Komoly vihart kavart, amikor a héten kiderült, hogy Tucker Carlson, a Fox News volt sztárriportere Moszkvába utazott, hogy a háború kitörése óta a nyugati újságírók közül elsőként interjút készítsen Vlagyimir Putyinnal. A kétórás beszélgetést az X-en (korábban Twitter) és a tuckercarlson.com-on hozta nyilvánosságra magyar idő szerint csütörtök éjfélkor – minderről az Index számolt be.
A régóta beharangozott interjút Vlagyimir Putyin orosz elnök hosszas történelmi és történetfilozófiai fejtegetéssel kezdte, amelyben Oroszország ezeréves múltját taglalta. Kifejezését adta annak a régi orosz geopolitikai látásmódnak, amely szerint az ország nyugatról sebezhető. Odáig ment vissza, hogy Batu kán megtámadta a birodalmat, és leszakította róla a nyugati területeket, amelyhez Kijev is tartozott. Értelmezése szerint ezután jött létre a Moszkva központú birodalom, míg a leszakított részek egy nyugat-európai erőközpont felé kezdtek gravitálni – ami akkortájt a Lengyel-Litván Unió volt.
Putyin újra megismételte azt a kijelentését, hogy Ukrajna létrejötte nem köthető semmiféle etnikai entitáshoz. Elmondása szerint az ‘ukrán’ szó eredetileg annyit tett, hogy az ’emberek, akik a peremvidékeken élnek’, és ily módon történelmileg az ukránokat ellengyelesedett oroszokként írta le.
Az orosz elnök láthatóan komolyan felkészült ennek a háttérnek a felfestéséhez, és annyira komolyan gondolta, hogy a műsorvezető ellenvetésére, hogy talán túl messziről kezdte a téma felvázolását, előre előkészített levéltári dokumentumokat vett elő. Putyin hosszasan fejtegette Lengyelország kollaborációját a náci Németországgal. Ezután arról beszélt, hogy mivel ezek a területek a Szovjetunióhoz kerültek, olyan területekkel együtt, amelyek korábban például Magyarországhoz is tartoztak, egyértelműen látható, hogy Ukrajna valójában egy mesterséges állam.
TUCKER CARLSON KÉRDÉSÉRE, HOGY FELAJÁNLOTTA-E VALAHA ORBÁN VIKTORNAK TERÜLETET UKRAJNÁBÓL, PUTYIN HATÁROZOTT NEMMEL VÁLASZOLT.
Közölte, hogy erről soha nem is beszélgettek a magyar miniszterelnökkel, azt azonban mosolyogva megjegyezte, hogy az azért lehetséges, hogy az azokon a területeken élő magyarok örülnének annak, ha visszakapnák ősi földjüket. Arról is mesélt egy történetet, hogy amikor még a szovjet időben Ukrajnában utazott, akkor hallott embereket oroszul és magyarul beszélni, de ukránul soha.
Azt az érvelést is megismételte, hogy a Nyugat korábban megígérte, hogy a NATO nem fog kelet felé terjeszkedni. Elmondása szerint ezt az ígéretet öt alkalommal szegték meg. Elmondása szerint Amerika volt az, amely kiengedte a szellemet a palackból. (Arról nem ejtett szót, hogy a NATO bővítése szuverén államok önkéntes csatlakozásával történt.)
Akár a NATO része is lehetett volna Oroszország
Visszaemlékezett arra, hogy amikor Bill Clinton akkori amerikai elnökkel beszélt, megkérdezte tőle, hogy Oroszország csatlakozhat-e a NATO-hoz. Ahogy felidézte, Clinton először megengedő volt az ügyben, de mikor másnap beszélt a tanácsadóival, már kategorikusan elutasította a lehetőséget. Felvetette, hogy amennyiben akkor igent mond, Oroszország akár a NATO része is lehetett volna. A problémákat így arra vezette vissza, hogy a Szovjetunió szétesése után a Nyugat nem fogadta őket szívesen.
Putyin aláhúzta, hogy a döntéseket az Egyesült Államokban nem azok hozzák akiket megválasztottak, hanem a titkosszolgálatok vagy az adminisztráció tagjai. Azt is megismételte, hogy Ukrajna semlegességének feladása, és a NATO-hoz való közeledése annak ellenére történt, hogy a Nyugat korábban Oroszországnak másként ígérte.
