Súlyos baleset történt az M7-es autópályán Velencénél, emiatt a főváros felé vezető oldalon Pákozdnál, míg Letenye irányába a kápolnásnyéki kihajtónál leterelik a forgalmat – közölte az Útinform vasárnap reggel a honlapján.
A Fejér Vármegyei Rendőr-főkapitányság tájékoztatása szerint több, különálló közúti közlekedési baleset történt vasárnap reggel az M7-es autópálya 44-es kilométerszelvényében, Velence térségében, feltételezhetően a sűrű köd nyomán kialakult rossz látási viszonyok miatt. A balesetekben több tucat jármű érintett. A rendőrök teljes pályás útlezárás mellett végzik a helyszínelést és a műszaki mentést. Mindkét irányban több kilométeres a torlódás. A sztráda mindkét oldalán, több helyszínen futottak egymásba gépkocsik. A Balaton felé vezető oldalon, Pázmánd közelében két helyszínen több gépkocsi futott egymásba. A főváros felé vezető oldalon, Pákozd térségében egy több száz méteres szakaszon jó néhány karambol történt – tudatta a katasztrófavédelem. A rajok sorra áramtalanítják a balesetekben érintett járműveket, és a karambolok helyszínén vannak a mentők is.
Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat kommunikációs vezetője az MTI értesülését megerősítve azt közölte: a baleset helyszínére számos mentőegység, köztük mentőhelikopter is érkezett, a mentés, a sérültek ellátása folyik. Az Útinform korábban azt írta, a balesetet már a 30-as kilométernél lévő martonvásári kihajtónál letérve, a 7-es főúton is el lehet kerülni. Hozzátették: az M7-es autópályán, a Velencei-tó térségében sokfelé rosszak a látási viszonyok. A belátható útszakasz hossza helyenként 100 méter alá is csökkenhet, ezért érdemes nagyobb követési távolságot tartani.
Forrás: MTI; Fotó: Police.hu
Scluptor
2024-02-25 at 21:04
Az a probléma hogy nagyon sokaknak van jogsija akiknek inább ökröt kellene vezetni,se retflex se előre látó képesség se tapasztalat se önkritika semmi.Csak annyi a tudásuk hogy ajobb lábuknál van egy pedál és azt ha nyomkodja akkor megy. Kezďő hivatásos sofőröknél is ez van. Nulla tapasztalattal rá ülnek 40 tonnás kamionokra aztán kelnek fekszenek.Nekünk annó Volánnál 2 évet kellett szóló teherkocsizni és csak az után húzhattuk a pótkocsit.
andras
2024-02-25 at 16:32
Judit Puskádi
Nem volt fagy nem volt eső, az út viszonyok normálisak voltak, a látási viszonyokkal adódtak gondok. De a KRESZ-t mindenkinek be kell tartani.
Judit Puskadi
2024-02-25 at 15:05
Nem fizetunk elég adót az utaink épitese, karbantartása és használata érdekében?
Emberélet biztonságaról ezekben nincs szó ???.
Ehhez mit szólnak a nemzetközi fuvarozók? Vagy fizetjuk a baleseteket kovető hatalmas kártérítéseket? Bravó !
Judit Puskadi
2024-02-25 at 14:56
Hány halálos karambolnak kell bekovetkeznie ahhoz,hogy egy olyan forgalmas úton mint a sztráda (de a többn is) fel lenne szerelve elektromos kijelző az útviszonyok aktuális ismertetéséről ?affenébemár!!!
andras
2024-02-25 at 12:48
Ezért fontos az út és látási viszonyoknak megfelelő sebesség helyes megválasztása. Ha valaki balesetet okoz a helytelen sebesség megválasztásával, és nem a saját fékjével állt meg, felelős lehet az őt követő járművek belefutásából bekövetkező balesetekért is.