at 13:51
Lehet, hogy a Trünszire kellene szavazni, az úgy is szétrohasztja előbb vagy utóbb az egész bagázst ! Aztán a Bajor csak nézhet !
Gyuri
2019-03-30 at 13:46
Miért csodálkozunk. A gerinctelen németek mellett MI MAGYAROK !!!!!!!!!! két Világháborut veszítettünk.Ök most egybe vannak MI pedig szerte széjjel a Világba.Rájuk kellett volna ereszteni az illegális bevándorlókat, úgyan igy támadnának minket. Németbe nem lehet bizni !!!!!!!!!!
Öcsi
2019-03-30 at 16:28
Ez igaz!! Németek kétszer ( első és második világháború) megkísérelték Európát uralmuk alá rendelni. Nem sikerült és csak rettentes pusztítást hoztak Európa népeinek! De most, úgy tűnik, a bal-libsi- zöld globalista összefonódás nagy erővel valósítsa meg a ” nagy német birodalom”- rol szóló államot. Ez a nemzetállamiság lerombolásaval es betelepitesekkel jár.Igy sikerül a németeknek alig 100 éven belül Európát végképp tönkretenni, illetve végképp felszámolni.
Namond
2019-03-30 at 19:46
Az I. vh. után a franciák azért büntettek Trianonnal, mivel szerintük nem az osztrákok hanem a magyarok robbantották ki a háborút.
A II. vh. során a britek és yenkik azért nem fogadták el Horty háborúból kiugrását, mert az ide rendelt német csapatok, megkönnyítették az itáliai partra szállást.
ciki
2019-03-30 at 13:33
Weber nyilatkozataiból világosan látszik, hogy nem tudta sem ultimátomokkal, sem befolyásolással rábírni OV-t, hogy változtasson a migránspolitikáján. Ezért van a köpködés OV-ra és a Fideszre. OV-t megzsarolni nem tudják, mert ha lenne mivel már rég megtették volna és nem lefizethető, amire a kitartása a bizonyíték. 2015 óta konzekvensen ugyanazt mondja a migránskérdésről, pedig amit azóta kap nyomásgyakorlás formájában az lehet, hogy gyengébb politikust már hátraarca késztette volna.
jobb-ágy
2019-03-30 at 13:13
Csigalom és nyugavér! Miniszterelnök urunk, és segítői mindig egy lépéssel az ellen előtt járnak, és valóban meg kell várnunk az ideális történelmi pillanatot! Amúgy meg csak fogjon kezet ezzel a we(r)berrel, amúgy betyárosan, ropogjanak a csontjai ennek a sumák, piperkőc nyikhajnak!
Eva-Anna
2019-03-30 at 13:01
Tudja valaki, hogy milyen müsorban szonokolt Weber? Meg akarom keredni, lementeni és elküldeni pár embernek.
Ludovicus
2019-03-30 at 13:41
A ZDF tegnap esti műsorában, ha minden igaz valamelyik liberál-bolsi förmedvényben (Népszava, HVG, 444.) ott van még a videó (kb. fél perces).
Contrabass
2019-03-30 at 12:59
Halkan megkérdezném, meddig kell még eltűrni ennek a velejéig romlott gazfickónak a sértegetéseit? Ha másképp nem megy, azonnal össze kell hívni az EPP tagjait és számon kell kérni a jelölt “urat”, majd elzavarni és rögvest kijelölni egy alkalmasabb embert, ha ez az út nem járható, ott kell hagyni ezt a csürhét és megadni a lehetőséget az európai embereknek, hogy szavazhassanak olyan pártra, amelyik nem egy ilyen semmi, kollaboráns szerveződés, mint az EPP.
polizza
2019-03-30 at 12:50
Na ez már sok!
Igen, kezd feljönni a nyálkás barna és büdös a víz tetejére.
Remélem a Fidesz szavazói csak azért is mind elmennek majd szavazni a Fidesz-KDNP-re, azaz azokra, akik a magyarokat képviselik.
Legyen az csak minél erősebb, minél több képviselővel jelen, akiktől igenis függni fognak bizonyos dolgok.
OV-tól viszont elvárom, hogy ne fogjon többé kezet ezzel a nyálkás lénnyel, mert OV keze ott kicsit az én, a mi kezünk is. Én meg nem szeretném, ha ez megérintene.
Szóval tőlünk függ! Leszünk-e elég erősek ahhoz, hogy változtassunk azon, hogy csak ez a két alak jöhessen szóba.
Vagy egy erős, új, harmadik csapat, amelyik nagyot boríthat az eddigi felálláson, hogy megmaradhasson az életünk.