Amikor Carlson az ukrajnai béke lehetőségéről kérdezte, Putyin azt mondta:
Ha tényleg véget akarnak vetni a harcoknak, akkor abba kell hagyniuk a fegyverszállításokat. Néhány héten belül vége lesz. Ennyi”.
Putyin azt is kijelenti, nem aggódik attól, hogy Kína ledominálja a BRICS-tagállamokat, a viszonyuk továbbra is jó, ráadásul Peking nem folytat expanzionista külpolitikát. Azokat a kijelentéseket, melyek szerint Oroszország lassan kínai “gyarmattá” válik “rémtörténeteknek” tartja. Az elnök szerint Washington saját magának tesz rosszat azzal, hogy elzárja a piacát a kínai termékek elől, hiszen a BRICS folyamatosan erősödik, miközben a G7 gyengül.
Az elnök elárulja, hogy bár több korábbi amerikai elnökkel, így az ifjabbik Bushhal és Trumppal is jó személyes kapcsolatot ápolt, de az amerikai külpolitikát nem az elnökök, hanem az ország elitje alakítja, így szkeptikus azzal kapcsolatban, hogy jobb lenne a Kreml és a Fehér Ház viszonya akkor, ha másik politikus ülne az Ovális Irodában.
Putyin kijelenti, hogy a világ, és vele együtt Amerika is változik és nem rajta, vagy az ukrajnai háborún múlik az, hogy ez a változás “gyors és fájdalmas” vagy “lassú és békés” lesz-e. Az eseményeket párhuzamba állítja a Római Birodalom bukásával, de hozzáteszi: napjainkban minden sokkal gyorsabban történik.
Visszatérve Ukrajnára az orosz elnök úgy gondolja, hogy Volodimir Zelenszkijnek továbbra is megvan a lehetősége arra, hogy szembe forduljon Amerikával, de az USA minden esetben azokat a politikai erőket fogja támogatni, akik Oroszország érdekei ellen ténykednek.
Putyin szerint hisztériakeltés a globális háborúval való fenyegetés
Az orosz elnök azt állította, hogy nincs semmilyen követelése mondjuk Lengyelországgal vagy a balti államokkal szemben. Csupán abban az esetben rendelne el támadást ezen államok ellen, ha azok megtámadnák Oroszországot. Putyin a globális háborúval való fenyegetést a józan ésszel szembenállónak, és hisztériakeltésnek tartja.
Egyértelmű hogy önök voltak. Nekem aznap éppen más dolgom akadt
– válaszolta arra a kérdésre, hogy ki robbantotta fel az Északi Áramlat 2 gázvezetéket.
Putyin: “Önnek személy szerint lehet alibije, de a CIA-nak nincs ilyen alibije”
Azt is hozzátette, hogy az egyik cső teljesen sértetlen állapotban van, és bármikor elkezdhetnének azon keresztül – illetve a Jamal vezetéken keresztül – gázt szállítani Európának.
Putyin ismét felemlegette Ukrajna „nácitlanítását”, mint a háború egyik célját. Ez volt az egyik indoka arra is, hogy miért nem lehet még vége a háborúnak – elmondása szerint ezt a célt addig még teljesíteni kell. Arról is beszélt, hogy Volodimir Zelenszkij annak ellenére támogatja a neonácikat és a nacionalistákat, hogy apja a náci Németország ellen harcolt a háborúban. Saját felvetését azzal magyarázta meg, hogy megválasztása után inkább úgy döntött, hogy nem háborgatja ezeket a csoportokat, ugyanis túl erősek. Emellett az orosz elnök most először fejtette ki, mit is ért pontosan „denacifikáció” alatt.
Ez mindenféle neonáci mozgalom betiltását jelenti. Meg kell szabadulnunk azoktól az emberektől, akik fenntartják ezt a koncepciót, támogatják ezt a gyakorlatot, és megpróbálják megőrizni azt
– fogalmazott.
Putyin beszélt a 2014-es Majdan-tüntetésekhez vezető útról is: úgy véli, Viktor Janukovicsot a nyugat által támogatott ellenzék buktatta meg, miután az ukrán elnök gondolkodási időt kért az Európai Unióhoz való csatlakozás kapcsán. Putyin szerint Moszkvát nem az aggasztotta, hogy Ukrajna közeledik az EU-hoz, hanem az, hogy egy ukrán EU-tagság ellehetetlenítené az orosz-ukrán szabadkereskedelmi övezetet. Az orosz elnök azt állítja, Janukovics félt az orosz gazdasági kapcsolatok meggyengülésétől, de Washington nem várta meg a döntését, inkább megbuktatta. Az orosz államfő állítja: ő igyekezett békíteni a feleket, rávette Janukovicsot, hogy ne vesse be az ország erőszakszervezeteit, de a felfegyverzett lázadók mégis végrehajtották a puccsot. Az elnök elmondja, hogy a Majdan-tüntetésekkor az orosz lakosság védelme érdekében annektálta a Krím-félszigetet, melyre válaszul az ukrán haderő megtámadta a fegyvertelen, főleg oroszok lakta Donbaszt. Putyin kijelenti, ha Janukovicsot hagyták volna békében távozni (amire szerinte hajlandó lett volna) és nem támadnak az ukrajnai oroszokra, akkor Moszkva nem vonult volna be az országba. Szerinte a Kreml az utolsó pillanatig igyekezett betartani a 2014-es Minszki Egyezményt, de Ukrajna és a Nyugat erre nem volt hajlandó.
Időbélyegző témák szerint:
Forrás: Index.hu/X.com/PS
Dodo
2024-02-09 at 13:49
Na, belendültek a globalisták. Persze gyengék mint a harmat. Én eredetileg azt vártam tőlük, hogy ” nem is Putyin beszélt, mert már halott.” Helyette azt mondták: 100 % orosz propaganda. Na, ezen eltűnődtem: Annyira kézen fekvő Európában, hogy egy politikus amerikai propagandát nyomjon, mondjuk 26 országban, hogy már Putyintól is azt várta a kommenttelő? Plusz ezzel elkövetett egy hibát Putyin (liberális szemmel) , hogy elárulta nem akar engedelmesen a vágóhídra menni a népével, harcolni fog tovább. Azt hiszem a NATO védelmi szervezete ebből megértette, hogy Oroszországot le kell rohanni. “Legjobb védekezés a támadás!” Viszont ott vannak ezek a fránya atomfegyverek! Lehet, hogy az atomfegyver tényleg az elrettentés fegyvere, de most a NATO-t rettenti el?
rajmund 007
2024-02-09 at 13:17
Nahát 2024-02-09 at 08:49
“Venni fogom magamnak a fáradságot, és kigyűjtöm az interjúból, illetve az egyes magyarországi újságokból, hogy hogyan beszél Putyin Kárpátalja területéről.”
Az nem fáradtság, ha kigyűjtöd, amit más kigyűjtött.
Vedd elő az angoltudásodat, fent van a videó, én pedig már kigyűjtöttem neked, hogy a téma, amit keresel, a 19. percnél kezdődik.
füredi46
2024-02-09 at 12:26
Abszolút igaza van Putyinnak, miszerint olyan, hogy ukrán nemzet, nem létezett. Az ukrán kifejezés “peremvidéken élőt” jelent. Lényegében az ukránok is oroszok (miként pl: a beloruszok vagy fehéroroszok is), mindig is a cári birodalomhoz tartoztak, majd a szovjet birodalomhoz, s csak annak szétesése után kreáltak önálló államot. Őszintén szólva akkor nem is értettem, hogy a piás új “cár” Jelcin, miért is hagyott kialakulni egy önálló ukrán államalakulatot.
Abszolút igaza van Putyinnak abban is (ezt már senki sem vitatja, még az amerikaiak is így vélekednek), hogy az északi gázvezetéket az ukránok (ukrán katonai kommandó) robbantotta fel.
Abszolút igaza van Putyinnak abban is (ezt sem vitatja senki, sőt egyes nyugati vezetők nyilatkoztak is róla), hogy a Kijevben a Majdanon az ún. “narancsos forradalmat” az amerikaiak robbantották ki, a tőzsdespekuláns Soros György és a CIA pedig pénzelte.
Abszolút igaza van abban is, hogy az ukránok megtámadták Dombaszt és öldösték az oroszokat.
Abszolút igaza van abban is, hogy Oroszpország a minszki egyezményt 2022-ig egyszer sem szegte meg, a nyugatiak meg szinte folyamatosan.