Más lehetőségünk már nincsen. Ezt OV-nak is be kell látni. Ő korrekten kitartott az utolsó pillanat utánig, de ez már olyan sértés, amit nem lehet eltűrni.
Egyébként szerintem nyálkadarab rettentően félti a karrierjét Orbántól. Pedig OV a konferencián tulajdonképpen kijelentette, hogy nem pályázik ilyesmire.
Andromeda
2019-03-30 at 13:01
Szerintem Orbán helyesen cselekedett, időt nyertek, ami aranyat ér. Én támogatom ebben, nem szabad fejjel a falnak menni. Majd ha többségünk lesz, akkor automatikusan süllyesztőbe kerül Weber. De egyelőre olyan a helyzet szerintem, mint a világos fegyverletételnél vagy mint 1956. Nov 4-én. Majd eljön a Kiegyezés pillanata ill. amikor egy Gorbacsov formátumú politikus veszi át az EU-Nirodalom vezetését. Ki kell várni, nincs más választás.
polizza
2019-03-30 at 13:19
Igen. Szerintem is.
Már korábban is, többször jeleztem hasonló véleményem.
( Persze nem egy ilyen technikai megoldásra, mert annak megtalálásához a kisember ismerete kevés.)
Még az EPP összejövetel előtt is. Ki kell várni a választás eredményét és annak alapján lépni, vagy nem lépni.
A megvalósult megoldással a Fidesz szabaddá vált. Azt tesz, amit akar, úgy kampányol, ahogy akar, és utána sincsen lekötelezve.
Végül is őt piszkálták, nem ő piszkált.
Minél több hasonlót követ el MW, a más országbeli szavazók közül is egyre többeknek lesz hányingere tőle.
honvédő
2019-03-30 at 17:27
Egyetértek Andromeda véleményével! Most nem érzelmekkel, hanem ésszel kell kezelni a dolgokat. Forrong és vajúdik a világ és ezen belül Európa különösen. Az évtizedek óta uralkodó balliberális elit érzi a vesztét, ezért próbálnak teljes erővel összetartani és ezért fokozzák a támadásokat a másként gondolkodó erőkkel szemben, amelyeknek fontos része Orbán éa a Fidesz. Weber ebben a játszmában egy önállótlan báb, aki utasításokat teljesít, aminek lényege a ballib-néppárti koalíciós többség összehozása. Ezért ha azt az ukázt kapja, hogy Timmermanst segítse az EB elnöki székbe, akkor azt fogja tenni.
A Fidesz ebben a folyamatban számukra tüske a korom alatt. Kizárni nem merték, mert ez egy dominó effektust eredményezhetne, ezért sértegetéssel el akarják érni, hogy a Fidesz magától lépjen ki az EPP-ből. Orbán jól teszi, ha felveszi a fapofát, nem megy bele ebbe a játékba, hanem majd a választás eredményének ismeretében dönti el, hogy kilép a Fidesz az EPP-ből vagy marad és belül küzd tovább.
Orbán nagy előnye, hogy szilárd támogatói bázisa van és nyíltan beszélhet arról, hogy mit akar, az ellenfelei ezzel szemben sunyiskodnak, összevissza beszélnek.
Szóval nyugi, csigavér. El kell menni a választásra és minél több fideszes képviselőt kell bejuttatni az EP-be. Orbán pedig fogja tudni, hogy mi legyen a következő lépés.
Namond
2019-03-30 at 19:38
Andromeda
Ön tudja kijelöli, ajánlja EP-nek elfogadásra a Bizottság elnökét?
Ha nem, nézzen utána és talán megnyugszik.
polizza
2019-03-31 at 21:00
Azért ezt a ,,Gorbacsov formátumú” jelzőt mégsem tudom szó nélkül megállni.
Végül is ő érzékelte, hogy muszáj változtatni, és lépett is a muszájnak érzett szintig, de úgy, hogy azért a htalom maradjon változatlanul.
Tovább egy mm-rel sem.
Vagyis csak a maga és csapata hatalma érdekében mozdult.
Gijutsushi
2019-03-30 at 12:46
Weber = előgerichúrosok (Urochordata, németek kedvéért: Manteltiere ) családjába tartozó lény. Szilárd gerinc nulla, agy kezdetleges.