Aki az amerikaiakat az orosz-ukrán háborúban tiszta kezűeknek tartja, az a világ naivja. Az amcsik ezen a háborún csak gazdagodnak (fegyvereladások, gabonaexport, hiszen a “kelet aranya”, az ukrán fekete termőföld már a nagy USA multicégek kezébben van, a nyugat-európaiak tőlük veszik az olajat, gázt, ötször drágábban, mint előtte az oroszoktól, de nem is folytatom az amerikaiak sötétb üzelmeit), miközben az amcsik üzletelnek Oroszországgal is, az EU meg pénzelheti az ukránokat, küldheti a fegyvereket és mindebbe, meg a saját szankcióiba belerokkan. Az USA meg sunyin vigyorogva eléri a kettős célját: legyengíteni Oroszországot és Európát (igaz, az utóbbinak már az USA parancsol régóta.)
kanigunda
2024-02-09 at 12:11
“… (Trump) már rég a földdel tette volna egyenlővé az oroszokat…”
A Trump mondott más sok blődséget de mégsem úgy lett. Egy ilyen piaci cápa
tökéletesen tudja mi a marketing és mi az akcióterv. Nyilván, amerikai és
azt várom el tőle, hogy így is tegyen. Különben nem hiteles. DE!! Lehet így
is meg úgy is viszonyulni a ruszkikhoz. Ezt azért tudjuk. Nem szabad tőle
csodát várni. De a Bidé után felüdülés lesz.
Trump a mosoly országa de Biden meg kész röhej.
Kárpátalja: Putyin (is) egy óvatos, okos és ravasz politikus de azt sem mondta,
hogy ellenezné a rész esetleges magyar csatlakozását. Csupán annyit tett, hogy
“no comment”.
nemzeti
2024-02-09 at 12:04
Nagy magyar gyávaság az,hogy egy darabka sem került még vissza.
Jó példa a magyar kormányok beállítottságára Raffay
Ernő hadügyi államtitkár esete.
De az első Orbán kormány is nyálas kisgyerekként állt
a politikához.
füredi46
2024-02-09 at 11:58
Abszolút logikus és a realitásokat tükröző történelmi és politikai fejtegetés Putyiné, teljesen igaza van. Minden európai (és nem csak európai) konfliktus mögött az USA állt és bújtogatóként, esetenként katonailag is tevőlegesen. (Lásd: Vietnam, Afganisztán, Irak, Líbia, stb.)
Rózsa Sándor
2024-02-09 at 11:28
Le a szivárvány-globalista hatalommániás aberráltakkal! Éljen az emberiség!
István
2024-02-09 at 11:27
X-en néztem végig. Nagyon sokat tanultam belőle.
Nem lesz hamar vége ennek a háborúnak.
sumer
2024-02-09 at 11:11
@dr. Kolompár Genitália: “Trump ennyire hiteles.”
Természetesen, de csak a mindent végtelenül leegyszerüsítő, primitív politikai üzenetek szintjén.
Ahol Trump, az egyetlen rossz, aki egyben az aktuális idióta is, mig Biden a jó, aki még mindig kiváló elmeállapotnak örvend. Ahol Putyin a főgonosz, aki lényegében már nem is él, viszont Orbán, az gaz illiberális, aki az ő élő, európai reinkarnációja…
Apró klón
2024-02-09 at 10:54
Syrsky tábornok cserélte Zaluzhny-t. A bahmut-i mészáros megígérte (Z)elenszkij-nek, hogy az utolsó ukránig tartja Avdiivkát.
Hans Landa
2024-02-09 at 10:35
A 97″-es nato népszavazás egy bohózat volt,25%-os küszöbbel.Nyakunkon a délszláv háborúval,szerb gépek repülgettek a Dráva felett az ország légterében.Önkéntes ,demokratikus döntés……G.F.Kennan világhírű történész,diplomata John Lukács barátja,VÉGZETES HIBÁNAK nevezte a nato keleti bővítését.Igaza lett sajnos,nekünk a svajci-osztrák semleges zónához kellett volna csatlakozni…..
Csak kacagok
2024-02-09 at 10:32
Nahát 2024-02-09 at 10:31
Már várom erre a megfejtést, hogy biztos cserélgették a dublőreket, HAHAHAHAHA
Mi: az ellenzék ellenzéke!
2024-02-09 at 10:31
Zolee 2024-02-09 at 09:20
De ugye azt tudod, hogy csak mi hívjuk Oroszországnak?
Mindenki más valami Russ-nak:
angol: Russia
francia: Russie
német: Russland
stb
A Kijevi Russ neve ős szláv nyelven: ро́усьскаѧ землѧ́
Én nem látom sehol benne Ukrajnát, bár nem vagyok erős az anagrammákban.