Andromeda
2019-03-30 at 12:44
Különösen a magyar kormánynak meg kell értenie a német helyzetet:
A CDU-CSU nem tud kormányozni Németországban a baloldal nélkül. Különösen a zöldek nagyon erősek. Azonkívül egyszerű matematikában gondolkoznak: ha állandó kötelező elosztás van, akkor az évi egymillió bevándorlóból kb. 800 ezret le tudnak passzolni. Ilyen mérhetetlenül cinikusak, aljasak, önzőek, rasszisták. Persze ez a lepasszolás nem működik úgy, ahogy elképzelik, de ők igazi náciként úgy gondolják, hogy keresztülverik. Azonkívül a baloldal és persze a CDU-CSU továbbra is antiszemita, ezért erőltetik a muzulmán bevándorlást. Azt nem egészen értem, miért is gyűlölik a kereszténységet, különösen a katolikusok az, de szerintem egyszerűen hatalmi okok miatt: a katolikus egyháznak még mindig túl nagy a befolyása, amit ezek a hataloméhes terroristák nem tűnnek, ők akarják életünk minden egyes pontját meghatározni. Mindig az ellenség fejével kell gondolkozni ahhoz, hogy egyáltalán legyen esély védekezni.
Namond
2019-03-30 at 13:16
“Azt nem egészen értem, miért is gyűlölik a kereszténységet, különösen a katolikusok az,”
Ez psichika.
Az aki (Id) anyagi érdekből elárulja fegyvertársát, de szaval a közös elvekről, szereti (Id) a régi barátját?
Az árulónak (Id) nincs állandó lelkiismeret furdalása ha meglátja?
A (Ego) hatalom birtokában nem távolítja el árulása emlékét a közeléből, ha (Superego) teheti a közéletből?
Bakonyi Gábor.
2019-03-30 at 14:17
A sémi nyelvek közé tartoznak: ó-babiloni. asszír, ugariti, arámi, arab, etióp, pun, zsidó. A sémi nyelvekkel a sémi-hámi nyelvcsaládba tartoznak, Hámi nyelvek: ó-egyiptomi, berber, csádi nyelvek.
Ostobaság tehát azt állítani, hogy az arabok pl. antiszemiták lennének, hiszen maguk is szemiták, azaz ha antiszemiták lennének, akkor saját maguk ellenségei lennének! Olyan ostobák azonban csak az EU vezetésében vannak, akik a saját ellenségei, mondjuk anti-európaiak… Az arabok nem annyira hülyék, mint az EU liberálisai!
Namond
2019-03-30 at 19:33
Jobban utána kellene nézni az néppé válásukat megelőző időkhöz köthető, ősi arab zsidó ellentét;
eredetének,
eredeti, kiinduló földrajzi helyének és
okának.
Csonka Beáta
2019-03-30 at 12:25
Ez a [email protected] azt hiszi a magyar választók rá szavaznak ? ??
Kb úgy utáljuk mint S(z)argentint. ?
Öcsi
2019-03-30 at 13:38
Igaz, mi magyarok a FIDESZ-re szavazunk és nem egy becstelen gazemberre! FIDESZ biztosan nem választja EU elnöknek ezt nyalás szájú elmabajban szenvedő fickót.
ironman
2019-03-30 at 12:25
Nagy a baj. A másik csúcsjelölt meg Timmermans. Lehet választani a fos és a szar között. Mi lesz veled, Európa?
csakafidesz
2019-03-30 at 12:43
Teljesen világosak az erőviszonyok. Az egész EU a liberálfasiszták karmai közzé került. A normális, bevándorlás ellenes politika -noha a választók nem pártolják a bevándorlást- nem fog érvényre jutni. Nem marad más lehetőség, ki kell lépni ebből az unióból.
polizza
2019-03-30 at 13:01
Tökéletes és frappáns megfogalmazás.
Nekem csak hosszabban sikerült, úgy meg veszít az értékéből.
márko
2019-03-30 at 13:39
@ironman,@csakkfidesz,@poliza
teljesen egyetértek.
Nagyon sajnálom
HOGY
timmermans és weber az Európa jövője,
jobb nincs, de ROSSZABBAT sem lehet találni
Vinczer S.Péter
2019-03-30 at 16:31
Megírta helyettem. Pontosan ezt láttam a két jelölttel kapcsolatban. Ha nincs hova lépni, melyikbe lépnénk…Kicsi a valósága annak, és semmi garancia, hogy megválasztása utat hátatfordítana a bevándorláspártiaknak
Namond
2019-03-30 at 19:29
Kolinda Grabar Kitarovic?
"C"
2019-03-30 at 12:19
Ez a balfék a pokol közepébe tart, remélem jól megégeti magát. S ha igen, hát akkor megérdemli.
Öcsi
2019-03-30 at 13:29
Úgy látszik ez a Weber nem a néppártnak kampányol, hanem egy “egységes bal- kommunista- libsi- zöld” pártegyletnek, mely majd a Merkel- gatyastyuknak végképp az EU elnöki fészket (Weber töknélküli kakassal együtt) biztosítja. Ebben a Merkel tyúk tapasztalt a DDR propagandista idejéből.