Nahát
2024-02-09 at 10:31
Putyin úr adott Carlsonnak egy jó kétórás mélyinterjút. Nyilvánvaló, hogy jó erőben van, és egészséges. Ellentétben Amerika háborús sz@rkeverőjével, a vén, őrült tőzsdespekulánssal és a vén, szenilis amerikai elnökkel.
K
2024-02-09 at 10:19
–Én vettem a fáradságot, és az egész riportot “elolvastam” (a fordítást).
Mindebből csak a korábbi állápontom megerősítése következett, ami a következő röviden….:
–Ha már az “ukránok” különbséget tettek oroszok és ukránok között Ukrajnában, akkor nem tudom miért tartanak igényt oroszok által lakott területekre. Az ukránok igazságtalan háborút folytatnak USA felbujtására és USA pénzügyi finanszírozásra.
–Ez az orosz-ukrán különbségtétel is egy USA által dirigált utasított parancs , ami egy testvérháborút eredményezett, és ami tekinthető akár orosz belügynek is, amibe USA beleavatkozott.
–Nekem mindez emlékeztett a magyar Heller Ágnes által kezdeményezett “parancsra”, amikortól kezdve a magyar liberális oldal szövetséget kötött a magyar náci Jobbik párttal, és ez a szövetség ma is tart.
–Az már egy természetes dolog , hogy az oroszok és Putyin igen élesen kezelik az ilyen náci problémákat, és amikor az ukrán nácik irtani kezdték Ukrajnában a magukat orosznak tekintő civil lakosságot, akkor közbeléptek.
Ezért is van az hogy az ENSZ Hágai Nemzetközi Bírósága határozatban mondta ki, hogy Oroszország nem agresszor.
…..
–Mint ahogy én is hozzáfértem a fenti riport magyar fordításához, úgy az egész világon mindenki hozzáférhet a maga anyanyelvén ehhez a riporthoz, ami lerántja a leplet a terrorista USA-ról, aki Joe Biden által nyíltan bevallottan felrobbantotta az Északi áramlat Gázvezetéket.
Csak mondom
2024-02-09 at 10:19
És Krakkó volt Lengyelországé
Csak mondom
2024-02-09 at 10:14
Zolee 2024-02-09 at 09:52
Tehát a Kijevi Russ nem volt soha Russ!
Amúgy London sem volt mindig Anglia fővárosa! Előtte Winchester volt az. Érted, hogy miért mondom? Egy ország központja változhat ezer év alatt.
dr. Kolompár Genitália
2024-02-09 at 10:09
Anyway 2024-02-09 at 05:52
“Donald Trump kedveli Tucker Carslonnt.”
Igen, addig amíg a Trump érdeke szerint nyilatkozik Carlson (nem Carslon, mint a főcímben..) Azonban már szinte mindenki elfelejtette, hogy a most pacifista Trump
volt az az ukrán-orosz háború első hetei után, aki azt nyilatkozta, hogy Bidennek nem kellene szarakodnia, ő (Trump) már rég a földdel tette volna egyenlővé az oroszokat.. Trump ennyire hiteles. De nem csak ezért a barátunk..
khm
2024-02-09 at 10:07
Megjegyzem a Kijevi Rusz,nem engedte át a Magyar seregeket a Kárpát medence irányába,és kénytelenek voltak kissé megfenyíteni a seregeiket Álmos vezérrel az élükön.
sumer
2024-02-09 at 09:54
@na4: “Ez nagyot fog szólni. Ezt most millók fogják megnézni.”
Valóban, TC ismét “maradandót” alkotott, de majd jönnek – az Orbán iterjúhoz hasonló – relativizálási kísérletek, hogy egy “kilck” nem azt jelenti, hogy valaki végig is nézi az egészet, meg hogy az interjút annak csupán töredéke látta, stb stb…
Én vettem a fáradtságot, és végignéztem az egészet. Szerintem érdemes volt!
ila halo
2024-02-09 at 09:53
Elismerés a fenegyerek Carlsonnak. Ja, és megilleti Putyint is, hiszen szóba állt egy amerikaival, és igyekezett korrekt módon válaszolni a kérdéseire.
Zolee
2024-02-09 at 09:52
Kedves TL: ahogy orosz sem volt, de fogalmazzunk úgy,hogy ez volt az első keleti szláv államalakulat, Kijev központtal (és Kijev mégiscsak Ukrajna fővárosa). Arra próbáltam rávilágítani,hogy mi mondhatjuk azt,hogy a magyar állam ezer éve létezik,hiszen Szent Istvántól Magyar Királyság létezett, de sem az oroszok sem az ukránok nem mondhatják,hogy nekik ezer éves államuk van,mert ez nem igaz.
Tudományos libsizmus
2024-02-09 at 09:35
Zolee
2024-02-09 at 09:20
A Kijevi Rusz úgy volt “ukrán”, mint te vagy én.
Zolee
2024-02-09 at 09:20
Kedves MI: szerintem senki sem mondta ezt, bár kétségtelen,hogy az első orosz államot Kijevi Rusznak és nem Oroszországnak hívták, tehát elég magas labda ez ukránoknak :).
vologya
2024-02-09 at 09:20
A NATO-nak nem önként lettünk tagjai, ahogy a többi keleti ország sem (az EU-nak sem…), Közép-Európának svájci típusú semlegesség lett volna az igazi, de az USA ezt akarta, saját érdekéből.
Szögezzük le: háborút az utóbbi évtizedekben a világon szinte csak az USA kezdeményezett!!!
Apró klón
2024-02-09 at 09:20
Brit tudósok, az ukrán titkosszolgálat és Demkó Attila szerint Putyin már rég meghalt és különféle színészek, hasonmások helyettesítik.
MI: az ellenzék ellenzéke!
2024-02-09 at 09:15
Zolee 2024-02-09 at 09:03
Ha Ukrajna lehet a civilizáció bölcsője, a demokrácia és az európai kultúra védelmezője, egy mamutcsontra vésett térképpel, akkor Oroszország is lehet ezer éves.
varga eszter
2024-02-09 at 09:10
angelblind652202
A jogállamisági eljárást ahogy Ön fogalmaz, lassan érdemes lenne HUNGARIUKMMÁ nyilváníttatni,de tényleg.
Zolee
2024-02-09 at 09:03
Oroszország ezeréves múltja… persze 🙂 Ukrajna természetesen nem létezik (nem tudom Lukasenka barátja mit szól ehhez Belorussziában..), de azt már nem teszi hozzá,hogy Oroszország sem létezett a XVI. század közepéig,amikor Rettegett Iván átkeresztelte a moszkvai nagyfejedelmséget Oroszországnak.
Baktria
2024-02-09 at 08:52
A Nyugat önfelszámoló alkonyával Eurázsia évszázadai következnek és nekünk, mint Kelet-Európa legturánibb népének ez jó, sőt kiváló!
Római jogász
2024-02-09 at 08:51
Nem látom be, hogy mi az, amivel nem lehet egyetérteni az olvasottak alapján (nyilván meg kell majd nézni a teljes interjút is).
Kárpátalja kérdésében pont elég, amit mondott: volt annyira kuturált, hogy nem akarta Orbánt kellemetlen helyzetbe hozni.
na4
2024-02-09 at 08:49
Ez nagyot fog szólni. Ezt most millók fogják megnézni. Nem védeni akarom Putyint, de a Nyugat démonizálta Putyint, sosem akarták meghallgatni. Carlson most megtette. Putyin többször próbálta békésen rendezni a dolgokat (2007-es müncheni biztonsági konferencia, 2014-es minszki megállapodás), de a Nyugat mindig becsapta. Itt az eredménye. Ő biztosan nem fog meghátrálni, Ukrajna meg rámegy erre.
Nahát
2024-02-09 at 08:49
1. Venni fogom magamnak a fáradságot, és kigyűjtöm az interjúból, illetve az egyes magyarországi újságokból, hogy hogyan beszél Putyin Kárpátalja területéről. Egy biztos, az Index már ferdít. 2. Igaz, hogy Kárpátalja hovatartozásáról Putyin nem beszélt Orbán Viktorral, de moszkvai találkozásukkor, a háború kirobbanása előtt Orbán Viktor leszögezte, hogy ő a háborút is magyar szemszögből ítéli meg, és számára, számunkra nagyon fontos az ott élő magyarok biztonsága. 3. Putyin az Északi Áramlatról: “az egyik cső teljesen sértetlen állapotban van, és bármikor elkezdhetnének azon keresztül – illetve a Jamal vezetéken keresztül – gázt szállítani Európának.” A németek takarítsák már el ezt a hazaáruló német kormányt, mert szándékosan fojtják meg a saját gazdaságukat azzal, hogy megtagadják az orosz gáz importját, ráadásul már Amerika sem szállít nekik cseppfolyósított gázt azért, hogy a németek minél hamarabb tönkremenjenek. Ott van az ép csővezetékük, egy új kormány, egy új brüsszeli vezetés pillanatok alatt dönthet az orosz gáz importjáról!