Ágnes
2019-03-30 at 16:26
JELLEMTELEN ,GERINCTELEN FÉREG vagy te söpredék !!!!!
Bakonyi Gábor.
2019-03-30 at 11:55
A konvergencia-elméletnek megfelelően a neokon, zöld, liberális, szocialista, szociáldemokrata, kommunista, anarchista pártok egymáshoz konvergálnak, de nem középre, hanem szélsőbalra. Weber elvtárs azt hiszi, hogy középre tart?
Bakonyi Gábor.
2019-03-30 at 11:57
A Fidesz van középen, ő meg elhatárolódik tőle!…
Laca
2019-03-30 at 12:20
Hát persze ! Mivel abból a ferde nézőpontjából nézve a Fidesz csakis szélsőjobb lehet!
Szerencsétlen nyalógép mindig is az volt.
Ludovicus
2019-03-30 at 11:54
Pár nappal ezelőtt már írtam, hogy Manfred Weber Geréb Dezső reinkar(náci)ója. Nem akarok összeesküvés elméleteket gyártani, de ez a jellemtelen ember, mintha arra játszana, hogy gyengítse a Fidesz szavazóbázisát. Nagyon sokan egy az egyben osztják Vaclav Klaus volt cseh elnök nyilatkozatát, hogy nem érti, miért ragaszkodik a Fidesz annyira még mindig az EPP-hez. Elhiszem, hogy ennek vannak magasabb rendű politikai és taktikai okai. Csakhogy ez az összefüggéseket kevésbé ismerő, “hétköznapi” szavazóknál nem csapódik le.
Andromeda
2019-03-30 at 12:48
Persze, hogy gyengíteni akarja a Fideszt. Már Budapestre is azért jött, hogy a Fidesz ellen szövetkeztek. De pofára esett, mert már a ballib Mazsihisz is látja, hogy Weber, a CSU-CDU, az egész európai bal és zöld valójában antiszemita náci, Izrael állam és a zsidók megsemmisítésére törekszenek.
Rizikó
2019-03-30 at 13:18
A Mazsihiszti nem látja.Azzal traktàlta Weber manót hogy a Fidesz meg akarja osztani a zsidóságot És igen antiszemita.A Ceu helytartó ugyanezzel etette ez a hivő ateista sorosklónt.
PERSZE ez nem ad felmentést a Fidesznek ès Viktornak hogy tavaly nyáron az uborkaszezonban nem tette lapàtra a Ceut és a Hàl0zatot egy2/3os győzelem utån.!!Pedig én javasoltam.)))
Magd@
2019-03-30 at 17:36
Az európai,főleg a német zöldek kártékonyabbak mint a sorosi NGO-ok
Namond
2019-03-30 at 19:26
Rizikó
Heiszler, Mannie ikre, csak a hatalom és az ennek birtokában összekaparható pénz, gondolom én.
De hol a bocsánat kérés és elégtétel a zsidóként anyakönyvezett, harci nevet viselő terror fiuk tetteiért?
Magd@
Fordítva, NGO nélkül nem lennének Zöldek, akiket már nem G. Soros hanem a német állam finanszíroz..
Andromeda
2019-03-30 at 12:53
Kb. azért ragaszkodik a Fidesz a Néppárthoz, mint ahogy Görgei Világosnál letette a fegyvert. Most egyértelműen túlerőben vannak a magyargyűlölő nácik, tehát időt kell nyerni. Még kell várni, míg meggyengülnek.
Namond
2019-03-30 at 19:19
Most kezd elválni az olaj a forrni kezdő víztől, amely eddig csak bugyorgott
Namond
2019-03-30 at 11:43
Mindig a legillékonyabb alkotórész párolog el először.
Most kezd elválni az olaj a forrni kezdő víztől, amely eddig csak bugyorgott.
khm
2019-03-30 at 13:37
És marad a szar.
Kár,hogy a Fidesz is ezt a “kevésbé kártékony” férg.t támogatja.
Őszinte legyek?
Ettől a izétől a timmermans is jobb,mert arról tudjuk,hogy mennyire milyen.
Namond
2019-03-30 at 19:16
Kolinda Grabar Kitarovic?
Magd@
2019-03-30 at 17:27
Egy bunkó bajor paraszttól, aki felkapaszkodott az uborkafára mit is lehet várni.
Riherongy úgy mint sok más karrierista brüsszeli KOLLÉGÁJA!
A víz nem válik vérré.
Bizonyos pozícióba “biborban” kell születni.
Namond
2019-03-30 at 19:18
Beesett volna FIDESZ szavazata a Csunder lik-ba, ne sajnálja!