Pepe
2024-02-09 at 08:45
“Komoly vihart kavart”.Ez csak a libsi politikusokra és az ő cseléd hírcsatornáikra igaz. A holland, belga, dán, svéd stb. átlag-lakosságnál valószínűleg nem sok vizet zavar, ha egyáltalán veszik a fáradságot és megnézik a videót. Az említett országok lakossága oly mélyen leromlott már mentálisan és erkölcsileg is, hogy őket legfeljebb egy atomháború rázná fel a tompa kábulatukból. Akik viszont vevők erre az interjúra, azoknak jelentősen szélesedett a látóköre. Ezt főleg azokra az amerikai állampolgárokra értem, akik már tisztában vannak a liberális mainstream média gátlástalan hazudozásaival. Mert élnek ilyen emberek is az USA-ban is szép számmal.
matrix
2024-02-09 at 08:30
A Biden ucsa cseléd GAY GENDER Multi buzi kényszer adó Köz TV :
TUCKER CARLSON jobboldali demokracia ellenes összeesküvés és fake propaganda gyártó rasszista felforgató -.))
A kényszeradóból havi-19€ üzemeltetett – !de független-:)! agymosó eröszakoló gay-multi-buzi szenny propaganda gyár !!
Germania 2024 !
angelblind652
2024-02-09 at 08:08
Ez igen! Most aztán ezt az oldalt is személyesen Ursula von der Layen fogja “lekapcsoltatni”. Vagy jön egy újabb jogállamisági eljárás?
odu
2024-02-09 at 07:52
Én mindig tudtam, hogy putyó titokban Bogár Laci bá’ fan és tőle hallott a háttérhatalomról /adminisztráció és titk. szolg/ és a mögötte felsejlő még magasabb globalogazdi szintről.Most máán az is érthető, hogy jóe papa sokszór kezet akar fogni valakivel, aki mögötte áll és miért téved el néha keresve kihez forduljon.
andras
2024-02-09 at 07:24
Csak azzal lehet békét kötni, akinek megismerjük az elképzeléseit, különben csak legyőzni lehet. De Oroszországot nem lehet legyőzni.
Anyway
2024-02-09 at 05:59
Az interjúból látható, hogy Oroszországot és vezetőit a nemzetközi tárgyalásokon a Nyugat semmibe veszi.
Ezért az igazság a csatatéren fog eldőlni.
Anyway
2024-02-09 at 05:52
Donald Trump kedveli Tucker Carslonnt. Még az is elképzelhető, hogy maga mellé veszi alelnökjelöltnek. Ami elég nagy meglepetés lenne.
Azért, hogy megakadályozzák Carslonnt a politikai karrierjében meg fogják vádolni mindenféle mondvacsinált indokkal.
Urbánus Mihály
2024-02-09 at 05:08
“Arról is mesélt egy történetet, hogy amikor még a szovjet időben Ukrajnában utazott, akkor hallott embereket oroszul és magyarul beszélni, de ukránul soha.”
Azért egy kicsit ennél többet mesélt!
Elmondta, hogy autóval elment Beregszászra, ott beszélt a “cilinderes” (valójában kalapos) helyi férfiakkal. Elmondta azt is, hogy az ottani magyarok ragaszkodnak a nevükhöz, viseletükhöz, és hogy ez a 80-as években volt.
Ezenkívül az amerikai, aki kommentálja, elmondja, hogy a magyar a 3. legnagyobb kisebbség Ukrajnában. Tucker pedig még Erdélyt is belekeveri egy kicsit.
Soha ne kapjunk ennél rosszabb reklámot!
kolomp-ár
2024-02-09 at 04:34
“Soha nem ajánlottam fel ukrán területeket Orbán Viktornak.”
Kárpátalját csak az ukrán nacionalisták és néhány pesti libsi tekinti ukrán területnek.
Attól, hogy ellopták, az még a tulajdonunk.
1100 év áll szemben nyolcvannal.